Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Velorganiseret og serviceminded direktionssekretær til Økonomiforvaltningen i Københavns Kommune

Har du lyst til udfordrende opgaver, der støtter op om vores direktion og sikrer, at deres hverdag fungerer? Kan du have sans for detaljen og samtidig bevare overblikket over mange forskellige opgaver? Motiveres du af at være den, der får enderne til at nå sammen?  
 
Vi søger en direktionssekretær til et barselsvikariat til at bistå vores plandirektør og økonomidirektør. Vi tilbyder et spændende job tæt på de politiske sager og processer. Stillingen er placeret i Økonomiforvaltningens direktionssekretariat, hvor der ofte er fart på, og hvor to dage sjældent er ens.  
 
Dine vigtigste opgaver bliver  
  • Kalenderstyring for direktører  
  • Bestilling og indhentning af mødemateriale  
  • Kvalitetssikring og korrekturlæsning  
  • Diverse ad hoc-opgaver for direktionen og på tværs af Direktionssekretariatet  
  • Håndtering af Økonomiforvaltningens aktindsigtssager i samarbejde med sekretariatets jurister  
Din nærmeste samarbejdspartner bliver den administrerende direktørs assistent, økonomidirektøren, plandirektøren og de øvrige medarbejdere i Direktionssekretariatet. Din arbejdsdag vil tage udgangspunkt i en række faste opgaver, fx kalenderstyring, der understøtter direktionens hverdag.
Du bliver direktionssekretær for to direktører, men vil indgå i forkontorets betjening af den samlede direktion. Du kommer til at sidde i direktionens forkontor, der er præget af et højt tempo, stort engagement og af, at der kommer mange forskellige mennesker og opgaver forbi i løbet af en arbejdsdag.  
 
Vi lægger vægt på, at du  
  • kan bevare overblikket og tager ansvar for at følge opgaverne til dørs, også når der er travlt  
  • kan identificere andres behov – måske endda før de selv kan  
  • kan arbejde selvstændigt og sikkert  
  • er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt  
  • er imødekommende og har gode samarbejdsevner  
  • har erfaring med betjening af øverste ledelsesniveau – gerne i en politisk styret organisation  
  • har godt styr på Office-pakken og særligt Outlook 
  • har en relevant uddannelse, fx kontoruddannelse, advokatsekretær eller lignende 
Vi er 10 medarbejdere i Direktionssekretariatet, hvor vi har en hyggelig og uformel omgangstone. Vi er en arbejdsplads med gode muligheder for personlig og faglig udvikling, og vi vægter det faglige og sociale sammenhold højt. Vi har flekstidsordning, og planlægning af din arbejdstid vil ske i samarbejde med direktionen og dine kolleger. 
 
Vi arbejder for overborgmesteren, Borgerrepræsentationen og Økonomiudvalget og understøtter derved de kommunale beslutningsorganer på højeste niveau. Sideløbende varetager vi de overordnede, koordinerende opgaver vedrørende kommunens økonomi, personale, fysiske planlægning, administration, kommunikation og den generelle udvikling af byen.  
 
Ansættelsesforhold  
Stillingen er et barselsvikariat og gælder fra august 2019.  
Ansættelse og løn er efter gældende overenskomst med mulighed for tillæg afhængigt af dine kvalifikationer.  
 
Vil du vide mere?   
Læs mere om Københavns Kommune, Økonomiforvaltningen og Borgerrepræsentationen på www.kk.dk.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Ditte Steen på 2151 8554 eller direktionsassistent Lisa Lindberg på 2870 2141. 
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 26. maj 2019  
 
Om Økonomiforvaltningen  
Københavns Kommune er Danmarks største arbejdsplads med syv forvaltninger og cirka 45.000 medarbejdere. I Økonomiforvaltningen er vi cirka 2.500 medarbejdere fordelt på en rådhusdel og fire selvstændige driftsenheder, som leverer service og rådgivning til hele kommunen.  
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330019413Phoenix-bf9cd61c12019-05-08T12:00:47.910Velorganiseret og serviceminded direktionssekretær til Økonomiforvaltningen i Københavns Kommune
Har du lyst til udfordrende opgaver, der støtter op om vores direktion og sikrer, at deres hverdag fungerer? Kan du have sans for detaljen og samtidig bevare overblikket over mange forskellige opgaver? Motiveres du af at være den, der får enderne til at nå sammen?  
 
