Var det noget med et arbejde på Danmarks fedeste arbejdsplads ?

Kørende salgskonsulent i Nordjylland.

Brænder du for at sælge? Er du klar til levere gode kundeoplevelser? Bliv en del af et af Danmarks førende webbureauer.

 

Web-Koncept sælger online markedsføring, og netop nu søger vi nye salgskonsulenter i vores Aalborg afdeling.

 

Du vil komme til at sælge og rådgive om nogle af de allerbedste webløsninger på markedet, der giver dine kunder mest mulig værdi for pengene. Vi sørger naturligvis for at lære dig op i vores produkter og fagtermer. Derigennem får du en dyb indsigt i et spændende fagområde med gode udviklingsmuligheder.

 

Om at arbejde i Web-Koncept

 

Vi har Danmarks fedeste arbejdsplads med søde kollegaer, højt humør og spændende aktiviteter. Du har f.eks. mulighed for at komme med på to årlige rejser med ALT betalt. Vi har tidligere været til fodbold-VM i Rusland, stået på ski i Østrig og festet i Ibiza. Måske kan DU komme med næste gang.

 

Vi har et fantastisk sammenhold, og vi elsker at konkurrere i alt fra bordtennis og bordfodbold til de mere seriøse konkurrencer i jobbet, hvor vi hver dag kæmper for at være de bedste.

 

Hvad søger vi?

 

  • Den vigtigste egenskab er gåpåmod og lysten til at blive en dygtig sælger.
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring fra telefonsalg eller mødebooking, men ikke et krav.
  • Du har lyst til at præge en ung og ambitiøs virksomhed i vækst.
  • Du har lyst til at lære fra dygtige kolleger med tung erfaring i branchen.
  • Du skal have kørekort og bil.
  • Vi betaler kilometerpenge efter statens takster.

 

Hvad kan du forvente hos os?

 

Vi kan tilbyde dig:

 

  • Frihed under ansvar.
  • Et spændende og udfordrende job.
  • Masser af muligheder for personlig udvikling.
  • En god grundløn samt provision uden loft.
  • Danmarks bedste kollegaer.

Hvad siger vores medarbejdere?

 

Sune Helbo fortæller: Det bedste ved web-koncept er kollegaerne og sammenholdet mellem afdelingerne samt de fede arbejdsmuligheder. Jeg har personligt udviklet mig meget og er i dag en bedre sælger og menneskekender.

 

Mathias Rixen fortæller: Jeg har været en del af Web-Koncept i mere end 2 år og har allerede nu udviklet mig meget både personligt og fagligt, hvilket gør Web-koncept til en fantastisk arbejdsplads. Jeg startede som salgskonsulent og er i dag blevet chefkonsulent, hvor jeg er med til at udvikle Web-Koncepts medarbejdere og præge hverdagen.

 

Vi har kun et enkelt spørgsmål tilbage. Kan du sælge sand i Sahara, eller ønsker du at lære det ?

Så send din ansøgning i dag. Alle ansøgninger bliver læst og taget seriøst, og det kan være dig, der bliver næste medlem af WK-familien :-) Vi ser frem til at høre fra dig.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330089677Phoenix-28b4aa9a12019-09-13T00:00:00Var det noget med et arbejde på Danmarks fedeste arbejdsplads ?

Kørende salgskonsulent i Nordjylland.

Brænder du for at sælge? Er du klar til levere gode kundeoplevelser? Bliv en del af et af Danmarks førende webbureauer.

 

Web-Koncept sælger online markedsføring, og netop nu søger vi nye salgskonsulenter i vores Aalborg afdeling.

 

Du vil komme til at sælge og rådgive om nogle af de allerbedste webløsninger på markedet, der giver dine kunder mest mulig værdi for pengene. Vi sørger naturligvis for at lære dig op i vores produkter og fagtermer. Derigennem får du en dyb indsigt i et spændende fagområde med gode udviklingsmuligheder.

 

Om at arbejde i Web-Koncept

 

Vi har Danmarks fedeste arbejdsplads med søde kollegaer, højt humør og spændende aktiviteter. Du har f.eks. mulighed for at komme med på to årlige rejser med ALT betalt. Vi har tidligere været til fodbold-VM i Rusland, stået på ski i Østrig og festet i Ibiza. Måske kan DU komme med næste gang.

 

Vi har et fantastisk sammenhold, og vi elsker at konkurrere i alt fra bordtennis og bordfodbold til de mere seriøse konkurrencer i jobbet, hvor vi hver dag kæmper for at være de bedste.

 

Hvad søger vi?

 

  • Den vigtigste egenskab er gåpåmod og lysten til at blive en dygtig sælger.
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring fra telefonsalg eller mødebooking, men ikke et krav.
  • Du har lyst til at præge en ung og ambitiøs virksomhed i vækst.
  • Du har lyst til at lære fra dygtige kolleger med tung erfaring i branchen.
  • Du skal have kørekort og bil.
  • Vi betaler kilometerpenge efter statens takster.

 

Hvad kan du forvente hos os?

 

Vi kan tilbyde dig:

 

  • Frihed under ansvar.
  • Et spændende og udfordrende job.
  • Masser af muligheder for personlig udvikling.
  • En god grundløn samt provision uden loft.
  • Danmarks bedste kollegaer.

Hvad siger vores medarbejdere?

 

Sune Helbo fortæller: Det bedste ved web-koncept er kollegaerne og sammenholdet mellem afdelingerne samt de fede arbejdsmuligheder. Jeg har personligt udviklet mig meget og er i dag en bedre sælger og menneskekender.

 

Mathias Rixen fortæller: Jeg har været en del af Web-Koncept i mere end 2 år og har allerede nu udviklet mig meget både personligt og fagligt, hvilket gør Web-koncept til en fantastisk arbejdsplads. Jeg startede som salgskonsulent og er i dag blevet chefkonsulent, hvor jeg er med til at udvikle Web-Koncepts medarbejdere og præge hverdagen.

 

Vi har kun et enkelt spørgsmål tilbage. Kan du sælge sand i Sahara, eller ønsker du at lære det ?

Så send din ansøgning i dag. Alle ansøgninger bliver læst og taget seriøst, og det kan være dig, der bliver næste medlem af WK-familien :-) Vi ser frem til at høre fra dig.

Kørende salgskonsulent i Nordjylland. Brænder du for at sælge? Er du klar til levere gode kundeoplevelser? Bliv en del af et af Danmarks førende webbureauer. Web-Koncept sælger online markedsføring, og netop nu søger vi nye salgskonsulenter i vores Aalborg afdeling. Du vil komme til at sælge og rådgive om nogle af de allerbedste webløsninger på markedet, der giver dine kunder mest mulig værdi for pengene. Vi sørger naturligvis for at lære dig op i vores produkter og fagtermer. Derigennem får du en dyb indsigt i et spændende fagområde med gode udviklingsmuligheder. Om at arbejde i Web-Koncept Vi har Danmarks fedeste arbejdsplads med søde kollegaer, højt humør og spændende aktiviteter. Du har f.eks. mulighed for at komme med på to årlige rejser med ALT betalt. Vi har tidligere været til fodbold-VM i Rusland, stået på ski i Østrig og festet i Ibiza. Måske kan DU komme med næste gang. Vi har et fantastisk sammenhold, og vi elsker at konkurrere i alt fra bordtennis og bordfodbold til de mere seriøse konkurrencer i jobbet, hvor vi hver dag kæmper for at være de bedste. Hvad søger vi? Den vigtigste egenskab er gåpåmod og lysten til at blive en dygtig sælger. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra telefonsalg eller mødebooking, men ikke et krav. Du har lyst til at præge en ung og ambitiøs virksomhed i vækst. Du har lyst til at lære fra dygtige kolleger med tung erfaring i branchen. Du skal have kørekort og bil. Vi betaler kilometerpenge efter statens takster. Hvad kan du forvente hos os? Vi kan tilbyde dig: Frihed under ansvar. Et spændende og udfordrende job. Masser af muligheder for personlig udvikling. En god grundløn samt provision uden loft. Danmarks bedste kollegaer. Hvad siger vores medarbejdere? Sune Helbo fortæller: Det bedste ved web-koncept er kollegaerne og sammenholdet mellem afdelingerne samt de fede arbejdsmuligheder. Jeg har personligt udviklet mig meget og er i dag en bedre sælger og menneskekender. Mathias Rixen fortæller: Jeg har været en del af Web-Koncept i mere end 2 år og har allerede nu udviklet mig meget både personligt og fagligt, hvilket gør Web-koncept til en fantastisk arbejdsplads. Jeg startede som salgskonsulent og er i dag blevet chefkonsulent, hvor jeg er med til at udvikle Web-Koncepts medarbejdere og præge hverdagen. Vi har kun et enkelt spørgsmål tilbage. Kan du sælge sand i Sahara, eller ønsker du at lære det ? Så send din ansøgning i dag. Alle ansøgninger bliver læst og taget seriøst, og det kan være dig, der bliver næste medlem af WK-familien :-) Vi ser frem til at høre fra dig.11jobnet28b4aa9a100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-21T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3595315WEB-KONCEPT A/S11Bejlerholm 129400NørresundbyDKDanmark0
twm@web-koncept.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent812822JobNet5034783503478310026-08-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=28b4aa9ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=28b4aa9ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=28b4aa9a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=28b4aa9a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgVar det noget med et arbejde på Danmarks fedeste arbejdsplads ?12007991Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg362466096twm@web-koncept.dktwm@web-koncept.dkDKDanmarkDKDanmark330091008Troværdig salgskonsulent med interesse for rekrutteringRobot Besidder du et gennemgående salgsdrive, og ser du dig selv som en troværdig og tillidsfuld sælger? Så er det dig, vi søger! Asgaard Recruitment er en nordjysk virksomhed med kontor i Aalborg og Thisted. Vi har speciale i mennesker og er hvis vi skal sige det på godt nordjysk nogle redelige og ordentlige mennesker. Derfor lytter vi mere, end vi taler og gør os umage med at lære vores samarbejdspartnere at kende. Vi møder altid kunden i øjenhøjde og tilbyder en faglig sparring, som er reel og skaber værdi for vores samarbejdspartneres forretninger. Som en tilføjelse til vores team søger vi en smilende og inspirerende salgskonsulent, som i samarbejde med vores nuværende konsulenter får til opgave at formidle vores værdier til potentielle samarbejdspartnere. Hvordan ser din arbejdsdag ud? Som salgskonsulent hos os bliver din primære arbejdsopgave at booke og afholde møder med virksomheder i Nord- og Midtjylland. Når du ikke er ude at afholde møder, sidder du på et åbent kontor med vores nuværende konsulenter i et hyggeligt kontorfællesskab i Aalborg. Du vil dagligt have kontakt med direktører, HR-chefer og virksomhedsejere fra hele landet, og eftersom vi har et bredt kundesegment, er det helt essentielt, at du kan begå dig med mange forskellige typer af mennesker. Hvem er dine kollegaer? Vores team består af fire engagerede medarbejdere, herunder virksomhedens to ejere, en rekrutteringskonsulent og en udviklingskonsulent, som alle brænder for at skabe værdifulde løsninger til vores samarbejdspartnere. Vi værdsætter et stærkt sammenhold samt en åben og humoristisk omgangstone, og nyder at lave ting sammen hvad end det er klatring, brunch eller vinsmagning måske du har en idé, til vores næste sociale arrangement? Hvem er du? Du har, under din uddannelse og eller via praktisk erfaring, arbejdet med salg, HR, rekruttering, ledelse og eller kommunikation i organisationer og har herigennem opnået en indsigt, der giver dig de bedst mulige forudsætninger for at booke og afholde konstruktive møder. Du må gerne være nyuddannet, men har du 2-3 års erfaring indenfor salg er det bestemt en fordel. Vigtigst er dog, at du har et indre salgsdrive og en gennemslagskraft, der kan sikre din succes i stilingen. Som person er du imødekommende og kommunikativ, hvilket gør det let for dig at opsøge nye mennesker, ligesom du sætter en ære i at opbygge en god relation og skabe salgsresultater via en ærlig, lyttende og nysgerrig tilgang. Hvad tilbyder vi? I Asgaard Recruitment får du en arbejdsplads med rig mulighed for indflydelse samt faglig og personlig udvikling. Vi værdsætter gode idéer og nye indspark og har kort vej fra tanke til handling, hvilket giver dig muligheden for at sætte dit aftryk på Asgaard Recruitment og branchen i det hele taget. Du kan forvente en alsidig hverdag, hvor du kommer i berøring med mange spændende mennesker og virksomheder, og dermed også får mulighed for at udvide dit professionelle netværk. Som salgskonsulent hos Asgaard Recruitment bliver du en del af en anderledes rekrutteringsvirksomhed med kerneværdier som troværdighed, grundighed og gennemsigtighed. Vi brænder for det, vi laver, og med udgangspunkt i det hele menneske gør vi os hver dag umage for at sikre det optimale match mellem kandidat og virksomhed.

Besidder du et gennemgående salgsdrive, og ser du dig selv som en troværdig og tillidsfuld sælger? Så er det dig, vi søger!

Asgaard Recruitment er en nordjysk virksomhed med kontor i Aalborg og Thisted. Vi har speciale i mennesker og er – hvis vi skal sige det på godt nordjysk – nogle redelige og ordentlige mennesker. Derfor lytter vi mere, end vi taler og gør os umage med at lære vores samarbejdspartnere at kende. Vi møder altid kunden i øjenhøjde og tilbyder en faglig sparring, som er reel og skaber værdi for vores samarbejdspartneres forretninger.

Som en tilføjelse til vores team søger vi en smilende og inspirerende salgskonsulent, som i samarbejde med vores nuværende konsulenter får til opgave at formidle vores værdier til potentielle samarbejdspartnere.

Hvordan ser din arbejdsdag ud?

Som salgskonsulent hos os bliver din primære arbejdsopgave at booke og afholde møder med virksomheder i Nord- og Midtjylland. Når du ikke er ude at afholde møder, sidder du på et åbent kontor med vores nuværende konsulenter i et hyggeligt kontorfællesskab i Aalborg. Du vil dagligt have kontakt med direktører, HR-chefer og virksomhedsejere fra hele landet, og eftersom vi har et bredt kundesegment, er det helt essentielt, at du kan begå dig med mange forskellige typer af mennesker.

Hvem er dine kollegaer?

Vores team består af fire engagerede medarbejdere, herunder virksomhedens to ejere, en rekrutteringskonsulent og en udviklingskonsulent, som alle brænder for at skabe værdifulde løsninger til vores samarbejdspartnere. Vi værdsætter et stærkt sammenhold samt en åben og humoristisk omgangstone, og nyder at lave ting sammen – hvad end det er klatring, brunch eller vinsmagning – måske du har en idé, til vores næste sociale arrangement?

Hvem er du?

Du har, under din uddannelse og/eller via praktisk erfaring, arbejdet med salg, HR, rekruttering, ledelse og/eller kommunikation i organisationer og har herigennem opnået en indsigt, der giver dig de bedst mulige forudsætninger for at booke og afholde konstruktive møder. Du må gerne være nyuddannet, men har du 2-3 års erfaring indenfor salg er det bestemt en fordel. Vigtigst er dog, at du har et indre salgsdrive og en gennemslagskraft, der kan sikre din succes i stilingen.

Som person er du imødekommende og kommunikativ, hvilket gør det let for dig at opsøge nye mennesker, ligesom du sætter en ære i at opbygge en god relation og skabe salgsresultater via en ærlig, lyttende og nysgerrig tilgang.

Hvad tilbyder vi?

I Asgaard Recruitment får du en arbejdsplads med rig mulighed for indflydelse samt faglig og personlig udvikling. Vi værdsætter gode idéer og nye indspark og har kort vej fra tanke til handling, hvilket giver dig muligheden for at sætte dit aftryk på Asgaard Recruitment og branchen i det hele taget. Du kan forvente en alsidig hverdag, hvor du kommer i berøring med mange spændende mennesker og virksomheder, og dermed også får mulighed for at udvide dit professionelle netværk.

