Vi søger en rådgiver til Familierådgivningen, Afsnit for børn.

Kan du skabe selvværd og sammenhæng for familierne?

I Kolding Kommune møder vi hver enkelt barn, ung og familie som dem de er. Og vi starter med at stille spørgsmål frem for at give svar.

Kan du skabe trygge relationer og sammen med borgerne finde en meningsfuld vej frem – så er du lige præcis den kollega, vi har brug for.

 

Vi kan tilbyde:

Et selvstændigt, afvekslende, krævende og spændende job.

 

Vi arbejder ud fra Kolding Kommunes vision om Borgerens centrum og Senior- og Socialforvaltningens vision om Selvværd og Sammenhæng.

 

Vi er dygtige, kompetente og meget engagerede kolleger.

Vi tilbyder ekstern supervision, og gode muligheder for fagpersonlig udvikling i stillingen.

 

Arbejdstid:

37 timer pr. uge.

 

Ansættelsestidspunkt:

Juli 2019.

Funktioner i Familierådgivningen:

  • At arbejde ud fra vores vision om Borgerens centrum, samt selvværd og sammenhæng i alt hvad du siger og gør - både i det administrative arbejde og i kontakten med borgeren
  • Rådgivning og vejledning
  • At arbejde inddragende og helhedsorienteret samt ud fra lov om social service; med udarbejdelse af børnefaglige undersøgelser, handleplaner samt iværksættelse af foranstaltninger
  • At koordinere helhedsorienterede opfølgningsmøder og skabe sammenhæng i indsatser ud fra borgerens plan
  • At sætte fællesskabet i spil, herunder at afholde familierådslagninger
  • At arbejde systematisk og have administrativ flair
  • I jobbet er der mulighed for at indgå i rådighedsvagtordning

 

Kvalifikationer og opgaver:

  • At sætte borgeren i centrum og skabe mening sammen med borgeren
  • At arbejde inddragende og skabe sammenhæng
  • At arbejde helhedsorienteret
  • Uddannet socialrådgiver eller socialformidler
  • Fortrolig med relevant lovgivning på området
  • Gerne relevant erfaring inden for børne- og ungeområdet
  • Har systematisk overblik over det administrative arbejde
  • Kan om nødvendigt påtage sig myndighedsrollen
  • Er fortrolig med brugen af IT, herunder DUBU
  • Har kendskab til socialfaglig metode, ICS
  • Bidrager til godt kollegaskab og godt arbejdsmiljø

Hvem er vi?

  • Afsnit for børn er 18 rådgivere som primært arbejder med børn i aldersgruppen 0-13 år, 3 administrative medarbejdere, samt Visitation, Familiepleje og Skoledaginstitutions rådgivere, faglig koordinator samt afsnitschef.
  • Familierådgivningen er en del af Socialforvaltningen og består af Afsnit for Børn og Afsnit for Unge samt Børnehandicap.

I Socialforvaltningen har vi en klar vision: Selvværd og Sammenhæng i alt hvad du siger og gør. Det er en vision, som vi kan opfylde ved altid at have en adfærd, der afspejler forvaltningens leveregler, som er: 

  • Tal et sprog alle mennesker forstår
  • Alt indenfor din radar er dit ansvar
  • Det er borgerens plan/aftale
  • Sæt fællesskabet i spil
  • Gå borgeren i møde.

Du kan læse mere om visionen, levereglerne og Socialforvaltningen her:

https://www.kolding.dk/images/dokumenter/Om_kommunen/Organisation/Socialforvaltningen/Introduktion_til_Socialforvaltningen_maj_2019.pdf

Vi er på udkig efter en kollega, der tænker: ”Yes – det er lige mig, det brænder jeg for!” Så hvis det er dig, så vent ikke men send os en ansøgning. Du er også velkommen til at kontakte afsnitschef Anne Dorte Bloch tlf. 7979 2792 eller faglig koordinator Anna Karina B. Jørgensen tlf. 7979 2693 for at høre mere om stillingen, og hvem vi er.

 

Ansøgningsfrist:

Onsdag den 19. juni 2019.

Bemærk at ansættelsessamtaler bliver afholdt tirsdag den 25. juni 2019.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse.

Ansøgningen sendes elektronisk via knappen ”Send ansøgning” under stillingsannoncen.

 

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033689Phoenix-5ff5218912019-05-28T18:01:03.197Vi søger en rådgiver til Familierådgivningen, Afsnit for børn.

Kan du skabe selvværd og sammenhæng for familierne?

I Kolding Kommune møder vi hver enkelt barn, ung og familie som dem de er. Og vi starter med at stille spørgsmål frem for at give svar.

Kan du skabe trygge relationer og sammen med borgerne finde en meningsfuld vej frem – så er du lige præcis den kollega, vi har brug for.

 

Vi kan tilbyde:

Et selvstændigt, afvekslende, krævende og spændende job.

 

Vi arbejder ud fra Kolding Kommunes vision om Borgerens centrum og Senior- og Socialforvaltningens vision om Selvværd og Sammenhæng.

 

Vi er dygtige, kompetente og meget engagerede kolleger.

Vi tilbyder ekstern supervision, og gode muligheder for fagpersonlig udvikling i stillingen.

 

Arbejdstid:

37 timer pr. uge.

 

Ansættelsestidspunkt:

Juli 2019.

Funktioner i Familierådgivningen:

  • At arbejde ud fra vores vision om Borgerens centrum, samt selvværd og sammenhæng i alt hvad du siger og gør - både i det administrative arbejde og i kontakten med borgeren
  • Rådgivning og vejledning
  • At arbejde inddragende og helhedsorienteret samt ud fra lov om social service; med udarbejdelse af børnefaglige undersøgelser, handleplaner samt iværksættelse af foranstaltninger
  • At koordinere helhedsorienterede opfølgningsmøder og skabe sammenhæng i indsatser ud fra borgerens plan
  • At sætte fællesskabet i spil, herunder at afholde familierådslagninger
  • At arbejde systematisk og have administrativ flair
  • I jobbet er der mulighed for at indgå i rådighedsvagtordning

 

Kvalifikationer og opgaver:

  • At sætte borgeren i centrum og skabe mening sammen med borgeren
  • At arbejde inddragende og skabe sammenhæng
  • At arbejde helhedsorienteret
  • Uddannet socialrådgiver eller socialformidler
  • Fortrolig med relevant lovgivning på området
  • Gerne relevant erfaring inden for børne- og ungeområdet
  • Har systematisk overblik over det administrative arbejde
  • Kan om nødvendigt påtage sig myndighedsrollen
  • Er fortrolig med brugen af IT, herunder DUBU
  • Har kendskab til socialfaglig metode, ICS
  • Bidrager til godt kollegaskab og godt arbejdsmiljø

Hvem er vi?

  • Afsnit for børn er 18 rådgivere som primært arbejder med børn i aldersgruppen 0-13 år, 3 administrative medarbejdere, samt Visitation, Familiepleje og Skoledaginstitutions rådgivere, faglig koordinator samt afsnitschef.
  • Familierådgivningen er en del af Socialforvaltningen og består af Afsnit for Børn og Afsnit for Unge samt Børnehandicap.

I Socialforvaltningen har vi en klar vision: Selvværd og Sammenhæng i alt hvad du siger og gør. Det er en vision, som vi kan opfylde ved altid at have en adfærd, der afspejler forvaltningens leveregler, som er: 

  • Tal et sprog alle mennesker forstår
  • Alt indenfor din radar er dit ansvar
  • Det er borgerens plan/aftale
  • Sæt fællesskabet i spil
  • Gå borgeren i møde.

Du kan læse mere om visionen, levereglerne og Socialforvaltningen her:

https://www.kolding.dk/images/dokumenter/Om_kommunen/Organisation/Socialforvaltningen/Introduktion_til_Socialforvaltningen_maj_2019.pdf

Vi er på udkig efter en kollega, der tænker: ”Yes – det er lige mig, det brænder jeg for!” Så hvis det er dig, så vent ikke men send os en ansøgning. Du er også velkommen til at kontakte afsnitschef Anne Dorte Bloch tlf. 7979 2792 eller faglig koordinator Anna Karina B. Jørgensen tlf. 7979 2693 for at høre mere om stillingen, og hvem vi er.

 

Ansøgningsfrist:

Onsdag den 19. juni 2019.

Bemærk at ansættelsessamtaler bliver afholdt tirsdag den 25. juni 2019.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse.

Ansøgningen sendes elektronisk via knappen ”Send ansøgning” under stillingsannoncen.