Vi søger en direktionssekretær til et barselsvikariat til at bistå vores plandirektør og økonomidirektør. Vi tilbyder et spændende job tæt på de politiske sager og processer. Stillingen er placeret i Økonomiforvaltningens direktionssekretariat, hvor der ofte er fart på, og hvor to dage sjældent er ens.  
 
Dine vigtigste opgaver bliver  
  • Kalenderstyring for direktører  
  • Bestilling og indhentning af mødemateriale  
  • Kvalitetssikring og korrekturlæsning  
  • Diverse ad hoc-opgaver for direktionen og på tværs af Direktionssekretariatet  
  • Håndtering af Økonomiforvaltningens aktindsigtssager i samarbejde med sekretariatets jurister  
Din nærmeste samarbejdspartner bliver den administrerende direktørs assistent, økonomidirektøren, plandirektøren og de øvrige medarbejdere i Direktionssekretariatet. Din arbejdsdag vil tage udgangspunkt i en række faste opgaver, fx kalenderstyring, der understøtter direktionens hverdag.
Du bliver direktionssekretær for to direktører, men vil indgå i forkontorets betjening af den samlede direktion. Du kommer til at sidde i direktionens forkontor, der er præget af et højt tempo, stort engagement og af, at der kommer mange forskellige mennesker og opgaver forbi i løbet af en arbejdsdag.  
 
Vi lægger vægt på, at du  
  • kan bevare overblikket og tager ansvar for at følge opgaverne til dørs, også når der er travlt  
  • kan identificere andres behov – måske endda før de selv kan  
  • kan arbejde selvstændigt og sikkert  
  • er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt  
  • er imødekommende og har gode samarbejdsevner  
  • har erfaring med betjening af øverste ledelsesniveau – gerne i en politisk styret organisation  
  • har godt styr på Office-pakken og særligt Outlook 
  • har en relevant uddannelse, fx kontoruddannelse, advokatsekretær eller lignende 
Vi er 10 medarbejdere i Direktionssekretariatet, hvor vi har en hyggelig og uformel omgangstone. Vi er en arbejdsplads med gode muligheder for personlig og faglig udvikling, og vi vægter det faglige og sociale sammenhold højt. Vi har flekstidsordning, og planlægning af din arbejdstid vil ske i samarbejde med direktionen og dine kolleger. 
 
Vi arbejder for overborgmesteren, Borgerrepræsentationen og Økonomiudvalget og understøtter derved de kommunale beslutningsorganer på højeste niveau. Sideløbende varetager vi de overordnede, koordinerende opgaver vedrørende kommunens økonomi, personale, fysiske planlægning, administration, kommunikation og den generelle udvikling af byen.  
 
Ansættelsesforhold  
Stillingen er et barselsvikariat og gælder fra august 2019.  
Ansættelse og løn er efter gældende overenskomst med mulighed for tillæg afhængigt af dine kvalifikationer.  
 
Vil du vide mere?   
Læs mere om Københavns Kommune, Økonomiforvaltningen og Borgerrepræsentationen på www.kk.dk.
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Ditte Steen på 2151 8554 eller direktionsassistent Lisa Lindberg på 2870 2141. 
 
Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 26. maj 2019  
 
Om Økonomiforvaltningen  
Københavns Kommune er Danmarks største arbejdsplads med syv forvaltninger og cirka 45.000 medarbejdere. I Økonomiforvaltningen er vi cirka 2.500 medarbejdere fordelt på en rådhusdel og fire selvstændige driftsenheder, som leverer service og rådgivning til hele kommunen.  
 
2019-05-27T00:53:02.130 Har du lyst til udfordrende opgaver, der støtter op om vores direktion og sikrer, at deres hverdag fungerer? Kan du have sans for detaljen og samtidig bevare overblikket over mange forskellige opgaver? Motiveres du af at være den, der får enderne til at nå sammen? Vi søger en direktionssekretær til et barselsvikariat til at bistå vores plandirektør og økonomidirektør. Vi tilbyder et spændende job tæt på de politiske sager og processer. Stillingen er placeret i Økonomiforvaltningens direktionssekretariat, hvor der ofte er fart på, og hvor to dage sjældent er ens. Dine vigtigste opgaver bliver Kalenderstyring for direktører Bestilling og indhentning af mødemateriale Kvalitetssikring og korrekturlæsning Diverse ad hoc-opgaver for direktionen og på tværs af Direktionssekretariatet Håndtering af Økonomiforvaltningens aktindsigtssager i samarbejde med sekretariatets jurister Din nærmeste samarbejdspartner bliver den administrerende direktørs assistent, økonomidirektøren, plandirektøren og de øvrige medarbejdere i Direktionssekretariatet. Din arbejdsdag vil tage udgangspunkt i en række faste opgaver, fx kalenderstyring, der understøtter direktionens hverdag. Du bliver direktionssekretær for to direktører, men vil indgå i forkontorets betjening af den samlede direktion. Du kommer til at sidde i direktionens forkontor, der er præget af et højt tempo, stort engagement og af, at der kommer mange forskellige mennesker og opgaver forbi i løbet af en arbejdsdag. Vi lægger vægt på, at du kan bevare overblikket og tager ansvar for at følge opgaverne til dørs, også når der er travlt kan identificere andres behov måske endda før de selv kan kan arbejde selvstændigt og sikkert er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt er imødekommende og har gode samarbejdsevner har erfaring med betjening af øverste ledelsesniveau gerne i en politisk styret organisation har godt styr på Office-pakken og særligt Outlook har en relevant uddannelse, fx kontoruddannelse, advokatsekretær eller lignende Vi er 10 medarbejdere i Direktionssekretariatet, hvor vi har en hyggelig og uformel omgangstone. Vi er en arbejdsplads med gode muligheder for personlig og faglig udvikling, og vi vægter det faglige og sociale sammenhold højt. Vi har flekstidsordning, og planlægning af din arbejdstid vil ske i samarbejde med direktionen og dine kolleger. Vi arbejder for overborgmesteren, Borgerrepræsentationen og Økonomiudvalget og understøtter derved de kommunale beslutningsorganer på højeste niveau. Sideløbende varetager vi de overordnede, koordinerende opgaver vedrørende kommunens økonomi, personale, fysiske planlægning, administration, kommunikation og den generelle udvikling af byen. Ansættelsesforhold Stillingen er et barselsvikariat og gælder fra august 2019. Ansættelse og løn er efter gældende overenskomst med mulighed for tillæg afhængigt af dine kvalifikationer. Vil du vide mere? Læs mere om Københavns Kommune, Økonomiforvaltningen og Borgerrepræsentationen på www.kk.dk. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Ditte Steen på 2151 8554 eller direktionsassistent Lisa Lindberg på 2870 2141. Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 26. maj 2019 Om Økonomiforvaltningen Københavns Kommune er Danmarks største arbejdsplads med syv forvaltninger og cirka 45.000 medarbejdere. I Økonomiforvaltningen er vi cirka 2.500 medarbejdere fordelt på en rådhusdel og fire selvstændige driftsenheder, som leverer service og rådgivning til hele kommunen.10Phoenixbf9cd61c101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-26T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=158125&DepartmentId=19371&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3522710Center for Økonomi11Rådhuspladsen 11550København VDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset756467KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15812500008-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bf9cd61chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=bf9cd61chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bf9cd61c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=bf9cd61c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/3.jpgEr