Værkstedsmedarbejder/-underviser

Værkstedsmedarbejder/-underviser til Fonden Hedehusets Job & STU tilbud

Harlekin Job & STU i Mariager søger en erfaren og dygtig værkstedsmedarbejder/-underviser pr. 1. august 2019

Da vi har travlhed i vores dagbeskæftigelse Harlekin Job & STU i Mariager, så søger vi en ny kollega til træ -og metalværkstedet. En rigtig dygtig og rar person med håndværksmæssig erfaring, samt med gode sociale kompetencer og gerne med en pædagogisk uddannelse eller anden relevant socialfaglig uddannelse / baggrund.

Harlekin Job & STU er en del af Fonden Hedehuset og består af en lille hyggelig butik og café i Rosengade, samt en større værkstedsafdeling på Ny Havnevej, bestående af værkstederne træ, metal, kreativitet, køkken og skole.

Udover Harlekin Job & STU afdelingen, består Fonden Hedehuset også af: Harlekin Bostøtte, Harlekin Aktivitet & Samvær, Botilbuddene Fuglsang og Harlekin Opgang, Opholdsstederne Hedehuset og Skrødstrupvej, samt beskæftigelsesindsatsen ”Café på Banen” i Hobro.

Fonden Hedehuset startede for 35 år siden. Se mere på www.hedehuset.dk

Harlekin Job & STU er et beskæftigelses- og uddannelsestilbud, der arbejder indenfor det specialiserede socialområde – primært med særlige tilrettelagte ungdomsuddannelser STU, men også arbejdsafklaring, ressource forløb og andre særlige tilrettelagte forløb.

Vi forventer, at du er pædagogisk orienteret og kan kommunikere fagligt i skrift og tale, så du kan bidrage til de unges personlige, sociale og faglige udvikling, i et kompleks felt sammen med dygtige kollegaer og unge mennesker med særlige behov.

 

Målgruppen som vi arbejder med, ligger inden for områderne:

  • lettere grad af udviklingshæmning
  • autismespektrum forstyrrelse
  • ?opmærksomhedsforstyrrelser og ADHD
  • tilknytnings- og kontaktforstyrrelser
  • psykiske lidelser (angst, depression)
  • Særlige sociale problemer

 

Vi arbejder værdibaseret og ud fra værdierne Dedikation, Professionalisme og Den gode atmosfære.

 

Ansættelsesvilkår

Stillingen er en 30 timers stilling, men med mulighed for ekstra timer i varierende omfang.

Din primære arbejdsplads vil være på Harlekin Job & STU – Ny Havnevej 1 – 9550 Mariager.

 

Lønnen er med afsæt i SL’s lønoversigt.

 

Efter 3 måneders ansættelse bliver du optaget i Fonden Hedehusets firmapensionsording, hvortil arbejdspladsen giver et pensionsbidrag på 14 % af den pensionsgivende løn.

Du vil være omfattet af Fonden Hedehusets sundhedsforsikring.

Fonden Hedehuset er medlem af Optiplus, hvorigennem du som ansat har mulighed for at gøre brug af virksomhedens fordelsaftaler på fx forsikringer, billeasing, serviceaftaler m.m.

Tidsfrister

Ansøgningsfrist: Onsdag den 31. maj 2019 kl. 12.00

Der vil blive afholdt ansættelsessamtaler i uge 24

Tiltrædelse: senest 1. august 2019

Ansøgning:

Vi beder dig vedlægge opdateret CV, evt. referencer samt dokumentation for uddannelse.

 

KLIK HER FOR AT SØGE STILLINGEN

 

Yderligere information om stillingen

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til i al fortrolighed at kontakte afdelingsleder Brian Møller Madsen på 96 68 27 25 eller direktør Carsten Bredahl på tlf. 96 68 27 24.

 

Vi glæder os til at høre fra dig!


Klik her for at søge jobbet Klik her for at anvende hint

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015881Phoenix-9f9ac61e12019-05-10T00:00:00Værkstedsmedarbejder/-underviser

Værkstedsmedarbejder/-underviser til Fonden Hedehusets Job & STU tilbud

Harlekin Job & STU i Mariager søger en erfaren og dygtig værkstedsmedarbejder/-underviser pr. 1. august 2019

Da vi har travlhed i vores dagbeskæftigelse Harlekin Job & STU i Mariager, så søger vi en ny kollega til træ -og metalværkstedet. En rigtig dygtig og rar person med håndværksmæssig erfaring, samt med gode sociale kompetencer og gerne med en pædagogisk uddannelse eller anden relevant socialfaglig uddannelse / baggrund.

Harlekin Job & STU er en del af Fonden Hedehuset og består af en lille hyggelig butik og café i Rosengade, samt en større værkstedsafdeling på Ny Havnevej, bestående af værkstederne træ, metal, kreativitet, køkken og skole.

Udover Harlekin Job & STU afdelingen, består Fonden Hedehuset også af: Harlekin Bostøtte, Harlekin Aktivitet & Samvær, Botilbuddene Fuglsang og Harlekin Opgang, Opholdsstederne Hedehuset og Skrødstrupvej, samt beskæftigelsesindsatsen ”Café på Banen” i Hobro.

Fonden Hedehuset startede for 35 år siden. Se mere på www.hedehuset.dk

Harlekin Job & STU er et beskæftigelses- og uddannelsestilbud, der arbejder indenfor det specialiserede socialområde – primært med særlige tilrettelagte ungdomsuddannelser STU, men også arbejdsafklaring, ressource forløb og andre særlige tilrettelagte forløb.

Vi forventer, at du er pædagogisk orienteret og kan kommunikere fagligt i skrift og tale, så du kan bidrage til de unges personlige, sociale og faglige udvikling, i et kompleks felt sammen med dygtige kollegaer og unge mennesker med særlige behov.

 

Målgruppen som vi arbejder med, ligger inden for områderne:

  • lettere grad af udviklingshæmning
  • autismespektrum forstyrrelse
  • ?opmærksomhedsforstyrrelser og ADHD
  • tilknytnings- og kontaktforstyrrelser
  • psykiske lidelser (angst, depression)
  • Særlige sociale problemer

 

Vi arbejder værdibaseret og ud fra værdierne Dedikation, Professionalisme og Den gode atmosfære.

