Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi søger en passioneret ferierådgiver

- til vores kontor i Blåvand

Vi er på udkig efter en ny ferierådgiver til vores team. Et vigtigt krav er, at du kan begå dig på tysk, og det er en fordel hvis du allerede har kendskab til branchen.

Der er masser af gode grunde til at blive en del af Esmark-teamet. Her får du blot nogle af dem:

Selvom vores hverdag ofte foregår i højt tempo, er vi helt nede på jorden. Vi er alle en del af et fantastisk og sprudlende team og det er en af de ting, der gør vores arbejdsmiljø så rart at være i.

Vi har altid et smil på læben, vi er udadvendte, engagerede, og vi brænder for vores arbejde. Vi er altid friske på nye udfordringer og lægger stor vægt på det sociale, så alle esmakkere har det godt.

Hos os får du ikke kun et helt bundt fantastiske kolleger (hvis ikke verdens bedste :-)), men også en spændende og farverig hverdag spækket med nye udfordringer og positive oplevelser.

Hvis du vil være med til at give vores gæster verdens bedste ferie, indebærer det blandt andet følgende opgaver:

  • Servicering af vores husejere og gæster på telefon, e-mail eller ved personlig henvendelse på kontoret
  • Ordrebehandling
  • Rådgivning af gæster i forhold til ferien
  • Hurtig og effektiv afhjælpning af eventuelle problemer
  • Diverse ad hoc-opgaver

Lyder det som noget for dig? Så send ansøgning, CV og relevante bilag til job@esmark.dk – gerne hurtigst muligt, da vi løbende kalder ind til samtale. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte bureauchef Regina Sørensen på tlf. 69 15 96 70.

Esmark Feriehusudlejning blev grundlagt i 1965 og vi har i mere end 50 år givet vores gæster uforglemmelige ferieminder på deres sommerhusferie ved Vesterhavet.

Vi elsker mennesker og det smitter af, ikke blot på bundlinjen, men i høj grad også på vores mange gæster, som kommer igen år efter år. I hverdagen hjælper vores 4 kerneværdier nærvær, passion, ansvar og fællesskab os med at levere serviceoplevelser i særklasse til både husejere, feriegæster og samarbejdspartnere.

Har du lyst til at møde vores passionerede medarbejderteam?

Så kig forbi os på esmark.dk.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329822348Phoenix-915ce8b012018-05-30T00:00:00Vi søger en passioneret ferierådgiver

- til vores kontor i Blåvand

Vi er på udkig efter en ny ferierådgiver til vores team. Et vigtigt krav er, at du kan begå dig på tysk, og det er en fordel hvis du allerede har kendskab til branchen.

Der er masser af gode grunde til at blive en del af Esmark-teamet. Her får du blot nogle af dem:

Selvom vores hverdag ofte foregår i højt tempo, er vi helt nede på jorden. Vi er alle en del af et fantastisk og sprudlende team og det er en af de ting, der gør vores arbejdsmiljø så rart at være i.

Vi har altid et smil på læben, vi er udadvendte, engagerede, og vi brænder for vores arbejde. Vi er altid friske på nye udfordringer og lægger stor vægt på det sociale, så alle esmakkere har det godt.

Hos os får du ikke kun et helt bundt fantastiske kolleger (hvis ikke verdens bedste :-)), men også en spændende og farverig hverdag spækket med nye udfordringer og positive oplevelser.

Hvis du vil være med til at give vores gæster verdens bedste ferie, indebærer det blandt andet følgende opgaver:

  • Servicering af vores husejere og gæster på telefon, e-mail eller ved personlig henvendelse på kontoret
  • Ordrebehandling
  • Rådgivning af gæster i forhold til ferien
  • Hurtig og effektiv afhjælpning af eventuelle problemer
  • Diverse ad hoc-opgaver

Lyder det som noget for dig? Så send ansøgning, CV og relevante bilag til job@esmark.dk – gerne hurtigst muligt, da vi løbende kalder ind til samtale. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte bureauchef Regina Sørensen på tlf. 69 15 96 70.

