Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vagt

Vi søger en vagt til patrulje- og alarmkørsel i Århus-, Favrskov og Horsens Kommune.

Du har erfaring med patruljevagt og alarmkørsel

70-120 timer pr. måned - kan evt kombineres med tilsvarende job i Grenaa-områdert

Du skal have kørekort samt have gennemført "Grundlæggende vagt"

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330003612Phoenix-6b9b558012019-06-04T00:00:00Vagt

Vi søger en vagt til patrulje- og alarmkørsel i Århus-, Favrskov og Horsens Kommune.

Du har erfaring med patruljevagt og alarmkørsel

70-120 timer pr. måned - kan evt kombineres med tilsvarende job i Grenaa-områdert

Du skal have kørekort samt have gennemført "Grundlæggende vagt"

 

2019-06-05T00:51:10.227 Vi søger en vagt til patrulje- og alarmkørsel i Århus-, Favrskov og Horsens Kommune. Du har erfaring med patruljevagt og alarmkørsel 70-120 timer pr. måned - kan evt kombineres med tilsvarende job i Grenaa-områdert Du skal have kørekort samt have gennemført Grundlæggende vagt11jobnet6b9b5580100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-04T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandFavrskovEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3504975AROS VAGT ApS11Stenhøjvej 28000Aarhus CDKDanmark0john@aros-vagt.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent742274JobNet4972850497285010009-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6b9b5580https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6b9b5580https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6b9b5580&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6b9b5580&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/3.jpgVagt12008001Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration361401917John Bundgaardjohn@aros-vagt.dkDKDanmarkDKDanmark330091759Fenrishus søger medarbejdere til faste weekendvagterBasic Fenrishus søger medarbejdere til faste weekendvagterFenrishus søger pr. 1. oktober 2019 eller efter aftale pædagoger og sygeplejersker til faste weekendvagter - gennemsnitlig 6 timer uge svarende til 12 timer hver anden weekend. Der er mulighed for ekstra timer. Har du en stærk faglig og personlig profil, mod på faglige udfordringer og udvikling og vægter tværfagligt samarbejde højt, er dette job måske noget for dig. Lidt om FenrishusFenrishus er en afdeling under Specialområde Børn og Unge (SBU) og ligger på Fenrisvej i Aarhus. Børnene og de unge er i alderen 0-18 (23) år, med massive og varige psykiske og fysiske handicap. På Fenrishus arbejder pædagoger, sygeplejersker, SOSU-assistenter, fysioterapeuter og omsorgsmedhjælpere i et stærkt tværfagligt miljø.Vi arbejder systematisk med udarbejdelse af mål og delmål for det enkelte barn ud fra den kommunale handleplan. Vi arbejder pædagogisk gennem delmål, sansemotorik, aktiviteter og lejringer. Vi arbejder ud fra en individuel tilgang til børnene, hvor børnenes færdigheder, kompetencer og behov er i centrum. I det daglige arbejde har vi fokus på at skabe relationer til børnene, da det er gennem vores samspil, at barnets udviklingsmuligheder understøttes. Vi har fokus på at skabe genkendelighed for børnene både gennem dagsstrukturer og i vores tilgang. Gennem observationer og plejemæssige tiltag sikrer vi, at børnenes helbred er det bedst mulige, og tilbyder palliativ behandling, når dette er nødvendigt. Vi behandler, i samarbejde med speciallæge i pædiatri, de komplikationer barnet har eller får som følge af sit handicap.Indsatsen foregår i et tæt samarbejde med børnenes forældre. Vi tilbyder: et arbejde med børn, der har komplekse problemstillinger, hvor fokus er på barnets ressourcer, behov og livskvalitet en spændende arbejdsplads i et stærkt fagligt, innovativt og udviklende miljø, hvor respekt, tværfagligt samarbejde, nærvær og åbenhed er nøgleordene at dine id er til udvikling af afdelingen tages seriøst af ledelsen et selvstændigt arbejde med mulighed for personlig og faglig udvikling et meningsfyldt arbejde, med gode kollegaer og dage, der aldrig er ens et arbejde, hvor du kan gøre en forskel hver dag Individuelt introduktionsprogram og oplæring Forventninger til dig:Fenrishus søger pædagoger eller sygeplejersker, der har lyst til at være en del af en afdeling i udvikling. Vi er på udkig efter medarbejdere, der kan håndtere udfordrende situationer, samtidig med, at du skaber tryghed og udviser omsorg for både barn, forældre og kollegaer. Du vil komme til at samarbejde med de øvrige faggrupper i tværfaglige teams, hvor samarbejdet bygger på gensidig dialog og åbenhed. Som medarbejder på Fenrishus arbejder du professionelt med børn med komplekse problemstillinger. Det er et arbejde som kræver stor faglig dygtighed og respekt for det enkelte menneske. Du skal være i stand til at indgå i et tæt samarbejde med forældrene. Vi ønsker en åben og aktiv kollega, som vil medvirke til, at afdelingen er et trygt sted at være for børn og deres forældre og samtidig er en god arbejdsplads for medarbejderne. Har du erfaring inden for området er det en fordel, men ingen betingelse.Yderligere oplysninger:Er du interesseret i at vide mere om stillingerne, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Ulla Monrad Jensen på telefon 2343 8525 eller søge oplysninger på vores hjemmeside: www.sbu.rm.dk. Der vil blive afholdt samtaler løbende.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Fenrishus søger medarbejdere til faste weekendvagter
Fenrishus søger pr. 1. oktober 2019 eller efter aftale pædagoger og sygeplejersker til faste weekendvagter - gennemsnitlig 6 timer/uge svarende til 12 timer hver anden weekend. Der er mulighed for ekstra timer. Har du en stærk faglig og personlig profil, mod på faglige udfordringer og udvikling og vægter tværfagligt samarbejde højt, er dette job måske noget for dig.
 
Lidt om Fenrishus
Fenrishus er en afdeling under Specialområde Børn og Unge (SBU) og ligger på Fenrisvej i Aarhus. Børnene og de unge er i alderen 0-18 (23) år, med massive og varige psykiske og fysiske handicap. På Fenrishus arbejder pædagoger, sygeplejersker, SOSU-assistenter, fysioterapeuter og omsorgsmedhjælpere i et stærkt tværfagligt miljø.
Vi arbejder systematisk med udarbejdelse af mål og delmål for det enkelte barn ud fra den kommunale handleplan. Vi arbejder pædagogisk gennem delmål, sansemotorik, aktiviteter og lejringer. Vi arbejder ud fra en individuel tilgang til børnene, hvor børnenes færdigheder, kompetencer og behov er i centrum. I det daglige arbejde har vi fokus på at skabe relationer til børnene, da det er gennem vores samspil, at barnets udviklingsmuligheder understøttes. Vi har fokus på at skabe genkendelighed for børnene – både gennem dagsstrukturer og i vores tilgang. Gennem observationer og plejemæssige tiltag sikrer vi, at børnenes helbred er det bedst mulige, og tilbyder palliativ behandling, når dette er nødvendigt. Vi behandler, i samarbejde med speciallæge i pædiatri, de komplikationer barnet har eller får som følge af sit handicap.
Indsatsen foregår i et tæt samarbejde med børnenes forældre.
 
Vi tilbyder:
  • et arbejde med børn, der har komplekse problemstillinger, hvor fokus er på barnets ressourcer, behov og livskvalitet
  • en spændende arbejdsplads i et stærkt fagligt, innovativt og udviklende miljø, hvor respekt, tværfagligt samarbejde, nærvær og åbenhed er nøgleordene
  • at dine idéer til udvikling af afdelingen tages seriøst af ledelsen
  • et selvstændigt arbejde med mulighed for personlig og faglig udvikling
  • et meningsfyldt arbejde, med gode kollegaer og dage, der aldrig er ens
  • et arbejde, hvor du kan gøre en forskel – hver dag
  • Individuelt introduktionsprogram og oplæring
Forventninger til dig:
Fenrishus søger pædagoger eller sygeplejersker, der har lyst til at være en del af en afdeling i udvikling. Vi er på udkig efter medarbejdere, der kan håndtere udfordrende situationer, samtidig med, at du skaber tryghed og udviser omsorg for både barn, forældre og kollegaer.
 
