ventilationstekniker til Center for Ejendomme på Herlev Hospital

Har du lyst til at hjælpe vores ventilationsteknikere med at få huset til at fungere?

Center for Ejendomme søger en ventilations tekniker, som skal være med til at overtage og idriftsætte en lang række nye anlæg samt udvikle driften af eksisterende ventilationsanlæg.

Vi søger en tekniker som selvstændigt kan varetage ansvaret for hoved anlæggene og ud til klinikken.

Der skal leveres en høj grad af sikkerhed for at de forskellige forsyninger altid fungerer, på brugernes betingelser.

Om os

Center for Ejendomme er et forholdsvist nyoprettet koncerncenter i Region Hovedstaden, som siden januar 2017 har varetaget regionens ejendomsportefølje på ca. 2 mio. kvadratmeter.

Sammen skal vi skabe, drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices.

Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ”Ventet og Velkommen”, overalt hvor de kommer på regionens matrikler.

Om stillingen

I samarbejde med de øvrige teknikere fordeles dagligt arbejdsopgaver og der foretages vurdering af hvad der haster mest og prioriteres efter dette.

Arbejdsopgaver skal løses efter aftale med de lokale brugere, hvilket stiller høje krav til samarbejde og kommunikation - herunder også at acceptere, at den aftale man har indgået med brugeren, kan blive ændret uden varsel.

Der fordres parathed til at tage en akutopgave når behovet opstår.

Om dig

Vi forventer, at du har en relevant faglig uddannelse; fx elektriker, automatik tekniker, maskinarbejder, VVS eller lign.

Derudover forventer vi at du:

  • har erfaring som Ventilationstekniker med reparation, vedligehold og indregulering med tilhørende automatik.
  • har erfaring med el-arbejde eller automatik samt overvågning og fejlsøgning via CTS.
  • har sans for service og kundekontakt
  • er glad af natur, omgængelig og troværdig
  • har naturlig nysgerrighed og engagement
  • har evne til at samarbejde på alle niveauer
  • har en god forståelse for systematik og planlægning
  • evner at arbejde selvstændigt og tage ansvar
  • har lyst til at arbejde i en stor og travl virksomhed
Det er en fordel hvis du har kendskab til vedligehold og har flair for IT.

Ansættelsesvilkår

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

Stillingen er fast dagarbejde 37 timer om ugen

- dog kan enkelte arbejdsopgaver forekomme uden for normal arbejdstid.

Stillingen er til besættelse snarest muligt.

Herlev Hospital er røgfrit på hele matriklen.

Yderligere informationer

Hvis du vil vide mere om stillingen på Herlev Hospital, er du velkommen til at kontakte Fagleder Michael Olsen tlf.: 51 23 77 43

Du har mulighed for at læse mere om afdelingen på: https://www.regionh.dk/til-fagfolk/Om-Region-H/denAdministrativeRegion/center-for-ejendomme/Sider/default.aspx

Ansøgningsprocedure

Du søger stillingen ved at uploade ansøgning, CV og uddannelsesbevis i vores rekrutteringssystem.

Vi afholder samtaler løbende med henblik på at få besat stillingen hurtigst muligt.

Stillingsopslaget lukkes når rette kandidat til stillingen er fundet.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330036494Phoenix-509247f012019-06-05T00:00:00ventilationstekniker til Center for Ejendomme på Herlev HospitalHar du lyst til at hjælpe vores ventilationsteknikere med at få huset til at fungere?

Center for Ejendomme søger en ventilations tekniker, som skal være med til at overtage og idriftsætte en lang række nye anlæg samt udvikle driften af eksisterende ventilationsanlæg.

Vi søger en tekniker som selvstændigt kan varetage ansvaret for hoved anlæggene og ud til klinikken.

Der skal leveres en høj grad af sikkerhed for at de forskellige forsyninger altid fungerer, på brugernes betingelser.

Om os

Center for Ejendomme er et forholdsvist nyoprettet koncerncenter i Region Hovedstaden, som siden januar 2017 har varetaget regionens ejendomsportefølje på ca. 2 mio. kvadratmeter.

Sammen skal vi skabe, drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices.

Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ”Ventet og Velkommen”, overalt hvor de kommer på regionens matrikler.

Om stillingen

I samarbejde med de øvrige teknikere fordeles dagligt arbejdsopgaver og der foretages vurdering af hvad der haster mest og prioriteres efter dette.

Arbejdsopgaver skal løses efter aftale med de lokale brugere, hvilket stiller høje krav til samarbejde og kommunikation - herunder også at acceptere, at den aftale man har indgået med brugeren, kan blive ændret uden varsel.

Der fordres parathed til at tage en akutopgave når behovet opstår.

Om dig

Vi forventer, at du har en relevant faglig uddannelse; fx elektriker, automatik tekniker, maskinarbejder, VVS eller lign.

Derudover forventer vi at du:

  • har erfaring som Ventilationstekniker med reparation, vedligehold og indregulering med tilhørende automatik.
  • har erfaring med el-arbejde eller automatik samt overvågning og fejlsøgning via CTS.
  • har sans for service og kundekontakt
  • er glad af natur, omgængelig og troværdig
  • har naturlig nysgerrighed og engagement
  • har evne til at samarbejde på alle niveauer
  • har en god forståelse for systematik og planlægning
  • evner at arbejde selvstændigt og tage ansvar
  • har lyst til at arbejde i en stor og travl virksomhed
Det er en fordel hvis du har kendskab til vedligehold og har flair for IT.

Ansættelsesvilkår

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

Stillingen er fast dagarbejde 37 timer om ugen

- dog kan enkelte arbejdsopgaver forekomme uden for normal arbejdstid.

Stillingen er til besættelse snarest muligt.

Herlev Hospital er røgfrit på hele matriklen.