 

Ansættelsesvilkår

Stillingen er en 30 timers stilling, men med mulighed for ekstra timer i varierende omfang.

Din primære arbejdsplads vil være på Harlekin Job & STU – Ny Havnevej 1 – 9550 Mariager.

 

Lønnen er med afsæt i SL’s lønoversigt.

 

Efter 3 måneders ansættelse bliver du optaget i Fonden Hedehusets firmapensionsording, hvortil arbejdspladsen giver et pensionsbidrag på 14 % af den pensionsgivende løn.

Du vil være omfattet af Fonden Hedehusets sundhedsforsikring.

Fonden Hedehuset er medlem af Optiplus, hvorigennem du som ansat har mulighed for at gøre brug af virksomhedens fordelsaftaler på fx forsikringer, billeasing, serviceaftaler m.m.

Tidsfrister

Ansøgningsfrist: Onsdag den 31. maj 2019 kl. 12.00

Der vil blive afholdt ansættelsessamtaler i uge 24

Tiltrædelse: senest 1. august 2019

Ansøgning:

Vi beder dig vedlægge opdateret CV, evt. referencer samt dokumentation for uddannelse.

 

KLIK HER FOR AT SØGE STILLINGEN

 

Yderligere information om stillingen

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til i al fortrolighed at kontakte afdelingsleder Brian Møller Madsen på 96 68 27 25 eller direktør Carsten Bredahl på tlf. 96 68 27 24.

 

Vi glæder os til at høre fra dig!

Værkstedsmedarbejder -underviser til Fonden Hedehusets Job STU tilbud Harlekin Job STU i Mariager søger en erfaren og dygtig værkstedsmedarbejder -underviser pr. 1. august 2019 Da vi har travlhed i vores dagbeskæftigelse Harlekin Job STU i Mariager, så søger vi en ny kollega til træ -og metalværkstedet. En rigtig dygtig og rar person med håndværksmæssig erfaring, samt med gode sociale kompetencer og gerne med en pædagogisk uddannelse eller anden relevant socialfaglig uddannelse baggrund. Harlekin Job STU er en del af Fonden Hedehuset og består af en lille hyggelig butik og caf i Rosengade, samt en større værkstedsafdeling på Ny Havnevej, bestående af værkstederne træ, metal, kreativitet, køkken og skole. Udover Harlekin Job STU afdelingen, består Fonden Hedehuset også af: Harlekin Bostøtte, Harlekin Aktivitet Samvær, Botilbuddene Fuglsang og Harlekin Opgang, Opholdsstederne Hedehuset og Skrødstrupvej, samt beskæftigelsesindsatsen Caf på Banen i Hobro. Fonden Hedehuset startede for 35 år siden. Se mere på www.hedehuset.dk Harlekin Job STU er et beskæftigelses- og uddannelsestilbud, der arbejder indenfor det specialiserede socialområde primært med særlige tilrettelagte ungdomsuddannelser STU, men også arbejdsafklaring, ressource forløb og andre særlige tilrettelagte forløb. Vi forventer, at du er pædagogisk orienteret og kan kommunikere fagligt i skrift og tale, så du kan bidrage til de unges personlige, sociale og faglige udvikling, i et kompleks felt sammen med dygtige kollegaer og unge mennesker med særlige behov. Målgruppen som vi arbejder med, ligger inden for områderne: lettere grad af udviklingshæmning autismespektrum forstyrrelse ?opmærksomhedsforstyrrelser og ADHD tilknytnings- og kontaktforstyrrelser psykiske lidelser (angst, depression) Særlige sociale problemer Vi arbejder værdibaseret og ud fra værdierne Dedikation, Professionalisme og Den gode atmosfære. Ansættelsesvilkår Stillingen er en 30 timers stilling, men med mulighed for ekstra timer i varierende omfang. Din primære arbejdsplads vil være på Harlekin Job STU Ny Havnevej 1 9550 Mariager. Lønnen er med afsæt i SL s lønoversigt. Efter 3 måneders ansættelse bliver du optaget i Fonden Hedehusets firmapensionsording, hvortil arbejdspladsen giver et pensionsbidrag på 14 af den pensionsgivende løn. Du vil være omfattet af Fonden Hedehusets sundhedsforsikring. Fonden Hedehuset er medlem af Optiplus, hvorigennem du som ansat har mulighed for at gøre brug af virksomhedens fordelsaftaler på fx forsikringer, billeasing, serviceaftaler m.m. Tidsfrister Ansøgningsfrist: Onsdag den 31. maj 2019 kl. 12.00 Der vil blive afholdt ansættelsessamtaler i uge 24 Tiltrædelse: senest 1. august 2019 Ansøgning: Vi beder dig vedlægge opdateret CV, evt. referencer samt dokumentation for uddannelse. KLIK HER FOR AT SØGE STILLINGEN Yderligere information om stillingen Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til i al fortrolighed at kontakte afdelingsleder Brian Møller Madsen på 96 68 27 25 eller direktør Carsten Bredahl på tlf. 96 68 27 24. Vi glæder os til at høre fra dig!11jobnet9f9ac61e100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-31T00:00:000001https://www.hedehuset.dk/CustomerData/Files/Folders/7-stillingsopslag/114_v%C3%A6rkstedsmedarbejder-harlekin-job-stu-v-fonden-hedehuset-revideret.pdf0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandRandersEuropaDanmarkJyllandNordjyllandMariagerfjord3518803Harlekin JOB & STU11Ny Havnevej 19550MariagerDKDanmark0bmm@hedehuset.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent753307JobNet4982347498234710002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f9ac61ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f9ac61ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f9ac61e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f9ac61e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/21.jpgMed et job indenfor Undervisning og pædagogik bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Faglærer lige noget for dig.12007991Dansk3Læse/ tale232003Faglærer9Undervisning og pædagogik361660219Brian Møllerbmm@hedehuset.dkDKDanmarkDKDanmark330023576Engageret og erfaren lærer til Særligt Tilrettelagt Undervisning STU til CSVRobot CSV vil styrke indsatsen på autismeområdetBrænder du for specialpædagogisk undervisning for unge med særlige behov?Har du stor faglig viden om autisme, og kan tilrettelægge undervisning og aktiviteter i relation dertil?Vil du være med til at udvikle og uddanne unge til livet?Kan du arbejde selvstændigt, tage ansvar og samtidig være teamplayer i et stærkt flerfagligt team?Kan du arbejde struktureret og samtidig være omstillingsparat?Er du stærk i relationer og kommunikation?Så er det måske dig, der skal være vores nye kollega på CSV Randers, Den Særligt Tilrettelagt Ungdomsuddannelse (STU).Hvem er vi?CSV Randers udbyder Den Særligt Tilrettelagt Ungdomsuddannelse til unge med særlige behov, i alderen 15-25 år. Der tages udgangspunkt i elevens aktuelle ressourcer, med henblik på at de unge opnår personlige, sociale og faglige kompetencer til mest mulig mestring i eget liv og en så selvstændig og aktiv deltagelse i voksenlivet som muligt, samt eventuelt videre uddannelse og beskæftigelse.Skolen er opdelt i to afdelinger, henholdsvis Job og Aktiv. Du vil blive en del af afdeling Job, der i øjeblikket består af 32 elever og syv medarbejdere, henholdsvis lærere og pædagoger. Medarbejderne fungerer som et selvstyrende team med reference til afdelingslederen.Eleverne i afdeling Job er kendetegnet ved at spejle sig i det omgivende samfund, og består primært af elever med gennemgribende udviklingsforstyrrelser indenfor autismespektret, ADHD, kognitive funktionsnedsættelser og generelle indlæringsvanskeligheder samt sociale og emotionelle udfordringer.Fælles for målgruppen er, at der arbejdes på udvikling af den unges selvstændighed og bevidstgørelse af egen situation, forudsætninger og muligheder. Heri ligger også afklaring af fremtidige bomuligheder, beskæftigelse og støttebehov samt fokus på fremtiden i forhold til social- og fritidsliv.På CSV-Randers prioriteres et samarbejde bygget på et højt fagligt niveau, gensidig respekt, lyst, vilje og ikke mindst en uhøjtidelig omgangstone med højt til loftet. Du tilbydes en arbejdsplads med mulighed for stor grad af medbestemmelse i opgaveløsningen.Den ideelle ansøgerer uddannet lærer, med stor faglig viden og praktisk erfaring fra arbejdet med unge mennesker med autismeevner at differentiere undervisningen i en elevgruppe, og herunder at skabe struktur og tydelige rammer for såvel den enkelte elev som elevgruppener praksisorienteret i sin undervisningstilgang, og god til at finde på små kreative undervisningsprojekterhar forståelse for og kan tænke udviklingsorienteret samtidig med, at han eller hun har et naturligt ønske om at indgå i de mange praktiske opgaver, der ligger i denne stillingkan prioritere i opgaverne og mestrer at have flere bolde i luften på samme tider indstillet på også at lære nyt af sine kollegaerarbejder målrettet med at sætte både kort- og langsigtede mål, lave uddannelsesplaner og dokumentere og følge de aftalte indsatserkan undervise på et af vores linjefag i kost sundhed, kunst design, service værksted eller valgfag som for eksempel musik eller drama.Løn og ansættelsesforholdTiltrædelse pr. 1. august 2019.Stillingen er på 37 timer. Ansøgere med kørekort prioriteres, idet kørselsopgaver må påregnes.Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og aftaler om Ny Løn. Ansættelse sker hos Randers Kommune.Vil du vide mere?Yderligere oplysninger og afklaring af stillingens indhold kan fås hos afdelingsleder Susanne Stenkær Ravnkilde på 29 39 65 82.Du kan også læse mere på vores hjemmeside. (http: www.csv.randers.dk)AnsøgningsfristVi ser frem til at modtage din ansøgning, vedlagt relevant dokumentation, via vores rekrutteringssystem senest 2. juni 2019. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.Ansættelsessamtaler forventes afholdt 12. juni 2019.AnsættelsesforholdFuldtidTiltrædelse01-08-2019Ansøgningsfrist02-06-2019 23:59Virksomhedens oplysningerCSV RandersKontaktpersonSusanne Stenkær RavnkildeCSV vil styrke indsatsen på autismeområdet

