Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi søger en medarbejder til controlling med relevant uddannelse indenfor økonomi, kontor eller jura


 
Synes du, at arbejdet med mellemkommunale refusioner er spændende og motiveres du af kompleksiteten i de mellemkommunale sager, så hører vi meget gerne fra dig.
 
Den ledige stilling er placeret i Regnskab og Løn. Du bliver en del af ”Team  Mellemkommunale Refusioner”, som foruden denne stilling består af en koordinator samt af en medarbejder, der arbejder med styrkelse af arbejdet med mellemkommunal refusion.
 
Center for Økonomi, Løn og Indkøb består af 46 medarbejdere fordelt i tre teams: Budget, Regnskab og Løn samt Udbud, Indkøb og Forsikring.
 
Stillingens indhold
Opgaverne vil primært bestå af controlling af refusioner (mellemkommunale – og statsrefusioner) samt gennemgang af udbetalinger af førtidspension med fokus på om Fredensborg Kommune er rette betalingskommune. Yderligere skal der oprettes tilbagesøgningskrav til andre kommuner.
 
Områderne der har mellemkommunale sager og som du skal arbejde sammen med er: Center for Familie og Handicap, Center for Ældre og Omsorg, Center for Job og Uddannelse og Center for Borgerservice og Digitalisering.
 
Din profil, fagligt og personligt
Vi forventer, at du motiveres af og er dygtig til:
 

  • Arbejdet med komplekse sager
  • at samarbejde med øvrige faggrupper og andre områder  
  • at du har et kendskab til gældende lovgivning og praksis på området – særligt retssikkerhedslovens bestemmelser om mellemkommunal refusion
  • at du er i stand til at påtage dig forskelligartede opgaver
     
    Vi forestiller os at du:
     
  • er en haj til controlling
  • har erfaring med at arbejde i KMD- social pension
  • er god til at balancere mellem samarbejde og selvstændigt arbejde
  • er et positivt menneske med humor og masser af gå-på-mod
  • har en relevant uddannelse indenfor økonomi, kontor eller jura
 
 
Om Fredensborg Kommune
Fredensborg Kommune er en faglig spændende arbejdsplads med gode muligheder for kompetenceudvikling og en række gode medarbejdertilbud. Du vil opleve en arbejdsplads med masser af energi, højt til loftet, mange spændende opgaver at tage fat på og gode, dygtige kollegaer, der ser frem til at byde dig velkommen. Fredensborg Kommune gør en aktiv indsats for at være en attraktiv arbejdsplads. Det kan du læse mere om på www.fredensborg.dk
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer om ugen inkl. frokost. Løn- og ansættelsesvilkår iht. gældende overenskomst. Ansættelsesstedet er Fredensborg Kommunes Rådhus, Egevangen 3 B, 2980 Kokkedal.
 
Der er ansøgningsfrist fredag den 21. juni 2019 og ansættelse er pr. 1. september 2019.
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Lene Pil Olsen på telefon 72562330 eller leder af Løn og Regnskab Elisabeth Piil på telefon 29110133.
 
 
 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033846Phoenix-b1486dff12019-05-29T00:00:00Vi søger en medarbejder til controlling med relevant uddannelse indenfor økonomi, kontor eller jura
 
Synes du, at arbejdet med mellemkommunale refusioner er spændende og motiveres du af kompleksiteten i de mellemkommunale sager, så hører vi meget gerne fra dig.
 
Den ledige stilling er placeret i Regnskab og Løn. Du bliver en del af ”Team  Mellemkommunale Refusioner”, som foruden denne stilling består af en koordinator samt af en medarbejder, der arbejder med styrkelse af arbejdet med mellemkommunal refusion.
 
Center for Økonomi, Løn og Indkøb består af 46 medarbejdere fordelt i tre teams: Budget, Regnskab og Løn samt Udbud, Indkøb og Forsikring.
 
Stillingens indhold
Opgaverne vil primært bestå af controlling af refusioner (mellemkommunale – og statsrefusioner) samt gennemgang af udbetalinger af førtidspension med fokus på om Fredensborg Kommune er rette betalingskommune. Yderligere skal der oprettes tilbagesøgningskrav til andre kommuner.
 
Områderne der har mellemkommunale sager og som du skal arbejde sammen med er: Center for Familie og Handicap, Center for Ældre og Omsorg, Center for Job og Uddannelse og Center for Borgerservice og Digitalisering.
 
Din profil, fagligt og personligt
Vi forventer, at du motiveres af og er dygtig til:
 
  • Arbejdet med komplekse sager
  • at samarbejde med øvrige faggrupper og andre områder  
  • at du har et kendskab til gældende lovgivning og praksis på området – særligt retssikkerhedslovens bestemmelser om mellemkommunal refusion
  • at du er i stand til at påtage dig forskelligartede opgaver
     
    Vi forestiller os at du:
     
  • er en haj til controlling
  • har erfaring med at arbejde i KMD- social pension
  • er god til at balancere mellem samarbejde og selvstændigt arbejde
  • er et positivt menneske med humor og masser af gå-på-mod
  • har en relevant uddannelse indenfor økonomi, kontor eller jura
 
 
Om Fredensborg Kommune
Fredensborg Kommune er en faglig spændende arbejdsplads med gode muligheder for kompetenceudvikling og en række gode medarbejdertilbud. Du vil opleve en arbejdsplads med masser af energi, højt til loftet, mange spændende opgaver at tage fat på og gode, dygtige kollegaer, der ser frem til at byde dig velkommen. Fredensborg Kommune gør en aktiv indsats for at være en attraktiv arbejdsplads. Det kan du læse mere om på www.fredensborg.dk
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer om ugen inkl. frokost. Løn- og ansættelsesvilkår iht. gældende overenskomst. Ansættelsesstedet er Fredensborg Kommunes Rådhus, Egevangen 3 B, 2980 Kokkedal.
 
Der er ansøgningsfrist fredag den 21. juni 2019 og ansættelse er pr. 1. september 2019.
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Lene Pil Olsen på telefon 72562330 eller leder af Løn og Regnskab Elisabeth Piil på telefon 29110133.
 
 
 
 

2019-06-22T09:51:14.110 Synes du, at arbejdet med mellemkommunale refusioner er spændende og motiveres du af kompleksiteten i de mellemkommunale sager, så hører vi meget gerne fra dig. Den ledige stilling er placeret i Regnskab og Løn. Du bliver en del af Team Mellemkommunale Refusioner , som foruden denne stilling består af en koordinator samt af en medarbejder, der arbejder med styrkelse af arbejdet med mellemkommunal refusion. Center for Økonomi, Løn og Indkøb består af 46 medarbejdere fordelt i tre teams: Budget, Regnskab og Løn samt Udbud, Indkøb og Forsikring. Stillingens indhold Opgaverne vil primært bestå af controlling af refusioner (mellemkommunale og statsrefusioner) samt gennemgang af udbetalinger af førtidspension med fokus på om Fredensborg Kommune er rette betalingskommune. Yderligere skal der oprettes tilbagesøgningskrav til andre kommuner. Områderne der har mellemkommunale sager og som du skal arbejde sammen med er: Center for Familie og Handicap, Center for Ældre og Omsorg, Center for Job og Uddannelse og Center for Borgerservice og Digitalisering. Din profil, fagligt og personligt Vi forventer, at du motiveres af og er dygtig til: Arbejdet med komplekse sagerat samarbejde med øvrige faggrupper og andre områder at du har et kendskab til gældende lovgivning og praksis på området særligt retssikkerhedslovens bestemmelser om mellemkommunal refusionat du er i stand til at påtage dig forskelligartede opgaver Vi forestiller os at du: er en haj til controllinghar erfaring med at arbejde i KMD- social pensioner god til at balancere mellem samarbejde og selvstændigt arbejdeer et positivt menneske med humor og masser af gå-på-modhar en relevant uddannelse indenfor økonomi, kontor eller jura Om Fredensborg Kommune Fredensborg Kommune er en faglig spændende arbejdsplads med gode muligheder for kompetenceudvikling og en række gode medarbejdertilbud. Du vil opleve en arbejdsplads med masser af energi, højt til loftet, mange spændende opgaver at tage fat på og gode, dygtige kollegaer, der ser frem til at byde dig velkommen. Fredensborg Kommune gør en aktiv indsats for at være en attraktiv arbejdsplads. Det kan du læse mere om på www.fredensborg.dk Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er på 37 timer om ugen inkl. frokost. Løn- og ansættelsesvilkår iht. gældende overenskomst. Ansættelsesstedet er Fredensborg Kommunes Rådhus, Egevangen 3 B, 2980 Kokkedal. Der er ansøgningsfrist fredag den 21. juni 2019 og ansættelse er pr. 1. september 2019. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Lene Pil Olsen på telefon 72562330 eller leder af Løn og Regnskab Elisabeth Piil på telefon 29110133.11jobnetb1486dff100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-21T00:00:000000https://fredensborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=b6c8a29a-7e04-4d74-aa35-816c0a11ee6c0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHørsholmEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborg3536948Fredensborg Kommune11Egevangen 3B2980KokkedalDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent769586JobNet4997056499705610028-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b1486dffhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b1486dffhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b1486dff&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b1486dff&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration361938537noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK