Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vejledere til Team Unge

 
Kan du lide at vejlede børn og unge i forhold til valg af ungdomsuddannelse og job? Trives du med at arbejde på forskellige skoler? Er du udadvendt, tillidsskabende og god til at skabe relationer? Hvis du kan svare ja til disse spørgsmål, så er du måske en af de vejledere, vi søger.
 
Da Team Unge i fremtiden også skal vejlede uddannelsesparate unge, søger vi to vejledere fra den 1. august 2019.

Organisatorisk er Team Unge placeret i jobcenteret, men vejlederne har mange af deres opgaver på de enkelte grundskoler og ungdomsuddannelser. Vejledningsopgaverne tager udgangspunkt i ”Lov om vejledning om uddannelse og erhverv” og som ansat i Team Unge arbejder du i et team med andre vejledere og beskæftigelsesfaglige medarbejdere.


Funktioner:

  1. Grundskolevejledning.
  2. Primær vejledning i overgangen mellem grundskole og ungdomsuddannelse og ved risiko for frafald.
  3. Vejledning af unge 15 – 29 årige.
Vejledningen omfatter bl.a. kollektiv vejledning, gruppevejledning, udarbejdelse af uddannelsesplaner, vurdering af uddannelsesparathed, information om og koordinering af introduktions-, praktik- og brobygningsforløb samt tilmeldinger til ungdomsuddannelser, samarbejde med grundskoleområdet om orientering om uddannelse og job samt mentorfunktionen i overgangen til ungdomsuddannelse.

Vejledningen har fokus på alle unge, som skal vælge, påbegynde eller gennemføre en uddannelse eller vælge et erhverv.

Indsatsen vil foregå i tæt samarbejde med skoler, ungdomsuddannelsesinstitutioner, jobcenter og erhvervsliv for at sikre den helhedsorienterede indsats.
 

Kvalifikationer:
  1. Intet specifikt uddannelseskrav, men du skal kunne undervise og have en god relation til alle samarbejdspartnere.
  2. Gerne helt eller delvis gennemført diplomuddannelse i vejledning eller tilsvarende - eller indstillet på at gennemføre uddannelsen.
  3. Er fortrolig med IT.
  4. Aktuel og opdateret viden om ungdomsuddannelsesområdet.
  5. Kendskab til arbejdsmarkedsforhold og beskæftigelsespolitik.
  6. Proaktiv og kreativ i forhold til nytænkning af vejledningsindsatsen.
  7. God til at kommunikere med børn/unge, forældre og samarbejdspartnere.
  8. Målbevidst, resultatorienteret og udadvendt personlighed.
  9. Er struktureret, fleksibel og i besiddelse af en god portion humor.
     
Om Ungdommens Uddannelsesvejledning
UU har pt. 19 ansatte inkl. leder og administration - vi kan tilbyde et fagligt og solidt arbejdsfællesskab, der består af engagerede kolleger, der vejleder børn og unge i forhold til at vælge rette uddannelse.

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Ved ansættelse indhentes børneattest.

Ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 22.


 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330010994Phoenix-cfaeeb6012019-04-24T00:00:00Vejledere til Team Unge 
Kan du lide at vejlede børn og unge i forhold til valg af ungdomsuddannelse og job? Trives du med at arbejde på forskellige skoler? Er du udadvendt, tillidsskabende og god til at skabe relationer? Hvis du kan svare ja til disse spørgsmål, så er du måske en af de vejledere, vi søger.
 
Da Team Unge i fremtiden også skal vejlede uddannelsesparate unge, søger vi to vejledere fra den 1. august 2019.

Organisatorisk er Team Unge placeret i jobcenteret, men vejlederne har mange af deres opgaver på de enkelte grundskoler og ungdomsuddannelser. Vejledningsopgaverne tager udgangspunkt i ”Lov om vejledning om uddannelse og erhverv” og som ansat i Team Unge arbejder du i et team med andre vejledere og beskæftigelsesfaglige medarbejdere.


Funktioner:
  1. Grundskolevejledning.
  2. Primær vejledning i overgangen mellem grundskole og ungdomsuddannelse og ved risiko for frafald.
  3. Vejledning af unge 15 – 29 årige.
Vejledningen omfatter bl.a. kollektiv vejledning, gruppevejledning, udarbejdelse af uddannelsesplaner, vurdering af uddannelsesparathed, information om og koordinering af introduktions-, praktik- og brobygningsforløb samt tilmeldinger til ungdomsuddannelser, samarbejde med grundskoleområdet om orientering om uddannelse og job samt mentorfunktionen i overgangen til ungdomsuddannelse.

Vejledningen har fokus på alle unge, som skal vælge, påbegynde eller gennemføre en uddannelse eller vælge et erhverv.

Indsatsen vil foregå i tæt samarbejde med skoler, ungdomsuddannelsesinstitutioner, jobcenter og erhvervsliv for at sikre den helhedsorienterede indsats.
 

Kvalifikationer:
  1. Intet specifikt uddannelseskrav, men du skal kunne undervise og have en god relation til alle samarbejdspartnere.
  2. Gerne helt eller delvis gennemført diplomuddannelse i vejledning eller tilsvarende - eller indstillet på at gennemføre uddannelsen.
  3. Er fortrolig med IT.
  4. Aktuel og opdateret viden om ungdomsuddannelsesområdet.
  5. Kendskab til arbejdsmarkedsforhold og beskæftigelsespolitik.
  6. Proaktiv og kreativ i forhold til nytænkning af vejledningsindsatsen.
  7. God til at kommunikere med børn/unge, forældre og samarbejdspartnere.
  8. Målbevidst, resultatorienteret og udadvendt personlighed.
  9. Er struktureret, fleksibel og i besiddelse af en god portion humor.
     
Om Ungdommens Uddannelsesvejledning
UU har pt. 19 ansatte inkl. leder og administration - vi kan tilbyde et fagligt og solidt arbejdsfællesskab, der består af engagerede kolleger, der vejleder børn og unge i forhold til at vælge rette uddannelse.

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Ved ansættelse indhentes børneattest.

Ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 22.


