Vi søger dygtige servicemedarbejdere

KAN DU STÅ FOR GOD SERVICE?

Vi søger dygtige servicemedarbejdere gerne med en håndværksmæssig uddannelse og med erfaring fra byggebranchen til vores serviceafdeling på Sjælland. Jobbet består hovedsagelig i at udbedre fejl/mangler på badeværelset, efter at de er afleveret til kunden, samt div. andre løbende serviceopgaver som f.eks. 1. års gennemgang og 5. års gennemgang.

Du har erfaring fra byggebranchen, og har hænderne og hovedet godt skruet på. Du er en erfaren VVS’er eller murer/maler/tømrer/selvlært håndværker.  

Du kan arbejde i et team af dygtige servicefolk på vore projekter på Sjælland. Som person er du struktureret, har et godt overblik over de komponenter som indgår i et komplet badeværelse, og så ved du hvad det vil sige at yde god service og er god til at løse opgaver med fokus på kvalitet og tid.

Du kan holde mange bolde i luften og motiveres af et job med mange opgaver, hvor det oftest går stærkt!

DINE OPGAVER HOS BADELEMENT:

  • Ad hoc-opgaver indenfor vvs, maler, tømrer, murer
  • Du er kvalitetsbevidst og serviceminded
  • Du har stor teknisk, faglig og social kompetence
  • Har kørekort B

VI TILBYDER:

  • En spændende og udfordrende stilling i en dynamisk og udviklingsorienteret virksomhed
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • Godt arbejdsmiljø med frihed under ansvar og plads til forskellighed
  • Gensidige krav og forventninger med vægt på loyalitet, etik og ansvarsfølelse

Løn efter kvalifikationer. Tiltrædelse hurtigst muligt.

Få mere at vide hos Servicekoordinator Heidi Hedengran telefon 76401206 – mobil: 20142572

Send din ansøgning til: job@badelement.dk snarest. Der afholdes samtaler løbende.

Badelement har hovedkontor i Horsens og tre fabrikker i Polen. Vi er 570 ansatte og producerer årligt 9.500 præfabrikerede badeværelser, også kendt som badekabiner. Hver er skræddersyet til det enkelte projekt og leveret klar til montering i såvel nybyggeri som renovering over hele Danmark. Vore præfabrikerede badeværelser overholder kravene til et DGNB-certificeret og svanemærket byggeri. Det letter byggeledelsen og giver desuden serieproduktionens fordele.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330030345Phoenix-b6ec010c12019-06-04T00:00:00Vi søger dygtige servicemedarbejdere

KAN DU STÅ FOR GOD SERVICE?

Vi søger dygtige servicemedarbejdere gerne med en håndværksmæssig uddannelse og med erfaring fra byggebranchen til vores serviceafdeling på Sjælland. Jobbet består hovedsagelig i at udbedre fejl/mangler på badeværelset, efter at de er afleveret til kunden, samt div. andre løbende serviceopgaver som f.eks. 1. års gennemgang og 5. års gennemgang.

Du har erfaring fra byggebranchen, og har hænderne og hovedet godt skruet på. Du er en erfaren VVS’er eller murer/maler/tømrer/selvlært håndværker.  

Du kan arbejde i et team af dygtige servicefolk på vore projekter på Sjælland. Som person er du struktureret, har et godt overblik over de komponenter som indgår i et komplet badeværelse, og så ved du hvad det vil sige at yde god service og er god til at løse opgaver med fokus på kvalitet og tid.

Du kan holde mange bolde i luften og motiveres af et job med mange opgaver, hvor det oftest går stærkt!

DINE OPGAVER HOS BADELEMENT:

  • Ad hoc-opgaver indenfor vvs, maler, tømrer, murer
  • Du er kvalitetsbevidst og serviceminded
  • Du har stor teknisk, faglig og social kompetence
  • Har kørekort B

VI TILBYDER:

  • En spændende og udfordrende stilling i en dynamisk og udviklingsorienteret virksomhed
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • Godt arbejdsmiljø med frihed under ansvar og plads til forskellighed
  • Gensidige krav og forventninger med vægt på loyalitet, etik og ansvarsfølelse

Løn efter kvalifikationer. Tiltrædelse hurtigst muligt.

Få mere at vide hos Servicekoordinator Heidi Hedengran telefon 76401206 – mobil: 20142572

Send din ansøgning til: job@badelement.dk snarest. Der afholdes samtaler løbende.