Esmark Feriehusudlejning blev grundlagt i 1965 og vi har i mere end 50 år givet vores gæster uforglemmelige ferieminder på deres sommerhusferie ved Vesterhavet.

Vi elsker mennesker og det smitter af, ikke blot på bundlinjen, men i høj grad også på vores mange gæster, som kommer igen år efter år. I hverdagen hjælper vores 4 kerneværdier nærvær, passion, ansvar og fællesskab os med at levere serviceoplevelser i særklasse til både husejere, feriegæster og samarbejdspartnere.

Har du lyst til at møde vores passionerede medarbejderteam?

Så kig forbi os på esmark.dk.

2018-07-26T00:50:21.520 - til vores kontor i Blåvand Vi er på udkig efter en ny ferierådgiver til vores team. Et vigtigt krav er, at du kan begå dig på tysk, og det er en fordel hvis du allerede har kendskab til branchen. Der er masser af gode grunde til at blive en del af Esmark-teamet. Her får du blot nogle af dem: Selvom vores hverdag ofte foregår i højt tempo, er vi helt nede på jorden. Vi er alle en del af et fantastisk og sprudlende team og det er en af de ting, der gør vores arbejdsmiljø så rart at være i. Vi har altid et smil på læben, vi er udadvendte, engagerede, og vi brænder for vores arbejde. Vi er altid friske på nye udfordringer og lægger stor vægt på det sociale, så alle esmakkere har det godt. Hos os får du ikke kun et helt bundt fantastiske kolleger (hvis ikke verdens bedste :-)), men også en spændende og farverig hverdag spækket med nye udfordringer og positive oplevelser. Hvis du vil være med til at give vores gæster verdens bedste ferie, indebærer det blandt andet følgende opgaver: Servicering af vores husejere og gæster på telefon, e-mail eller ved personlig henvendelse på kontoret Ordrebehandling Rådgivning af gæster i forhold til ferien Hurtig og effektiv afhjælpning af eventuelle problemer Diverse ad hoc-opgaver Lyder det som noget for dig? Så send ansøgning, CV og relevante bilag til job@esmark.dk gerne hurtigst muligt, da vi løbende kalder ind til samtale. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte bureauchef Regina Sørensen på tlf. 69 15 96 70. Esmark Feriehusudlejning blev grundlagt i 1965 og vi har i mere end 50 år givet vores gæster uforglemmelige ferieminder på deres sommerhusferie ved Vesterhavet. Vi elsker mennesker og det smitter af, ikke blot på bundlinjen, men i høj grad også på vores mange gæster, som kommer igen år efter år. I hverdagen hjælper vores 4 kerneværdier nærvær, passion, ansvar og fællesskab os med at levere serviceoplevelser i særklasse til både husejere, feriegæster og samarbejdspartnere. Har du lyst til at møde vores passionerede medarbejderteam? Så kig forbi os på esmark.dk.11Jobnet915ce8b0100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-25T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-Skjern3273260Esmark Feriehusudlejning A/S11Houstrupvej 246830Nørre NebelDKDanmark0
job@esmark.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent580901JobNet48322651000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=915ce8b0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=915ce8b0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=915ce8b0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=915ce8b0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/11.jpgØnsker du et spændende job som Rådgiver? Hos Esmark Feriehusudlejning A/S tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008011Dansk3Læse/ tale938854Rådgiver5Kontor og administration355304060Regina