Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Verdensmester i folkeregistrering

Er du verdensmester i folkeregistrering?

- så er du den person, Aalborg Kommunes Folkeregister gerne vil ansætte i en fast fuldtidsstilling fra 1. august 2019.
 
Folkeregistret er en del af Borgerservice i Aalborg Kommune. Folkeregisterets primære opgaver er relateret til personregistreringer, der indberettes i CPR. CPR er et centralt, landsdækkende grundregister. Et opdateret og ajourført CPR register er grundlæggende i forhold til kommunernes økonomi samt for mange helt og halvoffentlige instanser i forhold til udbetaling af ydelser, udsendelse af regning, sygesikring osv.
 
Om stillingen.
Opgaverne i Folkeregisteret omhandler blandt andet flytninger, sagsbehandling af børneflytninger, forvaltningsretlige afgørelser, ind- og udrejser, diverse indberetninger i CPR, samt skriftlige, personlige og telefoniske henvendelser fra borgere. Folkeregisteret rådgiver og vejleder andre forvaltninger i folkeregistreringsspørgsmål, og kontoret har en stor opgave i forbindelse med gennemførelse af valg.
 
Din hverdag vil således bestå af komplekse og dybdegående sagsbehandlingsopgaver samt vejledning kombineret med personlig borgerbetjening og telefonhenvendelser.
 
Det er derfor vigtigt, at du:

  • er skarp i forvaltningsloven, offentlighedsloven, folkeregisterloven, CPR-loven mm.
  • har systemforståelse og er digital parat
  • kan se og forstå sammenhænge i love og systemer
  • er dygtig til at fortolke lovgivning og videreformidle det til kollegaer og borgere
  • kan holde fokus, også i situationer, hvor borgerne ikke er enige i vores afgørelser og i situationer, hvor tingene går rigtig stærkt.
     
     
    Vi forventer derudover, at du:
  • Er ansvarsfuld, dedikeret og arbejder struktureret
  • Er imødekommende og bidrager med godt humør
  • Er initiativrig og kan arbejde selvstændigt – samtidig med at du har gode samarbejdsevner
  • Er god til mundtlig og skriftlig kommunikation på både dansk og engelsk

Kun ansøgere med erfaring med folkeregisterområdet vil komme i betragtning.


Om Borgerservice
Vi er i Borgerservice cirka 40 ansatte, hvoraf folkeregisteret udgør 7 personer. Folkeregisteret er organisatorisk koblet sammen med kollegaerne i frontbetjeningen, og begge enheder ledes af vicekontorchefen. Vi tilbyder en spændende og dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer og et højt fagligt niveau, hvor du får mulighed for faglig udvikling.
 
Arbejdstiden er mandag til fredag fra 8.00 til 15.00, dog torsdag til kl. 17.00. Der er flextid i Borgerservice.

Tiltrædelse er pr. 1. august 2019 eller hurtigst muligt derefter. Lønnen fastsættes i henhold til gældende overenskomst og efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation.

Relevant dokumentation, CV mm. bedes vedlagt ansøgningen. Hvis du kommer i betragtning til stillingen, skal du forvente at afgive en straffeattest.
 
Ansøgningsfrist er den 16. juni 2019 og samtaler forventes afholdt den 21. eller 25. juni 2019.
 
Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til Kontorchef Dorthe Jespersgaard på 9931 1805 eller tillidsrepræsentant Susanne Thorsø på 9931 1808.



Forud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330032836Phoenix-2037974212019-05-28T09:00:04.810Verdensmester i folkeregistreringEr du verdensmester i folkeregistrering?

- så er du den person, Aalborg Kommunes Folkeregister gerne vil ansætte i en fast fuldtidsstilling fra 1. august 2019.
 
Folkeregistret er en del af Borgerservice i Aalborg Kommune. Folkeregisterets primære opgaver er relateret til personregistreringer, der indberettes i CPR. CPR er et centralt, landsdækkende grundregister. Et opdateret og ajourført CPR register er grundlæggende i forhold til kommunernes økonomi samt for mange helt og halvoffentlige instanser i forhold til udbetaling af ydelser, udsendelse af regning, sygesikring osv.
 
Om stillingen.
Opgaverne i Folkeregisteret omhandler blandt andet flytninger, sagsbehandling af børneflytninger, forvaltningsretlige afgørelser, ind- og udrejser, diverse indberetninger i CPR, samt skriftlige, personlige og telefoniske henvendelser fra borgere. Folkeregisteret rådgiver og vejleder andre forvaltninger i folkeregistreringsspørgsmål, og kontoret har en stor opgave i forbindelse med gennemførelse af valg.
 
Din hverdag vil således bestå af komplekse og dybdegående sagsbehandlingsopgaver samt vejledning kombineret med personlig borgerbetjening og telefonhenvendelser.
 