Du vil komme til at samarbejde med de øvrige faggrupper i tværfaglige teams, hvor samarbejdet bygger på gensidig dialog og åbenhed.
 
Som medarbejder på Fenrishus arbejder du professionelt med børn med komplekse problemstillinger. Det er et arbejde som kræver stor faglig dygtighed og respekt for det enkelte menneske. 
 
Du skal være i stand til at indgå i et tæt samarbejde med forældrene. Vi ønsker en åben og aktiv kollega, som vil medvirke til, at afdelingen er et trygt sted at være for børn og deres forældre og samtidig er en god arbejdsplads for medarbejderne.
 
Har du erfaring inden for området er det en fordel, men ingen betingelse.

Yderligere oplysninger:
Er du interesseret i at vide mere om stillingerne, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Ulla Monrad Jensen på telefon 2343 8525 eller søge oplysninger på vores hjemmeside: www.sbu.rm.dk.
 
Der vil blive afholdt samtaler løbende.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/a2b0ae92_logo.gifAdministrationen SBURisskov2019-09-18T09:00:28.8102019-09-30T00:00:00
330081755Medarbejder til Silkeborg BibliotekBasic Silkeborg Bibliotek søger medarbejder til markedsføring og kommunikation. Silkeborg Bibliotek drives af et meget højt ambitionsniveau.Både hos medarbejderne og hos ledelsen.Vi vil gerne være de bedste i branchen.Silkeborg Bibliotek består af et hovedbibliotek i Silkeborg og tre lokalbiblioteker i henholdsvis Gjern, Them og Kjellerup.Vi er værtsorganisation for partnerskabet omkring Campus Bindslevs Plads.Vi driver tre medborgerhuse.Vi indgår i øvrigt en række forpligtende partnerskaber med både private og offentlige aktører.Læs STRATEGIEN for mere information om vores mål og værdigrundlag.Du bliver bibliotekets omdrejningspunkt, når kendskabet til vores ydelser skal ud at leve blandt brugerne, vores mange partnere og det politiske niveau i kommunen.I den forbindelse skal du være i stand til at foretage et kvalificeret valg af kommunikationskanal og -metode. Du skal også håndtere en del af organisationens interne kommunikation.Du skal være sparringspartner for ledelsesgruppen, når nye strategier skal udvikles og implementeres og primus motor, når vores kanalstrategi skal videreudvikles og søsættes. Du er ikke grafiker, designer eller layouter, sådan nogle har vi, men du evner at vurdere et grafisk udtryk, på skærm eller tryk, samt den visuelle formidling, som vi udfolder i bibliotekets fysiske rum. Du arbejder på et strategisk niveau den ene dag for næste dag at hæfte, plotte, skære eller udføre administrative rutiner i forbindelse med bibliotekets markedsføringsprodukter. Biblioteket har ikke skarpe linjer mellem det operationelle og det strategiske niveau. Dine primære arbejdsopgaver: Markedsføring af Silkeborg Bibliotekerne i både bred og smal forstand. Strategisk kommunikation, internt såvel som eksternt. Storytelling af både den lille og den store historie. Koordinering af bibliotekets grafiske arbejde. Pressehåndtering. Koordinering af biblioteksformidlernes indholdsproduktion til SoMe og web. Produktion af indhold til forskellige platforme samt sparring med indholdsproducenterne. Tovholder og koordinator for diverse kampagner. Faglige kompetencer: Relevant uddannelse og minimum tre års relevant arbejdserfaring, hvor evnen til koordinering har været i centrum. Skarpe kommunikative evner med sans for strategisk vinkling på både skrift og i tale. God til tekster og med et veludviklet sprogøre. Indgående kendskab til arbejdet med SoMe, herunder erfaring med at fastlægge og arbejde med KPI er samt erfaring med at anvende Facebooks Business Manager til b.la. annonceadministration. Kvalificeret til at vurdere visuelle og grafiske udtryk. Erfaring med administrative rutiner, samt sans og respekt for drift og deadlines. Skal have arbejdet med forskellige CMS. Personlige kompetencer: Udadvendt og markant. Lyst til at koordinere. Evnen til at sætte sig ind i andre menneskers dagsorden og arbejdssituation. Evnen til at håndtere travlhed også andres. Fleksibel i forhold til opgaver og arbejdstid, da aften- og weekendarbejde vil forekomme. Løn og ansættelsesforhold:Du bliver en del af bibliotekets stabsfunktion.Stillingen er på 37 timer pr. uge. Tiltrædelse 1. december 2019 eller snarest derefter.Stillingen aflønnes efter gældende overenskomst samt aftale om lokal løndannelse.Der gives ikke rådighedstillæg. Nyttige links:Silkeborg Bibliotek: https: silkeborgbib.dk Campus Bindslevs Plads: http: campusbindslevsplads.dk STRATEGIEN: https: silkeborgbib.dk sites silkeborg.ddbcms.dk files strategien_2022.pdf Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte bibliotekschef Lars Bornæs på tlf. 22 13 36 30 eller bibliotekets formidlingschef Heidi Aistrup på tlf. 23 63 87 28. Ansøgningsfrist tirsdag 1. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 22. oktober.Der vil indgå løsning af case under samtalen. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.Silkeborg Bibliotek søger medarbejder til markedsføring og kommunikation.
 