Yderligere informationer

Hvis du vil vide mere om stillingen på Herlev Hospital, er du velkommen til at kontakte Fagleder Michael Olsen tlf.: 51 23 77 43

Du har mulighed for at læse mere om afdelingen på: https://www.regionh.dk/til-fagfolk/Om-Region-H/denAdministrativeRegion/center-for-ejendomme/Sider/default.aspx

Ansøgningsprocedure

Du søger stillingen ved at uploade ansøgning, CV og uddannelsesbevis i vores rekrutteringssystem.

Vi afholder samtaler løbende med henblik på at få besat stillingen hurtigst muligt.

Stillingsopslaget lukkes når rette kandidat til stillingen er fundet.

Har du lyst til at hjælpe vores ventilationsteknikere med at få huset til at fungere? Center for Ejendomme søger en ventilations tekniker, som skal være med til at overtage og idriftsætte en lang række nye anlæg samt udvikle driften af eksisterende ventilationsanlæg. Vi søger en tekniker som selvstændigt kan varetage ansvaret for hoved anlæggene og ud til klinikken. Der skal leveres en høj grad af sikkerhed for at de forskellige forsyninger altid fungerer, på brugernes betingelser. Om os Center for Ejendomme er et forholdsvist nyoprettet koncerncenter i Region Hovedstaden, som siden januar 2017 har varetaget regionens ejendomsportefølje på ca. 2 mio. kvadratmeter. Sammen skal vi skabe, drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices. Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig Ventet og Velkommen , overalt hvor de kommer på regionens matrikler. Om stillingen I samarbejde med de øvrige teknikere fordeles dagligt arbejdsopgaver og der foretages vurdering af hvad der haster mest og prioriteres efter dette. Arbejdsopgaver skal løses efter aftale med de lokale brugere, hvilket stiller høje krav til samarbejde og kommunikation - herunder også at acceptere, at den aftale man har indgået med brugeren, kan blive ændret uden varsel. Der fordres parathed til at tage en akutopgave når behovet opstår. Om dig Vi forventer, at du har en relevant faglig uddannelse fx elektriker, automatik tekniker, maskinarbejder, VVS eller lign. Derudover forventer vi at du: har erfaring som Ventilationstekniker med reparation, vedligehold og indregulering med tilhørende automatik. har erfaring med el-arbejde eller automatik samt overvågning og fejlsøgning via CTS. har sans for service og kundekontakt er glad af natur, omgængelig og troværdig har naturlig nysgerrighed og engagement har evne til at samarbejde på alle niveauer har en god forståelse for systematik og planlægning evner at arbejde selvstændigt og tage ansvar har lyst til at arbejde i en stor og travl virksomhed Det er en fordel hvis du har kendskab til vedligehold og har flair for IT. Ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Stillingen er fast dagarbejde 37 timer om ugen - dog kan enkelte arbejdsopgaver forekomme uden for normal arbejdstid. Stillingen er til besættelse snarest muligt. Herlev Hospital er røgfrit på hele matriklen. Yderligere informationer Hvis du vil vide mere om stillingen på Herlev Hospital, er du velkommen til at kontakte Fagleder Michael Olsen tlf.: 51 23 77 43 Du har mulighed for at læse mere om afdelingen på: https: www.regionh.dk til-fagfolk Om-Region-H denAdministrativeRegion center-for-ejendomme Sider default.aspx Ansøgningsprocedure Du søger stillingen ved at uploade ansøgning, CV og uddannelsesbevis i vores rekrutteringssystem. Vi afholder samtaler løbende med henblik på at få besat stillingen hurtigst muligt. Stillingsopslaget lukkes når rette kandidat til stillingen er fundet.11jobnet509247f0100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-29T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=218709&DepartmentId=21829&MediaId=4724&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborgEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3540517Region Hovedstaden11Kongens Vænge 2A3400HillerødDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent771909JobNet4998662499866210003-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=509247f0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=509247f0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=509247f0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=509247f0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/11.jpgEr Håndværk & service noget for dig? Søg jobbet som Elektriker i dag.12007991Dansk3Læse/ tale713701Elektriker7Håndværk & service362008274noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330059999håndværker til deltagelse i driftvagt på Gentofte HospitalRobot Har du en bred indsigt i de tekniske håndværksfag og ønsker at have en dagligdag med alsidige opgaver, hvor du sikrer en høj og sikker kvalitet i det udførte arbejde? Så er du måske den nye medarbejder, vi søger til at indgå i driftvagten på Gentofte Hospital. Om os Center for Ejendomme er det koncerncenter i Region Hovedstaden, som varetager regionens ejendomsportefølje på ca. to mio. kvadratmeter. Sammen skal vi drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices. Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig Ventet og Velkommen , overalt hvor de kommer på regionens matrikler. Der er gode og selvstændige arbejdsvilkår med en spændende og bred kontaktflade til hospitalets ansatte, hvor vi står for og bibringer vores brugere en god serviceoplevelse. Om stillingen Drift og Teknik er en del af Center for Ejendomme. Vi er ansvarlige for drift og vedligeholdelse af installationer inden for el, varme, ventilation, trykluft, medicinske gasser, brandsikring, adgangskontrol samt anlæg inden for sterilisation, køkkenmaskiner og vaskeri. På Gentofte Hospital er vi i Drift og Teknik ca. 40 medarbejdere fordelt på fem sektioner. Du vil være en central del af vores tekniske drift og indgå i et vagtteam, som står for en række faste driftsvagtsopgaver på hospitalet. Dertil kommer en akut- udkaldsfunktion (kaldes Rådighedsvagt fra hjemmet), som indebærer, at man ved akutte tilfælde er den første mand på stedet. Du vil få en bred berøringsflade med den samlede driftsorganisation samt alle vores brugere på hospitalet og må forvente at få mange selvstændige ansvarsområder og arbejdsopgaver. Opgaverne består blandt andet af: akut- udkaldsfunktion på matriklen med dertilhørende skadesudredning samt tilkald af faglig support overvågning af alarmsystemer daglig betjening af CTS og ABA vedligehold og reparation af matriklens tekniske anlæg Vagtteamet består af 4 mand i vagt mellem kl. 07 og 22 på hverdage samt rådighedsvagt mellem kl. 22 og 07 samt weekends. Der vil være en oplæringsperiode ved start, hvor man følger driftens daghold, hvorefter man vil overgå til en rullende vagtplan. Om dig Du er serviceorienteret med fokus på, at Center for Ejendomme leverer en god service til glæde for hospitalets ansatte samt brugere. Du har en glad og positiv tilgang til de mange udfordringer, som opstår hver dag, og du er struktureret og vedholdende således, at alle opgaver afsluttes. Dertil er du robust og samarbejdsorienteret med en god evne for kommunikation på alle niveauer. Der vil være højt tempo i dagligdagen, og dagene ligner ikke hinanden. Derfor er det vigtigt, at du trives i en omskiftelig hverdag med korte frister. Vi forventer, at du: er villig til at indtræde i vagtordning, der inkluderer aften- samt rådighedsvagt er i besiddelse af kompetencer inden for én eller flere af diverse tekniske håndværksfag, herunder el, gas, vand, ventilation, luft og medicinske gasser, CTS er faglig dygtig, kvalitetsbevidst, kan arbejde selvstændigt samt træffe beslutninger er fleksibel i forhold til en skiftende hverdag med alsidige opgaver kan bevare overblikket og roen i pressede situationer Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Arbejdsstedet er på Gentofte Hospital. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Fagleder Kim Christiansen på telefon 29 66 21 36. Ansøgningsprocedure Send din ansøgning, CV, uddannelsesbevis samt andre relevante dokumenter via vores online rekrutteringssystem. Der er ansøgningsfrist 25. august 2019. Ansættelsesdato efter aftale. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 36. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.Har du en bred indsigt i de tekniske håndværksfag og ønsker at have en dagligdag med alsidige opgaver, hvor du sikrer en høj og sikker kvalitet i det udførte arbejde?

