Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Værestedsmedarbejder til Perron 4

-

Værestedet Perron 4 søger ny kollega.
Vi søger en engageret værestedsmedarbejder 37 timer om ugen pr. 1. april 2018.

Perron 4 er et værestedstilbud for socialt udsatte borgere i Randers kommune.
Værestedet er dagligt åbent fra kl. 08.00 til kl.22.00 og i weekenden fra kl.09.00 til kl.14.00.
Her indgår brugerne i socialt samvær, aktiviteter samt købe et måltid mad.
En vigtig del af værestedets funktion er at støtte, hjælpe og vejlede brugerne i at kunne mestre hverdagen og de konkrete udfordringer, de oplever.
Målgruppen for Perron 4 er borgere med svære livsvilkår og funktionsnedsættelse grundet misbrug, hjemløshed, sårbarhed og udsathed i en grad som udfordrer hverdagslivet.
I et samarbejde med brugerne og relevante samarbejdspartnere arbejdes der på at udvikle og/eller vedligeholde brugernes funktionsniveau samt minimere de problemer, som er følger af, at leve et til tider kaotisk liv.
I relation til værestedet er der 15 boliger, hvor borgerne er lejere på ordinære vilkår, men i et rummende miljø med kontakt til personalet i værestedet og Perron 4s sygeplejerske.
Perron 4 er en del af Center for særlig social indsats, som indbefatter bosteder for dobbelt-diagnosticerede, væresteder, hjemløseindsatsen, bostøtter og SKP, Myndighed, Rusmiddelcenter, Kirkens Korshærs Forsorgshjem og Ladegården.
I øjeblikket er vi, som center, ved at implementere en ny støttemodel for området, der involvere nye tiltag som gruppeforløb, råd og vejledningsforløb samt fremskudt myndighed på værestederne. Dette har givet anledning til interne omrokeringer.
Som vores nye medarbejder skal du primært varetage værestedfunktionen og kunne indgå i den daglige drift af værestedet.
Du vil skulle arbejde hver 4. weekend og have ca. 7 aftenvagter på et 4 ugers rul.

Vores nye kollega skal:

  • have en socialfaglig uddannelse
  • have forståelse for og interesse i socialt udsatte og marginaliserede borgere
  • kan arbejde med komplekse problemstillinger og være kreative i problemløsning
  • har gode samarbejdsevner og kan arbejde tværfagligt og koordinerende
  • er teamplayer og evner en konfliktnedtrappende tilgang.
  • udrede, tilrettelægge og koordinere indsatsen i samarbejde med borgeren
  • besidde personlige kompetencer som fleksibilitet og selvstændighed

Du vil:
  • få fagligt kollegialt fællesskab med supervision
  • blive en del af et team der arbejder med at skabe gode vilkår for udsatte borgere
  • få mulighed for at præge den samlede indsats for udsatte borgere i Randers kommune.

Ønsker du yderligere oplysninger, kontakt faglig koordinator Iben Madsen tlf. 2491 7472 eller afdelingsleder Gine Nørager tlf. 4035 6073 mellem kl. 15-16.
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist: 11. februar 2018.
Der afholdes samtaler den 23. februar 2018 i tidsrummet kl. 09.00-15.00.

Ansættelsesforhold
37 timer

Tiltrædelse
01.04.18

Ansøgningsfrist
11.02.18 23:59

Virksomhedens oplysninger
Perron 4

Kontaktperson
Faglig koordinator Iben Madsen tlf. 2491 7472 eller afdelingsleder Gine Nørager tlf. 4035 6073 mellem kl. 15-16.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329735007Phoenix-0d64acad12018-01-09T13:19:48.940Værestedsmedarbejder til Perron 4-

Værestedet Perron 4 søger ny kollega.
Vi søger en engageret værestedsmedarbejder 37 timer om ugen pr. 1. april 2018.

Perron 4 er et værestedstilbud for socialt udsatte borgere i Randers kommune.
Værestedet er dagligt åbent fra kl. 08.00 til kl.22.00 og i weekenden fra kl.09.00 til kl.14.00.
Her indgår brugerne i socialt samvær, aktiviteter samt købe et måltid mad.
En vigtig del af værestedets funktion er at støtte, hjælpe og vejlede brugerne i at kunne mestre hverdagen og de konkrete udfordringer, de oplever.
Målgruppen for Perron 4 er borgere med svære livsvilkår og funktionsnedsættelse grundet misbrug, hjemløshed, sårbarhed og udsathed i en grad som udfordrer hverdagslivet.
I et samarbejde med brugerne og relevante samarbejdspartnere arbejdes der på at udvikle og/eller vedligeholde brugernes funktionsniveau samt minimere de problemer, som er følger af, at leve et til tider kaotisk liv.
I relation til værestedet er der 15 boliger, hvor borgerne er lejere på ordinære vilkår, men i et rummende miljø med kontakt til personalet i værestedet og Perron 4s sygeplejerske.
Perron 4 er en del af Center for særlig social indsats, som indbefatter bosteder for dobbelt-diagnosticerede, væresteder, hjemløseindsatsen, bostøtter og SKP, Myndighed, Rusmiddelcenter, Kirkens Korshærs Forsorgshjem og Ladegården.
I øjeblikket er vi, som center, ved at implementere en ny støttemodel for området, der involvere nye tiltag som gruppeforløb, råd og vejledningsforløb samt fremskudt myndighed på værestederne. Dette har givet anledning til interne omrokeringer.
Som vores nye medarbejder skal du primært varetage værestedfunktionen og kunne indgå i den daglige drift af værestedet.
Du vil skulle arbejde hver 4. weekend og have ca. 7 aftenvagter på et 4 ugers rul.

Vores nye kollega skal:
  • have en socialfaglig uddannelse
  • have forståelse for og interesse i socialt udsatte og marginaliserede borgere
  • kan arbejde med komplekse problemstillinger og være kreative i problemløsning
  • har gode samarbejdsevner og kan arbejde tværfagligt og koordinerende
  • er teamplayer og evner en konfliktnedtrappende tilgang.
  • udrede, tilrettelægge og koordinere indsatsen i samarbejde med borgeren
  • besidde personlige kompetencer som fleksibilitet og selvstændighed

Du vil:
  • få fagligt kollegialt fællesskab med supervision
  • blive en del af et team der arbejder med at skabe gode vilkår for udsatte borgere
  • få mulighed for at præge den samlede indsats for udsatte borgere i Randers kommune.

Ønsker du yderligere oplysninger, kontakt faglig koordinator Iben Madsen tlf. 2491 7472 eller afdelingsleder Gine Nørager tlf. 4035 6073 mellem kl. 15-16.
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist: 11. februar 2018.
Der afholdes samtaler den 23. februar 2018 i tidsrummet kl. 09.00-15.00.

Ansættelsesforhold
37 timer

Tiltrædelse
01.04.18

Ansøgningsfrist
11.02.18 23:59

Virksomhedens oplysninger
Perron 4

Kontaktperson
Faglig koordinator Iben Madsen tlf. 2491 7472 eller afdelingsleder Gine Nørager tlf. 4035 6073 mellem kl. 15-16.
2018-02-12T00:56:07.520 -Værestedet Perron 4 søger ny kollega. Vi søger en engageret værestedsmedarbejder 37 timer om ugen pr. 1. april 2018.Perron 4 er et værestedstilbud for socialt udsatte borgere i Randers kommune.Værestedet er dagligt åbent fra kl. 08.00 til kl.22.00 og i weekenden fra kl.09.00 til kl.14.00.Her indgår brugerne i socialt samvær, aktiviteter samt købe et måltid mad.En vigtig del af værestedets funktion er at støtte, hjælpe og vejlede brugerne i at kunne mestre hverdagen og de konkrete udfordringer, de oplever.Målgruppen for Perron 4 er borgere med svære livsvilkår og funktionsnedsættelse grundet misbrug, hjemløshed, sårbarhed og udsathed i en grad som udfordrer hverdagslivet.I et samarbejde med brugerne og relevante samarbejdspartnere arbejdes der på at udvikle og eller vedligeholde brugernes funktionsniveau samt minimere de problemer, som er følger af, at leve et til tider kaotisk liv.I relation til værestedet er der 15 boliger, hvor borgerne er lejere på ordinære vilkår, men i et rummende miljø med kontakt til personalet i værestedet og Perron 4s sygeplejerske.Perron 4 er en del af Center for særlig social indsats, som indbefatter bosteder for dobbelt-diagnosticerede, væresteder, hjemløseindsatsen, bostøtter og SKP, Myndighed, Rusmiddelcenter, Kirkens Korshærs Forsorgshjem og Ladegården.I øjeblikket er vi, som center, ved at implementere en ny støttemodel for området, der involvere nye tiltag som gruppeforløb, råd og vejledningsforløb samt fremskudt myndighed på værestederne. Dette har givet anledning til interne omrokeringer. Som vores nye medarbejder skal du primært varetage værestedfunktionen og kunne indgå i den daglige drift af værestedet.Du vil skulle arbejde hver 4. weekend og have ca. 7 aftenvagter på et 4 ugers rul.Vores nye kollega skal: have en socialfaglig uddannelsehave forståelse for og interesse i socialt udsatte og marginaliserede borgerekan arbejde med komplekse problemstillinger og være kreative i problemløsninghar gode samarbejdsevner og kan arbejde tværfagligt og koordinerendeer teamplayer og evner en konfliktnedtrappende tilgang.udrede, tilrettelægge og koordinere indsatsen i samarbejde med borgerenbesidde personlige kompetencer som fleksibilitet og selvstændighedDu vil:få fagligt kollegialt fællesskab med supervisionblive en del af et team der arbejder med at skabe gode vilkår for udsatte borgerefå mulighed for at præge den samlede indsats for udsatte borgere i Randers kommune.Ønsker du yderligere oplysninger, kontakt faglig koordinator Iben Madsen tlf. 2491 7472 eller afdelingsleder Gine Nørager tlf. 4035 6073 mellem kl. 15-16.Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.Ansøgningsfrist: 11. februar 2018.Der afholdes samtaler den 23. februar 2018 i tidsrummet kl. 09.00-15.00.Ansættelsesforhold37 timerTiltrædelse01.04.18Ansøgningsfrist11.02.18 23:59Virksomhedens oplysningerPerron 4KontaktpersonFaglig koordinator Iben Madsen tlf. 2491 7472 eller afdelingsleder Gine Nørager tlf. 4035 6073 mellem kl. 15-16.11Jobnet0d64acad100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-11T00:00:000010https://signatur.frontlab.com/Randers/Jobs/JobApplication.aspx?ERId=250030EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandRanders3069640Værestedet Perron 411Jernbanegade 4D8900Randers CDKDanmarkORS/blank.png156.4605050010.02912300
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent503850JobNet47318311000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d64acadhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d64acadhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d64acad&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0d64acad&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale333005Socialpædagog9Undervisning og pædagogik352153449importimport_0d64acadDKDanmarkDKDanmark329942445Ungekonsulenter til dagområdetRobot Ungeindsatsen Viborg søger to ungekonsulenter med høj faglighed og et anerkendende menneskesyn søges. Er du god til at være i dialog med unge, og er du så fleksibel, at du kan variere mellem morgen, dag, aften- og weekendarbejde. Ja, så er jobbet som ungekonsulent hos Ungeindsatsen i Viborg Kommune helt sikkert noget for dig. Vi søger 2 ungekonsulenter, én fastansættelse samt én til et 1-årigt vikariat, til en spændende, udfordrende og afvekslende hverdag. Begge stillinger er 37 timer om ugen, med selvstændig kalender styring, afhængige af opgaverne. Du vil blive tilknyttet dagområdet, hvor du får 14 andre ungekonsulenter som nærmeste kolleger. Hvem er du? Ud over at du er fleksibel omkring arbejdstider og kan arbejde på alle tider af døgnet og ugen, forventer vi, at du: • Er uddannet pædagog, socialrådgiver eller har en anden socialfaglig baggrund. • Har kørekort og egen bil. • Er indstillet på at opgaven kan kræve, at der til tider vil være behov for massiv støtte i familien og hos den unge. Og indstillet på at arbejde i weekends og på helligdage. • Har en anerkendende, empatisk og rummelig tilgang til andre mennesker og kan reflektere i nuet over egen indsats. • Er systematisk og struktureret i udførelsen af opgaverne og har en tværfaglig forståelse. • Er vedholdende i arbejdet med de unge og deres forældre. • Kan arbejde ud fra konkrete handleplaner. • Er tydelig i skrift og tale. • Kan begå dig i diverse IT-systemer. • Du må meget gerne have erfaring med opgaver som familiebehandling, gruppeforløb AART og ART for familier og anvendelse af KRAP i det daglige arbejde Derudover er det vigtigt for os, at du forstår at give plads til, at de unge klarer det, de selv kan og ser det som en udfordring, at de hjælpes til bedre at kunne det, de endnu ikke kan. Det tilbyder vi Hos os får du dygtige og erfarne kolleger, der motiveres af at arbejde med unge. Du får en spændende, udfordrende og afvekslende hverdag, hvor der er travlt men altid plads til et godt grin mellem kolleger. Vores pædagogik spejler sig i KRAP, AART, HAP, og den systemiske narrative tænkning. Vi vægter især: • At have intern kollegial- og ledelsessparring og kompetenceudvikling. • Høj faglighed, hvor den anerkendende, systemiske narrative tilgang har fokus. • Tværfagligt samarbejde som et fast redskab i hverdagen. • Plads til nytænkning og kreativitet i opgaveløsningen. Om Ungeindsatsen i Viborg Ungeindsatsen Viborg består af et døgn-, dag- og familieplejeområdet og er et foranstaltningstilbud til sårbare og socialt udsatte børn og unge i alderen (0-)13-23 år. Ungeindsatsen Viborg består af 22 ungekonsulenter, 3 familieplejekonsulenter, 1 social faglig koordinator, 1 administrativ medarbejder, 2 teamleder og 1 afdelingsleder. Læs mere om Ungeindsatsen på http: www.viborg.dk ungeindsatsen Samtaler: Samtalerne vil finde sted tirsdag den 26. februar 2019 i tidsrummet kl.12:00 Løn og ansættelse: Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af ren børne- og straffeattest, hvorfor disse indhentes. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen: Er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Mette Tandrup Madsen på 22 49 97 35 eller teamleder Birthe Brøndum-Nielsen på 51 49 08 82.Ungeindsatsen Viborg søger to ungekonsulenter
med høj faglighed og et anerkendende menneskesyn søges.
 
Er du god til at være i dialog med unge, og er du så fleksibel, at du kan variere mellem morgen, dag, aften- og weekendarbejde. Ja, så er jobbet som ungekonsulent hos Ungeindsatsen i Viborg Kommune helt sikkert noget for dig.
 
Vi søger 2 ungekonsulenter, én fastansættelse samt én til et 1-årigt vikariat, til en spændende, udfordrende og afvekslende hverdag.
Begge stillinger er 37 timer om ugen, med selvstændig kalender styring, afhængige af opgaverne. Du vil blive tilknyttet dagområdet, hvor du får 14 andre ungekonsulenter som nærmeste kolleger.

 
Hvem er du?
Ud over at du er fleksibel omkring arbejdstider og kan arbejde på alle tider af døgnet og ugen, forventer vi, at du:

   • Er uddannet pædagog, socialrådgiver eller har en anden socialfaglig baggrund.
   • Har kørekort og egen bil.
   • Er indstillet på at opgaven kan kræve, at der til tider vil være behov for massiv støtte i familien og hos den unge. Og indstillet på at arbejde i weekends og på helligdage.
   • Har en anerkendende, empatisk og rummelig tilgang til andre mennesker – og kan reflektere i nuet over egen indsats.
   • Er systematisk og struktureret i udførelsen af opgaverne og har en tværfaglig forståelse.
   • Er vedholdende i arbejdet med de unge og deres forældre.
   • Kan arbejde ud fra konkrete handleplaner.
   • Er tydelig i skrift og tale.
   • Kan begå dig i diverse IT-systemer.
   • Du må meget gerne have erfaring med opgaver som familiebehandling, gruppeforløb AART og ART for familier og anvendelse af KRAP i det daglige arbejde

 
Derudover er det vigtigt for os, at du forstår at give plads til, at de unge klarer det, de selv kan og ser det som en udfordring, at de hjælpes til bedre at kunne det, de endnu ikke kan.
 
Det tilbyder vi
Hos os får du dygtige og erfarne kolleger, der motiveres af at arbejde med unge. Du får en spændende, udfordrende og afvekslende hverdag, hvor der er travlt men altid plads til et godt grin mellem kolleger.
 
Vores pædagogik spejler sig i KRAP, AART, HAP, og den systemiske narrative tænkning. Vi vægter især:

   • At have intern kollegial- og ledelsessparring og kompetenceudvikling.
   • Høj faglighed, hvor den anerkendende, systemiske narrative tilgang har fokus.
   • Tværfagligt samarbejde som et fast redskab i hverdagen.
   • Plads til nytænkning og kreativitet i opgaveløsningen.


