Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Velfærdsdirektør - Furesø Kommune

Furesø Kommune er især:

  • En kommune med stærke fællesskaber, hvor borgerne tager ansvar og involverer sig.
  • En efffektiv og omsorgsfuld kommune, hvor alle skal med, og hvor der bliver taget hånd om de svageste borgere.
  • En kommune, der værner om kommunens smukke natur og et rigt udbud af kultur og idræt.

Motiveret? Så kom og vær med! Søg stillingen som velfærdsdirektør.

Furesø Kommune er en attraktiv bosætningskommune med gode lokale beskæftigelsesmuligheder. Kommunen er i top 5 over kommuner, som borgerne anbefaler andre at flytte til. Kommunen oplever en vækst i borgere og virksomheder og er i gang med flere nye byudviklingsprojekter, der vil betyde 4.500 flere borgere over den kommende 10-årsperiode. Mange af disse er børn!
 
I Furesø skal alle børn og unge trives, udvikle sig og lære ud fra deres individuelle forudsætninger. Vi lægger vægt på en sammenhængende indsats  for udsatte familier og borgere med udgangspunkt i ”En borger, en plan”. Og det skal være trygt at blive gammel i Furesø. Nye plejehjemspladser og ældreboliger er på vej. Furesø er for 6. år i træk Nordsjællands mest erhvervsvenlige kommune. Kommunen har udviklet en særlig Furesømodel for Borgerinddragelse og lægger vægt på et tæt samarbejde med borgere, foreninger og virksomheder.
 
Kommunen arbejder med afsæt i FN’s verdensmål med fokus på at mindske ulighed og fremme en grøn omstilling. Byrådet har frem mod sommerferien igangsat et arbejde med at få identificeret de strategiske muligheder for et Furesø 2030.
 
Som velfærdsdirektør i Furesø motiveres du af visionen om en sammenhængende, god og tryg velfærd for alle kommunens borgere, i alle af livets faser. Derfor brænder du for både børn og seniorer, sundhed og forebyggelse, fællesskaber og kapacitetsudvidelser, ressourcestærke borgere og dem, der har brug for én plan. Du er synlig, inddragende, ansvarstagende og bidrager til at skabe engagement, retning og arbejdsglæde i hele organisationen. Du arbejder relationelt, innovativt og på tværs af fagligheder med stort overblik – uden at miste fokus på driften.
 
Læs mere om Furesø Kommune på www.furesoe.dk. I en job- og personprofil uddybes forventningerne til velfærdsdirektøren. Den kan du finde på www.genitor.dk, hvor du også søger stillingen.
 
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til borgmester Ole Bondo Christensen, tlf. 7216 5200 eller associeret partner i Genitor, Trine Schandorff, tlf. 3141 0255.
 
Ansøgningsfristen udløber den 2. juni 2019.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330023095Phoenix-5abfb68a12019-05-13T16:02:58.580Velfærdsdirektør - Furesø KommuneFuresø Kommune er især:
  • En kommune med stærke fællesskaber, hvor borgerne tager ansvar og involverer sig.
  • En efffektiv og omsorgsfuld kommune, hvor alle skal med, og hvor der bliver taget hånd om de svageste borgere.
  • En kommune, der værner om kommunens smukke natur og et rigt udbud af kultur og idræt.

Motiveret? Så kom og vær med! Søg stillingen som velfærdsdirektør.

Furesø Kommune er en attraktiv bosætningskommune med gode lokale beskæftigelsesmuligheder. Kommunen er i top 5 over kommuner, som borgerne anbefaler andre at flytte til. Kommunen oplever en vækst i borgere og virksomheder og er i gang med flere nye byudviklingsprojekter, der vil betyde 4.500 flere borgere over den kommende 10-årsperiode. Mange af disse er børn!
 
I Furesø skal alle børn og unge trives, udvikle sig og lære ud fra deres individuelle forudsætninger. Vi lægger vægt på en sammenhængende indsats  for udsatte familier og borgere med udgangspunkt i ”En borger, en plan”. Og det skal være trygt at blive gammel i Furesø. Nye plejehjemspladser og ældreboliger er på vej. Furesø er for 6. år i træk Nordsjællands mest erhvervsvenlige kommune. Kommunen har udviklet en særlig Furesømodel for Borgerinddragelse og lægger vægt på et tæt samarbejde med borgere, foreninger og virksomheder.
 
Kommunen arbejder med afsæt i FN’s verdensmål med fokus på at mindske ulighed og fremme en grøn omstilling. Byrådet har frem mod sommerferien igangsat et arbejde med at få identificeret de strategiske muligheder for et Furesø 2030.
 
Som velfærdsdirektør i Furesø motiveres du af visionen om en sammenhængende, god og tryg velfærd for alle kommunens borgere, i alle af livets faser. Derfor brænder du for både børn og seniorer, sundhed og forebyggelse, fællesskaber og kapacitetsudvidelser, ressourcestærke borgere og dem, der har brug for én plan. Du er synlig, inddragende, ansvarstagende og bidrager til at skabe engagement, retning og arbejdsglæde i hele organisationen. Du arbejder relationelt, innovativt og på tværs af fagligheder med stort overblik – uden at miste fokus på driften.
 
Læs mere om Furesø Kommune på www.furesoe.dk. I en job- og personprofil uddybes forventningerne til velfærdsdirektøren. Den kan du finde på www.genitor.dk, hvor du også søger stillingen.
 
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til borgmester Ole Bondo Christensen, tlf. 7216 5200 eller associeret partner i Genitor, Trine Schandorff, tlf. 3141 0255.
 
Ansøgningsfristen udløber den 2. juni 2019.

2019-06-03T00:54:57.373 Furesø Kommune er især: En kommune med stærke fællesskaber, hvor borgerne tager ansvar og involverer sig. En efffektiv og omsorgsfuld kommune, hvor alle skal med, og hvor der bliver taget hånd om de svageste borgere. En kommune, der værner om kommunens smukke natur og et rigt udbud af kultur og idræt. Motiveret? Så kom og vær med! Søg stillingen som velfærdsdirektør.Furesø Kommune er en attraktiv bosætningskommune med gode lokale beskæftigelsesmuligheder. Kommunen er i top 5 over kommuner, som borgerne anbefaler andre at flytte til. Kommunen oplever en vækst i borgere og virksomheder og er i gang med flere nye byudviklingsprojekter, der vil betyde 4.500 flere borgere over den kommende 10-årsperiode. Mange af disse er børn! I Furesø skal alle børn og unge trives, udvikle sig og lære ud fra deres individuelle forudsætninger. Vi lægger vægt på en sammenhængende indsats for udsatte familier og borgere med udgangspunkt i En borger, en plan . Og det skal være trygt at blive gammel i Furesø. Nye plejehjemspladser og ældreboliger er på vej. Furesø er for 6. år i træk Nordsjællands mest erhvervsvenlige kommune. Kommunen har udviklet en særlig Furesømodel for Borgerinddragelse og lægger vægt på et tæt samarbejde med borgere, foreninger og virksomheder. Kommunen arbejder med afsæt i FN s verdensmål med fokus på at mindske ulighed og fremme en grøn omstilling. Byrådet har frem mod sommerferien igangsat et arbejde med at få identificeret de strategiske muligheder for et Furesø 2030. Som velfærdsdirektør i Furesø motiveres du af visionen om en sammenhængende, god og tryg velfærd for alle kommunens borgere, i alle af livets faser. Derfor brænder du for både børn og seniorer, sundhed og forebyggelse, fællesskaber og kapacitetsudvidelser, ressourcestærke borgere og dem, der har brug for n plan. Du er synlig, inddragende, ansvarstagende og bidrager til at skabe engagement, retning og arbejdsglæde i hele organisationen. Du arbejder relationelt, innovativt og på tværs af fagligheder med stort overblik uden at miste fokus på driften. Læs mere om Furesø Kommune på www.furesoe.dk. I en job- og personprofil uddybes forventningerne til velfærdsdirektøren. Den kan du finde på www.genitor.dk, hvor du også søger stillingen. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til borgmester Ole Bondo Christensen, tlf. 7216 5200 eller associeret partner i Genitor, Trine Schandorff, tlf. 3141 0255. Ansøgningsfristen udløber den 2. juni 2019.10Phoenix5abfb68a101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-02T00:00:000010https://furesoe.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=5794f1b6-c848-4560-8746-153ecc6bd51b0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxe3526367Furesø Kommune11Stiager 23500VærløseDKDanmarkORS/5abfb68a_logo.jpegORS/Small/5abfb68a_logo.jpeg0
borgmester@furesoe.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent759750EmplyMinimum pakken - 35 daged859d96a-9144-4e1b-b6f7-61554797daf0_759200013-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5abfb68ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5abfb68ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5abfb68a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5abfb68a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/4.jpgMed et job indenfor Ledelse får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12007991Dansk3Læse/ tale121003Direktør6Ledelse361806597Ole Bondo Christensenborgmester@furesoe.dkDanmarkDanmark330042907Vuderingsekspert med fokus på serviceRobot Som vurderingsekspert hos Nyfortuna Aarhus refererer du til vores Filial Direktør. Du bliver ansvarlig for dine egne opgaver relateret til den daglige drift, betjening af kunder mm. Dine fokusområder er kundeekspeditioner, bogføring, optimering af handler og driften i butikken generelt, hvor du skal sikre den bedste handelsoplevelse for vores kunder, og en effektiv men omhyggelig håndtering af værdier. Erfaring med ædelmetaller smykker, diamanter, mønter, auktionshus o. lign. er ikke et krav men en klar fordel. Dine opgaver Du arbejder med at betjene vores kunder, samt at vedligeholde og videreudvikle vores høje serviceniveau Optimering af egen kunde portefølje Administrative opgaver i form af bogføring, forsendelser mv. Du holder dig opdateret om udviklingen i markedet, og søger aktivt relevant information Håndtering af sociale medier I takt med, at du udvikler dig, vil du få mere og mere ansvar for afdelingens nye projekter. Samt mulighed for uddannelse inden for kategorien. Kvalifikationer Du har et stort overblik, og formår trods travlhed at yde en excellent service. Du er udadvendt, yderst service- og kundeorienteret, og du gør dit til at sikre kunden den bedste oplevelse. Dine evner til at samarbejde og kommunikere er i top, og du har mod på nye opgaver løbende. Du trives godt med matematik i jobbet. Du er bruger, gerne superbruger af Office pakken, særligt Excel, samt kender til brug af Outlook eller lign. Du er særdeles omhyggelig i tilgangen til dit arbejde og forstår vigtigheden i at alle opgaver følges til dørs. Gode karrieremuligheder Vi tilbyder til gengæld et spændende job med gode karrieremuligheder og løn efter kvalifikationer, inden for ædelmetal vurderings branchen. Vi er en mindre virksomhed, med en uformel tone og et højt drive, med fokus på at bibeholde vores position som markedsleder inden for kategorien. Har du spørgsmål? Så kontakt vores Personaleansvarlige på: jv@nyfortuna.dk mrk: job Send CV samt ansøgning med billede til: jv@nyfortuna.dk mrk.: Ansøgning Samtaler afholdes løbende fra midt juni, og vi ansætter så straks rette kandidat har meldt sig. Der vil være mulighed for hurtig tiltrædelse. Alle ansøgninger besvares senest 15.7.2019 Vi glæder os til at høre fra dig!

Som vurderingsekspert hos Nyfortuna Aarhus refererer du til vores Filial Direktør. Du bliver ansvarlig for dine egne opgaver relateret til den daglige drift, betjening af kunder mm.

Dine fokusområder er kundeekspeditioner, bogføring, optimering af handler og driften i butikken generelt, hvor du skal sikre den bedste handelsoplevelse for vores kunder, og en effektiv men omhyggelig håndtering af værdier.

Erfaring med ædelmetaller/smykker, diamanter, mønter, auktionshus o. lign. er ikke et krav men en klar fordel. 

Dine opgaver

  • Du arbejder med at betjene vores kunder, samt at vedligeholde og videreudvikle vores høje serviceniveau
  • Optimering af egen kunde portefølje
  • Administrative opgaver i form af bogføring, forsendelser mv.
  • Du holder dig opdateret om udviklingen i markedet, og søger aktivt relevant information
  • Håndtering af sociale medier

I takt med, at du udvikler dig, vil du få mere og mere ansvar for afdelingens nye projekter. Samt mulighed for uddannelse inden for kategorien.

Kvalifikationer

  • Du har et stort overblik, og formår trods travlhed at yde en excellent service.
  • Du er udadvendt, yderst service- og kundeorienteret, og du gør dit til at sikre kunden den bedste oplevelse.
  • Dine evner til at samarbejde og kommunikere er i top, og du har mod på nye opgaver løbende.
  • Du trives godt med matematik i jobbet.
  • Du er bruger, gerne superbruger af Office pakken, særligt Excel, samt kender til brug af Outlook eller lign.
  • Du er særdeles omhyggelig i tilgangen til dit arbejde og forstår vigtigheden i at alle opgaver følges til dørs.

Gode karrieremuligheder

Vi tilbyder til gengæld et spændende job med gode karrieremuligheder og løn efter kvalifikationer, inden for ædelmetal/vurderings branchen. Vi er en mindre virksomhed, med en uformel tone og et højt drive, med fokus på at bibeholde vores position som markedsleder inden for kategorien.

Har du spørgsmål?

Så kontakt vores Personaleansvarlige på: jv@nyfortuna.dk mrk: job

Send CV samt ansøgning med billede til: jv@nyfortuna.dk mrk.: Ansøgning

Samtaler afholdes løbende fra midt juni, og vi ansætter så straks rette kandidat har meldt sig. Der vil være mulighed for hurtig tiltrædelse. Alle ansøgninger besvares senest 15.7.2019

Vi glæder os til at høre fra dig!

GM RETAIL ApSAarhus C2019-06-13T00:00:002019-07-15T00:00:00
330042876COO til NaviairRobot - Er du klar til at få mere luft under vingerne? Click here for english version Naviair sikrer mobilitet og tilgængelighed i det danske luftrum for at understøtte vækst og sikkerhed i Danmark. Og vi tilbyder en spændende mulighed for at være med til at drive og udvikle trafikstyring og flyvekontrollen i hele landet. Som COO har du det overordnede ansvar for: Naviairs samlede døgnbemandede operative indsats At udvikle den operationelle organisation, således at arbejdstilgang og struktur konstant tilpasses skiftende vilkår At bidrage til den strategiske udvikling af den operationelle organisation Ledelse af en kompetent og engageret medarbejdergruppe bestående af cirka 400 medarbejdere fordelt på flere forskellige lokationer Som medlem af Naviairs direktion forventes du endvidere at: Have erfaring eller indsigt i meget høj rettidighed og driftsstabilitet kombineret med meget store sikkerhedskrav som kendetegner trafikstyringen i det danske luftrum Bidrage til den strategiske udvikling af Naviair som helhed Bidrage til arbejdet i direktionen som et værdiskabende og proaktivt bidragende direktionsmedlem med fokus på at træffe beslutninger og igangsætte aktiviteter, der gavner organisationen som helhed Forventninger til den ideelle kandidat: Du skal være i besiddelse af en relevant og opdateret branche viden og have en solid forståelse for hvad arbejdet med flyveledelse og flytransport rummer Du skal have erfaring fra roller, der har krævet at kombinere meget høje sikkerhedskrav med høj grad af rettidighed og driftsstabilitet Du skal have en forståelse af, og blik for, de udfordringer som flytransport industrien står overfor fremadrettet, herunder eksempelvis bæredygtighed og klima forhold samt den teknologiske og digitale udviklings betydning fremadrettet Du skal have fokus på kontinuerlig forbedringer, optimering og den fremtidige udvikling, så en erfaring med at drive en forandringsagenda er vigtigt Du skal bringe et helhedsmæssigt og analytisk perspektiv ind i dine overvejelser og sikre, at diskussioner og beslutninger i vid udstrækning træffes på et faktuelt og relevant grundlag Du skal være i stand til at etablere et konstruktivt og frugtbart samarbejde med interne og eksterne interessenter Du skal have erfaring i forhold til at begå dig i internationale fora samt have myndighedskontakt på højt ledelsesmæssigt niveau. At kunne interagere med interessenter på en professionel måde er væsentligt for at få succes i rollen Du skal have en ledelsesmæssig ballast og erfaring fra ledelse gennem andre ledere. Der skal være fokus på at definere en overordnet plan og processer for eksekvering af strategien Rejsen 2023 mere luft under vingerne Det er essentielt, at du har en høj grad af integritet og velforankret personlighed, der muliggør, at du kan begå dig med fornøden respekt Du skal være i besiddelse af stærke kommunikative færdigheder på dansk og engelsk (både mundtligt og skriftligt) Ansøgning Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-direktør Pernille Juel Sefort på e-mail: pjs@naviair.dk eller tlf.nr. 45 2015 8648. Naviair ser mangfoldighed som en styrke, og vi opfordrer derfor alle interesserede og kvalificerede, uanset alder, køn, race, religion og etnisk baggrund til at søge stillingen. Ansættelse er betinget af, at du kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden Hemmeligt (NATO SECRET) i Naviair. Klik på Ansøg og send en motiveret ansøgning og dit CV senest den 27. juni 2019. Vi har Heidrick & Struggles til at bidrage i processen, hvorfor din ansøgning og CV også vil tilgå denne virksomhed.- Er du klar til at få mere luft under vingerne?

Click here for english version

Naviair sikrer mobilitet og tilgængelighed i det danske luftrum for at understøtte vækst og sikkerhed i Danmark. Og vi tilbyder en spændende mulighed for at være med til at drive og udvikle trafikstyring og flyvekontrollen i hele landet.

Som COO har du det overordnede ansvar for:

  • Naviairs samlede døgnbemandede operative indsats
  • At udvikle den operationelle organisation, således at arbejdstilgang og struktur konstant tilpasses skiftende vilkår
  • At bidrage til den strategiske udvikling af den operationelle organisation
  • Ledelse af en kompetent og engageret medarbejdergruppe bestående af cirka 400 medarbejdere fordelt på flere forskellige lokationer
Som medlem af Naviairs direktion forventes du endvidere at:

  • Have erfaring eller indsigt i meget høj rettidighed og driftsstabilitet kombineret med meget store sikkerhedskrav som kendetegner trafikstyringen i det danske luftrum
  • Bidrage til den strategiske udvikling af Naviair som helhed
  • Bidrage til arbejdet i direktionen som et værdiskabende og proaktivt bidragende direktionsmedlem med fokus på at træffe beslutninger og igangsætte aktiviteter, der gavner organisationen som helhed
Forventninger til den ideelle kandidat:

  • Du skal være i besiddelse af en relevant og opdateret branche viden og have en solid forståelse for hvad arbejdet med flyveledelse og flytransport rummer
  • Du skal have erfaring fra roller, der har krævet at kombinere meget høje sikkerhedskrav med høj grad af rettidighed og driftsstabilitet
  • Du skal have en forståelse af, og blik for, de udfordringer som flytransport industrien står overfor fremadrettet, herunder eksempelvis bæredygtighed og klima forhold samt den teknologiske og digitale udviklings betydning fremadrettet
  • Du skal have fokus på kontinuerlig forbedringer, optimering og den fremtidige udvikling, så en erfaring med at drive en forandringsagenda er vigtigt
  • Du skal bringe et helhedsmæssigt og analytisk perspektiv ind i dine overvejelser og sikre, at diskussioner og beslutninger i vid udstrækning træffes på et faktuelt og relevant grundlag
  • Du skal være i stand til at etablere et konstruktivt og frugtbart samarbejde med interne og eksterne interessenter
  • Du skal have erfaring i forhold til at begå dig i internationale fora samt have myndighedskontakt på højt ledelsesmæssigt niveau. At kunne interagere med interessenter på en professionel måde er væsentligt for at få succes i rollen
  • Du skal have en ledelsesmæssig ballast og erfaring fra ledelse gennem andre ledere. Der skal være fokus på at definere en overordnet plan og processer for eksekvering af strategien ”Rejsen 2023 – mere luft under vingerne”
  • Det er essentielt, at du har en høj grad af integritet og velforankret personlighed, der muliggør, at du kan begå dig med fornøden respekt
  • Du skal være i besiddelse af stærke kommunikative færdigheder på dansk og engelsk (både mundtligt og skriftligt)
Ansøgning

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR-direktør Pernille Juel Sefort på e-mail: pjs@naviair.dk eller tlf.nr. +45 2015 8648.

Naviair ser mangfoldighed som en styrke, og vi opfordrer derfor alle interesserede og kvalificerede, uanset alder, køn, race, religion og etnisk baggrund til at søge stillingen.

Ansættelse er betinget af, at du kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden ”Hemmeligt” (NATO SECRET) i Naviair.

Klik på ”Ansøg” og send en motiveret ansøgning og dit CV senest den 27. juni 2019.

Vi har Heidrick & Struggles til at bidrage i processen, hvorfor din ansøgning og CV også vil tilgå denne virksomhed.



