Har du lyst til at arbejde i en virksomhed i vækst?
Brænder du for at arbejde med løn, og har du blik for detaljen?
Så er vi i SLF’s HR- og Arbejdsgiverservice, som udfører en lang række opgaver – herunder løn – for eksterne kunder, på udkig efter dig.
Opgaverne vil være afvekslende:
– Udarbejde løn til primært timelønnede medarbejdere. Vi anvender LessorLøn
– Ansvarlig for lønadministrationens procedurebeskrivelser
– Sikre at afdelingen overholder SLFs GDPR-retningslinjer
– Rådgive og søge refusioner – sygedagpenge, barselsorlov, forældreorlov o.lign.
– HR-rådgivning generelt
– Deltage i kampagner omkring udbredelsen af de services, som HR & Arbejdsgiverservice tilbyder kunderne.
Vi søger en kollega, der er:
- erfaren lønbehandler (primært timelønnede)
- superbruger – gerne i LessorLøn; alternativt gode it-evner og eventuelt erfaring med at være superbruger i andre lønsystemer
- vant til lønhåndtering generelt m/u overenskomster
- der kan hjælpe vores kunder med HR-rådgivning generelt
- der yder en fantastisk kundeservice og gerne være i dialog med kunderne
SLF’s HR & Arbejdsgiverservice er HR- og Lønbureau for cirka 250 virksomheder i Syd- og Sønderjylland. Afdelingen består af to faste medarbejdere samt en medarbejder, som hver måned assisterer med lønkørsel.
Har du yderligere spørgsmål omkring stillingen, kan du kontakte HR & kommunikationschef Conni Tetens på telefon 51 42 77 95. Alle henvendelser bliver behandlet fortroligt.
Ansøgning sendes senest søndag den 11. april til mail: jt@slf.dk Vi indkalder løbende til samtale.
SLF – Sønderjysk Landboforening
– er en arbejdsplads med 100 medarbejdere. Vi holder til i dejlige omgivelser i Vojens, tæt på motorvej.
I SLF inddrages medarbejderne i udviklingen af såvel egne som afdelingens opgaver, og vi har alle fokus på at udvikle den samlede forretning.
Vi arbejder ud fra vores værdier som er:
- Råderum – et godt sted at være
- Effekt– vi skaber værdi for kunden og sætter aftryk
- Samspil– i fællesskab er vi bedst
- Energi– vi kæmper for dig