Om Ungeindsatsen i Viborg
 Ungeindsatsen Viborg består af et døgn-, dag- og familieplejeområdet og er et foranstaltningstilbud til sårbare og socialt udsatte børn og unge i alderen (0-)13-23 år.
 
Ungeindsatsen Viborg består af 22 ungekonsulenter, 3 familieplejekonsulenter, 1 social faglig koordinator, 1 administrativ medarbejder, 2 teamleder og 1 afdelingsleder.

 
Læs mere om Ungeindsatsen på http://www.viborg.dk/ungeindsatsen
 
Samtaler:
Samtalerne vil finde sted tirsdag den 26. februar 2019 i tidsrummet kl.12:00
 
Løn og ansættelse:
Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af ren børne- og straffeattest, hvorfor disse indhentes.
 
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen:
Er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Mette Tandrup Madsen på 22 49 97 35 eller teamleder Birthe Brøndum-Nielsen på 51 49 08 82.
 

Ungeindsatsen Viborg - Dagområdet Sct. Laurentii VejViborg2019-01-14T00:00:002019-02-21T00:00:00
329942038ungekonsulent til døgnområdetRobot Ungeindsatsen Viborg søger ungekonsulent -med høj faglighed og et anerkendende menneskesyn Er du god til at være i dialog med unge, og er du så fleksibel, at du kan variere mellem morgen, dag, aften- og weekendarbejde. Ja, så er jobbet som ungekonsulent hos Ungeindsatsen i Viborg Kommune helt sikkert noget for dig. Da n af vores kollegaer har fået andet arbejde, søger vi n ungekonsulent til en spændende, udfordrende og afvekslende hverdag. Stillingen er 37 timer om ugen, med selvstændig kalender styring, afhængige af opgaverne, du bliver knyttet til Døgnområdet, hvor du får 10 andre ungekonsulenter som nærmeste kolleger. Opgaven består i at støtte og vejlede de unge som er anbragt i egen bolig, hvor de har brug for hjælp og støtte til hverdagsopgaver (ADL træning i egen bolig), økonomi, struktur mv. Støtte de unge i forhold til skole, uddannelse og arbejde. Støtte de unge i sociale relationer, ved kammerater og fritid. Støtte de unge i personlig udvikling og identitetsdannelse. Deltage sammen med de unge i netværksmøder, ved eks. Familieafdelingen og Jobcenter. Samarbejde med de unges netværk, kommunikation med deres forældre. Hvem er du? Ud over at du er fleksibel omkring arbejdstider og kan arbejde på alle tider af døgnet og ugen, forventer vi, at du: Er uddannet pædagog, socialrådgiver eller har en anden socialfaglig baggrund. Har kørekort og egen bil. Er indstillet på at opgaven kan kræve, at der til tider vil være behov for massiv støtte hos den unge. Og indstillet på at arbejde i weekends og på helligdage. Har en anerkendende, empatisk og rummelig tilgang til andre mennesker og kan reflektere i nuet over egen indsats. Er systematisk og struktureret i udførelsen af opgaverne og har en tværfaglig forståelse. Er vedholdende i arbejdet med de unge. Kan arbejde ud fra konkrete handleplaner. Er tydelig i skrift og tale. Kan begå dig i diverse IT-systemer. Du må meget gerne have erfaring med opgaver som familiebehandling, gruppeforløb AART og AART for familier og anvendelse af KRAP i det daglige arbejde Have lyst til opgaver der til tider kan være brede, og meget tidskrævende Kunne varetage opgaver som praktisk pædagogisk støtte i hjemmet ved de unge Derudover er det vigtigt for os, at du forstår at give plads til, at de unge klarer det, de selv kan og ser det som en udfordring, at de hjælpes til bedre at kunne det, de endnu ikke kan. Det tilbyder vi Hos os får du dygtige og erfarne kolleger, der motiveres af at arbejde med unge. Du får en spændende, udfordrende og afvekslende hverdag, hvor der er travlt men altid plads til et godt grin mellem kolleger. Vores pædagogik spejler sig i KRAP, AART, HAP, og den systemiske narrative tænkning. Vi vægter især: At have intern kollegial- og ledelsessparring og kompetenceudvikling. Høj faglighed, hvor den anerkendende, systemiske narrative tilgang har fokus. Tværfagligt samarbejde som et fast redskab i hverdagen. Plads til nytænkning og kreativitet i opgaveløsningen. Om Ungeindsatsen i Viborg Ungeindsatsen Viborg består af et døgn-, dag- og familieplejeområdet og er et foranstaltningstilbud til sårbare og socialt udsatte børn og unge i alderen (0-)13-23 år. Ungeindsatsen Viborg består af 22 ungekonsulenter, 3 familieplejekonsulenter, 1 social faglig koordinator, 1 administrativ medarbejder, 2 teamleder og 1 afdelingsleder. Læs mere om Ungeindsatsen på www.viborg.dk ungeindsatsen Samtaler: Samtalerne vil finde sted mandag den 25. februar 2019 i tidsrummet kl.13.00 - 19.00. Løn og ansættelse: Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af ren børne- og straffeattest, hvorfor disse indhentes. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen: Er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Mette Tandrup Madsen på 22 49 97 35 eller teamleder Birthe Brøndum-Nielsen på 51 49 08 82.Ungeindsatsen Viborg søger ungekonsulent
-med høj faglighed og et anerkendende menneskesyn
 
Er du god til at være i dialog med unge, og er du så fleksibel, at du kan variere mellem morgen, dag, aften- og weekendarbejde. Ja, så er jobbet som ungekonsulent hos Ungeindsatsen i Viborg Kommune helt sikkert noget for dig.
 
Da én af vores kollegaer har fået andet arbejde, søger vi én ungekonsulent til en spændende, udfordrende og afvekslende hverdag.  
Stillingen er 37 timer om ugen, med selvstændig kalender styring, afhængige af opgaverne, du bliver knyttet til Døgnområdet, hvor du får 10 andre ungekonsulenter som nærmeste kolleger.
 
Opgaven består i at støtte og vejlede de unge som er anbragt i egen bolig, hvor de har brug for hjælp og støtte til hverdagsopgaver (ADL træning i egen bolig), økonomi, struktur mv. Støtte de unge i forhold til skole, uddannelse og arbejde. Støtte de unge i sociale relationer, ved kammerater og fritid. Støtte de unge i personlig udvikling og identitetsdannelse.
Deltage sammen med de unge i netværksmøder, ved eks. Familieafdelingen og Jobcenter.
Samarbejde med de unges netværk, kommunikation med deres forældre.
 
Hvem er du?
Ud over at du er fleksibel omkring arbejdstider og kan arbejde på alle tider af døgnet og ugen, forventer vi, at du:

   • Er uddannet pædagog, socialrådgiver eller har en anden socialfaglig baggrund.
   • Har kørekort og egen bil.
   • Er indstillet på at opgaven kan kræve, at der til tider vil være behov for massiv støtte hos den unge. Og indstillet på at arbejde i weekends og på helligdage.
   • Har en anerkendende, empatisk og rummelig tilgang til andre mennesker – og kan reflektere i nuet over egen indsats.
   • Er systematisk og struktureret i udførelsen af opgaverne og har en tværfaglig forståelse.
   • Er vedholdende i arbejdet med de unge.
   • Kan arbejde ud fra konkrete handleplaner.
   • Er tydelig i skrift og tale.
   • Kan begå dig i diverse IT-systemer.
   • Du må meget gerne have erfaring med opgaver som familiebehandling, gruppeforløb AART og AART for familier og anvendelse af KRAP i det daglige arbejde
   • Have lyst til opgaver der til tider kan være brede, og meget tidskrævende
   • Kunne varetage opgaver som praktisk pædagogisk støtte i hjemmet ved de unge

 
Derudover er det vigtigt for os, at du forstår at give plads til, at de unge klarer det, de selv kan og ser det som en udfordring, at de hjælpes til bedre at kunne det, de endnu ikke kan.
 
 
Det tilbyder vi
Hos os får du dygtige og erfarne kolleger, der motiveres af at arbejde med unge. Du får en spændende, udfordrende og afvekslende hverdag, hvor der er travlt men altid plads til et godt grin mellem kolleger.
 
Vores pædagogik spejler sig i KRAP, AART, HAP, og den systemiske narrative tænkning. Vi vægter især:

   • At have intern kollegial- og ledelsessparring og kompetenceudvikling.
   • Høj faglighed, hvor den anerkendende, systemiske narrative tilgang har fokus.
   • Tværfagligt samarbejde som et fast redskab i hverdagen.
   • Plads til nytænkning og kreativitet i opgaveløsningen.

 
 
Om Ungeindsatsen i Viborg
Ungeindsatsen Viborg består af et døgn-, dag- og familieplejeområdet og er et foranstaltningstilbud til sårbare og socialt udsatte børn og unge i alderen (0-)13-23 år.
 
Ungeindsatsen Viborg består af 22 ungekonsulenter, 3 familieplejekonsulenter, 1 social faglig koordinator, 1 administrativ medarbejder, 2 teamleder og 1 afdelingsleder
.
 
Læs mere om Ungeindsatsen på www.viborg.dk/ungeindsatsen
 
Samtaler:
Samtalerne vil finde sted mandag den 25. februar 2019 i tidsrummet kl.13.00 - 19.00.
 
Løn og ansættelse:
Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af ren børne- og straffeattest, hvorfor disse indhentes.
 
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen:
Er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Mette Tandrup Madsen på 22 49 97 35 eller teamleder Birthe Brøndum-Nielsen på 51 49 08 82.
 

 

Ungeindsatsen Viborg - Dagområdet Sct. Laurentii VejViborg2019-01-14T00:00:002019-02-21T00:00:00
329940496Gadeplansmedarbejder - GenopslagRobot Ungdomsskolen-Skive søger gadeplansmedarbejder med særligt fokus på unge i alderen 15 22 år.Gademedarbejder med relevant pædagogisk uddannelse søges til fuldtidsstilling med ansættelse på Ungdomsskolen-Skive. Tiltrædelse hurtigst muligt.Ungdomsskolen-Skive er en innovativ organisation med en klar ambition om at være den væsentligste aktør på ungeområdet i Skive Kommune. I vores mange afdelinger, opgaver og snitflader til omverdenen, arbejder vi med at sikre et godt ungeliv, stærke fællesskaber og tværfaglige samarbejdsrelationer. Vi har en kreativ kultur, værdibaseret ledelse, selvledende medarbejdere og masser af dejlige unge mennesker på vej i livet.Ungdomsskolen-Skive har 40 fuldtidsansatte og ca. 100 deltidsansatte og varetager en mangfoldighed af opgaver, herunder også SSP og forebyggelse med følgende primære funktioner:Koordination af SSP og SSP GadeplansindsatsFritidsmentorDu vil blive tilknyttet det forebyggende område, og kommer til at indgå tværfagligt omkring opgaveløsning med et primært fokus på udfordrede unge i alderen 15-22 år.Gademedarbejderens opgaver består bl.a. af:At være opsøgende medarbejder i forhold til forskellige målgrupper.At have en brobyggende funktion.At være sparringspartner og bidrage med relevant viden for øvrige professionelle såvel internt i kommunalt regi som eksternt.At være rådgiver for unge og forældre herunder anonym rådgivning.At knytte kontakt fastholde kontakt med de mest udsatte unge via relationsarbejde.At fastholde udbygge kontakten til netværket af øvrige professionelle aktører.At være ressourceperson i forhold til oplæg om definerede temaer på forældremøder.Indsatsen er tilrettelagt og koordineret med den øvrige gadeplansindsats.Vi har følgende forventninger:Lokalt kendskab og hurtig reaktionstid i forbindelse med akut opståede problemer blandt de unge.Villighed til at indgå i et bredt tværfagligt samarbejde.Interesse for og erfaring med arbejdet i forhold til sårbare unge og familier.Evne og lyst til at arbejde relationsorienteret.Evne og lyst til at arbejde selvstændigt.Anerkendende og ressourcefokuseret tilgang.Omstillingsparat og fleksibel i forhold til arbejdsopgaver, som er relevant for Skive Kommune.Har mulighed for at tilrettelægge en fleksibel arbejdstid bestemt af opgaven. Du skal forvente, at din primære arbejdstid er eftermiddage, aftener og weekender.Vi tilbyder:En spændende og velfungerende arbejdsplads med mange forskellige funktioner.Deltagelse i det forebyggende team med kompetente og engagerede kolleger.Fleksibel arbejdstid.Supervision og kollegial sparring samt mulighed for efteruddannelse.Sundhedsordning.Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og principperne om lokal løndannelse. Der vil i forbindelse med ansættelsen blive indhentet børne- og straffeattest.Yderligere oplysninger om Ungdomsskolen-Skive eller det forebyggende område kan ses på http: www.ungdomsskolen-skive.dkNærmere oplysninger:Ved henvendelse til SSP koordinator Jan Snejbjerg Jensen tlf. 4090 3949 eller mail jsje@skivekommune.dkTiltrædelse hurtigst muligt.Ansøgningsfrist: 25. januar 2019.Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystemSkive - det er RENT LIVI Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.Læs mere på www.skive.dkUngdomsskolen-Skive søger gadeplansmedarbejder med særligt fokus på unge i alderen 15 – 22 år.

Gademedarbejder med relevant pædagogisk uddannelse søges til fuldtidsstilling med ansættelse på Ungdomsskolen-Skive. Tiltrædelse hurtigst muligt.

Ungdomsskolen-Skive er en innovativ organisation med en klar ambition om at være den væsentligste aktør på ungeområdet i Skive Kommune. I vores mange afdelinger, opgaver og snitflader til omverdenen, arbejder vi med at sikre et godt ungeliv, stærke fællesskaber og tværfaglige samarbejdsrelationer. Vi har en kreativ kultur, værdibaseret ledelse, selvledende medarbejdere og masser af dejlige unge mennesker på vej i livet.

Ungdomsskolen-Skive har 40 fuldtidsansatte og ca. 100 deltidsansatte og varetager en mangfoldighed af opgaver, herunder også SSP og forebyggelse med følgende primære funktioner:
  • Koordination af SSP og SSP+
  • Gadeplansindsats
  • Fritidsmentor

Du vil blive tilknyttet det forebyggende område, og kommer til at indgå tværfagligt omkring opgaveløsning med et primært fokus på udfordrede unge i alderen 15-22 år.

Gademedarbejderens opgaver består bl.a. af:
  • At være opsøgende medarbejder i forhold til forskellige målgrupper.
  • At have en brobyggende funktion.
  • At være sparringspartner og bidrage med relevant viden for øvrige professionelle såvel internt i kommunalt regi som eksternt.
  • At være rådgiver for unge og forældre herunder anonym rådgivning.
  • At knytte kontakt/fastholde kontakt med de mest udsatte unge via relationsarbejde.
  • At fastholde/udbygge kontakten til netværket af øvrige professionelle aktører.
  • At være ressourceperson i forhold til oplæg om definerede temaer på forældremøder.

Indsatsen er tilrettelagt og koordineret med den øvrige gadeplansindsats.

Vi har følgende forventninger:
  • Lokalt kendskab og hurtig reaktionstid i forbindelse med akut opståede problemer blandt de unge.
  • Villighed til at indgå i et bredt tværfagligt samarbejde.
  • Interesse for og erfaring med arbejdet i forhold til sårbare unge og familier.
  • Evne og lyst til at arbejde relationsorienteret.
  • Evne og lyst til at arbejde selvstændigt.
  • Anerkendende og ressourcefokuseret tilgang.
  • Omstillingsparat og fleksibel i forhold til arbejdsopgaver, som er relevant for Skive Kommune.
  • Har mulighed for at tilrettelægge en fleksibel arbejdstid bestemt af opgaven. Du skal forvente, at din primære arbejdstid er eftermiddage, aftener og weekender.

Vi tilbyder:
  • En spændende og velfungerende arbejdsplads med mange forskellige funktioner.
  • Deltagelse i det forebyggende team med kompetente og engagerede kolleger.
  • Fleksibel arbejdstid.
  • Supervision og kollegial sparring samt mulighed for efteruddannelse.
  • Sundhedsordning.

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og principperne om lokal løndannelse. Der vil i forbindelse med ansættelsen blive indhentet børne- og straffeattest.

Yderligere oplysninger om Ungdomsskolen-Skive eller det forebyggende område kan ses på http://www.ungdomsskolen-skive.dk

Nærmere oplysninger:
Ved henvendelse til SSP koordinator Jan Snejbjerg Jensen tlf. 4090 3949 eller mail jsje@skivekommune.dk

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Ansøgningsfrist: 25. januar 2019.

