Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vært / værtinde til sognegårde

Lumby og Stige Sognes Menighedsråd søger vært/værtinde til Lumby og Stige sognehuse, snarest muligt og senest 1. maj 2018.

Stillingen er normeret til 20 timer om ugen. Timeforbrug herudover honoreres time for time.

Den ideelle vært / værtinde for os er en ungdommelig, frisk person, evt. pensionist med gåpåmod, som kan arbejde selvstændig og er interesseret i at være en del af et fællesskab i et aktivt lokalsamfund.

Arbejdsopgaverne:

  • Den daglige pasning og rengøring af husene, samt indkøb.
  • Modtage bestillinger. Jobbet indebærer ansvar for booking af arrangementer i den elektroniske kalender.
  • Servicere ved mødeaktiviteter, mindesammenkomster og receptioner og andre kirkelige aktiviteter.

Du vil skulle arbejde både i Lumby Sognegård, H.C. Lumbyes Vej 40B, 5270 Odense N og Stige Sognehus, Stigevej 253, 5270 Odense N. Aften og weekendarbejde må påregnes.

Du en person med stærke menneskelige egenskaber der:

  • kan lide at gøre rent og besidder en god ordenssans og har flair for praktiske gøremål
  • har IT - kompetencer på brugerniveau (internet, mailsystem, elektronisk kalender)
  • har erfaring med servering

Hvem er vi:

Vi er 2 sogne med ca. 8000 sognebørn. Vi er et fælles menighedsråd for Lumby og Stige sogne. Vi er et menighedsråd på 14 medlemmer. Kirkerne betjenes af 3 præster, en kordegn, en organist, en kirkesanger, en kirkegårdsleder samt 3 gravere.

Vi er 2 aktive sogne med et bredt tilbud af aktiviteter. Se evt. mere på vores hjemmeside http://www.lumbysogn.dk

Løn og ansættelse:

Ansættelse sker ved Lumby Stige Sognes Menighedsråd, Stigevej 253, 5270 Odense N.

Vilkår for ansættelse og aflønning aftales mellem ansøger og menighedsråd i respekt af

”Cirkulære om visse ansatte, som ikke er omfattet af overenskomster mm.” Cirkulære nr. 9811 af 28/10/2014. Ansættelsen er ikke reguleret af en overenskomst.

Løn forhandles efter kvalifikationer.

Menighedsrådet kan oplyse, at der vil blive indhentet referencer og børneattest

Hvis du vil vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte formanden for sognehusudvalget: Ejner Andersen, tlf. 3023 9791 eller kontaktperson Lisbeth Høg Madsen tlf. 2467 6484.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning på mail: 7844@sogn.dk senest den 01. 03. 2018.

Samtaler med egnede ansøgere forventes gennemført i uge 10 2018.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329750094Phoenix-ba025c3812018-01-30T16:03:15.923Vært / værtinde til sognegårde

Lumby og Stige Sognes Menighedsråd søger vært/værtinde til Lumby og Stige sognehuse, snarest muligt og senest 1. maj 2018.

Stillingen er normeret til 20 timer om ugen. Timeforbrug herudover honoreres time for time.

Den ideelle vært / værtinde for os er en ungdommelig, frisk person, evt. pensionist med gåpåmod, som kan arbejde selvstændig og er interesseret i at være en del af et fællesskab i et aktivt lokalsamfund.

Arbejdsopgaverne:

  • Den daglige pasning og rengøring af husene, samt indkøb.
  • Modtage bestillinger. Jobbet indebærer ansvar for booking af arrangementer i den elektroniske kalender.
  • Servicere ved mødeaktiviteter, mindesammenkomster og receptioner og andre kirkelige aktiviteter.

Du vil skulle arbejde både i Lumby Sognegård, H.C. Lumbyes Vej 40B, 5270 Odense N og Stige Sognehus, Stigevej 253, 5270 Odense N. Aften og weekendarbejde må påregnes.

Du en person med stærke menneskelige egenskaber der:

  • kan lide at gøre rent og besidder en god ordenssans og har flair for praktiske gøremål
  • har IT - kompetencer på brugerniveau (internet, mailsystem, elektronisk kalender)
  • har erfaring med servering

Hvem er vi:

Vi er 2 sogne med ca. 8000 sognebørn. Vi er et fælles menighedsråd for Lumby og Stige sogne. Vi er et menighedsråd på 14 medlemmer. Kirkerne betjenes af 3 præster, en kordegn, en organist, en kirkesanger, en kirkegårdsleder samt 3 gravere.

Vi er 2 aktive sogne med et bredt tilbud af aktiviteter. Se evt. mere på vores hjemmeside http://www.lumbysogn.dk

Løn og ansættelse:

Ansættelse sker ved Lumby Stige Sognes Menighedsråd, Stigevej 253, 5270 Odense N.

Vilkår for ansættelse og aflønning aftales mellem ansøger og menighedsråd i respekt af

”Cirkulære om visse ansatte, som ikke er omfattet af overenskomster mm.” Cirkulære nr. 9811 af 28/10/2014. Ansættelsen er ikke reguleret af en overenskomst.

Løn forhandles efter kvalifikationer.

Menighedsrådet kan oplyse, at der vil blive indhentet referencer og børneattest

Hvis du vil vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte formanden for sognehusudvalget: Ejner Andersen, tlf. 3023 9791 eller kontaktperson Lisbeth Høg Madsen tlf. 2467 6484.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning på mail: 7844@sogn.dk senest den 01. 03. 2018.

Samtaler med egnede ansøgere forventes gennemført i uge 10 2018.

 