 

2019-05-24T00:51:17.670 Kan du lide at vejlede børn og unge i forhold til valg af ungdomsuddannelse og job? Trives du med at arbejde på forskellige skoler? Er du udadvendt, tillidsskabende og god til at skabe relationer? Hvis du kan svare ja til disse spørgsmål, så er du måske en af de vejledere, vi søger. Da Team Unge i fremtiden også skal vejlede uddannelsesparate unge, søger vi to vejledere fra den 1. august 2019. Organisatorisk er Team Unge placeret i jobcenteret, men vejlederne har mange af deres opgaver på de enkelte grundskoler og ungdomsuddannelser. Vejledningsopgaverne tager udgangspunkt i Lov om vejledning om uddannelse og erhverv og som ansat i Team Unge arbejder du i et team med andre vejledere og beskæftigelsesfaglige medarbejdere. Funktioner:Grundskolevejledning.Primær vejledning i overgangen mellem grundskole og ungdomsuddannelse og ved risiko for frafald.Vejledning af unge 15 29 årige.Vejledningen omfatter bl.a. kollektiv vejledning, gruppevejledning, udarbejdelse af uddannelsesplaner, vurdering af uddannelsesparathed, information om og koordinering af introduktions-, praktik- og brobygningsforløb samt tilmeldinger til ungdomsuddannelser, samarbejde med grundskoleområdet om orientering om uddannelse og job samt mentorfunktionen i overgangen til ungdomsuddannelse. Vejledningen har fokus på alle unge, som skal vælge, påbegynde eller gennemføre en uddannelse eller vælge et erhverv. Indsatsen vil foregå i tæt samarbejde med skoler, ungdomsuddannelsesinstitutioner, jobcenter og erhvervsliv for at sikre den helhedsorienterede indsats. Kvalifikationer:Intet specifikt uddannelseskrav, men du skal kunne undervise og have en god relation til alle samarbejdspartnere.Gerne helt eller delvis gennemført diplomuddannelse i vejledning eller tilsvarende - eller indstillet på at gennemføre uddannelsen.Er fortrolig med IT.Aktuel og opdateret viden om ungdomsuddannelsesområdet.Kendskab til arbejdsmarkedsforhold og beskæftigelsespolitik.Proaktiv og kreativ i forhold til nytænkning af vejledningsindsatsen.God til at kommunikere med børn unge, forældre og samarbejdspartnere.Målbevidst, resultatorienteret og udadvendt personlighed.Er struktureret, fleksibel og i besiddelse af en god portion humor. Om Ungdommens Uddannelsesvejledning UU har pt. 19 ansatte inkl. leder og administration - vi kan tilbyde et fagligt og solidt arbejdsfællesskab, der består af engagerede kolleger, der vejleder børn og unge i forhold til at vælge rette uddannelse. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Ved ansættelse indhentes børneattest. Ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 22.11jobnetcfaeeb60100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-23T00:00:000000https://viborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=9ba933ee-f354-4840-bf8b-9a8412fed1350EuropaDanmarkJyllandMidtjyllandViborg3513122Beskæftigelse, Økonomi & Personale11Prinsens Alle 58800ViborgDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent748814JobNet4977745497774510024-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cfaeeb60https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cfaeeb60https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cfaeeb60&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cfaeeb60&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/10.jpgSom Vejleder hos Beskæftigelse, Økonomi & Personale bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008011Dansk3Læse/ tale933451Vejleder9Undervisning og pædagogik361564262Lissinoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330022654Klinisk vejleder til HjemmesygeplejenBasic Vi mangler klinisk vejleder i hjemmesygeplejen for sygeplejestuderende og kursister iBorgernær Sygepleje. Udviklingen i det nære sundhedsvæsen, samt den øgede opgaveglidning fra sekundær til primær sektor bevirker, at vi skal er i gang med kompetenceløft i hjemmesygeplejen i form af uddannelsen til Borgernær Sygepleje.Derudover kommer der fra august 2019 øget optag på sygeplejeuddannelsen, således at vi på sigt får uddannet flere fremtidige kollegaer til at varetage de mange spændende opgaver i fremtidens sundhedsvæsen.Det betyder at vi vil opprioritere ressourcer til uddannelse og vejledning, og det vil vi gøre i form af optimering af den kliniske vejlederfunktion. Vi opslår derfor i første omgang en vejlederstilling med indmøde på Toldbodgade og i Them - til at varetage vejledning af studerende i alle dele af uddannelsen, samt til at varetage vejledning af kursister til uddannelsen Borgernær Sygepleje .Vi ønsker at samle vejledningen på færre hænder og samtidig øge samarbejdet mellem vejlederne på tværs af kommunen - i tæt samarbejde med uddannelsesansvarlig for dels sygeplejestuderende og dels Borgernær Sygepleje. De kliniske vejledere får ansvaret for: I samarbejde med VIA og uddannelsesansvarlig - at sikre at uddannelsernes mål og retningslinjer for det aktuelle semester tema overholdes. I samarbejde med uddannelsesansvarlig, ledelse, samt øvrige kollegaer at skabe et studie og læringsmiljø, der understøtter den studerendes og kursistens refleksionsevne, samt giver mulighed for at tilegne sig klinisk praksis på aktuelt uddannelsesniveau. At planlægge og koordinere den kliniske uddannelse i samarbejde med uddannelsesansvarlig, samt de studerende og kursisterne, i henhold til såvel den generelle som den individuelle kliniske studieplan. At være opmærksom på muligheder for samarbejde på tværs af sektioner og fag - for kursisternes vedkommende desuden især det tværsektorielle samarbejde. At der i uddannelserne bliver eksperimenteret med forskellige refleksionsfora, bl.a. studieunits, samt for sygeplejestuderende varetage ugentlige følgedage i praksis. At fastholde og udvikle kvaliteten i den kliniske undervisning og vejledning gennem faglig og pædagogisk udvikling. Vi tilbyder en stilling med: Stor indflydelse på udformning af det pædagogiske arbejde i den kliniske praksis. Samarbejde, udvikling og sparring i vejledernetværk på tværs af kommunen. Stor ledelsesbevågenhed og opbakning. Forventninger til dig: At du er uddannet sygeplejerske med minimum 4 års klinisk erfaring - gerne både fra primær og sekundær sektor. At du som minimum har gennemført klinisk vejlederuddannelse. At du tager uddannelsen til vejleder til Borgernær Sygepleje (3 dage i august og september 2019). At du besidder gode pædagogiske kompetencer. At du er interesseret i og følger kompleksitet og udvikling i det nære sundhedsvæsen, at du ser mulighederne i sammenhængende borgerforløb, tværfaglighed, rehabilitering og mestring, samt sygeplejersken rolle heri. Stillingen er på 32-35 timer, og er som udgangspunkt WE og vagtfri. I perioder hvor der ikke er studerende kursister, skal vejlederen arbejde i praksis, og her kan der blive tale om WE og vagter. På sigt arbejdes der på, at der kun arbejdes som vejleder, og det sker i takt med indfasningen af øget optag på sygeplejeuddannelsen. Startdato: Torsdag 1. august 2019. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information:Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Helle L. H. Pedersen på tlf. 20 58 62 93. Ansøgningsfrist søndag 2. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 18. juni og eventuelt tirsdag 25. juni. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Når vi ansætter personale inden for sundheds- og omsorgsområdet er en betingelse at den person, vi ønsker at ansætte kan fremvise en tilfredsstillende privat straffeattest.Vi mangler klinisk vejleder i hjemmesygeplejen for sygeplejestuderende og kursister i
Borgernær Sygepleje.

