Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi søger en maskinfører / specialarbejder til mellemdeponi på Genbrugspladsen i Horsens snarest muligt.


Service og Beredskab er en dynamisk virksomhed i Horsens Kommune med ca. 430 ansatte. Vi løser en lang række spændende og forskelligartede opgaver i vore afdelinger:

  • Park, Vej og Anlæg
  • Kørsels- og busafdelingen samt hjælpemiddeldepot
  • Affald og Genbrug
  • Administration og Souschef
  • Endelavefærgen
  • Rengøringsafdelingen
  • Værksted
  • Lager og Pladser
Læs meget mere om vores opgaver og afdelinger her:
http://serviceogberedskab.horsens.dk/

Vi mangler en dygtig maskinfører/specialarbejder, som kan bestride en række forskellige opgaver – blandt andet på vores mellemdepot, jorddepot og omlastehal.

Vi forventer, at du:
  • Er en dygtig maskinfører
  • Har lyst til at arbejde dag, aften og weekend
  • Har IT-kundskaber på brugerniveau
  • Har en positiv indstilling og er serviceminded
  • Er fleksibel, tålmodig og omstillingsparat
  • Er villig til at påtage dig opgaver på tværs af organisationen
  • Har lyst til at lære i et tæt samarbejde med kunder og kolleger
Vi kan tilbyde:
  • Et godt arbejdsmiljø
  • Gode og hjælpsomme kolleger
  • En spændende og travl hverdag
  • Omsorgskultur med plads til forskelligheder
  • Fokus på Horsens Kommunes værdigrundlag (Helhed, Respekt, Kvalitet og Resultat)
Yderligere oplysninger:
Hvis du har spørgsmål omkring stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Kim E. Sørensen på mobil 2119 6806 eller chef for Service og Beredskab Jørgen Broch på mobil 2080 1359.

Løn og pension:
Vi kan tilbyde en attraktiv løn i henhold til gældende overenskomst og dine personlige kvalifikationer samt en god pensionsordning.

Ansøgningsfrist:
Sidste ansøgningsfrist er onsdag den 5. juni 2019 eller til kvalificeret ansøger haves.
Ansættelsessamtaler vil blive afholdt løbende.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330029388Phoenix-3d29a40712019-05-22T17:02:28.990Vi søger en maskinfører / specialarbejder til mellemdeponi på Genbrugspladsen i Horsens snarest muligt.
Service og Beredskab er en dynamisk virksomhed i Horsens Kommune med ca. 430 ansatte. Vi løser en lang række spændende og forskelligartede opgaver i vore afdelinger:
  • Park, Vej og Anlæg
  • Kørsels- og busafdelingen samt hjælpemiddeldepot
  • Affald og Genbrug
  • Administration og Souschef
  • Endelavefærgen
  • Rengøringsafdelingen
  • Værksted
  • Lager og Pladser
Læs meget mere om vores opgaver og afdelinger her:
http://serviceogberedskab.horsens.dk/

Vi mangler en dygtig maskinfører/specialarbejder, som kan bestride en række forskellige opgaver – blandt andet på vores mellemdepot, jorddepot og omlastehal.

Vi forventer, at du:
  • Er en dygtig maskinfører
  • Har lyst til at arbejde dag, aften og weekend
  • Har IT-kundskaber på brugerniveau
  • Har en positiv indstilling og er serviceminded
  • Er fleksibel, tålmodig og omstillingsparat
  • Er villig til at påtage dig opgaver på tværs af organisationen
  • Har lyst til at lære i et tæt samarbejde med kunder og kolleger
Vi kan tilbyde:
  • Et godt arbejdsmiljø
  • Gode og hjælpsomme kolleger
  • En spændende og travl hverdag
  • Omsorgskultur med plads til forskelligheder
  • Fokus på Horsens Kommunes værdigrundlag (Helhed, Respekt, Kvalitet og Resultat)
Yderligere oplysninger:
Hvis du har spørgsmål omkring stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Kim E. Sørensen på mobil 2119 6806 eller chef for Service og Beredskab Jørgen Broch på mobil 2080 1359.

Løn og pension:
Vi kan tilbyde en attraktiv løn i henhold til gældende overenskomst og dine personlige kvalifikationer samt en god pensionsordning.

Ansøgningsfrist:
Sidste ansøgningsfrist er onsdag den 5. juni 2019 eller til kvalificeret ansøger haves.
Ansættelsessamtaler vil blive afholdt løbende.
 

2019-05-30T00:51:56.433 Service og Beredskab er en dynamisk virksomhed i Horsens Kommune med ca. 430 ansatte. Vi løser en lang række spændende og forskelligartede opgaver i vore afdelinger: Park, Vej og Anlæg Kørsels- og busafdelingen samt hjælpemiddeldepot Affald og Genbrug Administration og Souschef Endelavefærgen Rengøringsafdelingen Værksted Lager og Pladser Læs meget mere om vores opgaver og afdelinger her:http: serviceogberedskab.horsens.dk Vi mangler en dygtig maskinfører specialarbejder, som kan bestride en række forskellige opgaver blandt andet på vores mellemdepot, jorddepot og omlastehal.Vi forventer, at du: Er en dygtig maskinfører Har lyst til at arbejde dag, aften og weekend Har IT-kundskaber på brugerniveau Har en positiv indstilling og er serviceminded Er fleksibel, tålmodig og omstillingsparat Er villig til at påtage dig opgaver på tværs af organisationen Har lyst til at lære i et tæt samarbejde med kunder og kolleger Vi kan tilbyde: Et godt arbejdsmiljø Gode og hjælpsomme kolleger En spændende og travl hverdag Omsorgskultur med plads til forskelligheder Fokus på Horsens Kommunes værdigrundlag (Helhed, Respekt, Kvalitet og Resultat) Yderligere oplysninger: Hvis du har spørgsmål omkring stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Kim E. Sørensen på mobil 2119 6806 eller chef for Service og Beredskab Jørgen Broch på mobil 2080 1359.Løn og pension: Vi kan tilbyde en attraktiv løn i henhold til gældende overenskomst og dine personlige kvalifikationer samt en god pensionsordning.Ansøgningsfrist: Sidste ansøgningsfrist er onsdag den 5. juni 2019 eller til kvalificeret ansøger haves. Ansættelsessamtaler vil blive afholdt løbende.10Phoenix3d29a407101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-29T00:00:000000https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=db5eac95-7237-40b2-9601-5cedecf5a3340EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHorsensEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3532037Service og Beredskab11Endelavevej 58700HorsensDKDanmarkORS/7d77cafa_logo.jpegORS/Small/7d77cafa_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent765678HorsensKommuneMinimum296500022-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3d29a407https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=3d29a407https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3d29a407&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=3d29a407&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale931306Specialarbejder0Øvrige361849461kdn@horsens.dkDanmarkDanmark330038739Vi søger en specialarbejder indenfor jern og metalRobot Brædstrup Stål A S søger specialarbejder indenfor jern metal til forefaldende smedearbejde. Har du interesse for stål metal branchenDu er fleksibel, positiv og mødestabil Arbejdstid: Fra kl. 06.00 - 14.30 Tiltrædelse hurtigst muligt. Kontakt Stefan Jakobsen på telefon 22 16 18 67 for yderligere spørgsmål. Send ansøgning og CV på stefan@braedstrup-staal.dk

Brædstrup Stål A/S søger specialarbejder indenfor jern & metal til forefaldende smedearbejde.

Har du interesse  for stål/metal branchen
Du er fleksibel, positiv og mødestabil

Arbejdstid: Fra kl. 06.00 - 14.30

Tiltrædelse hurtigst muligt.

 

Kontakt Stefan Jakobsen på telefon 22 16 18 67 for yderligere spørgsmål.