Silkeborg Bibliotek drives af et meget højt ambitionsniveau.
Både hos medarbejderne og hos ledelsen.
Vi vil gerne være de bedste i branchen.

Silkeborg Bibliotek består af et hovedbibliotek i Silkeborg og tre lokalbiblioteker i henholdsvis Gjern, Them og Kjellerup.
Vi er værtsorganisation for partnerskabet omkring Campus Bindslevs Plads.
Vi driver tre medborgerhuse.
Vi indgår i øvrigt en række forpligtende partnerskaber med både private og offentlige aktører.
Læs STRATEGIEN for mere information om vores mål og værdigrundlag.

Du bliver bibliotekets omdrejningspunkt, når kendskabet til vores ydelser skal ud at leve blandt brugerne, vores mange partnere og det politiske niveau i kommunen.
I den forbindelse skal du være i stand til at foretage et kvalificeret valg af kommunikationskanal og -metode.
 
Du skal også håndtere en del af organisationens interne kommunikation.
Du skal være sparringspartner for ledelsesgruppen, når nye strategier skal udvikles og implementeres og primus motor, når vores kanalstrategi skal videreudvikles og søsættes.
 
Du er ikke grafiker, designer eller layouter, sådan nogle har vi, men du evner at vurdere et grafisk udtryk, på skærm eller tryk, samt den visuelle formidling, som vi udfolder i bibliotekets fysiske rum.
 
Du arbejder på et strategisk niveau den ene dag for næste dag at hæfte, plotte, skære eller udføre administrative rutiner i forbindelse med bibliotekets markedsføringsprodukter. Biblioteket har ikke skarpe linjer mellem det operationelle og det strategiske niveau.
 
Dine primære arbejdsopgaver:
  • Markedsføring af Silkeborg Bibliotekerne i både bred og smal forstand.
  • Strategisk kommunikation, internt såvel som eksternt.
  • Storytelling – af både den lille og den store historie.
  • Koordinering af bibliotekets grafiske arbejde.
  • Pressehåndtering.
  • Koordinering af biblioteksformidlernes indholdsproduktion til SoMe og web.
  • Produktion af indhold til forskellige platforme samt sparring med indholdsproducenterne.
  • Tovholder og koordinator for diverse kampagner.
Faglige kompetencer:
  • Relevant uddannelse og minimum tre års relevant arbejdserfaring, hvor evnen til koordinering har været i centrum.
  • Skarpe kommunikative evner med sans for strategisk vinkling på både skrift og i tale.
  • God til tekster og med et veludviklet sprogøre.
  • Indgående kendskab til arbejdet med SoMe, herunder erfaring med at fastlægge og arbejde med KPI´er samt erfaring med at anvende Facebooks Business Manager til b.la. annonceadministration.
  • Kvalificeret til at vurdere visuelle og grafiske udtryk.
  • Erfaring med administrative rutiner, samt sans og respekt for drift og deadlines.
  • Skal have arbejdet med forskellige CMS.
Personlige kompetencer:
  • Udadvendt og markant.
  • Lyst til at koordinere.
  • Evnen til at sætte sig ind i andre menneskers dagsorden og arbejdssituation.
  • Evnen til at håndtere travlhed – også andres.
  • Fleksibel i forhold til opgaver og arbejdstid, da aften- og weekendarbejde vil forekomme.
Løn og ansættelsesforhold:
Du bliver en del af bibliotekets stabsfunktion.
Stillingen er på 37 timer pr. uge. Tiltrædelse 1. december 2019 eller snarest derefter.
Stillingen aflønnes efter gældende overenskomst samt aftale om lokal løndannelse.
Der gives ikke rådighedstillæg.
 
Nyttige links:
Silkeborg Bibliotek: https://silkeborgbib.dk/
Campus Bindslevs Plads: http://campusbindslevsplads.dk/
STRATEGIEN: https://silkeborgbib.dk/sites/silkeborg.ddbcms.dk/files/strategien_2022.pdf
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte bibliotekschef Lars Bornæs på tlf. 22 13 36 30 eller bibliotekets formidlingschef Heidi Aistrup på tlf. 23 63 87 28.
 
Ansøgningsfrist tirsdag 1. oktober 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 22. oktober.
Der vil indgå løsning af case under samtalen.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/c46b5d4d_logo.jpegSilkeborg BibliotekerneSilkeborg2019-09-01T01:00:23.4232019-10-01T00:00:00
330067068??????Har du styr på beton. ??????Robot ??????Har du styr på beton. ?????? Vi søger for betonfabrik i det Midtjyske. Dygtige medarbejder med erfaring indenfor beton. God fysisk form er en fordel.Der vil være stor variation i arbejdsopgaverne,hvilket giver en mere spændende og udfordrende hverdag. Der forventes: ? Erfaring med Beton og støbning. ? Tegningsforståelse ? Har gode samarbejdsevner og kan indgå i et dynamisk team ved større projekter. ? Er stabil, effektivt, engageret og kvalitetsbevidst.? Er fleksibel i pressede perioder. Der tilbydes ? En attraktiv arbejdsplads i solid virksomhed med mange år på bagen.? Attraktive løn- og arbejdsforhold med bl.a. pension, og overenskomstmæssig løn. ?Et spændende og varierende job. Lyder dette som noget for dig, eller en du kender, så husk Tag personen i opslaget. Ansøgningen skal sendes til Nahla@jobteam.dk Mærk (1674) eller ring til Nahla Akkaoui på 25572120 for yderligere spørgsmål. ??? Deadline: Hurtigst muligt ??? Stillingerne besættes løbende. Vi vil blive glade vis i Like er? vores Facebook side.?? Med venlig hilsen JobTeam Viborg

??????Har du styr på beton. ??????

Vi søger for betonfabrik  i det Midtjyske. 
Dygtige medarbejder med erfaring indenfor beton. 
God fysisk form er en fordel.
Der vil være stor variation i arbejdsopgaverne,
hvilket giver en mere spændende og udfordrende hverdag.

Der forventes:

? Erfaring med Beton og støbning. 
? Tegningsforståelse 
? Har gode samarbejdsevner og kan indgå i et dynamisk team ved større 
projekter. 
? Er stabil, effektivt, engageret og kvalitetsbevidst.
? Er fleksibel i pressede perioder.

Der tilbydes

? En attraktiv arbejdsplads i solid virksomhed med mange år på bagen.
? Attraktive løn- og arbejdsforhold med bl.a. pension, og overenskomstmæssig 
løn. 
?Et spændende og varierende job.

Lyder dette som noget for dig, eller en du kender, så husk Tag personen i opslaget.

Ansøgningen skal sendes til Nahla@jobteam.dk Mærk (1674) eller ring til Nahla Akkaoui på 25572120 for yderligere spørgsmål.

??? Deadline: Hurtigst muligt ???

Stillingerne besættes løbende.

Vi vil blive glade vis i Like´er? vores Facebook side.??

Med venlig hilsen 
JobTeam Viborg

JobTeam v/Klaus MorgenstjerneViborg2019-08-02T00:00:002019-09-25T00:00:00
330085683ØkonomimedarbejderProfile Økonomiafdelingen i Samsø Kommune søger to økonomimedarbejdere til hhv. en fast stilling og et barselsvikariat. Der er tale om to alsidige stillinger med en bred vifte af forskellige opgaver, herunder bogføring af regninger og bilag, fakturering, økonomiopfølgning og udarbejdelse af mindre analyser rapporter, afstemning og øvrige administrative opgaver. Den ene stilling er primært tilknyttet til Samsø Rederi, imedens den anden har en forankring til flere driftsområder i forvaltningerne. Samsø er en selvstændig kommune, som er kendt for sin smuk natur, gode råvarer, rigt foreningsliv og generelt det helt særlige ø-liv. Arbejdsopgaver Begge stillinger er placeret i Økonomi, Personale og IT, som er en stabsafdeling med i alt 15 medarbejdere. Afdelingen har bl.a. ansvaret for kommunens økonomistyring, bogholderiet, opkrævning, lønudbetaling og personaleforhold samt IT-drift og har i den forbindelse et bredt samarbejde med hele organisationen. Alle medarbejdere i afdelingen har mange forskellige opgaver og der er et tæt og kollegialt samarbejde intern i afdelingen. Da en medarbejder har valgt at gå på efterløn og en anden går på barsel søges der nu to nye medarbejdere til afdelingen. Kendetegnet for begge stillinger er at en væsentlig arbejdsopgave ligger i betaling af købsfakturaer og behandling af bilag i økonomisystemet og den dertil hørende kommunikation og afklaring i organisationen. Derudover vil der være en række klassiske økonomiopgaver, såsom fakturering, bankoverførsler og afstemninger til banken eller fagsystemer. I forbindelse med økonomiopfølgning skal der bidrages med forberedende dataudtræk, udarbejdelsen af diverse opgørelser og mindre rapporter. Endvidere er der en række opgaver forbunden med indberetning af budget, vedligeholdelse af kontoplan og brugerstyring i økonomisystemet samt den administrative drift i kommunen. Kvalifikationer Du har en relevant uddannelse. Det er en fordel, at du har erfaring fra økonomistyring i en kommune. Men det vil være lige så relevant, at du tidligere har arbejdet i en økonomifunktion i en større privat virksomhed. Vi søger en medarbejder, der i forbindelse med opgaveløsningen kan arbejde selvstændigt og er i stand til at skabe struktur, men samtidig er god til at samarbejde, er villig til at hjælpe kollegaer, samt generelt har en forståelse for den fællesopgaveløsning både internt og på tværs af afdelingerne. Du er en rutineret anvender af økonomisystemer og er hurtig på tasterne , uden at det går ud over præcisionen i opgaveløsningen. Du er en habil IT-bruger, især i regneark, og er vant til at overskue mange informationer og hente data fra flere systemer. Du er kvalitetsbevidst, har en udpræget ordensans og er løsningsorienteret i din måde at arbejde på. Yderligere informationer Vi tilbyder to spændende jobs i et samfund, hvor fællesskab har en helt særlig betydning, hvor der er unik adgang til naturoplevelser og hvor der er gode levevilkår for børn og voksne. Afdelingen er placeret på rådhuset i Tranebjerg, som ligger centralt i forhold til børnehave og skole. Den ugentlig arbejdstid for begge stillinger er som udgangspunkt på 37 timer, men der er mulighed for at aftale fx 30 timer, hvis der måtte være et ønske herom. For yderligere oplysninger om stillingen kan Økonomichef Alexander Janz kontaktes på tlf. 30105509. Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst. Ansøgning indsendes via Samsø Kommunes hjemmeside senest tirsdag den 24. september 2019 kl. 12:00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag, d. 26. september 2019. Forventet tiltrædelse er d. 1. november 2019. Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Samsø Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Samsø? Se mere på https: www.samsoe.dk flyt-til-samsoe

Økonomiafdelingen i Samsø Kommune søger to økonomimedarbejdere til hhv. en fast stilling og et barselsvikariat.

Der er tale om to alsidige stillinger med en bred vifte af forskellige opgaver, herunder bogføring af regninger og bilag, fakturering, økonomiopfølgning og udarbejdelse af mindre analyser/rapporter, afstemning og øvrige administrative opgaver. Den ene stilling er primært tilknyttet til Samsø Rederi, imedens den anden har en forankring til flere driftsområder i forvaltningerne.

Samsø er en selvstændig kommune, som er kendt for sin smuk natur, gode råvarer, rigt foreningsliv og generelt det helt særlige ø-liv.

Arbejdsopgaver

Begge stillinger er placeret i Økonomi, Personale og IT, som er en stabsafdeling med i alt 15 medarbejdere. Afdelingen har bl.a. ansvaret for kommunens økonomistyring, bogholderiet, opkrævning, lønudbetaling og personaleforhold samt IT-drift og har i den forbindelse et bredt samarbejde med hele organisationen. Alle medarbejdere i afdelingen har mange forskellige opgaver og der er et tæt og kollegialt samarbejde intern i afdelingen.

Da en medarbejder har valgt at gå på efterløn og en anden går på barsel søges der nu to nye medarbejdere til afdelingen. Kendetegnet for begge stillinger er at en væsentlig arbejdsopgave ligger i betaling af købsfakturaer og behandling af bilag i økonomisystemet og den dertil hørende kommunikation og afklaring i organisationen. Derudover vil der være en række klassiske økonomiopgaver, såsom fakturering, bankoverførsler og afstemninger til banken eller fagsystemer. I forbindelse med økonomiopfølgning skal der bidrages med forberedende dataudtræk, udarbejdelsen af diverse opgørelser og mindre rapporter. Endvidere er der en række opgaver forbunden med indberetning af budget, vedligeholdelse af kontoplan og brugerstyring i økonomisystemet samt den administrative drift i kommunen.

Kvalifikationer

Du har en relevant uddannelse. Det er en fordel, at du har erfaring fra økonomistyring i en kommune. Men det vil være lige så relevant, at du tidligere har arbejdet i en økonomifunktion i en større privat virksomhed.

Vi søger en medarbejder, der i forbindelse med opgaveløsningen kan arbejde selvstændigt og er i stand til at skabe struktur, men samtidig er god til at samarbejde, er villig til at hjælpe kollegaer, samt generelt har en forståelse for den fællesopgaveløsning både internt og på tværs af afdelingerne.

Du er en rutineret anvender af økonomisystemer og er ”hurtig på tasterne”, uden at det går ud over præcisionen i opgaveløsningen. Du er en habil IT-bruger, især i regneark, og er vant til at overskue mange informationer og hente data fra flere systemer. Du er kvalitetsbevidst, har en udpræget ordensans og er løsningsorienteret i din måde at arbejde på.

Yderligere informationer

Vi tilbyder to spændende jobs i et samfund, hvor fællesskab har en helt særlig betydning, hvor der er unik adgang til naturoplevelser og hvor der er gode levevilkår for børn og voksne. Afdelingen er placeret på rådhuset i Tranebjerg, som ligger centralt i forhold til børnehave og skole.

Den ugentlig arbejdstid for begge stillinger er som udgangspunkt på 37 timer, men der er mulighed for at aftale fx 30 timer, hvis der måtte være et ønske herom.

For yderligere oplysninger om stillingen kan Økonomichef Alexander Janz kontaktes på tlf. 30105509.

Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgning indsendes via Samsø Kommunes hjemmeside senest tirsdag den 24. september 2019 kl. 12:00.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag, d. 26. september 2019.

Forventet tiltrædelse er d. 1. november 2019.

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Samsø Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Samsø? Se mere på https://www.samsoe.dk/flyt-til-samsoe

 

 

ORS/Small/b18a9c4f_logo.pngSamsø KommuneSamsø2019-09-06T14:01:27.4702019-09-24T00:00:00
330073143Samca Vagt søger vægter i Thisted områdetRobot Samca Vagt søger en deltids- fuldtidsvægter til vores i forvejen dygtige team af medarbejdere i Vestjyllands største vagtselskab. Det er et krav at du har: Kørekort (mindst kategori B) Det lovpligtige grundkursus for vagtfunktionærer. Straffeattest skal forevises. På grund af udrykningstider skal du have lokal bopæl i Thisted Nykøbing området Uden disse har henvendelse ingen interesse. Derudover forventer vi af dig: At du har professionel og ansvarsbevidst holdning til dit job. At du er fleksibel i forhold til jobbet, arbejdstid og kollegaer. At du er god til dansk både i skrift og tale. At du kan holde hovedet koldt, selv i pressede situationer. At du har teknisk flair og EDB på brugerniveau. Vi kan tilbyde den rette medarbejder: Et fleksibelt job med egen indflydelse. Frihed til at sætte dit præg på dynamisk og voksende virksomhed. Frihed til at tilrettelægge dit arbejde, under hensyn til kundens behov. Løn og pension efter gældende overenskomst med VSL. Tiltrædelse: Hurtigst muligt. Skulle dette have din interesse kontakt Preben Andersen 22350668 eller samca@mail.dk

