Har du interesse for HR og sikker drift? Motiverer det dig at skabe gode relationer og arbejde forretningsorienteret? Vil du være med til at sikre gode processer på personaleområdet? Så er en stilling i Styrelsen for Forsyningssikkerhed måske lige noget for dig.
Om jobbet
Som vores nye HR-medarbejder bliver du en del af kontoret Stab og Kommunikation, der har ansvaret for økonomi, kommunikation, jura, HR og Facility Management. Du vil indgå i vores lille, dedikerede HR-team på tre personer og får en bred kontaktflade til direktionen, ledere og medarbejdere på tværs af styrelsen.
HR-teamet varetager alle styrelsens opgaver med personaleadministration, udvikling, rekruttering mm. Vores kerneopgaver er at yde en sikker og effektiv løn- og personaleadministration samtidig med at, vi er ansvarlige for styrelsens strategiske HR- arbejde med bl.a. rekruttering og fastholdelse, kompetenceudvikling samt ledelsessparring.
Vi har en bred vifte af opgaver som bl.a. rekruttering og on-boarding, udarbejdelse af løntilbud og kontrakter, HR-data og ledelsesinformation, rådgivning og vejledning på HR-området. Tilsvarende udvikler, understøtter og koordinerer vi diverse HR-processer og udviklingsopgaver som LUS, MUS, MTU og APV, medarbejderudvikling og kompetenceudvikling, lederevaluering, lønforhandling mm.
Dine konkrete opgaver vil blive tilpasset i forhold din erfaring og dine kompetencer, men du kommer til at beskæftige dig bredt med hele HR-paletten herunder med bl.a.:
- Personaleadministration og vejledning
- Facilitere LUS, MUS, MTU og lønforhandling
- Følge op på undersøgelser og evalueringer
- Bidrage til at sikre kompetenceudvikling for ledere og medarbejdere
Om dig Vi forestiller os, at du er cand.merc. HRM, cand.soc. HRM, cand.jur. eller lignede, og har kendskab til området for HR- og personaleadministration. Hvis du har nogle års relevant erhvervserfaring fra en politisk styret organisation, vil det være en fordel, men dygtige nyuddannede med relevant erfaring og interesse for HR-området opfordres også til at søge stillingen.
Herudover lægger vi vægt på, at du
- har overblik og samtidig lyst til at dykke ned i detaljerne
- har gode formidlingsevner, mundtligt og skriftligt
- er lyttende, imødekommende og nysgerrig
- har lyst til at skabe og udvikle gode processer
- kan sikre fremdrift og følge opgaverne til dørs
- kan arbejde selvstændigt, er struktureret og har gåpåmod
Stillingen vil give dig en kombination af viden og erfaring inden for løn, drift og HR samt rådgivning. Du vil få en bred kontaktflade til hele styrelsen og mulighed for løbende at beskæftige dig med nye og udfordrende opgaver – på egen hånd såvel som i samarbejde med kollegaer. Du vil også have gode muligheder for at påvirke opgaverne, og på den måde få mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt.
Du kommer til at arbejde med dygtige og dedikerede medarbejdere i en hverdag med højt tempo og mange forskellige udfordringer. Du skal være parat til at tage nye opgaver ind fra siden og sætte hele dit faglige register i spil. Til gengæld får du en mulighed for at gøre en positiv forskel i vores fælles arbejdsliv og –miljø.
Om styrelsen Styrelsen for Forsyningssikkerhed understøtter samfundets beredskab ved at forebygge og håndtere forsyningskriser. I samarbejde med andre aktører forebygger vi mangel på kritiske ressourcer i samfundsvigtige funktioner gennem robuste og bæredygtige forsyningskæder. Under forsyningskriser er vi et udførende led i en effektiv krisestyring.
Styrelsen for Forsyningssikkerhed hører under Justitsministeriet og består i dag af ca. 45 medarbejdere med forskellige fagligheder. Vi har et godt arbejdsmiljø og en imødekommende kultur, hvor vi lægger vægt på, at trivsel og performance går hånd i hånd. Nogle af os har mange års erfaring. Andre er startet direkte efter studiet. Fælles for os er, at vi brænder for vores arbejde og er klar til at hjælpe dig godt og sikkert i gang med dit nye job.
Løn og ansættelsesvilkår Du bliver ansat som fuldmægtig på overenskomsten for akademikere i staten. Ansættelsesområdet er Justitsministeriet med tilhørende institutioner. Det er en forudsætning for ansættelsen, at du kan sikkerhedsgodkendes.
Er du interesseret? Send din ansøgning til os elektronisk på www.sfos.dk under Karriere. Ansøgningen skal være modtaget i rekrutteringssystemet
senest den 2. januar 2023. Vi indkalder til samtale løbende, så send gerne din ansøgning med det samme. Ansøgningen vedlægges CV, eksamensbevis eller karakterudskrifter samt eventuelle udtalelser fra tidligere arbejdsgivere.
Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås ved henvendelse til kontorchef Martin Stolpe på mobil 21131561.
Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge.
Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk