Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi søger både en rådgiver og en barselsvikar til Familierådgivningen, Afsnit for børn.

Kan du skabe selvværd og sammenhæng for familierne?
 
I Kolding Kommune møder vi hver enkelt borger, som den han eller hun er. Vi starter med at stille spørgsmål frem for at give svar. Kan du skabe trygge relationer og sammen med borgerne finde en meningsfuld vej frem – så er du lige præcis den kollega, vi har brug for. 
 
Vi kan tilbyde: 
Et selvstændigt, afvekslende, krævende og spændende job.  
Der arbejdes ud fra Kolding Kommunes vision, Vi Designer Livet samt Borgerens centrum og Senior- og Socialforvaltningens vision om selvværd og sammenhæng.  
Vi er en række dygtige og meget engagerede kolleger. Medarbejdergruppen er sammensat af både nye og mere erfarne medarbejdere. Der arbejdes i ICS/DUBU. Der tilbydes ekstern supervision, og der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling i stillingen. 
 
Arbejdstid:  
37 timer pr. uge. 
 
Ansættelsestidspunkt:  
1. juni 2018 eller snarest derefter. 
 
Funktioner i Familierådgivningen: 
  • At arbejde ud fra vores vision Borgerens centrum, samt selvværd og sammenhæng i alt hvad du siger og gør - både i det administrative arbejde og i kontakten med borgeren 
  • Rådgivning og vejledning 
  • At arbejde inddragende og helhedsorienteret samt ud fra lov om social service; med udarbejdelse af børnefaglige undersøgelser, handleplaner samt iværksættelse af foranstaltninger  
  • At koordinere helhedsorienterede opfølgningsmøder og skabe sammenhæng i indsatser ud fra borgerens plan 
  • At sætte fællesskabet i spil, herunder at afholde familierådslagninger 
  • At arbejde systematisk og have administrativ flair 
  • I jobbet er der mulighed for at indgå i rådighedsvagtordning 
  •  
Kvalifikationer og opgaver: 
  • Uddannelse som socialrådgiver eller socialformidler 
  • Fortrolig med relevant lovgivning på området 
  • Gerne relevant erfaring inden for børne- og ungeområdet 
  • Kan arbejde inddragende og ud fra borgerens centrum 
  • Kan om nødvendigt påtage sig myndighedsrollen 
  • Er i stand til at arbejde inddragende og helhedsorienteret 
  • Har systematisk overblik over det administrative arbejde 
  • Er fortrolig med brugen af IT, herunder DUBU 
  • Har kendskab til socialfaglig metode, ICS 
  • Kan og vil modtage faglig vejledning og supervision 
  • Bidrager til godt kollegaskab og arbejdsmiljø 
 
Hvem er vi? 
  • Vi er en del af Familierådgivningen/Afsnit for Børn, hvor vi er 22 rådgivere, 3 administrative medarbejdere, 1 faglig koordinator samt 1 afsnitschef. Familierådgivningen består af Afsnit for Børn, Afsnit for Unge, Børnehandicap, Visitation og Familieplejen samt bolig-, skolesocialrådgivere og socialrådgiver i dagtilbud 
  • I Afsnit for Børn arbejder vi primært med aldersgruppen 0–13 år.   
  • Familierådgivningen er en del af Senior- og Socialforvaltningen. 
 
I Senior- og Socialforvaltningen har vi en klar vision: Selvværd og Sammenhæng i alt hvad du siger og gør. Det er en vision, som vi kan opfylde ved altid at have en adfærd, der afspejler forvaltningens leveregler, som er:
  • Tal et sprog alle mennesker forstår,
  • Alt indenfor din radar er dit ansvar,
  • Det er borgerens plan/aftale,
  • Sæt fællesskabet i spil,
  • Gå borgeren i møde.  
 
Vi er på udkig efter en kollega, der tænker: ”Yes – det er lige mig, det brænder jeg for!” Så hvis det er dig, så vent ikke men send os en ansøgning. Du er også velkommen til at kontakte afsnitschef Anne Dorte Bloch tlf. 7979 2792 eller faglig koordinator Anna Karina B. Jørgensen tlf. 7979 2693 for at høre mere om stillingen, og hvem vi er. 
 
Ansøgningsfrist: 
Tirsdag den 24. april 2018. Ansættelsessamtaler bliver afholdt torsdag den 26. april 2018. 
 
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse. 
 
Ansøgningen sendes elektronisk via knappen ”Send ansøgning” under stillingsannoncen. 

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329792937Phoenix-a8febc2812018-04-13T13:00:33.467Vi søger både en rådgiver og en barselsvikar til Familierådgivningen, Afsnit for børn.
Kan du skabe selvværd og sammenhæng for familierne?
 
I Kolding Kommune møder vi hver enkelt borger, som den han eller hun er. Vi starter med at stille spørgsmål frem for at give svar. Kan du skabe trygge relationer og sammen med borgerne finde en meningsfuld vej frem – så er du lige præcis den kollega, vi har brug for. 
 
Vi kan tilbyde: 
Et selvstændigt, afvekslende, krævende og spændende job.  
Der arbejdes ud fra Kolding Kommunes vision, Vi Designer Livet samt Borgerens centrum og Senior- og Socialforvaltningens vision om selvværd og sammenhæng.  
Vi er en række dygtige og meget engagerede kolleger. Medarbejdergruppen er sammensat af både nye og mere erfarne medarbejdere. Der arbejdes i ICS/DUBU. Der tilbydes ekstern supervision, og der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling i stillingen. 
 
Arbejdstid:  
37 timer pr. uge. 
 
Ansættelsestidspunkt:  
1. juni 2018 eller snarest derefter. 
 
Funktioner i Familierådgivningen: 
  • At arbejde ud fra vores vision Borgerens centrum, samt selvværd og sammenhæng i alt hvad du siger og gør - både i det administrative arbejde og i kontakten med borgeren 
  • Rådgivning og vejledning 
  • At arbejde inddragende og helhedsorienteret samt ud fra lov om social service; med udarbejdelse af børnefaglige undersøgelser, handleplaner samt iværksættelse af foranstaltninger  
  • At koordinere helhedsorienterede opfølgningsmøder og skabe sammenhæng i indsatser ud fra borgerens plan 
  • At sætte fællesskabet i spil, herunder at afholde familierådslagninger 
  • At arbejde systematisk og have administrativ flair 
  • I jobbet er der mulighed for at indgå i rådighedsvagtordning 
  •  
Kvalifikationer og opgaver: 
  • Uddannelse som socialrådgiver eller socialformidler 
  • Fortrolig med relevant lovgivning på området 
  • Gerne relevant erfaring inden for børne- og ungeområdet 
  • Kan arbejde inddragende og ud fra borgerens centrum 
  • Kan om nødvendigt påtage sig myndighedsrollen 
  • Er i stand til at arbejde inddragende og helhedsorienteret 
  • Har systematisk overblik over det administrative arbejde 
  • Er fortrolig med brugen af IT, herunder DUBU 
  • Har kendskab til socialfaglig metode, ICS 
  • Kan og vil modtage faglig vejledning og supervision 
  • Bidrager til godt kollegaskab og arbejdsmiljø 
 
Hvem er vi? 
  • Vi er en del af Familierådgivningen/Afsnit for Børn, hvor vi er 22 rådgivere, 3 administrative medarbejdere, 1 faglig koordinator samt 1 afsnitschef. Familierådgivningen består af Afsnit for Børn, Afsnit for Unge, Børnehandicap, Visitation og Familieplejen samt bolig-, skolesocialrådgivere og socialrådgiver i dagtilbud 
  • I Afsnit for Børn arbejder vi primært med aldersgruppen 0–13 år.   
  • Familierådgivningen er en del af Senior- og Socialforvaltningen. 
 
I Senior- og Socialforvaltningen har vi en klar vision: Selvværd og Sammenhæng i alt hvad du siger og gør. Det er en vision, som vi kan opfylde ved altid at have en adfærd, der afspejler forvaltningens leveregler, som er:
  • Tal et sprog alle mennesker forstår,
  • Alt indenfor din radar er dit ansvar,
  • Det er borgerens plan/aftale,
  • Sæt fællesskabet i spil,
  • Gå borgeren i møde.  
 
Vi er på udkig efter en kollega, der tænker: ”Yes – det er lige mig, det brænder jeg for!” Så hvis det er dig, så vent ikke men send os en ansøgning. Du er også velkommen til at kontakte afsnitschef Anne Dorte Bloch tlf. 7979 2792 eller faglig koordinator Anna Karina B. Jørgensen tlf. 7979 2693 for at høre mere om stillingen, og hvem vi er. 
 
Ansøgningsfrist: 
Tirsdag den 24. april 2018. Ansættelsessamtaler bliver afholdt torsdag den 26. april 2018. 
 
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse. 
 
Ansøgningen sendes elektronisk via knappen ”Send ansøgning” under stillingsannoncen. 

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.
2018-04-24T22:50:21.860 Kan du skabe selvværd og sammenhæng for familierne? I Kolding Kommune møder vi hver enkelt borger, som den han eller hun er. Vi starter med at stille spørgsmål frem for at give svar. Kan du skabe trygge relationer og sammen med borgerne finde en meningsfuld vej frem så er du lige præcis den kollega, vi har brug for. Vi kan tilbyde: Et selvstændigt, afvekslende, krævende og spændende job. Der arbejdes ud fra Kolding Kommunes vision, Vi Designer Livet samt Borgerens centrum og Senior- og Socialforvaltningens vision om selvværd og sammenhæng. Vi er en række dygtige og meget engagerede kolleger. Medarbejdergruppen er sammensat af både nye og mere erfarne medarbejdere. Der arbejdes i ICS DUBU. Der tilbydes ekstern supervision, og der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling i stillingen. Arbejdstid: 37 timer pr. uge. Ansættelsestidspunkt: 1. juni 2018 eller snarest derefter. Funktioner i Familierådgivningen: At arbejde ud fra vores vision Borgerens centrum, samt selvværd og sammenhæng i alt hvad du siger og gør - både i det administrative arbejde og i kontakten med borgeren Rådgivning og vejledning At arbejde inddragende og helhedsorienteret samt ud fra lov om social service med udarbejdelse af børnefaglige undersøgelser, handleplaner samt iværksættelse af foranstaltninger At koordinere helhedsorienterede opfølgningsmøder og skabe sammenhæng i indsatser ud fra borgerens plan At sætte fællesskabet i spil, herunder at afholde familierådslagninger At arbejde systematisk og have administrativ flair I jobbet er der mulighed for at indgå i rådighedsvagtordning Kvalifikationer og opgaver: Uddannelse som socialrådgiver eller socialformidler Fortrolig med relevant lovgivning på området Gerne relevant erfaring inden for børne- og ungeområdet Kan arbejde inddragende og ud fra borgerens centrum Kan om nødvendigt påtage sig myndighedsrollen Er i stand til at arbejde inddragende og helhedsorienteret Har systematisk overblik over det administrative arbejde Er fortrolig med brugen af IT, herunder DUBU Har kendskab til socialfaglig metode, ICS Kan og vil modtage faglig vejledning og supervision Bidrager til godt kollegaskab og arbejdsmiljø Hvem er vi? Vi er en del af Familierådgivningen Afsnit for Børn, hvor vi er 22 rådgivere, 3 administrative medarbejdere, 1 faglig koordinator samt 1 afsnitschef. Familierådgivningen består af Afsnit for Børn, Afsnit for Unge, Børnehandicap, Visitation og Familieplejen samt bolig-, skolesocialrådgivere og socialrådgiver i dagtilbud I Afsnit for Børn arbejder vi primært med aldersgruppen 0 13 år. Familierådgivningen er en del af Senior- og Socialforvaltningen. I Senior- og Socialforvaltningen har vi en klar vision: Selvværd og Sammenhæng i alt hvad du siger og gør. Det er en vision, som vi kan opfylde ved altid at have en adfærd, der afspejler forvaltningens leveregler, som er: Tal et sprog alle mennesker forstår, Alt indenfor din radar er dit ansvar, Det er borgerens plan aftale, Sæt fællesskabet i spil, Gå borgeren i møde. Du kan læse mere om visionen, levereglerne og Senior- og Socialforvaltningen her: https: www.kolding.dk images dokumenter Om_kommunen Organisation Senior-_og_Socialforvaltningen introduktion_til_Senior_og_socialforvaltningen_minus_orga.pdf Vi er på udkig efter en kollega, der tænker: Yes det er lige mig, det brænder jeg for! Så hvis det er dig, så vent ikke men send os en ansøgning. Du er også velkommen til at kontakte afsnitschef Anne Dorte Bloch tlf. 7979 2792 eller faglig koordinator Anna Karina B. Jørgensen tlf. 7979 2693 for at høre mere om stillingen, og hvem vi er. Ansøgningsfrist: Tirsdag den 24. april 2018. Ansættelsessamtaler bliver afholdt torsdag den 26. april 2018. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse. Ansøgningen sendes elektronisk via knappen Send ansøgning under stillingsannoncen. Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.10Phoenixa8febc28101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-24T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1371&ProjectId=144659&DepartmentId=20155&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3214846Senior- og Socialforvaltningen11Nicolaiplads 66000KoldingDKDanmarkORS/a8febc28_logo.pngORS/Small/a8febc28_logo.png155.490929009.47146900
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent554439KoldingMinimum0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a8febc28https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a8febc28https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a8febc28&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a8febc28&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Senior- og Socialforvaltningen er dette netop hvad du bliver mødt af.12007991Dansk3Læse/ tale938854Rådgiver5Kontor og administration354345860akbr@kolding.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK