Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vagtplanlægning, lønindberetning og administrative opgaver er det dig - så er det dig vi søger.

Vores vagtplanlægger har valgt at søge nye udfordringer, vi søger hendes efterfølger.

Gastroenheden Afdeling D112 er en kombineret medicinsk og kirurgisk enhed, der udreder og behandler patienter med kirurgiske og medicinske gastroenterologiske og hepatologiske lidelser.

Du vil i dit daglige arbejde varetage forskellige praktiske funktioner og opgaver, i tæt samarbejde med afsnittes 2 afdelingssygeplejersker, som er ansvarlige for driften af afsnittet. Dit arbejde vil være selvstændigt, men under tæt supervision.

Dine opgaver:

  • Udarbejde grundrulleplaner, ferie- og ønskelister, i samarbejde med afdelingssygeplejerskerne.
  • Registre og godkende løn for de ansatte.
  • Overblik over at gældende overenskomster, herunder overholdes normtid, afholdelse af ferie osv.
  • Deltage i opstart og implementering af elektronisk ønskeplan.
  • Dækning af ledige vagter, både planlagte og akutte.
  • Have overblik over og opdatering af de interne timelønnede.
  • Bestilling og koordinering af vagter i vikarkorps, timelønnede og FADL.
  • Ad hoc opgaver for afdelingssygeplejerskerne.
  • Oprette stillingsannoncer og opfølgning HR-portalen.
  • Opgaver i relation til IT- afd. og telefoni når der opstår akutte problemstillinger med dette eller ved implementering af nyt udstyr.
Vi ønsker:
  • At du har kendskab til Silkeborg løn- og vagtplanlægning.
  • At du har gode IT-kompetencer
  • At du har kendskab til, og gerne erfaring med livet på en hospitalsafdeling
  • At du er struktureret og omhyggelig
  • At du har gode kommunikative evner til at samarbejde med flere forskellige faggrupper
  • At du er serviceorienteret adfærd
  • At du kan prioritere egne opgaver
  • At du kan tage selvstændige initiativer og har ideer, samt ser mulige løsninger i dit tætte samarbejde med afdelingssygeplejerskerne
  • At du kan holde "hovedet koldt" når det brænder på og kan have mange bolde i luften på en gang
Vi tilbyder:
  • Et dynamisk arbejdsmiljø
  • Samarbejde med afdelingens 2 afdelingssygeplejersker.
  • Selvstændige administrative arbejdsopgaver
  • Mulighed for at være med til at udvikle/præge funktionen
  • Stor berøringsflade.
  • Velfungerende teams med engagerede kollegaer

Ansættelsesvilkår:
Der er tale om en stilling 37 timer/uge, eller efter aftale
Arbejdstid er mandag-fredag kl. 8.00-16.00. Anden arbejdstid kan aftales.

Tiltrædelsesdato snarest muligt.

Er du interesseret i at høre mere om stillingen eller aftale besøg i afdelingen:
Så er du meget velkommen til at kontakte afdelingssygeplejerske:
Merete Bock-Pedersen på telefon 38 68 17 13, e-mail: merete.bock-pedersen@regionh.dk

Ansøgningsfrist: upload ansøgning og cv via linket snarest, senest 22.4.2018.
Ansættelsessamtaler afholdes løbende senest i uge 17

Med venlig hilsen
Afdelingssygeplejerskerne
Edith Nielsen og Merete Bock-Pedersen
Gastroenheden D112
Herlev og Gentofte Hospital
Herlev Ringvej 75
2730 Herlev


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Kontor, administration og regnskab.

IL FORNO VERONA V/L'HASSAN EL-GHADOUANI

Til kontoret søges en kontormedarbejder med erfaring indenfor kontor, administration og regnskab. Jobbet medfører forefaldende kontorarbejde, bogføring, telefonbehandling, ordrebehandling, fakturering og virksomhedens momsregnskab. Jobbet er på ca. ...
Indrykket:1. oktober 2018
Udløbsdato:22. november 2018

Dispatcher til disponering af siddende patientbefordring på 112-AMK-Vagtcentralen i Region Hovedstadens Akutberedskab

Den Præhospitale Virksomhed

Albertslund
Primo 2019 hjemtager Akutberedskabet disponering af den siddende befordring for store del af regionen vil Du være med til at starte et helt nyt projekt op i en nyetableret afdeling? Er du uddannet eller erfaren indenfor kørselsdisponering, kørselsle...
Indrykket:31. oktober 2018
Udløbsdato:19. november 2018

Regnskabsmedarbejder/fakturamanager til Politiets Efterretningstjeneste

Politiets Efterretningstjeneste

Gladsaxe
Søborg, Rigspolitiet, Politiets Efterretningstjeneste Har du flair for tal og lyst til at arbejde i en organisation med mange forskellige regnskabsmæssige områder? PET har haft selvstændig bevilling på Finansloven siden 2013. Økonomiopfølgning, regn...
Indrykket:6. november 2018
Udløbsdato:19. november 2018

Administrative sagsbehandlere til Personaleadministration

KØBENHAVNS VESTEGNS POLITI

Albertslund
Albertslund, Københavns Vestegns Politi Københavns Vestegns Politi er en arbejdsplads med mere end 900 ansatte fordelt på flere faggrupper. På det personaleadministrative område er der beskæftiget 11 personer, heraf 1 konsulent, 2 administrative sag...
Indrykket:6. november 2018
Udløbsdato:19. november 2018

Økonomisk sagsbehandler til kontanthjælp i Høje-Taastrup Kommune

Høje-Taastrup Kommune

Høje-Taastrup
Ydelsesservice i Høje-Taastrup Kommune søger en faglig dygtig medarbejder til Kontanthjælpsgruppen. Så har du erfaring med sagsbehandling, viden om lovgivningen på ydelsesområdet, og lyst til daglige opgaver omkring bevillig og udbetaling af ydelser...
Indrykket:12. november 2018
Udløbsdato:29. november 2018