Vi søger en rutineret regnskabsmedarbejder til en spændende og alsidig nyoprettet fuldtidsstilling.

Vi søger en rutineret regnskabsmedarbejder til en spændende og alsidig nyoprettet fuldtidsstilling.

Vi tilbyder:
Du kommer til at indgå i et uformelt miljø, hvor der arbejdes på tværs af organisationen. Vi lægger stor vægt på godt kollegialt samarbejde. Vi ønsker en arbejdsplads, hvor stemningen er dynamisk og humoristisk, også i pressede situationer. Vi er en mindre virksomhed, hvor alle er med til at gøre en forskel i dagligdagen.

Til vores regnskabsafdeling søger vi en erfaren regnskabsmedarbejder. Du kommer til i tæt samarbejde med firmaets regnskabschef at varetage alle opgaver i bogholderiet. Lige fra helt almindelig bogføring til mere komplekse månedsafregninger fra større kunder, moms rapportering i flere lande, og mange andre regnskabsrelaterede opgaver. Dine primære arbejdsopgaver kommer bl.a. til at bestå af:

Bogholderi:

  • Dagligt bogholderi, herunder bogføring af ind-og udbetalinger, afstemninger m.v.
  • Betaling af kreditorer
  • Vare-bogføring
  • Diverse afstemningsopgaver dagligt og i forbindelse med månedsafslutning
  • Momsrapportering i flere lande.
  • Behandling af månedsafregninger fra større kunder
  • Transportør kontakt og booking af biler
  • Bestilling af kontorartikler.
  • Kontrol af leverandør fakturaer
  • Opfølgning på indkøbte varer
  • Løbende små projekter

 

Profil:
Som person er du udadvendt og en god kommunikator, som trives med den udadvendte kontakt såvel internt som eksternt. Det er vigtigt, at du brænder for en stilling som indebærer en kombination af bogholderi og administrative opgaver.

 

Du har en baggrund inden for økonomi/bogholderi, og skal have nogle års erfaring idet, det forventes at du efter nødvendig oplæring er i stand til at arbejde selvstændigt, grundigt og effektivt. Du både taler og skriver såvel dansk som engelsk. Dine IT kundskaber er på godt brugerniveau, indgående kendskab til Microsoft Dynamics C5 og særligt Excel er en fordel.

 

Vi søger en ny medarbejder, som har en glad og positiv tilgang til livet.

Kontakt:
Tiltrædelse hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat. Ansøgningsfrist er den 01.03.2021. Ansøgninger vil dog løbende blive behandlet.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Frank Hansen på telefon 74 53 22 32.

Kunne du tænke dig at være en del af vores team i Haderslev, og har du de rette kvalifikationer, så send din ansøgning med CV til Jobcenter Haderslev der er os behjælpelig i rekrutteringsprocessen. Send det til rekruttering@haderslev.dk. MRK:Bogholder.

 

PK Invest ApS beskæftiger sig med online salg af møbler til slutbrugeren. Vi er aktive i Danmark, Norge, Tyskland, Holland, Belgien, Sverige og Polen. Vi er en samlet medarbejderstab på 20 personer. Vores danske web shop finder du på: www.ebuy24.dk

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.