Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vagtcentralassistent/operatør til vagtcentralen ved Service og Beredskab, Brandvæsenet i Horsens

Ved Service og Beredskab i Horsens er en stilling som vagtcentralassistent / operatør i vores døgnbemandede vagtcentral ledig til besættelse den 1. april 2018.
 
Service og Beredskab er et kommunalt beredskab, der organisatorisk er placeret i Plan- og Miljøområdet og beskæftiger i alt ca. 450 medarbejdere.
 
Vagtcentralen er døgnbemandet og er vagtcentral for Sydøstjyllands Brandvæsen, med i alt 6 brandstationer (1 fuldtids og 5 deltids), som dækker Horsens og Hedensted kommuner som slukningsområde.
Derudover servicerer vagtcentralen andre kommunale enheder med bl.a. tyverialarmer, nødkald, videoovervågning m.m.
Vagtformen for operatørerne er effektiv og pt. med 12 timers vagter (07.00-19.00 og 19.00-07.00). 
 
Arbejdsopgaver:

  • behandling af 112-alarmer - automatiske brandalarmer – tyverialarmer – videoovervågning – overfaldsalarmer – nødkald – elevatoralarmer m.m.
  • oprettelse og ajourføring af alarmkunder
  • kunde- og telefonbetjening
  • kommunikation med egne og andre kommunale enheder
  • registreringsopgaver (f.eks. bestilling af handicaptransport m.m.)
  • løsning af opgaver for andre kommunale enheder

 Vi søger en personlighed som:
  • kan have mange bolde i luften og stadig bevare overblik i pressede situationer
  • kan bevare den venlige tone i hektiske perioder.
  • er meget serviceorienteret med ønske om at yde bedst mulig service til kunden
  • er fleksibel, helhedsorienteret og god til at samarbejde
  • har en tillidsvækkende adfærd
  • er positiv af sind og ser muligheder frem for begrænsninger

 Fagligt lægger vi vægt på, at du:
  • har erfaring og flair for brug af IT
  • har flair for administrative opgaver
  • har gode kommunikations evner i både skrift og tale
  • har kendskab til beredskabsbranchen og dens terminologi evt. fra tidligere job eller uddannelser

 Vi tilbyder dig en arbejdsplads:
  •  med alsidige arbejdsopgaver hvor vi ikke altid kender dagens udfordringer
  • med fokus på Horsens kommunes værdigrundlag (Helhed, Respekt, Kvalitet og Resultat)
  • med en teamstruktur, hvor der er en høj grand af medledelse og medansvar.
 Vi er en teambaseret arbejdsplads, der prioriterer inddragelse, samarbejde og helhedsbetragtninger. Vi har fokus på omsorgskultur, kommunikation og gensidig forpligtigelse, godt arbejdsmiljø såvel fysisk som psykisk, god humor, plads til forskelligheder.
 
 Løn- og ansættelsesvilkår:
  • aflønning sker efter gældende overenskomst og principperne for ny løn

 Yderligere oplysninger om stillingen fås hos:
  •  Afdelingsleder Mik Elstrøm tlf. 76 29 27 81 eller 41 68 85 80, eller
  • Teamleder Mette Raun, tlf. 76 29 27 71

 Ansøgningsfrist:
Torsdag den 15. februar 2018, kl. 16.00.
Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 8
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her