Vi søger en intern sælger

Der er mange årsager til, at vores kunder vælger at handle hos os - en af dem er, at vi konstant har fokus på at yde Danmarks bedste kundeservice. Til vores team i kundeservice, søger vi derfor en intern sælger, der har et helt naturligt servicegen og kan skabe gode kunderelationer. Du har et stort drive, besidder gode kommunikative evner og formår at sælge, rådgive og smile via telefonen. Med andre ord, du formår at levere kundeservice på allerhøjeste plan og ser det som en ære at rådgive vores kunder og finde frem til den bedste løsning. Kendskab til arbejdsbeklædning, værnemidler og personligt sikkerhedsudstyr er en fordel.

VI TILBYDER

- Fast løn og pensionsordning

- Fri telefon

- Grundig uddannelse og oplæring

- Et spændende og selvstændigt job

- Fantastiske kolleger

- Frugt-, mad- og massageordning

OM STADSING A/S

Vi er en af landets største leverandører af forbrugsartikler. Vi leverer kvalitetsprodukter og unikke koncepter fra dag til dag over hele landet, og har stor fokus på kundeservice og kvalitet i alt, hvad vi laver. Vi har en uformel og dynamisk organisation, hvor der ikke er langt fra idé til handling. Virksomheden har været i kraftig vækst og vi er p.t. 95 dygtige kolleger, der ser frem til at byde dig velkommen.

Vi mangler dig lige nu, så send din ansøgning og CV til job@stadsing.dk mrk. "Intern salgsassistent" senest 26. juli 2019.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kundeservicechef Rasmus Toft på tlf. 53 61 90 32.

Vi glæder os til at få dig med på holdet!

VI ANSÆTTER MED HJERTET!

Derfor er personlighed vigtigt for os

STADSING

 

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048242Phoenix-0e9cf4f912019-06-24T00:00:00Vi søger en intern sælger

Der er mange årsager til, at vores kunder vælger at handle hos os - en af dem er, at vi konstant har fokus på at yde Danmarks bedste kundeservice. Til vores team i kundeservice, søger vi derfor en intern sælger, der har et helt naturligt servicegen og kan skabe gode kunderelationer. Du har et stort drive, besidder gode kommunikative evner og formår at sælge, rådgive og smile via telefonen. Med andre ord, du formår at levere kundeservice på allerhøjeste plan og ser det som en ære at rådgive vores kunder og finde frem til den bedste løsning. Kendskab til arbejdsbeklædning, værnemidler og personligt sikkerhedsudstyr er en fordel.

VI TILBYDER

- Fast løn og pensionsordning

- Fri telefon

- Grundig uddannelse og oplæring

- Et spændende og selvstændigt job

- Fantastiske kolleger

- Frugt-, mad- og massageordning

OM STADSING A/S

Vi er en af landets største leverandører af forbrugsartikler. Vi leverer kvalitetsprodukter og unikke koncepter fra dag til dag over hele landet, og har stor fokus på kundeservice og kvalitet i alt, hvad vi laver. Vi har en uformel og dynamisk organisation, hvor der ikke er langt fra idé til handling. Virksomheden har været i kraftig vækst og vi er p.t. 95 dygtige kolleger, der ser frem til at byde dig velkommen.

Vi mangler dig lige nu, så send din ansøgning og CV til job@stadsing.dk mrk. "Intern salgsassistent" senest 26. juli 2019.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kundeservicechef Rasmus Toft på tlf. 53 61 90 32.

Vi glæder os til at få dig med på holdet!

VI ANSÆTTER MED HJERTET!

Derfor er personlighed vigtigt for os

STADSING

 

 