Badelement har hovedkontor i Horsens og tre fabrikker i Polen. Vi er 570 ansatte og producerer årligt 9.500 præfabrikerede badeværelser, også kendt som badekabiner. Hver er skræddersyet til det enkelte projekt og leveret klar til montering i såvel nybyggeri som renovering over hele Danmark. Vore præfabrikerede badeværelser overholder kravene til et DGNB-certificeret og svanemærket byggeri. Det letter byggeledelsen og giver desuden serieproduktionens fordele.

KAN DU STÅ FOR GOD SERVICE? Vi søger dygtige servicemedarbejdere gerne med en håndværksmæssig uddannelse og med erfaring fra byggebranchen til vores serviceafdeling på Sjælland. Jobbet består hovedsagelig i at udbedre fejl mangler på badeværelset, efter at de er afleveret til kunden, samt div. andre løbende serviceopgaver som f.eks. 1. års gennemgang og 5. års gennemgang. Du har erfaring fra byggebranchen, og har hænderne og hovedet godt skruet på. Du er en erfaren VVS er eller murer maler tømrer selvlært håndværker. Du kan arbejde i et team af dygtige servicefolk på vore projekter på Sjælland. Som person er du struktureret, har et godt overblik over de komponenter som indgår i et komplet badeværelse, og så ved du hvad det vil sige at yde god service og er god til at løse opgaver med fokus på kvalitet og tid. Du kan holde mange bolde i luften og motiveres af et job med mange opgaver, hvor det oftest går stærkt! DINE OPGAVER HOS BADELEMENT: Ad hoc-opgaver indenfor vvs, maler, tømrer, murer Du er kvalitetsbevidst og serviceminded Du har stor teknisk, faglig og social kompetence Har kørekort B VI TILBYDER: En spændende og udfordrende stilling i en dynamisk og udviklingsorienteret virksomhed Gode muligheder for faglig og personlig udvikling Godt arbejdsmiljø med frihed under ansvar og plads til forskellighed Gensidige krav og forventninger med vægt på loyalitet, etik og ansvarsfølelse Løn efter kvalifikationer. Tiltrædelse hurtigst muligt. Få mere at vide hos Servicekoordinator Heidi Hedengran telefon 76401206 mobil: 20142572 Send din ansøgning til: job@badelement.dk snarest. Der afholdes samtaler løbende. Badelement har hovedkontor i Horsens og tre fabrikker i Polen. Vi er 570 ansatte og producerer årligt 9.500 præfabrikerede badeværelser, også kendt som badekabiner. Hver er skræddersyet til det enkelte projekt og leveret klar til montering i såvel nybyggeri som renovering over hele Danmark. Vore præfabrikerede badeværelser overholder kravene til et DGNB-certificeret og svanemærket byggeri. Det letter byggeledelsen og giver desuden serieproduktionens fordele.11jobnetb6ec010c100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-18T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHorsensEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3533133BADELEMENT A/S11Levysgade 14, st8700HorsensDKDanmark0job@badelement.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent766445JobNet4993937499393710023-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b6ec010chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b6ec010chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b6ec010c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b6ec010c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale913228Servicemedarbejder7Håndværk & service361854886Heidi Hedengranjob@badelement.dkDKDanmarkDKDanmark330046745Servicemedarbejder til Regionspsykiatrien HorsensBasic Vi har 1 fast stilling som servicemedarbejder i Regionspsykiatrien Horsens ledig til besættelse 1. oktober. Stillingen er på 20 timer ugentligt. Arbejdstiden vil ligge i tidsrummet 08.00 16.00 mandag til fredag. Som servicemedarbejder vil du blive tilknyttet Klinik 1, men med opgaver på tværs af hele huset. Du får en alsidig hverdag med kontakt til mange forskellige medarbejdere. Efter kort tid vil du blive en central person, som er med at få huset til at fungere optimalt.Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende.Vi tilbyder en varierende arbejdsdag inden for følgende områder: Bestilling af varer Kopieringsopgaver Lave kaffe til møder grupper Holde orden i mødelokaler og personalekøkkener Servicering af RPH& 39 s biler herunder støvsugning af bilerne, køre dem i vaskehal og til service Ad hoc-opgaver Vi forventer, at du er i besiddelse af følgende kvalifikationer: Hjælpsom og serviceminded God til at prioritere mange forskellige opgaver Omhyggelig og har ordenssans Kørekort Yderligere oplysningerKontakt afdelingssygeplejerske Anja Søndergaard, Klinik 1 på tlf. 2128 7959 hvis du har spørgsmål til stillingen. Ansøgningsfrist og tidspunkt for ansættelsessamtalerAnsøgningsfristen den 19. august 2019 kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt i uge 35.Løn efter gældende overenskomst. Om Regionspsykiatrien HorsensRegionspsykiatrien Horsens (RPH) er beliggende ved Hospitalsenheden Horsens og med to satellitter i Skanderborg og Odder. RPH varetager den regionale voksenpsykiatriske behandling til borgere i kommunerne Horsens, Skanderborg, Hedensted og Odder - i alt ca. 213.000 indbyggere. Afdelingen hører organisatorisk til Psykiatri- og Socialområdet i Region Midtjylland. RPH har ca. 170 medarbejdere. Der er 2 sengeafsnit O1 og O2 og to ambulante klinikker K1 og K2.O1 er et skærmet afsnit med 23 senge. Til afsnittet er knyttet et psykiatrisk akutteam bestående af 5 sygeplejersker, der kører ud i hele optageområdet.O2 er et lukket, intensivt afsnit med 15 sengepladser samt 2 visiterede modtagelsespladser.Psykiatrisk klinik 1 består af 3 teams: Psykoseteamet, Retspsykiatrisk team, team for nyopdaget skizofreni samt ADHD teamet.Psykiatrisk klinik 2 består af 4 teams: team for mani og depression, team for personlighedsforstyrrelser og angst samt ældrepsykiatrisk team. Du kan læse mere om Regionspsykiatrien Horsens på https: www.psykiatrien.rm.dk afdelinger regionspsykiatrien-horsens Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Vi har 1 fast stilling som servicemedarbejder i Regionspsykiatrien Horsens ledig til besættelse 1. oktober. Stillingen er på 20 timer ugentligt. Arbejdstiden vil ligge i tidsrummet 08.00 – 16.00 mandag til fredag.  

Som servicemedarbejder vil du blive tilknyttet Klinik 1, men med opgaver på tværs af hele huset. Du får en alsidig hverdag med kontakt til mange forskellige medarbejdere. Efter kort tid vil du blive en central person, som er med at få huset til at fungere optimalt.
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende.

Vi tilbyder en varierende arbejdsdag inden for følgende områder:
  • Bestilling af varer
  • Kopieringsopgaver
  • Lave kaffe til møder/grupper
  • Holde orden i mødelokaler og personalekøkkener
  • Servicering af RPH's biler herunder støvsugning af bilerne, køre dem i vaskehal og til service
  • Ad hoc-opgaver
 
Vi forventer, at du er i besiddelse af følgende kvalifikationer:
  • Hjælpsom og serviceminded
  • God til at prioritere mange forskellige opgaver
  • Omhyggelig og har ordenssans
  • Kørekort
 
Yderligere oplysninger
Kontakt afdelingssygeplejerske Anja Søndergaard, Klinik 1 på tlf. 2128 7959 hvis du har spørgsmål til stillingen.
 
Ansøgningsfrist og tidspunkt for ansættelsessamtaler
Ansøgningsfristen den 19. august 2019 kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt i uge 35.
Løn efter gældende overenskomst.
 
Om Regionspsykiatrien Horsens
Regionspsykiatrien Horsens (RPH) er beliggende ved Hospitalsenheden Horsens og med to satellitter i Skanderborg og Odder. RPH varetager den regionale voksenpsykiatriske behandling til borgere i kommunerne Horsens, Skanderborg, Hedensted og Odder - i alt ca. 213.000 indbyggere. Afdelingen hører organisatorisk til Psykiatri- og Socialområdet i Region Midtjylland.
 
RPH har ca. 170 medarbejdere. Der er 2 sengeafsnit O1 og O2 og to ambulante klinikker K1 og K2.
O1 er et skærmet afsnit med 23 senge. Til afsnittet er knyttet et psykiatrisk akutteam bestående af 5 sygeplejersker, der kører ud i hele optageområdet.
O2 er et lukket, intensivt afsnit med 15 sengepladser samt 2 visiterede modtagelsespladser.
Psykiatrisk klinik 1 består af 3 teams: Psykoseteamet, Retspsykiatrisk team, team for nyopdaget skizofreni samt ADHD teamet.
Psykiatrisk klinik 2 består af 4 teams: team for mani og depression, team for personlighedsforstyrrelser og angst samt ældrepsykiatrisk team.
 
Du kan læse mere om Regionspsykiatrien Horsens på https://www.psykiatrien.rm.dk/afdelinger/regionspsykiatrien-horsens/
 




















Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/e97f1f96_logo.gifRegionspsykiatrien Horsens Klinik 1Horsens2019-06-20T12:00:25.1532019-07-25T00:00:00
330046542Chauffør og Servicemedarbejder i samme personRobot Alsidigt servicejob i mange tværgående samarbejder Vi ved ikke, hvad du er uddannet i. Men du kan lide at binde de løse ender sammen, løse opgaverne når de opstår og yde en høj grad af udadvendt, venlig og kvalificeret service. Studenterhusfondens 2 storkøkkener, bageri, kantiner og en Deli-butik er spredt over et stort geografisk område på Aarhus Universitets campus. Virksomheden producerer dagligt måltider, mødeforplejning og catering. Vores Serviceafdeling håndterer derfor al transport mellem køkkener og kantiner, service af vores konferencecenter, udbringning af forplejning, sørger for opstillinger, afrydninger, opfyldninger af automater, små-reparationer samt indkøb af udvalgte områder. Alt det, der holder virksomheden kørende overfor vores kunder. Og vi lægger os i selen, for netop at yde en fleksibel og super god service. Du kommer til at indgå i et team af engagerede kolleger, der vil glæde sig til at arbejde sammen med dig. Om dig Vi ønsker os en servicemedarbejder, der… Kan arbejde selvstændigt og tage ansvar for opgaverne Har hænderne godt skruet på Taler, læser og skriver dansk måske også kan samtale på engelsk Har lyst og evne til at samarbejde Som person er du … I god fysisk form Parat til at løfte uforudsete udfordringer God til at planlægge din tid Ordensmenneske Det er nødvendigt at du har kørekort Kategori B og behersker IT på almindeligt brugerniveau. Om jobbet I jobbet vil du få reference til administrationschefen. Desuden skal du indgå i tæt samarbejde med virksomhedens øvrige led i hele fødekæden fra booking-teamet, over servicekollegerne og tjenere til kokkeelever og køkkenpersonale i Studenterhusfondens køkkener, bageri, kantiner og Konferencecenter. Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø på en arbejdsplads i konstant udvikling, hvor du får stor medindflydelse på din daglige arbejdsdag. Du får en attraktiv arbejdstid overvejende på hverdage med 37 timer om ugen og arbejdstiden planlægges som udgangspunkt i tidsrummet kl. 6.00-17.00. Enkelte weekend- og aftenvagter kan forekomme i virksomhedens højsæson. Du er velkommen til at kontakte Flemming Bjerre for yderligere oplysninger: 21495690 Ansøgninger vurderes løbende. Send din ansøgning og CV mærket Service til job@shf-au.dk.

Alsidigt servicejob i mange tværgående samarbejder

 
Vi ved ikke, hvad du er uddannet i. Men du kan lide at binde de løse ender sammen, løse opgaverne når de opstår og yde en høj grad af udadvendt, venlig og kvalificeret service.  

Studenterhusfondens 2 storkøkkener, bageri, kantiner og en Deli-butik er spredt over et stort geografisk område på Aarhus Universitets campus. Virksomheden producerer dagligt måltider, mødeforplejning og catering.

Vores Serviceafdeling håndterer derfor al transport mellem køkkener og kantiner, service af vores konferencecenter, udbringning af forplejning, sørger for opstillinger, afrydninger, opfyldninger af automater, små-reparationer samt indkøb af udvalgte områder.

Alt det, der holder virksomheden kørende overfor vores kunder. Og vi lægger os i selen, for netop at yde en fleksibel og super god service.

Du kommer til at indgå i et team af engagerede kolleger, der vil glæde sig til at arbejde sammen med dig.

Om dig

Vi ønsker os en servicemedarbejder, der…

  • Kan arbejde selvstændigt og tage ansvar for opgaverne
  • Har hænderne ”godt skruet på”
  • Taler, læser og skriver dansk – måske også kan samtale på engelsk
  • Har lyst og evne til at samarbejde

Som person er du … 

  • I god fysisk form
  • Parat til at løfte uforudsete udfordringer
  • God til at planlægge din tid
  • Ordensmenneske

Det er nødvendigt at du har kørekort Kategori B og behersker IT på almindeligt brugerniveau.

