Velbevandret regnskabsmedarbejder med rejseafregningserfaring søges til international virksomhed i København

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Beskrivelse

Kan du se dig selv i et multikulturelt miljø? Trives du med at arbejde med rejseafregninger, finans og kreditorer? Søger du en 37 timers stilling inkl. frokost? Så vil vi meget gerne høre fra dig!

I stillingen som regnskabsmedarbejder, vil du arbejde tæt sammen med en kollega om virksomhedens rejseafregninger, samt kreditor- og finansbogholderi. Der er gode muligheder for oplæring, så du kommer godt fra start.

Du vil referere til virksomhedens regnskabschef.

Arbejdsopgaver

  • Gennemgang og kontrol af rejseudlæg- og regnskaber.
  • Kreditkortbetalinger
  • Administration af evt. forskudsbetalinger samt returbetalinger
  • Afstemning af bl.a. flykonto hos rejsebureau, rejserefusion og mellemregningskonti m.fl.
  • Kontrol og opfølgning på kasserapporter samt månedlige overførsler med kontakt til regionalkontorer
  • Afstemninger af kasse og bankkonti
  • Kontering og bogføring af finansbilag, samt kontrol og opfølgning på bogføring
  • Behandling af indkomne fakturaer og videreekspedition til budgetansvarlige
  • Betaling og kontering og bogføring af godkendte fakturaer
  • Håndtering af moms og lønsumsafgift
  • Fakturering af eksterne udlæg
  • Deltagelse i måneds-, kvartals- og årsafslutning
  • Deltagelse ved udarbejdelse af budgetter
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Virksomheden er en dansk international virksomhed, som operer over hele verden. Virksomheden spiller en aktiv rolle i bæredygtig udvikling på verdensplan.

Der er ca. 50 medarbejder på hovedkontoret i København, som emmer af et dynamisk og multikulturelt miljø. Der er plads til alle, højt til loftet og en uformel omgangstone. Foruden de ca. 50 medarbejdere på hovedkontoret, arbejder ca. 50 medarbejdere rundt om i verden. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold med betalt frokostpause, en attraktiv pensionsordning, kantineordning, feriefridage og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Du er en fagligt stærk og selvstændig medarbejder, som ved hvor det er nødvendigt at tage fat. Du sætter en ære i at have styr på dine tal og tager ansvar for dine arbejdsopgaver. Du er løsningsorienteret og formår at identificere problemstillinger samt finde løsninger til disse. Du er initiativrig og trives i en dagligdag, der til tider kan være hektisk, hvorfor du ligeledes er omstillingsparat. Som person er du udadvendt, positiv og engageret i din arbejdsplads.

IT-kompetencer

Det er en fordel, hvis du har arbejdet med Navision. Herudover er du en erfaren bruger af Office pakken, i særdeleshed Excel.

Erfaring & uddannelse

Du har minimum 5 års relevant erhvervserfaring (efter endt uddannelse). Herudover er det en fordel, hvis du har en relevant merkonom eller erhvervsakademiuddannelse.

Sprog

Du er flydende i dansk, både i skrift og tale. Herudover kan du også begå dig på engelsk i skrift og tale i forhold til dine arbejdsopgaver.

Kontaktpersoner

Søren B. Christiansen og Mads Skjærlund

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkelt ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Velbevandret regnskabsmedarbejder med rejseafregningserfaring søges til international virksomhed i København

Beskrivelse

Kan du se dig selv i et multikulturelt miljø? Trives du med at arbejde med rejseafregninger, finans og kreditorer? Søger du en 37 timers stilling inkl. frokost? Så vil vi meget gerne høre fra dig!

I stillingen som regnskabsmedarbejder, vil du arbejde tæt sammen med en kollega om virksomhedens rejseafregninger, samt kreditor- og finansbogholderi. Der er gode muligheder for oplæring, så du kommer godt fra start.

Du vil referere til virksomhedens regnskabschef.

Arbejdsopgaver

  • Gennemgang og kontrol af rejseudlæg- og regnskaber.
  • Kreditkortbetalinger
  • Administration af evt. forskudsbetalinger samt returbetalinger
  • Afstemning af bl.a. flykonto hos rejsebureau, rejserefusion og mellemregningskonti m.fl.
  • Kontrol og opfølgning på kasserapporter samt månedlige overførsler med kontakt til regionalkontorer
  • Afstemninger af kasse og bankkonti
  • Kontering og bogføring af finansbilag, samt kontrol og opfølgning på bogføring
  • Behandling af indkomne fakturaer og videreekspedition til budgetansvarlige
  • Betaling og kontering og bogføring af godkendte fakturaer
  • Håndtering af moms og lønsumsafgift
  • Fakturering af eksterne udlæg
  • Deltagelse i måneds-, kvartals- og årsafslutning
  • Deltagelse ved udarbejdelse af budgetter
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Virksomheden er en dansk international virksomhed, som operer over hele verden. Virksomheden spiller en aktiv rolle i bæredygtig udvikling på verdensplan.

Der er ca. 50 medarbejder på hovedkontoret i København, som emmer af et dynamisk og multikulturelt miljø. Der er plads til alle, højt til loftet og en uformel omgangstone. Foruden de ca. 50 medarbejdere på hovedkontoret, arbejder ca. 50 medarbejdere rundt om i verden. Fra virksomhedens side tilbydes der gode personaleforhold med betalt frokostpause, en attraktiv pensionsordning, kantineordning, feriefridage og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Du er en fagligt stærk og selvstændig medarbejder, som ved hvor det er nødvendigt at tage fat. Du sætter en ære i at have styr på dine tal og tager ansvar for dine arbejdsopgaver. Du er løsningsorienteret og formår at identificere problemstillinger samt finde løsninger til disse. Du er initiativrig og trives i en dagligdag, der til tider kan være hektisk, hvorfor du ligeledes er omstillingsparat. Som person er du udadvendt, positiv og engageret i din arbejdsplads.

IT-kompetencer

Det er en fordel, hvis du har arbejdet med Navision. Herudover er du en erfaren bruger af Office pakken, i særdeleshed Excel.

Erfaring & uddannelse

Du har minimum 5 års relevant erhvervserfaring (efter endt uddannelse). Herudover er det en fordel, hvis du har en relevant merkonom eller erhvervsakademiuddannelse.

Sprog

Du er flydende i dansk, både i skrift og tale. Herudover kan du også begå dig på engelsk i skrift og tale i forhold til dine arbejdsopgaver.

Kontaktpersoner

Søren B. Christiansen og Mads Skjærlund

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkelt ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.