NaviairKastrup2019-06-15T00:00:002019-06-27T00:00:00
330041694Associate Creative DirectorRobot How many campaigns have you worked and labored on, only to be left scratching your head regarding the effectiveness of the work? At KAYAK, Brand Marketing Europe, we combine creativity with insights, analytics and findings to craft messaging that delivers real results and not just hype. We work quickly and efficiently and believe in rapid prototyping and optimization. This requires an objective mindset and willingness to work fast. For this role, we seek a hands-on creative professional that has extensive experience with creative concepting and copywriting across all forms of brand communications with a heavy focus on (but not limited to) video-based executions (TVCs and Social Media). This position reports to our VP, KAYAK Marketing Europe. Experience working with international accounts clients is a must-have, as is a strong understanding of European culture, and social trends. Experience working on travel accounts is helpful but not required for this role. Previous management experience leading and mentoring creative professionals is a requirement for this position. On a personal level we are looking for an up-beat, positive personality, someone who is comfortable working in a fast-paced technology company and possesses a strong desire to learn. Responsibilities Working with our Brand Managers and our in-house creative team to bring strong creative concepts to market in support of our product and brand initiatives. We are currently developing creative for five different brands in Europe: KAYAK, SWOODOO, checkfelix, momondo, and cheapflights. Specific tasks: Creative Concepting and Ideation Treatments and storyboards Long and short form copy Day-to-Day Management and mentoring Work closely with creative team to create exceptional marketing campaigns that get results Edit and proofread various materials as needed Coaching of other marketing disciplines Required Skills Significant experience in professional, commercial writing. A strong record in creating immaculate copy that stands out from the crowd. Experience writing award winning TVCs is critical for this role. Excellent verbal, written and presentation communication skills should be able to convey ideas independently and within a team setting. Copywriting skills must be at a native English level to be considered. Fluency in German, French or Spanish are also welcome! A good crafter, quick-acting but a stickler for detail. Able to find easy to execute creative solutions. Team management skills and strong coaching abilities. Deep understanding of the entire digital ecosystem is a MUST! About KAYAK Our mission at KAYAK is to help people experience the world through travel, and provide the world s favorite travel planning tools. With every query, KAYAK searches other sites to show travelers the information they need to find the right flights, hotels, rental cars and vacation packages. And because our team is always on the lookout looking for ways to make travel planning and trip management even easier, we offer a variety of tools and features such as KAYAK Trips, Explore and Price Forecast and are constantly evolving our app, Facebook Messenger and Slack bots, Alexa skill and related A.I. innovations. In addition to KAYAK, we manage a portfolio of metasearch brands including: momondo, Cheapflights, SWOODOO, checkfelix and Mundi that together process more than two billion consumer queries a year. KAYAK is an independently managed subsidiary of Booking Holdings. As an employee of KAYAK, you will be part of a global network that includes OpenTable and KAYAK s portfolio of metasearch brands including momondo, Cheapflights, Swoodoo, checkfelix and Mundi. Many employees are dedicated to one brand, but we all have the benefit of using each other s strengths and insights. Together, we re able to help people experience the world through dining and travel. Benefits Perks 6 weeks paid vacation Day off on your birthday Pension plan contributions Health insurance No stupid meetings Lunch catering five days per week Monthly massages An awesome office in the city centre of Copenhagen Multiple social events, e.g. wine and beer tasting, football, yoga, Friday bars, foosball A great team of social and passionate professionals We are an equal opportunity employer and value diversity at our company. We do not discriminate on the basis of race, religion, color, national origin, gender, sexual orientation, age, marital status, veteran status, or disability status.

How many campaigns have you worked and labored on, only to be left scratching your head regarding the effectiveness of the work? At KAYAK, Brand Marketing Europe, we combine creativity with insights, analytics and findings to craft messaging that delivers real results and not just hype. We work quickly and efficiently and believe in rapid prototyping and optimization. This requires an objective mindset and willingness to work fast.

For this role, we seek a hands-on creative professional that has extensive experience with creative concepting and copywriting across all forms of brand communications with a heavy focus on (but not limited to) video-based executions (TVCs and Social Media). This position reports to our VP, KAYAK Marketing Europe.

Experience working with international accounts/clients is a must-have, as is a strong understanding of European culture, and social trends. Experience working on travel accounts is helpful but not required for this role.

Previous management experience leading and mentoring creative professionals is a requirement for this position.

On a personal level we are looking for an up-beat, positive personality, someone who is comfortable working in a fast-paced technology company and possesses a strong desire to learn.

Responsibilities

Working with our Brand Managers and our in-house creative team to bring strong creative concepts to market in support of our product and brand initiatives.

We are currently developing creative for five different brands in Europe: KAYAK, SWOODOO, checkfelix, momondo, and cheapflights.

Specific tasks:

  • Creative Concepting and Ideation
  • Treatments and storyboards
  • Long and short form copy
  • Day-to-Day Management and mentoring
  • Work closely with creative team to create exceptional marketing campaigns that get results
  • Edit and proofread various materials as needed
  • Coaching of other marketing disciplines

Required Skills

  • Significant experience in professional, commercial writing. A strong record in creating immaculate copy that stands out from the crowd. Experience writing award winning TVCs is critical for this role.
  • Excellent verbal, written and presentation communication skills – should be able to convey ideas independently and within a team setting.
  • Copywriting skills must be at a native English level to be considered. Fluency in German, French or Spanish are also welcome!
  • A good crafter, quick-acting but a stickler for detail. Able to find easy to execute creative solutions.
  • Team management skills and strong coaching abilities.
  • Deep understanding of the entire digital ecosystem is a MUST!

About KAYAK

Our mission at KAYAK is to help people experience the world through travel, and provide the world’s favorite travel planning tools. With every query, KAYAK searches other sites to show travelers the information they need to find the right flights, hotels, rental cars and vacation packages.

And because our team is always on the lookout looking for ways to make travel planning and trip management even easier, we offer a variety of tools and features such as KAYAK Trips, Explore and Price Forecast and are constantly evolving our app, Facebook Messenger and Slack bots, Alexa skill and related A.I. innovations.

In addition to KAYAK, we manage a portfolio of metasearch brands including: momondo, Cheapflights, SWOODOO, checkfelix and Mundi that together process more than two billion consumer queries a year.

KAYAK is an independently managed subsidiary of Booking Holdings.

As an employee of KAYAK, you will be part of a global network that includes OpenTable and KAYAK's portfolio of metasearch brands including momondo, Cheapflights, Swoodoo, checkfelix and Mundi. Many employees are dedicated to one brand, but we all have the benefit of using each other’s strengths and insights. Together, we’re able to help people experience the world through dining and travel.