Samca Vagt søger en deltids-/fuldtidsvægter til vores i forvejen

dygtige team af medarbejdere i Vestjyllands største vagtselskab.

 

Det er et krav at du har:

Kørekort (mindst kategori B)

Det lovpligtige grundkursus for vagtfunktionærer.

Straffeattest skal forevises.

På grund af udrykningstider skal du have lokal bopæl i Thisted/Nykøbing området

Uden disse har henvendelse ingen interesse.

Derudover forventer vi af dig:

At du har professionel og ansvarsbevidst holdning til dit job.

At du er fleksibel i forhold til jobbet, arbejdstid og kollegaer.

At du er god til dansk både i skrift og tale.

At du kan holde hovedet koldt, selv i pressede situationer.

At du har teknisk flair og EDB på brugerniveau.

Vi kan tilbyde den rette medarbejder:

Et fleksibelt job med egen indflydelse.

Frihed til at sætte dit præg på dynamisk og voksende virksomhed.

Frihed til at tilrettelægge dit arbejde, under hensyn til kundens behov.

Løn og pension efter gældende overenskomst med VSL.

Tiltrædelse: Hurtigst muligt.

Skulle dette have din interesse kontakt

Preben Andersen

22350668 eller samca@mail.dk

SAMCA VAGT V/PREBEN ANDERSENSpøttrup2019-08-15T00:00:002019-09-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Fenrishus søger medarbejdere til faste weekendvagter

Administrationen SBU

Risskov
Fenrishus søger medarbejdere til faste weekendvagterFenrishus søger pr. 1. oktober 2019 eller efter aftale pædagoger og sygeplejersker til faste weekendvagter - gennemsnitlig 6 timer uge svarende til 12 timer hver anden weekend. Der er mulighed for ...
Indrykket:18. september 2019
Udløbsdato:30. september 2019

Medarbejder til Silkeborg Bibliotek

Silkeborg Bibliotekerne

Silkeborg
Silkeborg Bibliotek søger medarbejder til markedsføring og kommunikation. Silkeborg Bibliotek drives af et meget højt ambitionsniveau.Både hos medarbejderne og hos ledelsen.Vi vil gerne være de bedste i branchen.Silkeborg Bibliotek består af et hove...
Indrykket:1. september 2019
Udløbsdato:1. oktober 2019

??????Har du styr på beton. ??????

JobTeam v/Klaus Morgenstjerne

Viborg
??????Har du styr på beton. ?????? Vi søger for betonfabrik i det Midtjyske. Dygtige medarbejder med erfaring indenfor beton. God fysisk form er en fordel.Der vil være stor variation i arbejdsopgaverne,hvilket giver en mere spændende og udfordrende ...
Indrykket:2. august 2019
Udløbsdato:25. september 2019

Økonomimedarbejder

Samsø Kommune

Samsø
Økonomiafdelingen i Samsø Kommune søger to økonomimedarbejdere til hhv. en fast stilling og et barselsvikariat. Der er tale om to alsidige stillinger med en bred vifte af forskellige opgaver, herunder bogføring af regninger og bilag, fakturering, øk...
Indrykket:6. september 2019
Udløbsdato:24. september 2019

Samca Vagt søger vægter i Thisted området

SAMCA VAGT V/PREBEN ANDERSEN

Spøttrup
Samca Vagt søger en deltids- fuldtidsvægter til vores i forvejen dygtige team af medarbejdere i Vestjyllands største vagtselskab. Det er et krav at du har: Kørekort (mindst kategori B) Det lovpligtige grundkursus for vagtfunktionærer. Straffeattest ...
Indrykket:15. august 2019
Udløbsdato:30. september 2019