Brænder du for specialpædagogisk undervisning for unge med særlige behov?
Har du stor faglig viden om autisme, og kan tilrettelægge undervisning og aktiviteter i relation dertil?
Vil du være med til at udvikle og uddanne unge til livet?
Kan du arbejde selvstændigt, tage ansvar og samtidig være teamplayer i et stærkt flerfagligt team?
Kan du arbejde struktureret og samtidig være omstillingsparat?
Er du stærk i relationer og kommunikation?
Så er det måske dig, der skal være vores nye kollega på CSV Randers, Den Særligt Tilrettelagt Ungdomsuddannelse (STU).

Hvem er vi?
CSV Randers udbyder Den Særligt Tilrettelagt Ungdomsuddannelse til unge med særlige behov, i alderen 15-25 år. Der tages udgangspunkt i elevens aktuelle ressourcer, med henblik på at de unge opnår personlige, sociale og faglige kompetencer til mest mulig mestring i eget liv og en så selvstændig og aktiv deltagelse i voksenlivet som muligt, samt eventuelt videre uddannelse og beskæftigelse.

Skolen er opdelt i to afdelinger, henholdsvis Job og Aktiv. Du vil blive en del af afdeling Job, der i øjeblikket består af 32 elever og syv medarbejdere, henholdsvis lærere og pædagoger. Medarbejderne fungerer som et selvstyrende team med reference til afdelingslederen.

Eleverne i afdeling Job er kendetegnet ved at spejle sig i det omgivende samfund, og består primært af elever med gennemgribende udviklingsforstyrrelser indenfor autismespektret, ADHD, kognitive funktionsnedsættelser og generelle indlæringsvanskeligheder samt sociale og emotionelle udfordringer.

Fælles for målgruppen er, at der arbejdes på udvikling af den unges selvstændighed og bevidstgørelse af egen situation, forudsætninger og muligheder. Heri ligger også afklaring af fremtidige bomuligheder, beskæftigelse og støttebehov samt fokus på fremtiden i forhold til social- og fritidsliv.

På CSV-Randers prioriteres et samarbejde bygget på et højt fagligt niveau, gensidig respekt, lyst, vilje og ikke mindst en uhøjtidelig omgangstone med højt til loftet. Du tilbydes en arbejdsplads med mulighed for stor grad af medbestemmelse i opgaveløsningen.

Den ideelle ansøger
  • er uddannet lærer, med stor faglig viden og praktisk erfaring fra arbejdet med unge mennesker med autisme
  • evner at differentiere undervisningen i en elevgruppe, og herunder at skabe struktur og tydelige rammer for såvel den enkelte elev som elevgruppen
  • er praksisorienteret i sin undervisningstilgang, og god til at finde på små kreative undervisningsprojekter
  • har forståelse for og kan tænke udviklingsorienteret samtidig med, at han eller hun har et naturligt ønske om at indgå i de mange praktiske opgaver, der ligger i denne stilling
  • kan prioritere i opgaverne og mestrer at have flere bolde i luften på samme tid
  • er indstillet på også at lære nyt af sine kollegaer
  • arbejder målrettet med at sætte både kort- og langsigtede mål, lave uddannelsesplaner og dokumentere og følge de aftalte indsatser
  • kan undervise på et af vores linjefag i kost/sundhed, kunst/design, service/værksted eller valgfag som for eksempel musik eller drama.

Løn og ansættelsesforhold
Tiltrædelse pr. 1. august 2019.
Stillingen er på 37 timer. Ansøgere med kørekort prioriteres, idet kørselsopgaver må påregnes.
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og aftaler om Ny Løn. Ansættelse sker hos Randers Kommune.

Vil du vide mere?
Yderligere oplysninger og afklaring af stillingens indhold kan fås hos afdelingsleder Susanne Stenkær Ravnkilde på 29 39 65 82.
Du kan også læse mere på vores hjemmeside. (http://www.csv.randers.dk)

Ansøgningsfrist
Vi ser frem til at modtage din ansøgning, vedlagt relevant dokumentation, via vores rekrutteringssystem senest 2. juni 2019. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt 12. juni 2019.

Ansættelsesforhold
Fuldtid

Tiltrædelse
01-08-2019

Ansøgningsfrist
02-06-2019 23:59

Virksomhedens oplysninger
CSV Randers

Kontaktperson
Susanne Stenkær Ravnkilde

 

Randers KommuneGjerlev J2019-05-13T00:00:002019-06-02T00:00:00
330023179FGU Midtjylland søger en lærer til Kommunikation & Medier til skolen i ViborgRobot Vores fælles drøm er, at FGU Midtjylland uddanner unge til næste skridt i livet. Det gør vi med uddannelser baseret på arbejdspædagogik indenfor områder, der matcher civilsamfundets behov. FGU Midtjyllands indsats udfolder sig i fleksible strukturer, der rummer individet og skaber retning med faste rammer. Med et stærkt engagement fra medarbejdere, elever, ledelse og bestyrelse inddrager FGU Midtjylland sine interessenter og skaber afsættet for en sprudlende, dynamisk og eksperimenterende praksisløsning, med den unges gode liv i centrum. Vi har brug for: En lærer, som skaber et inkluderende læringsmiljø for målgruppen. En lærer, som er en aktiv spiller i et læringsfællesskab, hvor forskellige fagligheder mødes for at løfte opgaven i et tæt samarbejde. Et fagligt fyrtårn, der kan skabe indhold og retning i samarbejde med de øvrige kolleger i fagteamet. En lærer, der kan medvirke til opbygning, udvikling og udbygning af det faglige tema: Kommunikation Medier i et spændende og motiverende læringsforløb og i samspil med bl.a. virksomheder. Vi ønsker: En lærer med stor interesse for, viden om og meget gerne erfaring med målgruppen. En lærer, som i tæt samarbejde med teamkolleger kan møde, fastholde og løfte den enkelte unge. En imødekommende, anerkendende og engageret lærer, der vil glæde sig over elevernes trivsel og læring. En lærer med en dokumenteret uddannelsesbaggrund og meget gerne med erfaring fra undervisningsverdenen. En lærer, som aktivt arbejder med egen kompetenceudvikling. Vi tilbyder: At arbejde med en spændende gruppe unge i en helt ny ungdomsuddannelse i Viborg. At arbejde med opbygning, udvikling og udbygning af et fagligt tema i et spændende tværfagligt miljø. At blive en del af FGU Midtjylland og her blive en værdsat medarbejder i en spændende ny uddannelse, der kombinerer teori og praksis i et tværfagligt fællesskab. At deltage i løbende kompetenceudvikling under den nye uddannelsesform. At få stor indflydelse og medansvar i en travl og foranderlig hverdag med arbejdssted på FGU Viborg. Løn efter gældende overenskomst (Organisationsaftale for lærere mv. ved institutioner for forberedende grunduddannelse). Du kan læse mere om uddannelsen og FGU Midtjylland på www.fgumidtjylland.dk samt på www.uvm.dk forberedende-grunduddannelse. Henvendelse for yderligere information kan rettes på mail til Heine Bøgild, hb@viborgps.dk. Der er mulighed for at se skolen og stille spørgsmål onsdag d. 22. maj kl. 15.00 16.30. Vi starter i kantinen på Gyldenrisvej nr. 4, 8800 Viborg med en kort præsentation af FGU Midtjylland og uddannelsens opbygning og indhold. Ansøgningen sendes til lhk@fgumidtjylland.dk med relevante bilag og referencer. Ansøgningsfrist: mandag den 3. juni kl. 8.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 24 i dagtimerne.

Vores fælles drøm er, at FGU Midtjylland uddanner unge til næste skridt i livet. 

Det gør vi med uddannelser baseret på arbejdspædagogik indenfor områder, der matcher civilsamfundets behov. FGU Midtjyllands indsats udfolder sig i fleksible strukturer, der rummer individet og skaber retning med faste rammer. 

Med et stærkt engagement fra medarbejdere, elever, ledelse og bestyrelse inddrager FGU Midtjylland sine interessenter og skaber afsættet for en sprudlende, dynamisk og eksperimenterende praksisløsning, med den unges gode liv i centrum. 

 

Vi har brug for:

  • En lærer, som skaber et inkluderende læringsmiljø for målgruppen.
  • En lærer, som er en aktiv spiller i et læringsfællesskab, hvor forskellige fagligheder mødes for at løfte opgaven i et tæt samarbejde.
  • Et fagligt fyrtårn, der kan skabe indhold og retning i samarbejde med de øvrige kolleger i fagteamet.
  • En lærer, der kan medvirke til opbygning, udvikling og udbygning af det faglige tema: ”Kommunikation & Medier” i et spændende og motiverende læringsforløb og i samspil med bl.a. virksomheder.