Der er mange årsager til, at vores kunder vælger at handle hos os - en af dem er, at vi konstant har fokus på at yde Danmarks bedste kundeservice. Til vores team i kundeservice, søger vi derfor en intern sælger, der har et helt naturligt servicegen og kan skabe gode kunderelationer. Du har et stort drive, besidder gode kommunikative evner og formår at sælge, rådgive og smile via telefonen. Med andre ord, du formår at levere kundeservice på allerhøjeste plan og ser det som en ære at rådgive vores kunder og finde frem til den bedste løsning. Kendskab til arbejdsbeklædning, værnemidler og personligt sikkerhedsudstyr er en fordel. VI TILBYDER - Fast løn og pensionsordning - Fri telefon - Grundig uddannelse og oplæring - Et spændende og selvstændigt job - Fantastiske kolleger - Frugt-, mad- og massageordning OM STADSING A S Vi er en af landets største leverandører af forbrugsartikler. Vi leverer kvalitetsprodukter og unikke koncepter fra dag til dag over hele landet, og har stor fokus på kundeservice og kvalitet i alt, hvad vi laver. Vi har en uformel og dynamisk organisation, hvor der ikke er langt fra id til handling. Virksomheden har været i kraftig vækst og vi er p.t. 95 dygtige kolleger, der ser frem til at byde dig velkommen. Vi mangler dig lige nu, så send din ansøgning og CV til job@stadsing.dk mrk. Intern salgsassistent senest 26. juli 2019. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kundeservicechef Rasmus Toft på tlf. 53 61 90 32. Vi glæder os til at få dig med på holdet! VI ANS TTER MED HJERTET! Derfor er personlighed vigtigt for os STADSING11jobnet0e9cf4f9100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-26T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3551657STADSING A/S11Østre Fælledvej 139400NørresundbyDKDanmark0job@stadsing.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent782582JobNet5008757500875710024-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e9cf4f9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e9cf4f9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e9cf4f9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e9cf4f9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg362122274job@stadsing.dkjob@stadsing.dkDKDanmarkDKDanmark330058075Vintervagt til Vejdirektoratets vintervagtcentralProfile Afdelingen for Vintertrafik i Aalborg søger en vintervagt, der sammen med de øvrige vagter, har ansvaret for at overvåge og foretage udkald på statsvejene i hele Danmark.Vi tilbyder:Vejdirektoratet arbejder målrettet på en effektiv og sikker trafikafvikling på statens vejnet med fokus på, at trafikanterne kommer nemt og sikkert frem. Vi tilbyder en stilling, hvor du får mulighed for at være med til at sikre dette.Du bliver en del af Vejdirektoratets afdeling Vintertrafik, som er inddelt i tre teams. Dit team er Vintervagtcentralen, som består af en teamleder, seks vagthavende vintervagter og seks vintervagter. Du vil indgå i teamet som vintervagt. Du bliver en del af et engageret og erfarent vagtteam med et stærkt sammenhold og fællesskab.Dine opgaver:Sammen med de øvrige vagter skal du fra vagtcentralen i Aalborg overvåge samtlige statsveje i Danmark, træffe de rette beslutninger og håndtere det praktiske med at foretage udkald af saltspredere og sneplove.I vinterperioden, fra den 1. oktober til den 30. april, indgår du i den døgnbemandede vagtcentral. Du har en fast vagtcyklus med 12-timers vagter, både dag- og nattevagter, efter en nærmere defineret vagtplan med et varierende antal kollegaer. Hovedparten af arbejdstiden vil ligge i vinterperioden.Foruden vagtopgaven vil du skulle hjælpe til med kvalitetssikring og analyser af opgaver i afdelingen, og bistå med at styre entreprenører, vognmænd, værksteder mv., der arbejder for Vejdirektoratet på vinterområdet.Din profil:Du er uddannet teknisk assistent eller har en lignende uddannelsesmæssig baggrund, som fx faguddannet indenfor IT, transport, maskiner eller byggeri. Erfaring med håndtering af vintertjeneste, vagtcentralarbejde, drift og vedligehold på vejområdet er et plus. Du har som udgangspunkt mere end fem års erfaring på arbejdsmarkedet.Du har gode kommunikative kompetencer, både mundtligt og skriftligt, og du har gode kompetencer og erfaring inden for IT.Du interesserer dig for at lære nyt og kan sætte dig ind i nye emner og arbejdsområder. Du arbejder både selvstændigt og struktureret og kan samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere. Du har et godt overblik og forstår at holde hovedet koldt i stressede situationer, da der i spidsbelastningsperioder kan være meget travlt på vagtcentralen.Du er meget kvalitetsbevidst og pertentlig omkring dine arbejdsopgaver og engageret i at sikre, at trafikanterne kommer nemt og sikkert frem.Udover din faglighed lægger vi vægt på, at du er en holdspiller og en god kollega, der er udadvendt og trives i en travl hverdag. Humor er et absolut plus.Om os:I afdelingen Vintertrafik er vi 30 engagerede medarbejdere, der har ansvaret for vintertjenesten på statens veje i hele landet. Du bliver samtidig en del af et fagligt miljø i Aalborg, hvor vi i alt er ca. 60 kompetente medarbejdere fra forskellige afdelinger i Vejdirektoratet. Vi har en dagligdag, der er præget af en uformel atmosfære, et godt arbejdsklima med gode kollegaer og godt humør.Der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling samt indflydelse på egne opgaver og opgaveløsning.Dine løn- og ansættelsesvilkår:Du får løn efter overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg afhængig af dine kvalifikationer.Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.Dit ansættelsesområde vil være Transport- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Tjenestested er Vejdirektoratet i afdelingen Aalborg, Niels Bohrs Vej 30, 9220 Aalborg Øst i afdelingen Vintertrafik.Ansættelsen er betinget af, at du har et gyldigt kørekort (Kategori B) og er ikke ryger.Læs mere:Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dkHvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder for vintervagtcentralen, Carina M. Frandsen på 7244 2001 6193 0637.Er du interesseret?Send din ansøgning senest mandag d. 12. august 2019 kl. 12.00. Vi forventer at afholde samtaler d. 16. og 19. august 2019. Ansættelsesstart forventes at være d. 1. oktober 2019.Søg stillingen ved at trykke på linket Søg stillingen eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, cv, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter.Afdelingen for Vintertrafik i Aalborg søger en vintervagt, der sammen med de øvrige vagter, har ansvaret for at overvåge og foretage udkald på statsvejene i hele Danmark.

