Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi søger en passioneret ferierådgiver

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329822348Phoenix-915ce8b012018-05-30T00:00:00Vi søger en passioneret ferierådgiver

- til vores kontor i Blåvand

Vi er på udkig efter en ny ferierådgiver til vores team. Et vigtigt krav er, at du kan begå dig på tysk, og det er en fordel hvis du allerede har kendskab til branchen.

Der er masser af gode grunde til at blive en del af Esmark-teamet. Her får du blot nogle af dem:

Selvom vores hverdag ofte foregår i højt tempo, er vi helt nede på jorden. Vi er alle en del af et fantastisk og sprudlende team og det er en af de ting, der gør vores arbejdsmiljø så rart at være i.

Vi har altid et smil på læben, vi er udadvendte, engagerede, og vi brænder for vores arbejde. Vi er altid friske på nye udfordringer og lægger stor vægt på det sociale, så alle esmakkere har det godt.

Hos os får du ikke kun et helt bundt fantastiske kolleger (hvis ikke verdens bedste :-)), men også en spændende og farverig hverdag spækket med nye udfordringer og positive oplevelser.

Hvis du vil være med til at give vores gæster verdens bedste ferie, indebærer det blandt andet følgende opgaver:

  • Servicering af vores husejere og gæster på telefon, e-mail eller ved personlig henvendelse på kontoret
  • Ordrebehandling
  • Rådgivning af gæster i forhold til ferien
  • Hurtig og effektiv afhjælpning af eventuelle problemer
  • Diverse ad hoc-opgaver

Lyder det som noget for dig? Så send ansøgning, CV og relevante bilag til job@esmark.dk – gerne hurtigst muligt, da vi løbende kalder ind til samtale. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte bureauchef Regina Sørensen på tlf. 69 15 96 70.

Esmark Feriehusudlejning blev grundlagt i 1965 og vi har i mere end 50 år givet vores gæster uforglemmelige ferieminder på deres sommerhusferie ved Vesterhavet.

Vi elsker mennesker og det smitter af, ikke blot på bundlinjen, men i høj grad også på vores mange gæster, som kommer igen år efter år. I hverdagen hjælper vores 4 kerneværdier nærvær, passion, ansvar og fællesskab os med at levere serviceoplevelser i særklasse til både husejere, feriegæster og samarbejdspartnere.

Har du lyst til at møde vores passionerede medarbejderteam?

Så kig forbi os på esmark.dk.

