Vagtplankonsulent/personalemedarbejder til Center for Hjerte-, Kar-, Lunge- og Infektionssygdomme

Vi søger en vagtplankonsulent/personalemedarbejder, der i samarbejde med de øvrige to medarbejdere i personalefunktionen kan hjælpe med at give vores klinikker den bedste service. Der er som udgangspunkt tale om en stilling på 32 timer ugentlig, men timetallet kan drøftes, og stillingen er ledig til besættelse snarest.

Center for Hjerte-, Kar-, Lunge- og Infektionssygdomme ledes af en centerdirektør og en centerchefsygeplejerske. Centret er organiseret i en centerledelse og 5 klinikker, som hver ledes af en klinikledelse. Du vil blive en del af centerledelsesstaben med reference til personalekonsulenten. Staben består af 12 medarbejdere fordelt mellem økonomi-, kvalitets-, sekretariats- og personalefunktion. I centret er der aktuelt ca. 1.300 medarbejdere.





Stillingen består af to hovedområder. Det ene område omfatter generelle personaleopgaver. Den anden del omfatter ansvaret for Silkeborg Datas ”Tjenestetid” og hertil ”Min Tid” med controllerfunktion indenfor vagtplanlægning for centrets klinikker. I 2020 implementeres et nyt vagtplanlægningssystem i Region Hovedstaden, så derfor vil der være et stort arbejde med at undervise i og rulle det nye system ud til alle afsnit. Vi søger en medarbejder, der har lyst til og trives i et miljø med mange forskellige opgaver, og i tæt samspil med centrets øvrige medarbejdere.



Dine arbejdsopgaver vil være:

• rådgivning til centrets ledelse og medarbejdere - om tjenestetid, barsel, ferie og lign.

• ansvarlig for oplæring og vejledning af nye brugere til Tjenestetid

• undervisning af vagtplanlæggere i klinikkerne

• administrative opgaver, herunder opfølgning på annoncering, indberetninger i SD-personaleweb for klinikker og kontoropgaver for personalefunktionen

• overenskomstfortolkninger/fortolkning af arbejdstidsregler

• superbruger indenfor Tjenestetid - Min Tid med uddannelse af centrets brugere

• controllerfunktion indenfor vagtplanlægning i forhold til overenskomster og overholdelse af arbejdstidsregler samt i forhold til normtimeregnskab og ferieafholdelse

• oprettelse af koder til it-systemer og vedligeholdelse af adgange.



Vi forventer at du:

• har relevant uddannelse, fx inden for kontor og administration

• har erfaring med personaleadministrative opgaver

• har kendskab til det offentlige arbejdsmarked og gerne hospitalssektoren

• har kendskab til overenskomster og arbejdstidsaftaler inden for sundhedsvæsenet

• behersker og anvender elektroniske værktøjer og kender og kan anvende Silkeborg Data

• har erfaring med at anvende Tjenestetid – Min Tid

• kan lide at have mange kontakter i løbet af din arbejdsdag og synes det er sjovt at lære fra dig

• kendskab til vagtplanlægning vil være en fordel

• er struktureret, serviceminded og har gode samarbejdsevner.



For den rette person vil der være mulighed for oplæring, hvis du blot mangler et eller få af ovenstående punkter, og der er mulighed for tæt sparring med den nuværende vagtplankonsulent/personalemedarbejder.

Vi tilbyder:

• et udadvendt job med kontakt til mange samarbejdspartnere

• et job i en dynamisk og spændende organisation

• mulighed for egne sagsområder i forhold til kompetence



Har du spørgsmål til stillingen:

Du er velkommen til at kontakte personalekonsulent Bente Bøkman tlf. 35 45 28 47 (ugerne 30-32) eller centerøkonom Maja Jensen tlf. 35 45 25 42 (ugerne 28-29) for yderligere oplysninger.



Løn- og ansættelsesvilkår:

Ansættelse vil ske i henhold til overenskomst indgået mellem Regionernes Lønnings- og Takstnævn og relevant organisation.

Lønnen forhandles i henhold til reglerne om lokal løndannelse, hvor der vil blive taget hensyn til dine hidtidige optjente kvalifikationer.

Ansøgningen skal være os i hænde senest mandag den 12. august 2019 kl. 12.00.





Ansættelsessamtaler forventes at finde sted i uge 34 og evt. 2. runde i uge 35.





Ansøgning og CV sendes online via linket her på siden.
















Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047316Phoenix-d15e797212019-06-20T00:00:00Vagtplankonsulent/personalemedarbejder til Center for Hjerte-, Kar-, Lunge- og InfektionssygdommeVi søger en vagtplankonsulent/personalemedarbejder, der i samarbejde med de øvrige to medarbejdere i personalefunktionen kan hjælpe med at give vores klinikker den bedste service. Der er som udgangspunkt tale om en stilling på 32 timer ugentlig, men timetallet kan drøftes, og stillingen er ledig til besættelse snarest.

Center for Hjerte-, Kar-, Lunge- og Infektionssygdomme ledes af en centerdirektør og en centerchefsygeplejerske. Centret er organiseret i en centerledelse og 5 klinikker, som hver ledes af en klinikledelse. Du vil blive en del af centerledelsesstaben med reference til personalekonsulenten. Staben består af 12 medarbejdere fordelt mellem økonomi-, kvalitets-, sekretariats- og personalefunktion. I centret er der aktuelt ca. 1.300 medarbejdere.





Stillingen består af to hovedområder. Det ene område omfatter generelle personaleopgaver. Den anden del omfatter ansvaret for Silkeborg Datas ”Tjenestetid” og hertil ”Min Tid” med controllerfunktion indenfor vagtplanlægning for centrets klinikker. I 2020 implementeres et nyt vagtplanlægningssystem i Region Hovedstaden, så derfor vil der være et stort arbejde med at undervise i og rulle det nye system ud til alle afsnit. Vi søger en medarbejder, der har lyst til og trives i et miljø med mange forskellige opgaver, og i tæt samspil med centrets øvrige medarbejdere.



Dine arbejdsopgaver vil være:

• rådgivning til centrets ledelse og medarbejdere - om tjenestetid, barsel, ferie og lign.

• ansvarlig for oplæring og vejledning af nye brugere til Tjenestetid

• undervisning af vagtplanlæggere i klinikkerne

• administrative opgaver, herunder opfølgning på annoncering, indberetninger i SD-personaleweb for klinikker og kontoropgaver for personalefunktionen

• overenskomstfortolkninger/fortolkning af arbejdstidsregler

• superbruger indenfor Tjenestetid - Min Tid med uddannelse af centrets brugere

• controllerfunktion indenfor vagtplanlægning i forhold til overenskomster og overholdelse af arbejdstidsregler samt i forhold til normtimeregnskab og ferieafholdelse

• oprettelse af koder til it-systemer og vedligeholdelse af adgange.



Vi forventer at du:

• har relevant uddannelse, fx inden for kontor og administration

• har erfaring med personaleadministrative opgaver

• har kendskab til det offentlige arbejdsmarked og gerne hospitalssektoren

• har kendskab til overenskomster og arbejdstidsaftaler inden for sundhedsvæsenet

• behersker og anvender elektroniske værktøjer og kender og kan anvende Silkeborg Data

• har erfaring med at anvende Tjenestetid – Min Tid

• kan lide at have mange kontakter i løbet af din arbejdsdag og synes det er sjovt at lære fra dig

• kendskab til vagtplanlægning vil være en fordel

• er struktureret, serviceminded og har gode samarbejdsevner.



For den rette person vil der være mulighed for oplæring, hvis du blot mangler et eller få af ovenstående punkter, og der er mulighed for tæt sparring med den nuværende vagtplankonsulent/personalemedarbejder.

Vi tilbyder:

• et udadvendt job med kontakt til mange samarbejdspartnere

• et job i en dynamisk og spændende organisation

• mulighed for egne sagsområder i forhold til kompetence



Har du spørgsmål til stillingen:

Du er velkommen til at kontakte personalekonsulent Bente Bøkman tlf. 35 45 28 47 (ugerne 30-32) eller centerøkonom Maja Jensen tlf. 35 45 25 42 (ugerne 28-29) for yderligere oplysninger.



Løn- og ansættelsesvilkår:

Ansættelse vil ske i henhold til overenskomst indgået mellem Regionernes Lønnings- og Takstnævn og relevant organisation.

Lønnen forhandles i henhold til reglerne om lokal løndannelse, hvor der vil blive taget hensyn til dine hidtidige optjente kvalifikationer.

Ansøgningen skal være os i hænde senest mandag den 12. august 2019 kl. 12.00.





Ansættelsessamtaler forventes at finde sted i uge 34 og evt. 2. runde i uge 35.





Ansøgning og CV sendes online via linket her på siden.