Sørensenjob@esmark.dkDKDanmarkDKDanmark329957081Socialrådgiver til Familieafdelingens AnbringelsesteamProfile GENOPSLAG I Billund Kommune er vi ambitiøse i arbejdet med børn, unge og deres familier. Din profil Vi søger en medarbejder, som: ER FAGLIGT DYGTIG har menneskelig modenhed og engagement i arbejdet med børn, unge og familier. er udadvendt og god til at skabe kontakter er god til systematisk helhedsorienteret sagsarbejde kan arbejde selvstændigt og struktureret i en travl hverdag kan vurdere og prioritere opgaver og indsatser - både fagligt og ressourcemæssigt er fagligt kreativ og kan tænke i alternative muligheder er fleksibel og kan indgå i et fagligt og tværfagligt samarbejde har gode formuleringsevner, både mundtligt og skriftligt er refleksiv praktiker En kollega, som socialt kan bidrage i Anbringelsesteamet, og den samlede afdeling, med motivation, faglighed og en positiv tilgang til arbejdet. Din nye arbejdsplads Billund Kommune er en arbejdsplads med højt til loftet og med en værdibaseret personalepolitik. Vi arbejder efter de fælles værdier dialog, udvikling og respekt. Vores tilgang til børn, unge og familier tager udgangspunkt i en målsætning om at sikre inddragelse, ejerskab, kvalitet, sammenhæng og dialog. Organisatorisk er Familieafdelingen sammen med Sundhedsplejen, Tandplejen, PPR og Familieindsatsen og Ungeenheden. Familieafdelingens målgruppe er børn og unge som er omfattet af Servicelovens kap. 11. Vi har opbygget en række velfungerende forebyggende og behandlende foranstaltninger, som er forankret i lokalområdet. Fælles for alle medarbejdere er, at vi har en anerkendende tilgang og tager udgangspunkt i barnets og familiens ressourcer og kompetencer. Vi har fokus på tidlige og målrettede indsatser og arbejder i høj grad på tværs af forskellige faggrupper. Vores mål er, med udgangspunkt i barnets behov, at skabe sammenhæng i indsatsen og tænkningen omkring arbejdet med børn og familier. Vi har fokus på borgerinddragende metoder. Om jobbet Anbringelsesteamets opgaver består blandt andet i at iværksætte og følge op på anbringelser, udarbejdelse af indstillinger til Børn & Unge udvalget samt yde rådgivning og vejledning til børn, unge og deres forældre. Anbringelsesteamet udarbejder handleplaner, afholder børnesamtaler og træffer afgørelser omkring samvær. Der er fokus på at sikre en sammenhængende og helhedsorienteret indsats for børnene. Tæt samarbejde med plejefamilier, biologiske familier, netværk, anbringelseskonsulenter samt interne og eksterne samarbejdspartnere vægtes højt. Du vil komme til at indgå i et velfungerende anbringelsesteam bestående af 4 socialrådgivere og 2 anbringelseskonsulenter. Vi tilbyder En dynamisk arbejdsplads med humor, arbejdsglæde og meget varierede arbejdsopgaver En afdeling med et højt fagligt niveau Faglig støtte og opbakning fra kolleger og ledelse Mange kompetente kolleger og samarbejdspartnere Faglige udfordringer med ansvar Gode udviklingsmuligheder Vil du vide mere? Er du velkommen til at kontakte leder: Kirsten Sejer Pedersen på 24831841 Du kan også læse mere om os på www.billund.dk familie. Løn Løn iht. gældende overenskomst, med mulighed for at forhandle funktions- kvalifikationsløn. Tiltrædelse 1. april 2019 Ansættelse 33 37 timer pr uge Ansøgningsfrist 25. februar 2019 Ansættelsessamtaler afholdes d. 27. februar 2019, Gl. Vejlevej 15, 7200 Grindsted.
GENOPSLAG  
I Billund Kommune er vi ambitiøse i arbejdet med børn, unge og deres familier.  
 