 

Vi ønsker:

  • En lærer med stor interesse for, viden om og meget gerne erfaring med målgruppen.
  • En lærer, som i tæt samarbejde med teamkolleger kan møde, fastholde og løfte den enkelte unge.
  • En imødekommende, anerkendende og engageret lærer, der vil glæde sig over elevernes trivsel og læring.
  • En lærer med en dokumenteret uddannelsesbaggrund og meget gerne med erfaring fra undervisningsverdenen.
  • En lærer, som aktivt arbejder med egen kompetenceudvikling.

 

Vi tilbyder:

  • At arbejde med en spændende gruppe unge i en helt ny ungdomsuddannelse i Viborg.
  • At arbejde med opbygning, udvikling og udbygning af et fagligt tema i et spændende tværfagligt miljø.
  • At blive en del af FGU Midtjylland og her blive en værdsat medarbejder i en spændende ny uddannelse, der kombinerer teori og praksis i et tværfagligt fællesskab.
  • At deltage i løbende kompetenceudvikling under den nye uddannelsesform.
  • At få stor indflydelse og medansvar i en travl og foranderlig hverdag med arbejdssted på FGU Viborg.
  • Løn efter gældende overenskomst (Organisationsaftale for lærere mv. ved institutioner for forberedende grunduddannelse).

 

Du kan læse mere om uddannelsen og FGU Midtjylland på www.fgumidtjylland.dk samt på www.uvm.dk/forberedende-grunduddannelse.

Henvendelse for yderligere information kan rettes på mail til Heine Bøgild, hb@viborgps.dk

Der er mulighed for at se skolen og stille spørgsmål onsdag d. 22. maj kl. 15.00 – 16.30. Vi starter i kantinen på Gyldenrisvej nr. 4, 8800 Viborg med en kort præsentation af FGU Midtjylland og uddannelsens opbygning og indhold.

Ansøgningen sendes til lhk@fgumidtjylland.dk med relevante bilag og referencer.

Ansøgningsfrist: mandag den 3. juni kl. 8.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 24 i dagtimerne.

S/I FGU-MidtjyllandViborg2019-05-13T00:00:002019-06-03T00:00:00
330023142Underviser søges til administration og offentlig administrationRobot Vil du være med til at give vores elever den bedst mulige uddannelse? På Handelsskolen Viborg uddanner vi kontorelever inden for 5 forskellige specialer. Vi søger nu en kollega til undervisning på hovedforløbene inden for specialerne administration og offentlig administration, hvor vi blandt andet underviser i fagene emnerne kommunikation, projektadministration, digital forvaltning, informationsindsamling og samarbejde. Hovedforløbene er opbygget som en vekslen mellem praktik og skoleforløb, og på skolen giver vi eleverne den nyeste viden på deres uddannelsesområde og hjælper dem med at omsætte den til praksis på arbejdspladsen. Du kan læse mere om uddannelsernes opbygning og fag på www.uddannelsesnaevnet.dk Som vores nye kollega er du med til at planlægge og gennemføre undervisning i et udviklende samarbejde med åben dialog og kort afstand mellem idé og handling. Du får derfor et givende job, hvor du har stor mulighed for at sætte dit eget præg på både din og elevernes hverdag. Vi er ca. 30 ansatte, og vi har et godt kollegialt miljø, hvor der er et højt humør og en stærk fællesskabsfølelse Om dig Du har en baggrund inden for administration eller offentlig administration, og du har via din erhvervserfaring en bred og opdateret viden, som du kan formidle til vores elever. Du kan undervise i ovennævnte fag og emner, og hvis du herudover kan undervise i et eller flere af uddannelsernes valgfag, er det et yderligere plus. Som person brænder du for at undervise og for at opbygge positive relationer med eleverne. Du er en inspirerende kollega, som har lyst til at indgå i et stærkt teamsamarbejde, og du har lyst til at deltage i den fortsatte udvikling af Handelsskolen Viborg. Løn og ansættelsesvilkår Der er tale om en stilling på fuld tid med tiltrædelse pr. 1. august 2019. Løn og ansættelsesvilkår iht. gældende aftale mellem Finansministeriet og Uddannelsesforbundet. Arbejdsstedet er Viborg. Yderligere oplysninger og ansøgning Har du lyst til at høre mere om stillingen, må du meget gerne kontakte uddannelsesleder Jan Salling. Ansøgningsfristen er den 5. juni 2019, og vi forventer at gennemføre samtaler den 12. juni 2019. Alle interesserede opfordres til at søge uafhængigt af personlig baggrund. Du kan læse mere om Handelsskolen Viborgs uddannelser herVil du være med til at give vores elever den bedst mulige uddannelse?

På Handelsskolen Viborg uddanner vi kontorelever inden for 5 forskellige specialer. Vi søger nu en kollega til undervisning på hovedforløbene inden for specialerne administration og offentlig administration, hvor vi blandt andet underviser i fagene/emnerne kommunikation, projektadministration, digital forvaltning, informationsindsamling og samarbejde.

Hovedforløbene er opbygget som en vekslen mellem praktik og skoleforløb, og på skolen giver vi eleverne den nyeste viden på deres uddannelsesområde og hjælper dem med at omsætte den til praksis på arbejdspladsen.
Du kan læse mere om uddannelsernes opbygning og fag på www.uddannelsesnaevnet.dk

Som vores nye kollega er du med til at planlægge og gennemføre undervisning i et udviklende samarbejde med åben dialog og kort afstand mellem idé og handling. Du får derfor et givende job, hvor du har stor mulighed for at sætte dit eget præg på både din og elevernes hverdag. Vi er ca. 30 ansatte, og vi har et godt kollegialt miljø, hvor der er et højt humør og en stærk fællesskabsfølelse

Om dig
Du har en baggrund inden for administration eller offentlig administration, og du har via din erhvervserfaring en bred og opdateret viden, som du kan formidle til vores elever. Du kan undervise i ovennævnte fag og emner, og hvis du herudover kan undervise i et eller flere af uddannelsernes valgfag, er det et yderligere plus.

Som person brænder du for at undervise og for at opbygge positive relationer med eleverne. Du er en inspirerende kollega, som har lyst til at indgå i et stærkt teamsamarbejde, og du har lyst til at deltage i den fortsatte udvikling af Handelsskolen Viborg.

