Vi søger en tosproget kontormedarbejder, der både kan assistere vores danske og svenske kundeservice. Du skal være passioneret omkring at hjælpe vores kunder via telefon og email samt at indgå i et super hyggeligt team.
Der vil være en grundig oplæring, hvor der løbende vil komme flere opgaver i takt med, at din erfaring stiger. Det er ikke et must, at du har arbejdet med kundeservice før, men du skal være frisk på følgende opgaver:
- Give førsteklasses kundeservice via telefon/mail på dansk og svensk
- Assistance med tekstforfatning af nye produkter
- Assistance med opdateringer på sociale medier
- Et tæt samarbejde med vores lagerpersonale
- Opdateringer af produkter på vores webshop
- Diverse ad hoc opgaver på kontoret
Vi søger en frisk og proaktiv medarbejder, der er engageret i at give gode oplevelser og løsninger til alle de problemer, der kan opstå med e-handel af fitnessudstyr.
Arbejdet foregår på karlebovej 59, 3400 Hillerød i dagtimerne dvs. med en mødetid mellem kl. 8-9 og det er en fuldtidsstilling på 37 timer i ugen.
Lyder dette som noget for dig, og kan du snakke dansk og svensk flydende?
Så tøv ikke med at sende en ansøgning til os på jobs@billig-fitness.dk (Skriv dansk/svensk i emnefeltet)
Vi indkalder løbende til jobsamtale, og ansætter hurtigst muligt, når den rette kandidat er fundet.
Om Billig Fitness
Vi er en webshop i rivende udvikling, der sælger fitnessudstyr, kosttilskud og træningstøj i hele Skandinavien og snart Tyskland. Vi er p.t. omkring 20 medarbejdere, men du vil komme til at sidde på et charmerende kontor med omkring 6-7 andre. Vi er ikke et så stort team, men til gengæld gør vi alt hvad vi kan for at give vores kunder verdens bedste oplevelse!