Som salgskonsulent hos Asgaard Recruitment bliver du en del af en anderledes rekrutteringsvirksomhed med kerneværdier som troværdighed, grundighed og gennemsigtighed. Vi brænder for det, vi laver, og med udgangspunkt i det hele menneske gør vi os hver dag umage for at sikre det optimale match mellem kandidat og virksomhed.

Asgaard RecruitmentAalborg SV2019-09-17T00:00:002019-11-08T00:00:00
330102742Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - AalborgRobot Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i. Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område. Hvem er du? Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du: Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde Har kendskab til dansk detail Er vant til at arbejde selvstændigt Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail Er fleksibel og løsningsorienteret Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring Stor fleksibilitet Fast timeløn En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens Lyder jobbet som noget for dig? Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet Afløser . Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia.

Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning af udstillinger. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye og eksisterende produkter – og vi lover dig, at to dage ikke bliver ens! Du kommer til at arbejde i forskellige dagligvarebutikker og med forskellige brands for vores kunde. Det er derfor vigtigt, at du som person er meget imødekommende og omstillingsparat i enhver situation, du kommer ud i.

Jobbet meget ad hoc-baseret, hvorfor du forventes at kunne tage opgaver med kortere varsel. Du vil derfor løbende blive kontaktet, når vi har åbne opgaver, som du kan byde ind på. Derudover oprettes du i vores rekrutteringsbank, så du får buddet først, hvis der opstår faste stillinger i dit område.

Hvem er du?

Som afløser er det din vigtigste opgave at skabe en præsentabel butik, samt at gøre det produkt, du arbejder med, attraktivt i butikken. Derfor søger vi en afløser, der er professionel, selvstændig og struktureret. Derudover forventer vi, at du:

  • Har kørekort og bil til rådighed i ugerne du skal arbejde
  • Har kendskab til dansk detail
  • Er vant til at arbejde selvstændigt
  • Har sans for detaljen, så butikken er flot og præsentabel efter endt opgave
  • Har IT-kendskab på brugerniveau og er tilgængelig på SMS og e-mail
  • Er fleksibel og løsningsorienteret
  • Kan håndtere en palleløfter og bestride meget fysisk hårdt arbejde

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau, og vi har været på markedet siden 1999. I fieldafdelingen, som du vil være tilknyttet som freelancer, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derfor som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som ferieafløser. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • At blive del af et kæmpe netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • Stor fleksibilitet
  • Fast timeløn
  • En skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens

Lyder jobbet som noget for dig?

Du bedes sende en ansøgning og dit CV samt vellignende billede til os på job@relationmedia.dk. Mærk emnefeltet ”Afløser”. Vi kalder løbende til samtaler i København. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Carl Emil Ramsing på cer@relationmedia.dk

RELATIONMEDIA A/SAalborg2019-10-08T00:00:002019-12-02T00:00:00
330108253Vi søgere sælgere, som ønsker at være på en start-up rejse!Robot Er du heller ikke parat til at overgive de menneskelige evner indenfor salg til sociale medier og anden teknologi? Så læs videre her! Nordic er en salgsvirksomhed, som allerede nu er etableret med regionsafdelinger og herunder 2 separate salgsdivisioner på mindre end 3 måneder! Men vi er langt fra i mål og vi er ved at skabe en platform, så vi er klar til at bygge vores field marketing afdeling op til nye højder, som vi ikke har set igennem vores 13 år i branchen! Vi arbejder i en udskældt branche, som mange godt kan se skeptisk til. Det anderkender vi fuldt ud - Med vores 13 års erfaring i branchen har vi oplevet og set meget. Det er ikke nogen hemmelighed at det er en af de brancher i Danmark, som er mest performance baseret og stiller høje krav til ledere og øvrige ansatte. Men det man ikke kommer udenom, er at vi igennem vores 13 år har skabt et utal af personer, som har startet egen virksomheder eller hoppet direkte ind i lederstillinger hos nogen af Danmarks største virksomheder. Dette skyldes at de skills man tilegner sig hos os, er nogen som de fleste virksomheder eftersøger, men ikke tilbyder deres medarbejdere. Hvad er vi på udkig efter? Vi er på udkig efter personer, som er helt og aldeles besluttet fast på at deres karriere skal have kraftigt skub fremad, uagtet hvilken indsats det kræver! Personen skal have en enorm sult efter at bygge sig selv op til en stjerne i teamet. Du skal være udadvendt. Det gælder både din tilgang til salg, ledelse og din generelle personlighed. Du skal acceptere at DU bygger din læring fra bunden og at læring er hårdt fra start. Vi mener at vores karakter bliver bygget, når vi Du skal acceptere at der er lige så mange (hvis ikke flere) hårde dage, som gode dage om året. Men når man når klimaks på de gode dage, så er de også mange dårlige dage værd J Du skal have en overdreven tro på at så længe du giver dig 110 hver evige eneste dag, så kommer det altid mangfoldigt tilbage uagtet, hvornår det sker. Nogen som forstår at opsøgende salgsarbejde er en unik salgskanal både som medarbejder, men også den værdi du er med til at skabe for klienter er ekstremt eftertragtet. Du skal acceptere at vi ikke arbejdere i tid men i resultater. Det kan ikke siges på forhånd om det tager 7 eller 10 timer om dagen, 5 eller 6 dage om ugen. Men det vi kan sige er at alle i organisationen ønsker det samme og derfor også arbejder det samme! Du skal acceptere at du bliver en del af en virksomhed, hvor vi ser os selv som en familie . Vi er der på og udenfor arbejdet for hinanden i både gode og dårlige tider. Denne familie ønsker at få dig som både en fantastisk kollega og ven både på og uden for arbejdet. Hvad bliver din opgave? Du skal sælge og formidle Fullrate s mobil og bredbåndsprodukter face2face ude hos potentielle kunder på regionale lokationer. Det er B2C løsninger vi er ud at sælge. I en mere og mere digitaliseret verden, ser man flere marketingskampagner blive lavet efter det man kalder one-size-fits-all . Det betyder i sin simpelhed, at kampagnen skal fange og ramme så bredt som muligt, hvilket vi vil adskille os på ved netop at være personlig i vores salg - dette gør vi ved at gå ud og møde vores kunder personlig og i øjenhøjde. Interesseret?Ønsker du en præsentation af hvad der skal til for at komme med på vores rejse, så send os en mail på Job@nordicsalesgroup.dk med titlen Aarhus eller Aalborg . Vi garanterer at give et svar på din ansøgning indenfor 7-10 arbejdsdage. Tiltrædelse vil være hurtigst muligt og der vil blive afholdt løbende samtaler. NORDIC ser frem til at høre fra dig.

Er du heller ikke parat til at overgive de menneskelige evner indenfor salg til sociale medier og anden teknologi? Så læs videre her!

Nordic er en salgsvirksomhed, som allerede nu er etableret med regionsafdelinger og herunder 2 separate salgsdivisioner på mindre end 3 måneder! Men vi er langt fra i mål og vi er ved at skabe en platform, så vi er klar til at bygge vores field marketing afdeling op til nye højder, som vi ikke har set igennem vores 13 år i branchen!

Vi arbejder i en udskældt branche, som mange godt kan se skeptisk til. Det anderkender vi fuldt ud - Med vores 13 års erfaring i branchen har vi oplevet og set meget. Det er ikke nogen hemmelighed at det er en af de brancher i Danmark, som er mest performance baseret og stiller høje krav til ledere og øvrige ansatte.

Men det man ikke kommer udenom, er at vi igennem vores 13 år har skabt et utal af personer, som har startet egen virksomheder eller hoppet direkte ind i lederstillinger hos nogen af Danmarks største virksomheder. Dette skyldes at de skills man tilegner sig hos os, er nogen som de fleste virksomheder eftersøger, men ikke tilbyder deres medarbejdere.  

Hvad er vi på udkig efter?

Vi er på udkig efter personer, som er helt og aldeles besluttet fast på at deres karriere skal have kraftigt skub fremad, uagtet hvilken indsats det kræver! Personen skal have en enorm sult efter at bygge sig selv op til en stjerne i teamet.

  • Du skal være udadvendt. Det gælder både din tilgang til salg, ledelse og din generelle personlighed.
  • Du skal acceptere at DU bygger din læring fra bunden og at læring er hårdt fra start. Vi mener at vores karakter bliver bygget, når vi
  • Du skal acceptere at der er lige så mange (hvis ikke flere) hårde dage, som gode dage om året. Men når man når klimaks på de gode dage, så er de også mange dårlige dage værd J
  • Du skal have en overdreven tro på at så længe du giver dig 110% hver evige eneste dag, så kommer det altid mangfoldigt tilbage uagtet, hvornår det sker.
  • Nogen som forstår at opsøgende salgsarbejde er en unik salgskanal – både som medarbejder, men også den værdi du er med til at skabe for klienter er ekstremt eftertragtet.
  • Du skal acceptere at vi ikke arbejdere i tid – men i resultater. Det kan ikke siges på forhånd om det tager 7 eller 10 timer om dagen, 5 eller 6 dage om ugen. Men det vi kan sige er at alle i organisationen ønsker det samme og derfor også arbejder det samme!
  • Du skal acceptere at du bliver en del af en virksomhed, hvor vi ser os selv som en ”familie”. Vi er der på og udenfor arbejdet for hinanden – i både gode og dårlige tider. Denne ”familie” ønsker at få dig som både en fantastisk kollega og ven – både på og uden for arbejdet.

Hvad bliver din opgave?

Du skal sælge og formidle Fullrate’s mobil og bredbåndsprodukter face2face ude hos potentielle kunder på regionale lokationer. Det er B2C løsninger vi er ud at sælge. I en mere og mere digitaliseret verden, ser man flere marketingskampagner blive lavet efter det man kalder ”one-size-fits-all”. Det betyder i sin simpelhed, at kampagnen skal fange og ramme så bredt som muligt, hvilket vi vil adskille os på ved netop at være personlig i vores salg - dette gør vi ved at gå ud og møde vores kunder personlig og i øjenhøjde.

Interesseret?
Ønsker du en præsentation af hvad der skal til for at komme med på vores rejse, så send os en mail på ”Job@nordicsalesgroup.dk” med titlen ”Aarhus” eller ”Aalborg". Vi garanterer at give et svar på din ansøgning indenfor 7-10 arbejdsdage.

Tiltrædelse vil være hurtigst muligt og der vil blive afholdt løbende samtaler. NORDIC ser frem til at høre fra dig.   

Nordic Sales GroupAalborg2019-10-17T00:00:002019-11-04T00:00:00
330093641Førstemand til salg af campingvogneRobot Jysk Caravan Center søger en førstemand til salg med tiltrædelse 1. januar 2020. Er du typen, der brænder for at give kunderne den gode oplevelse og service i, når de skal opfylde deres næste drøm? Vil du være del af en af Danmarks mest ambitiøse og vækstende campingforretninger? Hvis ja, så er du måske vores nye kollega! Kort om virksomheden:Jysk Caravan Center er autoriseret forhandler af Knaus, Fendt, Hobby, T@B og Vega samt Brenderup Trailere. Ud over salg af nye vogne sælger vi også brugte vogne, samt vi har en stor udstyrsbutik samt webshop, hvor vi sælger udstyr fra blandt andre DCT, Camper samt Isabella Fortelte. Jysk Caravan Center er en campingbutik i vækst. Virksomheden blev i 2012 overtaget af Søren Olesen, som har siddet i direktørstolen siden. Vi er et dedikeret hold som sammen arbejder for at skabe et knudepunkt for såvel fysisk som online campingsalg. Vi har desuden et veldrevet værksted og gør vores ypperste for at levere individuel god service til vore kunder. Om jobbet som førstemand i salgsafdelingen:Som førstemand hos Jysk Caravan Center har du ansvaret for det daglige salg af nye og brugte campingvogne og trailere, samt skal være behjælpelig med salg af fortelte og udstyr. Endvidere vil der forekomme ad hoc opgaver, som blandt andet vareopfyldning. Du skal altså være parat til at hjælpe dine kolleager, ligesom de står klar til at støtte dig. Du vil desuden få ansvar for vores indendørs- og udendørsudstilling af vogne og trailere, samt ansvaret for at arrangere vores stande på årets messer. Hos os er det vigtigt, at kunden får en den rigtige service og vejledning. Du skal derfor kunne yde en god og professionel service over for vores kunder i såvel telefon samt ved personlig betjening. Det falder dig naturligt at knytte tætte og langvarige kundeforhold, og høj kundetilfredshed skal have stor prioritet. Vi lægger stor vægt på at du er en venlig og ærlig person, som kan afslutte en handel, der både er til kundens og vores tilfredshed. Hos Jysk Caravan Center er det vigtigt at arbejdsopgaverne og handlerne bliver fulgt til dørs - fra salg til aflevering, bestilling af nye vogne og gennemgang af de salgsvogne, der er til salg. Grundighed er derfor vigtig hos os. Du skal være indstillet på at arbejde i turnus, hvor du skal arbejde hver 2. weekend samt lidt mere i spidsbelastningerne, omkring messer åbent hus m.m. Vi forventer at du har: -En baggrund inden for salg eller indkøb -Kendskab til campingvogne og eller bilbranchen. -Mod på at være opsøgende hos kunderne i forbindelse med salg og vejledning. -Gåpåmod og kan holde hovedet koldt i en travl og varierende hverdag. -Godt købmandsskab og er velformuleret Vi tilbyder: -Et alsidigt og spændende job i en virksomhed i en spændende og positiv udvikling-Mulighed for oplæring hos vores nuværende salgschef -Et godt hold af fantastiske kolleger, som interesserer sig for hinanden og arbejder sammen på tværs af butik og værksted -En ledelse, som sætter pris på nye ideer og initiativer og giver frihed under ansvar -At du kan blive en aktiv medspiller, når vi holder Åbent Hus, messer m.m. -Lønpakke mv. efter kvalifikationer Ansøgningsfrist er snarest muligt og senest d. 31. oktober 2019 til soren@jysk-caravan.dk Henvendelser vedrørende stillingen skal ske til Søren Olesen på soren@jysk-caravan.dk eller tlf 98319831

Jysk Caravan Center søger en førstemand til salg med tiltrædelse 1. januar 2020.

Er du typen, der brænder for at give kunderne den gode oplevelse og service i, når de skal opfylde deres næste drøm? Vil du være del af en af Danmarks mest ambitiøse og vækstende campingforretninger? Hvis ja, så er du måske vores nye kollega!

Kort om virksomheden:
Jysk Caravan Center er autoriseret forhandler af Knaus, Fendt, Hobby, T@B og Vega samt Brenderup Trailere.

Ud over salg af nye vogne sælger vi også brugte vogne, samt vi har en stor udstyrsbutik samt webshop, hvor vi sælger udstyr fra blandt andre DCT, Camper samt Isabella Fortelte.

Jysk Caravan Center er en campingbutik i vækst. Virksomheden blev i 2012 overtaget af Søren Olesen, som har siddet i direktørstolen siden. Vi er et dedikeret hold som sammen arbejder for at skabe et knudepunkt for såvel fysisk som online campingsalg. Vi har desuden et veldrevet værksted og gør vores ypperste for at levere individuel god service til vore kunder.

Om jobbet som førstemand i salgsafdelingen:
Som førstemand hos Jysk Caravan Center har du ansvaret for det daglige salg af nye og brugte campingvogne og trailere, samt skal være behjælpelig med salg af fortelte og udstyr. Endvidere vil der forekomme ad hoc opgaver, som blandt andet vareopfyldning. Du skal altså være parat til at hjælpe dine kolleager, ligesom de står klar til at støtte dig.