Så er du måske den nye medarbejder, vi søger til at indgå i driftvagten på Gentofte Hospital.

Om os
Center for Ejendomme er det koncerncenter i Region Hovedstaden, som varetager regionens ejendomsportefølje på ca. to mio. kvadratmeter. Sammen skal vi drive og optimere de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samt stå for relaterede ejendomsservices.

Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ”Ventet og Velkommen”, overalt hvor de kommer på regionens matrikler.

Der er gode og selvstændige arbejdsvilkår med en spændende og bred kontaktflade til hospitalets ansatte, hvor vi står for og bibringer vores brugere en god serviceoplevelse.

Om stillingen
Drift og Teknik er en del af Center for Ejendomme. Vi er ansvarlige for drift og vedligeholdelse af installationer inden for el, varme, ventilation, trykluft, medicinske gasser, brandsikring, adgangskontrol samt anlæg inden for sterilisation, køkkenmaskiner og vaskeri.

På Gentofte Hospital er vi i Drift og Teknik ca. 40 medarbejdere fordelt på fem sektioner. Du vil være en central del af vores tekniske drift og indgå i et vagtteam, som står for en række faste driftsvagtsopgaver på hospitalet. Dertil kommer en akut-/udkaldsfunktion (kaldes Rådighedsvagt fra hjemmet), som indebærer, at man ved akutte tilfælde er den første mand på stedet.

Du vil få en bred berøringsflade med den samlede driftsorganisation samt alle vores brugere på hospitalet og må forvente at få mange selvstændige ansvarsområder og arbejdsopgaver.

Opgaverne består blandt andet af:

  • akut-/udkaldsfunktion på matriklen med dertilhørende skadesudredning samt tilkald af faglig support
  • overvågning af alarmsystemer
  • daglig betjening af CTS og ABA
  • vedligehold og reparation af matriklens tekniske anlæg
Vagtteamet består af 4 mand i vagt mellem kl. 07 og 22 på hverdage samt rådighedsvagt mellem kl. 22 og 07 samt weekends.

Der vil være en oplæringsperiode ved start, hvor man følger driftens daghold, hvorefter man vil overgå til en rullende vagtplan.

Om dig
Du er serviceorienteret med fokus på, at Center for Ejendomme leverer en god service til glæde for hospitalets ansatte samt brugere. Du har en glad og positiv tilgang til de mange udfordringer, som opstår hver dag, og du er struktureret og vedholdende således, at alle opgaver afsluttes. Dertil er du robust og samarbejdsorienteret med en god evne for kommunikation på alle niveauer.

Der vil være højt tempo i dagligdagen, og dagene ligner ikke hinanden. Derfor er det vigtigt, at du trives i en omskiftelig hverdag med korte frister.

Vi forventer, at du:

  • er villig til at indtræde i vagtordning, der inkluderer aften- samt rådighedsvagt
  • er i besiddelse af kompetencer inden for én eller flere af diverse tekniske håndværksfag, herunder el, gas, vand, ventilation, luft og medicinske gasser, CTS
  • er faglig dygtig, kvalitetsbevidst, kan arbejde selvstændigt samt træffe beslutninger
  • er fleksibel i forhold til en skiftende hverdag med alsidige opgaver
  • kan bevare overblikket og roen i pressede situationer
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

Stillingen er på 37 timer ugentligt.

Arbejdsstedet er på Gentofte Hospital.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Fagleder Kim Christiansen på telefon 29 66 21 36.

Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning, CV, uddannelsesbevis samt andre relevante dokumenter via vores online rekrutteringssystem.

Der er ansøgningsfrist 25. august 2019.

Ansættelsesdato efter aftale.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 36.



Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Region HovedstadenHillerød2019-07-15T00:00:002019-08-25T00:00:00
330059750ScanPeople søger en Teknisk Supporter til LopolightRobot På vegne af Lopolight, søger Scanpeople en dygtig og engageret teknisk supporter, med en tung teknisk forståelse og en servicemindet tilgang til håndtering af kunder. Professionelt, hurtigt og korrekt Med reference til virksomhedens to ejere og direktører får du til ansvar at håndtere henvendelser fra kunder og kollegaer på en professionel og effektiv måde. For at have succes i jobbet er det vigtigt, at du besidder en teknisk forståelse, der gør dig i stand til at sætte dig ind i og forstå Lopolights produkter samt kundens ønsker og behov. Herudover vil dine primære opgaver være: At læse og forstå tegninger fra kunden samt arbejde videre med dem. At rådgive og vejlede kunderne om Lopolights produkter. At besvare tekniske spørgsmål fra kunder og kollegaer. At udarbejde tilbud samt oplæg og følge op. At give kunden præcis og faglig korrekt tilbagemelding. At være ankermand på virksomhedens CRM system (Lime). Teknisk baggrund eller indsigt Vi ser gerne, at du har minimum 3 års erfaring med teknisk rådgivning og salg, samt er vant til at arbejde med oversigtsdiagrammer. Det forventes ligeledes at du har en teknisk baggrund som elektriker, elektrotekniker, maskintekniker eller lignende. Du er vant til udarbejdelse af større og mindre tekniske tilbud, samt opfølgning af disse, og er vant til kontakt med kunder, primært i udlandet. Foruden ovenstående: Besidder du et højt serviceniveau og formår at rådgive kunderne på teknisk tunge områder. Er du velorganiseret og arbejder struktureret med dine opgaver, ligesom du evner at planlægge din tid hensigtsmæssigt. Finder det udfordrende at arbejde med store projekter med teknisk tunge produkter. Kan du arbejde i tegningsprogrammer helst både AutoCAD og Visio. Du behersker dansk i både skrift og tale, samt kan begå dig på teknisk engelsk på højt niveau. Du er habil bruger af Office Pakken og besidder generelt en rigtig god forståelse for IT. Kender du til at arbejde i Navision Dynamics NAV er dette en klar fordel. Du tilbydes: En stilling i en spændende produktionsvirksomhed, hvor hverdagene sjældent er ens, og hvor du har mulighed for at anvende dine tekniske evner til fulde. Løn efter kvalifikationer. Der er fokus på faglig såvel som personlig udvikling i et dynamisk og godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone. Vi arbejder 37 timer - med fleksible arbejdstider som normalt skal placeres i mellem 7 og 17, dog ind imellem med brug af aftener af hensyn til kundernes tidszoner. Herudover er der pensions- og frokostordning. Ansøgningsfrist:Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Ansøgning: Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV. Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Liselotte Schwanenfl gel Jensen på tlf. 43 31 00 71. Søg jobbet her: http: www.scanpeople.axp.dk index.php?axp_act adetails version 1 axp_recruitment_references[] 10931 OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 10931 for at søge jobbet. Vi ser frem til at modtage din ansøgning! Om Lopolight:Lopolight fremstiller LED belysning til den maritime sektor. Lopolight har opbygget en unik portefølje af navigations belysning, ud fra innovativ brug af LED. Virksomhedens LED-belysning bruger 80 mindre strøm, sammenlignet med branchens andre navigationsbelysnings-systemer. Lopolights produkter bliver produceret under strenge IMO-standarder, og er godkendt til salg på verdensplan, heraf: Italien, Holland USA, Tyskland, Storbritannien og Danmark. Virksomhedens innovative produkter af LED-belysning, er et resultat af en langvarig og konstant udvikling på området. Virksomheden er beliggende i Humlebæk og beskæftiger 17 medarbejdere. Se mere på www.lopolight.com Om ScanPeople:ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde. Vores succes som servicevirksomhed afhænger af et godt og effektivt samspil mellem os, vores kunder og vores kandidater. Vi besidder et vidtrækkende netværk og suppleret med en god solid teoretisk og praktisk baggrund, sikrer vi den bedste service og kvalitet til alle vi er i berøring med. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere med en bred erfaring indenfor vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement. Vi har med ScanPeoples blå division specialiseret os i at levere personale indenfor Industri, Medico, Teknik og Pharma. Vi har med ScanPeoples grønne division specialiseret os i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration. Yderligere information findes på: www.scanpeople.dk

På vegne af Lopolight, søger Scanpeople en dygtig og engageret teknisk supporter, med en tung teknisk forståelse og en servicemindet tilgang til håndtering af kunder.

Professionelt, hurtigt og korrekt
Med reference til virksomhedens to ejere og direktører får du til ansvar at håndtere henvendelser fra kunder og kollegaer på en professionel og effektiv måde. For at have succes i jobbet er det vigtigt, at du besidder en teknisk forståelse, der gør dig i stand til at sætte dig ind i og forstå Lopolights produkter samt kundens ønsker og behov.

Herudover vil dine primære opgaver være:

  • At læse og forstå tegninger fra kunden – samt arbejde videre med dem.
  • At rådgive og vejlede kunderne om Lopolights produkter.
  • At besvare tekniske spørgsmål fra kunder og kollegaer.
  • At udarbejde tilbud samt oplæg – og følge op.
  • At give kunden præcis og faglig korrekt tilbagemelding.
  • At være ankermand på virksomhedens CRM system (Lime).

Teknisk baggrund eller indsigt
Vi ser gerne, at du har minimum 3 års erfaring med teknisk rådgivning og salg, samt er vant til at arbejde med oversigtsdiagrammer. Det forventes ligeledes at du har en teknisk baggrund som elektriker, elektrotekniker, maskintekniker eller lignende. Du er vant til udarbejdelse af større og mindre tekniske tilbud, samt opfølgning af disse, og er vant til kontakt med kunder, primært i udlandet.

Foruden ovenstående:

  • Besidder du et højt serviceniveau og formår at rådgive kunderne på teknisk tunge områder.
  • Er du velorganiseret og arbejder struktureret med dine opgaver, ligesom du evner at planlægge din tid hensigtsmæssigt.
  • Finder det udfordrende at arbejde med store projekter med teknisk tunge produkter.
  • Kan du arbejde i tegningsprogrammer – helst både AutoCAD og Visio.
  • Du behersker dansk i både skrift og tale, samt kan begå dig på teknisk engelsk på højt niveau.
  • Du er habil bruger af Office Pakken og besidder generelt en rigtig god forståelse for IT. Kender du til at arbejde i Navision/Dynamics NAV er dette en klar fordel.