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

Skive - det er RENT LIV
I Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.
Læs mere på www.skive.dk

 

Skive KommuneSkive2019-01-11T00:00:002019-01-25T00:00:00
329940100Socialpædagog 37 timerRobot Opholdsstedet Fonden Spangen søger en fuldtids socialpædagog pr. 1. marts. 2019. Spangen tager udgangspunkt i en helheds- og ressourceorienteret pædagogik. Spangen er normeret til 7 beboere. Vi er et aktivt miljø, med mange alsidige arbejdsopgaver. Vi søger en ansvarsbevidst og erfaren pædagog, som formår at være omstillingsparat, kan agere såvel selvstændigt samt i et team. Du skal have en anerkendende og struktureret pædagogisk tilgang. Endvidere forventer vi, at du har gode skriftlige kompetencer. Der forventes loyalitet ift. den pædagogiske linje på stedet. Vores nye pædagog vil komme til at indgå i et dynamisk og professionelt arbejdsfællesskab med beboeren i centrum. For yderligere oplysninger henviser vi til vores hjemmeside www.spangen-info.dk Ansøgningsfrist: 22. januar kl. 12.00- samtaler forventes afholdt d. 24. januar 2019 Ansøgning med CV samt dokumentation for uddannelse bedes sendt til skz-@hotmail.com Att.: Leder Sara Zøllner

Opholdsstedet "Fonden Spangen" søger en fuldtids socialpædagog pr. 1. marts. 2019.

Spangen tager udgangspunkt i en helheds- og ressourceorienteret pædagogik.

Spangen er normeret til 7 beboere. Vi er et aktivt miljø, med mange alsidige arbejdsopgaver.

Vi søger en ansvarsbevidst og erfaren pædagog, som formår at være omstillingsparat, kan agere såvel selvstændigt samt i et team. 

Du skal have en anerkendende og struktureret pædagogisk tilgang.

Endvidere forventer vi, at du har gode skriftlige kompetencer. 

Der forventes loyalitet ift. den pædagogiske linje på stedet. 

Vores nye pædagog vil komme til at indgå i et dynamisk og professionelt arbejdsfællesskab med beboeren i centrum. 

For yderligere oplysninger henviser vi til vores hjemmeside www.spangen-info.dk

Ansøgningsfrist: 22. januar kl. 12.00- samtaler forventes afholdt d. 24. januar 2019

Ansøgning med CV samt dokumentation for uddannelse bedes sendt til skz-@hotmail.com Att.: Leder Sara Zøllner

Fonden SPANGENSilkeborg2019-01-10T00:00:002019-01-22T00:00:00
329935945Medarbejder til Ungetilbuddet CarmaRobot Da en af vores dygtige medarbejdere har søgt nye udfordringer, søger vi pr. 1. marts 2019, en kollega til en fast stilling på 35-37 timer ugentligt. Vi søger en kollega der har psykiatrisk erfaring og en relevant uddannelses baggrund indenfor det pædagogiske, sundheds- eller socialfaglige område. Ungetilbuddet Carma er et socialpsykiatrisk botilbud, der består dels af et § 107-botilbud med plads til 9 unge og dels et § 85-bostøttetilbud til unge mennesker (18-30 år), som af forskellige årsager ikke er i stand til at klare hverdagen i egen bolig uden støtte. Medarbejderne er ansat med en fleksibilitet, der gør, at man løser opgaver både i botilbuddet og i bostøtten. Ungetilbuddet Carma er fysisk placeret i Hammel. For alle unge, der modtager støtte fra Carma, er der mulighed for, at støtten kan bestå dels af individuel støtte og dels af støtte med udgangspunkt i fællesskabets muligheder. Vi ser sammenhængen mellem de to aspekter som fundamentet i processen i, at give de unge mennesker den optimale støtte til at være mest muligt i eget liv. Fællesskabet danner rammen om dagens rytme, med bl.a. måltider, fælles stunder, individuelle og fælles snakke, oplevelser, motion og ro m.m. Den individuelle støtte indebærer at give mod- og medspil til de unge ift. det liv, de ønsker at leve ud fra de ressourcer, drømme og håb, de hver især har. Arbejdstiden ligger som udgangspunkt mellem 7.00-22.00 alle ugens dage og med arbejde hver 3. weekend. En del af arbejdstiden tilrettelægger man selv. Der er i gennemsnit ca arbejde 2 aftner om ugen. I Carma sætter vi blandt meget andet fokus på at støtte den unge i udvikling af selvværd og identitet at styrke individuelle ressourcer og sociale kompetencer støtte til skolegang, uddannelse, aktivitet eller arbejde færdigheder, der skal til for at få hverdagen til at fungere at tilegne sig sunde kostvaner at udvikle fritidsinteresser at samhørighed, ansvarlighed og ejerskab udvikles i fællesskabet. Vi søger medarbejder, der har relevant faglig uddannelse, dette er et krav i forhold til ansættelse har stærke samarbejdsevner og refleksive kompetencer kan aflæse og fortolke adfærd som udgangspunkt for pædagogisk refleksion i medarbejdergruppen og eller sammen med de unge kan arbejde både individuelt og i et fællesskab er troværdig og vedholdende i aftaler Er fleksibel i ord og handling Har en positiv og anerkendende tilgang til arbejdet og samarbejdet med borgere og kollegaer Er stærk i dokumentations arbejdet og kan udarbejde delmåls- og pædagogiske planer og arbejde struktureret. Yderligere oplysningerVil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Kathrine Rasmussen på 24 90 04 21 eller på kabr@favrskov.dk. Det er en forudsætning for ansættelsen, at den person, som vi ønsker at ansætte, ikke er straffet for forhold, som gør vedkommende uegnet til at bestride stillingen. SamtaleVi forventer at afholde 1. runde samtaler torsdag 24. januar 2019, og for de kandidater, der går videre, afholdes 2. runde samtaler tirsdag d. 29. januar 2019 Søg jobbetVi beder dig sende din ansøgning til Favrskov Kommune via nedenstående link. Du kan se alle ledige stillinger på www.favrskov.dk job

Da en af vores dygtige medarbejdere har søgt nye udfordringer, søger vi pr. 1. marts 2019, en kollega til en fast stilling på 35-37 timer ugentligt.

