Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vagtplanlægning, lønindberetning og administrative opgaver er det dig - så er det dig vi søger.

Vores vagtplanlægger har valgt at søge nye udfordringer, vi søger hendes efterfølger.

Gastroenheden Afdeling D112 er en kombineret medicinsk og kirurgisk enhed, der udreder og behandler patienter med kirurgiske og medicinske gastroenterologiske og hepatologiske lidelser.

Du vil i dit daglige arbejde varetage forskellige praktiske funktioner og opgaver, i tæt samarbejde med afsnittes 2 afdelingssygeplejersker, som er ansvarlige for driften af afsnittet. Dit arbejde vil være selvstændigt, men under tæt supervision.

Dine opgaver:

  • Udarbejde grundrulleplaner, ferie- og ønskelister, i samarbejde med afdelingssygeplejerskerne.
  • Registre og godkende løn for de ansatte.
  • Overblik over at gældende overenskomster, herunder overholdes normtid, afholdelse af ferie osv.
  • Deltage i opstart og implementering af elektronisk ønskeplan.
  • Dækning af ledige vagter, både planlagte og akutte.
  • Have overblik over og opdatering af de interne timelønnede.
  • Bestilling og koordinering af vagter i vikarkorps, timelønnede og FADL.
  • Ad hoc opgaver for afdelingssygeplejerskerne.
  • Oprette stillingsannoncer og opfølgning HR-portalen.
  • Opgaver i relation til IT- afd. og telefoni når der opstår akutte problemstillinger med dette eller ved implementering af nyt udstyr.
Vi ønsker:
  • At du har kendskab til Silkeborg løn- og vagtplanlægning.
  • At du har gode IT-kompetencer
  • At du har kendskab til, og gerne erfaring med livet på en hospitalsafdeling
  • At du er struktureret og omhyggelig
  • At du har gode kommunikative evner til at samarbejde med flere forskellige faggrupper
  • At du er serviceorienteret adfærd
  • At du kan prioritere egne opgaver
  • At du kan tage selvstændige initiativer og har ideer, samt ser mulige løsninger i dit tætte samarbejde med afdelingssygeplejerskerne
  • At du kan holde "hovedet koldt" når det brænder på og kan have mange bolde i luften på en gang
Vi tilbyder:
  • Et dynamisk arbejdsmiljø
  • Samarbejde med afdelingens 2 afdelingssygeplejersker.
  • Selvstændige administrative arbejdsopgaver
  • Mulighed for at være med til at udvikle/præge funktionen
  • Stor berøringsflade.
  • Velfungerende teams med engagerede kollegaer

Ansættelsesvilkår:
Der er tale om en stilling 37 timer/uge, eller efter aftale
Arbejdstid er mandag-fredag kl. 8.00-16.00. Anden arbejdstid kan aftales.

Tiltrædelsesdato snarest muligt.

Er du interesseret i at høre mere om stillingen eller aftale besøg i afdelingen:
Så er du meget velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske:
Merete Bock-Pedersen på telefon 38 68 17 13, e-mail: merete.bock-pedersen@regionh.dk

Ansøgningsfrist: upload ansøgning og cv via linket snarest, senest 22.4.2018.
Ansættelsessamtaler afholdes løbende senest i uge 17

Med venlig hilsen
Afdelingssygeplejerskerne
Edith Nielsen og Merete Bock-Pedersen
Gastroenheden D112
Herlev og Gentofte Hospital
Herlev Ringvej 75
2730 Herlev


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Kontorassistent (blæksprutte) søges

Nordisk Erhvervs Partner

Herlev
Kontorassistent (blæksprutte) søges Vi søger en kontorassistent (blæksprutte) på fuldtid til vores flytte og transport afdeling www.n-flyt.dk Der er tale om 1 fuldtidsstilling og 1 deltidsstilling Ansættelsesdato: 1 august Vi forventer,at du Besvare...
Indrykket:6. juli 2018
Udløbsdato:31. juli 2018

Administrativ medarbejder til Nordsjællands Politi, Udlændingecenter UCN

Nordsjællands Politi, Brikerød

Furesø
Birkerød, Nordsjællands Politi UCN varetager politiets opgaver i relation til asylregistrering og udsendelse af udlændinge, der ikke længere har lovligt ophold i Danmark. Udlændingecenter Nordsjælland har cirka 200 faste medarbejdere fordelt mellem ...
Indrykket:16. juli 2018
Udløbsdato:27. juli 2018

Administrativ medarbejder til Nordsjællands Politi, Udlændingecenter UCN - Ledelsesstøtte og Data

Nordsjællands Politi, Brikerød

Furesø
Birkerød, Nordsjællands Politi UCN varetager politiets opgaver i relation til asylregistrering og udsendelse af udlændinge, der ikke længere har lovligt ophold i Danmark. Udlændingecenter Nordsjælland har cirka 200 faste medarbejdere fordelt mellem ...
Indrykket:16. juli 2018
Udløbsdato:27. juli 2018

Uddannet kontorassistent søges til konsulentvirksomhed i rivende udvikling

Fødevaregruppen Baldersbuen

Høje-Taastrup
Har du lyst til at arbejde i et levende og spændende miljø, så er det måske dig, vi mangler? Vi søger en dygtig og stabil all-round kontormedarbejder på fuldtid, som kan aflaste vores konsulenter for nogle af de administrative opgaver, så de kan kon...
Indrykket:9. juli 2018
Udløbsdato:27. juli 2018

Administrativ medarbejder til HR-Centret - økonomi, dataanalyse og robotteknologi

Høje-Taastrup Kommune

Er du god til økonomiopfølgninger og afstemningsopgaver? Er du en haj til Excel på avanceret niveau? Kan du hjælpe os med at opstille tabeller og analysere data? Har du flair for teknologiske løsninger og digitalisering og vil du gerne være med til ...
Indrykket:26. juni 2018
Udløbsdato:5. august 2018