Vi tilbyder:

Vejdirektoratet arbejder målrettet på en effektiv og sikker trafikafvikling på statens vejnet med fokus på, at trafikanterne kommer nemt og sikkert frem. Vi tilbyder en stilling, hvor du får mulighed for at være med til at sikre dette.

Du bliver en del af Vejdirektoratets afdeling Vintertrafik, som er inddelt i tre teams. Dit team er Vintervagtcentralen, som består af en teamleder, seks vagthavende vintervagter og seks vintervagter. Du vil indgå i teamet som vintervagt. Du bliver en del af et engageret og erfarent vagtteam med et stærkt sammenhold og fællesskab.

Dine opgaver:
Sammen med de øvrige vagter skal du fra vagtcentralen i Aalborg overvåge samtlige statsveje i Danmark, træffe de rette beslutninger og håndtere det praktiske med at foretage udkald af saltspredere og sneplove.

I vinterperioden, fra den 1. oktober til den 30. april, indgår du i den døgnbemandede vagtcentral. Du har en fast vagtcyklus med 12-timers vagter, både dag- og nattevagter, efter en nærmere defineret vagtplan med et varierende antal kollegaer. Hovedparten af arbejdstiden vil ligge i vinterperioden.

Foruden vagtopgaven vil du skulle hjælpe til med kvalitetssikring og analyser af opgaver i afdelingen, og bistå med at styre entreprenører, vognmænd, værksteder mv., der arbejder for Vejdirektoratet på vinterområdet.

Din profil:
Du er uddannet teknisk assistent eller har en lignende uddannelsesmæssig baggrund, som fx faguddannet indenfor IT, transport, maskiner eller byggeri. Erfaring med håndtering af vintertjeneste, vagtcentralarbejde, drift og vedligehold på vejområdet er et plus. Du har som udgangspunkt mere end fem års erfaring på arbejdsmarkedet.

Du har gode kommunikative kompetencer, både mundtligt og skriftligt, og du har gode kompetencer og erfaring inden for IT.

Du interesserer dig for at lære nyt og kan sætte dig ind i nye emner og arbejdsområder. Du arbejder både selvstændigt og struktureret og kan samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere. Du har et godt overblik og forstår at holde hovedet koldt i stressede situationer, da der i spidsbelastningsperioder kan være meget travlt på vagtcentralen.

Du er meget kvalitetsbevidst og pertentlig omkring dine arbejdsopgaver og engageret i at sikre, at trafikanterne kommer nemt og sikkert frem.

Udover din faglighed lægger vi vægt på, at du er en holdspiller og en god kollega, der er udadvendt og trives i en travl hverdag. Humor er et absolut plus.

Om os:
I afdelingen Vintertrafik er vi 30 engagerede medarbejdere, der har ansvaret for vintertjenesten på statens veje i hele landet. Du bliver samtidig en del af et fagligt miljø i Aalborg, hvor vi i alt er ca. 60 kompetente medarbejdere fra forskellige afdelinger i Vejdirektoratet. Vi har en dagligdag, der er præget af en uformel atmosfære, et godt arbejdsklima med gode kollegaer og godt humør.

Der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling samt indflydelse på egne opgaver og opgaveløsning.

Dine løn- og ansættelsesvilkår:
Du får løn efter overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg afhængig af dine kvalifikationer.

Vejdirektoratet ønsker at afspejle det omgivende samfund i medarbejdersammensætningen og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Dit ansættelsesområde vil være Transport- og Boligministeriet med de til enhver tid tilhørende institutioner. Tjenestested er Vejdirektoratet i afdelingen Aalborg, Niels Bohrs Vej 30, 9220 Aalborg Øst i afdelingen Vintertrafik.

Ansættelsen er betinget af, at du har et gyldigt kørekort (Kategori B) og er ikke ryger.

Læs mere:
Vil du vide mere om Vejdirektoratet, og hvad det vil sige at arbejde hos os kan du læse mere om vores opgaver og medarbejdere på www.vejdirektoratet.dk

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder for vintervagtcentralen, Carina M. Frandsen på 7244 2001/6193 0637.

Er du interesseret?
Send din ansøgning senest mandag d. 12. august 2019 kl. 12.00. Vi forventer at afholde samtaler d. 16. og 19. august 2019. Ansættelsesstart forventes at være d. 1. oktober 2019.

Søg stillingen ved at trykke på linket ”Søg stillingen” eller via vores hjemmeside www.vejdirektoratet.dk. Vedhæft ansøgning, cv, eksamenspapirer og andre relevante dokumenter.
ORS/Small/dce1e301_logo.pngVejdirektoratetAalborg Øst2019-07-10T18:00:19.0232019-08-12T00:00:00
330048049Ordrebehandler der brænder for godt købmandskab og god kundeservice.Robot Glaseksperten A S er en dansk producent og leverandør af glas til bolig, erhverv og offentlige bygninger med hovedsæde i Hjørring. Virksomheden beskæftiger 230 ansatte og har snart 30 års erfaring med levering af glas og vinduer og døre til Danmark og udlandet. Glaseksperten har to produktionsadresser i Hjørring: hovedkontor og produktion af glas på 20.000 m samt Glaseksperten Vinduer og Døre på 10.500 m . Glaseksperten tilbyder fleksibel og hurtig levering af kvalitetsglas til konkurrencedygtige priser med et bredt sortiment inden for bl.a. glas til indendørs og udendørs anvendelser, herunder også løsninger inden for print, lyd, brand og personsikkerhed. Læs mere på glaseksperten.dk Jobbet: Som ordrebehandler er du vores stemme i telefonen og over mailen. Du får til opgave at styre og strukturere rigtig mange forskellige opgaver. Kan du levere det bedste indenfor kundeservice ordrebehandling og vil du være en del af en virksomhed hvor tingene går stærkt, men hvor fokus er på engagement, kvalitet og stolthed. Du vil blive ansvarlig for en del af de daglige administrative opgaver kombineret med den vigtige funktion, nemlig at servicere nye og eksisterende kunder. Kan du arbejde selvstændig og samtidigt bidrage til et i forvejen rigtig godt arbejdsmiljø? Du har erfaring med ordrebehandling og kundeservice både pr. mail og telefon. Dine arbejdsopgaver: Ordremodtagelse og ordrebehandling via mail og telefon Salgsbackup for vores eksterne sælgere Tilbudsopfølgning Kundeservice til nye og eksisterende kunder Øvrige ad hoc-opgaver Om dig: Du kommer fra en tilsvarende intern salgsstilling og har erfaring med kundeservice, og ordrebehandling. Du må meget gerne have erfaring har en ordreproducerende virksomhed. Trives med administrative opgaver Gerne kendskab til glasbranchen Stort IT-kendskab Positiv og udadvendt Naturligt for dig at bidrage til et godt socialt arbejdsmiljø Gerne kendskab til engelsk Mødestabil Glaseksperten tilbyder: Et alsidigt og spændende job med stor berøringsflade og selvstændigt ansvar. Gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Lønnen forhandles individuelt og vil modsvare dine kvalifikationer. Hviid Larsen står for rekrutteringen. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR- partner Anna Larsen på 22327232. Ansøgninger vil blive behandlet fortroligt. Vi gør opmærksom på, at ansøgninger kun modtages via nedenstående link iht. GDPR-lovgivningen.

Glaseksperten A/S er en dansk producent og leverandør af glas til bolig, erhverv og offentlige bygninger med hovedsæde i Hjørring. Virksomheden beskæftiger 230 ansatte og har snart 30 års erfaring med levering af glas og vinduer og døre til Danmark og udlandet. Glaseksperten har to produktionsadresser i Hjørring: hovedkontor og produktion af glas på 20.000 m² samt Glaseksperten Vinduer og Døre på 10.500 m².

Glaseksperten tilbyder fleksibel og hurtig levering af kvalitetsglas til konkurrencedygtige priser med et bredt sortiment inden for bl.a. glas til indendørs og udendørs anvendelser, herunder også løsninger inden for print, lyd, brand og personsikkerhed. Læs mere på glaseksperten.dk

Jobbet:

Som ordrebehandler er du vores stemme i telefonen og over mailen. Du får til opgave at styre og strukturere rigtig mange forskellige opgaver.

Kan du levere det bedste indenfor kundeservice/ordrebehandling og vil du være en del af en virksomhed hvor tingene går stærkt, men hvor fokus er på engagement, kvalitet og stolthed.

Du vil blive ansvarlig for en del af de daglige administrative opgaver kombineret med den vigtige funktion, nemlig at servicere nye og eksisterende kunder. Kan du arbejde selvstændig og samtidigt bidrage til et i forvejen rigtig godt arbejdsmiljø? Du har erfaring med ordrebehandling og kundeservice både pr. mail og telefon.

Dine arbejdsopgaver:

  • Ordremodtagelse og ordrebehandling via mail og telefon
  • Salgsbackup for vores eksterne sælgere
  • Tilbudsopfølgning
  • Kundeservice til nye og eksisterende kunder
  • Øvrige ad hoc-opgaver

Om dig:

Du kommer fra en tilsvarende intern salgsstilling og har erfaring med kundeservice, og ordrebehandling. Du må meget gerne have erfaring har en ordreproducerende virksomhed.

  • Trives med administrative opgaver
  • Gerne kendskab til glasbranchen
  • Stort IT-kendskab
  • Positiv og udadvendt
  • Naturligt for dig at bidrage til et godt socialt arbejdsmiljø
  • Gerne kendskab til engelsk
  • Mødestabil

Glaseksperten tilbyder:

Et alsidigt og spændende job med stor berøringsflade og selvstændigt ansvar. Gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Lønnen forhandles individuelt og vil modsvare dine kvalifikationer.

Hviid & Larsen står for rekrutteringen. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR- partner Anna Larsen på 22327232.

Ansøgninger vil blive behandlet fortroligt.

Vi gør opmærksom på, at ansøgninger kun modtages via nedenstående link iht. GDPR-lovgivningen.

Hviid & LarsenHjørring2019-06-24T00:00:002019-07-24T00:00:00
330060880Studiejob som brander i AalborgRobot Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands. Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i. Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Hvem er du? Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende: Smilende, positiv og udadvendt Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med Klar på nye og sjove udfordringer Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig: Fast timehonorar En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver Frihed under ansvar Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg Lyder jobbet som noget for dig? Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands.

 

Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver/vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed – og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i.

 

Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum.

 

Hvem er du?

Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende:

  • Smilende, positiv og udadvendt
  • Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene
  • Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med
  • Klar på nye og sjove udfordringer

 

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig:

  • Fast timehonorar
  • En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse
  • En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver
  • Frihed under ansvar
  • Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg

 

Lyder jobbet som noget for dig?

Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

RELATIONMEDIA A/SAalborg2019-07-16T00:00:002019-09-10T00:00:00
330060870Studiejob som brander i Aalborg SVRobot Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands. Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i. Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Hvem er du? Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende: Smilende, positiv og udadvendt Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med Klar på nye og sjove udfordringer Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig: Fast timehonorar En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver Frihed under ansvar Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg Lyder jobbet som noget for dig? Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands.

 

Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver/vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed – og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i.

 

Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum.

 

Hvem er du?

Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende:

  • Smilende, positiv og udadvendt
  • Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene
  • Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med
  • Klar på nye og sjove udfordringer

 

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig:

  • Fast timehonorar
  • En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse
  • En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver
  • Frihed under ansvar
  • Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg

 

Lyder jobbet som noget for dig?

Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

RELATIONMEDIA A/SAalborg SV2019-07-16T00:00:002019-09-10T00:00:00
330060813Studiejob som brander i HadsundRobot Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands. Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i. Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Hvem er du? Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende: Smilende, positiv og udadvendt Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med Klar på nye og sjove udfordringer Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig: Fast timehonorar En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver Frihed under ansvar Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg Lyder jobbet som noget for dig? Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe positiv opmærksomhed omkring dig og ikke mindst det produkt, du står med. Du bliver herved ambassadør for Danmarks største brands.

 

Som en del af vores brandcrew vil du stå for promovering og sampling af produkter for nogle af Danmarks største brands. Jobbet går ud på at uddele smagsprøver/vareprøver ved at tiltrække kundernes opmærksomhed med din udadvendthed – og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du kommer til at arbejde på mange forskellige lokationer, herunder storcentre, messer, supermarkeder, trafikale knudepunkter eller lignende. Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i.

 

Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 14-19 og lørdag fra 11-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum.

 

Hvem er du?

Som en del af vores brandcrew er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi medlemmer til vores brandcrew, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover kan du identificere dig selv som værende:

  • Smilende, positiv og udadvendt
  • Selvstændig og ansvarsbevidst, da du i de fleste tilfælde vil arbejde alene
  • Opmærksomhedsskabende omkring de produkter, du står med
  • Klar på nye og sjove udfordringer

 

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som brander, tager vi os af hele processen og sikrer, at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som brander. Derudover kan vi tilbyde dig:

  • Fast timehonorar
  • En unik mulighed for et fleksibelt studiejob eller deltidsjob, hvor du selv byder ind på de opgaver, der falder i din interesse
  • En skæv vinkel på detailbranchen med sjove og til tider anderledes arbejdsopgaver
  • Frihed under ansvar
  • Mulighed for at udvikle personlige og faglige kompetencer indenfor kommunikation og salg

 

Lyder jobbet som noget for dig?

Send en mail til job-brander@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os inden for 3 uger. Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Sofie Kielmann Hanberg på tlf. 3143 2943.

RELATIONMEDIA A/SHadsund2019-07-16T00:00:002019-09-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vintervagt til Vejdirektoratets vintervagtcentral

Vejdirektoratet

Aalborg Øst
Afdelingen for Vintertrafik i Aalborg søger en vintervagt, der sammen med de øvrige vagter, har ansvaret for at overvåge og foretage udkald på statsvejene i hele Danmark.Vi tilbyder:Vejdirektoratet arbejder målrettet på en effektiv og sikker trafika...
Indrykket:10. juli 2019
Udløbsdato:12. august 2019

Ordrebehandler der brænder for godt købmandskab og god kundeservice.

Hviid & Larsen

Hjørring
Glaseksperten A S er en dansk producent og leverandør af glas til bolig, erhverv og offentlige bygninger med hovedsæde i Hjørring. Virksomheden beskæftiger 230 ansatte og har snart 30 års erfaring med levering af glas og vinduer og døre til Danmark ...
Indrykket:24. juni 2019
Udløbsdato:24. juli 2019

Studiejob som brander i Aalborg

RELATIONMEDIA A/S

Aalborg
Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe ...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:10. september 2019

Studiejob som brander i Aalborg SV

RELATIONMEDIA A/S

Aalborg SV
Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe ...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:10. september 2019

Studiejob som brander i Hadsund

RELATIONMEDIA A/S

Hadsund
Vil du have en enestående mulighed for et spændende og afvekslende deltids- eller studiejob og har du sans for service, let til smil og et talent for salg? I vores brandcrew er du kundens ansigt udadtil, og det er således afgørende, at du kan skabe ...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:10. september 2019