2018-07-26T00:50:21.520 - til vores kontor i Blåvand Vi er på udkig efter en ny ferierådgiver til vores team. Et vigtigt krav er, at du kan begå dig på tysk, og det er en fordel hvis du allerede har kendskab til branchen. Der er masser af gode grunde til at blive en del af Esmark-teamet. Her får du blot nogle af dem: Selvom vores hverdag ofte foregår i højt tempo, er vi helt nede på jorden. Vi er alle en del af et fantastisk og sprudlende team og det er en af de ting, der gør vores arbejdsmiljø så rart at være i. Vi har altid et smil på læben, vi er udadvendte, engagerede, og vi brænder for vores arbejde. Vi er altid friske på nye udfordringer og lægger stor vægt på det sociale, så alle esmakkere har det godt. Hos os får du ikke kun et helt bundt fantastiske kolleger (hvis ikke verdens bedste :-)), men også en spændende og farverig hverdag spækket med nye udfordringer og positive oplevelser. Hvis du vil være med til at give vores gæster verdens bedste ferie, indebærer det blandt andet følgende opgaver: Servicering af vores husejere og gæster på telefon, e-mail eller ved personlig henvendelse på kontoret Ordrebehandling Rådgivning af gæster i forhold til ferien Hurtig og effektiv afhjælpning af eventuelle problemer Diverse ad hoc-opgaver Lyder det som noget for dig? Så send ansøgning, CV og relevante bilag til job@esmark.dk gerne hurtigst muligt, da vi løbende kalder ind til samtale. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte bureauchef Regina Sørensen på tlf. 69 15 96 70. Esmark Feriehusudlejning blev grundlagt i 1965 og vi har i mere end 50 år givet vores gæster uforglemmelige ferieminder på deres sommerhusferie ved Vesterhavet. Vi elsker mennesker og det smitter af, ikke blot på bundlinjen, men i høj grad også på vores mange gæster, som kommer igen år efter år. I hverdagen hjælper vores 4 kerneværdier nærvær, passion, ansvar og fællesskab os med at levere serviceoplevelser i særklasse til både husejere, feriegæster og samarbejdspartnere. Har du lyst til at møde vores passionerede medarbejderteam? Så kig forbi os på esmark.dk.11Jobnet915ce8b0100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-25T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-Skjern3273260Esmark Feriehusudlejning A/S11Houstrupvej 246830Nørre NebelDKDanmark0
job@esmark.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent580901JobNet48322651000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=915ce8b0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=915ce8b0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=915ce8b0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=915ce8b0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/11.jpgØnsker du et spændende job som Rådgiver? Hos Esmark Feriehusudlejning A/S tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008011Dansk3Læse/ tale938854Rådgiver5Kontor og administration355304060Regina Sørensenjob@esmark.dkDKDanmarkDKDanmark330006208Barselsvikar for socialrådgiver til Familieafdelingens AnbringelsesteamBasic I Billund Kommune er vi ambitiøse i arbejdet med børn, unge og deres familier. Din profil Vi søger en medarbejder, som: ER FAGLIGT DYGTIG har menneskelig modenhed og engagement i arbejdet med børn, unge og familier. er udadvendt og god til at skabe kontakter er god til systematisk helhedsorienteret sagsarbejde kan arbejde selvstændigt og struktureret i en travl hverdag kan vurdere og prioritere opgaver og indsatser - både fagligt og ressourcemæssigt er fagligt kreativ og kan tænke i alternative muligheder er fleksibel og kan indgå i et fagligt og tværfagligt samarbejde har gode formuleringsevner, både mundtligt og skriftligt er refleksiv praktiker En kollega, som socialt kan bidrage i Anbringelsesteamet, og den samlede afdeling, med motivation, faglighed og en positiv tilgang til arbejdet. Din nye arbejdsplads Billund Kommune er en arbejdsplads med højt til loftet og med en værdibaseret personalepolitik. Vi arbejder efter de fælles værdier dialog, udvikling og respekt. Vores tilgang til børn, unge og familier tager udgangspunkt i en målsætning om at sikre inddragelse, ejerskab, kvalitet, sammenhæng og dialog. Organisatorisk er Familieafdelingen sammen med Sundhedsplejen, Tandplejen, PPR og Familieindsatsen og Ungeenheden. Familieafdelingens målgruppe er børn og unge som er omfattet af Servicelovens § 52. kap 11. Vi har opbygget en række velfungerende forebyggende og behandlende foranstaltninger, som er forankret i lokalområdet. Fælles for alle medarbejdere er, at vi har en anerkendende tilgang og tager udgangspunkt i barnets og familiens ressourcer og kompetencer. Vi har fokus på tidlige og målrettede indsatser og arbejder i høj grad på tværs af forskellige faggrupper. Vores mål er, med udgangspunkt i barnets behov, at skabe sammenhæng i indsatsen og tænkningen omkring arbejdet med børn og familier. Vi har fokus på borgerinddragende metoder. Om jobbet Anbringelsesteamets opgaver består blandt andet i at iværksætte og følge op på anbringelser, udarbejdelse af indstillinger til Børn & Unge udvalget samt yde rådgivning og vejledning til børn, unge og deres forældre. Anbringelsesteamet udarbejder handleplaner, afholder børnesamtaler og træffer afgørelser omkring samvær. Der er fokus på at sikre en sammenhængende og helhedsorienteret indsats for børnene. Tæt samarbejde med plejefamilier, biologiske familier, netværk, anbringelseskonsulenter samt interne og eksterne samarbejdspartnere vægtes højt. Du vil komme til at indgå i et velfungerende anbringelsesteam bestående af 4 socialrådgivere og 2 anbringelseskonsulenter. Vi tilbyder En dynamisk arbejdsplads med humor, arbejdsglæde og meget varierede arbejdsopgaver En afdeling med et højt fagligt niveau Faglig støtte og opbakning fra kolleger og ledelse Mange kompetente kolleger og samarbejdspartnere Faglige udfordringer med ansvar Gode udviklingsmuligheder Vil du vide mere? Er du velkommen til at kontakte leder: Kirsten Sejer Pedersen på 24831841 Du kan også læse mere om os på www.billund.dk familie. Løn Løn iht. gældende overenskomst, med mulighed for at forhandle funktions- kvalifikationsløn. Tiltrædelse 1. juni 2019 Ansættelse 34 timer pr. uge Ansøgningsfrist D. 25. april 2019 kl. 23.59 Ansættelsessamtaler afholdes d. 29. maj 2019 i Familieindsatsen, Gl Vejlevej 15, Grindsted
I Billund Kommune er vi ambitiøse i arbejdet med børn, unge og deres familier.  
 