Det er derfor vigtigt, at du:
  • er skarp i forvaltningsloven, offentlighedsloven, folkeregisterloven, CPR-loven mm.
  • har systemforståelse og er digital parat
  • kan se og forstå sammenhænge i love og systemer
  • er dygtig til at fortolke lovgivning og videreformidle det til kollegaer og borgere
  • kan holde fokus, også i situationer, hvor borgerne ikke er enige i vores afgørelser og i situationer, hvor tingene går rigtig stærkt.
     
     
    Vi forventer derudover, at du:
  • Er ansvarsfuld, dedikeret og arbejder struktureret
  • Er imødekommende og bidrager med godt humør
  • Er initiativrig og kan arbejde selvstændigt – samtidig med at du har gode samarbejdsevner
  • Er god til mundtlig og skriftlig kommunikation på både dansk og engelsk

Kun ansøgere med erfaring med folkeregisterområdet vil komme i betragtning.


Om Borgerservice
Vi er i Borgerservice cirka 40 ansatte, hvoraf folkeregisteret udgør 7 personer. Folkeregisteret er organisatorisk koblet sammen med kollegaerne i frontbetjeningen, og begge enheder ledes af vicekontorchefen. Vi tilbyder en spændende og dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer og et højt fagligt niveau, hvor du får mulighed for faglig udvikling.
 
Arbejdstiden er mandag til fredag fra 8.00 til 15.00, dog torsdag til kl. 17.00. Der er flextid i Borgerservice.

Tiltrædelse er pr. 1. august 2019 eller hurtigst muligt derefter. Lønnen fastsættes i henhold til gældende overenskomst og efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation.

Relevant dokumentation, CV mm. bedes vedlagt ansøgningen. Hvis du kommer i betragtning til stillingen, skal du forvente at afgive en straffeattest.
 
Ansøgningsfrist er den 16. juni 2019 og samtaler forventes afholdt den 21. eller 25. juni 2019.
 
Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til Kontorchef Dorthe Jespersgaard på 9931 1805 eller tillidsrepræsentant Susanne Thorsø på 9931 1808.