 
Udviklingen i det nære sundhedsvæsen, samt den øgede opgaveglidning fra sekundær til primær sektor bevirker, at vi skal/er i gang med kompetenceløft i hjemmesygeplejen i form af uddannelsen til Borgernær Sygepleje.

Derudover kommer der fra august 2019 øget optag på sygeplejeuddannelsen, således at vi på sigt får uddannet flere fremtidige kollegaer til at varetage de mange spændende opgaver i fremtidens sundhedsvæsen.

Det betyder at vi vil opprioritere ressourcer til uddannelse og vejledning, og det vil vi gøre i form af optimering af den kliniske vejlederfunktion.
 
Vi opslår derfor i første omgang en vejlederstilling med indmøde på Toldbodgade og i Them - til at varetage vejledning af studerende i alle dele af uddannelsen, samt til at varetage vejledning af kursister til uddannelsen ”Borgernær Sygepleje”.

Vi ønsker at samle vejledningen på færre hænder og samtidig øge samarbejdet mellem vejlederne på tværs af kommunen - i tæt samarbejde med uddannelsesansvarlig for dels sygeplejestuderende og dels Borgernær Sygepleje.
 
De kliniske vejledere får ansvaret for:
  • I samarbejde med VIA og uddannelsesansvarlig - at sikre at uddannelsernes mål og retningslinjer for det aktuelle semester/tema overholdes.
  • I samarbejde med uddannelsesansvarlig, ledelse, samt øvrige kollegaer at skabe et studie og læringsmiljø, der understøtter den studerendes og kursistens refleksionsevne, samt giver mulighed for at tilegne sig klinisk praksis på aktuelt uddannelsesniveau.
  • At planlægge og koordinere den kliniske uddannelse i samarbejde med uddannelsesansvarlig, samt de studerende og kursisterne, i henhold til såvel den generelle som den individuelle kliniske studieplan.
  • At være opmærksom på muligheder for samarbejde på tværs af sektioner og fag - for kursisternes vedkommende desuden især det tværsektorielle samarbejde.
  • At der i uddannelserne bliver eksperimenteret med forskellige refleksionsfora, bl.a. studieunits, samt for sygeplejestuderende varetage ugentlige følgedage i praksis.
  • At fastholde og udvikle kvaliteten i den kliniske undervisning og vejledning gennem faglig og pædagogisk udvikling.
Vi tilbyder en stilling med:
  • Stor indflydelse på udformning af det pædagogiske arbejde i den kliniske praksis.
  • Samarbejde, udvikling og sparring i vejledernetværk på tværs af kommunen.
  • Stor ledelsesbevågenhed og opbakning.
Forventninger til dig:
  • At du er uddannet sygeplejerske med minimum 4 års klinisk erfaring - gerne både fra primær og sekundær sektor.
  • At du som minimum har gennemført klinisk vejlederuddannelse.
  • At du tager uddannelsen til vejleder til Borgernær Sygepleje (3 dage i august og september 2019).
  • At du besidder gode pædagogiske kompetencer.
  • At du er interesseret i – og følger kompleksitet og udvikling i det nære sundhedsvæsen, at du ser mulighederne i sammenhængende borgerforløb, tværfaglighed, rehabilitering og mestring, samt sygeplejersken rolle heri.
Stillingen er på 32-35 timer, og er som udgangspunkt WE og vagtfri.
 
I perioder hvor der ikke er studerende/kursister, skal vejlederen arbejde i praksis, og her kan der blive tale om WE og vagter.
 
På sigt arbejdes der på, at der kun arbejdes som vejleder, og det sker i takt med indfasningen af øget optag på sygeplejeuddannelsen.
 
Startdato: Torsdag 1. august 2019.
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Helle L. H. Pedersen på tlf. 20 58 62 93.   
 
Ansøgningsfrist søndag 2. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt tirsdag 18. juni og eventuelt tirsdag 25. juni.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Når vi ansætter personale inden for sundheds- og omsorgsområdet er en betingelse at den person, vi ønsker at ansætte kan fremvise en tilfredsstillende privat straffeattest.

ORS/Small/e885167b_logo.jpegHjemmesygeplejeSilkeborg2019-05-13T12:01:14.5372019-06-02T00:00:00
330025953FGU Midtjylland søger en vejleder med start 1. aug. på fuld tid til FGU-skolen i SilkeborgRobot Vores fælles drøm er, at FGU Midtjylland uddanner unge til næste skridt i livet. Det gør vi med uddannelser baseret på arbejdspædagogik indenfor områder der matcher civilsamfundets behov. FGU Midtjyllands indsats udfolder sig i fleksible strukturer, der rummer individet og skaber retning med faste rammer. Med et stærkt engagement fra medarbejdere, elever, ledelse og bestyrelse inddrager FGU Midtjylland sine interessenter og skaber afsættet for en sprudlende, dynamisk og eksperimenterende praksisløsning, med den unges gode liv i centrum. Vi har brug for: En uddannet vejleder med vejlederfaring eller undervisning af EGU s målgruppe. En person, der er struktureret i arbejdet med IT-systemer og anden skriftlig dokumentation. En vejleder med et bredt kendskab til det lokale erhvervsliv og arbejdsmarkedsvilkår. En vejleder med kendskab til ungdomsuddannelser generelt. Vi ønsker: En vejleder, som er lyttende, anerkendende og procesorienteret i mødet med den unge. En vejleder, som er handlingsorienteret med praktisk og konkret støtte til den unge. En vejleder, som er selvstændigt arbejdende med energi og nysgerrighed til at finde utraditionelle løsninger. En vejleder, som overholder aftaler og deadlines i en til tider hektisk hverdag, der kræver stor fleksibilitet. En vejleder, som er god til at samarbejde med arbejdspladser, andre skoler, forvaltninger, institutioner og forældre. En vejleder, som aktivt arbejder med egen kompetenceudvikling. Vi tilbyder: At arbejde med en spændende gruppe unge i en helt ny ungdomsuddannelse i Silkeborg. At blive en del af FGU Midtjylland og her blive en værdsat medarbejder i en spændende ny uddannelse, der kombinerer teori og praksis i et tværfagligt fællesskab. At deltage i løbende kompetenceudvikling under den nye uddannelsesform. At få stor indflydelse og medansvar i en travl og foranderlig hverdag med arbejdssted på FGU Silkeborg. Løn efter gældende overenskomst (Organisationsaftale for lærere mv. ved institutioner for forberedende grunduddannelse). Arbejdssted: FGU Silkeborg, Granhøjvej 14, 8600 Silkeborg. Du kan læse mere om uddannelsen og FGU Midtjylland på www.fgumidtjylland.dk samt på www.uvm.dk forberedende-grunduddannelse. Henvendelse for yderligere information kan rettes på mail til Stinne Damgaard Ibh, sdi@silkephs.dk. Der afholdes informationsmøde tirsdag den 4. juni kl. 15-16 på Granhøjvej 14, 8600 Silkeborg. Ansøgningen sendes til lhk@fgumidtjylland.dk med relevante bilag og referencer. Ansøgningsfrist: torsdag den 6. juni kl. 8.00. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 24 i dagtimerne.

Vores fælles drøm er, at FGU Midtjylland uddanner unge til næste skridt i livet. 

Det gør vi med uddannelser baseret på arbejdspædagogik indenfor områder der matcher civilsamfundets behov. FGU Midtjyllands indsats udfolder sig i fleksible strukturer, der rummer individet og skaber retning med faste rammer. 

Med et stærkt engagement fra medarbejdere, elever, ledelse og bestyrelse inddrager FGU Midtjylland sine interessenter og skaber afsættet for en sprudlende, dynamisk og eksperimenterende praksisløsning, med den unges gode liv i centrum. 

 

Vi har brug for:

  • En uddannet vejleder med vejlederfaring eller undervisning af EGU’s målgruppe.
  • En person, der er struktureret i arbejdet med IT-systemer og anden skriftlig dokumentation.
  • En vejleder med et bredt kendskab til det lokale erhvervsliv og arbejdsmarkedsvilkår.
  • En vejleder med kendskab til ungdomsuddannelser generelt.

 

Vi ønsker:

  • En vejleder, som er lyttende, anerkendende og procesorienteret i mødet med den unge.
  • En vejleder, som er handlingsorienteret med praktisk og konkret støtte til den unge.
  • En vejleder, som er selvstændigt arbejdende med energi og nysgerrighed til at finde utraditionelle løsninger.
  • En vejleder, som overholder aftaler og deadlines i en til tider hektisk hverdag, der kræver stor fleksibilitet.
  • En vejleder, som er god til at samarbejde med arbejdspladser, andre skoler, forvaltninger, institutioner og forældre.
  • En vejleder, som aktivt arbejder med egen kompetenceudvikling.

 

Vi tilbyder:

  • At arbejde med en spændende gruppe unge i en helt ny ungdomsuddannelse i Silkeborg.
  • At blive en del af FGU Midtjylland og her blive en værdsat medarbejder i en spændende ny uddannelse, der kombinerer teori og praksis i et tværfagligt fællesskab.
  • At deltage i løbende kompetenceudvikling under den nye uddannelsesform.
  • At få stor indflydelse og medansvar i en travl og foranderlig hverdag med arbejdssted på FGU Silkeborg.
  • Løn efter gældende overenskomst (Organisationsaftale for lærere mv. ved institutioner for forberedende grunduddannelse).

 

 

Arbejdssted: FGU Silkeborg, Granhøjvej 14, 8600 Silkeborg.

Du kan læse mere om uddannelsen og FGU Midtjylland på www.fgumidtjylland.dk samt på www.uvm.dk/forberedende-grunduddannelse.

Henvendelse for yderligere information kan rettes på mail til Stinne Damgaard Ibh, sdi@silkephs.dk

Der afholdes informationsmøde tirsdag den 4. juni kl. 15-16 på Granhøjvej 14, 8600 Silkeborg.

Ansøgningen sendes til lhk@fgumidtjylland.dk med relevante bilag og referencer.

Ansøgningsfrist: torsdag den 6. juni kl. 8.00.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 24 i dagtimerne.