Du tilbydes:
En stilling i en spændende produktionsvirksomhed, hvor hverdagene sjældent er ens, og hvor du har mulighed for at anvende dine tekniske evner til fulde. Løn efter kvalifikationer.

Der er fokus på faglig såvel som personlig udvikling i et dynamisk og godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone. Vi arbejder 37 timer - med fleksible arbejdstider som normalt skal placeres i mellem 7 og 17, dog ind imellem med brug af aftener af hensyn til kundernes tidszoner. Herudover er der  pensions- og frokostordning.

Ansøgningsfrist:
Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

Ansøgning:
Finder du ovenstående lige så spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV.

Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Liselotte Schwanenflügel Jensen på tlf. 43 31 00 71.

Søg jobbet her:
http://www.scanpeople.axp.dk/index.php?axp_act=adetails&version=1&axp_recruitment_references[]=10931

OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 10931 for at søge jobbet.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

Om Lopolight:
Lopolight fremstiller LED belysning til den maritime sektor. Lopolight har opbygget en unik portefølje af navigations belysning, ud fra innovativ brug af LED. Virksomhedens LED-belysning bruger 80% mindre strøm, sammenlignet med branchens andre navigationsbelysnings-systemer. 

Lopolights produkter bliver produceret under strenge IMO-standarder, og er godkendt til salg på verdensplan, heraf: Italien, Holland USA, Tyskland, Storbritannien og Danmark. Virksomhedens innovative produkter af LED-belysning, er et resultat af en langvarig og konstant udvikling på området. Virksomheden er beliggende i Humlebæk og beskæftiger 17 medarbejdere. Se mere på www.lopolight.com

Om ScanPeople:
ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde. Vores succes som servicevirksomhed afhænger af et godt og effektivt samspil mellem os, vores kunder og vores kandidater.

Vi besidder et vidtrækkende netværk og suppleret med en god solid teoretisk og praktisk baggrund, sikrer vi den bedste service og kvalitet til alle vi er i berøring med.

Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere med en bred erfaring indenfor vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement.

Vi har med ScanPeoples blå division specialiseret os i at levere personale indenfor Industri, Medico, Teknik og Pharma.

Vi har med ScanPeoples grønne division specialiseret os i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration. Yderligere information findes på: www.scanpeople.dk

SCANPEOPLE ApSHumlebæk2019-07-15T00:00:002019-07-24T00:00:00
330055954Dygtige elektrikere søges til typehuse i SkovlundeRobot Har du evnerne så har vi opgaverne! Hos Uggerly Installation står vi over for mange spændende projekter, og vi har rygende travlt i den kommende periode. Vi søger derfor dygtige elektrikere til arbejde med typehuse for vores Skovlunde-afdeling. Som del af Uggerly Installation forventer vi, at du: altid udfører dit arbejde af højeste håndværksmæssige kvalitet kan arbejde selvstændigt og løsningsorienteret har en teknisk baggrund som elektriker har erfaring med typehusarbejde har erfaring med el-installation kan bevare overblikket er servicemindet er mødestabil Vi tilbyder: gode arbejdsvilkår mulighed for personlig og faglig udvikling dygtige og hjælpsomme kolleger et godt sammenhold Om os Uggerly Installation er mere end blot en installationsvirksomhed. Vi er en dynamisk arbejdsplads, hvor godt håndværk, dygtige medarbejdere og gode relationer udgør grundstenene i virksomheden. Vi arbejder målrettet med at skabe gode, langvarige relationer til både kunder og medarbejdere, og gennem vores mange års erfaring i branchen og faglige ekspertise, stræber vi altid efter at skabe effektive løsninger og tryghed for vores kunder. Bliv del af teamet Kan du nikke ja til ovenstående, og vil du gerne være del af en dynamisk arbejdsplads i fortsat vækst? Send din ansøgning til afdelingschef Carl Suhr-Jessen på mail: cbs@uggerly.dk. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os på tlf.: 70 10 00 06. Ansøgningsfrist: løbende Uggerly Installation A S blev stiftet i 1993 af Jens og Henrik Uggerly, men vores rødder i installationsbranchen kan spores mere end 100 år tilbage. Med udspring i el har vi udvidet vores kompetenceområde til også at inkludere VVS og Svagstrøm, og i dag beskæftiger vi ca. 300 medarbejdere fordelt på vores afdelinger i Aalborg, Svenstrup, Skovlunde og Ringsted.

Har du evnerne – så har vi opgaverne! Hos Uggerly Installation står vi over for mange spændende projekter, og vi har rygende travlt i den kommende periode. Vi søger derfor dygtige elektrikere til arbejde med typehuse for vores Skovlunde-afdeling.

Som del af Uggerly Installation forventer vi, at du:

  • altid udfører dit arbejde af højeste håndværksmæssige kvalitet
  • kan arbejde selvstændigt og løsningsorienteret
  • har en teknisk baggrund som elektriker
  • har erfaring med typehusarbejde
  • har erfaring med el-installation
  • kan bevare overblikket
  • er servicemindet
  • er mødestabil

Vi tilbyder:

  • gode arbejdsvilkår
  • mulighed for personlig og faglig udvikling
  • dygtige og hjælpsomme kolleger
  • et godt sammenhold

Om os 
Uggerly Installation er mere end blot en installationsvirksomhed. Vi er en dynamisk arbejdsplads, hvor godt håndværk, dygtige medarbejdere og gode relationer udgør grundstenene i virksomheden. Vi arbejder målrettet med at skabe gode, langvarige relationer til både kunder og medarbejdere, og gennem vores mange års erfaring i branchen og faglige ekspertise, stræber vi altid efter at skabe effektive løsninger og tryghed for vores kunder.