 
Din profil  
Vi søger en medarbejder, som:  
ER FAGLIGT DYGTIG  
  • har menneskelig modenhed og engagement i arbejdet med børn, unge og familier.  
  • er udadvendt og god til at skabe kontakter  
  • er god til systematisk helhedsorienteret sagsarbejde  
  • kan arbejde selvstændigt og struktureret i en travl hverdag  
  • kan vurdere og prioritere opgaver og indsatser - både fagligt og ressourcemæssigt  
  • er fagligt kreativ og kan tænke i alternative muligheder  
  • er fleksibel og kan indgå i et fagligt og tværfagligt samarbejde  
  • har gode formuleringsevner, både mundtligt og skriftligt  
  • er refleksiv praktiker  
  • En kollega, som socialt kan bidrage i Anbringelsesteamet, og den samlede afdeling, med motivation, faglighed og en positiv tilgang til arbejdet.  
 
Din nye arbejdsplads  
Billund Kommune er en arbejdsplads med højt til loftet og med en værdibaseret personalepolitik.  
Vi arbejder efter de fælles værdier; dialog, udvikling og respekt.  
Vores tilgang til børn, unge og familier tager udgangspunkt i en målsætning om at sikre inddragelse, ejerskab, kvalitet, sammenhæng og dialog.  
Organisatorisk er Familieafdelingen sammen med Sundhedsplejen, Tandplejen, PPR og Familieindsatsen og Ungeenheden.  
 
Familieafdelingens målgruppe er børn og unge som er omfattet af Servicelovens § 52. kap 11.  
Vi har opbygget en række velfungerende forebyggende og behandlende foranstaltninger, som er forankret i lokalområdet.  
Fælles for alle medarbejdere er, at vi har en anerkendende tilgang og tager udgangspunkt i barnets og familiens ressourcer og kompetencer. Vi har fokus på tidlige og målrettede indsatser og arbejder i høj grad på tværs af forskellige faggrupper. Vores mål er, med udgangspunkt i barnets behov, at skabe sammenhæng i indsatsen og tænkningen omkring arbejdet med børn og familier. Vi har fokus på borgerinddragende metoder.  
 
Om jobbet  
Anbringelsesteamets opgaver består blandt andet i at iværksætte og følge op på anbringelser, udarbejdelse af indstillinger til Børn & Unge udvalget samt yde rådgivning og vejledning til børn, unge og deres forældre.  
Anbringelsesteamet udarbejder handleplaner, afholder børnesamtaler og træffer afgørelser omkring samvær. Der er fokus på at sikre en sammenhængende og helhedsorienteret indsats for børnene.  
Tæt samarbejde med plejefamilier, biologiske familier, netværk, anbringelseskonsulenter samt interne og eksterne samarbejdspartnere vægtes højt.  
 
Du vil komme til at indgå i et velfungerende anbringelsesteam bestående af 4 socialrådgivere og 2 anbringelseskonsulenter.  
 
Vi tilbyder  
  • En dynamisk arbejdsplads med humor, arbejdsglæde og meget varierede arbejdsopgaver  
  • En afdeling med et højt fagligt niveau  
  • Faglig støtte og opbakning fra kolleger og ledelse  
  • Mange kompetente kolleger og samarbejdspartnere  
  • Faglige udfordringer med ansvar  
  • Gode udviklingsmuligheder  
 
Vil du vide mere?  
Er du velkommen til at kontakte leder: Kirsten Sejer Pedersen på 24831841  
 
Du kan også læse mere om os på www.billund.dk/familie.  
 
Løn  
Løn iht. gældende overenskomst, med mulighed for at forhandle funktions-/kvalifikationsløn.  
 
Tiltrædelse  
1. juni 2019  
 
Ansættelse  
34 timer pr. uge  
 
Ansøgningsfrist  
D. 25. april 2019 kl. 23.59  
 
 
Ansættelsessamtaler afholdes d. 29. maj 2019 i Familieindsatsen, Gl Vejlevej 15, Grindsted  
 
ORS/Small/71f026c9_logo.pngFamilieafdelingGrindsted2019-04-12T11:01:33.1672019-04-25T00:00:00
330010676Socialrådgiver til IUC, Introduktion og udviklingngscenter, Vejen kommuneBasic Introduktion og Udviklingscentret, Team Myndighed, søger pr. 1. august 2019 en socialrådgiver til et barselsvikariat på 30 timer pr. uge. Team Myndighed er en del af IUC i Vejen Kommune. Vores primære målgruppe er flygtningefamilier med børn op til 18 år, unge uledsagede og unge med efterværn. Vores kerneopgave består i, at støtte og vejlede nye flygtninge, der har fået opholdstilladelse i Danmark. Vi arbejder med afsæt i Vejen kommunes værdier NASA Nytænkende, Anerkendelse, Sammenhæng og Ansvar. Vi tilbyder: En stilling hvor du har mulighed for at udvikle alle dine faglige kompetencer som socialrådgiver. Dine faglige kompetencer vil blive sat i spil da du får muligheden for at arbejde med myndighedsopgaver i forbindelse med børn og unge sager, hvilket bliver din primære opgave. Derudover tilbyder vi en stilling hvor du har forskelligartede råd og vejledningsopgaver samt mulighed for, at være med til at udvikle projekter som understøtter at vores målgruppe kommer tættere på arbejdsmarkedet. Du vil få din egen sagsstamme hvor du må forvente at arbejde med følgende: Behandling af underretninger Udarbejdelse af børnefaglige undersøgelser og handleplaner Træffe afgørelser omkring foranstaltninger samt opfølgning Anbringelser af unge uledsagede samt tilsyn Bevillinger af § 11 Råd og vejledning i vores Åbne rådgivning Indgå i diverse projekter samt udvikling heraf Råd og vejledningsopgaver Hvem er du: Du er uddannet socialrådgiver og har erfaring med myndighedsarbejdet samt erfaring med at arbejde systematisk med målgruppen børn og unge. Du kan lide at tage ansvar og arbejde selvstændigt med opgaverne, men er samtidig en del af et team, hvor inddragelse og anerkendelse er afgørende for arbejdsglæden. Det vil være en fordel at du: kan navigere i en travl og til tider omskiftelig hverdag. har flair for kommunikation på alle niveauer - både i skrift og tale. kendskab til lov om social service samt integrationsloven har mod på at arbejde med forskellig former for tolkning i opgaveløsningerne. har erfaring med flerkulturelt socialt arbejde. har lyst til at indgå i en medarbejdergruppe, hvor højt humør og fællesskab vægtes højt. at du er i stand til at skelne mellem din rolle som myndighedsrådgiver og almen relations arbejde i forbindelse med råd og vejledningsopgaver. Løn- og ansættelsesvilkår: Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Stillingen er et barselsvikariat på 30 timer i en begrænset periode frem til 31.07.20. Tiltrædelse pr. 01.08.19 eller snarest herefter. Ansøgningsfrist: tirsdag d. 13.05.19 kl. 08.00 Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Saml gerne alle dokumenter i en pdf-fil inden den vedhæftes. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe uønsket post. Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag d. 22.05.19 og torsdag d. 23.05.19 For yderligere spørgsmål kan du kontakte, Myndighedskoordinator Karen Berg, tlf. 79 96 51 22 mobil 23 26 19 66. Du kan også søge yderligere oplysninger om os på Vejen Kommunes hjemmeside. https: integrationen.inst.vejen.dk ny-i-vejen integrationen-vejen-kommune Overvejer du at flytte til Vejen? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på http: flyttilvejen.dk
Introduktion og Udviklingscentret, Team Myndighed, søger pr. 1. august 2019  en socialrådgiver til et barselsvikariat på 30 timer pr. uge.   
 
Team Myndighed er en del af IUC i Vejen Kommune. Vores primære målgruppe er flygtningefamilier med børn op til 18 år, unge uledsagede og unge med efterværn. Vores kerneopgave består i, at støtte og vejlede nye flygtninge, der har fået opholdstilladelse i Danmark.  
 