FGU-MidtjyllandSilkeborg2019-05-21T00:00:002019-06-06T00:00:00
330022079Administrativ assistent til vores afdeling i HerningRobot Vi søger en administrativ assistent til vores afdeling i Herning Vi søger en kollega, der vil være med til give vores medlemmer den bedste service. Om jobbet Dine primære opgaver bliver at tage godt imod medlemmer, der møder op i afdelingen og sørge for, at de får den hjælp, de har brug for. Du skal vejlede dem i forhold til ledighed og hjælpe dem med at udfylde blanketter. Herudover skal du bestille materialer og sikre, at der er pænt og ryddeligt. Dine sekundære opgaver bliver at deltage i fællessamtaler på jobcentre tilknyttet vores kontor i Herning og være back up på cv- og rådighedssamtaler i afdelingen. Afdelingen i Herning er lille, idet der kun er dig og 1 vejleder ansat. Herudover kommer der vejledere fra hovedkontoret i Esbjerg, der hjælper med samtaler og møder efter behov. Om dig Det er vigtigt, at du som type er serviceminded og har let til smil. Du er typen, der altid tilbyder en hjælpende hånd og har næse for selv at se, hvor du kan gøre en forskel for medlemmer og kolleger. Andre kvalifikationer som vi lægger vægt på: Du har administrativ erfaring Du har erfaring i en-til-en samtaler Du skal være løsningsorienteret også når dagligdagen kræver lidt vedholdenhed for at få enderne til at hænge sammen. Du har kørekort og kan stille bil til rådighed. Det er en stor fordel, hvis du har arbejdet i en a-kasse eller et jobcenter. Et godt job på en tryg arbejdsplads Vores arbejdsmiljø er trygt og uhøjtideligt. Selvom vi har travlt, er der altid plads til smil og et godt grin. Det Faglige Hus er fyldt med gode kolleger fordelt på 9 kontorer rundt i landet. Vi er klar til at byde dig velkommen. Hvad kan du ellers forvente? God løn efter kvalifikationer 7 ugers ferie frihed 5 faste fridage 4 ferietillæg Arbejdsgiverbetalt pensionsordning på 18 efter 3 måneders ansættelse* Sund og billig kantineordning Betalte pauser Sundhedsforsikring Aktivitetsforening, der bl.a. yder tilskud til svømning fitness Sociale arrangementer Vi fejrer vores succeser med gode overraskelser Arbejdsgiverbetalt tøjordning på 4.600 kr. pr. år efter 3 måneders ansættelse *Du kan vælge at konvertere 6,7 heraf til løn, hvis du er under 35 år. Din ansøgning Lyder jobbet som noget for dig, hører vi meget gerne fra dig. Du skal sende din ansøgning via ansøgningsformularen på vores hjemmeside senest den 16. juni 2019. Vi forventer at holde samtaler den 24. juni 2019. Mere info Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Vejledningschef Hanne Nikolajsen på tlf. 7912 8179. Om Det Faglige Hus Det Faglige Hus er Danmarks billigste fagforening med a-kasse for alle. Indtil videre har 143.000 lønmodtagere valgt Det Faglige Hus, og vi er den fagforening og a-kasse, der oplever størst vækst i Danmark. Vores mål er at runde 175.000 tilfredse medlemmer i 2023. Vores succes og ambitiøse mål skyldes ikke mindst vores 400 medarbejdere, der ved alt om para graffer og lønmodtageres rettigheder i både fagforening og a-kasse. De gør alt for at hjælpe vores medlemmer. Det Faglige Hus har afdelinger i Esbjerg, Kolding, Herning, Aarhus, Aalborg, Odense, Ringsted, Hillerød og Brøndby.

Vi søger en administrativ assistent til vores afdeling i Herning

Vi søger en kollega, der vil være med til give vores medlemmer den bedste service.

 Om jobbet

Dine primære opgaver bliver at tage godt imod medlemmer, der møder op i afdelingen og sørge for, at de får den hjælp, de har brug for. Du skal vejlede dem i forhold til ledighed og hjælpe dem med at udfylde blanketter. Herudover skal du bestille materialer og sikre, at der er pænt og ryddeligt.

Dine sekundære opgaver bliver at deltage i fællessamtaler på jobcentre tilknyttet vores kontor i Herning og være back up på cv- og rådighedssamtaler i afdelingen.

Afdelingen i Herning er lille, idet der kun er dig og 1 vejleder ansat. Herudover kommer der vejledere fra hovedkontoret i Esbjerg, der hjælper med samtaler og møder efter behov.

 

Om dig

Det er vigtigt, at du som type er serviceminded og har let til smil. Du er typen, der altid tilbyder en hjælpende hånd og har næse for selv at se, hvor du kan gøre en forskel for medlemmer og kolleger.

 Andre kvalifikationer som vi lægger vægt på:

  • Du har administrativ erfaring
  • Du har erfaring i en-til-en samtaler
  • Du skal være løsningsorienteret – også når dagligdagen kræver lidt vedholdenhed for at få enderne til at hænge sammen.
  • Du har kørekort og kan stille bil til rådighed.
  • Det er en stor fordel, hvis du har arbejdet i en a-kasse eller et jobcenter.

 

 Et godt job på en tryg arbejdsplads

Vores arbejdsmiljø er trygt og uhøjtideligt. Selvom vi har travlt, er der altid plads til smil og et godt grin. Det Faglige Hus er fyldt med gode kolleger fordelt på 9 kontorer rundt i landet. Vi er klar til at byde dig velkommen.

Hvad kan du ellers forvente?

  • God løn efter kvalifikationer 
  • 7 ugers ferie/frihed + 5 faste fridage
  • 4% ferietillæg 
  • Arbejdsgiverbetalt pensionsordning på 18% efter 3 måneders ansættelse*
  • Sund og billig kantineordning 
  • Betalte pauser 
  • Sundhedsforsikring 
  • Aktivitetsforening, der bl.a. yder tilskud til svømning/fitness
  • Sociale arrangementer
  • Vi fejrer vores succeser med gode overraskelser 
  • Arbejdsgiverbetalt tøjordning på 4.600 kr. pr. år efter 3 måneders ansættelse

*Du kan vælge at konvertere 6,7% heraf til løn, hvis du er under 35 år.

Din ansøgning

Lyder jobbet som noget for dig, hører vi meget gerne fra dig. Du skal sende din ansøgning via ansøgningsformularen på vores hjemmeside senest den 16. juni 2019. Vi forventer at holde samtaler den 24. juni 2019.

Mere info 
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Vejledningschef Hanne Nikolajsen på tlf. 7912 8179.

Om Det Faglige Hus
Det Faglige Hus er Danmarks billigste fagforening med a-kasse for alle. Indtil videre har 143.000 lønmodtagere valgt Det Faglige Hus, og vi er den fagforening og a-kasse, der oplever størst vækst i Danmark. Vores mål er at runde 175.000 tilfredse medlemmer i 2023. Vores succes og ambitiøse mål skyldes ikke mindst vores 400 medarbejdere, der ved alt om para­graffer og lønmodtageres rettigheder i både fagforening og a-kasse. De gør alt for at hjælpe vores medlemmer.

Det Faglige Hus har afdelinger i Esbjerg, Kolding, Herning, Aarhus, Aalborg, Odense, Ringsted, Hillerød og Brøndby.