Om jobbet

I jobbet vil du få reference til administrationschefen. Desuden skal du indgå i tæt samarbejde med virksomhedens øvrige led i hele fødekæden fra booking-teamet, over servicekollegerne og tjenere til kokkeelever og køkkenpersonale i Studenterhusfondens køkkener, bageri, kantiner og Konferencecenter.

Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø på en arbejdsplads i konstant udvikling, hvor du får stor medindflydelse på din daglige arbejdsdag.

Du får en attraktiv arbejdstid overvejende på hverdage med 37 timer om ugen og arbejdstiden planlægges som udgangspunkt i tidsrummet kl. 6.00-17.00. Enkelte weekend- og aftenvagter kan forekomme i virksomhedens højsæson.

Du er velkommen til at kontakte Flemming Bjerre for yderligere oplysninger: 21495690 

Ansøgninger vurderes løbende. 

Send din ansøgning og CV mærket "Service" til job@shf-au.dk.

 

 

ServiceafdelingenAarhus C2019-06-19T00:00:002019-07-31T00:00:00
330042104Restaurant Flammen søger CallCenter-medarbejder til fuldtidsstillingRobot Vi søger en energisk servicemedarbejder med stort drive, konkurrencelyst og humor til vores CallCenter. Er du vild med god service og har flair for at skabe kontakt med vores gæster, som skal booke bord i en af vores 15 restauranter via telefon, og har du mod på et krævende og travlt job, hvor der bliver forventet noget af dig, så er vores CallCenter i Kolding lige noget for dig. Til at besvare henvendelser fra vores gæster pr. telefon, mail og SoMe søger vi pr. 5. august en medarbejder til en 37 timers stilling til vores CallCenter. Så hvis du kan smile igennem en telefon og bevare det kølige overblik imens du yder den bedste og varmeste service, samt besidder gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt, så er det dig vi søger. Din baggrund er underordnet, men har du erfaring fra en lignende stilling i et service- eller callcenter er det en fordel. Det vigtigste er, at du har lyst til at tale med gæster og at du motiveres af at yde en professionel service, så vores gæster får en god og positiv oplevelse, når de er i kontakt med dig. Vi forventer, at du: Er fleksibel og træder til ved sygdom, ferie og lignende Er struktureret, omhyggelig og ansvarsbevidst Besidder gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt. Har lyst til at yde god og professionel service Kan arbejde i tidsrummet 11-21, hver anden weekend samt nogle helligdage. Kan tale, læse og skrive dansk og engelsk Kan fremvise en straffeattest Dit overordnet ansvar bliver, at: Svare på gæstehenvendelser pr. telefon, mail og SoMe Administrere Chat-funktion på vores hjemmeside Lave, sende og fakturere gavekort Diverse administrative ad hoc opgaver samt daglig oprydning på vores hovedkontor Afløse vores Gæsteservice- og CallCenter-ansvarlige Vi tilbyder: Dygtige og gode kollegaer Et godt og sundt arbejdsmiljø med personalearrangement hvert kvartal Et spændende job i en virksomhed med højt til loftet. Opstart 5. august 2019 Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Gæsteservice- og CallCenter-ansvarlige Charlotte Søfeldt på telefon 35 26 63 62 eller på mail charlotte.s@restaurant-flammen.dk Vi kalder løbende til samtale, så send os din ansøgning allerede i dag via vores hjemmeside. Vi glæder os til at høre fra dig. Lidt om Restaurant Flammen: Restaurant Flammen er en dansk, familieejet restaurantkæde med 15 restauranter i Danmark, og en i Hamborg, Tyskland. Restaurant Flammen stammer oprindeligt fra Fole Høkerkro i Sønderjylland, hvor id en til Restaurant Flammen udsprang. I dag er Restaurant Flammens restauranter placeret flere steder i landet, hvor den første åbnede i 2009 i Kolding. Værdierne på Restaurant Flammen stammer alle fra Fole Høkerkro - hvor en stor grillbuffet med mad fra de bedste råvarer og visioner om, at alle gæster skal gøres tilfredse, fortsat bæres videre. Se mere om Flammen på http: www.restaurant-flammen.dk

Vi søger en energisk servicemedarbejder med stort drive, konkurrencelyst og humor til vores CallCenter.