Løn og ansættelsesvilkår
Der er tale om en stilling på fuld tid med tiltrædelse pr. 1. august 2019.

Løn og ansættelsesvilkår iht. gældende aftale mellem Finansministeriet og Uddannelsesforbundet.

Arbejdsstedet er Viborg.

Yderligere oplysninger og ansøgning
Har du lyst til at høre mere om stillingen, må du meget gerne kontakte uddannelsesleder Jan Salling.

Ansøgningsfristen er den 5. juni 2019, og vi forventer at gennemføre samtaler den 12. juni 2019.

Alle interesserede opfordres til at søge uafhængigt af personlig baggrund. Du kan læse mere om Handelsskolen Viborgs uddannelser her

MercantecViborg2019-05-13T00:00:002019-06-05T00:00:00
330018107UNDERVISER - ØkonomiRobot UNDERVISER Økonomi Erhvervsuddannelsen til Landmand samt Produktionsleder- og Agrarøkonomuddannelsen Asmildkloster Landbrugsskole fortsætter sin positive udvikling. Vi søger en ny kollega til undervisning i Økonomi på erhvervsuddannelsen Landmand samt de 2 lederuddannelser Produktionsleder og Agrarøkonom. Du har undervist i eller har solid faglig erfaring, viden og interesse for økonomi og økonomistyring på virksomhedsniveau. Samtidigt har du blik for økonomiens samspil med de øvrige processer i virksomheden og i samfundet i øvrigt. Dine opgaver: undervisning i økonomi på landbrugsuddannelsen Hovedforløb2 (EUD og EUX), Produktionsleder og Agrarøkonom. Eventuelt undervise i Erhvervsøkonomi (C) undervisning hvor viden om, færdigheder i og holdninger til opgaverne i landbruget er i fokus samarbejde i et engageret lærerteam, hvor pædagogik og didaktik er en naturlig del af hverdagen mulighed for undervisning i andre fagområder du måtte have kompetence i og interesse for udvikling, evaluering og dokumentation af uddannelsesforløb og temaer i undervisningen vagter og lektiehjælp som en del af et aktivt kostskolemiljø Din baggrund og kompetencer: Du har bred indsigt i forskellige produktionsgrene i primærerhvervet og en naturlig interesse for at blive klog på både nutidens og fremtidens landbrugs- og fødevareproduktion. Købmandsskab - du har sans for en god forretning. I alle dispositioner i virksomheden og dette købmandsblik formår du at lære videre til fremtidens landmænd uanset om de gør karriere som landmand, leder eller iværksætter. Regnskabskyndig - Du kan læse, analysere og forstå et regnskab og sammenhængene heri. Det kan være på nøgletalsniveau, men du har flair for især de driftsøkonomiske sammenhænge og detaljer i virksomheden. Budgeterfaring - Du kan lave et budget der afspejler en landbrugsvirksomheds økonomi i budgetperioden. Herunder skal du mestre de driftsmæssige forudsætninger og dispositioner der afspejles i budgettet. Finansiering - Du har indblik i hvordan der fremskaffes attraktiv kapital til etablering, køb og drift af en virksomhed. Du har kendskab til ejerformer, selskabskonstruktioner og organisering af virksomheder i landbruget. Både de etableringsformer der er udbredte i dag, men også de muligheder og nye etableringsformer der er på vej. Du lære vores elever at regneark er et naturligt og enkelt støtteværktøj i det daglige arbejde med økonomistyring i en landbrugsvirksomhed. Du vil og kan samarbejde med dine kolleger. Du er nysgerrig ift. andres tanker, ideer og handlinger og du tør stille spørgsmål og byde ind med dine egen viden og erfaringer, således at din egen og fælles praksis udvikles. Du er fagnørd og elsker at vedligeholde og opdatere din viden fagligt og pædagogisk Måske er du uddannet som agrarøkonom, teknolog, revisor, økonom etc. Uanset din uddannelse og baggrund så er du også praktisk begavet og kan bruge dine kompetencer i samarbejdet med dine elever Du har lyst til at undervise og arbejde med unge mennesker i et aktivt kostskolemiljø Du kender til landbrugserhvervet, kulturen i landbruget og er fagligt engageret Du kan koble teori og praksis og engagere elever så de bliver så dygtige som de kan uanset deres individuelle niveau. Du kan planlægge, gennemføre og evaluere din undervisning og elevernes læreprocesser, så vi fastholder og udvikler kvaliteten af vores uddannelser Du har gå på mod og er parat til nye udfordringer på en erhvervsskole Du har måske allerede undervisningserfaring Tiltrædelse August 2019 og efter aftale. Ansættelse sker i henhold til bekendtgørelse om ansættelsesvilkår for tjenestemandslignende ansatte ved institutioner for erhvervsrettet uddannelse og kostafdelinger samt i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den faglige organisation, CO2 uddannelsesforbundet. Der er tilknyttet en attraktiv pensionsordning til stillingen. Der er andre personalegoder som oplyses ved samtale ansættelse. Ansøgningsfristen er mandag den 27. maj 2019, kl. 12.00 til Asmildkloster Landbrugsskole stilet til forstander Lars Møgelbjerg Andersen, E-mail la@asmildkloster.dk Der afholdes ansættelsessamtaler 6. juni, 7. juni og 12. juni 2019. Spørgsmål kan rettes til forstander Lars Møgelbjerg Andersen på ovenstående mail eller på telefon 8667 3222 eller mobil 6054 2522. På Asmildkloster Landbrugsskole udbydes alle trin af landbrugsuddannelsen på EUD, EUX og studenterindgang samt landbrugets lederuddannelse som Produktionsleder og Agrarøkonom. En del af uddannelsens praktiske træning og undervisning sker hos en række af områdets landbrugsvirksomheder. Asmildkloster Landbrugsskole har 208 årselever i 2018. Skolen skolehjem har plads til 338 elever og er pt. fuldt besat. Der er 45 medarbejdere heraf 24 undervisere. Se mere på www.asmildkloster.dk

UNDERVISER – Økonomi Erhvervsuddannelsen til Landmand samt Produktionsleder- og Agrarøkonomuddannelsen

Asmildkloster Landbrugsskole fortsætter sin positive udvikling.

