Vi søger en erfaren Salgs koordinator / Teknisk sælger

Dana-Seals A/S producerer og udvikler specielle tætnings løsninger i forskellige plast materialer med hovedfokus i PTFE – Teflon. Vi leverer til en lang række industrielle anvendelser i samarbejde med et bredt udsnit af nationale og internationale samarbejdspartnere, OEM kunder og distributører.

Vi er en agil virksomhed der stiller store krav til os selv og til den service vi yder vore kunder.

Vi søger nu en erfaren Salgs koordinator / Teknisk sælger

Du bliver en del af vores administrative team  

Du vil indgår i vores salgs og support team hvor der er vil være fokus på tekniske forespørgsler og kunde support.

De tekniske opgaver udarbejdes i samarbejde med vores tekniske team af sælgere og ingeniører.

Som del af en mindre virksomhed vil dagligdagen byde på alsidige opgaver.   

Du vil med dine kompetencer blive en del af et lille og effektivt team, hvor alle har et tæt samarbejde på kryds og tværs af faggrupper.

Eksempler på dine arbejdsopgaver:

  • Salgs support & teknisk salgs support (Support fra ingeniør)
  • Tilbudsgivning
  • Kundeservice
  • Ordre behandling (fra produktion til fakturering af kunden)
  • Kommunikation med produktionen
  • Indkøb og opfølgning hos underleverandører (fx O-ringe & tillægs produkter til kunde ordre)
  • Ad hoc-opgaver

 

Vi forventer

at du har nogle års erfaring, gerne fra en sammenlignelig funktion og-/eller fra tilsvarende brancher, det er dog ikke en forudsætning.

Vi forventer at du er omhyggelig, struktureret og omstillingsparat. At du kan håndtere mange bolde i luften samtidigt med du bevare overblikket.

Du behersker engelsk i skrift og tale og er god bruger af Office pakken.

Du vil blive del af det team, der tegner virksomheden udadtil gennem telefon og mail, så et smil i stemmen, er klart en fordel. Du er som person glad og positiv, og vil gerne bidrage til den gode hverdag i et team af engagerede kollegaer.

 

Vi tilbyder

En fleksibel arbejdsplads, der giver dig en varieret og ansvarsfuld position i en dynamisk familie ejet og drevet virksomhed. Du vil blive en del af et team af kompetente kolleger i en vækstorienteret virksomhed med fokus på medarbejdernes trivsel og udvikling. Du vil i høj grad selv have mulighed for at planlægge dine arbejdsopgaver.  
Jobbet er en fuldtidsstilling. 

Løn og øvrige ansættelsesforhold i forhold til kvalifikationer.

Se også vores hjemmeside for mere information om virksomheden www.danaseals.dk

Venligst fremsend din ansøgning og CV til: Louise Gyllich lg@dana-seals.dk


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330008553Phoenix-2032cd7012019-04-16T00:00:00Vi søger en erfaren Salgs koordinator / Teknisk sælger

Dana-Seals A/S producerer og udvikler specielle tætnings løsninger i forskellige plast materialer med hovedfokus i PTFE – Teflon. Vi leverer til en lang række industrielle anvendelser i samarbejde med et bredt udsnit af nationale og internationale samarbejdspartnere, OEM kunder og distributører.

Vi er en agil virksomhed der stiller store krav til os selv og til den service vi yder vore kunder.

Vi søger nu en erfaren Salgs koordinator / Teknisk sælger

Du bliver en del af vores administrative team  

Du vil indgår i vores salgs og support team hvor der er vil være fokus på tekniske forespørgsler og kunde support.

De tekniske opgaver udarbejdes i samarbejde med vores tekniske team af sælgere og ingeniører.

Som del af en mindre virksomhed vil dagligdagen byde på alsidige opgaver.   

Du vil med dine kompetencer blive en del af et lille og effektivt team, hvor alle har et tæt samarbejde på kryds og tværs af faggrupper.

Eksempler på dine arbejdsopgaver:

  • Salgs support & teknisk salgs support (Support fra ingeniør)
  • Tilbudsgivning
  • Kundeservice
  • Ordre behandling (fra produktion til fakturering af kunden)
  • Kommunikation med produktionen
  • Indkøb og opfølgning hos underleverandører (fx O-ringe & tillægs produkter til kunde ordre)
  • Ad hoc-opgaver

 

Vi forventer

at du har nogle års erfaring, gerne fra en sammenlignelig funktion og-/eller fra tilsvarende brancher, det er dog ikke en forudsætning.

Vi forventer at du er omhyggelig, struktureret og omstillingsparat. At du kan håndtere mange bolde i luften samtidigt med du bevare overblikket.

Du behersker engelsk i skrift og tale og er god bruger af Office pakken.

Du vil blive del af det team, der tegner virksomheden udadtil gennem telefon og mail, så et smil i stemmen, er klart en fordel. Du er som person glad og positiv, og vil gerne bidrage til den gode hverdag i et team af engagerede kollegaer.