2018-03-02T01:03:47.030 Lumby og Stige Sognes Menighedsråd søger vært værtinde til Lumby og Stige sognehuse, snarest muligt og senest 1. maj 2018. Stillingen er normeret til 20 timer om ugen. Timeforbrug herudover honoreres time for time. Den ideelle vært værtinde for os er en ungdommelig, frisk person, evt. pensionist med gåpåmod, som kan arbejde selvstændig og er interesseret i at være en del af et fællesskab i et aktivt lokalsamfund. Arbejdsopgaverne: Den daglige pasning og rengøring af husene, samt indkøb.Modtage bestillinger. Jobbet indebærer ansvar for booking af arrangementer i den elektroniske kalender.Servicere ved mødeaktiviteter, mindesammenkomster og receptioner og andre kirkelige aktiviteter. Du vil skulle arbejde både i Lumby Sognegård, H.C. Lumbyes Vej 40B, 5270 Odense N og Stige Sognehus, Stigevej 253, 5270 Odense N. Aften og weekendarbejde må påregnes. Du en person med stærke menneskelige egenskaber der: kan lide at gøre rent og besidder en god ordenssans og har flair for praktiske gøremålhar IT - kompetencer på brugerniveau (internet, mailsystem, elektronisk kalender)har erfaring med servering Hvem er vi: Vi er 2 sogne med ca. 8000 sognebørn. Vi er et fælles menighedsråd for Lumby og Stige sogne. Vi er et menighedsråd på 14 medlemmer. Kirkerne betjenes af 3 præster, en kordegn, en organist, en kirkesanger, en kirkegårdsleder samt 3 gravere. Vi er 2 aktive sogne med et bredt tilbud af aktiviteter. Se evt. mere på vores hjemmeside http: www.lumbysogn.dk Løn og ansættelse: Ansættelse sker ved Lumby Stige Sognes Menighedsråd, Stigevej 253, 5270 Odense N. Vilkår for ansættelse og aflønning aftales mellem ansøger og menighedsråd i respekt af Cirkulære om visse ansatte, som ikke er omfattet af overenskomster mm. Cirkulære nr. 9811 af 28 10 2014. Ansættelsen er ikke reguleret af en overenskomst. Løn forhandles efter kvalifikationer. Menighedsrådet kan oplyse, at der vil blive indhentet referencer og børneattest Hvis du vil vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte formanden for sognehusudvalget: Ejner Andersen, tlf. 3023 9791 eller kontaktperson Lisbeth Høg Madsen tlf. 2467 6484. Vi glæder os til at modtage din ansøgning på mail: 7844@sogn.dk senest den 01. 03. 2018. Samtaler med egnede ansøgere forventes gennemført i uge 10 2018.11Jobnetba025c38100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-01T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdenseEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynNordfyn3092903Lumby-Stige Kirkekasse11Stigevej 2535270Odense NDKDanmark0
7844@sogn.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent514920JobNet47551871000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ba025c38https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ba025c38https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ba025c38&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ba025c38&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale914114Pedel7Håndværk & service352632722Karen Rachel Gustaaf van Durme7844@sogn.dkDKDanmarkDKDanmark329923937Pedel til Brenderup DagcenterBasic Vores pedel på dagcenteret har søgt nye udfordringer, så vi står og mangler dig. Stillingen er på 37 timer ugentligt og til besættelse pr. 01.03.19 eller hurtigst muligt. Arbejdstiden vil som udgangspunkt være kl. 7.30 til 15.30 mandag til torsdag og 7.30 til 12.30 fredag (aftales nærmere). Dagcenteret er et visiteret tilbud til borgere, som bor i eget hjem i Middelfart Kommune. Borgerne har forskellige udfordringer som fx demens, parkinson, senhjerneskade eller almindelig alderssvækkelse. Pedellen spiller en vigtig rolle og skal samarbejde med brugerne af dagscenteret, frivillige på stedet, borgerne på Åbakkevej og medarbejderne. Det er derfor vigtigt at du som pedel er god til skabe relationer og udviser tålmodighed. Foruden dagcenteret dækker stillingen også boligerne på Åbakkevej 2 samt Åbakkevej 6. I alt 11 boliger. I stillingen varetages opgaver som indvendig og udvendig bygningsvedligeholdelse. Vedligeholdelse af grønne områder, brandtilsyn, reparation af cykler for hjemmeplejegrupperne i Ejby og Nr. Aaby, koordinering med håndværkere, syn af lejligheder og diverse serviceopgaver for administrationen på stedet. Derudover samarbejder pedellerne på tværs af de 7 plejehjem dagcenter i Middelfart Kommune. Derfor kan der i ferieperioder forekomme arbejdsopgaver på andre matrikler. Vi forventer at du: er håndværkeruddannet eller har særlige håndværksmæssige kompetencer kan forestå tilsynet med bygninger og udføre mindre reparationer kan styre el- og varmeforbrug kan træde til ved diverse ad hoc opgaver kan indgå kvalificerede aftaler med håndværkere kan vedligeholde udenomsarealer havearbejde kan servicere eksterne og interne brugere samarbejdsparter kan arbejde selvstændigt samt evner at prioritere og planlægge dit arbejde er struktureret, ansvarsbevidst og serviceminded er god til at bevare overblik, koordinere og igangsætte opgaver både for sig selv og for andre har kørekort (B) er god til at omgås andre mennesker - ikke mindst ældre har gode samarbejds- og kommunikative evner har gode IT-kundskaber og kan kombinere administrative opgaver med de praktiske opgaver, der er i stillingen. Vi tilbyder: fagfællesskab med de øvrige teknisk servicemedarbejdere i Senior- og Velfærd godt arbejdsmiljø alsidige og spændende arbejdsopgaver medindflydelse på egne arbejdsopgaver. Funktionsbeskrivelse kan rekvireres på e-mail: aldre-personale@middelfart.dk Du vil blive aflønnet efter gældende overenskomst. Der skal indhentes straffeattest inden endelig ansættelse. Har ovenstående vakt din interesse, og ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder Jeannett Jakobsen på e-mail: Jeannett.Jakobsen@middelfart.dk eller på tlf. 20481566. Eller dagcenterleder Julie Elizabeth Judge på mail: julie.elizabethjudge@middelfart.dk eller telefon 2818 7708. Ansøgningsfrist: 31 12-18 Ansættelsessamtaler afholdes d.9 1-19 Du skal ansøge stillingen online. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Spam Uønsket post .

Vores pedel på dagcenteret har søgt nye udfordringer, så vi står og mangler dig.

Stillingen er på 37 timer ugentligt og til besættelse pr. 01.03.19 eller hurtigst muligt. Arbejdstiden vil som udgangspunkt være kl. 7.30 til 15.30 mandag til torsdag og 7.30 til 12.30 fredag (aftales nærmere).

Dagcenteret er et visiteret tilbud til borgere, som bor i eget hjem i Middelfart Kommune. Borgerne har forskellige udfordringer som fx demens, parkinson, senhjerneskade eller almindelig alderssvækkelse.

Pedellen spiller en vigtig rolle og skal samarbejde med brugerne af dagscenteret, frivillige på stedet, borgerne på Åbakkevej og medarbejderne. Det er derfor vigtigt at du som pedel er god til skabe relationer og udviser tålmodighed.

Foruden dagcenteret dækker stillingen også boligerne på Åbakkevej 2 samt Åbakkevej 6. I alt 11 boliger.

I stillingen varetages opgaver som indvendig og udvendig bygningsvedligeholdelse. Vedligeholdelse af grønne områder, brandtilsyn, reparation af cykler for hjemmeplejegrupperne i Ejby og Nr. Aaby, koordinering med håndværkere, syn af lejligheder og diverse serviceopgaver for administrationen på stedet.

Derudover samarbejder pedellerne på tværs af de 7 plejehjem/dagcenter i Middelfart Kommune. Derfor kan der i ferieperioder forekomme arbejdsopgaver på andre matrikler.

 

Vi forventer at du:

  • er håndværkeruddannet eller har særlige håndværksmæssige kompetencer

  • kan forestå tilsynet med bygninger og udføre mindre reparationer

  • kan styre el- og varmeforbrug

  • kan træde til ved diverse ad hoc opgaver

  • kan indgå kvalificerede aftaler med håndværkere

  • kan vedligeholde udenomsarealer/havearbejde

  • kan servicere eksterne og interne brugere/samarbejdsparter

  • kan arbejde selvstændigt samt evner at prioritere og planlægge dit arbejde

  • er struktureret, ansvarsbevidst og serviceminded

  • er god til at bevare overblik, koordinere og igangsætte opgaver både for sig selv og for andre

  • har kørekort (B)

  • er god til at omgås andre mennesker - ikke mindst ældre

  • har gode samarbejds- og kommunikative evner

  • har gode IT-kundskaber og kan kombinere administrative opgaver med de praktiske opgaver, der er i stillingen.

 

Vi tilbyder:

  • fagfællesskab med de øvrige teknisk servicemedarbejdere i Senior- og Velfærd

  • godt arbejdsmiljø

  • alsidige og spændende arbejdsopgaver

  • medindflydelse på egne arbejdsopgaver.

 

Funktionsbeskrivelse kan rekvireres på e-mail: aldre-personale@middelfart.dk

Du vil blive aflønnet efter gældende overenskomst.

Der skal indhentes straffeattest inden endelig ansættelse.

Har ovenstående vakt din interesse, og ønsker du at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder Jeannett Jakobsen på e-mail: Jeannett.Jakobsen@middelfart.dk eller på tlf. 20481566. Eller dagcenterleder Julie Elizabeth Judge på mail: julie.elizabethjudge@middelfart.dk eller telefon 2818 7708.

Ansøgningsfrist: 31/12-18

Ansættelsessamtaler afholdes d.9/1-19

 

Du skal ansøge stillingen online. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på,

at mailen kan være placeret i din mappe "Spam "/" Uønsket post".

ORS/Small/aa4a88a4_logo.gifMiddelfart KommuneMiddelfart2018-12-06T14:00:35.0632018-12-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Pedel til Brenderup Dagcenter

Middelfart Kommune

Middelfart
Vores pedel på dagcenteret har søgt nye udfordringer, så vi står og mangler dig. Stillingen er på 37 timer ugentligt og til besættelse pr. 01.03.19 eller hurtigst muligt. Arbejdstiden vil som udgangspunkt være kl. 7.30 til 15.30 mandag til torsdag o...
Indrykket:6. december 2018
Udløbsdato:30. december 2018