Vi søger en kollega der har psykiatrisk erfaring og en relevant uddannelses baggrund indenfor det pædagogiske, sundheds- eller socialfaglige område.

Ungetilbuddet Carma er et socialpsykiatrisk botilbud, der består dels af et § 107-botilbud med plads til 9 unge og dels et § 85-bostøttetilbud til unge mennesker (18-30 år), som af forskellige årsager ikke er i stand til at klare hverdagen i egen bolig uden støtte. Medarbejderne er ansat med en fleksibilitet, der gør, at man løser opgaver både i botilbuddet og i bostøtten. Ungetilbuddet Carma er fysisk placeret i Hammel. 

For alle unge, der modtager støtte fra Carma, er der mulighed for, at støtten kan bestå dels af individuel støtte og dels af støtte med udgangspunkt i fællesskabets muligheder. Vi ser sammenhængen mellem de to aspekter som fundamentet i processen i, at give de unge mennesker den optimale støtte til at være mest muligt i eget liv.

Fællesskabet danner rammen om dagens rytme, med bl.a. måltider, fælles stunder, individuelle og fælles snakke, oplevelser, motion og ro m.m.

Den individuelle støtte indebærer at give mod- og medspil til de unge ift. det liv, de ønsker at leve ud fra de ressourcer, drømme og håb, de hver især har.

Arbejdstiden ligger som udgangspunkt mellem 7.00-22.00 alle ugens dage og med arbejde hver 3. weekend.

En del af arbejdstiden tilrettelægger man selv. Der er i gennemsnit ca arbejde 2 aftner om ugen.

I Carma sætter vi blandt meget andet fokus på at støtte den unge i

  • udvikling af selvværd og identitet
  • at styrke individuelle ressourcer og sociale kompetencer
  • støtte til skolegang, uddannelse, aktivitet eller arbejde
  • færdigheder, der skal til for at få hverdagen til at fungere
  • at tilegne sig sunde kostvaner
  • at udvikle fritidsinteresser
  • at samhørighed, ansvarlighed og ejerskab udvikles i fællesskabet.

Vi søger medarbejder, der

  • har relevant faglig uddannelse, dette er et krav i forhold til ansættelse
  • har stærke samarbejdsevner og refleksive kompetencer
  • kan aflæse og fortolke adfærd som udgangspunkt for pædagogisk refleksion i medarbejdergruppen og/eller sammen med de unge
  • kan arbejde både individuelt og i et fællesskab
  • er troværdig og vedholdende i aftaler
  • Er fleksibel i ord og handling
  • Har en positiv og anerkendende tilgang til arbejdet og samarbejdet med borgere og kollegaer
  • Er stærk i dokumentations arbejdet og kan udarbejde delmåls- og pædagogiske planer og arbejde struktureret.

Yderligere oplysninger
Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Kathrine Rasmussen på 24 90 04 21 eller på kabr@favrskov.dk.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at den person, som vi ønsker at ansætte, ikke er straffet for forhold, som gør vedkommende uegnet til at bestride stillingen.

Samtale
Vi forventer at afholde 1. runde samtaler torsdag 24. januar 2019, og for de kandidater, der går videre, afholdes 2. runde samtaler tirsdag d. 29. januar 2019

Søg jobbet
Vi beder dig sende din ansøgning til Favrskov Kommune via nedenstående link. Du kan se alle ledige stillinger på www.favrskov.dk/job

Botilbud SocialpsykiatriHammel2019-01-03T00:00:002019-01-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ungekonsulenter til dagområdet

Ungeindsatsen Viborg - Dagområdet Sct. Laurentii Vej

Viborg
Ungeindsatsen Viborg søger to ungekonsulenter med høj faglighed og et anerkendende menneskesyn søges. Er du god til at være i dialog med unge, og er du så fleksibel, at du kan variere mellem morgen, dag, aften- og weekendarbejde. Ja, så er jobbet so...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:21. februar 2019

ungekonsulent til døgnområdet

Ungeindsatsen Viborg - Dagområdet Sct. Laurentii Vej

Viborg
Ungeindsatsen Viborg søger ungekonsulent -med høj faglighed og et anerkendende menneskesyn Er du god til at være i dialog med unge, og er du så fleksibel, at du kan variere mellem morgen, dag, aften- og weekendarbejde. Ja, så er jobbet som ungekonsu...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:21. februar 2019

Gadeplansmedarbejder - Genopslag

Skive Kommune

Skive
Ungdomsskolen-Skive søger gadeplansmedarbejder med særligt fokus på unge i alderen 15 22 år.Gademedarbejder med relevant pædagogisk uddannelse søges til fuldtidsstilling med ansættelse på Ungdomsskolen-Skive. Tiltrædelse hurtigst muligt.Ungdomsskole...
Indrykket:11. januar 2019
Udløbsdato:25. januar 2019

Socialpædagog 37 timer

Fonden SPANGEN

Silkeborg
Opholdsstedet Fonden Spangen søger en fuldtids socialpædagog pr. 1. marts. 2019. Spangen tager udgangspunkt i en helheds- og ressourceorienteret pædagogik. Spangen er normeret til 7 beboere. Vi er et aktivt miljø, med mange alsidige arbejdsopgaver. ...
Indrykket:10. januar 2019
Udløbsdato:22. januar 2019

Medarbejder til Ungetilbuddet Carma

Botilbud Socialpsykiatri

Hammel
Da en af vores dygtige medarbejdere har søgt nye udfordringer, søger vi pr. 1. marts 2019, en kollega til en fast stilling på 35-37 timer ugentligt. Vi søger en kollega der har psykiatrisk erfaring og en relevant uddannelses baggrund indenfor det pæ...
Indrykket:3. januar 2019
Udløbsdato:20. januar 2019