Vagt

Vi søger en vagt til patrulje- og alarmkørsel i Århus-, Favrskov og Horsens Kommune.

Du har erfaring med patruljevagt og alarmkørsel

70-120 timer pr. måned - kan evt kombineres med tilsvarende job i Grenaa-områdert

Du skal have kørekort samt have gennemført "Grundlæggende vagt"

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330003612Phoenix-6b9b558012019-04-09T00:00:00Vagt

Vi søger en vagt til patrulje- og alarmkørsel i Århus-, Favrskov og Horsens Kommune.

Du har erfaring med patruljevagt og alarmkørsel

70-120 timer pr. måned - kan evt kombineres med tilsvarende job i Grenaa-områdert

Du skal have kørekort samt have gennemført "Grundlæggende vagt"

 

Vi søger en vagt til patrulje- og alarmkørsel i Århus-, Favrskov og Horsens Kommune. Du har erfaring med patruljevagt og alarmkørsel 70-120 timer pr. måned - kan evt kombineres med tilsvarende job i Grenaa-områdert Du skal have kørekort samt have gennemført Grundlæggende vagt11jobnet6b9b5580100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-04T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3504975AROS VAGT ApS11Stenhøjvej 28000Aarhus CDKDanmark0
john@aros-vagt.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent742274JobNet4972850497285010009-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6b9b5580https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6b9b5580https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6b9b5580&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6b9b5580&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgEr du struktureret? Hos AROS VAGT ApS søger vi en dygtig Medarbejder, der udviser selvstændighed.12007991Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration361401917John Bundgaardjohn@aros-vagt.dkDKDanmarkDKDanmark330004923Jord og betoner, som har erfaring med Leca-blokke og at bukke jern søges ! 180kr/timenRobot Betoner som har erfaring med Leca-blokke og at bukke jern søges til virksomhed i odder. Det vil primært være mindre til mellemstore betonentrepriser. Der tilbydes.: Fast arbejde. Løn.: 180kr timen. Et godt sammenhold. Lyder det som noget for dig, så kontakt Emil Kviesgaard på 29113545, eller send dit cv til ekv@jobteam.dk

Betoner som har erfaring med Leca-blokke og at bukke jern søges til virksomhed i odder.

Det vil primært være mindre til mellemstore betonentrepriser.

Der tilbydes.:

Fast arbejde.

Løn.: 180kr/timen.

Et godt sammenhold.

Lyder det som noget for dig, så kontakt Emil Kviesgaard på 29113545, eller send dit cv til ekv@jobteam.dk 

Jobteam Byg Aarhus SydOdder2019-04-10T00:00:002019-06-05T00:00:00
329987514Pasning af have omkring landbrugsejendomRobot Der søges havehjælp, ca. 4 timer hver 14. dag. Du må gerne være erfaren og evne at løse div. opgaver i haven selvstændigt. Det er mit ønske at havearealet til enhver tid fremstår pænt og passet. Derfor forventes det at du har øje for selvstændigt at gå til de opgaver som skal løses for at imødekomme dette. Intet krav til uddannelse. Løn kan vi aftale alt efter din baggrund og dine kompentencer.

Der søges havehjælp, ca. 4 timer hver 14. dag.

Du må gerne være erfaren og evne at løse div. opgaver i haven selvstændigt.
Det er mit ønske at havearealet til enhver tid fremstår pænt og passet. Derfor forventes det at du har øje for selvstændigt at gå til de opgaver som skal løses for at imødekomme dette. 

Intet krav til uddannelse.

Løn kan vi aftale alt efter din baggrund og dine kompentencer. 

STAUT EJENDOMSMÆGLER ANDERS LINNETLangå2019-03-31T00:00:002019-05-26T00:00:00
330027535Versatile employee wanted for construction workRobot Skilled and versatile employee with experience in construction wanted. You need to be able to work independently and finish the jobs you start properly with an eye for detail. You have to be a tidy person and be willing to do cleaning and tidying in the workspace - both after yourself and others. You tasks will be versatile and will include participation in all aspects of the renovation transformation of a large proporty in Aarhus V into 6 row houses - we will move walls, break up concrete floors, make new heated floors with insulation, put on a new roof, windows, insulation and plastering. Furthermore there is the establishment of a large garden area, terrasses and more. You will be included in all parts of these jobs. Besides the jobs related to this project, you will be part of the daily rutine in maintaining and developing a number of residential buildings in the center of Aarhus. You will be part of a team including a carpenter, a bricklayer, a plumber, 2-3 construction workers, my son and myself. During summer the job includes some gardening and you are expected to also like this type of work, as you will tend beds, bushes and lawns approx. 1 day per week during summer.

Skilled and versatile employee with experience in construction wanted.
You need to be able to work independently and finish the jobs you start properly with an eye for detail. You have to be a tidy person and be willing to do cleaning and tidying in the workspace - both after yourself and others. 
You tasks will be versatile and will include participation in all aspects of the renovation/transformation of a large proporty in Aarhus V into 6 row houses - we will move walls, break up concrete floors, make new heated floors with insulation, put on a new roof, windows, insulation and plastering. Furthermore there is the establishment of a large garden area, terrasses and more. You will be included in all parts of these jobs. 
Besides the jobs related to this project, you will be part of the daily rutine in maintaining and developing a number of residential buildings in the center of Aarhus.
You will be part of a team including a carpenter, a bricklayer, a plumber, 2-3 construction workers, my son and myself. 

During summer the job includes some gardening and you are expected to also like this type of work, as you will tend beds, bushes and lawns approx. 1 day per week during summer. 

STAUT EJENDOMSMÆGLER ANDERS LINNETLangå2019-05-20T00:00:002019-07-12T00:00:00
330017598Sundhedsfaglig medarbejder til Udviklings- og ForebyggelsessektionenBasic Pr. 1. august søger vi en forebyggende medarbejder, der vil være med til at understøtte arbejdet med sundhedsfremme og forebyggelse for ældre. Om jobbetOpgaverne som forebyggende medarbejder omfatter de forebyggende hjemmebesøg efter sundhedsloven 79. Derudover foretager vi besøg hos efterladte plus 65 år, planlægger og afholder årlige informationsmøder for pensionister og laver indsatser for særlige sårbare fra plus 65 år. Din opgave er at understøtte borgernes fysiske, sociale og mentale sundhed. Det gør du ved at etablere god kontakt, være nysgerrig og interesseret, motivere, vejlede og rådgive med udgangspunkt i borgerens hverdag, liv, interesser og ønsker. De forebyggende medarbejdere samarbejder på tværs af sektioner, afdelinger, med eksterne samarbejdspartnere og frivillige i forhold til forebyggende indsatser. Derfor er det vigtigt at holde sig velorienteret i forhold til, hvad der sker i kommunen og i kommunens lokalområder. Om dig Du har en sundhedsfaglig uddannelse og har erfaring med sundhedsfremme og forebyggelse og målgruppen fra plus 65 år. Du står på et stærkt fagligt og metodisk fundament, som du formår at omsætte til praksis. Det er både i forhold til tidlig opsporing og forebyggelse af sundhedsrisici men også i forhold til at arbejde med den motiverende samtale. Desuden er du lyttende og kan tænke i mange forskellige muligheder, når det kommer til at styrke social og mental sundhed. I alle henseender skal du have lyst til at samarbejde på tværs af faggrupper og med andre teams og afdelinger. Ligesom du skal kunne se mulighederne i samarbejde med pårørende, frivillige og lokalsamfund. I jobbet skal du kunne bevare din åbenhed og en anerkendende tilgang uanset borgerens livssituation og adfærd.Det er nødvendigt at have kørekort, og det er en fordel at have egen bil, ligesom du skal være en erfaren IT-bruger. Vi forventer, at du: er alsidig, kreativ og nytænkende er empatisk, rummelig og kan se ressourcer i alle mennesker fleksibel, netværksskabende og god til at samarbejde har en høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen og er god til at prioritere Om osSom forebyggende medarbejder får du et afvekslende og udviklende job med en stor frihed til at tilrettelægge din arbejdsdag. Du bliver en del af et team på 5, der er kendt for et stort engagement og som værdsætter gode faglige drøftelser og gensidig sparring. Vi lægger vægt på at være gode og anerkendende kolleger, der har let til grin. Stillingen er på 37 timer pr. uge. Du bliver ansat i Sundhed og Omsorgsafdelingen i Udviklings- og Forebyggelsessektionen. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Anna-Louise Sollann Sørensen på tlf. 24 65 53 70 eller de forebyggende medarbejdere Lena Graugaard Schmidt på tf. 24 25 77 45 og Anne Marie Olesen på tlf. 40 41 22 65. Ansøgningsfrist tirsdag 4. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag 14. juni. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Når vi ansætter personale inden for sundheds- og omsorgsområdet er en betingelse at den person, vi ønsker at ansætte kan fremvise en tilfredsstillende privat straffeattest.Pr. 1. august søger vi en forebyggende medarbejder, der vil være med til at understøtte arbejdet med sundhedsfremme og forebyggelse for ældre.
 
