Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi søger en rengøringsleder til Rengøringsafdelingen - er det dig??

Service og Beredskab er en dynamisk driftsenhed i Horsens Kommune. Vi løser en lang række spændende og forskelligartede opgaver i vore afdelinger:

  • Park, Vej og Anlæg
  • Kørsels- og Busafdelingen samt Hjælpemiddeldepot
  • Affald og Genbrug
  • Administration
  • Endelavefærgen
  • Rengøringsafdelingen
  • Værksted
  • Lager og Pladser
  • Operativ afdeling
Vi holder til på Endelavevej 5, 8700 Horsens, og samlet set er vi ca. 450 medarbejdere.

Læs meget mere om vores opgaver og afdelinger her: http://serviceogberedskab.horsens.dk/.

Har du lyst til at prøve nye udfordringer i en spændende organisation, hvor det går stærkt?? Er du fleksibel, udadvendt og anerkendende? Og har du lyst til at arbejde sammen med gode kolleger? Så er det måske lige dig, som vi står og mangler.

Arbejdsopgaver
  • Med reference til afdelingslederen for Rengøringsafdelingen være rengøringsleder af den ene af to underafdelinger.
  • Personaleansvar og direkte ledelse af ca. 90 medarbejdere.
  • Afløse lederkollega ved fravær og indgå i weekend vagtordning.
  • Administrere de indgående aftaler med kunder.
  • Have ansvaret for daglig drift, herunder udarbejdelse af årsplaner.
  • Udarbejde APV i samarbejde med arbejdsmiljørepræsentanten.
  • Udføre et anmeldt/anerkendende besøg på hvert enkelt arbejdssted -  suppleret med en MUS-samtale for alle assistenterne minimum en gang om året.
  • Kvalitetssikring - sikre at rengøringen lever op til de aftalte standarder.
  • Understøtte og motivere medarbejdere, samt sikre udvikling og de rette kompetencer i medarbejderstaben.
  • Være en del af lederteamet i Service og Beredskab.
Vi søger en ny medarbejder, der:
  • Har ledelsesmæssig erfaring.
  • Har god kendskab til rengøringsfaget.
  • Arbejder struktureret og kan have mange bolde i luften.
  • Er teamplayer, som finder samarbejde let og naturligt.
  • Kan motivere og engagere.
  • Har erfaring med Microsoft Office pakken.
  • Har kendskab til og gerne erfaring med Navision ressourcestyringssystem.
  • Har lyst til at arbejde på tværs i en uformel organisation, der er præget af korte kommandoveje og en åben dialog.
Vi kan tilbyde dig:
  • Et godt arbejdsmiljø.
  • Gode og hjælpsomme kollegaer.
  • En spændende og travl hverdag.
  • Omsorgskultur med plads til forskelligheder.
  • Fokus på Horsens Kommunes værdigrundlag (Helhed, Respekt, Kvalitet og Resultat).
Yderligere oplysninger:
Hvis du har spørgsmål omkring stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Kirstine Bie på mobil 2093 1672.

Løn og pension:
Vi kan tilbyde en attraktiv løn i henhold til gældende overenskomst og dine personlige kvalifikationer samt en god pensionsordning.

Ansøgningsfrist:
Sidste ansøgningsfrist er den 20. marts 2020 eller til kvalificeret ansøger haves.
Ansættelsessamtaler vil blive afholdt løbende.
 
 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.