Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi søger dygtige vikarer på alle niveauer med Navision-erfaring til vores kunder i Storkøbenhavn

Beskrivelse

I øjeblikket oplever vi stor efterspørgsel på vikarer med Navision-erfaring, der kan tiltræde hurtigt, når der er behov for ekstra hænder i korte og længerevarende perioder. Du har beskæftiget dig med bogholderi i en årrække, og du trives med de opgaver, der ligger i denne funktion. Vi søger både vikarer, der kan arbejde fuldtid og deltid. Du har erfaring med én eller flere af følgende opgaver:

Arbejdsopgaver

  • Debitorer

  • Kreditorer

  • Finansbogholderi

  • Bogføring

  • Afstemninger

  • Løn

  • Evt. tungere opgaver som eksempelvis rapportering, budgettering, analyse og forecasts

Personlige kompetencer

Du er fagligt stærk og har stor erfaring med de opgaver, der ligger i funktionen som regnskabsassistent, bogholder eller controller. Om du ønsker at sidde alene med dine opgaver, eller du foretrækker at kunne sparre med kollegaer i afdelingen er underordnet. Det vigtige er, at dine kompetencer inden for bogholderi er solide og bunder i mange års erfaring. Som person er du omstillingsparat, fleksibel og imødekommende og gør dit for at præge det gode humør på arbejdspladsen

IT-kompetencer

Erfaren bruger af Navision er et krav.

Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk og lettere engelsk

Kontaktperson

Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. Få inspiration til dit CV her.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330126899Phoenix-a6de9a6b12019-11-19T14:00:48.620Vi søger dygtige vikarer på alle niveauer med Navision-erfaring til vores kunder i Storkøbenhavn

Beskrivelse

I øjeblikket oplever vi stor efterspørgsel på vikarer med Navision-erfaring, der kan tiltræde hurtigt, når der er behov for ekstra hænder i korte og længerevarende perioder. Du har beskæftiget dig med bogholderi i en årrække, og du trives med de opgaver, der ligger i denne funktion. Vi søger både vikarer, der kan arbejde fuldtid og deltid. Du har erfaring med én eller flere af følgende opgaver:

Arbejdsopgaver

  • Debitorer

  • Kreditorer

  • Finansbogholderi

  • Bogføring

  • Afstemninger

  • Løn

  • Evt. tungere opgaver som eksempelvis rapportering, budgettering, analyse og forecasts

Personlige kompetencer

Du er fagligt stærk og har stor erfaring med de opgaver, der ligger i funktionen som regnskabsassistent, bogholder eller controller. Om du ønsker at sidde alene med dine opgaver, eller du foretrækker at kunne sparre med kollegaer i afdelingen er underordnet. Det vigtige er, at dine kompetencer inden for bogholderi er solide og bunder i mange års erfaring. Som person er du omstillingsparat, fleksibel og imødekommende og gør dit for at præge det gode humør på arbejdspladsen

IT-kompetencer

Erfaren bruger af Navision er et krav.

Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk og lettere engelsk

Kontaktperson

Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. Få inspiration til dit CV her.