 

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

Kan du skabe selvværd og sammenhæng for familierne? I Kolding Kommune møder vi hver enkelt barn, ung og familie som dem de er. Og vi starter med at stille spørgsmål frem for at give svar. Kan du skabe trygge relationer og sammen med borgerne finde en meningsfuld vej frem så er du lige præcis den kollega, vi har brug for. Vi kan tilbyde: Et selvstændigt, afvekslende, krævende og spændende job. Vi arbejder ud fra Kolding Kommunes vision om Borgerens centrum og Senior- og Socialforvaltningens vision om Selvværd og Sammenhæng. Vi er dygtige, kompetente og meget engagerede kolleger. Vi tilbyder ekstern supervision, og gode muligheder for fagpersonlig udvikling i stillingen. Arbejdstid: 37 timer pr. uge. Ansættelsestidspunkt: Juli 2019. Funktioner i Familierådgivningen: At arbejde ud fra vores vision om Borgerens centrum, samt selvværd og sammenhæng i alt hvad du siger og gør - både i det administrative arbejde og i kontakten med borgeren Rådgivning og vejledning At arbejde inddragende og helhedsorienteret samt ud fra lov om social service med udarbejdelse af børnefaglige undersøgelser, handleplaner samt iværksættelse af foranstaltninger At koordinere helhedsorienterede opfølgningsmøder og skabe sammenhæng i indsatser ud fra borgerens plan At sætte fællesskabet i spil, herunder at afholde familierådslagninger At arbejde systematisk og have administrativ flair I jobbet er der mulighed for at indgå i rådighedsvagtordning Kvalifikationer og opgaver: At sætte borgeren i centrum og skabe mening sammen med borgeren At arbejde inddragende og skabe sammenhæng At arbejde helhedsorienteret Uddannet socialrådgiver eller socialformidler Fortrolig med relevant lovgivning på området Gerne relevant erfaring inden for børne- og ungeområdet Har systematisk overblik over det administrative arbejde Kan om nødvendigt påtage sig myndighedsrollen Er fortrolig med brugen af IT, herunder DUBU Har kendskab til socialfaglig metode, ICS Bidrager til godt kollegaskab og godt arbejdsmiljø Hvem er vi? Afsnit for børn er 18 rådgivere som primært arbejder med børn i aldersgruppen 0-13 år, 3 administrative medarbejdere, samt Visitation, Familiepleje og Skoledaginstitutions rådgivere, faglig koordinator samt afsnitschef. Familierådgivningen er en del af Socialforvaltningen og består af Afsnit for Børn og Afsnit for Unge samt Børnehandicap. I Socialforvaltningen har vi en klar vision: Selvværd og Sammenhæng i alt hvad du siger og gør. Det er en vision, som vi kan opfylde ved altid at have en adfærd, der afspejler forvaltningens leveregler, som er: Tal et sprog alle mennesker forstår Alt indenfor din radar er dit ansvar Det er borgerens plan aftale Sæt fællesskabet i spil Gå borgeren i møde. Du kan læse mere om visionen, levereglerne og Socialforvaltningen her: https: www.kolding.dk images dokumenter Om_kommunen Organisation Socialforvaltningen Introduktion_til_Socialforvaltningen_maj_2019.pdf Vi er på udkig efter en kollega, der tænker: Yes det er lige mig, det brænder jeg for! Så hvis det er dig, så vent ikke men send os en ansøgning. Du er også velkommen til at kontakte afsnitschef Anne Dorte Bloch tlf. 7979 2792 eller faglig koordinator Anna Karina B. Jørgensen tlf. 7979 2693 for at høre mere om stillingen, og hvem vi er. Ansøgningsfrist: Onsdag den 19. juni 2019. Bemærk at ansættelsessamtaler bliver afholdt tirsdag den 25. juni 2019. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse. Ansøgningen sendes elektronisk via knappen Send ansøgning under stillingsannoncen. Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.10Phoenix5ff52189101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1371&ProjectId=145364&DepartmentId=20155&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3536836Socialforvaltningen11Nicolaiplads 66000KoldingDKDanmarkORS/5ff52189_logo.pngORS/Small/5ff52189_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent769468KoldingMinimum14536400028-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5ff52189https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5ff52189https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5ff52189&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5ff52189&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/7.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Kontor og administration?12008001Dansk3Læse/ tale938854Rådgiver5Kontor og administration361938047akbr@kolding.dkDanmarkDanmark3300376381½-årig projektstilling som administrativ projektmedarbejder ved PPR Kolding KommuneBasic Arbejdssted: PPR Kolding Kommune Arbejdstid: 37 timer Ansættelsestidspunkt: 15. september 2019 - 31. december 2020 Vi søger en projektmedarbejder til varetagelse af de administrative projektunderstøttende opgaver forbundet med projekt Forebyggende PPR-indsats, så mistrivsel kommes i forkøbet, sårbarheder håndteres og ressourcer udvikles . Projektet er et 3-årigt projekt under Socialstyrelsen. Projektet, som startede i foråret 2018 er nu godt i gang, og projektets tre indsatser sikret en god implementering i PPR og hos vores samarbejdspartnere sundhedsplejen, skoler og dagtilbud samt socialområdet. Jobbeskrivelse: Din opgave bliver at understøtte den projekttekniske side af projektet i forhold til drift, fortsat implementering og afsluttende evaluering, herunder effektevaluering. Som projektsekretær skal du forestå understøttelse af projektledelsen og de tre projektgrupper via formulering af dagsordener, bilag og referater, og du er den, der gennemfører og har det daglige ansvar for evalueringer og effektmålinger. Via et godt overblik over fremdriften i projektets tre indsatser og fokus på vores forpligtelser ind mod Socialstyrelsen skal du understøtte, at vi når i mål med projektets mål på kort, mellemlang og lang sigt. Du bringer din viden om dataindsamling og dataevaluering på 0-18-årsområdet i spil i de løbende drøftelser af samspillet mellem valg af faglige metoder og effektmålinger. Jobbet forudsætter en god portion selvstændighed, nysgerrighed, drive og vedholdenhed samt ikke mindst et udtalt overblik, systematik og opfølgning. Det vil også være en fordel at have et indblik i den kommunale virksomhed rettet mod dagtilbud og skoleområdet. Du vil referere direkte til ledelsen på PPR og få opgaver i forhold til projektet og andre forefaldende administrative opgaver. Hvad kan vi tilbyde: En professionel arbejdsplads med engagerede og dygtige medarbejdere Et godt kollegialt samarbejde i et selvuhøjtideligt miljø Et spændende job med stor indflydelse på egen arbejdshverdag Vi forventer, at du: Er ansvarsbevidst, struktureret og god til at bevare overblikket Kan arbejde selvstændigt Har en konstruktiv indstilling og gå på mod, der smitter af på dit samarbejde på tværs i organisationen Har et velfunderet grundlag for at gennemføre dataindsamling og databehandling, effektmålinger og effektevalueringer, herunder kan vejlede PPR omkring metodiske valg i forhold hertil. Er en habil bruger af Acadre, Excel og Surveyxact Løn: Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst. Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til: Leder af PPR Birgitte Østerlund Aagaard, tlf.: 3089 7894 Ansøgning sendes elektronisk via knappen Ansøg . Ansøgningsfrist: 15. juli 2019 kl. 24.00 Ansættelsessamtaler: 12. september 2019 Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

Arbejdssted: PPR Kolding Kommune

Arbejdstid: 37 timer

Ansættelsestidspunkt: 15. september 2019 - 31. december 2020

 

Vi søger en projektmedarbejder til varetagelse af de administrative projektunderstøttende opgaver forbundet med projekt ”Forebyggende PPR-indsats, så mistrivsel kommes i forkøbet, sårbarheder håndteres og ressourcer udvikles”. Projektet er et 3-årigt projekt under Socialstyrelsen.

 

Projektet, som startede i foråret 2018 er nu godt i gang, og projektets tre indsatser sikret en god implementering i PPR og hos vores samarbejdspartnere – sundhedsplejen, skoler og dagtilbud samt socialområdet.

 

Jobbeskrivelse:

 

Din opgave bliver at understøtte den projekttekniske side af projektet i forhold til drift, fortsat implementering og afsluttende evaluering, herunder effektevaluering. Som projektsekretær skal du forestå understøttelse af projektledelsen og de tre projektgrupper via formulering af dagsordener, bilag og referater, og du er den, der gennemfører og har det daglige ansvar for evalueringer og effektmålinger.

 

Via et godt overblik over fremdriften i projektets tre indsatser og fokus på vores forpligtelser ind mod Socialstyrelsen skal du understøtte, at vi når i mål med projektets mål på kort, mellemlang og lang sigt. Du bringer din viden om dataindsamling og dataevaluering på 0-18-årsområdet i spil i de løbende drøftelser af samspillet mellem valg af faglige metoder og effektmålinger.

 

Jobbet forudsætter en god portion selvstændighed, nysgerrighed, drive og vedholdenhed samt ikke mindst et udtalt overblik, systematik og opfølgning. Det vil også være en fordel at have et indblik i den kommunale virksomhed rettet mod dagtilbud og skoleområdet.

 

Du vil referere direkte til ledelsen på PPR og få opgaver i forhold til projektet og andre forefaldende administrative opgaver.

 

Hvad kan vi tilbyde:

  • En professionel arbejdsplads med engagerede og dygtige medarbejdere
  • Et godt kollegialt samarbejde i et selvuhøjtideligt miljø
  • Et spændende job med stor indflydelse på egen arbejdshverdag

Vi forventer, at du:

  • Er ansvarsbevidst, struktureret og god til at bevare overblikket
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Har en konstruktiv indstilling og gå på mod, der smitter af på dit samarbejde på tværs i organisationen
  • Har et velfunderet grundlag for at gennemføre dataindsamling og databehandling, effektmålinger og effektevalueringer, herunder kan vejlede PPR omkring metodiske valg i forhold hertil.
  • Er en habil bruger af Acadre, Excel og Surveyxact

Løn:
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst.

 

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:

Leder af PPR Birgitte Østerlund Aagaard, tlf.: 3089 7894

 

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".

Ansøgningsfrist:
15. juli 2019 kl. 24.00

Ansættelsessamtaler:
12. september 2019

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

ORS/Small/4a61a473_logo.pngPædagogisk-Psykologisk RådgivningKolding2019-06-04T17:02:20.1772019-07-09T00:00:00
330037279Gennemgående Koordinerende Beskæftigelsesrådgivere til RessourceforløbBasic Ressourceforløb og Mentor søger 2 socialrådgivere socialformidlere.Begge stillinger er på 37 timer, som udgangspunkt tidsbegrænset et år. Trives du med mange forskellige opgaver, travlhed og forandringer og i et miljø med høj faglighed og gode kolleger. Brænder du for at rådgive og motiverer ressourceforløbsborgere hen imod beskæftigelse eller uddannelse. Drives du af, at skabe resultater sammen med de borgere du møder og dine kolleger. Så er du måske vores nye kollega der sammen med os vil løfte en spændende, udfordrende og central opgave hos Ressourceforløb og Mentor. Du vil blive en del af en faglig stærk og systematisk arbejdende afdeling. Vi har fokus på udvikling af vores faglighed og arbejdsgange i forhold til de konkrete resultatmål.Det har vi, fordi vi arbejder målrettet med, at finde ressourcer og løsninger i forhold til de udfordringer de borgere, der er indstillet til ressourceforløb, har.Vi er iderige, nysgerrige og lægger stor vægt på uhøjtidelighed og humor i vores hverdag.Du vil blive mødt af en synlig, tilgængelig faglig ledelse, både i forhold til opfølgning på det du lykkes med og hvordan og i forhold til din trivsel og udvikling. Primære opgave.Den primære opgave i afdelingen er, at de borgere der er længst væk fra arbejdsmarkedet opnår tilknytning og fastholdelse til arbejdsmarkedet i det omfang, det er muligt. Afdelingen varetager opgaver i forhold til Ressourceforløb og Mentorindsatsen.Du vil blive placeret i Ressourceteamet, hvor dine opgaver vil være, at afholde jobsamtaler med et stærkt beskæftigelsesfokus, støtte borgerne i at gennemføre forskellige udviklingsaktiviteter, iværksætte beskæftigelsesindsatser, følge op på, og koordinere de forskellige indsatser på tværs af Jobcenter, Kommunen i øvrigt og mange andre. Din faglige profil.Du er uddannet socialrådgiver eller socialformidler, og gerne med kendskab til myndighedsopgaver i jobcentre. Det er vigtigt for os, at dukan skabe resultaterkan planlægge og bevare overblikkan koordinere og skabe retningkan samarbejde - med mangekan indgå i de forandringer og tilpasninger, der vil ske, nysgerrigt og konstruktivtkender dine faglige og menneskelige ressourcerkan bede om hjælp, hvis du oplever et behov. Kort om Ressourceforløb og Mentor.Vi er 2 velfungerende enheder, med en fælles kerneopgave og forskellige primær opgaver. Udover afdelingslederen vil du finde en faglige leder for Ressourceteamet og en faglig koordinator for Mentorindsatsen. Hvis du vil vide mere, er du meget velkommen til at kontakte:Afdelingsleder Robert Lindholm Kristensen 21546432, ellerfaglig leder Anne Mette Randers, 23486035. Lønindplacering sker i henhold til gældende overenskomst og aftalen om ny løn.Ansøgningsfrist den 26 juni 2019.Vi forventer at afvikle samtalerne i uge 27.Alene de kandidater der indkaldes får en tilbagemelding. Vi ønsker, at du tiltræder snarest mulig, senest den 1. september 2019. Om Jobcenter HorsensJobcenter Horsens er et af Danmarks største og mest udviklingsorienterede jobcentre med over 350 ansatte. Vi har det sidste år hjulpet flere end 18.000 personer, der står uden for arbejdsmarkedet, videre.I Jobcenter Horsens er vores mål, at flere skal være en del af arbejdsmarkedet, og at virksomhederne skal kunne få den arbejdskraft, de har behov for. Vi tror på, at åbenhed og samarbejde er vejen til at nå målet, og vi er kendt for at have et stærkt samarbejde med virksomheder og organisationer i lokalsamfundet.I Jobcenter Horsens har vi et erklæret mål om at arbejde efterspørgselsorienteret. Det betyder, at vi hele tiden er opmærksomme på vores omgivelsers behov særligt behovet for arbejdskraft på det lokale og regionale arbejdsmarked.Samtidig arbejder vi efter, at vores kontakt med ledige skal være jobrettet, så der hele tiden er et konkret job i sigte for den indsats, vi tilbyder.Vi er en organisation, der håndterer forandringer med stor hastighed. Derfor er det vigtigt for os, at vores ansattes kompetencer altid matcher de jobkrav, de stilles overfor. Vi har stort fokus på medarbejdernes trivsel og på et sundt og sikkert arbejdsmiljø.Læs mere om os på: www.jobcenterhorsens.dkRessourceforløb og Mentor søger 2 socialrådgivere/ socialformidlere.
Begge stillinger er på 37 timer, som udgangspunkt tidsbegrænset et år.
 
  • Trives du med mange forskellige opgaver, travlhed og forandringer og i et miljø med høj faglighed og gode kolleger.
  • Brænder du for at rådgive og motiverer ressourceforløbsborgere hen imod beskæftigelse eller uddannelse.
  • Drives du af, at skabe resultater sammen med de borgere du møder og dine kolleger.
 
Så er du måske vores nye kollega der sammen med os vil løfte en spændende, udfordrende og central opgave hos Ressourceforløb og Mentor.
 
Du vil blive en del af en faglig stærk og systematisk arbejdende afdeling. Vi har fokus på udvikling af vores faglighed og arbejdsgange i forhold til de konkrete resultatmål.
Det har vi, fordi vi arbejder målrettet med, at finde ressourcer og løsninger i forhold til de udfordringer de borgere, der er indstillet til ressourceforløb, har.
Vi er iderige, nysgerrige og lægger stor vægt på uhøjtidelighed og humor i vores hverdag.
Du vil blive mødt af en synlig, tilgængelig faglig ledelse, både i forhold til opfølgning på det du lykkes med og hvordan – og i forhold til din trivsel og udvikling.
 
Primære opgave.
Den primære opgave i afdelingen er, at de borgere der er længst væk fra arbejdsmarkedet opnår tilknytning og fastholdelse til arbejdsmarkedet i det omfang, det er muligt.
 
Afdelingen varetager opgaver i forhold til Ressourceforløb og Mentorindsatsen.
Du vil blive placeret i Ressourceteamet, hvor dine opgaver vil være, at
 
•  afholde jobsamtaler med et stærkt beskæftigelsesfokus,
•  støtte borgerne i at gennemføre forskellige udviklingsaktiviteter,
•  iværksætte beskæftigelsesindsatser,
•  følge op på, og koordinere de forskellige indsatser på tværs af Jobcenter, Kommunen i     øvrigt og mange andre.
 
Din faglige profil.
Du er uddannet socialrådgiver eller socialformidler, og gerne med kendskab til myndighedsopgaver i jobcentre.
 
Det er vigtigt for os, at du
kan skabe resultater
kan planlægge og bevare overblik
kan koordinere og skabe retning
kan samarbejde - med mange
kan indgå i de forandringer og tilpasninger, der vil ske, nysgerrigt og konstruktivt
kender dine faglige og menneskelige ressourcer
kan bede om hjælp, hvis du oplever et behov.
 
Kort om Ressourceforløb og Mentor.
Vi er 2 velfungerende enheder, med en fælles kerneopgave og forskellige primær opgaver. Udover afdelingslederen vil du finde en faglige leder for Ressourceteamet og en faglig koordinator for Mentorindsatsen.
 
Hvis du vil vide mere, er du meget velkommen til at kontakte:
Afdelingsleder Robert Lindholm Kristensen 21546432, eller
faglig leder Anne Mette Randers, 23486035.
 
Lønindplacering sker i henhold til gældende overenskomst og aftalen om ny løn.
Ansøgningsfrist den 26 juni 2019.
Vi forventer at afvikle samtalerne i uge 27.
Alene de kandidater der indkaldes får en tilbagemelding.
 
Vi ønsker, at du tiltræder snarest mulig, senest den 1. september 2019.
 
Om Jobcenter Horsens
Jobcenter Horsens er et af Danmarks største og mest udviklingsorienterede jobcentre med over 350 ansatte. Vi har det sidste år hjulpet flere end 18.000 personer, der står uden for arbejdsmarkedet, videre.
I Jobcenter Horsens er vores mål, at flere skal være en del af arbejdsmarkedet, og at virksomhederne skal kunne få den arbejdskraft, de har behov for. Vi tror på, at åbenhed og samarbejde er vejen til at nå målet, og vi er kendt for at have et stærkt samarbejde med virksomheder og organisationer i lokalsamfundet.
I Jobcenter Horsens har vi et erklæret mål om at arbejde efterspørgselsorienteret. Det betyder, at vi hele tiden er opmærksomme på vores omgivelsers behov – særligt behovet for arbejdskraft på det lokale og regionale arbejdsmarked.
Samtidig arbejder vi efter, at vores kontakt med ledige skal være jobrettet, så der hele tiden er et konkret job i sigte for den indsats, vi tilbyder.
Vi er en organisation, der håndterer forandringer med stor hastighed. Derfor er det vigtigt for os, at vores ansattes kompetencer altid matcher de jobkrav, de stilles overfor. Vi har stort fokus på medarbejdernes trivsel og på et sundt og sikkert arbejdsmiljø.
Læs mere om os på: www.jobcenterhorsens.dk
 

ORS/Small/7d77cafa_logo.jpegJobcenter HorsensHorsens2019-06-04T14:00:14.7402019-06-26T00:00:00
330030630KvægrådgiverRobot Vil du være en del af et stærkt fagligt kvægteam - Kvægrådgiver der skaber værdi søges. Til at indgå i et stærk fagligt kvægteam søger LandboSyd en ny kvægrådgiver, der motiveres af at yde en kompetent rådgivning og skabe værdi for kvægbrugere i Syddanmark. Du er udadvendt og klar til at møde nye kunder samtidig med, at relationerne med eksisterende kunder plejes, og du er vant til at færdes på såvel staldgangen som i græsmarken. Dit primære fokus er optimering af kundens forretning. Du skal turde udfordre kunden - tænke nyt, men samtidig også holde en konstruktiv og motiverende dialog, så du i fællesskab med kunden sikrer, at resultaterne flytter sig i en positiv retning. Du har en innovativ tilgang til kvægrådgivning. Du er dynamisk, har god energi og du motiveres af nye udfordringer. Du er enten uddannet agronom, jordbrugsteknolog eller tilsvarende. Det er vigtigst, at du har evner og lysten til at rådgive, coache og sikre faglig sparring til landmanden på et højt niveau. Dine opgaver vil være: Produktions- og fodringsrådgivning for mælkeproducenter i SyddanmarkTværfagligt fokus på at skabe værdi hos landmandenOpsøge nye kunderAfholdelse af møder og kurser etc. Udarbejdelse af materiale til artikler, video, sociale medier etc. LandboSyd er en dynamisk og moderne rådgivningsvirksomhed i vækst, der landsdækkende servicerer det professionelle landbrug. Med et job hos os får du: Et kompetent og stærkt fagligt miljø God kollegial sparring.En ambitiøs organisation med professionelle kollegaerStærk holdånd.Frihed til at planlægge egne opgaver.God oplæring og mulighed for videreuddannelse.Attraktivt ansættelsesforholdFlotte kontorfaciliteter Er du klar til jobbet som kvægrådgiver ved LandboSyd, glæder vi os til at modtage din ansøgning på www.landbosyd.dk job senest den 21. juni 2019. Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte Kvægchef Thorkild Moos på tmo@landbosyd.dk eller tlf.: 2912 0669.

Vil du være en del af et stærkt fagligt kvægteam - Kvægrådgiver der skaber værdi søges.

Til at indgå i et stærk fagligt kvægteam søger LandboSyd en ny kvægrådgiver, der motiveres af at yde en kompetent rådgivning og skabe værdi for kvægbrugere i Syddanmark.

Du er udadvendt og klar til at møde nye kunder samtidig med, at relationerne med eksisterende kunder plejes, og du er vant til at færdes på såvel staldgangen som i græsmarken.

Dit primære fokus er optimering af kundens forretning. Du skal turde udfordre kunden - tænke nyt, men samtidig også holde en konstruktiv og motiverende dialog, så du i fællesskab med kunden sikrer, at resultaterne flytter sig i en positiv retning.

Du har en innovativ tilgang til kvægrådgivning. Du er dynamisk, har god energi og du motiveres af nye udfordringer. Du er enten uddannet agronom, jordbrugsteknolog eller tilsvarende. Det er vigtigst, at du har evner og lysten til at rådgive, coache og sikre faglig sparring til landmanden på et højt niveau.

Dine opgaver vil være:

  • Produktions- og fodringsrådgivning for mælkeproducenter i Syddanmark
  • Tværfagligt fokus på at skabe værdi hos landmanden
  • Opsøge nye kunder
  • Afholdelse af møder og kurser etc. 
  • Udarbejdelse af materiale til artikler, video, sociale medier etc.

LandboSyd er en dynamisk og moderne rådgivningsvirksomhed i vækst, der landsdækkende servicerer det professionelle landbrug.

 

Med et job hos os får du:

  • Et kompetent og stærkt fagligt miljø 
  • God kollegial sparring.
  • En ambitiøs organisation med professionelle kollegaer
  • Stærk holdånd.
  • Frihed til at planlægge egne opgaver.
  • God oplæring og mulighed for videreuddannelse.
  • Attraktivt ansættelsesforhold
  • Flotte kontorfaciliteter

Er du klar til jobbet som kvægrådgiver ved LandboSyd, glæder vi os til at modtage din ansøgning på www.landbosyd.dk/job senest den 21. juni 2019.

Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte Kvægchef Thorkild Moos på tmo@landbosyd.dk eller tlf.: 2912 0669.

LandboSydAabenraa2019-05-23T00:00:002019-06-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

1½-årig projektstilling som administrativ projektmedarbejder ved PPR Kolding Kommune

Pædagogisk-Psykologisk Rådgivning

Kolding
Arbejdssted: PPR Kolding Kommune Arbejdstid: 37 timer Ansættelsestidspunkt: 15. september 2019 - 31. december 2020 Vi søger en projektmedarbejder til varetagelse af de administrative projektunderstøttende opgaver forbundet med projekt Forebyggende P...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:9. juli 2019

Gennemgående Koordinerende Beskæftigelsesrådgivere til Ressourceforløb

Jobcenter Horsens

Horsens
Ressourceforløb og Mentor søger 2 socialrådgivere socialformidlere.Begge stillinger er på 37 timer, som udgangspunkt tidsbegrænset et år. Trives du med mange forskellige opgaver, travlhed og forandringer og i et miljø med høj faglighed og gode kolle...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:26. juni 2019

Kvægrådgiver

LandboSyd

Aabenraa
Vil du være en del af et stærkt fagligt kvægteam - Kvægrådgiver der skaber værdi søges. Til at indgå i et stærk fagligt kvægteam søger LandboSyd en ny kvægrådgiver, der motiveres af at yde en kompetent rådgivning og skabe værdi for kvægbrugere i Syd...
Indrykket:23. maj 2019
Udløbsdato:21. juni 2019