Forud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

2019-06-17T00:55:42.260 Er du verdensmester i folkeregistrering?- så er du den person, Aalborg Kommunes Folkeregister gerne vil ansætte i en fast fuldtidsstilling fra 1. august 2019. Folkeregistret er en del af Borgerservice i Aalborg Kommune. Folkeregisterets primære opgaver er relateret til personregistreringer, der indberettes i CPR. CPR er et centralt, landsdækkende grundregister. Et opdateret og ajourført CPR register er grundlæggende i forhold til kommunernes økonomi samt for mange helt og halvoffentlige instanser i forhold til udbetaling af ydelser, udsendelse af regning, sygesikring osv. Om stillingen.Opgaverne i Folkeregisteret omhandler blandt andet flytninger, sagsbehandling af børneflytninger, forvaltningsretlige afgørelser, ind- og udrejser, diverse indberetninger i CPR, samt skriftlige, personlige og telefoniske henvendelser fra borgere. Folkeregisteret rådgiver og vejleder andre forvaltninger i folkeregistreringsspørgsmål, og kontoret har en stor opgave i forbindelse med gennemførelse af valg. Din hverdag vil således bestå af komplekse og dybdegående sagsbehandlingsopgaver samt vejledning kombineret med personlig borgerbetjening og telefonhenvendelser. Det er derfor vigtigt, at du: er skarp i forvaltningsloven, offentlighedsloven, folkeregisterloven, CPR-loven mm. har systemforståelse og er digital parat kan se og forstå sammenhænge i love og systemer er dygtig til at fortolke lovgivning og videreformidle det til kollegaer og borgere kan holde fokus, også i situationer, hvor borgerne ikke er enige i vores afgørelser og i situationer, hvor tingene går rigtig stærkt. Vi forventer derudover, at du: Er ansvarsfuld, dedikeret og arbejder struktureret Er imødekommende og bidrager med godt humør Er initiativrig og kan arbejde selvstændigt samtidig med at du har gode samarbejdsevner Er god til mundtlig og skriftlig kommunikation på både dansk og engelsk Kun ansøgere med erfaring med folkeregisterområdet vil komme i betragtning.Om BorgerserviceVi er i Borgerservice cirka 40 ansatte, hvoraf folkeregisteret udgør 7 personer. Folkeregisteret er organisatorisk koblet sammen med kollegaerne i frontbetjeningen, og begge enheder ledes af vicekontorchefen. Vi tilbyder en spændende og dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer og et højt fagligt niveau, hvor du får mulighed for faglig udvikling. Arbejdstiden er mandag til fredag fra 8.00 til 15.00, dog torsdag til kl. 17.00. Der er flextid i Borgerservice.Tiltrædelse er pr. 1. august 2019 eller hurtigst muligt derefter. Lønnen fastsættes i henhold til gældende overenskomst og efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation.Relevant dokumentation, CV mm. bedes vedlagt ansøgningen. Hvis du kommer i betragtning til stillingen, skal du forvente at afgive en straffeattest. Ansøgningsfrist er den 16. juni 2019 og samtaler forventes afholdt den 21. eller 25. juni 2019. Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til Kontorchef Dorthe Jespersgaard på 9931 1805 eller tillidsrepræsentant Susanne Thorsø på 9931 1808.Forud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.10Phoenix20379742101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000010https://aalborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=7f44f897-3edc-4035-86e5-70d24d00ff920EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3536182Borgerservice11Rantzausgade 69000AalborgDKDanmarkORS/20379742_logo.gifORS/Small/20379742_logo.gif0
dj@aalborg.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent768655EmplyMinimum pakken - 35 dage6d1b7039-9646-4cb0-9c7a-24ee33260978_3663500028-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=20379742https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=20379742https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=20379742&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=20379742&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/11.jpgEr Kontor og administration noget for dig? Søg jobbet som Administrativ medarbejder i dag.12008011Dansk3Læse/ tale934941Administrativ medarbejder5Kontor og administration361936994Dorthe Jespersgaarddj@aalborg.dkDanmarkDanmark330057177Assistent til team Boligstyring - barselsvikarBasic Visitationsenheden Støtte og Omsorg i ldre- og Handicapforvaltningen søger en administrativ medarbejder (barselsvikar) til vores boligstyrerfunktion pr. 1. september2019. Arbejdstiden er på 37 timer ugentligt og stillingen er tidsbegrænset til 1 år.I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv. I Myndighedsafdelingen arbejder vi med metoder, som har til formål at gøre flere borgere mindre afhængige af kommunale ydelser og mere selvbestemmende i eget liv. Vi er dynamiske og samskabende i vores løsninger. Vi udviser handlekraft, og vi vil kendes for ordentlighed, samt for kreative velfærdsløsninger inden for den tilgængeligeøkonomiske ramme. Vi samarbejder om opgaven og arbejder i tværfaglige teams.Du kan læse mere om boliger til ældre på Aalborg Kommunes hjemmeside. Vi kan tilbyde: En spændende stilling på en udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor forandring er det normale. Du bliver en del af et team med gensidig støtte, tæt samarbejde, sammenhold og humor. En spændende, travl og selvstændig arbejdsplads med daglig borgerkontakt,dygtige og kvalificerede kolleger. Dine primære opgaver vil være: varetage administrativ behandling af boligsager vedrørende ældre- og plejeboliger råd og vejledning af borgere, pårørende og samarbejdspartnere administrative opgaver, herunder godkendelse af fakturaer, telefonbetjening mm. Vi forventer, at du er uddannet assistent inden for kontor og administration har erfaring med lettere sagsbehandling og borgerbetjening er engageret og positiv - kan mestre mange bolde i luften har flair for it kan arbejde selvstændigt og systematisk kan prioritere og skabe overblik har flair og interesse for den lovmæssige og administrative del af arbejdet gerne har kendskab til omsorgssystemet Cura Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads: Vi er en afdeling med ca. 70 medarbejdere, som arbejder i teams Arbejdstiden er på 37 timer ugentligt med flekstidsordning Arbejdsstedets adresse:Lindholm Brygge 31, 9400 Nørresundby.Vil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte visitationschef Camilla Fibiger Smed på tlf. 31 99 49 00.Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 25. eller 26. juli 2019.Løn- og ansættelsesvilkår:Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og HK.Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Visitationsenheden Støtte og Omsorg i Ældre- og Handicapforvaltningen søger en administrativ medarbejder (barselsvikar) til vores boligstyrerfunktion pr. 1. september2019. Arbejdstiden er på 37 timer ugentligt og stillingen er tidsbegrænset til 1 år.

I Ældre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.
 
I Myndighedsafdelingen arbejder vi med metoder, som har til formål at gøre flere borgere mindre afhængige af kommunale ydelser og mere selvbestemmende i eget liv. Vi er dynamiske og samskabende i vores løsninger. Vi udviser handlekraft, og vi vil kendes for ordentlighed, samt for kreative velfærdsløsninger inden for den tilgængelige
økonomiske ramme. Vi samarbejder om opgaven og arbejder i tværfaglige teams.
Du kan læse mere om boliger til ældre på Aalborg Kommunes hjemmeside. 
 
Vi kan tilbyde:
  • En spændende stilling på en udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor forandring er det normale. Du bliver en del af et team med gensidig støtte, tæt samarbejde, sammenhold og humor.
  • En spændende, travl og selvstændig arbejdsplads med daglig borgerkontakt,
    dygtige og kvalificerede kolleger.
Dine primære opgaver vil være:
  • varetage administrativ behandling af boligsager vedrørende ældre- og plejeboliger
  • råd og vejledning af borgere, pårørende og samarbejdspartnere
  • administrative opgaver, herunder godkendelse af fakturaer, telefonbetjening mm.
Vi forventer, at du
  • er uddannet assistent inden for kontor og administration
  • har erfaring med lettere sagsbehandling og borgerbetjening
  • er engageret og positiv - kan mestre mange bolde i luften
  • har flair for it
  • kan arbejde selvstændigt og systematisk
  • kan prioritere og skabe overblik
  • har flair og interesse for den lovmæssige og administrative del af arbejdet
  • gerne har kendskab til omsorgssystemet Cura

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
  • Vi er en afdeling med ca. 70 medarbejdere, som arbejder i teams
  • Arbejdstiden er på 37 timer ugentligt med flekstidsordning

Arbejdsstedets adresse:
Lindholm Brygge 31, 9400 Nørresundby.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte visitationschef Camilla Fibiger Smed på tlf. 31 99 49 00.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 25. eller 26. juli 2019.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og HK.
Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/e6ccf4ce_logo.gifStøtte og Omsorg Lindholm BryggeNørresundby2019-07-09T15:06:07.4832019-07-21T00:00:00
330056346Administrativ medarbejder til Midlertidige Boliger, RiishøjcentretBasic I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Vi kan tilbyde: en spændende arbejdsplads, hvor dine faglige og personlige kompetencer vil blive sat i spil i den daglige opgaveløsning en medarbejdergruppe der sætter patientsikkerheden i højsædet en hverdag der er præget af et højt aktivitetsniveau og mange kontakter til hhv. borgere, pårørende, eksterne og interne samarbejdspartnere en hverdag, hvor du hele tiden udfordres og stilles over for nye opgaver at du bliver en del af et stærkt team med dygtige og engagerede medarbejdere, hvor der er mulighed for sparring, udvikling og tæt samarbejde at du bliver en del af en arbejdsplads, hvor vi arbejder forbedringsorienteret, bl.a. datadrevet, med fokus på størst og bedst mulig kvalitet for borgerne. Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:Vi søger en administrativ medarbejder, og vi tilbyder 32-35 timer pr. uge med mulighed for regulering i forhold til dit ønske.Stillingen er til besættelse snarest og senest pr. 1. oktober 2019Riishøjscentret er en del af Aalborg Kommunes tilbud ift. midlertidige boliger og vi har 40 pladser, hvoraf de 3 er selvindskrivningspladserDe midlertidige boliger er et tilbud til borgere, der i en kortere periode har brug for ekstra pleje- og eller behandling. Størstedelen af borgerne kommer efter indlæggelse på sygehus, og den resterende del indskrives fra eget hjemFormålet med de midlertidige pladser er bl.a. at forebygge unødige indlæggelser pa° sygehus, at yde borgere med plejebehov en ekstra indsats med henblik pa°, at de igen kan mestre deres hverdag samt, at give mulighed for en kortere aflastningsperiodeDerudover anvendes de midlertidige pladser til borgere der venter på en plejeboligPr. 1. november 2019 udvider vi centret med 8 pladser, når vi flytter ind i vores nye, flotte og tidssvarende center, Anneshave på Annebergvej 173.Dine primære opgaver vil være: at sikre, at de borgere, pårørende, samarbejdspartnere m.m. der benytter centret, føler sig velkomne og velinformerede at fungere som fagprofessionel med dertil tilhørende opgaver inden for dit kompetenceområde Kommunikationsopgaver:besvarelse af telefonopkald og håndtering af dertilhørende opgaverudarbejdelse af referater, pjecer, aktivitetsplaner, nyhedsbreve, menuplaner m.m.modtagelse af borgere, pårørende, samarbejdspartnere m.fl.posthåndteringopdatering og opsætning af information ved indflytning af borgerebestilling af kørsel til borgere IT-opgaver:anvendelse af E-doc systemet til referater, korrespondance m.m.mad af- og bestilling ved Madservice Aalborgtøj og linned af- og bestillingSD opgaver uddelegeret fra ledelsesteametdaglig opdatering af elektroniske tavlerID kort, oprettelse og vedligeholdexcel opgaver, eks. føring af intern statistik opgaver tilhørende Indkøbsportalen styring og support ift. IT udstyr, eks. I- Pads, PC ere, m.m. styring af hjælpemidler, af- og tilmelding af disse, ajourføring af det fysiske rum til hjælpemidler Ad hoc opgaver:Eks. administration af blomsterservice, hjælp til IT opgaver for borgere, handling på ikke-plejefaglige opgaver for borgerne, m.m. Faglige kompetencer:Vi forventer og vægter: at du er uddannet indenfor HK-området at du har erfaring med administrativt arbejde og trives i front at du trives i en arbejdshverdag, hvor nærvær, dygtighed, overblik, rummelighed og perspektivering er dine vigtigste faglige redskaber at du har erfaring og flair for at arbejde med forskellige IT systemer og til stadighed udfordrer dig selv når et nyt system introduceres at du vægter høj kvalitet i dit arbejde at du har fokus på og evner for tværfagligt- og tværsektorielt samarbejde. Personlige kompetencer:Vi forventer og vægter, at du er: ansvarsbevidst og imødekommende kan samarbejde med borgere, pårørende, kolleger, eksterne og interne samarbejdspartnere m.fl. tydelig i din kommunikation, høflig, ansvarsfuld og handlekraftig selvstændig og imødekommende i forhold til dine opgaver og nye tiltag kender og anerkender egne og andres kompetencer Arbejdsstedets adresse:Riishøjscentret, Riishøjsvej 109, 9000 Aalborg. Vil du vide mere? Du er velkommen til at kontakte assisterende leder Gitte E. Thomsen, på telefonnummer 99316537, eller leder Henriette Lerche, på telefonnummer 99316552 for information om stillingen. Løn- og ansættelsesvilkår: Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.Læs mere om ldre- og HandicapforvaltningenPå Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.Aalborg KommunePersonalepolitikLæs mere om ldre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudviklingvision2020.aalborg.dkLedelseskædenFrihedsbrevetSend ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.I Ældre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.