Vi søger en ny kollega til undervisning i Økonomi på erhvervsuddannelsen – Landmand samt de 2 lederuddannelser Produktionsleder og Agrarøkonom.

 

Du har undervist i eller har solid faglig erfaring, viden og interesse for økonomi og økonomistyring på virksomhedsniveau. Samtidigt har du blik for økonomiens samspil med de øvrige processer i virksomheden og i samfundet i øvrigt.

Dine opgaver:

  • undervisning i økonomi på landbrugsuddannelsen – Hovedforløb2 (EUD og EUX), Produktionsleder og Agrarøkonom. Eventuelt undervise i Erhvervsøkonomi (C)
  • undervisning hvor viden om, færdigheder i og holdninger til opgaverne i landbruget er i fokus
  • samarbejde i et engageret lærerteam, hvor pædagogik og didaktik er en naturlig del af hverdagen
  • mulighed for undervisning i andre fagområder du måtte have kompetence i og interesse for
  • udvikling, evaluering og dokumentation af uddannelsesforløb og temaer i undervisningen
  • vagter og lektiehjælp som en del af et aktivt kostskolemiljø

 

Din baggrund og kompetencer:

 

  • Du har bred indsigt i forskellige produktionsgrene i primærerhvervet og en naturlig interesse for at blive klog på både nutidens og fremtidens landbrugs- og fødevareproduktion.

 

  • Købmandsskab - du har sans for en god forretning. I alle dispositioner i virksomheden og dette købmandsblik formår du at lære videre til fremtidens landmænd uanset om de gør karriere som landmand, leder eller iværksætter.

 

  • Regnskabskyndig - Du kan læse, analysere og forstå et regnskab og sammenhængene heri. Det kan være på nøgletalsniveau, men du har flair for især de driftsøkonomiske sammenhænge og detaljer i virksomheden.

 

  • Budgeterfaring - Du kan lave et budget der afspejler en landbrugsvirksomheds økonomi i budgetperioden. Herunder skal du mestre de driftsmæssige forudsætninger og dispositioner der afspejles i budgettet.

 

  • Finansiering - Du har indblik i hvordan der fremskaffes attraktiv kapital til etablering, køb og drift af en virksomhed.

 

  • Du har kendskab til ejerformer, selskabskonstruktioner og organisering af virksomheder i landbruget. Både de etableringsformer der er udbredte i dag, men også de muligheder og nye etableringsformer der er på vej.

 

  • Du lære vores elever at regneark er et naturligt og enkelt støtteværktøj i det daglige arbejde med økonomistyring i en landbrugsvirksomhed.

 

  • Du vil og kan samarbejde med dine kolleger. Du er nysgerrig ift. andres tanker, ideer og handlinger og du tør stille spørgsmål og byde ind med dine egen viden og erfaringer, således at din egen og fælles praksis udvikles.

 

  • Du er ”fagnørd” og elsker at vedligeholde og opdatere din viden fagligt og pædagogisk

 

  • Måske er du uddannet som agrarøkonom, teknolog, revisor, økonom etc.

 

  • Uanset din uddannelse og baggrund så er du også praktisk begavet og kan bruge dine kompetencer i samarbejdet med dine elever

 

  • Du har lyst til at undervise og arbejde med unge mennesker i et aktivt kostskolemiljø

 

  • Du kender til landbrugserhvervet, kulturen i landbruget og er fagligt engageret

 

  • Du kan koble teori og praksis og engagere elever så de bliver så dygtige som de kan uanset deres individuelle niveau.

 

  • Du kan planlægge, gennemføre og evaluere din undervisning og elevernes læreprocesser, så vi fastholder og udvikler kvaliteten af vores uddannelser

 

  • Du har gå på mod og er parat til nye udfordringer på en erhvervsskole

 

  • Du har måske allerede undervisningserfaring

 

Tiltrædelse August 2019 og efter aftale.

 

 

Ansættelse sker i henhold til bekendtgørelse om ansættelsesvilkår for tjenestemandslignende ansatte ved institutioner for erhvervsrettet uddannelse og kostafdelinger samt i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den faglige organisation, CO2/uddannelsesforbundet. Der er tilknyttet en attraktiv pensionsordning til stillingen. Der er andre ”personalegoder” som oplyses ved samtale/ansættelse.

Ansøgningsfristen er mandag den 27. maj 2019, kl. 12.00 til Asmildkloster Landbrugsskole stilet til forstander Lars Møgelbjerg Andersen, E-mail;  la@asmildkloster.dk

Der afholdes ansættelsessamtaler 6. juni, 7. juni og 12. juni 2019.

Spørgsmål kan rettes til forstander Lars Møgelbjerg Andersen på ovenstående mail eller på telefon 8667 3222 eller mobil 6054 2522.

 

På Asmildkloster Landbrugsskole udbydes alle trin af landbrugsuddannelsen på EUD, EUX og studenterindgang samt landbrugets lederuddannelse som Produktionsleder og Agrarøkonom. En del af uddannelsens praktiske træning og undervisning sker hos en række af områdets landbrugsvirksomheder.

Asmildkloster Landbrugsskole har 208 årselever i 2018. Skolen skolehjem har plads til 338 elever og er pt. fuldt besat. Der er 45 medarbejdere heraf 24 undervisere. Se mere på www.asmildkloster.dk

 