du den nye Direktionssekretær i Center for Økonomi?12008001Dansk3Læse/ tale343104Direktionssekretær5Kontor og administration361739979mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330076007Sekretær for forsvarsministeren (genopslag)Robot Er du en ansvarlig og erfaren forkontorsekretær med gode samarbejdsevner, et godt overblik i pressede situationer og klar til at tage hånd om stort som småt? Så er du måske den, vi søger som sekretær for forsvarsministeren.Om os Forsvarsministeriets Minister- og ledelsessekretariat består af Ministersekretariatet, Ledelsessekretariatet samt Presse- og Kommunikationsenheden. Tilsammen varetager vi betjeningen af forsvarsministeren, departementets øverste ledelse, ministeriets pressehåndtering samt den interne og eksterne kommunikation. Du kommer til at arbejde i Ministersekretariatet, der er præget af et uformelt og professionelt arbejdsmiljø. Vi har stort fokus på samarbejde, god kemi og ansvarsfølelse. Det er en helt afgørende forudsætning for Ministersekretariatets opgaveløsning, at der i høj grad er tale om en holdindsats. Sammen skaber og sikrer vi de rigtige rammer om forsvarsministerens dagligdag.Om stillingen Som sekretær er din primære opgave i tæt samarbejde med den anden forkontorsekretær at støtte forsvarsministeren i dennes daglige virke, herunder med en række praktiske forhold. Det omfatter blandt andet kalenderstyring, mødeopdækning og afrydning, modtagelse af indgående samtaler og personlige invitationer, samt registrering og arkivering af post. Herudover vil du have et ansvar for Ministersekretariatets rejsestyring, kontering af regninger samt mange andre opgaver. Stillingen stiller store krav til fleksibilitet, da arbejdstiderne kan være omskiftelige.Om dig Du er kontorfuldmægtig eller har erfaring fra en lignende sekretærstilling, gerne med mindst 3-5 års erfaring fra det offentlige og gerne i et departement. Du skal kunne arbejde selvstændigt, være detaljeorienteret og kunne håndtere en række aktiviteter på samme tid. Samtidig skal du forstå betydningen af at være en del af et hold, der er afhængig af hinandens indsats. Du skal være fleksibel, serviceminded og kunne bevare det gode humør i et til tider hektisk miljø. Det er en fordel, hvis du har tidligere erfaring med ministerbetjeningsopgaven og indsigt i arbejdet i ministerierne på tværs af Slotsholmen. Du skal kunne formulere dig ubesværet i skrift og tale på dansk og engelsk. Du skal have et godt kendskab til Microsoft Office pakken og gerne kendskab til SAP og ESDH-systemet Captia.Ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning som kontorfuldmægtig sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer - Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten). Stillingen er placeret i løngruppe 3, sats 1, hovedstad. Der er til stillingen tillige knyttet et funktionsbestemt tillæg. Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg i forbindelse med ansættelsen. Hertil kommer en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning. Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde denne under hele ansættelsesforløbet. KONTAKT OG ANSØGNING Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Kim Rosner Pedersen, souschef i Minister- og ledelsessekretariatet på tlf. 61 87 18 51. Hvis du har spørgsmål til løn og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Louise Klingenberg Nielsen på tlf. 72 81 91 21. Ansøgningsfristen er den 3. september 2019. Samtaler forventes afholdt løbende. Du kan søge stillingen via nedenstående link. Stillingen er ledig til besættelse fra 1. oktober 2019 eller snarest derefter. Vi vil bede dig om at søge stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale. Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.Er du en ansvarlig og erfaren forkontorsekretær med gode samarbejdsevner, et godt overblik i pressede situationer og klar til at tage hånd om stort som småt? Så er du måske den, vi søger som sekretær for forsvarsministeren.

Om os

Forsvarsministeriets Minister- og ledelsessekretariat består af Ministersekretariatet, Ledelsessekretariatet samt Presse- og Kommunikationsenheden. Tilsammen varetager vi betjeningen af forsvarsministeren, departementets øverste ledelse, ministeriets pressehåndtering samt den interne og eksterne kommunikation.

Du kommer til at arbejde i Ministersekretariatet, der er præget af et uformelt og professionelt arbejdsmiljø. Vi har stort fokus på samarbejde, god kemi og ansvarsfølelse. Det er en helt afgørende forudsætning for Ministersekretariatets opgaveløsning, at der i høj grad er tale om en holdindsats. Sammen skaber og sikrer vi de rigtige rammer om forsvarsministerens dagligdag.

Om stillingen

Som sekretær er din primære opgave – i tæt samarbejde med den anden forkontorsekretær – at støtte forsvarsministeren i dennes daglige virke, herunder med en række praktiske forhold. Det omfatter blandt andet kalenderstyring, mødeopdækning og –afrydning, modtagelse af indgående samtaler og personlige invitationer, samt registrering og arkivering af post. Herudover vil du have et ansvar for Ministersekretariatets rejsestyring, kontering af regninger samt mange andre opgaver.

Stillingen stiller store krav til fleksibilitet, da arbejdstiderne kan være omskiftelige.

Om dig

Du er kontorfuldmægtig eller har erfaring fra en lignende sekretærstilling, gerne med mindst 3-5 års erfaring fra det offentlige og gerne i et departement. Du skal kunne arbejde selvstændigt, være detaljeorienteret og kunne håndtere en række aktiviteter på samme tid. Samtidig skal du forstå betydningen af at være en del af et hold, der er afhængig af hinandens indsats. Du skal være fleksibel, serviceminded og kunne bevare det gode humør i et til tider hektisk miljø. Det er en fordel, hvis du har tidligere erfaring med ministerbetjeningsopgaven og indsigt i arbejdet i ministerierne på tværs af Slotsholmen.

Du skal kunne formulere dig ubesværet i skrift og tale på dansk og engelsk. Du skal have et godt
kendskab til Microsoft Office pakken og gerne kendskab til SAP og ESDH-systemet Captia.

Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning som kontorfuldmægtig sker i henhold til den enhver tid gældende
organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den enhver tid
gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer - Det
Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten). Stillingen er placeret i løngruppe 3, sats 1,
hovedstad. Der er til stillingen tillige knyttet et funktionsbestemt tillæg. Alt efter dine kvalifikationer og
kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg i forbindelse med ansættelsen. Hertil kommer en
arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde denne under hele ansættelsesforløbet.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Kim Rosner Pedersen, souschef i
Minister- og ledelsessekretariatet på tlf. 61 87 18 51. Hvis du har spørgsmål til løn og ansættelsesvilkår,
kan du kontakte HR-konsulent Louise Klingenberg Nielsen på tlf. 72 81 91 21.

Ansøgningsfristen er den 3. september 2019. Samtaler forventes afholdt løbende. Du kan søge stillingen via nedenstående link. Stillingen er ledig til besættelse fra 1. oktober 2019 eller snarest derefter.

Vi vil bede dig om at søge stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte
relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det
omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge
stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.
Forsvarsministeriet, DepartementetKøbenhavn K2019-08-20T00:00:002019-09-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sekretær for forsvarsministeren (genopslag)

Forsvarsministeriet, Departementet

København K
Er du en ansvarlig og erfaren forkontorsekretær med gode samarbejdsevner, et godt overblik i pressede situationer og klar til at tage hånd om stort som småt? Så er du måske den, vi søger som sekretær for forsvarsministeren.Om os Forsvarsministeriets...
Indrykket:20. august 2019
Udløbsdato:3. september 2019