Vi kan tilbyde:
  • en spændende arbejdsplads, hvor dine faglige og personlige kompetencer vil blive sat i spil i den daglige opgaveløsning
  • en medarbejdergruppe der sætter patientsikkerheden i højsædet
  • en hverdag der er præget af et højt aktivitetsniveau og mange kontakter til hhv. borgere, pårørende, eksterne og interne samarbejdspartnere
  • en hverdag, hvor du hele tiden udfordres og stilles over for nye opgaver
  • at du bliver en del af et stærkt team med dygtige og engagerede medarbejdere, hvor der er mulighed for sparring, udvikling og tæt samarbejde
  • at du bliver en del af en arbejdsplads, hvor vi arbejder forbedringsorienteret, bl.a. datadrevet, med fokus på størst og bedst mulig kvalitet for borgerne.

Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:

Vi søger en administrativ medarbejder, og vi tilbyder 32-35 timer pr. uge med mulighed for regulering i forhold til dit ønske.
Stillingen er til besættelse snarest og senest pr. 1. oktober 2019

Riishøjscentret er en del af Aalborg Kommunes tilbud ift. midlertidige boliger og vi har 40 pladser, hvoraf de 3 er selvindskrivningspladser
De midlertidige boliger er et tilbud til borgere, der i en kortere periode har brug for ekstra pleje- og/eller behandling. Størstedelen af borgerne kommer efter indlæggelse på sygehus, og den resterende del indskrives fra eget hjem

Formålet med de midlertidige pladser er bl.a. at forebygge unødige indlæggelser pa° sygehus, at yde borgere med plejebehov en ekstra indsats med henblik pa°, at de igen kan mestre deres hverdag samt, at give mulighed for en kortere aflastningsperiode

Derudover anvendes de midlertidige pladser til borgere der venter på en plejebolig

Pr. 1. november 2019 udvider vi centret med 8 pladser, når vi flytter ind i vores nye, flotte og tidssvarende center, Anneshave på Annebergvej 173.


Dine primære opgaver vil være:
  • at sikre, at de borgere, pårørende, samarbejdspartnere m.m. der benytter centret, føler sig velkomne og velinformerede
  • at fungere som fagprofessionel med dertil tilhørende opgaver inden for dit kompetenceområde 
  • Kommunikationsopgaver:
    besvarelse af telefonopkald og håndtering af dertilhørende opgaver
    udarbejdelse af referater, pjecer, aktivitetsplaner, nyhedsbreve, menuplaner m.m.
    modtagelse af borgere, pårørende, samarbejdspartnere m.fl.
    posthåndtering
    opdatering og opsætning af information ved indflytning af borgere
    bestilling af kørsel til borgere
    IT-opgaver:
    anvendelse af E-doc systemet til referater, korrespondance m.m.
    mad af- og bestilling ved Madservice Aalborg
    tøj og linned af- og bestilling
    SD opgaver uddelegeret fra ledelsesteamet
    daglig opdatering af elektroniske tavler
    ID kort, oprettelse og vedligehold
    excel opgaver, eks. føring af intern statistik
  • opgaver tilhørende Indkøbsportalen
  • styring og support ift. IT udstyr, eks. I- Pads, PC´ere, m.m.
  • styring af hjælpemidler, af- og tilmelding af disse, ajourføring af det fysiske rum til hjælpemidler 
  • Ad hoc opgaver:
    Eks. administration af blomsterservice, hjælp til IT opgaver for borgere, handling på ikke-plejefaglige opgaver for borgerne, m.m.

Faglige kompetencer:
Vi forventer og vægter:
  • at du er uddannet indenfor HK-området
  • at du har erfaring med administrativt arbejde og trives i front
  • at du trives i en arbejdshverdag, hvor nærvær, dygtighed, overblik, rummelighed og perspektivering er dine vigtigste faglige redskaber
  • at du har erfaring og flair for at arbejde med forskellige IT systemer og til stadighed udfordrer dig selv når et nyt system introduceres
  • at du vægter høj kvalitet i dit arbejde
  • at du har fokus på og evner for tværfagligt- og tværsektorielt samarbejde.
     
Personlige kompetencer:
Vi forventer og vægter, at du er:
  • ansvarsbevidst og imødekommende
  • kan samarbejde med borgere, pårørende, kolleger, eksterne og interne samarbejdspartnere m.fl.
  • tydelig i din kommunikation, høflig, ansvarsfuld og handlekraftig
  • selvstændig og imødekommende i forhold til dine opgaver og nye tiltag
  • kender og anerkender egne og andres kompetencer
     
Arbejdsstedets adresse:
Riishøjscentret, Riishøjsvej 109, 9000 Aalborg.
 
 
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte assisterende leder Gitte E. Thomsen, på telefonnummer 99316537, eller leder Henriette Lerche, på telefonnummer 99316552 for information om stillingen.
 
 
Løn- og ansættelsesvilkår:
Løn- og ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
 
Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningen
På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens og forvaltningens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune
Personalepolitik

Læs mere om Ældre- og Handicapforvaltningens vision og strategiske ledelsesudvikling
vision2020.aalborg.dk
Ledelseskæden
Frihedsbrevet