ASMILDKLOSTER LANDBRUGSSKOLEViborg2019-05-06T00:00:002019-05-27T00:00:00
330027225FaglærerRobot Vi søger undervisere til vores EUX Business, EUD Business og EUD10 Business, der kan undervise i et og gerne flere fag fra fagrækken organisation, afsætning, matematik, engelsk, tysk, virksomhedsøkonomi og IT. Derudover søger vi specifikt en underviser til overtagelse af hold i psykologi og helst i kombination med et eller flere af de øvrige fag. Den erhvervsfaglige studentereksamen EUX Business er en erhvervsuddannelse på gymnasialt niveau med op til 2 år i skole og efterfølgende 2 år i lære inden for områderne detail, handel, kontor eller event. Dimittender fra EUX Business har fuld studiekompetence til videregående uddannelser på linje med de andre gymnasiale uddannelser. Erhvervsuddannelsen EUD Business er den direkte vej til erhvervslivet og består af 0,5-1 år i skole og efterfølgende 2 år i lære. EUD10 er 10. klasse på en erhvervsskole. Vi lægger vægt på, at du gennem en praksisnær undervisning kan skabe rammerne for, at vores elever kan tilegne sig viden og kompetencer i fageneat du er en dygtig formidler og har gode it-kompetencerat du er nysgerrig på din egen rolle i undervisningen og ser muligheder frem for begrænsningerat du har evnen og viljen til at tage roret i undervisningenat du har lyst til at være en del af og bidrage til et fagligt miljø i konstant udviklingat du har gode samarbejdsevner og kan indgå konstruktivt i alle relationerat du trives i et miljø med både unge og voksne mennesker Faglige og øvrige kvalifikationer: du har eller er i gang med at afslutte en kandidatuddannelse fra universitet eller handelshøjskole, eller du har en afsluttet HD 2. deldu har min. 2 års relevant erfaring fra erhvervslivet Der vil som udgangspunkt være tale om midlertidige ansættelser løbende over næste skoleår med mulighed for forlængelse, og der kan være tale om både fuldtids- og deltidsstillinger afhængigt af profil, ønsker og kvalifikationer. I særlige tilfælde kan der være tale om en fastansættelse med pædagogikum. Undervisningen foregår på Sønderhøj 28, 8260 Viby J. Ansættelse Ansættelse og aflønning inkl. pension sker efter gældende overenskomst. Jobbet er med start pr. 1. august 2019. Ansøgning inkl. CV og relevante bilag sendes senest d. 30. maj 2019 kl. 8.00. Samtaler forventes afholdt uge 23 2019. Spørgsmål? Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås hos rektor Mads K. Andersen på tlf. 22497182 Læs mere om Aarhus Business College på www.aabc.dk

Vi søger undervisere til vores EUX Business, EUD Business og EUD10 Business, der kan undervise i et og gerne flere fag fra fagrækken organisation, afsætning, matematik, engelsk, tysk, virksomhedsøkonomi og IT. Derudover søger vi specifikt en underviser til overtagelse af hold i psykologi og helst i kombination med et eller flere af de øvrige fag.

Den erhvervsfaglige studentereksamen EUX Business er en erhvervsuddannelse på gymnasialt niveau med op til 2 år i skole og efterfølgende 2 år i lære inden for områderne detail, handel, kontor eller event. Dimittender fra EUX Business har fuld studiekompetence til videregående uddannelser på linje med de andre gymnasiale uddannelser.

Erhvervsuddannelsen EUD Business er den direkte vej til erhvervslivet og består af 0,5-1 år i skole og efterfølgende 2 år i lære.

EUD10 er 10. klasse på en erhvervsskole.

Vi lægger vægt på,

  • at du gennem en praksisnær undervisning kan skabe rammerne for, at vores elever kan tilegne sig viden og kompetencer i fagene
  • at du er en dygtig formidler og har gode it-kompetencer
  • at du er nysgerrig på din egen rolle i undervisningen og ser muligheder frem for begrænsninger
  • at du har evnen og viljen til at tage roret i undervisningen
  • at du har lyst til at være en del af og bidrage til et fagligt miljø i konstant udvikling
  • at du har gode samarbejdsevner og kan indgå konstruktivt i alle relationer
  • at du trives i et miljø med både unge og voksne mennesker

Faglige og øvrige kvalifikationer:

  • du har eller er i gang med at afslutte en kandidatuddannelse fra universitet eller handelshøjskole, eller du har en afsluttet HD 2. del
  • du har min. 2 års relevant erfaring fra erhvervslivet

Der vil som udgangspunkt være tale om midlertidige ansættelser løbende over næste skoleår med mulighed for forlængelse, og der kan være tale om både fuldtids- og deltidsstillinger afhængigt af profil, ønsker og kvalifikationer. I særlige tilfælde kan der være tale om en fastansættelse med pædagogikum. Undervisningen foregår på Sønderhøj 28, 8260 Viby J.

 

Ansættelse

Ansættelse og aflønning inkl. pension sker efter gældende overenskomst.

Jobbet er med start pr. 1. august 2019.

Ansøgning inkl. CV og relevante bilag sendes senest d. 30. maj 2019 kl. 8.00.

Samtaler forventes afholdt uge 23 2019.

 

Spørgsmål?

Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås hos rektor Mads K. Andersen på tlf. 22497182

Læs mere om Aarhus Business College på www.aabc.dk

Campus SønderhøjViby J2019-05-20T00:00:002019-05-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Engageret og erfaren lærer til Særligt Tilrettelagt Undervisning STU til CSV

Randers Kommune

Gjerlev J
CSV vil styrke indsatsen på autismeområdetBrænder du for specialpædagogisk undervisning for unge med særlige behov?Har du stor faglig viden om autisme, og kan tilrettelægge undervisning og aktiviteter i relation dertil?Vil du være med til at udvikle...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:2. juni 2019

FGU Midtjylland søger en lærer til Kommunikation & Medier til skolen i Viborg

S/I FGU-Midtjylland

Viborg
Vores fælles drøm er, at FGU Midtjylland uddanner unge til næste skridt i livet. Det gør vi med uddannelser baseret på arbejdspædagogik indenfor områder, der matcher civilsamfundets behov. FGU Midtjyllands indsats udfolder sig i fleksible strukturer...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

Underviser søges til administration og offentlig administration

Mercantec

Viborg
Vil du være med til at give vores elever den bedst mulige uddannelse? På Handelsskolen Viborg uddanner vi kontorelever inden for 5 forskellige specialer. Vi søger nu en kollega til undervisning på hovedforløbene inden for specialerne administration ...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:5. juni 2019

UNDERVISER - Økonomi

ASMILDKLOSTER LANDBRUGSSKOLE

Viborg
UNDERVISER Økonomi Erhvervsuddannelsen til Landmand samt Produktionsleder- og Agrarøkonomuddannelsen Asmildkloster Landbrugsskole fortsætter sin positive udvikling. Vi søger en ny kollega til undervisning i Økonomi på erhvervsuddannelsen Landmand sa...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:27. maj 2019

Faglærer

Campus Sønderhøj

Viby J
Vi søger undervisere til vores EUX Business, EUD Business og EUD10 Business, der kan undervise i et og gerne flere fag fra fagrækken organisation, afsætning, matematik, engelsk, tysk, virksomhedsøkonomi og IT. Derudover søger vi specifikt en undervi...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:30. maj 2019