Er du vild med god service og har flair for at skabe kontakt med vores gæster, som skal booke bord i en af vores 15 restauranter via telefon, og har du mod på et krævende og travlt job, hvor der bliver forventet noget af dig, så er vores CallCenter i Kolding lige noget for dig.

Til at besvare henvendelser fra vores gæster pr. telefon, mail og SoMe søger vi pr. 5. august en medarbejder til en 37 timers stilling til vores CallCenter.

Så hvis du kan smile igennem en telefon og bevare det kølige overblik imens du yder den bedste og varmeste service, samt besidder gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt, så er det dig vi søger.

Din baggrund er underordnet, men har du erfaring fra en lignende stilling i et service- eller callcenter er det en fordel. Det vigtigste er, at du har lyst til at tale med gæster og at du motiveres af at yde en professionel service, så vores gæster får en god og positiv oplevelse, når de er i kontakt med dig.

 

Vi forventer, at du:

  • Er fleksibel og træder til ved sygdom, ferie og lignende
  • Er struktureret, omhyggelig og ansvarsbevidst
  • Besidder gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt.  
  • Har lyst til at yde god og professionel service
  • Kan arbejde i tidsrummet 11-21, hver anden weekend samt nogle helligdage.
  • Kan tale, læse og skrive dansk og engelsk
  • Kan fremvise en straffeattest

Dit overordnet ansvar bliver, at:

  • Svare på gæstehenvendelser pr. telefon, mail og SoMe
  • Administrere Chat-funktion på vores hjemmeside
  • Lave, sende og fakturere gavekort
  • Diverse administrative ad hoc opgaver samt daglig oprydning på vores hovedkontor
  • Afløse vores Gæsteservice- og CallCenter-ansvarlige

Vi tilbyder:

  • Dygtige og gode kollegaer
  • Et godt og sundt arbejdsmiljø med personalearrangement hvert kvartal
  • Et spændende job i en virksomhed med højt til loftet.

Opstart 5. august 2019

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Gæsteservice- og CallCenter-ansvarlige Charlotte Søfeldt på telefon 35 26 63 62 eller på mail charlotte.s@restaurant-flammen.dk

Vi kalder løbende til samtale, så send os din ansøgning allerede i dag via vores hjemmeside.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Lidt om Restaurant Flammen:
Restaurant Flammen er en dansk, familieejet restaurantkæde med 15 restauranter i Danmark, og en i Hamborg, Tyskland.

Restaurant Flammen stammer oprindeligt fra Fole Høkerkro i Sønderjylland, hvor idéen til Restaurant Flammen udsprang.
I dag er Restaurant Flammens restauranter placeret flere steder i landet, hvor den første åbnede i 2009 i Kolding. Værdierne på Restaurant Flammen stammer alle fra Fole Høkerkro - hvor en stor grillbuffet med mad fra de bedste råvarer og visioner om, at alle gæster skal gøres tilfredse, fortsat bæres videre.


Se mere om Flammen på http://www.restaurant-flammen.dk/

 

FLAMMEN DK ApSKolding2019-06-12T00:00:002019-07-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Servicemedarbejder til Regionspsykiatrien Horsens

Regionspsykiatrien Horsens Klinik 1

Horsens
Vi har 1 fast stilling som servicemedarbejder i Regionspsykiatrien Horsens ledig til besættelse 1. oktober. Stillingen er på 20 timer ugentligt. Arbejdstiden vil ligge i tidsrummet 08.00 16.00 mandag til fredag. Som servicemedarbejder vil du blive t...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:25. juli 2019

Chauffør og Servicemedarbejder i samme person

Serviceafdelingen

Aarhus C
Alsidigt servicejob i mange tværgående samarbejder Vi ved ikke, hvad du er uddannet i. Men du kan lide at binde de løse ender sammen, løse opgaverne når de opstår og yde en høj grad af udadvendt, venlig og kvalificeret service. Studenterhusfondens 2...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:31. juli 2019

Restaurant Flammen søger CallCenter-medarbejder til fuldtidsstilling

FLAMMEN DK ApS

Kolding
Vi søger en energisk servicemedarbejder med stort drive, konkurrencelyst og humor til vores CallCenter. Er du vild med god service og har flair for at skabe kontakt med vores gæster, som skal booke bord i en af vores 15 restauranter via telefon, og ...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:14. juli 2019