Vi søger en vagtplankonsulent personalemedarbejder, der i samarbejde med de øvrige to medarbejdere i personalefunktionen kan hjælpe med at give vores klinikker den bedste service. Der er som udgangspunkt tale om en stilling på 32 timer ugentlig, men timetallet kan drøftes, og stillingen er ledig til besættelse snarest. Center for Hjerte-, Kar-, Lunge- og Infektionssygdomme ledes af en centerdirektør og en centerchefsygeplejerske. Centret er organiseret i en centerledelse og 5 klinikker, som hver ledes af en klinikledelse. Du vil blive en del af centerledelsesstaben med reference til personalekonsulenten. Staben består af 12 medarbejdere fordelt mellem økonomi-, kvalitets-, sekretariats- og personalefunktion. I centret er der aktuelt ca. 1.300 medarbejdere. Stillingen består af to hovedområder. Det ene område omfatter generelle personaleopgaver. Den anden del omfatter ansvaret for Silkeborg Datas Tjenestetid og hertil Min Tid med controllerfunktion indenfor vagtplanlægning for centrets klinikker. I 2020 implementeres et nyt vagtplanlægningssystem i Region Hovedstaden, så derfor vil der være et stort arbejde med at undervise i og rulle det nye system ud til alle afsnit. Vi søger en medarbejder, der har lyst til og trives i et miljø med mange forskellige opgaver, og i tæt samspil med centrets øvrige medarbejdere. Dine arbejdsopgaver vil være: • rådgivning til centrets ledelse og medarbejdere - om tjenestetid, barsel, ferie og lign. • ansvarlig for oplæring og vejledning af nye brugere til Tjenestetid • undervisning af vagtplanlæggere i klinikkerne • administrative opgaver, herunder opfølgning på annoncering, indberetninger i SD-personaleweb for klinikker og kontoropgaver for personalefunktionen • overenskomstfortolkninger fortolkning af arbejdstidsregler • superbruger indenfor Tjenestetid - Min Tid med uddannelse af centrets brugere • controllerfunktion indenfor vagtplanlægning i forhold til overenskomster og overholdelse af arbejdstidsregler samt i forhold til normtimeregnskab og ferieafholdelse • oprettelse af koder til it-systemer og vedligeholdelse af adgange. Vi forventer at du: • har relevant uddannelse, fx inden for kontor og administration • har erfaring med personaleadministrative opgaver • har kendskab til det offentlige arbejdsmarked og gerne hospitalssektoren • har kendskab til overenskomster og arbejdstidsaftaler inden for sundhedsvæsenet • behersker og anvender elektroniske værktøjer og kender og kan anvende Silkeborg Data • har erfaring med at anvende Tjenestetid Min Tid • kan lide at have mange kontakter i løbet af din arbejdsdag og synes det er sjovt at lære fra dig • kendskab til vagtplanlægning vil være en fordel • er struktureret, serviceminded og har gode samarbejdsevner. For den rette person vil der være mulighed for oplæring, hvis du blot mangler et eller få af ovenstående punkter, og der er mulighed for tæt sparring med den nuværende vagtplankonsulent personalemedarbejder. Vi tilbyder: • et udadvendt job med kontakt til mange samarbejdspartnere • et job i en dynamisk og spændende organisation • mulighed for egne sagsområder i forhold til kompetence Har du spørgsmål til stillingen: Du er velkommen til at kontakte personalekonsulent Bente Bøkman tlf. 35 45 28 47 (ugerne 30-32) eller centerøkonom Maja Jensen tlf. 35 45 25 42 (ugerne 28-29) for yderligere oplysninger. Løn- og ansættelsesvilkår: Ansættelse vil ske i henhold til overenskomst indgået mellem Regionernes Lønnings- og Takstnævn og relevant organisation. Lønnen forhandles i henhold til reglerne om lokal løndannelse, hvor der vil blive taget hensyn til dine hidtidige optjente kvalifikationer. Ansøgningen skal være os i hænde senest mandag den 12. august 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler forventes at finde sted i uge 34 og evt. 2. runde i uge 35. Ansøgning og CV sendes online via linket her på siden.11jobnetd15e7972100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-12T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=219007&DepartmentId=17161&MediaId=4710&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3550736Rigshospitalet11Blegdamsvej 92100København ØDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent781830JobNet5008032500803210020-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d15e7972https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=d15e7972https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d15e7972&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=d15e7972&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale411514Personalesekretær30Human Resources362113753noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330053719Er du anklagemyndighedens nye HR-medarbejder?Robot Har du lyst og evne til at arbejde med en bred pallette af personaleadministrative opgaver og er du kommunikativt stærk, har gode samarbejdsevner samt er god til at nytænke eksisterende løsninger, er du måske netop den, vi søger til Rigsadvokatens HR-enhed. Opgaverne Personalesektionen varetager Rigsadvokatens overordnede opgaver med personaleadministration af medarbejdere og ledere i anklagemyndigheden, og har i den forbindelse lønadministrationen for ca. 500 medarbejdere. Opgaveløsningen foretages i tæt samarbejde med navnlig Justitsministeriet og Rigspolitiet samt statsadvokaterne, de lokale anklagemyndigheder og HR-partnere i politikredsene. Din primære opgave bliver at medvirke til, at de personaleadministrative opgaver håndteres og løses med særligt fokus på faglig kvalitet, grundighed, effektivitet og service. Dine hovedopgaver vil derfor bl.a. være at stå for den administrative håndtering af ansættelses- og afskedsforløb, udarbejde kontrakter, oprette nyansatte i systemer, tildele løn og pension, foretage løn-, ferie og sygefraværscontrolling og herunder udarbejde ledelsesinformation om f.eks. orlovsordninger eller lønforbrug. Du vil også skulle bistå ved sager om aktindsigt i personalesager eller anklagemyndighedens personale- eller lønforbrug, samt gennemføre rekrutteringsforløb, herunder ansættelsessamtaler. Du får derudover indsigt i arbejdet med den overordnede administration af anklagemyndigheden og vil skulle samarbejde med eksterne konsulenter, ledere og kollegaer på tværs i rigsadvokaturen og i hele anklagemyndigheden. Os Som ansat hos Rigsadvokaten får du et udviklende job på en dynamisk arbejdsplads, der har alsidige og udfordrende opgaver og fokus på høj faglighed og kvalitet samt effektivitet. Vi har et stærkt og uhøjtideligt socialt fællesskab, og du vil kunne sparre med dygtige kollegaer og ledere. Personalesektionen består ud over personalechefen af 6 medarbejdere med blandet HR, juridisk og administrativ baggrund. Sektionen er en del af HR-enheden, hvor vi er knap 20 ansatte, som ud over personaleadministration laver uddannelse, udvikling og service (Facility management). Dig Stillingen henvender sig til dig, der er kontorfunktionær eller HR-uddannet og har lyst og evne til at arbejde med en bred vifte af personaleadministrative opgaver på et højt niveau. Vi forestiller os, at du har oparbejdet en solid praktisk erfaring med løn- og personaleadministration gennem en relevant privat eller offentlig ansættelse - eller at du har bred erfaring fra politiets eller anklagemyndighedens område og lyst til at oparbejde viden på det personaleadministrative felt. Systemkendskab til Polpai Platina HR-manager vil være en fordel. Vi forventer, at du er service- og resultatorienteret med et sikkert blik for, at personalesektionen leverer det, som anklagemyndigheden har behov for. Ligesom en arbejdsform, der er udviklingsorienteret i forhold til løbende at tænke i udvikling af opgaveløsningen og samarbejdet både internt i sektionen og ud i organisationen, forudsættes i stillingen. Vilkår Stillingen er på fuld tid. Dit arbejdssted vil være hos Rigsadvokaten, Frederiksholms Kanal 16, 1220 København K. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK Stat og OAO-S fællesoverenskomst. Det er en forudsætning for ansættelse i stillingen, at du kan sikkerhedsgodkendes. Stillingen er ledig til besættelse snarest. Søger du? Har du lyst til at blive en del af anklagemyndighedens HR-enhed, skal du sende en motiveret ansøgning med relevante bilag, som skal være Rigsadvokaten i hænde senest den 1. august 2019. Du kan sende din ansøgning via nedenstående link. Vi forventer at afholde samtaler den 7. august 2019. Alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge. Yderligere oplysninger Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til personalechef Lene Bang på telefon 2145 8877 (uge 27 og 31) og til Christine Pold Mikkelsen på telefon 3031 9899 (uge 28-30). Du kan læse mere om os på www.anklagemyndigheden.dkHar du lyst og evne til at arbejde med en bred pallette af personaleadministrative opgaver og er du kommunikativt stærk, har gode samarbejdsevner samt er god til at nytænke eksisterende løsninger, er du måske netop den, vi søger til Rigsadvokatens HR-enhed.

Opgaverne

Personalesektionen varetager Rigsadvokatens overordnede opgaver med personaleadministration af medarbejdere og ledere i anklagemyndigheden, og har i den forbindelse lønadministrationen for ca. 500 medarbejdere. Opgaveløsningen foretages i tæt samarbejde med navnlig Justitsministeriet og Rigspolitiet samt statsadvokaterne, de lokale anklagemyndigheder og HR-partnere i politikredsene.

Din primære opgave bliver at medvirke til, at de personaleadministrative opgaver håndteres og løses med særligt fokus på faglig kvalitet, grundighed, effektivitet og service.

Dine hovedopgaver vil derfor bl.a. være at stå for den administrative håndtering af ansættelses- og afskedsforløb, udarbejde kontrakter, oprette nyansatte i systemer, tildele løn og pension, foretage løn-, ferie og sygefraværscontrolling og herunder udarbejde ledelsesinformation om f.eks. orlovsordninger eller lønforbrug. Du vil også skulle bistå ved sager om aktindsigt i personalesager eller anklagemyndighedens personale- eller lønforbrug, samt gennemføre rekrutteringsforløb, herunder ansættelsessamtaler.

Du får derudover indsigt i arbejdet med den overordnede administration af anklagemyndigheden og vil skulle samarbejde med eksterne konsulenter, ledere og kollegaer på tværs i rigsadvokaturen og i hele anklagemyndigheden.

Os

Som ansat hos Rigsadvokaten får du et udviklende job på en dynamisk arbejdsplads, der har alsidige og udfordrende opgaver og fokus på høj faglighed og kvalitet samt effektivitet. Vi har et stærkt og uhøjtideligt socialt fællesskab, og du vil kunne sparre med dygtige kollegaer og ledere.

Personalesektionen består ud over personalechefen af 6 medarbejdere med blandet HR, juridisk og administrativ baggrund. Sektionen er en del af HR-enheden, hvor vi er knap 20 ansatte, som ud over personaleadministration laver uddannelse, udvikling og service (Facility management).

Dig

Stillingen henvender sig til dig, der er kontorfunktionær eller HR-uddannet og har lyst og evne til at arbejde med en bred vifte af personaleadministrative opgaver på et højt niveau. Vi forestiller os, at du har oparbejdet en solid praktisk erfaring med løn- og personaleadministration gennem en relevant privat eller offentlig ansættelse - eller at du har bred erfaring fra politiets eller anklagemyndighedens område og lyst til at oparbejde viden på det personaleadministrative felt.

Systemkendskab til Polpai/Platina/HR-manager vil være en fordel.

Vi forventer, at du er service- og resultatorienteret med et sikkert blik for, at personalesektionen leverer det, som anklagemyndigheden har behov for. Ligesom en arbejdsform, der er udviklingsorienteret i forhold til løbende at tænke i udvikling af opgaveløsningen og samarbejdet både internt i sektionen og ud i organisationen, forudsættes i stillingen.

Vilkår

Stillingen er på fuld tid. Dit arbejdssted vil være hos Rigsadvokaten, Frederiksholms Kanal 16, 1220 København K.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/Stat og OAO-S fællesoverenskomst.

Det er en forudsætning for ansættelse i stillingen, at du kan sikkerhedsgodkendes.

Stillingen er ledig til besættelse snarest.

Søger du?

Har du lyst til at blive en del af anklagemyndighedens HR-enhed, skal du sende en motiveret ansøgning med relevante bilag, som skal være Rigsadvokaten i hænde senest den 1. august 2019.

Du kan sende din ansøgning via nedenstående link.

Vi forventer at afholde samtaler den 7. august 2019.

Alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge.

Yderligere oplysninger

Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til personalechef Lene Bang på telefon 2145 8877 (uge 27 og 31) og til Christine Pold Mikkelsen på telefon 3031 9899 (uge 28-30).

Du kan læse mere om os på www.anklagemyndigheden.dk



RigsadvokatenKøbenhavn K2019-07-03T00:00:002019-08-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Er du anklagemyndighedens nye HR-medarbejder?

Rigsadvokaten

København K
Har du lyst og evne til at arbejde med en bred pallette af personaleadministrative opgaver og er du kommunikativt stærk, har gode samarbejdsevner samt er god til at nytænke eksisterende løsninger, er du måske netop den, vi søger til Rigsadvokatens H...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:1. august 2019