Send ansøgning og CV  på stefan@braedstrup-staal.dk

BRÆDSTRUP STÅL A/SBrædstrup2019-06-18T00:00:002019-08-05T00:00:00
330043166Køkken/Rengøringsmedhjælper til Børne og Unge Center Vejle FjordBasic Vi søger en køkken rengøringsmedhjælper på 32 timer pr. uge pr. 15. august 2019 eller snarest derefter Om jobbet Børne og Unge Center Vejle Fjord er en selvejende institution med driftsoverenskomst med Vejle Kommune og tilknytning til KFUM Social arbejde. Vi er en institution med døgn- og dagbehandling og intern skole, hvor normeringen er 38 døgnbørn og 42 dagelever i alderen 4-18 år. Der er ca. 100 ansatte på institutionen. Vores køkken laver hver dag frokost til alle børn og voksne på vores interne skole, samt står for rengøringen på 2 døgnafdelinger og vores administrationsbygning, der er i 3 etager. Du bliver en del af en personalegruppe på 11 personer (køkken, pedeller og kontor). Vi forventer af dig Du har evner og erfaringer med professionelt rengøringsarbejde. At du kan give en hånd i køkkenet. At du er åben og imødekommende. At du kan håndtere en kaotisk og livlig hverdag med et stort arbejdspres. At du har et godt overblik. At du kan arbejde systematisk, selvstændigt og ansvarsfuldt. At du har øje for detaljen og selvstændigt kan få øje på hvad der trænger til rengøring. At du sætter en ære i at institutionen fremstår rent og imødekommende. At du er stabil og fysisk robust. At du er effektiv. Vi tilbyder dig En fantastisk arbejdsplads med forskellige spændende arbejdsopgaver. Et godt arbejdsmiljø. En institution med mange aktiviteter. Gode kollegaer, der har en positiv tilgang til samarbejdet på tværs af afdelingerne. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår fremgår af overenskomst for rengøringsassistenter, der er indgået mellem KL og Fagligt Fælles Forbund 3F. Har du lyst til at høre mere om stillingen, kan du kontakte afdelingsleder Birgitte Preuthun på tlf. 4064 7926 tirsdag 18. juni 2019 kl. 10-12 eller tirsdag 25. juni 2019 kl. 15-17. Du kan læse mere om os på www.bucvf.vejle.dk Ansøgningsfrist Vi skal have din ansøgning senest 28. juni 2019. Ansættelsessamtaler holdes 3. juli 2019. Har ansøgere ikke hørt fra os inden denne dato er stillingen besat til anden side. De ansøgere der bliver indkaldt til samtale vil modtage en sms 1. juli 2019. Børne- og straffeattest Vi indhenter børne- og straffeattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Vi søger en køkken/rengøringsmedhjælper på 32 timer pr. uge pr. 15. august 2019 eller snarest derefter

Om jobbet
Børne og Unge Center Vejle Fjord er en selvejende institution med driftsoverenskomst med Vejle Kommune og tilknytning til KFUM Social arbejde. Vi er en institution med døgn- og dagbehandling og intern skole, hvor normeringen er 38 døgnbørn og 42 dagelever i alderen 4-18 år. Der er ca. 100 ansatte på institutionen.

Vores køkken laver hver dag frokost til alle børn og voksne på vores interne skole, samt står for rengøringen på 2 døgnafdelinger og vores administrationsbygning, der er i 3 etager. Du bliver en del af en personalegruppe på 11 personer (køkken, pedeller og kontor).

Vi forventer af dig

  • Du har evner og erfaringer med professionelt rengøringsarbejde.
  • At du kan give en hånd i køkkenet.
  • At du er åben og imødekommende.
  • At du kan håndtere en kaotisk og livlig hverdag med et stort arbejdspres.
  • At du har et godt overblik.
  • At du kan arbejde systematisk, selvstændigt og ansvarsfuldt.
  • At du har øje for detaljen og selvstændigt kan få øje på hvad der trænger til rengøring.
  • At du sætter en ære i at institutionen fremstår rent og imødekommende.
  • At du er stabil og fysisk robust.
  • At du er effektiv.

Vi tilbyder dig

  • En fantastisk arbejdsplads med forskellige spændende arbejdsopgaver.
  • Et godt arbejdsmiljø.
  • En institution med mange aktiviteter.
  • Gode kollegaer, der har en positiv tilgang til samarbejdet på tværs af afdelingerne.

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fremgår af overenskomst for rengøringsassistenter, der er indgået mellem KL og Fagligt Fælles Forbund – 3F.

Har du lyst til at høre mere om stillingen, kan du kontakte afdelingsleder Birgitte Preuthun på tlf. 4064 7926 tirsdag 18. juni 2019 kl. 10-12 eller tirsdag 25. juni 2019 kl. 15-17.

Du kan læse mere om os på www.bucvf.vejle.dk  

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning senest 28. juni 2019. Ansættelsessamtaler holdes 3. juli 2019. Har ansøgere ikke hørt fra os inden denne dato er stillingen besat til anden side. De ansøgere der bliver indkaldt til samtale vil modtage en sms 1. juli 2019.

Børne- og straffeattest
Vi indhenter børne- og straffeattest. 

Send din ansøgning
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

ORS/Small/f95bc5ac_logo.pngBørne og Unge Center Vejle FjordVejle Øst2019-06-13T17:06:19.7832019-06-28T00:00:00
330020295Bliv smagsprøveuddeler i Viborg - et fleksibelt job med frihed under ansvarRobot Går du og drømmer om selv at have indflydelse på, hvor og hvornår du vil arbejde, og vil du gerne være en del af et netværk, hvor du har mulighed for at sparre med ligesindede og samtidig trække på egne erfaringer? Kan du lide at arbejde med salg, have bred berøringsflade og være ansigtet udadtil på nogle af Danmarks førende brands? Så er det måske dig, vi leder efter i RelationMedia, som ambassadør for Danmarks største brands. Som Produktambassadør er det din opgave at demonstrere et produkt og derved skabe gode oplevelser for kunderne. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye lanceringer og eksisterende produkter og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i. Opgaverne omhandler uddeling af smagsprøver eksempelvis små sandwiches, suppe eller yoghurt. Du får således indgående kendskab til flere af Danmarks største brands produkter. Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 11-18 og lørdag fra 10-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. Hvem er du? Som Produktambassadør er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi produktambassadører, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover forventer vi, at du: har IT på brugerniveau og er tilgængelig på sms og e-mail har kørekort og er villig til at bruge egen bil i jobbet behersker dansk i skrift og tale har hygiejnebevis, hvilket er et krav, men kan erhverves efter ansættelse er smilende, udadvendt og trives godt med selvstændigt arbejde og kundekontakt Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som Produktambassadør, tager vi os af hele processen og sikrer at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som produktambassadør. Derudover kan vi tilbyde dig: at blive en del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring at have tæt kundekontakt og formidle historien, som skaber den gode oplevelse for kunderne stor fleksibilitet du bestemmer selv, hvor og hvornår du arbejder fast timeløn samt kørselsgodtgørelse en skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens. Lyder jobbet som noget for dig? Send en mail til job-produktambassador@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os snarest muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at sende en mail til job@relationmedia.dk.

Går du og drømmer om selv at have indflydelse på, hvor og hvornår du vil arbejde, og vil du gerne være en del af et netværk, hvor du har mulighed for at sparre med ligesindede og samtidig trække på egne erfaringer? Kan du lide at arbejde med salg, have bred berøringsflade og være ansigtet udadtil på nogle af Danmarks førende brands? Så er det måske dig, vi leder efter i RelationMedia, som ambassadør for Danmarks største brands. 

Som Produktambassadør er det din opgave at demonstrere et produkt og derved skabe gode oplevelser for kunderne. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye lanceringer og eksisterende produkter – og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i. Opgaverne omhandler uddeling af smagsprøver eksempelvis små sandwiches, suppe eller yoghurt. Du får således indgående kendskab til flere af Danmarks største brands’ produkter. 

Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 11-18 og lørdag fra 10-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. 

Hvem er du?