Benefits & Perks

  • 6 weeks paid vacation
  • Day off on your birthday
  • Pension plan contributions
  • Health insurance
  • No stupid meetings
  • Lunch catering five days per week
  • Monthly massages
  • An awesome office in the city centre of Copenhagen
  • Multiple social events, e.g. wine and beer tasting, football, yoga, Friday bars, foosball
  • A great team of social and passionate professionals

We are an equal opportunity employer and value diversity at our company. We do not discriminate on the basis of race, religion, color, national origin, gender, sexual orientation, age, marital status, veteran status, or disability status.

MOMONDO A/SKøbenhavn K2019-06-12T00:00:002019-07-07T00:00:00
330037959KommunaldirektørRobot Rudersdal Kommunes kommunaldirektør gennem en længere årrække går på pension. Har du kompetencer, personlighed og erfaringer, der matcher krav og forventninger, står kommunalbestyrelse og 5000 dedikerede medarbejdere klar til at byde dig velkommen i en attraktiv chefstilling i den veldrevne kommune lidt nord for København. Om jobbet Kommunaldirektøren er den øverst ansatte leder af den samlede kommunale organisation. Kommunaldirektøren er bindeled mellem kommunens politiske og administrative niveau, rådgiver og sparringspartner for borgmester og Kommunalbestyrelse, herunder i forhold til organisation, juridiske anliggender, økonomi, medier samt politiske temaer. Kommunaldirektøren sikrer lovlig forvaltningsudøvelse og understøtter eksekvering af og opfølgning på politiske visioner, beslutninger og planer med henblik på effektive løsninger og bæredygtige resultater. Kommunaldirektøren er garanten for effektiv økonomistyring og hensigtsmæssig ressourceudnyttelse med fokus på strategi, udvikling og forbedringer. Kommunaldirektøren initierer og følger op på udvikling af organisation, samarbejde, processer og opgaveløsning. Din profil Du har flere års erfaring, og du kan dokumentere praksisnære resultater som leder i politisk ledede organisationer. Det gælder over for økonomi som i forhold til udvikling og forbedring i bredere forstand. Du har skabt følgeskab i kraft af personlighed, dømmekraft, modenhed, indsigt, ambitioner og udsyn. Du er trænet i tætte samspil med det politiske niveau, du har stærke netværkskompetencer og er vant til at finde løsninger i relationer. Du er optaget af og opdateret på den fortsatte udvikling af den kommunale sektor. Du arbejder værdibaseret og åbent med respekt for ansatte og dagligdag og mestrer strategisk motiverende ledelse med et innovativt udsyn. Du har sikkert en længere videregående uddannelse og gerne lederuddannelse, der matcher stillingen. Vi forventer, at du planlægger at være kommunaldirektør i Rudersdal Kommune så længe, at du kan se resultaterne af samarbejdet. Derfor skal du vælge os Et attraktivt job i en veldrevet kommune med en faglig stærk organisation præget af en god tone. Også et ansvarsfuldt job, hvor tradition og fornyelse skal afbalanceres gennem begavede initiativer og meningsgivende fortolkning af fremtidens behov. Ansættelsesvilkår Stillingen er klassificeret efter aftale om aflønning af chefer, og ansættelsen sker på kontraktvilkår. Om os Rudersdal Kommunes administrative organisation er en decentral, fagligt tonet organisation med 5000 ansatte, ledet af direktionen på 4 medlemmer (kommunaldirektør og 3 direktører). Organisationen er struktureret i 11 faglige områder, der hver er ledet af en områdechef med reference til en direktør. Områdecheferne for hhv. Økonomi, Personale samt Borgerservice og Digitalisering refererer til kommunaldirektøren. Ansøgning, samtale og kontakt Du søger jobbet ved at klikke på knappen Søg stilling nedenfor. Rekrutteringsproces, jobbets rammer, fokuspunkter og forventninger til ansøgerne er nærmere beskrevet i den udarbejdede job- og personprofil, som kan hentes her:.kommunaldirektor.pdf Rekrutteringsprocessen varetages af Thorups kontor.

Rudersdal Kommunes kommunaldirektør gennem en længere årrække går på pension. Har du kompetencer, personlighed og erfaringer, der matcher krav og forventninger, står kommunalbestyrelse og 5000 dedikerede medarbejdere klar til at byde dig velkommen i en attraktiv chefstilling i den veldrevne kommune lidt nord for København.

Om jobbet

Kommunaldirektøren er den øverst ansatte leder af den samlede kommunale organisation. Kommunaldirektøren er bindeled mellem kommunens politiske og administrative niveau, rådgiver og sparringspartner for borgmester og Kommunalbestyrelse, herunder i forhold til organisation, juridiske anliggender, økonomi, medier samt politiske temaer.

Kommunaldirektøren sikrer lovlig forvaltningsudøvelse og understøtter eksekvering af og opfølgning på politiske visioner, beslutninger og planer med henblik på effektive løsninger og bæredygtige resultater. Kommunaldirektøren er garanten for effektiv økonomistyring og hensigtsmæssig ressourceudnyttelse med fokus på strategi, udvikling og forbedringer. Kommunaldirektøren initierer og følger op på udvikling af organisation, samarbejde, processer og opgaveløsning.

Din profil

Du har flere års erfaring, og du kan dokumentere praksisnære resultater som leder i politisk ledede organisationer. Det gælder over for økonomi som i forhold til udvikling og forbedring i bredere forstand. Du har skabt følgeskab i kraft af personlighed, dømmekraft, modenhed, indsigt, ambitioner og udsyn. Du er trænet i tætte samspil med det politiske niveau, du har stærke netværkskompetencer og er vant til at finde løsninger i relationer. Du er optaget af og opdateret på den fortsatte udvikling af den kommunale sektor. Du arbejder værdibaseret og åbent med respekt for ansatte og dagligdag og mestrer strategisk motiverende ledelse med et innovativt udsyn.