 

 

Det Faglige Hus - A-kasseHerning2019-05-10T00:00:002019-06-16T00:00:00
330028773Vejledere til uddannelsesvejledningen i Ungeguiden, Jobcenter Erhverv og UddannelseRobot I Silkeborg Kommune er uddannelsesvejledningen en del af beskæftigelsesafdelingen. I beskæftigelsesafdelingen gør vi ord til handling, når vi siger, at vi tror på den unge og på fællesskabet. Vi er konsekvente og lader tillidsdagsordenen gennemsyre alt vores arbejde. Vi er på forkant med udviklingen, og vi har tillid til, at vi lykkes, når vi vil det sammen. Derfor er der et stort engagement om opgaven blandt både medarbejdere og ledere, og derfor lykkes vi rigtig godt med mange af vores indsatser. Uddannelsesvejledningen holder til i Ungeguiden på Papirfabrikken og er en del af Center for Erhverv og Uddannelse. Ud over vejledere rummer Ungeguiden ligeledes beskæftigelses-konsulenter, koordinerende sagsbehandlere, mentorer, fastholdelsesmentorer og virksomhedskonsulenter. Samlet set består Ungeguiden af ca. 60 medarbejdere her i blandt fem teamkoordinatorer og to funktionsledere. I Silkeborg Kommune er vi i gang med at udvikle og implementere en ny samlet strategi frem mod august 2019, hvor alle unge skal mødes af en samlet kommunal ungeindsats med henblik på at få de sidste i uddannelse eller beskæftigelse. Dette skal ske i et tæt samspil med de øvrige afdelinger i kommunen, byens uddannelsesinstitutioner, erhvervslivet og ikke mindst de unge selv. I Ungeguiden er vi desuden i gang med at omorganisere og udvikle opgavefællesskabet mellem de forskellige fagligheder. Ungeguiden søger to vejledere, som: har en diplomuddannelse i uddannelses-, erhvervs- og karrierevejledning og eller anden tilsvarende relevant uddannelsesmæssig baggrund. har erfaring i arbejdet med unge og voksne (lærer, pædagog, socialrådgiver, vejleder eller andet relevant).har hjertet på rette sted og har en anerkendende tilgang med et humoristisk og positivt livssyn.har fokus på et godt og trygt internt samarbejde med refleksion, deprivatisering og sparring.er visionær og udviklingsorienteret.har erfaring med formidling og kommunikation til små og store grupper.har gode IT-kompetencer og har flair for administrativt arbejde.er indstillet på at dygtiggøre sig gennem kurser og uddannelse i vejledning. er indstillet på fleksibel arbejdstid og arbejdssteder.kan arbejde selvstændigt og er god til at prioritere, planlægge og strukturere sit arbejde i en kompliceret hverdag med højt tempo og mange deadlines.har egen bil til rådighed. Vi tilbyder:at du kan blive del af en ny organisation, hvor det gode arbejdsmiljø og medindflydelse er med til at sikre en høj faglighed i opgaveløsningen. dygtige, engagerede og fagligt kompetente kolleger.en uhøjtidelig omgangstone, hvor der er plads til et godt grin.høj grad af fleksibilitet og selvstændighed i hverdagen.høj prioritering af inddragelse og meningsskabende vejledningsindsats for de unge.Der er tale om to fuldtidsstillinger med ansættelse pr. 1. august 2019. Stilling 1: Vejledning på grundskoler samt ungevejledning af unge op til 18 år. Stilling 2: Vejledning på grundskoler, ungevejledning samt voksenvejledning af unge op til 30 år. Da vi ønsker fleksibilitet i forhold til fordeling af arbejdsopgaver blandt vejledere, foretrækker vi ansøgere til begge stillinger, der har interesse for både grundskolen og vejledning af voksne op til 30 år. Grundskolevejledningen tager udgangspunkt i en kommunal samarbejdsaftale med skoleafdelingen. Se Samarbejdsaftale. Vejledningen sker altid i et samarbejde med skolens lærere og ledelse. Ungevejledningen er primært rettet mod de unge, som ikke starter direkte i uddannelse efter endt skolegang. Voksenvejledning indeholder bl.a. opsøgende vejledning, samarbejde med beskæftigelseskonsulenterne om unge på uddannelseshjælp (visitationssamtale, workshop), et tæt samarbejde med vejledere på ungdomsuddannelserne i forhold til fastholdelse. Tilkendegiv gerne i ansøgningen, hvilken stilling, du søger. Du er velkommen til at byde ind på begge stillinger. Du kan læse mere om Silkeborg Kommune og Beskæftigelsesafdelingen på: www.silkeborg.dk og om Ungeguiden på www.uusilkeborg.dk Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse. Yderligere information: Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator i Ungeguiden Susan Hove på tlf. 20 59 83 65 eller funktionsleder i Ungeguiden Rikke Skjoldan Kjær på tlf. 23 37 51 81. Ansøgningsfrist søndag 9. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 17. juni. Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag. Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.I Silkeborg Kommune er uddannelsesvejledningen en del af beskæftigelsesafdelingen.
I beskæftigelsesafdelingen gør vi ord til handling, når vi siger, at vi tror på den unge og på fællesskabet. Vi er konsekvente og lader tillidsdagsordenen gennemsyre alt vores arbejde. Vi er på forkant med udviklingen, og vi har tillid til, at vi lykkes, når vi vil det sammen. Derfor er der et stort engagement om opgaven blandt både medarbejdere og ledere, og derfor lykkes vi rigtig godt med mange af vores indsatser.
 
Uddannelsesvejledningen holder til i Ungeguiden på Papirfabrikken og er en del af Center for Erhverv og Uddannelse. Ud over vejledere rummer Ungeguiden ligeledes beskæftigelses-konsulenter, koordinerende sagsbehandlere, mentorer, fastholdelsesmentorer og virksomhedskonsulenter. Samlet set består Ungeguiden af ca. 60 medarbejdere – her i blandt fem teamkoordinatorer og to funktionsledere.
 
I Silkeborg Kommune er vi i gang med at udvikle og implementere en ny samlet strategi frem mod august 2019, hvor alle unge skal mødes af en samlet kommunal ungeindsats med henblik på at få de sidste i uddannelse eller beskæftigelse. Dette skal ske i et tæt samspil med de øvrige afdelinger i kommunen, byens uddannelsesinstitutioner, erhvervslivet og ikke mindst de unge selv. I Ungeguiden er vi desuden i gang med at omorganisere og udvikle opgavefællesskabet mellem de forskellige fagligheder.
 
Ungeguiden søger to vejledere, som: 
  • har en diplomuddannelse i uddannelses-, erhvervs- og karrierevejledning og/eller anden tilsvarende relevant uddannelsesmæssig baggrund. 
  • har erfaring i arbejdet med unge og voksne (lærer, pædagog, socialrådgiver, vejleder eller andet relevant).
  • har hjertet på rette sted og har en anerkendende tilgang med et humoristisk og positivt livssyn.
  • har fokus på et godt og trygt internt samarbejde med refleksion, deprivatisering og sparring.
  • er visionær og udviklingsorienteret.
  • har erfaring med formidling og kommunikation til små og store grupper.
  • har gode IT-kompetencer og har flair for administrativt arbejde.
  • er indstillet på at dygtiggøre sig gennem kurser og uddannelse i vejledning. 
  • er indstillet på fleksibel arbejdstid og arbejdssteder.
  • kan arbejde selvstændigt og er god til at prioritere, planlægge og strukturere sit arbejde i en kompliceret hverdag med højt tempo og mange deadlines.
  • har egen bil til rådighed. 
Vi tilbyder:
  • at du kan blive del af en ny organisation, hvor det gode arbejdsmiljø og medindflydelse er med til at sikre en høj faglighed i opgaveløsningen.  
  • dygtige, engagerede og fagligt kompetente kolleger.
  • en uhøjtidelig omgangstone, hvor der er plads til et godt grin.
  • høj grad af fleksibilitet og selvstændighed i hverdagen.
  • høj prioritering af inddragelse og meningsskabende vejledningsindsats for de unge.
Der er tale om to fuldtidsstillinger med ansættelse pr. 1. august 2019.
 
Stilling 1: Vejledning på grundskoler samt ungevejledning af unge op til 18 år.
Stilling 2: Vejledning på grundskoler, ungevejledning samt voksenvejledning af unge op til 30 år.
 
Da vi ønsker fleksibilitet i forhold til fordeling af arbejdsopgaver blandt vejledere, foretrækker vi ansøgere til begge stillinger, der har interesse for både grundskolen og vejledning af voksne op til 30 år.
 
Grundskolevejledningen tager udgangspunkt i en kommunal samarbejdsaftale med skoleafdelingen.
Se Samarbejdsaftale.
 
Vejledningen sker altid i et samarbejde med skolens lærere og ledelse.
Ungevejledningen er primært rettet mod de unge, som ikke starter direkte i uddannelse efter endt skolegang.
Voksenvejledning indeholder bl.a. opsøgende vejledning, samarbejde med beskæftigelseskonsulenterne om unge på uddannelseshjælp (visitationssamtale, workshop), et tæt samarbejde med vejledere på ungdomsuddannelserne i forhold til fastholdelse.
 
Tilkendegiv gerne i ansøgningen, hvilken stilling, du søger. Du er velkommen til at byde ind på begge stillinger.
 
Du kan læse mere om Silkeborg Kommune og Beskæftigelsesafdelingen på:
www.silkeborg.dk og om Ungeguiden på www.uusilkeborg.dk
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator i Ungeguiden Susan Hove på tlf. 20 59 83 65 eller funktionsleder i Ungeguiden Rikke Skjoldan Kjær på tlf.  23 37 51 81.
 
Ansøgningsfrist søndag 9. juni 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 17. juni.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

Silkeborg KommuneSilkeborg2019-05-22T00:00:002019-06-09T00:00:00
330026016Er du klinisk vejleder - eller drømmer du om at blive det?Basic Medicinsk sengeafsnit (MSA) er kendt for et godt studie- og læringsmiljø og uddanner sygeplejestuderende på alle niveauer. Vi søger en sygeplejerske med funktionen som klinisk vejleder til at tilrettelægge, understøtte og vejlede i de studerendes uddannelsesforløb i afsnittet med tiltrædelse 1. august 2019. MSA har et velfungerende hold af kliniske vejledere, der på skift varetager vejledningsopgaven i tæt samarbjede med den uddannelsesansvarlige sygeplejerske. Du vil typisk være vejleder for to studerende ad gangen vurderet ud fra de samlede vejledningsopgaver. Der vil også være perioder, hvor du ikke har studerende. Vi tilbyder faglig sparring med vejlederkolleger og uddannelsesansvarlig sygeplejerske et erfarent vejlederteam, der gerne deler viden og er åben overfor dine input rammer, der understøtter vejlederopgaven et dynamisk sengeafsnit, der sætter den faglige barre højt fagligt dygtige kolleger, såvel unge som erfarne, der tager imod dig med smil arbejdsglæde og plads til humor også i den travle hverdag løbende undervisning i den sygepleje og behandling der kendetegner MSA faglig og personlig udvikling som en naturlig del af hverdagen en velorganiseret hverdag, hvor vi arbejder i makkerpar Vi forventer, at du har to års erfaring som sygeplejerske inden for det medicinske område er engageret og kan lide at arbejde med patientforløb, hvor løsningen ikke altid er givet på forhånd har uddannelsen som klinisk vejleder eller ønsker at tage den har gode pædagogiske og sociale kompetencer arbejder struktureret, målrettet, selvstændigt og selvledende har flair for samarbejde og koordinering til stadighed arbejder med at udvikle såvel faglige som personlige kompetencer bidrager positivt til vores gode arbejdsmiljø MSA modtager, udreder, plejer og behandler et bredt udsnit af internt medicinske patienter.Derudover varetager vi pleje og behandling af landsdelspatienter med specielle endokrinologiske sygdomme i f.eks. hypofyse og binyrer samt osteoporose og stofskiftesygdomme. Afsnittet har et tæt samarbejde med Steno Diabetescenter og varetager pleje og behandling af nyopdaget diabetes samt patienter med diabetiske fodsår. Vi arbejder målrettet på hele tiden at optimere vores patientforløb og forbedre kvaliteten i sygeplejen og lægger vægt på høj faglighed og patientinvolvering. Vi prioriterer at have et godt arbejdsmiljø og har lige nu fokus på trivsel og arbejdsglæde. Efter sommerferien skal vi arbejde med kollegial feedback i hverdagen. MSA har 34 normerede senge. Den daglige ledelse består af to afdelingssygeplejersker og en driftskoordinator. Arbejdstiden er 32 37 timer efter ønske, 3-4 vagter på 4 uger. Vi tilstræber toholdsskift. Arbejde hver 3. weekend i 8-timers vagter.Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende autorisation og en tilfredsstillende børneattest. Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingssygeplejerskerne Marianne Eshøj på 2177 0513 eller til Ulla Bachmann på 2365 2731 eller uddannelsesansvarlig sygeplejerske Karin Larsen 2913 0903 Ansættelsessamtaler finder sted torsdag d. 20. juni 2019. Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Medicinsk sengeafsnit (MSA) er kendt for et godt studie- og læringsmiljø og uddanner sygeplejestuderende på alle niveauer.
 
Vi søger en sygeplejerske med funktionen som klinisk vejleder til at tilrettelægge, understøtte og vejlede i de studerendes uddannelsesforløb i afsnittet med tiltrædelse 1. august 2019.
 
MSA har et velfungerende hold af kliniske vejledere, der på skift varetager vejledningsopgaven i tæt samarbjede med den uddannelsesansvarlige sygeplejerske. Du vil typisk være vejleder for to studerende ad gangen –  vurderet ud fra de samlede vejledningsopgaver. Der vil også være perioder, hvor du ikke har studerende.
 
Vi tilbyder
  • faglig sparring med vejlederkolleger og uddannelsesansvarlig sygeplejerske
  • et erfarent vejlederteam, der gerne deler viden og er åben overfor dine input
  • rammer, der understøtter vejlederopgaven
  • et dynamisk sengeafsnit, der sætter den faglige barre højt
  • fagligt dygtige kolleger, såvel unge som erfarne, der tager imod dig med smil
  • arbejdsglæde og plads til humor – også i den travle hverdag
  • løbende undervisning i den sygepleje og behandling der kendetegner MSA
  • faglig og personlig udvikling som en naturlig del af hverdagen
  • en velorganiseret hverdag, hvor vi arbejder i makkerpar
Vi forventer, at du
  • har to års erfaring som sygeplejerske inden for det medicinske område
  • er engageret og kan lide at arbejde med patientforløb, hvor løsningen ikke altid er givet på forhånd
  • har uddannelsen som klinisk vejleder eller ønsker at tage den
  • har gode pædagogiske og sociale kompetencer
  • arbejder struktureret, målrettet, selvstændigt og selvledende
  • har flair for samarbejde og koordinering
  • til stadighed arbejder med at udvikle såvel faglige som personlige kompetencer
  • bidrager positivt til vores gode arbejdsmiljø 

MSA modtager, udreder, plejer og behandler et bredt udsnit af internt medicinske patienter.
Derudover varetager vi pleje og behandling af landsdelspatienter med specielle endokrinologiske sygdomme i f.eks. hypofyse og binyrer samt osteoporose og stofskiftesygdomme. Afsnittet har et tæt samarbejde med Steno Diabetescenter og varetager pleje og behandling af nyopdaget diabetes samt patienter med diabetiske fodsår.
 
Vi arbejder målrettet på hele tiden at optimere vores patientforløb og forbedre kvaliteten i sygeplejen og lægger vægt på høj faglighed og patientinvolvering.
 
Vi prioriterer at have et godt arbejdsmiljø og har lige nu fokus på trivsel og arbejdsglæde. Efter sommerferien skal vi arbejde med kollegial feedback i hverdagen.
 
MSA har 34 normerede senge. Den daglige ledelse består af to afdelingssygeplejersker og en driftskoordinator. Arbejdstiden er 32 – 37 timer efter ønske, 3-4 vagter på 4 uger. Vi tilstræber toholdsskift. Arbejde hver 3. weekend i 8-timers vagter.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende autorisation og en tilfredsstillende børneattest. 
 
Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingssygeplejerskerne Marianne Eshøj på 2177 0513 eller til Ulla Bachmann på 2365 2731 eller uddannelsesansvarlig sygeplejerske Karin Larsen 2913 0903
 
Ansættelsessamtaler finder sted torsdag d. 20. juni 2019.
 

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/d6b986a5_logo.gifDiabetes og HormonsygdommeAarhus N2019-05-16T16:01:47.6002019-06-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Klinisk vejleder til Hjemmesygeplejen

Hjemmesygepleje

Silkeborg
Vi mangler klinisk vejleder i hjemmesygeplejen for sygeplejestuderende og kursister iBorgernær Sygepleje. Udviklingen i det nære sundhedsvæsen, samt den øgede opgaveglidning fra sekundær til primær sektor bevirker, at vi skal er i gang med kompetenc...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:2. juni 2019

FGU Midtjylland søger en vejleder med start 1. aug. på fuld tid til FGU-skolen i Silkeborg

FGU-Midtjylland

Silkeborg
Vores fælles drøm er, at FGU Midtjylland uddanner unge til næste skridt i livet. Det gør vi med uddannelser baseret på arbejdspædagogik indenfor områder der matcher civilsamfundets behov. FGU Midtjyllands indsats udfolder sig i fleksible strukturer,...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:6. juni 2019

Administrativ assistent til vores afdeling i Herning

Det Faglige Hus - A-kasse

Herning
Vi søger en administrativ assistent til vores afdeling i Herning Vi søger en kollega, der vil være med til give vores medlemmer den bedste service. Om jobbet Dine primære opgaver bliver at tage godt imod medlemmer, der møder op i afdelingen og sørge...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:16. juni 2019

Vejledere til uddannelsesvejledningen i Ungeguiden, Jobcenter Erhverv og Uddannelse

Silkeborg Kommune

Silkeborg
I Silkeborg Kommune er uddannelsesvejledningen en del af beskæftigelsesafdelingen. I beskæftigelsesafdelingen gør vi ord til handling, når vi siger, at vi tror på den unge og på fællesskabet. Vi er konsekvente og lader tillidsdagsordenen gennemsyre ...
Indrykket:22. maj 2019
Udløbsdato:9. juni 2019

Er du klinisk vejleder - eller drømmer du om at blive det?

Diabetes og Hormonsygdomme

Aarhus N
Medicinsk sengeafsnit (MSA) er kendt for et godt studie- og læringsmiljø og uddanner sygeplejestuderende på alle niveauer. Vi søger en sygeplejerske med funktionen som klinisk vejleder til at tilrettelægge, understøtte og vejlede i de studerendes ud...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:11. juni 2019