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


ORS/Small/66b00b9a_logo.gifPlejeboliger RiishøjscentretAalborg2019-07-08T14:03:20.7772019-08-08T00:00:00
330047190Medarbejder med sundhedspædagogiske kompetencer søges til Center for Tværfaglig Forebyggelse 30 timer pr. uge i perioden 01.09.2019- 30.09.2021Basic Vi har en spændende ledig stilling fra 01.09.2019 eller snarest derefter. Stillingen er med tilknytning til Midtbysjakket samt fritids- og ungecentrene i Center for Tværfaglig Forebyggelse. Stillingen er for dig, der brænder for og har kompetencer til at varetage drifts- og udviklingsopgaver inden for sundhed på børne- og ungeområdet.Center for Tværfaglig Forebyggelse består af en række forskellige indsatser herunder bl.a. forebyggende indsatser på børne- og ungeområdet fx fritidscentre, ungecentre, opsøgende indsatser, SSP, boligstrategiske indsatser, frivillighed, sundhedspleje og rådgivning til småbørnsfamilier fra tværfaglige teams. Stillingen indebærer ansvar for udvikling og koordinering af konkrete sundhedsfremmende indsatser samt drifts- og faciliteringsopgaver med primært fokus på samarbejdet med fritids- og ungecentrene samt opsøgende medarbejdere i Center for Tværfaglig Forebyggelse.Stillingen er organisatorisk tilknyttet sekretariatet i centret. Sekretariatet er tværfagligt sammensat af kollegaer, som hver især bidrager med deres særlige faglighed og kompetencer til den samlede opgaveløsning. Fx er der i sekretariatet netværkskoordinatorer som arbejder inden for det boligstrategiske område, SSP konsulent, frivilligkonsulent og administrative medarbejdere m.fl. Sammen med medarbejdere og ledere i centret glæder alle sig til at samarbejde og byde dig velkommen på holdet. Dit ansvarsområde bliver fx at: Facilitere flere medarbejdernetværk sundhedsambassadører, rygestopinstruktører og nøglepersoner for børn unge i familier med alkohol. Du skal varetage nogle af rygestopinstruktørkurserne med unge. Yde konkret støtte lokalt på fritids- og ungecentrene til deres proces med udvikling af sundhedspædagogisk praksis. En stor del af din arbejdstid vil foregå sammen med medarbejderne på centrene. I samarbejde med centrenes sundhedsambassadører at formidle nyeste viden fx via nyhedsbreve. At understøtte centrenes struktur og systematik i omsætning af de lokale handleplaner i forhold til Sundhedsstyrelsens forebyggelsespakker. At understøtte omsætningen af Aalborg Kommunes Sundhedspolitik, herunder i samarbejde med centrets ledere og medarbejdere at implementere nye initiativer, der bidrager til at nå såvel de samlede nationale som de kommunale mål for sundhed på børne- og ungeområdet. Vedligeholdelsesopgaver fx information på hjemmesider og forskelligt materiale fx dialogspil. Administrative opgaver i relation til fx ledelsesinformation, affrapportering af målstyringsaftaler, notatskrivning, analyseopgaver. Ad hoc opgaver som vi ikke kender endnu. Vi er en arbejdsplads, hvor det nogle gange går stærkt, og hvor opgaverne er foranderlige. Vi prioriterer at udvikle vores praksis løbende med baggrund i nyeste viden og i de behov, som opstår. Vi vil gerne kendes for at være fagligt ambitiøse på og for at vi har mod på at afprøve og undersøge nye veje for at fremme børn og unges sundhed, trivsel og udvikling.Det er vigtigt for os er, at du er interesseret i tværfagligt og forebyggende arbejde og lige som os har et ægte ønske om at gøre en forskel for de borgere, vi er her for. Derudover vil vi gerne, at: Du har en relevant, uddannelsesmæssig baggrund, gerne med kompetencer og viden inden for sundhedsområdet samt børne- og ungeområdet. Vi forestiller os, at du måske har uddannelse inden for temaerne sundhedspædagogik og sundhedsfremme. Eller måske har du viden kompetencer inden for specifikke sundhedsområder fx unges mentale sundhed. Du er teamplayer og spiller andre gode ved, at du deler din viden ligesom du praktiserer tæt opfølgning sparring med kollegaer og ledelse. Du indgår med selvfølgelighed i en respektfuld og ressourceorienteret dialog med alle. Det falder dig let at skabe overblik fx over hvilke del-elementer en kompleks opgave indebærer. Du er anerkendende og præcis i både din skriftlige og din mundtlige kommunikation. Du tilfører både høj faglighed, begejstring samt arbejdsglæde til vores arbejdsfællesskab. Du udfordres positivt af, at arbejdsdagen ofte er omskiftelig og planlægges med udgangspunkt i rammer og tidspunkter, som passer for samarbejdspartnere både dag aften og nogle gange weekends. Vi tilbyder:En stilling, som indebærer masser af opgaver sammen med engagerede kollegaer. Et positivt arbejdsmiljø, hvor høj faglighed og alsidige opgaver kendetegner hverdagen. Der vil være opfølgning og sparring på opgaverne med kollegaer og ledere.Stillingen er omfattet af lokal løn. Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. Forud for endelig ansættelse indhentes børne- og straffeattest samt referencer.Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved sekretariatsleder Trude Christensen eller centerleder Denise Bakholm tlf. 99311342Der er ansøgningsfrist torsdag den 15. august 2019 og der afholdes ansættelsessamtaler mandag den 26. august 2019.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vi har en spændende ledig stilling fra 01.09.2019 eller snarest derefter. Stillingen er med tilknytning til Midtbysjakket samt fritids- og ungecentrene i Center for Tværfaglig Forebyggelse. Stillingen er for dig, der brænder for og har kompetencer til at varetage drifts- og udviklingsopgaver inden for sundhed på børne- og ungeområdet.

Center for Tværfaglig Forebyggelse består af en række forskellige indsatser herunder bl.a. forebyggende indsatser på børne- og ungeområdet fx fritidscentre, ungecentre, opsøgende indsatser, SSP, boligstrategiske indsatser, frivillighed, sundhedspleje og rådgivning til småbørnsfamilier fra tværfaglige teams. 

Stillingen indebærer ansvar for udvikling og koordinering af konkrete sundhedsfremmende indsatser samt drifts- og faciliteringsopgaver med primært fokus på samarbejdet med fritids- og ungecentrene samt opsøgende medarbejdere i Center for Tværfaglig Forebyggelse.

Stillingen er organisatorisk tilknyttet sekretariatet i centret. Sekretariatet er tværfagligt sammensat af kollegaer, som hver især bidrager med deres særlige faglighed og kompetencer til den samlede opgaveløsning. Fx er der i sekretariatet netværkskoordinatorer som arbejder inden for det boligstrategiske område, SSP konsulent, frivilligkonsulent og administrative medarbejdere m.fl. Sammen med medarbejdere og ledere i centret glæder alle sig til at samarbejde og byde dig velkommen på holdet.
 
Dit ansvarsområde bliver fx at:
  • Facilitere flere medarbejdernetværk; sundhedsambassadører, rygestopinstruktører og nøglepersoner for børn/unge i familier med alkohol.
  • Du skal varetage nogle af rygestopinstruktørkurserne med unge.
  • Yde konkret støtte lokalt på fritids- og ungecentrene til deres proces med udvikling af sundhedspædagogisk praksis. En stor del af din arbejdstid vil foregå sammen med medarbejderne på centrene.
  • I samarbejde med  centrenes sundhedsambassadører at formidle nyeste viden fx via nyhedsbreve.
  • At understøtte centrenes struktur og systematik i omsætning af de lokale handleplaner i forhold til Sundhedsstyrelsens forebyggelsespakker.
  • At understøtte omsætningen af Aalborg Kommunes Sundhedspolitik, herunder i samarbejde med centrets ledere og medarbejdere at implementere nye initiativer, der bidrager til at nå såvel de samlede nationale som de kommunale mål for sundhed på børne- og ungeområdet.
  • Vedligeholdelsesopgaver fx information på hjemmesider og forskelligt materiale fx dialogspil.
  • Administrative opgaver i relation til fx ledelsesinformation, affrapportering af målstyringsaftaler, notatskrivning, analyseopgaver.
  • Ad hoc opgaver som vi ikke kender endnu.
Vi er en arbejdsplads, hvor det nogle gange går stærkt, og hvor opgaverne er foranderlige. Vi prioriterer at udvikle vores praksis løbende med baggrund i nyeste viden og i de behov, som opstår. Vi vil gerne kendes for at være fagligt ambitiøse på og for at vi har mod på at afprøve og undersøge nye veje for at fremme børn og unges sundhed, trivsel og udvikling.
Det er vigtigt for os er, at du er interesseret i tværfagligt og forebyggende arbejde og lige som os har et ægte ønske om at gøre en forskel for de borgere, vi er her for. Derudover vil vi gerne, at:
  • Du har en relevant, uddannelsesmæssig baggrund, gerne med kompetencer og viden inden for sundhedsområdet samt børne- og ungeområdet. Vi forestiller os, at du måske har uddannelse inden for temaerne; sundhedspædagogik og sundhedsfremme. Eller måske har du viden/kompetencer inden for specifikke sundhedsområder fx unges mentale sundhed.
  • Du er teamplayer og spiller andre gode ved, at du deler din viden ligesom du praktiserer tæt opfølgning/sparring med kollegaer og ledelse.
  • Du indgår med selvfølgelighed i en respektfuld og ressourceorienteret dialog med alle.
  • Det falder dig let at skabe overblik fx over hvilke del-elementer en kompleks opgave indebærer. 
  • Du er anerkendende og præcis i både din skriftlige og din mundtlige kommunikation.
  • Du tilfører både høj faglighed, begejstring samt arbejdsglæde til vores arbejdsfællesskab.
  • Du udfordres positivt af, at arbejdsdagen ofte er omskiftelig og planlægges med udgangspunkt i  rammer og tidspunkter, som passer for samarbejdspartnere både dag/aften og nogle gange weekends.
Vi tilbyder:
En stilling, som indebærer masser af opgaver sammen med engagerede kollegaer. Et positivt arbejdsmiljø, hvor høj faglighed og alsidige opgaver kendetegner hverdagen. Der vil være opfølgning og sparring på opgaverne med kollegaer og ledere.

Stillingen er omfattet af lokal løn. Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. 

Forud for endelig ansættelse indhentes børne- og straffeattest samt referencer.
Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved sekretariatsleder Trude Christensen eller centerleder Denise Bakholm tlf. 99311342

Der er ansøgningsfrist torsdag den 15. august 2019 og der afholdes ansættelsessamtaler mandag den 26. august 2019.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
 
 

ORS/Small/c9492652_logo.gifCenter for Tværfaglig ForebyggelseAalborg2019-06-20T17:01:22.9972019-07-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Assistent til team Boligstyring - barselsvikar

Støtte og Omsorg Lindholm Brygge

Nørresundby
Visitationsenheden Støtte og Omsorg i ldre- og Handicapforvaltningen søger en administrativ medarbejder (barselsvikar) til vores boligstyrerfunktion pr. 1. september2019. Arbejdstiden er på 37 timer ugentligt og stillingen er tidsbegrænset til 1 år....
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:21. juli 2019

Administrativ medarbejder til Midlertidige Boliger, Riishøjcentret

Plejeboliger Riishøjscentret

Aalborg
I ldre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.Vi kan tilbyd...
Indrykket:8. juli 2019
Udløbsdato:8. august 2019

Medarbejder med sundhedspædagogiske kompetencer søges til Center for Tværfaglig Forebyggelse 30 timer pr. uge i perioden 01.09.2019- 30.09.2021

Center for Tværfaglig Forebyggelse

Aalborg
Vi har en spændende ledig stilling fra 01.09.2019 eller snarest derefter. Stillingen er med tilknytning til Midtbysjakket samt fritids- og ungecentrene i Center for Tværfaglig Forebyggelse. Stillingen er for dig, der brænder for og har kompetencer t...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:25. juli 2019