Du har sikkert en længere videregående uddannelse og gerne lederuddannelse, der matcher stillingen.

Vi forventer, at du planlægger at være kommunaldirektør i Rudersdal Kommune så længe, at du kan se resultaterne af samarbejdet.

Derfor skal du vælge os

Et attraktivt job i en veldrevet kommune med en faglig stærk organisation præget af en god tone. Også et ansvarsfuldt job, hvor tradition og fornyelse skal afbalanceres gennem begavede initiativer og meningsgivende fortolkning af fremtidens behov.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er klassificeret efter aftale om aflønning af chefer, og ansættelsen sker på kontraktvilkår.

Om os

Rudersdal Kommunes administrative organisation er en decentral, fagligt tonet organisation med 5000 ansatte, ledet af direktionen på 4 medlemmer (kommunaldirektør og 3 direktører). Organisationen er struktureret i 11 faglige områder, der hver er ledet af en områdechef med reference til en direktør. Områdecheferne for hhv. Økonomi, Personale samt Borgerservice og Digitalisering refererer til kommunaldirektøren.

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.

Rekrutteringsproces, jobbets rammer, fokuspunkter og forventninger til ansøgerne er nærmere beskrevet i den udarbejdede job- og personprofil, som kan hentes her:.kommunaldirektor.pdf

Rekrutteringsprocessen varetages af Thorups kontor.

Rudersdal KommuneHolte2019-06-06T00:00:002019-07-30T00:00:00
330028393Director, Head of CuraRobot Kommerciel profil til leverance af komplekse IT-projekter inden for Healthcare Som Director, Head of Cura hos Systematic bliver du en del af afdelingen Columna Cura under Healthcare, der er et område i hastig vækst. Afdelingen udvikler den næste generation af journalsystemer til sundheds-, omsorgs- og socialsektoren. Virksomheden oplever stor tilfredshed hos sine kunder, som hovedsagelig er små og mellemstore kommuner i hele Danmark. Med reference til Group Senior Vice President for Healthcare bliver du en del af et Director team på 3, hvor du er end-to-end ansvarlig for kundeleverancen med en portefølje af projekt- og after sales leverancer. Der er tale om store komplekse IT-projekter med mange interessenter. Du vil fungere som trænende spiller og sparringspartner for dit team. Din tilgang til kunden vil være kommerciel, og du er strategisk tænkende i forhold til opbygning af gode og langvarige kunderelationer samt udnyttelse af potentialet i markedet. Af arbejdsområder kan nævnes: Øverst ansvarlige for komplekse leveranceprojekter samt en portefølje af projekter som kan løbe op til 8 år Sparringspartner for projektteam hvor du kan bidrage med din viden, erfaring og dit netværk inden for sundhedsområdet. Sætte holdet internt og sikre at teamet har rammerne og ressourcerne til at løse deres opgaver Fastlægge og gennemføre strategier hos kunder således at uudnyttet potentiale indfries Opbygge og opretholde troværdige relationer med kunder og samarbejdspartnere Lede og udvikle dit team på 37 FTE, heraf to ledere i direkte reference Have styr på økonomi samt service- og driftskontrakter Det er et krav, at du har viden om, og erfaring inden for, projektledelse af komplekse IT-projekter, så du er i stand til at føre en faglig dialog hos kunderne omkring leverance. Det er hertil vigtigt, at du har en forståelse for den politiske kontekst, som projekter inden for sundheds-IT lever i. Det er derfor en fordel, hvis du også har beskæftiget dig med offentlige kunder. Du har minimum 10 års erfaring som Program Manager, Program Director eller lignende for store komplekse IT-projekter. Det forventes derudover, at du har 3-5 års erfaring som leder af ledere. Det er en fordel, hvis du har en uddannelse inden for IT, men ikke et krav, da relevant arbejdserfaring vægtes højere. Du taler og forstår dansk og engelsk. Som person er du udadvendt og initiativrig. Du er resultatorienteret og har en god forretningssans. Derudover formår du at kommunikere med alle typer af stakeholders, og du er en person med gode samarbejdsevner, der forstår at motivere og udvikle dine medarbejdere. Systematic tilbyder en spændende lederstilling med fokus på gode og langvarige kunderelationer. Du bliver en del af et fagligt stærkt miljø med dygtige kolleger, som har den nyeste viden om ledelse af komplekse IT-programmer. Systematics unikke kombination af de stærke principper fra CMMI og de bedste aspekter af LEAN og Scrum gør virksomheden i stand til at udvikle pålidelige løsninger af høj kvalitet, som leveres til aftalt tid og økonomi. Systematic kan desuden tilbyde en offensiv uddannelsespolitik og en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv. Det sociale sammenhold vægtes højt på arbejdspladsen, og der er en meget aktiv personaleforening. Da Systematic arbejder på sikkerhedsklassificerede projekter, skal alle medarbejdere sikkerhedsgodkendes. Rejsedage: Begrænset, dog med kørsel rundt i Danmark ved kundebesøg Arbejdssted: Aarhus Vil du vide mere om virksomheden eller stillingen, er du velkommen til at kontakte Unique Human Capital, Senior Research Consultant Henriette Toftgaard Pedersen på 45 60 21 02 31. Alle henvendelser behandles fortroligt.

Kommerciel profil til leverance af komplekse IT-projekter inden for Healthcare

Som Director, Head of Cura hos Systematic bliver du en del af afdelingen Columna Cura under Healthcare, der er et område i hastig vækst. Afdelingen udvikler den næste generation af journalsystemer til sundheds-, omsorgs- og socialsektoren. Virksomheden oplever stor tilfredshed hos sine kunder, som hovedsagelig er små og mellemstore kommuner i hele Danmark.

Med reference til Group Senior Vice President for Healthcare bliver du en del af et Director team på 3, hvor du er end-to-end ansvarlig for kundeleverancen med en portefølje af projekt- og after sales leverancer. Der er tale om store komplekse IT-projekter med mange interessenter. Du vil fungere som trænende spiller og sparringspartner for dit team. Din tilgang til kunden vil være kommerciel, og du er strategisk tænkende i forhold til opbygning af gode og langvarige kunderelationer samt udnyttelse af potentialet i markedet.

Af arbejdsområder kan nævnes:

  • Øverst ansvarlige for komplekse leveranceprojekter samt en portefølje af projekter som kan løbe op til +8 år
  • Sparringspartner for projektteam hvor du kan bidrage med din viden, erfaring og dit netværk inden for sundhedsområdet.
  • Sætte holdet internt og sikre at teamet har rammerne og ressourcerne til at løse deres opgaver
  • Fastlægge og gennemføre strategier hos kunder således at uudnyttet potentiale indfries
  • Opbygge og opretholde troværdige relationer med kunder og samarbejdspartnere
  • Lede og udvikle dit team på 37 FTE, heraf to ledere i direkte reference
  • Have styr på økonomi samt service- og driftskontrakter 

Det er et krav, at du har viden om, og erfaring inden for, projektledelse af komplekse IT-projekter, så du er i stand til at føre en faglig dialog hos kunderne omkring leverance. Det er hertil vigtigt, at du har en forståelse for den politiske kontekst, som projekter inden for sundheds-IT lever i. Det er derfor en fordel, hvis du også har beskæftiget dig med offentlige kunder.   

Du har minimum 10 års erfaring som Program Manager, Program Director eller lignende for store komplekse IT-projekter. Det forventes derudover, at du har 3-5 års erfaring som leder af ledere. Det er en fordel, hvis du har en uddannelse inden for IT, men ikke et krav, da relevant arbejdserfaring vægtes højere. Du taler og forstår dansk og engelsk.

Som person er du udadvendt og initiativrig. Du er resultatorienteret og har en god forretningssans. Derudover formår du at kommunikere med alle typer af stakeholders, og du er en person med gode samarbejdsevner, der forstår at motivere og udvikle dine medarbejdere.

Systematic tilbyder en spændende lederstilling med fokus på gode og langvarige kunderelationer. Du bliver en del af et fagligt stærkt miljø med dygtige kolleger, som har den nyeste viden om ledelse af komplekse IT-programmer. Systematics unikke kombination af de stærke principper fra CMMI og de bedste aspekter af LEAN og Scrum gør virksomheden i stand til at udvikle pålidelige løsninger af høj kvalitet, som leveres til aftalt tid og økonomi. Systematic kan desuden tilbyde en offensiv uddannelsespolitik og en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv. Det sociale sammenhold vægtes højt på arbejdspladsen, og der er en meget aktiv personaleforening. Da Systematic arbejder på sikkerhedsklassificerede projekter, skal alle medarbejdere sikkerhedsgodkendes.

Rejsedage: Begrænset, dog med kørsel rundt i Danmark ved kundebesøg

Arbejdssted: Aarhus

Vil du vide mere om virksomheden eller stillingen, er du velkommen til at kontakte Unique Human Capital, Senior Research Consultant Henriette Toftgaard Pedersen på +45 60 21 02 31. Alle henvendelser behandles fortroligt.

 

Unique Consult Danmark A/SAarhus C2019-06-04T00:00:002019-07-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vuderingsekspert med fokus på service

GM RETAIL ApS

Aarhus C
Som vurderingsekspert hos Nyfortuna Aarhus refererer du til vores Filial Direktør. Du bliver ansvarlig for dine egne opgaver relateret til den daglige drift, betjening af kunder mm. Dine fokusområder er kundeekspeditioner, bogføring, optimering af h...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:15. juli 2019

COO til Naviair

Naviair

Kastrup
- Er du klar til at få mere luft under vingerne? Click here for english version Naviair sikrer mobilitet og tilgængelighed i det danske luftrum for at understøtte vækst og sikkerhed i Danmark. Og vi tilbyder en spændende mulighed for at være med til...
Indrykket:15. juni 2019
Udløbsdato:27. juni 2019

Associate Creative Director

MOMONDO A/S

København K
How many campaigns have you worked and labored on, only to be left scratching your head regarding the effectiveness of the work? At KAYAK, Brand Marketing Europe, we combine creativity with insights, analytics and findings to craft messaging that de...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:7. juli 2019

Kommunaldirektør

Rudersdal Kommune

Holte
Rudersdal Kommunes kommunaldirektør gennem en længere årrække går på pension. Har du kompetencer, personlighed og erfaringer, der matcher krav og forventninger, står kommunalbestyrelse og 5000 dedikerede medarbejdere klar til at byde dig velkommen i...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:30. juli 2019

Director, Head of Cura

Unique Consult Danmark A/S

Aarhus C
Kommerciel profil til leverance af komplekse IT-projekter inden for Healthcare Som Director, Head of Cura hos Systematic bliver du en del af afdelingen Columna Cura under Healthcare, der er et område i hastig vækst. Afdelingen udvikler den næste gen...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:16. juli 2019