 
Din profil  
Vi søger en medarbejder, som:  
  • ER FAGLIGT DYGTIG
  • har menneskelig modenhed og engagement i arbejdet med børn, unge og familier.  
  • er udadvendt og god til at skabe kontakter  
  • er god til systematisk helhedsorienteret sagsarbejde  
  • kan arbejde selvstændigt og struktureret i en travl hverdag  
  • kan vurdere og prioritere opgaver og indsatser - både fagligt og ressourcemæssigt  
  • er fagligt kreativ og kan tænke i alternative muligheder  
  • er fleksibel og kan indgå i et fagligt og tværfagligt samarbejde  
  • har gode formuleringsevner, både mundtligt og skriftligt  
  • er refleksiv praktiker  
  • En kollega, som socialt kan bidrage i Anbringelsesteamet, og den samlede afdeling, med motivation, faglighed og en positiv tilgang til arbejdet.  
 
Din nye arbejdsplads  
Billund Kommune er en arbejdsplads med højt til loftet og med en værdibaseret personalepolitik.  
Vi arbejder efter de fælles værdier; dialog, udvikling og respekt.  
Vores tilgang til børn, unge og familier tager udgangspunkt i en målsætning om at sikre inddragelse, ejerskab, kvalitet, sammenhæng og dialog.  
Organisatorisk er Familieafdelingen sammen med Sundhedsplejen, Tandplejen, PPR og Familieindsatsen og Ungeenheden.  
 
Familieafdelingens målgruppe er børn og unge som er omfattet af Servicelovens kap. 11.  
Vi har opbygget en række velfungerende forebyggende og behandlende foranstaltninger, som er forankret i lokalområdet.  
Fælles for alle medarbejdere er, at vi har en anerkendende tilgang og tager udgangspunkt i barnets og familiens ressourcer og kompetencer. Vi har fokus på tidlige og målrettede indsatser og arbejder i høj grad på tværs af forskellige faggrupper. Vores mål er, med udgangspunkt i barnets behov, at skabe sammenhæng i indsatsen og tænkningen omkring arbejdet med børn og familier. Vi har fokus på borgerinddragende metoder.  
 
Om jobbet  
Anbringelsesteamets opgaver består blandt andet i at iværksætte og følge op på anbringelser, udarbejdelse af indstillinger til Børn & Unge udvalget samt yde rådgivning og vejledning til børn, unge og deres forældre.  
Anbringelsesteamet udarbejder handleplaner, afholder børnesamtaler og træffer afgørelser omkring samvær. Der er fokus på at sikre en sammenhængende og helhedsorienteret indsats for børnene.  
Tæt samarbejde med plejefamilier, biologiske familier, netværk, anbringelseskonsulenter samt interne og eksterne samarbejdspartnere vægtes højt.  
 
Du vil komme til at indgå i et velfungerende anbringelsesteam bestående af 4 socialrådgivere og 2 anbringelseskonsulenter.  
 
Vi tilbyder  
  • En dynamisk arbejdsplads med humor, arbejdsglæde og meget varierede arbejdsopgaver  
  • En afdeling med et højt fagligt niveau  
  • Faglig støtte og opbakning fra kolleger og ledelse  
  • Mange kompetente kolleger og samarbejdspartnere  
  • Faglige udfordringer med ansvar  
  • Gode udviklingsmuligheder  
 
Vil du vide mere?  
Er du velkommen til at kontakte leder: Kirsten Sejer Pedersen på 24831841  
 
Du kan også læse mere om os på www.billund.dk/familie.  
 
Løn  
Løn iht. gældende overenskomst, med mulighed for at forhandle funktions-/kvalifikationsløn.  
 
Tiltrædelse  
1. april 2019  
 
Ansættelse  
33/37 timer pr uge  
 
Ansøgningsfrist  
25. februar 2019  
 
 
Ansættelsessamtaler afholdes d. 27. februar 2019, Gl. Vejlevej 15, 7200 Grindsted.  
 
