Vagtleder til Akuttelefonen 1813

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du være en del af et stærk vagtlederteam med borgeren i fokus?

Så skal du søge stillingen som vagtleder på Akuttelefonen 1813 hos Region Hovedstadens Akutberedskab.

Akuttelefonen 1813 er en del af Region Hovedstadens Vagtcentral, som også varetager de sundhedsfaglige 1-1-2 opkald samt disponering af ambulancer, lægebiler samt siddende og liggende sygetransporter.

Vi har årligt kontakt med over 1,2 mio. borgere på telefonerne.

Vores vagtlederteam består på nuværende tidspunkt af syv vagtledere, der i skiftende vagter koordinerer den operative drift på Akuttelefonen 1813.

Hovedopgaven er at sikre en hensigtsmæssig fordeling og koordinering af ressourcer og opgaver samt faglig supervision til lægerne og sygeplejerskerne på 1813.

Vagtlederne har et tæt samarbejde med vagtlederne på 1-1-2, flowkoordinatorer og sektionslederne samt har et tæt samarbejde med resten af Enhedsledelsen i Vagtcentralen.

Du skal søge stillingen fordi

  • Vi tilbyder en arbejdsplads, der altid sætter borgeren i fokus
  • Vi tilbyder en arbejdsplads der er førende på innovation og hvor du har mulighed for at påvirke den videre udvikling gennem fagligt engagement og nytænkning
  • Vi tilbyder et af regionens bedste tværfaglige miljøer, hvor vi ser tværfagligt samarbejde som den væsentligste styrke i at sikre borgerne den bedste hjælp
  • Vi lønner godt – for vi ved du også er en god investering
  • Vi sørger for at give dig en god introduktion på 6 uger og derefter er du sundhedsfaglig visitator i et par måneder, så du kender kerneopgaven og du føler dig klædt godt på vagtlederopgaven
  • Vi arbejder løbende med kompetenceudvikling
  • Vi tilbyder stor mulighed for at planlægge egne vagter via gruppens egen planlægning
  • Vi har fokus på åbenhed og ytringsfrihed, hvor der er plads til alle og ser mangfoldighed som en styrke. Vi opfordrer derfor alle til at søge stillingen.
Overordnede opgaver

  • Faglig sparring med læger og sygeplejersker om faglige og visitationsmæssige problemstillinger
  • Supervision af nye læger og sygeplejersker
  • I samarbejde med vores rådgivende læger at bidrage til løsning af daglige borgerrelaterede problemstillinger
  • Styre driften herunder sikre hensigtsmæssig fordeling af læger og sygeplejersker ud fra kompetencer og ressourcer i samarbejde med Flowkoordinator
  • Varetage kontakten til Akutmodtagelser, Akutklinikker, Akutteams, øvrige kommunale enheder og praktiserende læger vedr. igangværende borgerrelaterede problemstillinger
  • Varetage kontakt ved akutte driftsmæssige problemstillinger sammen med vagtleder for AMK- Vagtcentralen
  • Generelt sikre at al in- og ekstern kommunikation fremmer samarbejde
  • Medvirke til løsning af akutte tværfaglige problemstillinger
  • Prioritere fordelingen af de tilstedeværende ressourcer ved spidsbelastning mellem hhv. sygetransport/ambulance dispatch og 112/1813 i samråd med vagtleder og vagthavende AMK-læge på 112
  • Afdække behov for og evt. iværksætte psykologisk defusing/krisestøtte
  • Være opdateret på visitationsretningslinjer, instrukser og vejledninger
  • Orientere enhedsledelse, sektionsledere og øvrige relevante medarbejdere om hændelser af særlig opmærksomhedskarakter fx via SMS, på mail eller ved direkte telefonisk kontakt
  • Deltage i udviklingen af nye arbejdsområder i forhold til 1813
Vagtlederteamet deltager på skift i kerneopgaven med at besvare opkald fra borgerne, da det er vigtigt også at kunne varetage kerneopgaven på 1813.

Din profil

Du er uddannet sygeplejerske og har ledelsesinteresse og gerne specifik ledelseserfaring som team- eller vagtleder.

Det er en fordel, hvis du har erfaring med ledelse på operationelt niveau. F.eks. med triagering af patienter, visitation eller tværfagligt - og tværsektorielt samarbejde.

Du kan arbejde under pres og er god til at skabe engagement og motivere læger og sygeplejersker - også når der er travlt.

Du kan holde hovedet koldt og sætter en ære i at være en god rollemodel.

Som vores daglige kontakt til nærmeste samarbejdspartnere har du en inviterende og problemløsende tilgang, og du formår at skabe sammenhæng og forståelse for den samlede opgave til gavn for borgerne i Region Hovedstaden.

Løn og ansættelsesforhold

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Stillingen er på 28-34 timer ugentligt med skiftende vagter og minimum hver 3. weekend.

Dit arbejdssted vil være i Ballerup.

Ansøgningsfrist

Upload din ansøgning, CV og relevante dokumenter senest d. 20. maj 2022.

Yderligere information

For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte Sektionsleder Lisbeth Sass Teilmann på 20 53 03 65 eller enhedschef 1813 Berit Juhl Schau på 24 21 85 42.

Har du lyst til at se vores arbejdsplads, er du meget velkommen på besøg.

Yderligere oplysninger om 1813 og Akutberedskabet kan findes på www.regionh.dk/akutberedskabe

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Vagtleder til Akuttelefonen 1813

Vil du være en del af et stærk vagtlederteam med borgeren i fokus?

Så skal du søge stillingen som vagtleder på Akuttelefonen 1813 hos Region Hovedstadens Akutberedskab.

Akuttelefonen 1813 er en del af Region Hovedstadens Vagtcentral, som også varetager de sundhedsfaglige 1-1-2 opkald samt disponering af ambulancer, lægebiler samt siddende og liggende sygetransporter.

Vi har årligt kontakt med over 1,2 mio. borgere på telefonerne.

Vores vagtlederteam består på nuværende tidspunkt af syv vagtledere, der i skiftende vagter koordinerer den operative drift på Akuttelefonen 1813.

Hovedopgaven er at sikre en hensigtsmæssig fordeling og koordinering af ressourcer og opgaver samt faglig supervision til lægerne og sygeplejerskerne på 1813.

Vagtlederne har et tæt samarbejde med vagtlederne på 1-1-2, flowkoordinatorer og sektionslederne samt har et tæt samarbejde med resten af Enhedsledelsen i Vagtcentralen.

Du skal søge stillingen fordi

  • Vi tilbyder en arbejdsplads, der altid sætter borgeren i fokus
  • Vi tilbyder en arbejdsplads der er førende på innovation og hvor du har mulighed for at påvirke den videre udvikling gennem fagligt engagement og nytænkning
  • Vi tilbyder et af regionens bedste tværfaglige miljøer, hvor vi ser tværfagligt samarbejde som den væsentligste styrke i at sikre borgerne den bedste hjælp
  • Vi lønner godt – for vi ved du også er en god investering
  • Vi sørger for at give dig en god introduktion på 6 uger og derefter er du sundhedsfaglig visitator i et par måneder, så du kender kerneopgaven og du føler dig klædt godt på vagtlederopgaven
  • Vi arbejder løbende med kompetenceudvikling
  • Vi tilbyder stor mulighed for at planlægge egne vagter via gruppens egen planlægning
  • Vi har fokus på åbenhed og ytringsfrihed, hvor der er plads til alle og ser mangfoldighed som en styrke. Vi opfordrer derfor alle til at søge stillingen.
Overordnede opgaver

  • Faglig sparring med læger og sygeplejersker om faglige og visitationsmæssige problemstillinger
  • Supervision af nye læger og sygeplejersker
  • I samarbejde med vores rådgivende læger at bidrage til løsning af daglige borgerrelaterede problemstillinger
  • Styre driften herunder sikre hensigtsmæssig fordeling af læger og sygeplejersker ud fra kompetencer og ressourcer i samarbejde med Flowkoordinator
  • Varetage kontakten til Akutmodtagelser, Akutklinikker, Akutteams, øvrige kommunale enheder og praktiserende læger vedr. igangværende borgerrelaterede problemstillinger
  • Varetage kontakt ved akutte driftsmæssige problemstillinger sammen med vagtleder for AMK- Vagtcentralen
  • Generelt sikre at al in- og ekstern kommunikation fremmer samarbejde
  • Medvirke til løsning af akutte tværfaglige problemstillinger
  • Prioritere fordelingen af de tilstedeværende ressourcer ved spidsbelastning mellem hhv. sygetransport/ambulance dispatch og 112/1813 i samråd med vagtleder og vagthavende AMK-læge på 112
  • Afdække behov for og evt. iværksætte psykologisk defusing/krisestøtte
  • Være opdateret på visitationsretningslinjer, instrukser og vejledninger
  • Orientere enhedsledelse, sektionsledere og øvrige relevante medarbejdere om hændelser af særlig opmærksomhedskarakter fx via SMS, på mail eller ved direkte telefonisk kontakt
  • Deltage i udviklingen af nye arbejdsområder i forhold til 1813
Vagtlederteamet deltager på skift i kerneopgaven med at besvare opkald fra borgerne, da det er vigtigt også at kunne varetage kerneopgaven på 1813.

Din profil

Du er uddannet sygeplejerske og har ledelsesinteresse og gerne specifik ledelseserfaring som team- eller vagtleder.

Det er en fordel, hvis du har erfaring med ledelse på operationelt niveau. F.eks. med triagering af patienter, visitation eller tværfagligt - og tværsektorielt samarbejde.

Du kan arbejde under pres og er god til at skabe engagement og motivere læger og sygeplejersker - også når der er travlt.

Du kan holde hovedet koldt og sætter en ære i at være en god rollemodel.

Som vores daglige kontakt til nærmeste samarbejdspartnere har du en inviterende og problemløsende tilgang, og du formår at skabe sammenhæng og forståelse for den samlede opgave til gavn for borgerne i Region Hovedstaden.

Løn og ansættelsesforhold

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Stillingen er på 28-34 timer ugentligt med skiftende vagter og minimum hver 3. weekend.

Dit arbejdssted vil være i Ballerup.

Ansøgningsfrist

Upload din ansøgning, CV og relevante dokumenter senest d. 20. maj 2022.

Yderligere information

For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte Sektionsleder Lisbeth Sass Teilmann på 20 53 03 65 eller enhedschef 1813 Berit Juhl Schau på 24 21 85 42.

Har du lyst til at se vores arbejdsplads, er du meget velkommen på besøg.

Yderligere oplysninger om 1813 og Akutberedskabet kan findes på www.regionh.dk/akutberedskabe

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.