Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi søger en hjælpemiddeltekniker - er det dig??

I Service og Beredskab, Hjælpemiddeldepotet, mangler vi en hjælpemiddeltekniker, som kan bestride en række forskellige opgaver blandt andet servicering, reparation, vedligehold af hjælpemidler og låsesystemer mv. En del af disse opgaver foregår i private hjem.
 
Der er tale om en fuldtidsstilling – hele året.
 
Service og Beredskab er en dynamisk driftsenhed i Horsens Kommune. Vi løser en lang række spændende og forskelligartede opgaver i vore afdelinger:

  • Park, Vej og Anlæg
  • Kørsels- og busafdelingen samt hjælpemiddeldepot
  • Affald og Genbrug
  • Administration
  • Endelavefærgen
  • Rengøringsafdelingen
  • Værksted
  • Lager og Pladser
  • Operativ afdeling/Brandvæsen
Vi holder til på Endelavevej 5, 8700 Horsens, og samlet set er vi ca. 450 medarbejdere.
 
Læs meget mere om vores opgaver og afdelinger her; http://serviceogberedskab.horsens.dk/.

Har du lyst til at prøve nye udfordringer i en spændende organisation, hvor det går stærkt?
Er du kreativ, motiverende og humoristisk? Og har du lyst til at arbejde sammen med gode kolleger? Så er det måske lige dig, som vi står og mangler.
 
Vi forventer, at du:
  • Har en relevant uddannelse eller teknisk baggrund og gerne indenfor reparation af hjælpemidler
  • Er serviceminded og ser vigtigheden i at levere en god service og arbejde af høj kvalitet
  • Er god til at samarbejde og har en tillidsvækkende adfærd
  • Kan bevare overblikket i pressede situationer
  • Taler og skriver dansk
  • Har ordenssans og arbejder struktureret og selvstændigt
  • Er fleksibel også mht. arbejdstid
  • Har kendskab til administrative procedurer og brug af IT
  • Har kørekort minimum kategori B – men gerne kategori D (bus) eller vilje til at erhverve det
  • Er indstillet på at deltage i løsning af Hjælpemiddeldepotets øvrige opgaver
Du kan blive anmodet om at fremvise/give adgang til straffeattest.

Vi kan tilbyde dig:
  • Et godt arbejdsmiljø
  • Gode og hjælpsomme kolleger
  • En spændende og travl hverdag
  • Omsorgskultur med plads til forskelligheder
  • Fokus på Horsens Kommunes værdigrundlag (Helhed, Respekt, Kvalitet og Resultat)

Yderligere oplysninger:
Hvis du har spørgsmål omkring stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Charlotte List på mobil 3056 4111.

Løn og pension:
Vi kan tilbyde en attraktiv løn i henhold til gældende overenskomst og dine personlige kvalifikationer samt en god pensionsordning.

Ansøgningsfrist:
Sidste ansøgningsfrist er søndag den 16. februar 2020 eller til kvalificeret ansøger haves.
Ansættelsessamtaler vil blive afholdt løbende.
 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.