Om jobbet
Opgaverne som forebyggende medarbejder omfatter de forebyggende hjemmebesøg efter sundhedsloven §79. Derudover foretager vi besøg hos efterladte plus 65 år, planlægger og afholder årlige informationsmøder for pensionister og laver indsatser for særlige sårbare fra plus 65 år. Din opgave er at understøtte borgernes fysiske, sociale og mentale sundhed. Det gør du ved at etablere god kontakt, være nysgerrig og interesseret, motivere, vejlede og rådgive med udgangspunkt i borgerens hverdag, liv, interesser og ønsker. De forebyggende medarbejdere samarbejder på tværs af sektioner, afdelinger, med eksterne samarbejdspartnere og frivillige i forhold til forebyggende indsatser. Derfor er det vigtigt at holde sig velorienteret i forhold til, hvad der sker i kommunen og i kommunens lokalområder.
 
Om dig
Du har en sundhedsfaglig uddannelse og har erfaring med sundhedsfremme og forebyggelse og målgruppen fra plus 65 år. Du står på et stærkt fagligt og metodisk fundament, som du formår at omsætte til praksis. Det er både i forhold til tidlig opsporing og forebyggelse af sundhedsrisici men også i forhold til at arbejde med den motiverende samtale. Desuden er du lyttende og kan tænke i mange forskellige muligheder, når det kommer til at styrke social og mental sundhed. I alle henseender skal du have lyst til at samarbejde på tværs af faggrupper og med andre teams og afdelinger. Ligesom du skal kunne se mulighederne i samarbejde med pårørende, frivillige og lokalsamfund. I jobbet skal du kunne bevare din åbenhed og en anerkendende tilgang uanset borgerens livssituation og adfærd.
Det er nødvendigt at have kørekort, og det er en fordel at have egen bil, ligesom du skal være en erfaren IT-bruger.
 
Vi forventer, at du: 
  • er alsidig, kreativ og nytænkende
  • er empatisk, rummelig og kan se ressourcer i alle mennesker
  • fleksibel, netværksskabende og god til at samarbejde
  • har en høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen og er god til at prioritere
Om os
Som forebyggende medarbejder får du et afvekslende og udviklende job med en stor frihed til at tilrettelægge din arbejdsdag. Du bliver en del af et team på 5, der er kendt for et stort engagement og som værdsætter gode faglige drøftelser og gensidig sparring. Vi lægger vægt på at være gode og anerkendende kolleger, der har let til grin.
 
Stillingen er på 37 timer pr. uge.
 
Du bliver ansat i Sundhed og Omsorgsafdelingen i Udviklings- og Forebyggelsessektionen.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Anna-Louise Sollann Sørensen på tlf. 24 65 53 70 eller de forebyggende medarbejdere Lena Graugaard Schmidt på tf. 24 25 77 45 og Anne Marie Olesen på tlf. 40 41 22 65.   
 
Ansøgningsfrist tirsdag 4. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag 14. juni.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Når vi ansætter personale inden for sundheds- og omsorgsområdet er en betingelse at den person, vi ønsker at ansætte kan fremvise en tilfredsstillende privat straffeattest.

ORS/Small/782e068c_logo.jpegUdvikling og ForebyggelseSilkeborg2019-05-06T13:00:46.4302019-06-04T00:00:00
330025478Medarbejdere til YdelsescenteretBasic Vi søger to engagerede medarbejdere til Ydelsescenteret. Er du engageret, konstruktiv og reflekterende? Kan du lide at arbejde med lovgivning og kan du omsætte og videreformidle din viden til andre? Kan du skabe gode relationer til borgere, kollegaer og samarbejdspartnere, via positiv kommunikation og hvor tillid i høj grad er et bærende element? Så kan vi tilbyde et spændende job i Ydelsescenteret. I jobbet vil du få ansvar for myndighedsopgaver, herunder sagsbehandling, beregning af ydelser og udbetaling. Udover de administrative opgaver som knytter sig hertil, vil du i væsentlig grad skulle vejlede de mange borgere, som henvender sig til os med spørgsmål, primært vedrørende deres ydelser. I Ydelsescenteret er tillid den primære drivkraft i måden, vi møder borgeren og hinanden. Vi tror på at borgeren kan og vil mest muligt selv. Derfor forventer vi, at du som medarbejder er nysgerrig og engageret i mødet med borgeren, således at både vores og borgerens egne ressourcer kommer i spil. Du kommer til at arbejde selvstændigt, men samarbejde i opgaveløsningen er også et vigtigt element. Vi forventer at du bidrager positivt til opgavefællesskabet og til det gode arbejdsmiljø. Vi vægter sparring højt, for sammen at kunne udvikle vores faglighed i Ydelsescenteret. Udover faglighed, er helhed og sammenhæng bærende principper i måden, vi løser vores opgaver på tværs af afdelingen. Vi tror på at det er det grundlag som giver os de bedste muligheder for sammen at hjælpe vores borgere. Vi har pt. to ledige stillinger i Ydelse, begge barselsvikariater på omkring et år. Som ydelsesmedarbejder vil dine primære opgaver være sagsbehandling og afgørelse i ansøgninger på kontanthjælps- og enkeltydelsesområdet. Den endelige placering af nye medarbejdere i de forskellige grupperinger i funktionen vil blive nærmere aftalt. Ydelse er organisatorisk placeret i Ydelsescenteret, som er en del af Beskæftigelsesafdelingen. Opgaver:De primære opgaver er borgerrelaterede myndighedsopgaver, der knytter sig til de ydelser, vi udbetaler: Ydelsessagsbehandling - beregning og bevilling af en række ydelser på henholdsvis kontanthjælps- og enkeltydelsesområdet Personlig og telefonisk betjening og vejledning af borgere, men også samarbejdspartnere udgør en del af jobbet Administrationssager, betaling af regninger, advis håndtering, postfordeling, journalisering, Aktiv deltagelse i udviklings- og forbedringsprojekter i Ydelsesfunktionen Vi forventer, at du: Har en relevant uddannelse, fx administrationsbachelor -økonom, kontoruddannet eller anden relevant uddannelse og gerne med erfaring fra offentlig administration Har erfaring med at arbejde med lovgivning og videreformidling heraf til kollegaer, samarbejdspartnere og borgere Har gode kommunikationsevner herunder at du er dygtig til at tale med mennesker og kan skabe relationer hvor tillid og empati er i fokus, samt at du er velformuleret både i skrift og tale Er engageret i at udvikle din forståelse for området, herunder ift. lovgivning og retningslinjer samt at bidrage til mål og opgaveløsning Er nysgerrig på lovgivning og arbejdsgange og kan undre dig i opgaveløsningen Aktivt deltager i din egen og teamets løbende kompetenceudvikling Arbejder selvstændigt, struktureret og har fokus på kvalitet, men er også ansvarlig i forhold til gruppens opgaver Har lyst til at arbejde i digitale systemer og har god datadisciplin Har godt humør og viljen til at gøre en forskel i dit arbejde Vi tilbyder:Du kan forvente en grundig oplæring i vores sagsgange og gode muligheder for hjælp og faglig sparring. Vi har fokus på udvikling af gruppens opgaveløsning, faglige standarder, arbejdsgange og på din personlige kompetenceudvikling. Ydelse er præget af højt fagligt engagement, respektfuldt og anerkendende samarbejde og frihed med tilhørende ansvar i opgaveløsningen. Vi har et godt arbejdsmiljø og et godt socialt fællesskab, og vi lægger vægt på hjælpsomhed og samarbejde. Tiltrædelse efter aftale Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Anne Rasmussen på tlf. 21 46 36 98 eller faglig koordinator Lone Nielsen på tlf. 21 47 98 80. Ansøgningsfrist onsdag 29. maj 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i midten af juni måned. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.Vi søger to engagerede medarbejdere til Ydelsescenteret. 
 
Er du engageret, konstruktiv og reflekterende?
Kan du lide at arbejde med lovgivning og kan du omsætte og videreformidle din viden til andre?
Kan du skabe gode relationer til borgere, kollegaer og samarbejdspartnere, via positiv kommunikation og hvor tillid i høj grad er et bærende element?
Så kan vi tilbyde et spændende job i Ydelsescenteret.


I jobbet vil du få ansvar for myndighedsopgaver, herunder sagsbehandling, beregning af ydelser og udbetaling. Udover de administrative opgaver som knytter sig hertil, vil du i væsentlig grad skulle vejlede de mange borgere, som henvender sig til os med spørgsmål, primært vedrørende deres ydelser.
 
I Ydelsescenteret er tillid den primære drivkraft i måden, vi møder borgeren og hinanden. Vi tror på at borgeren kan og vil mest muligt selv. Derfor forventer vi, at du som medarbejder er nysgerrig og engageret i mødet med borgeren, således at både vores og borgerens egne ressourcer kommer i spil.
 
Du kommer til at arbejde selvstændigt, men samarbejde i opgaveløsningen er også et vigtigt element. Vi forventer at du bidrager positivt til opgavefællesskabet og til det gode arbejdsmiljø. Vi vægter sparring højt, for sammen at kunne udvikle vores faglighed i Ydelsescenteret. Udover faglighed, er helhed og sammenhæng bærende principper i måden, vi løser vores opgaver på tværs af afdelingen. Vi tror på at det er det grundlag som giver os de bedste muligheder for sammen at hjælpe vores borgere.
 
Vi har pt. to ledige stillinger i Ydelse, begge barselsvikariater på omkring et år. Som ydelsesmedarbejder vil dine primære opgaver være sagsbehandling og afgørelse i ansøgninger på kontanthjælps- og enkeltydelsesområdet. Den endelige placering af nye medarbejdere i de forskellige grupperinger i funktionen vil blive nærmere aftalt. 
 
Ydelse er organisatorisk placeret i Ydelsescenteret, som er en del af Beskæftigelsesafdelingen.
 
Opgaver:
De primære opgaver er borgerrelaterede myndighedsopgaver, der knytter sig til de ydelser, vi udbetaler:
  • Ydelsessagsbehandling - beregning og bevilling af en række ydelser på henholdsvis kontanthjælps- og enkeltydelsesområdet
  • Personlig og telefonisk betjening og vejledning af borgere, men også samarbejdspartnere udgør en del af jobbet
  • Administrationssager, betaling af regninger, advis håndtering, postfordeling, journalisering,
  • Aktiv deltagelse i udviklings- og forbedringsprojekter i Ydelsesfunktionen
Vi forventer, at du:
  • Har en relevant uddannelse, fx administrationsbachelor/-økonom, kontoruddannet eller anden relevant uddannelse – og gerne med erfaring fra offentlig administration
  • Har erfaring med at arbejde med lovgivning og videreformidling heraf til kollegaer, samarbejdspartnere og borgere
  • Har gode kommunikationsevner – herunder at du er dygtig til at tale med mennesker og kan skabe relationer hvor tillid og empati er i fokus, samt at du er velformuleret både i skrift og tale
  • Er engageret i at udvikle din forståelse for området, herunder ift. lovgivning og retningslinjer samt at bidrage til mål og opgaveløsning
  • Er nysgerrig på lovgivning og arbejdsgange og kan ’undre’ dig i opgaveløsningen
  • Aktivt deltager i din egen og teamets løbende kompetenceudvikling
  • Arbejder selvstændigt, struktureret og har fokus på kvalitet, men er også ansvarlig i forhold til gruppens opgaver
  • Har lyst til at arbejde i digitale systemer og har god datadisciplin
  • Har godt humør og viljen til at gøre en forskel i dit arbejde
Vi tilbyder:
Du kan forvente en grundig oplæring i vores sagsgange og gode muligheder for hjælp og faglig sparring. Vi har fokus på udvikling af gruppens opgaveløsning, faglige standarder, arbejdsgange og på din personlige kompetenceudvikling. Ydelse er præget af højt fagligt engagement, respektfuldt og anerkendende samarbejde og frihed med tilhørende ansvar i opgaveløsningen. Vi har et godt arbejdsmiljø og et godt socialt fællesskab, og vi lægger vægt på hjælpsomhed og samarbejde.
 
Tiltrædelse – efter aftale 
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Anne Rasmussen på tlf. 21 46 36 98 eller faglig koordinator Lone Nielsen på tlf. 21 47 98 80.
 
Ansøgningsfrist onsdag 29. maj 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i midten af juni måned.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest på den person, vi ønsker at ansætte.

ORS/Small/47cc0ea0_logo.jpegYdelsescentretSilkeborg2019-05-16T10:00:36.9402019-05-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Jord og betoner, som har erfaring med Leca-blokke og at bukke jern søges ! 180kr/timen

Jobteam Byg Aarhus Syd

Odder
Betoner som har erfaring med Leca-blokke og at bukke jern søges til virksomhed i odder. Det vil primært være mindre til mellemstore betonentrepriser. Der tilbydes.: Fast arbejde. Løn.: 180kr timen. Et godt sammenhold. Lyder det som noget for dig, så...
Indrykket:10. april 2019
Udløbsdato:5. juni 2019

Pasning af have omkring landbrugsejendom

STAUT EJENDOMSMÆGLER ANDERS LINNET

Langå
Der søges havehjælp, ca. 4 timer hver 14. dag. Du må gerne være erfaren og evne at løse div. opgaver i haven selvstændigt. Det er mit ønske at havearealet til enhver tid fremstår pænt og passet. Derfor forventes det at du har øje for selvstændigt at...
Indrykket:31. marts 2019
Udløbsdato:26. maj 2019

Versatile employee wanted for construction work

STAUT EJENDOMSMÆGLER ANDERS LINNET

Langå
Skilled and versatile employee with experience in construction wanted. You need to be able to work independently and finish the jobs you start properly with an eye for detail. You have to be a tidy person and be willing to do cleaning and tidying in...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:12. juli 2019

Sundhedsfaglig medarbejder til Udviklings- og Forebyggelsessektionen

Udvikling og Forebyggelse

Silkeborg
Pr. 1. august søger vi en forebyggende medarbejder, der vil være med til at understøtte arbejdet med sundhedsfremme og forebyggelse for ældre. Om jobbetOpgaverne som forebyggende medarbejder omfatter de forebyggende hjemmebesøg efter sundhedsloven 7...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:4. juni 2019

Medarbejdere til Ydelsescenteret

Ydelsescentret

Silkeborg
Vi søger to engagerede medarbejdere til Ydelsescenteret. Er du engageret, konstruktiv og reflekterende? Kan du lide at arbejde med lovgivning og kan du omsætte og videreformidle din viden til andre? Kan du skabe gode relationer til borgere, kollegae...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:29. maj 2019