2020-01-03T23:50:03.127 Beskrivelse I øjeblikket oplever vi stor efterspørgsel på vikarer med Navision-erfaring, der kan tiltræde hurtigt, når der er behov for ekstra hænder i korte og længerevarende perioder. Du har beskæftiget dig med bogholderi i en årrække, og du trives med de opgaver, der ligger i denne funktion. Vi søger både vikarer, der kan arbejde fuldtid og deltid. Du har erfaring med én eller flere af følgende opgaver: Arbejdsopgaver Debitorer Kreditorer Finansbogholderi Bogføring Afstemninger Løn Evt. tungere opgaver som eksempelvis rapportering, budgettering, analyse og forecasts Personlige kompetencer Du er fagligt stærk og har stor erfaring med de opgaver, der ligger i funktionen som regnskabsassistent, bogholder eller controller. Om du ønsker at sidde alene med dine opgaver, eller du foretrækker at kunne sparre med kollegaer i afdelingen er underordnet. Det vigtige er, at dine kompetencer inden for bogholderi er solide og bunder i mange års erfaring. Som person er du omstillingsparat, fleksibel og imødekommende og gør dit for at præge det gode humør på arbejdspladsen IT-kompetencer Erfaren bruger af Navision er et krav. Uddannelse Erfaring er vigtigere end uddannelse Sprog Dansk og lettere engelsk Kontaktperson Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. Få inspiration til dit CV her.10Phoenixa6de9a6b101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-03T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=8490EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3658907Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/a6de9a6b_logo.jpegORS/Small/a6de9a6b_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark7Deltid8Fuldtid46Permanent857741ProselectionMinimum84901119-11-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a6de9a6bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a6de9a6bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a6de9a6b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a6de9a6b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/3.jpgVi søger dygtige vikarer på alle niveauer med Navision-erfaring til vores kunder i Storkøbenhavn12008001Dansk3Læse/ tale412105Regnskabsassistent3Økonomi363576796kontakt@proselection.dkDanmarkDanmark330149885VISIONHOUSE ACCOUNT søger regnskabsassistentRobot STILLINGEN Vi søger en faglig dygtig regnskabsassistent til vores koncern. Med base i vores lokaler på Islevdalvej 214, Rødovre, søger vi efter en M K der skal være med til at arbejde med små og mellemstore kunders regnskaber. DIN BAGGRUND Vi leder efter dig, der ønsker en alsidig hverdag med fokus på spændende opgaver i mange forskellige brancher. Dine opgaver vil spænde bredt lige fra varetagelse af det daglige bogholderi til rapportering og budgetopfølgning. Du har erfaring med: Afstemning af en fuld balance Udarbejdelse af løn i Dataløn, Danløn eller Zenery Måneds Årsafslutning Debitorstyring Kreditorstyring Finansbogføring herunder anlæg, løn, mellemregninger samt renteberegninger Excel på højt niveau Personlige og faglige kvalifikationer: Serviceminded, imødekommende og engageret Omhyggelig og struktureret Har et naturligt flair for tal og en analytisk tilgang Ansvars og kvalitetsbevidst Engageret og har et positiv livssyn Fleksibel og kan trives i en travl hverdag, hvor deadlines skal overholdes VI TILBYDER Vi tilbyder et job på 37 timer i en koncern i rivende udvikling. For den rette person vil du kunne præge både din dagligdag samt din personlige udvikling. Vi kan tilbyde dig dygtige og hjælpsomme kollegaer i et mindre team. Vi prioriterer balance mellem work life, og tilbyder flekstid og frihed under ansvar. Vi tilbyder en lønpakke der modsvarer dine kvalifikationer samt en resultatorienteret bonus. OM VISIONHOUSE VISIONHOUSE har siden 2001 investeret i små- og mellemstore virksomheder. Fra 2012 er fokus tillige rettet mod velbeliggende erhvervsejendomme og kontorhoteller. Vi har i dag 45.000 m2 fordelt på 16 ejendomme i Storkøbenhavn. Derudover har vi et administrationsselskab, hvor vi udfører bogholderi og regnskab for små og mellemstore virksomheder samt en Facility serviceafdeling, som står for drift af ejendomme i Storkøbenhavn. Læs mere på www.visionhouse.dk. SEND EN ANSØGNING SAMT OPDATERET CV HURTIGST MULIGT TIL: job@visionhouse.dk, mrk. Ansøgningen accounting

STILLINGEN

Vi søger en faglig dygtig regnskabsassistent til vores koncern. Med base i vores lokaler på Islevdalvej 214, Rødovre, søger vi efter en M/K der skal være med til at arbejde med små og mellemstore kunders regnskaber.  

DIN BAGGRUND

Vi leder efter dig, der ønsker en alsidig hverdag med fokus på spændende opgaver i mange forskellige brancher. Dine opgaver vil spænde bredt lige fra varetagelse af det daglige bogholderi til rapportering og budgetopfølgning.

 

Du har erfaring med:

  • Afstemning af en fuld balance
  • Udarbejdelse af løn i Dataløn, Danløn eller Zenery
  • Måneds /Årsafslutning
  • Debitorstyring
  • Kreditorstyring
  • Finansbogføring herunder anlæg, løn, mellemregninger samt renteberegninger
  • Excel på højt niveau

 

Personlige og faglige kvalifikationer:

  • Serviceminded, imødekommende og engageret
  • Omhyggelig og struktureret
  • Har et naturligt flair for tal og en analytisk tilgang
  • Ansvars – og kvalitetsbevidst
  • Engageret og har et positiv livssyn
  • Fleksibel og kan trives i en travl hverdag, hvor deadlines skal overholdes
  •  

VI TILBYDER

Vi tilbyder et job på 37 timer i en koncern i rivende udvikling. For den rette person vil du kunne præge både din dagligdag samt din personlige udvikling. Vi kan tilbyde dig dygtige og hjælpsomme kollegaer i et mindre team. Vi prioriterer balance mellem work/life, og tilbyder flekstid og frihed under ansvar. Vi tilbyder en lønpakke der modsvarer dine kvalifikationer samt en resultatorienteret bonus.

OM VISIONHOUSE

VISIONHOUSE har siden 2001 investeret i små- og mellemstore virksomheder. Fra 2012 er fokus tillige rettet mod velbeliggende erhvervsejendomme og kontorhoteller. Vi har i dag 45.000 m2 fordelt på 16 ejendomme i Storkøbenhavn. Derudover har vi et administrationsselskab, hvor vi udfører bogholderi og regnskab for små og mellemstore virksomheder samt en Facility serviceafdeling, som står for drift af ejendomme i Storkøbenhavn.

Læs mere på www.visionhouse.dk.

 

 

SEND EN ANSØGNING SAMT OPDATERET CV HURTIGST MULIGT TIL: job@visionhouse.dk, mrk. Ansøgningen ”accounting”

ANKJER HOLDING ApSHerlev2020-01-06T00:00:002020-01-26T00:00:00
330148590Regnskabsassistent som deltid eller fuldtidRobot Som regnskabsassistent indgår du i et team af højt engagerede medarbejdere, hvor dit primære ansvar bliver at varetage forskellige kontoropgaver inden for regnskab, bogholderi og administration. Din hverdag består af følgende: Udarbejdelse af regnskaber Finansbogføring, momsregnskab, kontering Afstemninger Profil Vi forestiller os at du har haft en lignende rolle eller har haft erfaring med regnskab og bogholderi. Dine øvrige kendetegn Du arbejder systematisk og fokuseret Du er nysgerrig og motiveret for at lære nyt Du har et stærkt personligt og fagligt engagement Er selvstændig og struktureret - du ved, hvornår du skal køre på og hvornår du skal bruge hjælp Kender til excel Vi tilbyder dig: Et selvstændigt og udfordrende job i en virksomhed med frie rammer, og hvor du har stor indflydelse på din arbejdsdag. Som deltid ca. 25 timer om ugen. Eller fuldtid 37 timer om ugen. Arbejdssted er i Gladsaxe Synes du, at jobbet lyder interessant, og genkender du de nævnte opgaver, modtager vi gerne din CV. Send dit CV med tilhørende billede på loen@anas.dk Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat. Vi glæder os til at høre fra dig.

Som regnskabsassistent indgår du i et team af højt engagerede medarbejdere, hvor dit primære ansvar bliver at varetage forskellige kontoropgaver inden for regnskab, bogholderi og administration.

Din hverdag består af følgende:

  • Udarbejdelse af regnskaber
  • Finansbogføring, momsregnskab, kontering
  • Afstemninger

Profil

Vi forestiller os at du har haft en lignende rolle eller har haft erfaring med regnskab og bogholderi. Dine øvrige kendetegn

 

  • Du arbejder systematisk og fokuseret
  • Du er nysgerrig og motiveret for at lære nyt
  • Du har et stærkt personligt og fagligt engagement
  • Er selvstændig og struktureret - du ved, hvornår du skal køre på og hvornår du skal bruge hjælp
  • Kender til excel

 

Vi tilbyder dig:

  • Et selvstændigt og udfordrende job i en virksomhed med frie rammer, og hvor du har stor indflydelse på din arbejdsdag.
  • Som deltid ca. 25 timer om ugen. Eller fuldtid 37 timer om ugen.
  • Arbejdssted er i Gladsaxe

Synes du, at jobbet lyder interessant, og genkender du de nævnte opgaver, modtager vi gerne din CV.

Send dit CV med tilhørende billede på loen@anas.dk

Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Revisionsfirma Anas ApSSøborg2019-12-31T00:00:002020-02-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

VISIONHOUSE ACCOUNT søger regnskabsassistent

ANKJER HOLDING ApS

Herlev
STILLINGEN Vi søger en faglig dygtig regnskabsassistent til vores koncern. Med base i vores lokaler på Islevdalvej 214, Rødovre, søger vi efter en M K der skal være med til at arbejde med små og mellemstore kunders regnskaber. DIN BAGGRUND Vi leder ...
Indrykket:6. januar 2020

Regnskabsassistent som deltid eller fuldtid

Revisionsfirma Anas ApS

Søborg
Som regnskabsassistent indgår du i et team af højt engagerede medarbejdere, hvor dit primære ansvar bliver at varetage forskellige kontoropgaver inden for regnskab, bogholderi og administration. Din hverdag består af følgende: Udarbejdelse af regnsk...
Indrykket:31. december 2019