Vi søger dygtige vikarer på alle niveauer med Navision-erfaring til vores kunder i Storkøbenhavn

Beskrivelse

I øjeblikket oplever vi stor efterspørgsel på vikarer med Navision-erfaring, der kan tiltræde hurtigt, når der er behov for ekstra hænder i korte og længerevarende perioder. Du har beskæftiget dig med bogholderi i en årrække, og du trives med de opgaver, der ligger i denne funktion. Vi søger både vikarer, der kan arbejde fuldtid og deltid. Du har erfaring med én eller flere af følgende opgaver:

Arbejdsopgaver

  • Debitorer

  • Kreditorer

  • Finansbogholderi

  • Bogføring

  • Afstemninger

  • Løn

  • Evt. tungere opgaver som eksempelvis rapportering, budgettering, analyse og forecasts

Personlige kompetencer

Du er fagligt stærk og har stor erfaring med de opgaver, der ligger i funktionen som regnskabsassistent, bogholder eller controller. Om du ønsker at sidde alene med dine opgaver, eller du foretrækker at kunne sparre med kollegaer i afdelingen er underordnet. Det vigtige er, at dine kompetencer inden for bogholderi er solide og bunder i mange års erfaring. Som person er du omstillingsparat, fleksibel og imødekommende og gør dit for at præge det gode humør på arbejdspladsen

IT-kompetencer

Erfaren bruger af Navision er et krav.

Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk og lettere engelsk

Kontaktperson

Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. Få inspiration til dit CV her.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330126899Phoenix-a6de9a6b12019-11-19T14:00:48.620Vi søger dygtige vikarer på alle niveauer med Navision-erfaring til vores kunder i Storkøbenhavn

Beskrivelse

I øjeblikket oplever vi stor efterspørgsel på vikarer med Navision-erfaring, der kan tiltræde hurtigt, når der er behov for ekstra hænder i korte og længerevarende perioder. Du har beskæftiget dig med bogholderi i en årrække, og du trives med de opgaver, der ligger i denne funktion. Vi søger både vikarer, der kan arbejde fuldtid og deltid. Du har erfaring med én eller flere af følgende opgaver:

Arbejdsopgaver

  • Debitorer

  • Kreditorer

  • Finansbogholderi

  • Bogføring

  • Afstemninger

  • Løn

  • Evt. tungere opgaver som eksempelvis rapportering, budgettering, analyse og forecasts

Personlige kompetencer

Du er fagligt stærk og har stor erfaring med de opgaver, der ligger i funktionen som regnskabsassistent, bogholder eller controller. Om du ønsker at sidde alene med dine opgaver, eller du foretrækker at kunne sparre med kollegaer i afdelingen er underordnet. Det vigtige er, at dine kompetencer inden for bogholderi er solide og bunder i mange års erfaring. Som person er du omstillingsparat, fleksibel og imødekommende og gør dit for at præge det gode humør på arbejdspladsen

IT-kompetencer

Erfaren bruger af Navision er et krav.

Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk og lettere engelsk

Kontaktperson

Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. Få inspiration til dit CV her.

Beskrivelse I øjeblikket oplever vi stor efterspørgsel på vikarer med Navision-erfaring, der kan tiltræde hurtigt, når der er behov for ekstra hænder i korte og længerevarende perioder. Du har beskæftiget dig med bogholderi i en årrække, og du trives med de opgaver, der ligger i denne funktion. Vi søger både vikarer, der kan arbejde fuldtid og deltid. Du har erfaring med én eller flere af følgende opgaver: Arbejdsopgaver Debitorer Kreditorer Finansbogholderi Bogføring Afstemninger Løn Evt. tungere opgaver som eksempelvis rapportering, budgettering, analyse og forecasts Personlige kompetencer Du er fagligt stærk og har stor erfaring med de opgaver, der ligger i funktionen som regnskabsassistent, bogholder eller controller. Om du ønsker at sidde alene med dine opgaver, eller du foretrækker at kunne sparre med kollegaer i afdelingen er underordnet. Det vigtige er, at dine kompetencer inden for bogholderi er solide og bunder i mange års erfaring. Som person er du omstillingsparat, fleksibel og imødekommende og gør dit for at præge det gode humør på arbejdspladsen IT-kompetencer Erfaren bruger af Navision er et krav. Uddannelse Erfaring er vigtigere end uddannelse Sprog Dansk og lettere engelsk Kontaktperson Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. Få inspiration til dit CV her.10Phoenixa6de9a6b101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-03T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=8490EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3658907Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/a6de9a6b_logo.jpegORS/Small/a6de9a6b_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark7Deltid8Fuldtid46Permanent857741ProselectionMinimum84901119-11-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a6de9a6bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a6de9a6bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a6de9a6b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a6de9a6b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/3.jpgVi søger dygtige vikarer på alle niveauer med Navision-erfaring til vores kunder i Storkøbenhavn12008001Dansk3Læse/ tale412105Regnskabsassistent3Økonomi363576796kontakt@proselection.dkDanmarkDanmark330139942Regnskabsassistent, Ligula HUB DanmarkRobot Vi har fået travlt og Ligula Hospitality Group, Hub Danmark søger derfor nu endnu en medarbejder i vores samlede økonomiafdeling. Om stillingen I stillingen får du ansvaret for opgaver der spænder bredt i hele det økonomiske felt. Vi følger alle opgaver helt til dørs, fra A til Z. Dette indebærer bl.a. bogføring i både finans-, debitor- og kreditorbogholderi, momsafregning, periodiseringer, afskrivninger, lønninger, månedsregnskaber, kontering, afstemninger og energiafgifter. Som regnskabsassistent hos os får du stor indflydelse på dine opgaver som løbende bliver tilpasset efter dine kompetencer og præferencer. På sigt vil du forvente at kunne blive ansvarlig for hele økonomien på et eller flere af vores hoteller. Der vil også være mulighed for, at blive involveret i administrationen af vores personalesystem og opgaver relateret hertil. Du bliver en del af Ligula familien, som er blevet en betydelig spiller på det tyske, skandinaviske og københavnske hotelmarked. Hos os bliver du en del af en hurtig, udviklende og spændende hverdag omgivet af ambitiøse, dygtige og engagerede kollegaer. Vi er en flad og uformel organisation med hurtige beslutningsgange. I det daglige virke, vil der særligt være et tæt samarbejde med dine kollegaer i økonomiafdelingen samt vores Country Manager og hotelcheferne på de danske hoteller. Stillingen er placeret i hjertet af København. Dine arbejdsområder opsummeret: Daglig bogføring Momsafregning Afstemning af konti Udarbejdelse af månedsresultater Diverse ad hoc-opgaver Hvem er du? Vi forventer, at du har erfaring fra tidligere job som fx bogholder eller regnskabsassistent og eller har relevant uddannelse inden for det økonomiske felt. Du har god forståelse for regnskab og en struktureret tilgang til dine opgave. Du har en ambition om, at alt skal være korrekt og helst i første forsøg, hvilket bl.a. kan lade sig gøre på baggrund af dit gode overblik og fokus på detaljer. Du har muligvis erfaring med hotelbranchen, men det er ikke et krav. Du trives i en organisation med høj vækst, hvor du gerne bidrager og påvirker arbejdsgangen og processerne i en positiv retning. Vi arbejder primært med økonomisystemet SoftOne og kendskab til dette vil være en fordel. Du bidrager bl.a. med disse kompetencer: Er ansvarsbevidst, effektiv og initiativrig Kan arbejde selvstændigt og struktureret Forstår vigtigheden i at overholde deadlines Er løsningsorienteret og følger op på alle opgaver Har en kritisk tilgang med henblik på optimering af arbejdsgange Har flair for IT Taler dansk svensk og engelsk Ansøgning Stillingen er en deltidsstilling, ca. 20 timer om ugen. Det forventes der på sigt vil være mulighed for et øget antal timer. Løn efter kvalifikationer. For mere information omkring stillingen, kontakt Randi Elholm, HR Accounts Denmark. Randi.Elholm@ligula.dk Tiltrædelse snarest muligt, samtaler afholdes løbende. Motiveret ansøgning og CV sendes til application@ligula.dk Husk reference i emnefeltet: Regnskabsassistent, Ligula HUB Danmark Om os Ligula Hospitality Group AB er moderselskab i en koncern, der ejer, administrerer og udvikler koncepter og varemærker inden for hotel- og restaurationsbranchen. Vi driver hotelvirksomhed under varemærkerne ProfilHotels, Collection By Ligula, Motel L, Good Morning Hotels og Apartments By Ligula. Desuden er vi franchisetagere af tre enheder i kæden Park Inn by Radisson. Vi driver enheder rundt i hele Sverige samt Danmark (København) og Tyskland. I tilslutning til hotellerne driver vi endvidere restaurationer under varemærkerne La Gare, The Side Bar, Angelini, The Library Bar og Sofiehof.

Vi har fået travlt og Ligula Hospitality Group, Hub Danmark søger derfor nu endnu en medarbejder i vores samlede økonomiafdeling.

