Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Verdensmester i folkeregistrering

Er du verdensmester i folkeregistrering?

- så er du den person, Aalborg Kommunes Folkeregister gerne vil ansætte i en fast fuldtidsstilling fra 1. august 2019.
 
Folkeregistret er en del af Borgerservice i Aalborg Kommune. Folkeregisterets primære opgaver er relateret til personregistreringer, der indberettes i CPR. CPR er et centralt, landsdækkende grundregister. Et opdateret og ajourført CPR register er grundlæggende i forhold til kommunernes økonomi samt for mange helt og halvoffentlige instanser i forhold til udbetaling af ydelser, udsendelse af regning, sygesikring osv.
 
Om stillingen.
Opgaverne i Folkeregisteret omhandler blandt andet flytninger, sagsbehandling af børneflytninger, forvaltningsretlige afgørelser, ind- og udrejser, diverse indberetninger i CPR, samt skriftlige, personlige og telefoniske henvendelser fra borgere. Folkeregisteret rådgiver og vejleder andre forvaltninger i folkeregistreringsspørgsmål, og kontoret har en stor opgave i forbindelse med gennemførelse af valg.
 
Din hverdag vil således bestå af komplekse og dybdegående sagsbehandlingsopgaver samt vejledning kombineret med personlig borgerbetjening og telefonhenvendelser.
 
Det er derfor vigtigt, at du:

  • er skarp i forvaltningsloven, offentlighedsloven, folkeregisterloven, CPR-loven mm.
  • har systemforståelse og er digital parat
  • kan se og forstå sammenhænge i love og systemer
  • er dygtig til at fortolke lovgivning og videreformidle det til kollegaer og borgere
  • kan holde fokus, også i situationer, hvor borgerne ikke er enige i vores afgørelser og i situationer, hvor tingene går rigtig stærkt.
     
     
    Vi forventer derudover, at du:
  • Er ansvarsfuld, dedikeret og arbejder struktureret
  • Er imødekommende og bidrager med godt humør
  • Er initiativrig og kan arbejde selvstændigt – samtidig med at du har gode samarbejdsevner
  • Er god til mundtlig og skriftlig kommunikation på både dansk og engelsk

Kun ansøgere med erfaring med folkeregisterområdet vil komme i betragtning.


Om Borgerservice
Vi er i Borgerservice cirka 40 ansatte, hvoraf folkeregisteret udgør 7 personer. Folkeregisteret er organisatorisk koblet sammen med kollegaerne i frontbetjeningen, og begge enheder ledes af vicekontorchefen. Vi tilbyder en spændende og dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer og et højt fagligt niveau, hvor du får mulighed for faglig udvikling.
 
Arbejdstiden er mandag til fredag fra 8.00 til 15.00, dog torsdag til kl. 17.00. Der er flextid i Borgerservice.

Tiltrædelse er pr. 1. august 2019 eller hurtigst muligt derefter. Lønnen fastsættes i henhold til gældende overenskomst og efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation.

Relevant dokumentation, CV mm. bedes vedlagt ansøgningen. Hvis du kommer i betragtning til stillingen, skal du forvente at afgive en straffeattest.
 
Ansøgningsfrist er den 16. juni 2019 og samtaler forventes afholdt den 21. eller 25. juni 2019.
 
Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til Kontorchef Dorthe Jespersgaard på 9931 1805 eller tillidsrepræsentant Susanne Thorsø på 9931 1808.



Forud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032836Phoenix-2037974212019-05-28T09:00:04.810Verdensmester i folkeregistreringEr du verdensmester i folkeregistrering?

- så er du den person, Aalborg Kommunes Folkeregister gerne vil ansætte i en fast fuldtidsstilling fra 1. august 2019.
 
Folkeregistret er en del af Borgerservice i Aalborg Kommune. Folkeregisterets primære opgaver er relateret til personregistreringer, der indberettes i CPR. CPR er et centralt, landsdækkende grundregister. Et opdateret og ajourført CPR register er grundlæggende i forhold til kommunernes økonomi samt for mange helt og halvoffentlige instanser i forhold til udbetaling af ydelser, udsendelse af regning, sygesikring osv.
 
Om stillingen.
Opgaverne i Folkeregisteret omhandler blandt andet flytninger, sagsbehandling af børneflytninger, forvaltningsretlige afgørelser, ind- og udrejser, diverse indberetninger i CPR, samt skriftlige, personlige og telefoniske henvendelser fra borgere. Folkeregisteret rådgiver og vejleder andre forvaltninger i folkeregistreringsspørgsmål, og kontoret har en stor opgave i forbindelse med gennemførelse af valg.
 
Din hverdag vil således bestå af komplekse og dybdegående sagsbehandlingsopgaver samt vejledning kombineret med personlig borgerbetjening og telefonhenvendelser.
 
Det er derfor vigtigt, at du:
  • er skarp i forvaltningsloven, offentlighedsloven, folkeregisterloven, CPR-loven mm.
  • har systemforståelse og er digital parat
  • kan se og forstå sammenhænge i love og systemer
  • er dygtig til at fortolke lovgivning og videreformidle det til kollegaer og borgere
  • kan holde fokus, også i situationer, hvor borgerne ikke er enige i vores afgørelser og i situationer, hvor tingene går rigtig stærkt.
     
     
    Vi forventer derudover, at du:
  • Er ansvarsfuld, dedikeret og arbejder struktureret
  • Er imødekommende og bidrager med godt humør
  • Er initiativrig og kan arbejde selvstændigt – samtidig med at du har gode samarbejdsevner
  • Er god til mundtlig og skriftlig kommunikation på både dansk og engelsk

Kun ansøgere med erfaring med folkeregisterområdet vil komme i betragtning.


Om Borgerservice
Vi er i Borgerservice cirka 40 ansatte, hvoraf folkeregisteret udgør 7 personer. Folkeregisteret er organisatorisk koblet sammen med kollegaerne i frontbetjeningen, og begge enheder ledes af vicekontorchefen. Vi tilbyder en spændende og dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer og et højt fagligt niveau, hvor du får mulighed for faglig udvikling.
 
Arbejdstiden er mandag til fredag fra 8.00 til 15.00, dog torsdag til kl. 17.00. Der er flextid i Borgerservice.

Tiltrædelse er pr. 1. august 2019 eller hurtigst muligt derefter. Lønnen fastsættes i henhold til gældende overenskomst og efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation.

Relevant dokumentation, CV mm. bedes vedlagt ansøgningen. Hvis du kommer i betragtning til stillingen, skal du forvente at afgive en straffeattest.
 
Ansøgningsfrist er den 16. juni 2019 og samtaler forventes afholdt den 21. eller 25. juni 2019.
 
Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til Kontorchef Dorthe Jespersgaard på 9931 1805 eller tillidsrepræsentant Susanne Thorsø på 9931 1808.



Forud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

2019-06-17T00:55:42.260 Er du verdensmester i folkeregistrering?- så er du den person, Aalborg Kommunes Folkeregister gerne vil ansætte i en fast fuldtidsstilling fra 1. august 2019. Folkeregistret er en del af Borgerservice i Aalborg Kommune. Folkeregisterets primære opgaver er relateret til personregistreringer, der indberettes i CPR. CPR er et centralt, landsdækkende grundregister. Et opdateret og ajourført CPR register er grundlæggende i forhold til kommunernes økonomi samt for mange helt og halvoffentlige instanser i forhold til udbetaling af ydelser, udsendelse af regning, sygesikring osv. Om stillingen.Opgaverne i Folkeregisteret omhandler blandt andet flytninger, sagsbehandling af børneflytninger, forvaltningsretlige afgørelser, ind- og udrejser, diverse indberetninger i CPR, samt skriftlige, personlige og telefoniske henvendelser fra borgere. Folkeregisteret rådgiver og vejleder andre forvaltninger i folkeregistreringsspørgsmål, og kontoret har en stor opgave i forbindelse med gennemførelse af valg. Din hverdag vil således bestå af komplekse og dybdegående sagsbehandlingsopgaver samt vejledning kombineret med personlig borgerbetjening og telefonhenvendelser. Det er derfor vigtigt, at du: er skarp i forvaltningsloven, offentlighedsloven, folkeregisterloven, CPR-loven mm. har systemforståelse og er digital parat kan se og forstå sammenhænge i love og systemer er dygtig til at fortolke lovgivning og videreformidle det til kollegaer og borgere kan holde fokus, også i situationer, hvor borgerne ikke er enige i vores afgørelser og i situationer, hvor tingene går rigtig stærkt. Vi forventer derudover, at du: Er ansvarsfuld, dedikeret og arbejder struktureret Er imødekommende og bidrager med godt humør Er initiativrig og kan arbejde selvstændigt samtidig med at du har gode samarbejdsevner Er god til mundtlig og skriftlig kommunikation på både dansk og engelsk Kun ansøgere med erfaring med folkeregisterområdet vil komme i betragtning.Om BorgerserviceVi er i Borgerservice cirka 40 ansatte, hvoraf folkeregisteret udgør 7 personer. Folkeregisteret er organisatorisk koblet sammen med kollegaerne i frontbetjeningen, og begge enheder ledes af vicekontorchefen. Vi tilbyder en spændende og dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer og et højt fagligt niveau, hvor du får mulighed for faglig udvikling. Arbejdstiden er mandag til fredag fra 8.00 til 15.00, dog torsdag til kl. 17.00. Der er flextid i Borgerservice.Tiltrædelse er pr. 1. august 2019 eller hurtigst muligt derefter. Lønnen fastsættes i henhold til gældende overenskomst og efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation.Relevant dokumentation, CV mm. bedes vedlagt ansøgningen. Hvis du kommer i betragtning til stillingen, skal du forvente at afgive en straffeattest. Ansøgningsfrist er den 16. juni 2019 og samtaler forventes afholdt den 21. eller 25. juni 2019. Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til Kontorchef Dorthe Jespersgaard på 9931 1805 eller tillidsrepræsentant Susanne Thorsø på 9931 1808.Forud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.10Phoenix20379742101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000010https://aalborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=7f44f897-3edc-4035-86e5-70d24d00ff920EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3536182Borgerservice11Rantzausgade 69000AalborgDKDanmarkORS/20379742_logo.gifORS/Small/20379742_logo.gif0
dj@aalborg.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent768655EmplyMinimum pakken - 35 dage6d1b7039-9646-4cb0-9c7a-24ee33260978_3663500028-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=20379742https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=20379742https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=20379742&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=20379742&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/11.jpgVerdensmester i folkeregistrering12008011Dansk3Læse/ tale934941Administrativ medarbejder5Kontor og administration361936994Dorthe Jespersgaarddj@aalborg.dkDanmarkDanmarkda-DK