Gem job

VI SØGER EN ØKONOMICHEF/PA

Jobindhold

Formår du at arbejde struktureret og være serviceminded, uanset hvor travlt du har, og har du stadig øje for alle detaljerne? Har du det godt med at være nøglepersonen for kalendere, møder og administrative opgaver, og vigtigst af alt – besidder du en erhvervsøkonomisk uddannelse? Så er du måske den person, vi leder efter.

Vi søger en erfaren økonomichef på fuldtid, der har styr på det økonomiske håndværk, og som kan rådgive på et strategisk plan ud fra nøgletal og Jet Reports. Vi forventer, at du har flair for at se udviklingsmuligheder, og kan bidrage med analyser og oplæg til de ugentlige møder med ledergruppen.

Som økonomichef har du en udadvendt rolle med kontakt til hele huset. Du kan arbejde selvstændigt og evner at inddrage og uddelegere til relevante kollegaer herunder vores kontorassistent, som du får ansvaret for. Vi vægter samarbejde højt, og det er vigtigt, at du kan tale med alle.

Udover det økonomiske overblik er du klar på at løfte opgaven som personlig assistent for indehaveren. Du vil få en nøglerolle i forhold til at koordinere en travl hverdag i en virksomhed, hvor der er mange bolde i luften.

Dine konkrete arbejdsopgaver dækker bl.a. over udarbejdelse af årsregnskaber, intern rapportering, moms- og lønindberetning, opfølgning og håndtering af debitorer og kreditorer samt telefonisk servicering af kunder. Du har kendskab til gældende import- og eksportregulativer. Du motiveres af en dagligdag, der indeholder almene kontorrutiner og ad hoc-opgaver. Du har flair for IT og stor erfaring med Navision og Excel. Du kan kommunikere på engelsk på et rimeligt niveau.

Om dig
Du er systematiker, serviceminded og samarbejdsvillig. Du er glad og imødekommende. Du har erfaring fra lignende stilling og har en erhvervsøkonomisk uddannelse.

Vi tilbyder
En spændende stilling med løn efter kvalifikationer. Du får 40 dygtige kollegaer, der værdsætter godt humør i hverdagen og en arbejdsplads, hvor der er plads til at udvikle sig. Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Carsten Carøe Sørensen ligesom du kan læse mere om virksomheden på sogl.dk.

Indkomne ansøgninger behandles løbende og stillingen besættes, når vi har fundet den rigtige. Din ansøgning samt CV sendes til ccs@sogl.dk snarest muligt.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Økonomichef

PRO&CO A/S

Ikast
Har du solid tal- og forretningsforståelse? Så er du måske Fletco Carpets kommende økonomichef. For Fletco Carpets søger vi en ambitiøs, faglig dygtig ansvarlig for økonomi- og regnskabsfunktionen. Med direkte reference til den administrerende direkt...
9. september 2022

VI SØGER EN ØKONOMICHEF/PA

Jobindhold

Formår du at arbejde struktureret og være serviceminded, uanset hvor travlt du har, og har du stadig øje for alle detaljerne? Har du det godt med at være nøglepersonen for kalendere, møder og administrative opgaver, og vigtigst af alt – besidder du en erhvervsøkonomisk uddannelse? Så er du måske den person, vi leder efter.

Vi søger en erfaren økonomichef på fuldtid, der har styr på det økonomiske håndværk, og som kan rådgive på et strategisk plan ud fra nøgletal og Jet Reports. Vi forventer, at du har flair for at se udviklingsmuligheder, og kan bidrage med analyser og oplæg til de ugentlige møder med ledergruppen.

Som økonomichef har du en udadvendt rolle med kontakt til hele huset. Du kan arbejde selvstændigt og evner at inddrage og uddelegere til relevante kollegaer herunder vores kontorassistent, som du får ansvaret for. Vi vægter samarbejde højt, og det er vigtigt, at du kan tale med alle.

Udover det økonomiske overblik er du klar på at løfte opgaven som personlig assistent for indehaveren. Du vil få en nøglerolle i forhold til at koordinere en travl hverdag i en virksomhed, hvor der er mange bolde i luften.

Dine konkrete arbejdsopgaver dækker bl.a. over udarbejdelse af årsregnskaber, intern rapportering, moms- og lønindberetning, opfølgning og håndtering af debitorer og kreditorer samt telefonisk servicering af kunder. Du har kendskab til gældende import- og eksportregulativer. Du motiveres af en dagligdag, der indeholder almene kontorrutiner og ad hoc-opgaver. Du har flair for IT og stor erfaring med Navision og Excel. Du kan kommunikere på engelsk på et rimeligt niveau.

Om dig
Du er systematiker, serviceminded og samarbejdsvillig. Du er glad og imødekommende. Du har erfaring fra lignende stilling og har en erhvervsøkonomisk uddannelse.

Vi tilbyder
En spændende stilling med løn efter kvalifikationer. Du får 40 dygtige kollegaer, der værdsætter godt humør i hverdagen og en arbejdsplads, hvor der er plads til at udvikle sig. Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Carsten Carøe Sørensen ligesom du kan læse mere om virksomheden på sogl.dk.

Indkomne ansøgninger behandles løbende og stillingen besættes, når vi har fundet den rigtige. Din ansøgning samt CV sendes til ccs@sogl.dk snarest muligt.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Økonomichef

PRO&CO A/S

Ikast
Har du solid tal- og forretningsforståelse? Så er du måske Fletco Carpets kommende økonomichef. For Fletco Carpets søger vi en ambitiøs, faglig dygtig ansvarlig for økonomi- og regnskabsfunktionen. Med direkte reference til den administrerende direkt...
9. september 2022