Bliv del af teamet 
Kan du nikke ja til ovenstående, og vil du gerne være del af en dynamisk arbejdsplads i fortsat vækst? Send din ansøgning til afdelingschef Carl Suhr-Jessen på mail: cbs@uggerly.dk. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os på tlf.: 70 10 00 06.

Ansøgningsfrist: løbende

Uggerly Installation A/S blev stiftet i 1993 af Jens og Henrik Uggerly, men vores rødder i installationsbranchen kan spores mere end 100 år tilbage. Med udspring i el har vi udvidet vores kompetenceområde til også at inkludere VVS og Svagstrøm, og i dag beskæftiger vi ca. 300 medarbejdere fordelt på vores afdelinger i Aalborg, Svenstrup, Skovlunde og Ringsted.

UGGERLY INSTALLATION A/SSkovlunde2019-07-06T00:00:002019-07-31T00:00:00
330054940Service elektriker søgesRobot AXELTOFT tilstræber at effektivisere og optimere godt dansk håndværk. Vi beskæftiger os blandt andet med servicearbejde, renovering, sikringsopgaver, rådgivning og entrepriser både mindre og større. Virksomheden drives af yngre installatører med stort engagement for en moderne ledelse hvortil du får frihed under ansvar og hvor sagsstyring foregår elektronisk. Jobbeskrivelse Hertil søger vi en elektriker med erfaring indenfor service området, forsikringssager og renoveringer. Jobbet vil primært være karakteriseret ved projektopgaver, der understøtter forskellige servicearbejder. Sekundært vil der være mulighed for mere teknisk relateret opgaver. Organisatorisk vil du indgå i serviceafdelingen. Vi forventer Du har en uddannelse som elektriker med relevant erhvervserfaring. Du er analytisk og løsningsorienteret anlagt samt evner at administrere mange bolde i luften på samme tid. Du kan både arbejde selvstændigt samt indgå i forskellige projektteams. Du har følgende kompetencer Kan indgå i et ungt team af dygtige elektrikere Præsentabel og velformulerende Gå på mod Fleksibel Det er en fordel, hvis du har interesse for et eller flere af følgende Forsikringsopgaver Service for faste erhvervs kunder At skabe relationer med kunden Som person er du Procesorienteret, analytisk og konkluderende Nysgerrig, opsøgende og afsluttende Selvstartende og selvkørende og evner at skabe resultater som gør en forskel for organisationen Du interesserer dig lige meget for kundeservice, kvalitetshåndværk samt for de systemer og værktøjer, der bliver anvendt internt. Det får du Fuld tøjpakke Fuld værktøjspakke Egen servicevogn IT-værktøj Løn efter kvalifikationer samt anciennitet Forbehold Elektriker eksamensbevis Forskellige mødesteder Godkendt dansk kørekort Der arbejdes i tidsrummet 7.00 til 16.00

AXELTOFT tilstræber at effektivisere og optimere godt dansk håndværk. Vi beskæftiger os blandt andet med servicearbejde, renovering, sikringsopgaver, rådgivning og entrepriser både mindre og større. Virksomheden drives af yngre installatører med stort engagement for en moderne ledelse hvortil du får frihed under ansvar og hvor sagsstyring foregår elektronisk.

 

Jobbeskrivelse                                                                                                                               

Hertil søger vi en elektriker med erfaring indenfor service området, forsikringssager og renoveringer. Jobbet vil primært være karakteriseret ved projektopgaver, der understøtter forskellige servicearbejder. Sekundært vil der være mulighed for mere teknisk relateret opgaver. Organisatorisk vil du indgå i serviceafdelingen.

 

Vi forventer                                                                                                                                    

Du har en uddannelse som elektriker med relevant erhvervserfaring. Du er analytisk og løsningsorienteret anlagt samt evner at administrere mange ”bolde i luften” på samme tid. Du kan både arbejde selvstændigt samt indgå i forskellige projektteams.

 

Du har følgende kompetencer                                                                                                       

  • Kan indgå i et ungt team af dygtige elektrikere
  • Præsentabel og velformulerende
  • Gå på mod
  • Fleksibel

Det er en fordel, hvis du har interesse for et eller flere af følgende                                             

  • Forsikringsopgaver
  • Service for faste erhvervs kunder
  • At skabe relationer med kunden

Som person er du                                                                                                                          

  • Procesorienteret, analytisk og konkluderende
  • Nysgerrig, opsøgende og afsluttende
  • Selvstartende og selvkørende og evner at skabe resultater som gør en forskel for organisationen
  • Du interesserer dig lige meget for kundeservice, kvalitetshåndværk samt for de systemer og værktøjer, der bliver anvendt internt.

Det får du                                                                                                                                                                                                                                                   

  • Fuld tøjpakke
  • Fuld værktøjspakke
  • Egen servicevogn
  • IT-værktøj
  • Løn efter kvalifikationer samt anciennitet