Vi arbejder med afsæt i Vejen kommunes værdier NASA; Nytænkende,  Anerkendelse,  Sammenhæng og Ansvar.        
 
Vi tilbyder:
 
En stilling hvor du har mulighed for at udvikle alle dine faglige kompetencer som socialrådgiver. Dine faglige kompetencer vil blive sat i spil da du får muligheden for at arbejde med myndighedsopgaver i forbindelse med børn og unge sager, hvilket bliver din primære opgave. Derudover tilbyder vi en stilling hvor du har forskelligartede råd og vejledningsopgaver samt mulighed for, at være med til at udvikle projekter som understøtter at vores målgruppe kommer tættere på arbejdsmarkedet. 
 
Du vil få din egen sagsstamme hvor du må forvente at arbejde med følgende: 
 
  • Behandling af underretninger  
  • Udarbejdelse af børnefaglige undersøgelser og handleplaner 
  • Træffe afgørelser omkring foranstaltninger samt opfølgning 
  • Anbringelser af unge uledsagede samt tilsyn 
  • Bevillinger af § 11 
  • Råd og vejledning i vores ”Åbne rådgivning” 
  • Indgå i diverse projekter samt udvikling heraf  
  • Råd og vejledningsopgaver 
 
Hvem er du:        
 
Du er uddannet socialrådgiver og har erfaring med myndighedsarbejdet samt erfaring med at arbejde systematisk med målgruppen børn og unge. Du kan lide at tage ansvar og arbejde selvstændigt med opgaverne, men er samtidig en del af et team, hvor inddragelse og anerkendelse er afgørende for arbejdsglæden.
 
Det vil være en fordel at du: 
 
  • kan navigere i en travl og til tider omskiftelig hverdag. 
  • har flair for kommunikation på alle niveauer - både i skrift og tale. 
  • kendskab til lov om social service samt integrationsloven 
  • har mod på at arbejde med forskellig former for tolkning i opgaveløsningerne. 
  • har erfaring med flerkulturelt socialt arbejde.  
  • har lyst til at indgå i en medarbejdergruppe, hvor højt humør og fællesskab vægtes højt. 
  • at du er i stand til at skelne mellem din rolle som myndighedsrådgiver og almen relations arbejde i forbindelse med råd og vejledningsopgaver. 
 
Løn- og ansættelsesvilkår:
                                                                                                                                                                                         
Løn – og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Stillingen er et barselsvikariat på 30 timer i en begrænset periode frem til 31.07.20. 
 
Tiltrædelse pr. 01.08.19 eller snarest herefter. 
 
Ansøgningsfrist: tirsdag d. 13.05.19 kl. 08.00 
 
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”.  Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Saml gerne alle dokumenter i en pdf-fil inden den vedhæftes. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe uønsket post. 
 
Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag d. 22.05.19 og torsdag d. 23.05.19 
 
For yderligere spørgsmål kan du kontakte, Myndighedskoordinator Karen Berg, tlf. 79 96 51 22/ mobil 23 26 19 66. Du kan også søge yderligere oplysninger om os på Vejen Kommunes hjemmeside. https://integrationen.inst.vejen.dk/ny-i-vejen/integrationen-vejen-kommune/  
 
Overvejer du at flytte til Vejen? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på http://flyttilvejen.dk
ORS/Small/f7f90516_logo.pngBeskæftigelses- og UdviklingsCenterVejen2019-04-24T15:16:06.5032019-05-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Barselsvikar for socialrådgiver til Familieafdelingens Anbringelsesteam

Familieafdeling

Grindsted
I Billund Kommune er vi ambitiøse i arbejdet med børn, unge og deres familier. Din profil Vi søger en medarbejder, som: ER FAGLIGT DYGTIG har menneskelig modenhed og engagement i arbejdet med børn, unge og familier. er udadvendt og god til at skabe ...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:25. april 2019

Socialrådgiver til IUC, Introduktion og udviklingngscenter, Vejen kommune

Beskæftigelses- og UdviklingsCenter

Vejen
Introduktion og Udviklingscentret, Team Myndighed, søger pr. 1. august 2019 en socialrådgiver til et barselsvikariat på 30 timer pr. uge. Team Myndighed er en del af IUC i Vejen Kommune. Vores primære målgruppe er flygtningefamilier med børn op til ...
Indrykket:24. april 2019
Udløbsdato:13. maj 2019