Du vil desuden få ansvar for vores indendørs- og udendørsudstilling af vogne og trailere, samt ansvaret for at arrangere vores stande på årets messer.

Hos os er det vigtigt, at kunden får en den rigtige service og vejledning. Du skal derfor kunne yde en god og professionel service over for vores kunder i såvel telefon samt ved personlig betjening. Det falder dig naturligt at knytte tætte og langvarige kundeforhold, og høj kundetilfredshed skal have stor prioritet. Vi lægger stor vægt på at du er en venlig og ærlig person, som kan afslutte en handel, der både er til kundens og vores tilfredshed.

Hos Jysk Caravan Center er det vigtigt at arbejdsopgaverne og handlerne bliver fulgt til dørs - fra salg til aflevering, bestilling af nye vogne og gennemgang af de salgsvogne, der er til salg. Grundighed er derfor vigtig hos os.

Du skal være indstillet på at arbejde i turnus, hvor du skal arbejde hver 2. weekend samt lidt mere i spidsbelastningerne, omkring messer åbent hus m.m.

Vi forventer at du har: 
-En baggrund inden for salg eller indkøb 
-Kendskab til campingvogne og/eller bilbranchen.
-Mod på at være opsøgende hos kunderne i forbindelse med salg og vejledning. 
-Gåpåmod og kan holde hovedet koldt i en travl og varierende hverdag. 
-Godt købmandsskab og er velformuleret

Vi tilbyder: 
-Et alsidigt og spændende job i en virksomhed i en spændende og positiv udvikling
-Mulighed for oplæring hos vores nuværende salgschef
-Et godt hold af fantastiske kolleger, som interesserer sig for hinanden og arbejder sammen på tværs af butik og værksted 
-En ledelse, som sætter pris på nye ideer og initiativer og giver frihed under ansvar   
-At du kan blive en aktiv medspiller, når vi holder Åbent Hus, messer m.m. 
-Lønpakke mv. efter kvalifikationer

Ansøgningsfrist er snarest muligt og senest d. 31. oktober 2019 til soren@jysk-caravan.dk Henvendelser vedrørende stillingen skal ske til Søren Olesen på soren@jysk-caravan.dk eller tlf 98319831

JCC 2011 ApSStøvring2019-09-21T00:00:002019-10-31T00:00:00
330101261Salgskonsulent til dynamisk handelsvirksomhed, JyllandBasic Brænder du for salg og tætte kunderelationer? Er du troværdig, og har du fokus på kvalitet og service? Har du lyst til at blive en del af en spændende hverdag i en dynamisk og velkonsolideret virksomhed? Så er det DIG, vi søger til et selvstændigt job hos S. Sørensen - Thisted, hvor du får hele Danmark som din legeplads , dog primært Jylland og Fyn. Du planlægger selv din hverdag, og du vil typisk køre ud til kunderne fra din bopæl, som ideelt set er placeret i det midt- østjyske, alternativt trekantsområdet. S. Sørensen Thisted har base i Thisted. Efter en god introduktion forventes det, at du er på kontoret 3-4 gange om måneden. Dit arbejde vil foregå i samarbejde med den øvrige organisation. Jobbet Du kan bl.a. se frem til at arbejde med følgende: Mersalgsaktiviteter til eksisterende kunder samt løbende kundepleje At bidrage til at styrke S. Sørensen Thisteds position på markedet gennem opstart af nye kunder Udarbejdelse af og opfølgning på tilbud Løbende deltagelse i udvikling af virksomheden i tæt samarbejde med ledergruppen S. Sørensen Thisteds produktsortiment er meget bredt og består af kemikalier til primært fødevareindustrien, men også andre industrivirksomheder og anlægsvirksomheder. Produkterne leveres sikkert og fleksibelt med egne lastbiler og chauffører. Faglige kvalifikationer Vi forventer, at du har erfaring med salg, og at du kan håndtere et bredt produktsortiment, hvor det dog ikke er nødvendigt, at du kender produkterne i dybden. Måske har du arbejdet med lignende produkter, og ideelt set har du et godt kendskab til og netværk i kundesegmentet. Du forstår at arbejde målrettet med samt videreudvikle din eksisterende kundeportefølje på en struktureret og organiseret måde, men du har også flair for at generere nysalg. Du behersker det gode købmandsskab til fingerspidserne, og det er en klar fordel, hvis du har erfaring som kørende sælger. Du har flair for IT, og du kan begå dig på engelsk og tysk. Personlige kompetencer Du er firmaets mand , og du brænder for salg og den gode kundeservice igennem en troværdig og empatisk tilgang til kunderne. Det er vigtigt, at du er god til at lytte og afdække kundernes behov. Du har positiv gennemslagskraft, og du tør udfordre dine kunder. Du er selvkørende, præstationsorienteret, engageret og vedholdende. Du formår at skabe og bevare overblik. Du trives i en uformel organisation med en uhøjtidelig atmosfære. Vi tilbyder En dynamisk arbejdsplads, hvor salg og service er hovedelementerne i hverdagen. En stilling, der giver muligheder for faglig som personlig udvikling i en vækstvirksomhed, hvor du bliver en vigtig del af den fremtidige udvikling. S. Sørensen Thisted er en dansk familieejet virksomhed med en særlig ånd og stolte traditioner igennem 77 år. Læs mere på: s-sorensen.dk Ansøgning og kontakt JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for S. Sørensen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anika Gormsen på tlf. 45 3085 1295.Brænder du for salg og tætte kunderelationer? Er du troværdig, og har du fokus på kvalitet og service? Har du lyst til at blive en del af en spændende hverdag i en dynamisk og velkonsolideret virksomhed?

Så er det DIG, vi søger til et selvstændigt job hos S. Sørensen - Thisted, hvor du får hele Danmark som din ”legeplads”, dog primært Jylland og Fyn. 

Du planlægger selv din hverdag, og du vil typisk køre ud til kunderne fra din bopæl, som ideelt set er placeret i det midt-/østjyske, alternativt trekantsområdet.

S. Sørensen Thisted har base i Thisted. Efter en god introduktion forventes det, at du er på kontoret 3-4 gange om måneden. Dit arbejde vil foregå i samarbejde med den øvrige organisation. 

Jobbet
Du kan bl.a. se frem til at arbejde med følgende:

  • Mersalgsaktiviteter til eksisterende kunder samt løbende kundepleje
  • At bidrage til at styrke S. Sørensen Thisteds position på markedet gennem opstart af nye kunder
  • Udarbejdelse af og opfølgning på tilbud
  • Løbende deltagelse i udvikling af virksomheden i tæt samarbejde med ledergruppen

S. Sørensen Thisteds produktsortiment er meget bredt og består af kemikalier til primært fødevareindustrien, men også andre industrivirksomheder og anlægsvirksomheder. Produkterne leveres sikkert og fleksibelt med egne lastbiler og chauffører.

Faglige kvalifikationer
Vi forventer, at du har erfaring med salg, og at du kan håndtere et bredt produktsortiment, hvor det dog ikke er nødvendigt, at du kender produkterne i dybden. Måske har du arbejdet med lignende produkter, og ideelt set har du et godt kendskab til og netværk i kundesegmentet. Du forstår at arbejde målrettet med samt videreudvikle din eksisterende kundeportefølje på en struktureret og organiseret måde, men du har også flair for at generere nysalg. Du behersker det gode købmandsskab til fingerspidserne, og det er en klar fordel, hvis du har erfaring som kørende sælger. Du har flair for IT, og du kan begå dig på engelsk og tysk.

Personlige kompetencer
Du er ”firmaets mand”, og du brænder for salg og den gode kundeservice igennem en troværdig og empatisk tilgang til kunderne. Det er vigtigt, at du er god til at lytte og afdække kundernes behov. Du har positiv gennemslagskraft, og du tør udfordre dine kunder. Du er selvkørende, præstationsorienteret, engageret og vedholdende. Du formår at skabe og bevare overblik. Du trives i en uformel organisation med en uhøjtidelig atmosfære.

Vi tilbyder
En dynamisk arbejdsplads, hvor salg og service er hovedelementerne i hverdagen. En stilling, der giver muligheder for faglig som personlig udvikling i en vækstvirksomhed, hvor du bliver en vigtig del af den fremtidige udvikling. S. Sørensen Thisted er en dansk familieejet virksomhed med en særlig ånd og stolte traditioner igennem 77 år. 

Læs mere på: s-sorensen.dk/

Ansøgning og kontakt
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for S. Sørensen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor.

Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anika Gormsen på tlf. +45 3085 1295.

ORS/Small/b6063500_logo.pngJKS A/SThisted2019-10-04T18:00:01.1832019-11-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Troværdig salgskonsulent med interesse for rekruttering

Asgaard Recruitment

Aalborg SV
Besidder du et gennemgående salgsdrive, og ser du dig selv som en troværdig og tillidsfuld sælger? Så er det dig, vi søger! Asgaard Recruitment er en nordjysk virksomhed med kontor i Aalborg og Thisted. Vi har speciale i mennesker og er hvis vi skal...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:8. november 2019

Vikar til salgskonsulenter med mulighed for mere - Aalborg

RELATIONMEDIA A/S

Aalborg
Har du erfaringer inden for butik eller mod på at prøve dig selv af, så har vi lige jobbet til dig som afløser hos RelationMedia. Som vikarierende salgskonsulent skal du primært sørge for vareopfyldning, trimning af hylder, ordreoptag og opbygning a...
Indrykket:8. oktober 2019
Udløbsdato:2. december 2019

Vi søgere sælgere, som ønsker at være på en start-up rejse!

Nordic Sales Group

Aalborg
Er du heller ikke parat til at overgive de menneskelige evner indenfor salg til sociale medier og anden teknologi? Så læs videre her! Nordic er en salgsvirksomhed, som allerede nu er etableret med regionsafdelinger og herunder 2 separate salgsdivisi...
Indrykket:17. oktober 2019
Udløbsdato:4. november 2019

Førstemand til salg af campingvogne

JCC 2011 ApS

Støvring
Jysk Caravan Center søger en førstemand til salg med tiltrædelse 1. januar 2020. Er du typen, der brænder for at give kunderne den gode oplevelse og service i, når de skal opfylde deres næste drøm? Vil du være del af en af Danmarks mest ambitiøse og...
Indrykket:21. september 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019

Salgskonsulent til dynamisk handelsvirksomhed, Jylland

JKS A/S

Thisted
Brænder du for salg og tætte kunderelationer? Er du troværdig, og har du fokus på kvalitet og service? Har du lyst til at blive en del af en spændende hverdag i en dynamisk og velkonsolideret virksomhed? Så er det DIG, vi søger til et selvstændigt j...
Indrykket:4. oktober 2019
Udløbsdato:1. november 2019