 

Vi tilbyder

En fleksibel arbejdsplads, der giver dig en varieret og ansvarsfuld position i en dynamisk familie ejet og drevet virksomhed. Du vil blive en del af et team af kompetente kolleger i en vækstorienteret virksomhed med fokus på medarbejdernes trivsel og udvikling. Du vil i høj grad selv have mulighed for at planlægge dine arbejdsopgaver.  
Jobbet er en fuldtidsstilling. 

Løn og øvrige ansættelsesforhold i forhold til kvalifikationer.

Se også vores hjemmeside for mere information om virksomheden www.danaseals.dk

Venligst fremsend din ansøgning og CV til: Louise Gyllich lg@dana-seals.dk

Dana-Seals A S producerer og udvikler specielle tætnings løsninger i forskellige plast materialer med hovedfokus i PTFE Teflon. Vi leverer til en lang række industrielle anvendelser i samarbejde med et bredt udsnit af nationale og internationale samarbejdspartnere, OEM kunder og distributører. Vi er en agil virksomhed der stiller store krav til os selv og til den service vi yder vore kunder. Vi søger nu en erfaren Salgs koordinator Teknisk sælger Du bliver en del af vores administrative team Du vil indgår i vores salgs og support team hvor der er vil være fokus på tekniske forespørgsler og kunde support. De tekniske opgaver udarbejdes i samarbejde med vores tekniske team af sælgere og ingeniører. Som del af en mindre virksomhed vil dagligdagen byde på alsidige opgaver. Du vil med dine kompetencer blive en del af et lille og effektivt team, hvor alle har et tæt samarbejde på kryds og tværs af faggrupper. Eksempler på dine arbejdsopgaver: Salgs support teknisk salgs support (Support fra ingeniør) Tilbudsgivning Kundeservice Ordre behandling (fra produktion til fakturering af kunden) Kommunikation med produktionen Indkøb og opfølgning hos underleverandører (fx O-ringe tillægs produkter til kunde ordre) Ad hoc-opgaver Vi forventer at du har nogle års erfaring, gerne fra en sammenlignelig funktion og- eller fra tilsvarende brancher, det er dog ikke en forudsætning. Vi forventer at du er omhyggelig, struktureret og omstillingsparat. At du kan håndtere mange bolde i luften samtidigt med du bevare overblikket. Du behersker engelsk i skrift og tale og er god bruger af Office pakken. Du vil blive del af det team, der tegner virksomheden udadtil gennem telefon og mail, så et smil i stemmen, er klart en fordel. Du er som person glad og positiv, og vil gerne bidrage til den gode hverdag i et team af engagerede kollegaer. Vi tilbyder En fleksibel arbejdsplads, der giver dig en varieret og ansvarsfuld position i en dynamisk familie ejet og drevet virksomhed. Du vil blive en del af et team af kompetente kolleger i en vækstorienteret virksomhed med fokus på medarbejdernes trivsel og udvikling. Du vil i høj grad selv have mulighed for at planlægge dine arbejdsopgaver. Jobbet er en fuldtidsstilling. Løn og øvrige ansættelsesforhold i forhold til kvalifikationer. Se også vores hjemmeside for mere information om virksomheden www.danaseals.dk Venligst fremsend din ansøgning og CV til: Louise Gyllich lg@dana-seals.dk11jobnet2032cd70100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-11T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHelsingør3509843Dana-Seals A/S11Ole Rømers Vej 4G3000HelsingørDKDanmark0
lg@dana-seals.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent746656JobNet4976548497654810016-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2032cd70https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2032cd70https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2032cd70&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2032cd70&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/5.jpgBrænder du for at blive Teknisk sælger?12009011Dansk3Læse/ tale933960Teknisk sælger2Salg361492923Louise Gyllichlg@dana-seals.dkDKDanmarkDKDanmark330020936Project Manager Offshore for shipowner in Jutland, DenmarkRobot On behalf of our client, a dynamic and well-established shipping company that is active in Offshore Offshore Wind, MARPRO is seeking an enterprising commercial profile that can sell. Your tasks will be diverse, but your primary task will be to ensure that the company s own tonnage achieves a satisfactory occupancy rate and possibly chartering of external tonnage when it is profitable. You must have flair for good business acumen and customer care and be personally motivated to win orders. Professional qualifications: • Shipping trained, master, engineer, naval architect or other relevant education • Min. 5 years of experience in the maritime industry • B2B sales experience - preferably from the maritime industry • Familiar with offshore offshore wind • Speaks and writes English at business level Personal characteristics: • Teamplayer who enjoys working as part of a dedicated team • Strong will to win • Farmer hunter sells • Self-starter • You enjoy the fact that shipping is 24 7 and it may be necessary to work outside normal office hours • You are ambitious, systematic, persistent and have self-discipline • You have humor Offered: • An exciting and versatile job - as the first man in the commercial department, you can help shape the foundation and ensure that the necessary procedures are implemented. • A workplace with a strong entrepreneurial spirit, where the owners are involved in the operation, where there is an informal tone and where employees well-being are prioritized. • A compensation package that matches your qualifications Sådan ansøger du If you are interested, please apply via the application link before 30-05-2019. We take candidates on a regular basis for interviews and take down the job ad when the position is filled. If you have any questions about the position you are welcome to call Recruitment Consultant Louise Windelboe from MARPRO by phone: 45 4040 6020.

On behalf of our client, a dynamic and well-established shipping company that is active in Offshore / Offshore Wind, MARPRO is seeking an enterprising commercial profile that can sell.

Your tasks will be diverse, but your primary task will be to ensure that the company's own tonnage achieves a satisfactory occupancy rate and possibly chartering of external tonnage when it is profitable. You must have flair for good business acumen and customer care and be personally motivated to win orders.

Professional qualifications:

• Shipping trained, master, engineer, naval architect or other relevant education

• Min. 5 years of experience in the maritime industry

• B2B sales experience - preferably from the maritime industry

• Familiar with offshore / offshore wind

• Speaks and writes English at business level

Personal characteristics:

• Teamplayer who enjoys working as part of a dedicated team

• Strong will to win

• Farmer / hunter sells

• Self-starter

• You enjoy the fact that shipping is 24/7 and it may be necessary to work outside normal office hours

• You are ambitious, systematic, persistent and have self-discipline

• You have humor

Offered:

• An exciting and versatile job - as the first man in the commercial department, you can help shape the foundation and ensure that the necessary procedures are implemented.

• A workplace with a strong entrepreneurial spirit, where the owners are involved in the operation, where there is an informal tone and where employees' well-being are prioritized.

• A compensation package that matches your qualifications

 

Sådan ansøger du

If you are interested, please apply via the application link before 30-05-2019. We take candidates on a regular basis for interviews and take down the job ad when the position is filled.

If you have any questions about the position you are welcome to call Recruitment Consultant Louise Windelboe from MARPRO by phone: +45 4040 6020.

Marpro ApSHelsingør2019-05-09T00:00:002019-05-30T00:00:00
330020513Dry Bulk Operator, Greater Copenhagen, DenmarkRobot On behalf of our client, MARPRO is looking for an Experienced Dry Bulk Operator. The Job: Develop solutions and routines Liaise with the vessels, agents and clients to ensure smooth operations Customer focus Handle claims and charter party disputes Voyage optimization Visit vessels Negotiate and settle Port Disbursement Issue invoices and hire statements Plan, negotiate and execute bunkering of the vessels Work independently as well as closely with the Management-, Chartering- and Accounts dept. Your Qualities: Energetic and proactive Good communication skills Well-organized, hands-on, dynamic, innovative and dependable team player with a positive attitude and great people skills Principal experience is preferred Handy Supramax experience preferred Min. 2 years Operator experience Min 1 year Dry Buk experience Proficient in English What we offer The opportunity to be a part of a rapidly expanding and intimately working commercial department with activities in all aspects of the business. An opportunity to personally develop your abilities and network Sådan ansøger du Applications: Please apply online via the link. Due to GDPR, MARPRO does not accept applications via e-mail. If you have questions or require additional information, please contact Jakob le Fevre, MARPRO, at 45 6160 6062.

On behalf of our client, MARPRO is looking for an Experienced Dry Bulk Operator.

The Job:

  • Develop solutions and routines
  • Liaise with the vessels, agents and clients to ensure smooth operations
  • Customer focus
  • Handle claims and charter party disputes
  • Voyage optimization
  • Visit vessels
  • Negotiate and settle Port Disbursement
  • Issue invoices and hire statements
  • Plan, negotiate and execute bunkering of the vessels
  • Work independently as well as closely with the Management-, Chartering- and Accounts dept.

Your Qualities:

  • Energetic and proactive
  • Good communication skills
  • Well-organized, hands-on, dynamic, innovative and dependable team player with a positive attitude and great people skills
  • Principal experience is preferred
  • Handy/Supramax experience preferred
  • Min. 2 years Operator experience
  • Min 1 year Dry Buk experience
  • Proficient in English

What we offer

  • The opportunity to be a part of a rapidly expanding and intimately working commercial department with activities in all aspects of the business.
  • An opportunity to personally develop your abilities and network



Sådan ansøger du

Applications:

Please apply online via the link. Due to GDPR, MARPRO does not accept applications via e-mail. If you have questions or require additional information, please contact Jakob le Fevre, MARPRO, at +45 6160 6062.

Marpro ApSHelsingør2019-05-09T00:00:002019-05-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Project Manager Offshore for shipowner in Jutland, Denmark

Marpro ApS

Helsingør
On behalf of our client, a dynamic and well-established shipping company that is active in Offshore Offshore Wind, MARPRO is seeking an enterprising commercial profile that can sell. Your tasks will be diverse, but your primary task will be to ensur...
Indrykket:9. maj 2019
Udløbsdato:30. maj 2019

Dry Bulk Operator, Greater Copenhagen, Denmark

Marpro ApS

Helsingør
On behalf of our client, MARPRO is looking for an Experienced Dry Bulk Operator. The Job: Develop solutions and routines Liaise with the vessels, agents and clients to ensure smooth operations Customer focus Handle claims and charter party disputes ...
Indrykket:9. maj 2019
Udløbsdato:30. maj 2019