Forbehold                                                                                                                                       

  • Elektriker eksamensbevis
  • Forskellige mødesteder
  • Godkendt dansk kørekort
  • Der arbejdes i tidsrummet 7.00 til 16.00
AXELTOFT ApSSkovlunde2019-07-05T00:00:002019-08-28T00:00:00
330054564Coor søger Teknikere til vedligeholdelsesopgaver i vores kunders datacentre i AarhusRobot Vi udvider staben af Teknikere i Coor i Aarhus til udførelse af driftsopgaver hos vores kunder. Hvis du er fleksibel og har hænderne skruet bedre på end de fleste, så skal DU søge stillingen. Service i stjerneklasse og passion for people: Vil du være med til at levere en ekstraordinær service i stjerneklasse? Hvis ja , så skal du tage med Coor på rejsen mod stjernerne. Hos Coor stræber vi efter at levere service i stjerneklasse. Det gør vi ud fra vores værdier: Vi ser lidt længere, vi er lydhøre og vi skaber fremgang. Service er vores kerneydelse og vores kultur gør, at vi ønsker at gøre det vi gjorde godt i går lidt bedre i morgen. Vores kultur er baseret på menneskelige værdier, og vi arbejder med begrebet Passion for People . Coor er en virksomhed, som er drevet af mennesker og vores medarbejdere er vores vigtigste ressource i forhold til om vores kunder vurderer Coor til at være deres foretrukne Facility Management leverandør. Det er menneskerne der skaber vores virksomhed og nu har DU chancen for at blive del af teamet. Selve stillingen: Som Tekniker hos Coor i Aarhus vil du dagligt skulle udføre vedligeholdelsesopgaver på vores kunders datacenter. Du vil indgå i et team, der sammen er ansvarlige for, at den tekniske drift altid kører optimalt. Dit fokus bliver hovedsageligt: Med reference til Driftschef for kritiske særinstallationer skal du løse opgaver, der spænder bredt fra service på tekniske anlæg, planlægning af vedligehold, ansvar for installationsarbejde og løsning af akutte kritiske opgaver. Det tekniske team, som du skal indgå i, arbejder inden for teknisk service af bygninger og kritiske anlæg - primært el og køl. Der stilles høje krav til dokumentation og kvalitet, så du skal være indstillet på, at planlægningen før udførelse af arbejdet er detaljeret, og dokumentationen efter arbejdets udførelse er i orden. Dine arbejdsopgaver vil typisk omfatte: Ventilationsanlæg Køleanlæg El- og VVS installationer Højspændingsanlæg Nødstrømsanlæg, herunder UPS- og Generator-anlæg Sprinkleranlæg CTS, ADK, ABA, AIA og ITV-anlæg Efter oplæring vil du indtræde i en rådighedsvagt, som aflønnes særskilt. Arbejdssted, timeantal samt startdato: 37 timer ugentligt i tidsrummet kl. 07.00 til 15.00, efter aftale. Dit arbejdssted bliver: Du tilknyttes vores kontrakt med Politiet og dit arbejdssted er derfor hele Aarhus og omegn. Du stilles gulpladebil til rådighed, da der er en del kørsel i forbindelse med jobbet. Start: Hurtigst muligt. Coor tilbyder: Et spændende og alsidigt job i en virksomhed for respekt, integritet, service og professionalisme er nøgleord Ansættelse i en virksomhed med fokus på samarbejde på tværs En virksomhed med høj grad af diversitet dvs. der er også plads til dig og dine holdninger Vi spiller hinanden gode og du vil få personlig udvikling via sparring med kompetente kollegaer samt mulighed for kompetenceudvikling Vi vil ikke bare gøre som vi plejer og har en udbredt forbedringskultur via en høj grad af nytænkning. Vi er first movers indenfor teknologi, hvilket betyder at vi benytter de nyeste teknologiske redskaber Løn ansættelsesvilkår er på Funktionærlignende vilkår på Faglærte overenskomsten inkl. pensionsordning sundhedssikring. Vi har en aktiv personaleforening, som fx tilbyder billetter til attraktive priser, familie arrangementer osv. Du kan læse mere om Coor på vores hjemmeside: https: www.coor.dk I disse to film kan du se mere om Coor som arbejdsplads: Om Coor og Coor - Passion for service, passion for people Om dig: Som person: Ansvarsbevidst, kvalitetsbevidst og med en høj grad af integritet Handlekraftig og har gennemslagskraft Villig til at lære og lære fra dig God til at håndtere forandringer og kan se nye muligheder God til at kommunikere og samarbejde Det er en forudsætning, at du kan sikkerhedsgodkendes af Politiets Efterretningstjeneste (PET) Din erfaring og kvalifikationer: For at få succes med at løse ovenstående opgaver forestiller vi os, at du har en teknisk uddannelsesmæssig baggrund som elektriker, El-installatør, maskinmester eller lignende. Du skal have en bred teknisk viden og være villig til at lære nyt. Du er indstillet på, at en del af arbejdet er at leve op til kundens krav om dokumentation, og du er vant til at arbejde med proceskrav. Du skal have IT-kundskaber svarende til brugerniveau med erfaring i MS Office. Du har kørekort Spørgsmål?: Hvis du har spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte Driftschef Jesper Grandjean på mail Jesper.Grandjean@coor.com eller på telefon 27 87 23 22. Vil du være vores nye medarbejder? Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi indkalder kandidater løbendevia Coros hjemmeside under ledige stillinger. Du kan ikke søge via e-mail eller pr. post.

Vi udvider staben af Teknikere i Coor i Aarhus til udførelse af driftsopgaver hos vores kunder. Hvis du er fleksibel og har hænderne skruet bedre på end de fleste, så skal DU søge stillingen. 

Service i stjerneklasse og passion for people: 

Vil du være med til at levere en ekstraordinær service i stjerneklasse? Hvis "ja", så skal du tage med Coor på rejsen mod stjernerne. Hos Coor stræber vi efter at levere service i stjerneklasse. Det gør vi ud fra vores værdier: Vi ser lidt længere, vi er lydhøre og vi skaber fremgang. Service er vores kerneydelse og vores kultur gør, at vi ønsker at gøre det vi gjorde godt i går lidt bedre i morgen.  

Vores kultur er baseret på menneskelige værdier, og vi arbejder med begrebet ”Passion for People”. Coor er en virksomhed, som er drevet af mennesker og vores medarbejdere er vores vigtigste ressource i forhold til om vores kunder vurderer Coor til at være deres foretrukne Facility Management leverandør. Det er menneskerne der skaber vores virksomhed og nu har DU chancen for at blive del af teamet. 

Selve stillingen: 

Som Tekniker hos Coor i Aarhus vil du dagligt skulle udføre vedligeholdelsesopgaver på vores kunders datacenter. Du vil indgå i et team, der sammen er ansvarlige for, at den tekniske drift altid kører optimalt.

Dit fokus bliver hovedsageligt: 

Med reference til Driftschef for kritiske særinstallationer skal du løse opgaver, der spænder bredt fra service på tekniske anlæg, planlægning af vedligehold, ansvar for installationsarbejde og løsning af akutte kritiske opgaver. Det tekniske team, som du skal indgå i, arbejder inden for teknisk service af bygninger og kritiske anlæg - primært el og køl. Der stilles høje krav til dokumentation og kvalitet, så du skal være indstillet på, at planlægningen før udførelse af arbejdet er detaljeret, og dokumentationen efter arbejdets udførelse er i orden.

Dine arbejdsopgaver vil typisk omfatte:

  • Ventilationsanlæg
  • Køleanlæg
  • El- og VVS installationer
  • Højspændingsanlæg
  • Nødstrømsanlæg, herunder UPS- og Generator-anlæg
  • Sprinkleranlæg
  • CTS, ADK, ABA, AIA og ITV-anlæg

Efter oplæring vil du indtræde i en rådighedsvagt, som aflønnes særskilt.

Arbejdssted, timeantal samt startdato: 

37 timer ugentligt i tidsrummet kl. 07.00 til 15.00, efter aftale. 

Dit arbejdssted bliver: Du tilknyttes vores kontrakt med Politiet og dit arbejdssted er derfor hele Aarhus og omegn. Du stilles gulpladebil til rådighed, da der er en del kørsel i forbindelse med jobbet.

Start: Hurtigst muligt. 

Coor tilbyder: 

  • Et spændende og alsidigt job i en virksomhed for respekt, integritet, service og professionalisme er nøgleord
  • Ansættelse i en virksomhed med fokus på samarbejde på tværs 
  • En virksomhed med høj grad af diversitet – dvs. der er også plads til dig og dine holdninger 
  • Vi spiller hinanden gode og du vil få personlig udvikling via sparring med kompetente kollegaer samt mulighed for kompetenceudvikling 
  • Vi vil ikke bare gøre som vi plejer og har en udbredt forbedringskultur via en høj grad af nytænkning. Vi er first movers indenfor teknologi, hvilket betyder at vi benytter de nyeste teknologiske redskaber 
  • Løn/ansættelsesvilkår er på Funktionærlignende vilkår på Faglærte overenskomsten inkl. pensionsordning & sundhedssikring.
  • Vi har en aktiv personaleforening, som fx tilbyder billetter til attraktive priser, familie arrangementer osv. 

Du kan læse mere om Coor på vores hjemmeside: https://www.coor.dk/  

I disse to film kan du se mere om Coor som arbejdsplads: 

Om Coor og Coor - Passion for service, passion for people 

Om dig: 

Som person: 

  • Ansvarsbevidst, kvalitetsbevidst og med en høj grad af integritet
  • Handlekraftig og har gennemslagskraft
  • Villig til at lære og lære fra dig
  • God til at håndtere forandringer og kan se nye muligheder
  • God til at kommunikere og samarbejde 

Det er en forudsætning, at du kan sikkerhedsgodkendes af Politiets Efterretningstjeneste (PET) 

Din erfaring og kvalifikationer: 

For at få succes med at løse ovenstående opgaver forestiller vi os, at du har en teknisk uddannelsesmæssig baggrund som elektriker, El-installatør, maskinmester eller lignende.

  • Du skal have en bred teknisk viden og være villig til at lære nyt.
  • Du er indstillet på, at en del af arbejdet er at leve op til kundens krav om dokumentation, og du er vant til at arbejde med proceskrav.
  • Du skal have IT-kundskaber svarende til brugerniveau med erfaring i MS Office.
  • Du har kørekort

Spørgsmål?: 

Hvis du har spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte Driftschef Jesper Grandjean på mail Jesper.Grandjean@coor.com eller på telefon 27 87 23 22.

Vil du være vores nye medarbejder?

Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi indkalder kandidater løbendevia Coros hjemmeside under ledige stillinger. Du kan ikke søge via e-mail eller pr. post. 

COOR SERVICE MANAGEMENT A/SAarhus C2019-07-05T00:00:002019-08-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

håndværker til deltagelse i driftvagt på Gentofte Hospital

Region Hovedstaden

Hillerød
Har du en bred indsigt i de tekniske håndværksfag og ønsker at have en dagligdag med alsidige opgaver, hvor du sikrer en høj og sikker kvalitet i det udførte arbejde? Så er du måske den nye medarbejder, vi søger til at indgå i driftvagten på Gentoft...
Indrykket:15. juli 2019
Udløbsdato:25. august 2019

ScanPeople søger en Teknisk Supporter til Lopolight

SCANPEOPLE ApS

Humlebæk
På vegne af Lopolight, søger Scanpeople en dygtig og engageret teknisk supporter, med en tung teknisk forståelse og en servicemindet tilgang til håndtering af kunder. Professionelt, hurtigt og korrekt Med reference til virksomhedens to ejere og dire...
Indrykket:15. juli 2019
Udløbsdato:24. juli 2019

Dygtige elektrikere søges til typehuse i Skovlunde

UGGERLY INSTALLATION A/S

Skovlunde
Har du evnerne så har vi opgaverne! Hos Uggerly Installation står vi over for mange spændende projekter, og vi har rygende travlt i den kommende periode. Vi søger derfor dygtige elektrikere til arbejde med typehuse for vores Skovlunde-afdeling. Som ...
Indrykket:6. juli 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Service elektriker søges

AXELTOFT ApS

Skovlunde
AXELTOFT tilstræber at effektivisere og optimere godt dansk håndværk. Vi beskæftiger os blandt andet med servicearbejde, renovering, sikringsopgaver, rådgivning og entrepriser både mindre og større. Virksomheden drives af yngre installatører med sto...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:28. august 2019

Coor søger Teknikere til vedligeholdelsesopgaver i vores kunders datacentre i Aarhus

COOR SERVICE MANAGEMENT A/S

Aarhus C
Vi udvider staben af Teknikere i Coor i Aarhus til udførelse af driftsopgaver hos vores kunder. Hvis du er fleksibel og har hænderne skruet bedre på end de fleste, så skal DU søge stillingen. Service i stjerneklasse og passion for people: Vil du vær...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:3. august 2019