Som Produktambassadør er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi produktambassadører, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover forventer vi, at du: 

  • har IT på brugerniveau og er tilgængelig på sms og e-mail
  • har kørekort og er villig til at bruge egen bil i jobbet
  • behersker dansk i skrift og tale
  • har hygiejnebevis, hvilket er et krav, men kan erhverves efter ansættelse
  • er smilende, udadvendt og trives godt med selvstændigt arbejde og kundekontakt

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som Produktambassadør, tager vi os af hele processen og sikrer at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som produktambassadør. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • at blive en del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • at have tæt kundekontakt og formidle historien, som skaber den gode oplevelse for kunderne
  • stor fleksibilitet – du bestemmer selv, hvor og hvornår du arbejder
  • fast timeløn samt kørselsgodtgørelse
  • en skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens.

Lyder jobbet som noget for dig?

Send en mail til job-produktambassador@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os snarest muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at sende en mail til job@relationmedia.dk.

RELATIONMEDIA A/SViborg2019-06-04T00:00:002019-07-03T00:00:00
330020252Bliv smagsprøveuddeler i Silkeborg - et fleksibelt job med frihed under ansvarRobot Går du og drømmer om selv at have indflydelse på, hvor og hvornår du vil arbejde, og vil du gerne være en del af et netværk, hvor du har mulighed for at sparre med ligesindede og samtidig trække på egne erfaringer? Kan du lide at arbejde med salg, have bred berøringsflade og være ansigtet udadtil på nogle af Danmarks førende brands? Så er det måske dig, vi leder efter i RelationMedia, som ambassadør for Danmarks største brands. Som Produktambassadør er det din opgave at demonstrere et produkt og derved skabe gode oplevelser for kunderne. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye lanceringer og eksisterende produkter og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i. Opgaverne omhandler uddeling af smagsprøver eksempelvis små sandwiches, suppe eller yoghurt. Du får således indgående kendskab til flere af Danmarks største brands produkter. Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 11-18 og lørdag fra 10-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. Hvem er du? Som Produktambassadør er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi produktambassadører, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover forventer vi, at du: har IT på brugerniveau og er tilgængelig på sms og e-mail har kørekort og er villig til at bruge egen bil i jobbet behersker dansk i skrift og tale har hygiejnebevis, hvilket er et krav, men kan erhverves efter ansættelse er smilende, udadvendt og trives godt med selvstændigt arbejde og kundekontakt Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som Produktambassadør, tager vi os af hele processen og sikrer at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som produktambassadør. Derudover kan vi tilbyde dig: at blive en del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring at have tæt kundekontakt og formidle historien, som skaber den gode oplevelse for kunderne stor fleksibilitet du bestemmer selv, hvor og hvornår du arbejder fast timeløn samt kørselsgodtgørelse en skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens. Lyder jobbet som noget for dig? Send en mail til job-produktambassador@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os snarest muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at sende en mail til job@relationmedia.dk.

Går du og drømmer om selv at have indflydelse på, hvor og hvornår du vil arbejde, og vil du gerne være en del af et netværk, hvor du har mulighed for at sparre med ligesindede og samtidig trække på egne erfaringer? Kan du lide at arbejde med salg, have bred berøringsflade og være ansigtet udadtil på nogle af Danmarks førende brands? Så er det måske dig, vi leder efter i RelationMedia, som ambassadør for Danmarks største brands. 

Som Produktambassadør er det din opgave at demonstrere et produkt og derved skabe gode oplevelser for kunderne. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye lanceringer og eksisterende produkter – og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i. Opgaverne omhandler uddeling af smagsprøver eksempelvis små sandwiches, suppe eller yoghurt. Du får således indgående kendskab til flere af Danmarks største brands’ produkter. 

Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 11-18 og lørdag fra 10-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. 

Hvem er du?

Som Produktambassadør er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi produktambassadører, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover forventer vi, at du: 

  • har IT på brugerniveau og er tilgængelig på sms og e-mail
  • har kørekort og er villig til at bruge egen bil i jobbet
  • behersker dansk i skrift og tale
  • har hygiejnebevis, hvilket er et krav, men kan erhverves efter ansættelse
  • er smilende, udadvendt og trives godt med selvstændigt arbejde og kundekontakt

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som Produktambassadør, tager vi os af hele processen og sikrer at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som produktambassadør. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • at blive en del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • at have tæt kundekontakt og formidle historien, som skaber den gode oplevelse for kunderne
  • stor fleksibilitet – du bestemmer selv, hvor og hvornår du arbejder
  • fast timeløn samt kørselsgodtgørelse
  • en skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens.

Lyder jobbet som noget for dig?

Send en mail til job-produktambassador@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os snarest muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at sende en mail til job@relationmedia.dk.

RELATIONMEDIA A/SSilkeborg2019-06-03T00:00:002019-07-03T00:00:00
330020166Bliv smagsprøveuddeler i Søborg - et fleksibelt job med frihed under ansvarRobot Går du og drømmer om selv at have indflydelse på, hvor og hvornår du vil arbejde, og vil du gerne være en del af et netværk, hvor du har mulighed for at sparre med ligesindede og samtidig trække på egne erfaringer? Kan du lide at arbejde med salg, have bred berøringsflade og være ansigtet udadtil på nogle af Danmarks førende brands? Så er det måske dig, vi leder efter i RelationMedia, som ambassadør for Danmarks største brands. Som Produktambassadør er det din opgave at demonstrere et produkt og derved skabe gode oplevelser for kunderne. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye lanceringer og eksisterende produkter og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i. Opgaverne omhandler uddeling af smagsprøver eksempelvis små sandwiches, suppe eller yoghurt. Du får således indgående kendskab til flere af Danmarks største brands produkter. Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 11-18 og lørdag fra 10-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. Hvem er du? Som Produktambassadør er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi produktambassadører, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover forventer vi, at du: har IT på brugerniveau og er tilgængelig på sms og e-mail har kørekort og er villig til at bruge egen bil i jobbet behersker dansk i skrift og tale har hygiejnebevis, hvilket er et krav, men kan erhverves efter ansættelse er smilende, udadvendt og trives godt med selvstændigt arbejde og kundekontakt Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig? RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som Produktambassadør, tager vi os af hele processen og sikrer at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som produktambassadør. Derudover kan vi tilbyde dig: at blive en del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring at have tæt kundekontakt og formidle historien, som skaber den gode oplevelse for kunderne stor fleksibilitet du bestemmer selv, hvor og hvornår du arbejder fast timeløn samt kørselsgodtgørelse en skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens. Lyder jobbet som noget for dig? Send en mail til job-produktambassador@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os snarest muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at sende en mail til job@relationmedia.dk.

Går du og drømmer om selv at have indflydelse på, hvor og hvornår du vil arbejde, og vil du gerne være en del af et netværk, hvor du har mulighed for at sparre med ligesindede og samtidig trække på egne erfaringer? Kan du lide at arbejde med salg, have bred berøringsflade og være ansigtet udadtil på nogle af Danmarks førende brands? Så er det måske dig, vi leder efter i RelationMedia, som ambassadør for Danmarks største brands. 

Som Produktambassadør er det din opgave at demonstrere et produkt og derved skabe gode oplevelser for kunderne. Du vil igennem dit job få stor indsigt i både nye lanceringer og eksisterende produkter – og vi lover dig, at der ikke er to dage, der er ens! Du får skiftende arbejdspladser og skiftende brands at sample, og det er derfor vigtigt, at du er imødekommende og omstillingsparat til enhver situation, du kommer ud i. Opgaverne omhandler uddeling af smagsprøver eksempelvis små sandwiches, suppe eller yoghurt. Du får således indgående kendskab til flere af Danmarks største brands’ produkter. 

Jobbet er utroligt fleksibelt, da det er op til dig at forespørge på vagter i vores bookingsystem. Du kan derfor arbejde på lige præcis de tidspunkter, hvor det passer dig bedst. Dog ligger vagterne som oftest torsdag eller fredag fra kl. 11-18 og lørdag fra 10-16. Det er derfor vigtigt, at du har mulighed for at arbejde i disse tidsrum. Desuden er det muligt selv at vælge, hvilke kommuner man ønsker at tage opgaver i. 

Hvem er du?

Som Produktambassadør er din vigtigste opgave at skabe en positiv oplevelse omkring produktet og formidle et konkret budskab, for derigennem at skabe grundlaget for et fremtidigt salg. Derfor søger vi produktambassadører, der har en professionel, energisk og udadvendt attitude. Derudover forventer vi, at du: 

  • har IT på brugerniveau og er tilgængelig på sms og e-mail
  • har kørekort og er villig til at bruge egen bil i jobbet
  • behersker dansk i skrift og tale
  • har hygiejnebevis, hvilket er et krav, men kan erhverves efter ansættelse
  • er smilende, udadvendt og trives godt med selvstændigt arbejde og kundekontakt

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde dig?

RelationMedia er Danmarks største promotion-bureau og vi har været på markedet siden 1999. I promotionafdelingen, som du er tilknyttet som Produktambassadør, tager vi os af hele processen og sikrer at logistikken omkring varer og materiale er på plads til rette tid og sted, så du kan udføre dit job under de bedste betingelser. Vi fungerer derved som en form for bindeled imellem kunden, dagligvarebutikken og dig som produktambassadør. Derudover kan vi tilbyde dig: 

  • at blive en del af et netværk og udvikle dig i et professionelt og uhøjtideligt miljø, hvor du samtidig kan trække på din nuværende erfaring
  • at have tæt kundekontakt og formidle historien, som skaber den gode oplevelse for kunderne
  • stor fleksibilitet – du bestemmer selv, hvor og hvornår du arbejder
  • fast timeløn samt kørselsgodtgørelse
  • en skæv vinkel på detailbranchen med varierende arbejdsopgaver, så ingen dage er ens.

Lyder jobbet som noget for dig?

Send en mail til job-produktambassador@relationmedia.dk, hvor du vedhæfter CV, ansøgning og et vellignende foto af dig selv. Du vil høre fra os snarest muligt. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at sende en mail til job@relationmedia.dk.

RELATIONMEDIA A/SSøborg2019-06-04T00:00:002019-07-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vi søger en specialarbejder indenfor jern og metal

BRÆDSTRUP STÅL A/S

Brædstrup
Brædstrup Stål A S søger specialarbejder indenfor jern metal til forefaldende smedearbejde. Har du interesse for stål metal branchenDu er fleksibel, positiv og mødestabil Arbejdstid: Fra kl. 06.00 - 14.30 Tiltrædelse hurtigst muligt. Kontakt Stefan ...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:5. august 2019

Køkken/Rengøringsmedhjælper til Børne og Unge Center Vejle Fjord

Børne og Unge Center Vejle Fjord

Vejle Øst
Vi søger en køkken rengøringsmedhjælper på 32 timer pr. uge pr. 15. august 2019 eller snarest derefter Om jobbet Børne og Unge Center Vejle Fjord er en selvejende institution med driftsoverenskomst med Vejle Kommune og tilknytning til KFUM Social ar...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:28. juni 2019

Bliv smagsprøveuddeler i Viborg - et fleksibelt job med frihed under ansvar

RELATIONMEDIA A/S

Viborg
Går du og drømmer om selv at have indflydelse på, hvor og hvornår du vil arbejde, og vil du gerne være en del af et netværk, hvor du har mulighed for at sparre med ligesindede og samtidig trække på egne erfaringer? Kan du lide at arbejde med salg, h...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:3. juli 2019

Bliv smagsprøveuddeler i Silkeborg - et fleksibelt job med frihed under ansvar

RELATIONMEDIA A/S

Silkeborg
Går du og drømmer om selv at have indflydelse på, hvor og hvornår du vil arbejde, og vil du gerne være en del af et netværk, hvor du har mulighed for at sparre med ligesindede og samtidig trække på egne erfaringer? Kan du lide at arbejde med salg, h...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:3. juli 2019

Bliv smagsprøveuddeler i Søborg - et fleksibelt job med frihed under ansvar

RELATIONMEDIA A/S

Søborg
Går du og drømmer om selv at have indflydelse på, hvor og hvornår du vil arbejde, og vil du gerne være en del af et netværk, hvor du har mulighed for at sparre med ligesindede og samtidig trække på egne erfaringer? Kan du lide at arbejde med salg, h...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:3. juli 2019