Om stillingen

I stillingen får du ansvaret for opgaver der spænder bredt i hele det økonomiske felt. Vi følger alle opgaver helt til dørs, fra A til Z. Dette indebærer bl.a. bogføring i både finans-, debitor- og kreditorbogholderi, momsafregning, periodiseringer, afskrivninger, lønninger, månedsregnskaber, kontering, afstemninger og energiafgifter. 

Som regnskabsassistent hos os får du stor indflydelse på dine opgaver som løbende bliver tilpasset efter dine kompetencer og præferencer. På sigt vil du forvente at kunne blive ansvarlig for hele økonomien på et eller flere af vores hoteller. Der vil også være mulighed for, at blive involveret i administrationen af vores personalesystem og opgaver relateret hertil.

Du bliver en del af Ligula familien, som er blevet en betydelig spiller på det tyske, skandinaviske og københavnske hotelmarked. Hos os bliver du en del af en hurtig, udviklende og spændende hverdag omgivet af ambitiøse, dygtige og engagerede kollegaer. Vi er en flad og uformel organisation med hurtige beslutningsgange.

I det daglige virke, vil der særligt være et tæt samarbejde med dine kollegaer i økonomiafdelingen samt vores Country Manager og hotelcheferne på de danske hoteller.

Stillingen er placeret i hjertet af København.

Dine arbejdsområder opsummeret:

  • Daglig bogføring
  • Momsafregning
  • Afstemning af konti
  • Udarbejdelse af månedsresultater
  • Diverse ad hoc-opgaver

Hvem er du?

Vi forventer, at du har erfaring fra tidligere job som fx bogholder eller regnskabsassistent og/eller har relevant uddannelse inden for det økonomiske felt. Du har god forståelse for regnskab og en struktureret tilgang til dine opgave. Du har en ambition om, at alt skal være korrekt og helst i første forsøg, hvilket bl.a. kan lade sig gøre på baggrund af dit gode overblik og fokus på detaljer. Du har muligvis erfaring med hotelbranchen, men det er ikke et krav. Du trives i en organisation med høj vækst, hvor du gerne bidrager og påvirker arbejdsgangen og processerne i en positiv retning. Vi arbejder primært med økonomisystemet SoftOne og kendskab til dette vil være en fordel.

Du bidrager bl.a. med disse kompetencer:

  • Er ansvarsbevidst, effektiv og initiativrig
  • Kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • Forstår vigtigheden i at overholde deadlines
  • Er løsningsorienteret og følger op på alle opgaver
  • Har en kritisk tilgang med henblik på optimering af arbejdsgange
  • Har flair for IT
  • Taler dansk/svensk og engelsk

 

Ansøgning

Stillingen er en deltidsstilling, ca. 20 timer om ugen. Det forventes der på sigt vil være mulighed for et øget antal timer. Løn efter kvalifikationer.

For mere information omkring stillingen, kontakt Randi Elholm, HR & Accounts Denmark. Randi.Elholm@ligula.dk

Tiltrædelse snarest muligt, samtaler afholdes løbende. 

Motiveret ansøgning og CV sendes til application@ligula.dk

Husk reference i emnefeltet: Regnskabsassistent, Ligula HUB Danmark


Om os

Ligula Hospitality Group AB er moderselskab i en koncern, der ejer, administrerer og udvikler koncepter og varemærker inden for hotel- og restaurationsbranchen. Vi driver hotelvirksomhed under varemærkerne ProfilHotels, Collection By Ligula, Motel L, Good Morning Hotels og Apartments By Ligula. Desuden er vi franchisetagere af tre enheder i kæden Park Inn by Radisson. Vi driver enheder rundt i hele Sverige samt Danmark (København) og Tyskland. I tilslutning til hotellerne driver vi endvidere restaurationer under varemærkerne La Gare, The Side Bar, Angelini, The Library Bar og Sofiehof. 

Copenhagen Plaza HotelKøbenhavn V2019-12-12T00:00:002020-01-10T00:00:00
330131841RegnskabsassistentBasic Regnskabsassistent Polygon DB Vi søger en serviceminded, ansvarsbevidst og mødestabil regnskabsassistent med udpræget ordenssans og flair for tal til vores regnskabsafdeling på Stamholmen 193 B i Hvidovre. Hos Polygon DB vil vi være de bedste til det vi gør og vi er i kraftig udvikling. Vi tilbyder et spændende og udfordrende job, hvor du selvstændigt skal planlægge din arbejdsdag, men samtidig indgå i et team med 4 kollegaer. Vi lægger stor vægt på det kollegiale sammenhold, den gode hverdag og på at hjælpe hinanden ved ferie, sygdom og travle perioder. Din arbejdsdag vil blandt andet indeholde:Bogføring, kontering, omposteringerAfstemninger og kontoanalyseAssistance ved lønkørsel (Visma Løn)Assistance med controller opgaverHåndtering af bilflåde Vi forventer, at du har en relevant regnskabsmæssig uddannelse og erhvervserfaring, og kort sagt er en god håndværker indenfor regnskab med indgående kendskab til Microsoft Dynamics Navision 2018. Du arbejder selvstændigt, effektivt og målrettet og er samtidig en mødestabil, loyal og ansvarsbevidst teamplayer. Du kan identificere behov og bidrage til udviklingen af nye effektive løsninger. Du kan samarbejde godt internt og eksternt, og kan overholde stramme deadlines. Dansk behersker du godt i både skrift og tale. Du kan fremvise straffeattest. Vi tilbyder:en god arbejdsplads i et team med engagerede kollegaerløn efter kvalifikationer og gældende lønpolitikpensionsordninggode personaleforhold, herunder personaleforeningarbejdstid mandag-torsdag 8.00-16.00 og fredag 8.00-15.30. Vi forventer start hurtigst muligt og holder samtaler løbende. Send din ansøgning, CV, billede og anbefaling (eller reference) til oj@bygningskontrol.dk hurtigst muligt.Du kan få flere oplysninger om stillingen ved at kontakte Ole Jakobsen, oj@bygningskontrol.dk eller på tlf. 30 65 94 16Regnskabsassistent
Polygon DB                                           
 
Vi søger en serviceminded, ansvarsbevidst og mødestabil regnskabsassistent med udpræget ordenssans og flair for tal til vores regnskabsafdeling på Stamholmen 193 B i Hvidovre.
 
Hos Polygon DB vil vi være de bedste til det vi gør – og vi er i kraftig udvikling. Vi tilbyder et spændende og udfordrende job, hvor du selvstændigt skal planlægge din arbejdsdag, men samtidig indgå i et team med 4 kollegaer. Vi lægger stor vægt på det kollegiale sammenhold, den gode hverdag og på at hjælpe hinanden ved ferie, sygdom og travle perioder.
 
Din arbejdsdag vil blandt andet indeholde:
  • Bogføring, kontering, omposteringer
  • Afstemninger og kontoanalyse
  • Assistance ved lønkørsel (Visma Løn)
  • Assistance med controller opgaver
  • Håndtering af bilflåde
 
Vi forventer, at du har en relevant regnskabsmæssig uddannelse og erhvervserfaring, og kort sagt er en god håndværker indenfor regnskab med indgående kendskab til Microsoft Dynamics Navision 2018. Du arbejder selvstændigt, effektivt og målrettet og er samtidig en mødestabil, loyal og ansvarsbevidst teamplayer. Du kan identificere behov og bidrage til udviklingen af nye effektive løsninger. Du kan samarbejde godt internt og eksternt, og kan overholde stramme deadlines. Dansk behersker du godt i både skrift og tale. Du kan fremvise straffeattest.
 
Vi tilbyder:
  • en god arbejdsplads i et team med engagerede kollegaer
  • løn efter kvalifikationer og gældende lønpolitik
  • pensionsordning
  • gode personaleforhold, herunder personaleforening
  • arbejdstid mandag-torsdag 8.00-16.00 og fredag 8.00-15.30. 
Vi forventer start hurtigst muligt og holder samtaler løbende.
 
Send din ansøgning, CV, billede og anbefaling (eller reference) til oj@bygningskontrol.dk hurtigst muligt.


Du kan få flere oplysninger om stillingen ved at kontakte Ole Jakobsen, oj@bygningskontrol.dk eller på tlf. 30 65 94 16

 
ORS/Small/c1ac4c64_logo.pngPolygon DBHvidovre2019-11-27T17:02:35.2832019-12-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Regnskabsassistent, Ligula HUB Danmark

Copenhagen Plaza Hotel

København V
Vi har fået travlt og Ligula Hospitality Group, Hub Danmark søger derfor nu endnu en medarbejder i vores samlede økonomiafdeling. Om stillingen I stillingen får du ansvaret for opgaver der spænder bredt i hele det økonomiske felt. Vi følger alle opg...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:10. januar 2020

Regnskabsassistent

Polygon DB

Hvidovre
Regnskabsassistent Polygon DB Vi søger en serviceminded, ansvarsbevidst og mødestabil regnskabsassistent med udpræget ordenssans og flair for tal til vores regnskabsafdeling på Stamholmen 193 B i Hvidovre. Hos Polygon DB vil vi være de bedste til de...
Indrykket:27. november 2019
Udløbsdato:31. december 2019