Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi søger en intern sælger

Der er mange årsager til, at vores kunder vælger at handle hos os - en af dem er, at vi konstant har fokus på at yde Danmarks bedste kundeservice. Til vores team i kundeservice, søger vi derfor en intern sælger, der har et helt naturligt servicegen og kan skabe gode kunderelationer. Du har et stort drive, besidder gode kommunikative evner og formår at sælge, rådgive og smile via telefonen. Med andre ord, du formår at levere kundeservice på allerhøjeste plan og ser det som en ære at rådgive vores kunder og finde frem til den bedste løsning. Kendskab til arbejdsbeklædning, værnemidler og personligt sikkerhedsudstyr er en fordel.

VI TILBYDER

- Fast løn og pensionsordning

- Fri telefon

- Grundig uddannelse og oplæring

- Et spændende og selvstændigt job

- Fantastiske kolleger

- Frugt-, mad- og massageordning

OM STADSING A/S

Vi er en af landets største leverandører af forbrugsartikler. Vi leverer kvalitetsprodukter og unikke koncepter fra dag til dag over hele landet, og har stor fokus på kundeservice og kvalitet i alt, hvad vi laver. Vi har en uformel og dynamisk organisation, hvor der ikke er langt fra idé til handling. Virksomheden har været i kraftig vækst og vi er p.t. 95 dygtige kolleger, der ser frem til at byde dig velkommen.

Vi mangler dig lige nu, så send din ansøgning og CV til job@stadsing.dk mrk. "Intern salgsassistent" senest 26. juli 2019.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kundeservicechef Rasmus Toft på tlf. 53 61 90 32.

Vi glæder os til at få dig med på holdet!

VI ANSÆTTER MED HJERTET!

Derfor er personlighed vigtigt for os

STADSING

 

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048242Phoenix-0e9cf4f912019-06-24T00:00:00Vi søger en intern sælger

Der er mange årsager til, at vores kunder vælger at handle hos os - en af dem er, at vi konstant har fokus på at yde Danmarks bedste kundeservice. Til vores team i kundeservice, søger vi derfor en intern sælger, der har et helt naturligt servicegen og kan skabe gode kunderelationer. Du har et stort drive, besidder gode kommunikative evner og formår at sælge, rådgive og smile via telefonen. Med andre ord, du formår at levere kundeservice på allerhøjeste plan og ser det som en ære at rådgive vores kunder og finde frem til den bedste løsning. Kendskab til arbejdsbeklædning, værnemidler og personligt sikkerhedsudstyr er en fordel.

VI TILBYDER

- Fast løn og pensionsordning

- Fri telefon

- Grundig uddannelse og oplæring

- Et spændende og selvstændigt job

- Fantastiske kolleger

- Frugt-, mad- og massageordning

OM STADSING A/S

Vi er en af landets største leverandører af forbrugsartikler. Vi leverer kvalitetsprodukter og unikke koncepter fra dag til dag over hele landet, og har stor fokus på kundeservice og kvalitet i alt, hvad vi laver. Vi har en uformel og dynamisk organisation, hvor der ikke er langt fra idé til handling. Virksomheden har været i kraftig vækst og vi er p.t. 95 dygtige kolleger, der ser frem til at byde dig velkommen.

Vi mangler dig lige nu, så send din ansøgning og CV til job@stadsing.dk mrk. "Intern salgsassistent" senest 26. juli 2019.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kundeservicechef Rasmus Toft på tlf. 53 61 90 32.

Vi glæder os til at få dig med på holdet!

VI ANSÆTTER MED HJERTET!

Derfor er personlighed vigtigt for os

STADSING

 

 

2019-07-27T00:51:53.700 Der er mange årsager til, at vores kunder vælger at handle hos os - en af dem er, at vi konstant har fokus på at yde Danmarks bedste kundeservice. Til vores team i kundeservice, søger vi derfor en intern sælger, der har et helt naturligt servicegen og kan skabe gode kunderelationer. Du har et stort drive, besidder gode kommunikative evner og formår at sælge, rådgive og smile via telefonen. Med andre ord, du formår at levere kundeservice på allerhøjeste plan og ser det som en ære at rådgive vores kunder og finde frem til den bedste løsning. Kendskab til arbejdsbeklædning, værnemidler og personligt sikkerhedsudstyr er en fordel. VI TILBYDER - Fast løn og pensionsordning - Fri telefon - Grundig uddannelse og oplæring - Et spændende og selvstændigt job - Fantastiske kolleger - Frugt-, mad- og massageordning OM STADSING A S Vi er en af landets største leverandører af forbrugsartikler. Vi leverer kvalitetsprodukter og unikke koncepter fra dag til dag over hele landet, og har stor fokus på kundeservice og kvalitet i alt, hvad vi laver. Vi har en uformel og dynamisk organisation, hvor der ikke er langt fra id til handling. Virksomheden har været i kraftig vækst og vi er p.t. 95 dygtige kolleger, der ser frem til at byde dig velkommen. Vi mangler dig lige nu, så send din ansøgning og CV til job@stadsing.dk mrk. Intern salgsassistent senest 26. juli 2019. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kundeservicechef Rasmus Toft på tlf. 53 61 90 32. Vi glæder os til at få dig med på holdet! VI ANS TTER MED HJERTET! Derfor er personlighed vigtigt for os STADSING11jobnet0e9cf4f9100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-26T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3551657STADSING A/S11Østre Fælledvej 139400NørresundbyDKDanmark0job@stadsing.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent782582JobNet5008757500875710024-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e9cf4f9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e9cf4f9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e9cf4f9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e9cf4f9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonVi søger en intern sælger1Dansk3Læse/ tale913230Kundeservicemedarbejder2Salg362122274job@stadsing.dkjob@stadsing.dkDKDanmarkDKDanmark330158183Intern salgs- og rekrutteringskonsulent til attraktiv stilling i AalborgRobot Har du erfaring med rekruttering, telemarketing eller salg? Trives du med et selvstændigt job, hvor du har en stor kontaktflade og skaber resultater igennem mennesker? Og har du samtidigt et strukturet gen? Viktech søger en udadvendt rekrutteringskonsulent til vores kontor i Aalborg, hvor du bliver del af et professionelt og dynamisk hold, som finder de bedste medarbejdere på et presset marked. Vi søger en udadvendt, positiv og engageret person til rekruttering af håndværkere. Din hverdag som salgs- og rekrutteringskonsulent Du er indstillet på at sidde på kontoret i tidsrummet 7-18, bruge meget af tiden på at ringe ud til potentielle kandidater og følge ordren til dørs og sørge for det administrative er på plads. Vi bemander projekter for vores kunder med både danske og udenlandske medarbejdere. Hverdagen vil derudover være præget af at du: er i tæt dialog med vores kørende sælgere rekrutterer medarbejdere og håndterer ordre er bindeled så sælgerens ordre giver en tilfreds kunde og Viktech medarbejder har kontakt og servicerer vores kunder og medarbejdere har en bred kontaktflade til de dygtige Viktech håndværkere har mange bolde i luften og hvor din indsats gør forskellen Faglige kompetencer God salgsforståelse og erfaring gerne fra telesalg eller opsøgende salg Du er serviceminded og har en høj serviceforståelse Rutineret bruger af MS-office-pakken Vandt til at arbejde disciplineret med CRM og håndtere detaljer Kendskab til eller erfaring fra rekruttering og vikarforretning, men ikke et krav Gerne forståelse og interesse for bygge og el-branchen Du behersker ud over dansk og engelsk på et højt niveau. Personlige kompetencer Du har en stor menneske forståelse og er god til at skabe relationer og samarbejde Har en positiv indstilling og er løsningsorienteret Er resultatorienteret og selvstændig, giver ikke op Trives i en hverdag med fart og mange bolde i luften Er engageret og handlingsorienteret Du er god til at sætte struktur på dine opgaver, får dem udført, hurtigt, effektivt og altid med høj kvalitet Viktech tilbyder Et spændende job i en dynamisk handlingsorienteret organisation med stor faglighed og mulighed for personlig udvikling. Vi tilbyder derudover: Fast løn Pensionsordning og sundhedsforsikring Årlige personale arrangementer som julefest, Skanderborg Festival, m.m. Mulighed for uddannelse og karrieremuligheder i en ekspansiv virksomhed Sådan søger du jobbet Så skulle ovenstående have din interesse, og har du den erfaring og de resultater med i rygsækken, der gør, at du er den rigtige, skal du skynde dig at sende din ansøgning til: Bettina Johansen på mail: bjo@viktech.dk og mærke mailen i emnefeltet Intern salgs- og rekrutteringskonsulent i Aalborg . Vi kalder kandidater ind løbende og ansætter lige så snart, vi har fundet den profil, vi leder efter. Hvem er Viktech? Viktech leverer fleksible og komplette bemandingsløsninger med faglærte håndværkere til bygge- og industribranchen med kundetilpasset udstyrs- og værktøjspakker. Vi har et tæt samarbejde med vores samarbejdspartnere, som skal opleve vores engagement, loyalitet, anstændighed og vores høje kvalitetskrav. Vi er landsdækkende med flere afdelinger.

Har du erfaring med rekruttering, telemarketing eller salg?  Trives du med et selvstændigt job, hvor du har en stor kontaktflade og skaber resultater igennem mennesker? Og har du samtidigt et strukturet gen?

Viktech søger en udadvendt rekrutteringskonsulent til vores kontor i Aalborg, hvor du bliver del af et professionelt og dynamisk hold, som finder de bedste medarbejdere på et presset marked. Vi søger en udadvendt, positiv og engageret person til rekruttering af håndværkere.

Din hverdag som salgs- og rekrutteringskonsulent

Du er indstillet på at sidde på kontoret i tidsrummet 7-18, bruge meget af tiden på at ringe ud til potentielle kandidater og følge ordren til dørs og sørge for det administrative er på plads. Vi bemander projekter for vores kunder med både danske og udenlandske medarbejdere. Hverdagen vil derudover være præget af at du:

  • er i tæt dialog med vores kørende sælgere
  • rekrutterer medarbejdere og håndterer ordre
  • er bindeled så sælgerens ordre giver en tilfreds kunde og Viktech medarbejder
  • har kontakt og servicerer vores kunder og medarbejdere
  • har en bred kontaktflade til de dygtige Viktech håndværkere
  • har mange ”bolde i luften” og hvor din indsats gør forskellen

Faglige kompetencer

  • God salgsforståelse og erfaring – gerne fra telesalg eller opsøgende salg
  • Du er serviceminded og har en høj serviceforståelse
  • Rutineret bruger af MS-office-pakken
  • Vandt til at arbejde disciplineret med CRM og håndtere detaljer
  • Kendskab til eller erfaring fra rekruttering og vikarforretning, men ikke et krav
  • Gerne forståelse og interesse for bygge og el-branchen
  • Du behersker ud over dansk og engelsk på et højt niveau.

Personlige kompetencer

  • Du har en stor menneske forståelse og er god til at skabe relationer og samarbejde
  • Har en positiv indstilling og er løsningsorienteret
  • Er resultatorienteret og selvstændig, giver ikke op
  • Trives i en hverdag med fart og mange bolde i luften
  • Er engageret og handlingsorienteret
  • Du er god til at sætte struktur på dine opgaver, får dem udført, hurtigt, effektivt og altid med høj kvalitet

Viktech tilbyder

Et spændende job i en dynamisk handlingsorienteret organisation med stor faglighed og mulighed for personlig udvikling. Vi tilbyder derudover:

  • Fast løn
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Årlige personale arrangementer som julefest, Skanderborg Festival, m.m.
  • Mulighed for uddannelse og karrieremuligheder i en ekspansiv virksomhed

Sådan søger du jobbet

Så skulle ovenstående have din interesse, og har du den erfaring og de resultater med i rygsækken, der gør, at du er den rigtige, skal du skynde dig at sende din ansøgning til: Bettina Johansen på mail: bjo@viktech.dk og mærke mailen i emnefeltet "Intern salgs- og rekrutteringskonsulent i Aalborg".

Vi kalder kandidater ind løbende og ansætter lige så snart, vi har fundet den profil, vi leder efter.

Hvem er Viktech?

Viktech leverer fleksible og komplette bemandingsløsninger med faglærte håndværkere til bygge- og industribranchen med kundetilpasset udstyrs- og værktøjspakker. Vi har et tæt samarbejde med vores samarbejdspartnere, som skal opleve vores engagement, loyalitet, anstændighed og vores høje kvalitetskrav. Vi er landsdækkende med flere afdelinger. 

Viktech P/S - ÅlborgAalborg2020-01-15T00:00:002020-01-26T00:00:00
330144343Teknisk ordrebehandlerRobot Teknisk ordrebehandler Liftra ApS Liftra designer, producerer og leverer skræddersyede løsninger til løfte- og transportopgaver i vindmøllebran-chen. Vores speciale er udvikling af udstyr der løser de specifikke udfordringer som den enkelte kunde står over for. Vi har egen udvikling og konstruktionsafdeling, og kan påtage os alle opgaver fra id til færdigt produkt ind-kørt og opstillet hos kunden. Liftra ApS er en sund virksomhed i en god udvikling, og vi søger en dygtig teknisk ordrebehandler til teamet. Du har det faglige grundlag i orden, og du trives med mange og forskellige opgaver. Jobbet Som teknisk ordrebehandler hos Liftra vil din opgave være at sikre smidig afvikling af ordrerne. Du skal udar-bejde nødvendigt produktionsgrundlag (styklister og tegninger er udarbejdet af ingeniørerne), indhente tilbud, indkøbe materialer og komponenter samt følge op på leverancerne. Endvidere skal du medvirke til god planlæg-ning af produktionen. Du kommer til at arbejde tæt sammen med vore ingeniører, projektledere samt dine kolle-gaer, og på den måde kan du få indflydelse på, hvordan vore løsninger fremstilles. Kvalifikationer Erfaring fra tilsvarende job, gerne en maskinbyggervirksomhed, teknisk interesseret og er god til teg-ningslæsning. Kendskab til Microsoft Office-pakken, Dynamics NAV eller tilsvarende systemer er en fordel, men ikke en betingelse. Faglig baggrund, gerne suppleret med en uddannelse som teknisk assistent, produktionsteknolog eller tilsvarende. Hvem er du Du er struktureret, systematisk og god til at få noget fra hånden. Du har ordenssans og trives med mange bolde i luften uden at miste overblikket. Du er imødekommende og samarbejdsorienteret, har et godt humør og gerne let til smil. Vi tilbyder Grundig oplæring i jobbet. Løn efter kvalifikationer. Gode arbejdsforhold. Interesseret i at vide mere? Er du interesseret i at vide mere om jobbet og Liftra, kan du kontakte Allan Bjelke Jensen på mobil 2294 4257. Du søger jobbet ved at sende din ansøgning til ABJ@liftra.dk. Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg jobbet allerede i dag. Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Teknisk ordrebehandler

Liftra ApS

Liftra designer, producerer og leverer skræddersyede løsninger til løfte- og transportopgaver i vindmøllebran-chen. Vores speciale er udvikling af udstyr der løser de specifikke udfordringer som den enkelte kunde står over for. Vi har egen udvikling og konstruktionsafdeling, og kan påtage os alle opgaver fra idé til færdigt produkt ind-kørt og opstillet hos kunden.

Liftra ApS er en sund virksomhed i en god udvikling, og vi søger en dygtig teknisk ordrebehandler til teamet. Du har det faglige grundlag i orden, og du trives med mange og forskellige opgaver.

Jobbet

Som teknisk ordrebehandler hos Liftra vil din opgave være at sikre smidig afvikling af ordrerne. Du skal udar-bejde nødvendigt produktionsgrundlag (styklister og tegninger er udarbejdet af ingeniørerne), indhente tilbud, indkøbe materialer og komponenter samt følge op på leverancerne. Endvidere skal du medvirke til god planlæg-ning af produktionen. Du kommer til at arbejde tæt sammen med vore ingeniører, projektledere samt dine kolle-gaer, og på den måde kan du få indflydelse på, hvordan vore løsninger fremstilles.

Kvalifikationer

  • Erfaring fra tilsvarende job, gerne en maskinbyggervirksomhed, teknisk interesseret og er god til teg-ningslæsning.
  • Kendskab til Microsoft Office-pakken, Dynamics NAV eller tilsvarende systemer er en fordel, men ikke en betingelse.
  • Faglig baggrund, gerne suppleret med en uddannelse som teknisk assistent, produktionsteknolog eller tilsvarende.

Hvem er du

  • Du er struktureret, systematisk og god til at få noget fra hånden.
  • Du har ordenssans og trives med mange bolde i luften uden at miste overblikket.
  • Du er imødekommende og samarbejdsorienteret, har et godt humør og gerne let til smil.

Vi tilbyder

  • Grundig oplæring i jobbet.
  • Løn efter kvalifikationer.
  • Gode arbejdsforhold.

Interesseret i at vide mere?

Er du interesseret i at vide mere om jobbet og Liftra, kan du kontakte Allan Bjelke Jensen på mobil 2294 4257.

Du søger jobbet ved at sende din ansøgning til ABJ@liftra.dk. Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg jobbet allerede i dag.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

LIFTRA ApSAalborg SV2019-12-19T00:00:002020-02-11T00:00:00
330158438Svensktalende kundeservicemedarbejder til cykel-webshop - Cykelgear A/SRobot Cykelgear søger en medarbejder til kundeservice med svensk på modersmål niveau. Yder du altid god service til kunderne? Er du flydende i svensk, både mundtligt og skriftligt? Så har vi et spændende job til dig i Kundeservice-teamet hos Cykelgear. Om Cykelgear: Cykelgear er Danmarks førende webshop for cykler, cykelreservedele og cykeltilbehør, og har trofast serviceret det danske cykelfolk siden opstarten i 2007. Cykelgear er placeret i Terndrup, mellem Aalborg og Randers, og råder over 800 m2 butik og 15.000 m2 kontor lager. Cykelgear har over 40 medarbejdere, og driver webshops i Danmark, Sverige samt en engelsksproget international webshop. Der er fart over feltet hos Cykelgear hvor der årligt sendes over 300.000 pakker ud til glade kunder i Danmark, Sverige og resten af Europa. Om jobbet: I Kundecentret hos Cykelgear vil vi altid yde den bedste service. Kunder får hjælp med et minimum af ventetid på telefon, mail og chat. Du skal være initiativrig, have ejerskabsfølelse og være serviceminded, både ved produktspørgsmål og når kunderne har reklamationer eller spørgsmål til leveringen. Derudover vil der som svensk medarbejder være forskellige administrative opgaver, bl.a. oversættelse fra dansk til svensk, udarbejde tekster til sociale medier og anden support ift. det svenske marked. Vi forventer at du: Har erfaring med salg og kundeservice på telefon, mail og chat Har svensk på modersmål niveau, og kan formulere dig på svensk, både skriftligt og mundtligt, på et højt niveau, og har erfaring med oversættelse fra dansk til svensk Er vant til at arbejde med webbaserede systemer til behandling af kundehenvendelser og ordrer Er udadvendt og god til at lytte, og altid har stort fokus på at give den bedste kundeoplevelse Har lyst til at lære mere om cykler, cykelreservedele og -tilbehør Det er et plus hvis du: Har tidligere erfaring fra arbejde i en webshop Har kendskab til det svenske onlinemarked, og kender til de mest brugte betalingssystemer og netportaler i Sverige Har teknisk erfaring med cykler Det praktiske: Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer. Løn tilbydes efter kvalifikationer, og virksomheden har firmapensionsordning. Vi er et ungt team og der er gode muligheder for at deltage i sociale arrangementer, derudover tilbydes muligheden for at tilslutte sig husets frokostordning. Du kommer til at sidde på hovedsædet i Terndrup. Ansøgning: Ansøgningsfrist er 30. januar 2020, med forventet opstart den 1. marts 2020. Send ansøgning til e-mailadressen: rea@cykelgear.dk Ansøgningerne behandles løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag. Ved uddybende spørgsmål kan kundeservice ansvarlig Rasmus Andersen kontaktes på telefon: 45 25 94 81 83

Cykelgear søger en medarbejder til kundeservice med svensk på modersmål niveau. Yder du altid god service til kunderne? Er du flydende i svensk, både mundtligt og skriftligt? Så har vi et spændende job til dig i Kundeservice-teamet hos Cykelgear. 

 

Om Cykelgear:

Cykelgear er Danmarks førende webshop for cykler, cykelreservedele og cykeltilbehør, og har trofast serviceret det danske cykelfolk siden opstarten i 2007. Cykelgear er placeret i Terndrup, mellem Aalborg og Randers, og råder over 800 m2 butik og 15.000 m2 kontor/lager. Cykelgear har over 40 medarbejdere, og driver webshops i Danmark, Sverige samt en engelsksproget international webshop. Der er fart over feltet hos Cykelgear hvor der årligt sendes over 300.000 pakker ud til glade kunder i Danmark, Sverige og resten af Europa.

 

Om jobbet:

I Kundecentret hos Cykelgear vil vi altid yde den bedste service. Kunder får hjælp med et minimum af ventetid på telefon, mail og chat. Du skal være initiativrig, have ejerskabsfølelse og være serviceminded, både ved produktspørgsmål og når kunderne har reklamationer eller spørgsmål til leveringen. Derudover vil der som svensk medarbejder være forskellige administrative opgaver, bl.a. oversættelse fra dansk til svensk, udarbejde tekster til sociale medier og anden support ift. det svenske marked.

 

Vi forventer at du:

  • Har erfaring med salg og kundeservice på telefon, mail og chat
  • Har svensk på modersmål niveau, og kan formulere dig på svensk, både skriftligt og mundtligt, på et højt niveau, og har erfaring med oversættelse fra dansk til svensk
  • Er vant til at arbejde med webbaserede systemer til behandling af kundehenvendelser og ordrer
  • Er udadvendt og god til at lytte, og altid har stort fokus på at give den bedste kundeoplevelse
  • Har lyst til at lære mere om cykler, cykelreservedele og -tilbehør

 

Det er et plus hvis du:

  • Har tidligere erfaring fra arbejde i en webshop
  • Har kendskab til det svenske onlinemarked, og kender til de mest brugte betalingssystemer og netportaler i Sverige
  • Har teknisk erfaring med cykler

 

Det praktiske:

Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer. Løn tilbydes efter kvalifikationer, og virksomheden har firmapensionsordning.

Vi er et ungt team og der er gode muligheder for at deltage i sociale arrangementer, derudover tilbydes muligheden for at tilslutte sig husets frokostordning.

Du kommer til at sidde på hovedsædet i Terndrup.

 

Ansøgning:

Ansøgningsfrist er 30. januar 2020, med forventet opstart den 1. marts 2020.

Send ansøgning til e-mailadressen: rea@cykelgear.dk  Ansøgningerne behandles løbende, så send gerne din ansøgning allerede i dag.

Ved uddybende spørgsmål kan kundeservice ansvarlig Rasmus Andersen kontaktes på telefon: +45 25 94 81 83  

Cykelgear A/STerndrup2020-01-16T00:00:002020-03-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Intern salgs- og rekrutteringskonsulent til attraktiv stilling i Aalborg

Viktech P/S - Ålborg

Aalborg
Har du erfaring med rekruttering, telemarketing eller salg? Trives du med et selvstændigt job, hvor du har en stor kontaktflade og skaber resultater igennem mennesker? Og har du samtidigt et strukturet gen? Viktech søger en udadvendt rekrutteringsko...
Indrykket:15. januar 2020

Teknisk ordrebehandler

LIFTRA ApS

Aalborg SV
Teknisk ordrebehandler Liftra ApS Liftra designer, producerer og leverer skræddersyede løsninger til løfte- og transportopgaver i vindmøllebran-chen. Vores speciale er udvikling af udstyr der løser de specifikke udfordringer som den enkelte kunde st...
Indrykket:19. december 2019

Svensktalende kundeservicemedarbejder til cykel-webshop - Cykelgear A/S

Cykelgear A/S

Terndrup
Cykelgear søger en medarbejder til kundeservice med svensk på modersmål niveau. Yder du altid god service til kunderne? Er du flydende i svensk, både mundtligt og skriftligt? Så har vi et spændende job til dig i Kundeservice-teamet hos Cykelgear. Om...
Indrykket:16. januar 2020