Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi søger en fagligt stærk forløbskoordinator til et spændende Center i Hvidovre

Du er sygeplejerske og elsker ansvar kombineret med en alsidig hverdag hvor 2 dage ikke er ens. Du kan formidle din faglighed til andre i organisationen og kommunikere med alle typer borgere og pårørende. Er du nysgerrig? så mangler vi dig her!

Du bliver en del af et nyoprettet team på i alt 2 forløbskoordinatorer, som tilsammen udgør den sygeplejefaglige akse på en kommunal arbejdsplads. Centret består af i alt 37 midlertidige døgnpladser med borgere i både tværfaglige rehabiliterings, genoptrænings, samt terminal forløb og palliative indsatser, samt borgere i aflastning og afklaring med mange forskelligartede problematikker, der spænder vidt og som ofte involverer mange interessenter og fagligheder såvel internt som eksternt.

Du har derfor en faglighed der strækker sig langt, og som betyder at du kan indgå som en kvalificeret sparringspartner for det øvrige personale i ligeså høj grad, som du kan varetage den ofte komplekse sygeplejefaglige indsats. Du har en god forståelse for at agere i en tværfaglig kontekst da vi repræsenterer et bredt spektrum af fagpersoner. I rollen som forløbskoordinator skaber du sammenhæng og helhed i indsatsen og du formår at inddrage alle relevante bidrag til et professionelt tilrettelagt forløb.

Det er en velfungerende arbejdsplads der byder dig velkommen. Kulturen er opbygget omkring en stærk fællesskabsfølelse som i mange år har båret præg af at være centerpunkt for plejehjemsbeboere, men i dag at være under hastig forandring i takt med centrets omdannede funktion til midlertidige pladser, med deraf øget behov for sygeplejefaglige spidskompetencer.

Du får derfor god mulighed for at bidrage til at udvikle kulturen og ligeledes medvirke til at opbygge, udbygge og forstærke den sygeplejefaglige indsats på tværs af centret.

Vi tilbyder:
  • En stilling med varierende indhold i dagligdagen.
  • Frihed til at planlægge egen arbejdstid indenfor rammerne af 7-16
  • Mulighed for at tilrettelægge evt. weekendarbejde efter behov og evne.
  • Gode kolleger og en arbejdsplads i bevægelse og højt humør.
  • En dagvagts stilling på 32-37 timer ugentligt
Vi forventer:
  • At du er uddannet sygeplejerske med en bred erfaring og evnen til at tage ansvar.
  • At du kan organisere og strukturere samt medvirke til at udføre sygepleje i en høj faglig kvalitet.
  • At du har idéer til og meninger om hvordan fagligheden styrkes i organisationen omkring dig.
  • At du går på arbejde for at opleve glæden ved dagligt at gøre en vigtig forskel i vore borgeres liv.
Har du spørgsmål ang. stillingen er du meget velkommen til at kontakte Anders Krauch fra HumanAssist på telefon 2196 8060 eller mail anders@humanassist.dk fristen for ansøgninger er senest d. 4/5 kl. 12.00 2018

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:

Anders Krauch
anders@humanassist.dk
Tlf.: +45 2196 8060

Ansøgningsfrist:
4. maj 2018


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329794116Phoenix-4479868f12018-04-16T15:04:42.933Vi søger en fagligt stærk forløbskoordinator til et spændende Center i Hvidovre
Du er sygeplejerske og elsker ansvar kombineret med en alsidig hverdag hvor 2 dage ikke er ens. Du kan formidle din faglighed til andre i organisationen og kommunikere med alle typer borgere og pårørende. Er du nysgerrig? så mangler vi dig her!

Du bliver en del af et nyoprettet team på i alt 2 forløbskoordinatorer, som tilsammen udgør den sygeplejefaglige akse på en kommunal arbejdsplads. Centret består af i alt 37 midlertidige døgnpladser med borgere i både tværfaglige rehabiliterings, genoptrænings, samt terminal forløb og palliative indsatser, samt borgere i aflastning og afklaring med mange forskelligartede problematikker, der spænder vidt og som ofte involverer mange interessenter og fagligheder såvel internt som eksternt.

Du har derfor en faglighed der strækker sig langt, og som betyder at du kan indgå som en kvalificeret sparringspartner for det øvrige personale i ligeså høj grad, som du kan varetage den ofte komplekse sygeplejefaglige indsats. Du har en god forståelse for at agere i en tværfaglig kontekst da vi repræsenterer et bredt spektrum af fagpersoner. I rollen som forløbskoordinator skaber du sammenhæng og helhed i indsatsen og du formår at inddrage alle relevante bidrag til et professionelt tilrettelagt forløb.

Det er en velfungerende arbejdsplads der byder dig velkommen. Kulturen er opbygget omkring en stærk fællesskabsfølelse som i mange år har båret præg af at være centerpunkt for plejehjemsbeboere, men i dag at være under hastig forandring i takt med centrets omdannede funktion til midlertidige pladser, med deraf øget behov for sygeplejefaglige spidskompetencer.

Du får derfor god mulighed for at bidrage til at udvikle kulturen og ligeledes medvirke til at opbygge, udbygge og forstærke den sygeplejefaglige indsats på tværs af centret.

Vi tilbyder:
  • En stilling med varierende indhold i dagligdagen.
  • Frihed til at planlægge egen arbejdstid indenfor rammerne af 7-16
  • Mulighed for at tilrettelægge evt. weekendarbejde efter behov og evne.
  • Gode kolleger og en arbejdsplads i bevægelse og højt humør.
  • En dagvagts stilling på 32-37 timer ugentligt
Vi forventer:
  • At du er uddannet sygeplejerske med en bred erfaring og evnen til at tage ansvar.
  • At du kan organisere og strukturere samt medvirke til at udføre sygepleje i en høj faglig kvalitet.
  • At du har idéer til og meninger om hvordan fagligheden styrkes i organisationen omkring dig.
  • At du går på arbejde for at opleve glæden ved dagligt at gøre en vigtig forskel i vore borgeres liv.
Har du spørgsmål ang. stillingen er du meget velkommen til at kontakte Anders Krauch fra HumanAssist på telefon 2196 8060 eller mail anders@humanassist.dk fristen for ansøgninger er senest d. 4/5 kl. 12.00 2018

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:

Anders Krauch
anders@humanassist.dk
Tlf.: +45 2196 8060

Ansøgningsfrist:
4. maj 2018
2018-05-05T00:50:48.020 Du er sygeplejerske og elsker ansvar kombineret med en alsidig hverdag hvor 2 dage ikke er ens. Du kan formidle din faglighed til andre i organisationen og kommunikere med alle typer borgere og pårørende. Er du nysgerrig? så mangler vi dig her!Du bliver en del af et nyoprettet team på i alt 2 forløbskoordinatorer, som tilsammen udgør den sygeplejefaglige akse på en kommunal arbejdsplads. Centret består af i alt 37 midlertidige døgnpladser med borgere i både tværfaglige rehabiliterings, genoptrænings, samt terminal forløb og palliative indsatser, samt borgere i aflastning og afklaring med mange forskelligartede problematikker, der spænder vidt og som ofte involverer mange interessenter og fagligheder såvel internt som eksternt.Du har derfor en faglighed der strækker sig langt, og som betyder at du kan indgå som en kvalificeret sparringspartner for det øvrige personale i ligeså høj grad, som du kan varetage den ofte komplekse sygeplejefaglige indsats. Du har en god forståelse for at agere i en tværfaglig kontekst da vi repræsenterer et bredt spektrum af fagpersoner. I rollen som forløbskoordinator skaber du sammenhæng og helhed i indsatsen og du formår at inddrage alle relevante bidrag til et professionelt tilrettelagt forløb.Det er en velfungerende arbejdsplads der byder dig velkommen. Kulturen er opbygget omkring en stærk fællesskabsfølelse som i mange år har båret præg af at være centerpunkt for plejehjemsbeboere, men i dag at være under hastig forandring i takt med centrets omdannede funktion til midlertidige pladser, med deraf øget behov for sygeplejefaglige spidskompetencer.Du får derfor god mulighed for at bidrage til at udvikle kulturen og ligeledes medvirke til at opbygge, udbygge og forstærke den sygeplejefaglige indsats på tværs af centret.Vi tilbyder:En stilling med varierende indhold i dagligdagen.Frihed til at planlægge egen arbejdstid indenfor rammerne af 7-16Mulighed for at tilrettelægge evt. weekendarbejde efter behov og evne.Gode kolleger og en arbejdsplads i bevægelse og højt humør.En dagvagts stilling på 32-37 timer ugentligt Vi forventer:At du er uddannet sygeplejerske med en bred erfaring og evnen til at tage ansvar.At du kan organisere og strukturere samt medvirke til at udføre sygepleje i en høj faglig kvalitet.At du har idéer til og meninger om hvordan fagligheden styrkes i organisationen omkring dig.At du går på arbejde for at opleve glæden ved dagligt at gøre en vigtig forskel i vore borgeres liv. Har du spørgsmål ang. stillingen er du meget velkommen til at kontakte Anders Krauch fra HumanAssist på telefon 2196 8060 eller mail anders@humanassist.dk fristen for ansøgninger er senest d. 4 5 kl. 12.00 2018Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:Anders Krauchanders@humanassist.dkTlf.: 45 2196 8060Ansøgningsfrist:4. maj 201810Phoenix4479868f101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-05-04T00:00:000000http://humanassist.hr-skyen.dk/show-job/28220?expandform=10EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHvidovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3217562HumanAssist11Arbejdssted ikke oplyst2650HvidovreDKDanmarkORS/4479868f_logo.pngORS/Small/4479868f_logo.png0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent555570PhoenixPremium0111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4479868fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4479868fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4479868f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4479868f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Social_og_sundhed/Sundhed/2.jpgHos HumanAssist søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008311Dansk3Læse/ tale241927Koordinator10Sundhed77Pleje og omsorg354428332anders@krauch.dkDKDanmarkDKDanmark329956993Faglig koordinator til Udrednings- og Rehabiliteringsenhed i Lokalområde Indre By/ØsterbroBasic Har du en stærk sundhedsfaglig profil, og brænder du for koordinering, udvikling og samarbejde i rehabiliteringsforløb? Københavns Kommune tilbyder borgere med nedsat funktionsevne et udrednings- og rehabiliteringsforløb med baggrund i Servicelovens § 83a. Indsatserne tilrettelægges og udføres helhedsorienteret og tværfagligt og med afsæt i borgerens mål. Udrednings- og Rehabiliteringsenheden er matrixorganiseret og er bemandet af fysio- og ergoterapeuter, sygeplejersker, pædagoger og visitatorer, der hver især refererer til stamorganisationens leder. Som faglig koordinator er du fagligt ansvarlig for arbejdet i rehabiliteringsenheden og skal sikre koordinering af teamet og forløbene i lokalområdet. Om jobbet Den faglige koordinator har reference til lederen af myndighedsteamet, og skal indgå i et tæt samarbejde med rehabiliteringsvejlederen. Den rehabiliterende enhed har kontor i hjemmeplejens lokaler på Østbanegade lige overfor Nordhavn Station. Hovedopgaverne er følgende Planlægning og koordinering af den tværfaglige opgaveløsning, herunder at planlægge og organisere opgaver i dagligdagen understøtte læring og facilitere tværfagligt samarbejde medvirke til at skabe samarbejdskultur og klare rammer for medarbejdernes tværfaglige opgaveløsning indgå i et målrettet, fleksibelt og gensidigt samarbejde med ledere og medarbejdere i hjemmeplejen, træningscentret og myndigheden og med konsulenter fra lokalområdekontoret Videreformidle problemstillinger til den tværgående ledergruppe, herunder at være opmærksom på, at kapaciteten justeres, når der er behov for dette, således at der er overensstemmelse mellem opgaver og ressourcer give sparring i forbindelse med koordinering og sikring af sammenhæng i de enkelte forløb Om dig Du har en faglig baggrund som fysioterapeut, ergoterapeut eller sygeplejerske med interesse for og gerne videreuddannelse i rehabilitering. Din tilgang til samarbejdet med borgerne skal være forankret i et bredt positivt sundhedsbegreb og med ICF som referenceramme. Du er et ansvarligt, struktureret og handlekraftigt menneske, og du trives i en stilling, hvor tværfagligt samarbejde og koordinering er de primære funktionsområder. Om os I Lokalområde Indre By Østerbro samarbejder medarbejderne og borgerne om at skabe en oplevelse af sammenhæng, meningsfuldhed og håndterbarhed i den enkelte borgers hverdagsliv. Grundlaget for samarbejdet er at understøtte borgerens muligheder for oplevelse af velvære, tryghed og frihed samt muligheden for at deltage aktivt som medborger. Derfor samarbejder vi med relevante aktører i borgerens liv og i lokalsamfundet. Lokalområde Indre By Østerbro er et af fem lokalområder i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns Kommune og består af hjemmeplejeenhed, plejecentre, sundhedshus, aktivitetscentre, rehabiliteringscenter samt lokalområdekontorets konsulentgruppe og lokale myndighedsfunktion. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er på 37 timer ugentlig, løn- og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst. Har du spørgsmål? Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Sundhedshusleder Britta Brix Madsen på 3530 3210 eller Hjemmeplejeleder Elsebeth Henriksen på 3530 2664. Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis og referencer. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 22. februar 2019
Har du en stærk sundhedsfaglig profil, og brænder du for koordinering, udvikling og samarbejde i rehabiliteringsforløb?   
 
Københavns Kommune tilbyder borgere med nedsat funktionsevne et udrednings- og rehabiliteringsforløb med baggrund i Servicelovens § 83a. Indsatserne tilrettelægges og udføres helhedsorienteret og tværfagligt og med afsæt i borgerens mål.  
 
Udrednings- og Rehabiliteringsenheden er matrixorganiseret og er bemandet af fysio- og ergoterapeuter, sygeplejersker, pædagoger og visitatorer, der hver især refererer til stamorganisationens leder.  
 
Som faglig koordinator er du fagligt ansvarlig for arbejdet i rehabiliteringsenheden og skal sikre koordinering af teamet og forløbene i lokalområdet.  
 
Om jobbet  
Den faglige koordinator har reference til lederen af myndighedsteamet, og skal indgå i et tæt samarbejde med rehabiliteringsvejlederen. Den rehabiliterende enhed har kontor i hjemmeplejens lokaler på Østbanegade lige overfor Nordhavn Station.  
 
Hovedopgaverne er følgende 
Planlægning og koordinering af den tværfaglige opgaveløsning, herunder at  
  • planlægge og organisere opgaver i dagligdagen  
  • understøtte læring og facilitere tværfagligt samarbejde  
  • medvirke til at skabe samarbejdskultur og klare rammer for medarbejdernes tværfaglige opgaveløsning  
  • indgå i et målrettet, fleksibelt og gensidigt samarbejde med ledere og medarbejdere i hjemmeplejen, træningscentret og myndigheden og med konsulenter fra lokalområdekontoret  
Videreformidle problemstillinger til den tværgående ledergruppe, herunder at  
  • være opmærksom på, at kapaciteten justeres, når der er behov for dette, således at der er overensstemmelse mellem opgaver og ressourcer  
  • give sparring i forbindelse med koordinering og sikring af sammenhæng i de enkelte forløb  
Om dig   
Du har en faglig baggrund som fysioterapeut, ergoterapeut eller sygeplejerske med interesse for og gerne videreuddannelse i rehabilitering. Din tilgang til samarbejdet med borgerne skal være forankret i et bredt positivt sundhedsbegreb og med ICF som referenceramme.  
 
Du er et ansvarligt, struktureret og handlekraftigt menneske, og du trives i en stilling, hvor tværfagligt samarbejde og koordinering er de primære funktionsområder.  
 
Om os  
I Lokalområde Indre By/Østerbro samarbejder medarbejderne og borgerne om at skabe en oplevelse af sammenhæng, meningsfuldhed og håndterbarhed i den enkelte borgers hverdagsliv.  
 
Grundlaget for samarbejdet er at understøtte borgerens muligheder for oplevelse af velvære, tryghed og frihed samt muligheden for at deltage aktivt som medborger. Derfor samarbejder vi med relevante aktører i borgerens liv og i lokalsamfundet. 
 
Lokalområde Indre By/Østerbro er et af fem lokalområder i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns Kommune og består af hjemmeplejeenhed, plejecentre, sundhedshus, aktivitetscentre, rehabiliteringscenter samt lokalområdekontorets konsulentgruppe og lokale myndighedsfunktion.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Stillingen er på 37 timer ugentlig, løn- og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst.  
 
Har du spørgsmål?  
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Sundhedshusleder Britta Brix Madsen på 3530 3210 eller Hjemmeplejeleder Elsebeth Henriksen på 3530 2664.  
 
Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis og referencer.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 22. februar 2019

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngLK Indre By/Østerbro VisitationKøbenhavn Ø2019-02-08T10:01:46.7832019-02-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Faglig koordinator til Udrednings- og Rehabiliteringsenhed i Lokalområde Indre By/Østerbro

LK Indre By/Østerbro Visitation

København Ø
Har du en stærk sundhedsfaglig profil, og brænder du for koordinering, udvikling og samarbejde i rehabiliteringsforløb? Københavns Kommune tilbyder borgere med nedsat funktionsevne et udrednings- og rehabiliteringsforløb med baggrund i Servicelovens...
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:22. februar 2019