ORS/Small/6b48332a_logo.pngUnge og FamilieGrindsted2019-02-08T12:00:05.0172019-02-25T00:00:00
329958997CIM Warranty HeadRobot Are you ready to lead and further develop a finance team supporting our Continuous Improvement area? Do you possess the ability to maintain the holistic overview and set the direction whilst at the same time enjoy diving into the actual work yourself? Vestas is looking for a Finance Manager to join the Power Solutions Finance team. This role supports the Global Technology organisation to take the best decision at best time by providing clear, up-to-date and relevant financial information. Group Finance Power Solutions Finance CIM Warranty Finance You will join the Power Solutions Finance department, which is part of Group Finance. Power Solutions Finance covers following areas in Vestas Business partnering Business Analysis for Vestas s Technology function, Vestas Group Costing and finally the Continuous Improvement Management (CIM) warranty functions. The departments main objective is to provide value adding financial partnering to our main stakeholders dealing with the warranty and CIM cases and support our global sales organization with any sales related warranty requests. Responsibilities The head of the CIM Warranty team is responsible for following: All finance related product and processes within the CIM and warranty area, resulting in actual Group Warranty provision (valued at 500m EUR). Drive and undertake high quality analyses for recommendation to the stakeholders including risk mitigation scenarios and risk reporting to Executive forums. Sustain and further develop the existing Finance team consisting of 3 colleagues in Denmark and one in India. Further develop the corporation with Vestas s Global shared service center in Manila. Ensure Vestas always have a true and transparent view on the warranty assessments for the regional sales process. The team has a formal role as Subject matters expert for the warranty costs in our sales PreCalcs. Responsible for supplier claims (provide documentation and support Global procurement in negotiation materials). Qualifications MSc in Business Economics or Management, MSc Applied Economics or Finance, or similar. 3-5 years relevant management experience from a similar size team (4 FTEs), preferably from an international organisation Hands on Project Management experience and exposure to project oriented cultures and organisations Competencies To succeed in the role, you must have: A solid finance background, enabling you to understand the consequences of the financial decisions Leadership skills on a pragmatic level. The size of the team requires a person who enjoys leading others as well as doing his her own part of the lifting Project management skills Stakeholder management skills Experience with bigger business and cross functional area projects Excellent capabilities of handling big and complex data sets and draw out key conclusions would be an advantage As our corporate language is English, you need to be fluent in English both orally and in writing Proven experience at advanced level in MS Excel Knowledge of information systems such as SAP BI would be an advantage On the personal level we expect that you: Are self-motivated and target driven - proactive and enthusiastic with good attention to detail and willingness to take ownership Thrive in a dynamic atmosphere and enjoy changing and political environments Respects deadlines and highly responsible and accountable for deliveries, reporting and quality of figures Have profound analytical skills and business acumen Have good interpersonal skills and understands stakeholder needs and expectations What we offer As part of Group Finance, we offer an exciting job with excellent opportunities for professional and personal development in an inspiring, dynamic, high performing and international work environment in the renewable energy sector. We highly value initiative, responsibility and the right balance between creativity and quality in all solutions. You will have good opportunities to build your career in Vestas, when demonstrating ambition, capacity and potential. Additional information Primary work location is Ringkøbing or Videbæk. You should expect very limited travelling activity outside Denmark, however 1-2 days a month in Aarhus Copenhagen is to be expected. For additional information on the position, please contact Vice President, Thomas Hansen at 45 5070 9206.

Are you ready to lead and further develop a finance team supporting our Continuous Improvement area? 

Do you possess the ability to maintain the holistic overview and set the direction whilst at the same time enjoy diving into the actual work yourself?

Vestas is looking for a Finance Manager to join the Power Solutions Finance team. This role supports the Global Technology organisation to take the best decision at best time by providing clear, up-to-date and relevant financial information. 

Group Finance > Power Solutions Finance > CIM & Warranty Finance
You will join the Power Solutions Finance department, which is part of Group Finance. Power Solutions Finance covers following areas in Vestas; Business partnering & Business Analysis for Vestas's Technology function, Vestas Group Costing and finally the Continuous Improvement Management (CIM) & warranty functions.

The departments main objective is to provide value adding financial partnering to our main stakeholders dealing with the warranty and CIM cases and support our global sales organization with any sales related warranty requests.

Responsibilities
The head of the CIM & Warranty team is responsible for following:

  • All finance related product and processes within the CIM and warranty area, resulting in actual Group Warranty provision (valued at 500m+ EUR).
  • Drive and undertake high quality analyses for recommendation to the stakeholders including risk mitigation scenarios and risk reporting to Executive forums.
  • Sustain and further develop the existing Finance team consisting of 3 colleagues in Denmark and one in India. Further develop the corporation with Vestas's Global shared service center in Manila.
  • Ensure Vestas always have a true and transparent view on the warranty assessments for the regional sales process. The team has a formal role as Subject matters expert for the warranty costs in our sales PreCalcs.
  • Responsible for supplier claims (provide documentation and support Global procurement in negotiation materials).

Qualifications

  • MSc in Business Economics or Management, MSc Applied Economics or Finance, or similar. 
  • 3-5 years relevant management experience from a similar size team (4 FTEs), preferably from an international organisation
  • Hands on Project Management experience and exposure to project oriented cultures and organisations

Competencies

To succeed in the role, you must have: 

  • A solid finance background, enabling you to understand the consequences of the financial decisions
  • Leadership skills on a pragmatic level. The size of the team requires a person who enjoys leading others as well as doing his/her own part of the lifting
  • Project management skills
  • Stakeholder management skills
  • Experience with bigger business and cross functional area projects 
  • Excellent capabilities of handling big and complex data sets and draw out key conclusions would be an advantage
  • As our corporate language is English, you need to be fluent in English both orally and in writing
  • Proven experience at advanced level in MS Excel 
  • Knowledge of information systems such as SAP BI would be an advantage

On the personal level we expect that you:

  • Are self-motivated and target driven - proactive and enthusiastic with good attention to detail and willingness to take ownership
  • Thrive in a dynamic atmosphere and enjoy changing and political environments
  • Respects deadlines and highly responsible and accountable for deliveries, reporting and quality of figures
  • Have profound analytical skills and business acumen
  • Have good interpersonal skills and understands stakeholder needs and expectations

What we offer

As part of Group Finance, we offer an exciting job with excellent opportunities for professional and personal development in an inspiring, dynamic, high performing and international work environment in the renewable energy sector. We highly value initiative, responsibility and the right balance between creativity and quality in all solutions. You will have good opportunities to build your career in Vestas, when demonstrating ambition, capacity and potential.

Additional information
Primary work location is Ringkøbing or Videbæk. You should expect very limited travelling activity outside Denmark, however 1-2 days a month in Aarhus/Copenhagen is to be expected.

For additional information on the position, please contact Vice President, Thomas Hansen at +45 5070 9206. 

VESTAS WIND SYSTEMS A/SRingkøbing2019-02-11T00:00:002019-02-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Socialrådgiver til Familieafdelingens Anbringelsesteam

Unge og Familie

Grindsted
GENOPSLAG I Billund Kommune er vi ambitiøse i arbejdet med børn, unge og deres familier. Din profil Vi søger en medarbejder, som: ER FAGLIGT DYGTIG har menneskelig modenhed og engagement i arbejdet med børn, unge og familier. er udadvendt og god til...
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:25. februar 2019

CIM Warranty Head

VESTAS WIND SYSTEMS A/S

Ringkøbing
Are you ready to lead and further develop a finance team supporting our Continuous Improvement area? Do you possess the ability to maintain the holistic overview and set the direction whilst at the same time enjoy diving into the actual work yoursel...
Indrykket:11. februar 2019
Udløbsdato:26. februar 2019