Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi søger en Servicekoordinator! Kundeminded, højt tempo og logisk tænkende - er det dig?

Vi søger en dygtig og kundeminded Service Coordinator til at indgå i vores serviceteam.

Jobbet

Du vil få en central rolle og dine opgaver bliver koordinering af servicejobs world-wide.  Du bliver det primære bindeled mellem vores kunder (danske og udenlandske rederier), skibe, leverandører, samt egne og eksterne serviceteknikere.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Booking af egne og eksterne serviceteknikere til serviceopgaver
  • Udfærdigelse af salgstilbud på service og reservedele
  • Gennemgang af indkomne servicerapporter
  • Gennemgang og tjek af indkomne fakturaer med relation til serviceopgaver
  • Fakturering af serviceopgaver til kunder
  • Brug og vedligehold af skibs- og udstyrsdatabaser
  • Tæt samarbejde med salgsafdelingen

Kvalifikationer

Det er vigtigt, at du har overblik og kan agere med mange bolde i luften. Du tænker logisk, har øje for detaljen og kan prioritere dine arbejdsopgaver.

Samtidig er du en god købmand med forståelse for udbud - efterspørgsel-princippet og med øje for mersalg.

Du mestrer dansk og engelsk på højt niveau i skrift og tale, har gode IT-kundskaber og er en positiv og resultatorienteret person. Du forstår betydningen af ordet SERVICE og har let til smil

Maritimt kendskab og teknisk forståelse er en fordel, men ikke en forudsætning.

Vi tilbyder

Et spændende og udfordrende job, hvor ikke to dage er ens, og hvor tempoet oftest er højt. Du får ansvar og en stor berøringsflade af kunder, leverandører og samarbejdspartnere.

Du får mulighed for stor indflydelse på din egen arbejdsdag og udvikling af jobindhold.

Et meget alsidigt og selvstændigt job i en sund og velkonsolideret virksomhed. Du bliver en del af en uformel, men meget professionel organisation med et innovativt og godt arbejdsmiljø.

Vores værdier er engagement, fleksibilitet og ansvarsbevidsthed, og vi forventer det samme af dig.

Gagen forhandles individuelt efter kvalifikationer.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329755483Phoenix-70ee13e212018-02-06T14:02:56.867Vi søger en Servicekoordinator! Kundeminded, højt tempo og logisk tænkende - er det dig?

Vi søger en dygtig og kundeminded Service Coordinator til at indgå i vores serviceteam.

Jobbet

Du vil få en central rolle og dine opgaver bliver koordinering af servicejobs world-wide.  Du bliver det primære bindeled mellem vores kunder (danske og udenlandske rederier), skibe, leverandører, samt egne og eksterne serviceteknikere.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Booking af egne og eksterne serviceteknikere til serviceopgaver
  • Udfærdigelse af salgstilbud på service og reservedele
  • Gennemgang af indkomne servicerapporter
  • Gennemgang og tjek af indkomne fakturaer med relation til serviceopgaver
  • Fakturering af serviceopgaver til kunder
  • Brug og vedligehold af skibs- og udstyrsdatabaser
  • Tæt samarbejde med salgsafdelingen

Kvalifikationer

Det er vigtigt, at du har overblik og kan agere med mange bolde i luften. Du tænker logisk, har øje for detaljen og kan prioritere dine arbejdsopgaver.

Samtidig er du en god købmand med forståelse for udbud - efterspørgsel-princippet og med øje for mersalg.

Du mestrer dansk og engelsk på højt niveau i skrift og tale, har gode IT-kundskaber og er en positiv og resultatorienteret person. Du forstår betydningen af ordet SERVICE og har let til smil

Maritimt kendskab og teknisk forståelse er en fordel, men ikke en forudsætning.

Vi tilbyder

Et spændende og udfordrende job, hvor ikke to dage er ens, og hvor tempoet oftest er højt. Du får ansvar og en stor berøringsflade af kunder, leverandører og samarbejdspartnere.

Du får mulighed for stor indflydelse på din egen arbejdsdag og udvikling af jobindhold.

Et meget alsidigt og selvstændigt job i en sund og velkonsolideret virksomhed. Du bliver en del af en uformel, men meget professionel organisation med et innovativt og godt arbejdsmiljø.

Vores værdier er engagement, fleksibilitet og ansvarsbevidsthed, og vi forventer det samme af dig.

Gagen forhandles individuelt efter kvalifikationer.

2018-04-04T00:51:14.187 Vi søger en dygtig og kundeminded Service Coordinator til at indgå i vores serviceteam. Jobbet Du vil få en central rolle og dine opgaver bliver koordinering af servicejobs world-wide. Du bliver det primære bindeled mellem vores kunder (danske og udenlandske rederier), skibe, leverandører, samt egne og eksterne serviceteknikere. Dine opgaver vil bl.a. være: Booking af egne og eksterne serviceteknikere til serviceopgaver Udfærdigelse af salgstilbud på service og reservedele Gennemgang af indkomne servicerapporter Gennemgang og tjek af indkomne fakturaer med relation til serviceopgaver Fakturering af serviceopgaver til kunder Brug og vedligehold af skibs- og udstyrsdatabaser Tæt samarbejde med salgsafdelingen Kvalifikationer Det er vigtigt, at du har overblik og kan agere med mange bolde i luften. Du tænker logisk, har øje for detaljen og kan prioritere dine arbejdsopgaver. Samtidig er du en god købmand med forståelse for udbud - efterspørgsel-princippet og med øje for mersalg. Du mestrer dansk og engelsk på højt niveau i skrift og tale, har gode IT-kundskaber og er en positiv og resultatorienteret person. Du forstår betydningen af ordet SERVICE og har let til smil Maritimt kendskab og teknisk forståelse er en fordel, men ikke en forudsætning. Vi tilbyder Et spændende og udfordrende job, hvor ikke to dage er ens, og hvor tempoet oftest er højt. Du får ansvar og en stor berøringsflade af kunder, leverandører og samarbejdspartnere. Du får mulighed for stor indflydelse på din egen arbejdsdag og udvikling af jobindhold. Et meget alsidigt og selvstændigt job i en sund og velkonsolideret virksomhed. Du bliver en del af en uformel, men meget professionel organisation med et innovativt og godt arbejdsmiljø. Vores værdier er engagement, fleksibilitet og ansvarsbevidsthed, og vi forventer det samme af dig. Gagen forhandles individuelt efter kvalifikationer.11Jobnet70ee13e2100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-03T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynSvendborg3102616NAVTEAM A/S11Norgesvej 75700SvendborgDKDanmark0
job@navteam.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent521288JobNet47639871000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=70ee13e2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=70ee13e2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=70ee13e2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=70ee13e2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/11.jpgEr du en fagligt stærk Koordinator?12008011Dansk3Læse/ tale241927Koordinator5Kontor og administration352859362Helle Rasmussenjob@navteam.comDKDanmarkDKDanmark329922168Koordinator til Reklamebureau/grafisk virksomhedRobot Som Koordinator skal du guide og vejlede det daglige ressourcebehov af medarbejdere. Stillingen indbefatter opgaver såsom forberedelse, planlægning samt bookning af opgaver. Dine opgaver: * Arbejde kontinuerligt med effektiviteten af igangværende projekter* Arbejde proaktivt og sørge for at levere service i verdensklasse sammen med en høj kvalitet Denne stilling er for dig, som kan lide at have mange bolde i luften og samtidig evner at holde hovedet koldt og bevare overblikket. Du er forandringsparat og positiv. Dette er vigtigt, da det er en virksomhed, hvor der sker mange spændende ting og dermed også en virksomhed, hvor du vil kunne udvikle dig meget. Det er vigtigt, at du har ben i næsen og kan uddelegere ordrer på en god måde. Vi forventer at du: * har arbejdet med koordinering af garfikere * taler og skriver flydende dansk Vigtigt: Det er kun folk der har siddet som Koordinator hos et reklamebureau eller grafisk virksomhed, som vil blive taget i betragtning til denne stilling. Stillingen er en fuldtidsstilling. Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk JOB ID 1328

Som Koordinator skal du guide og vejlede det daglige ressourcebehov af medarbejdere. Stillingen indbefatter opgaver såsom forberedelse, planlægning samt bookning af opgaver. 

Dine opgaver:

* Arbejde kontinuerligt med effektiviteten af igangværende projekter
* Arbejde proaktivt og sørge for at levere service i verdensklasse sammen med en høj kvalitet

Denne stilling er for dig, som kan lide at have mange bolde i luften og samtidig evner at holde hovedet koldt og bevare overblikket. Du er forandringsparat og positiv. Dette er vigtigt, da det er en virksomhed, hvor der sker mange spændende ting og dermed også en virksomhed, hvor du vil kunne udvikle dig meget. Det er vigtigt, at du har ben i næsen og kan uddelegere ordrer på en god måde.
 
Vi forventer at du:

* har arbejdet med koordinering af garfikere 
* taler og skriver flydende dansk

Vigtigt: 

Det er kun folk der har siddet som Koordinator hos et reklamebureau eller grafisk virksomhed, som vil blive taget i betragtning til denne stilling. 

Stillingen er en fuldtidsstilling. 

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile

dit CV til: ak@worksupply.dk JOB ID 1328

Work Supply IVSOdense2018-12-04T00:00:002019-01-28T00:00:00
329918296Medierådgiver/KoordinatorRobot Til hurtigst muligt ansættelse søger vi en Medierådgiver Koordinator Arbejdsområderne vil primært være Medierådgivning Koordinering af digitale medier. Om dig: Har lyst til at arbejde med spændende produkter såsom digitale medier Er seriøs, struktureret, ansvarsbevidst og præsentabel Om jobbet: Et attraktivt salgskoncept Gode kollegaer i et kreativt miljø Spændende, innovative og salgbare produkter En stabil virksomhed i positiv fremgang Du skal kunne tale flydende dansk Jobbet indeholder attraktive arbejdsforhold samt fast løn Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk Oplys JOB ID: 1323

Til hurtigst muligt ansættelse søger vi en Medierådgiver/Koordinator

Arbejdsområderne vil primært være Medierådgivning/Koordinering af digitale medier. 

Om dig: 

  • Har lyst til at arbejde med spændende produkter såsom digitale medier
  • Er seriøs, struktureret, ansvarsbevidst og præsentabel

Om jobbet:

  • Et attraktivt salgskoncept
  • Gode kollegaer i et kreativt miljø
  • Spændende, innovative og salgbare produkter
  • En stabil virksomhed i positiv fremgang

Du skal kunne tale flydende dansk

Jobbet indeholder attraktive arbejdsforhold samt fast løn

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk   Oplys JOB ID: 1323

 

Work Supply IVSOdense2018-11-27T00:00:002019-01-21T00:00:00
329907337Har du lederpotentiale? Vil du gerne få andre til tops? Så er du måske vores nye salgskoordinator på vores aftenhold!Robot Lige nu søger OnLine Telemarketing Odense ApS en skarp salgskoordinator, der har evner inden for salg og naturligt flair for ledelse. Det er ikke et krav at du har ledererfaring, men erfaring med salg gerne fra et callcenter kræves. Som vores nye salgskoordinator skal du lede vores aftenhold ca. 2. gange om ugen. Herudover forventes det også, at du deltager i diverse arrangementer. Du står for alt fra ansættelse af nye medarbejdere til indfrielse af målsætninger på den enkelte vagt. Har du, hvad der skal til? Så send din ansøgning og dit CV til partner Morten Steinbeck (ms@oltm.dk). Har du spørgsmål til stillingen? Kontakt da Morten på hans direkte telefonnummer 26 83 67 90. Vi glæder os til at høre fra dig!

Lige nu søger OnLine Telemarketing Odense ApS en skarp salgskoordinator, der har evner inden for salg og naturligt flair for ledelse. Det er ikke et krav at du har ledererfaring, men erfaring med salg – gerne fra et callcenter – kræves.

Som vores nye salgskoordinator skal du lede vores aftenhold ca. 2. gange om ugen. Herudover forventes det også, at du deltager i diverse arrangementer. Du står for alt fra ansættelse af nye medarbejdere til indfrielse af målsætninger på den enkelte vagt.

Har du, hvad der skal til? Så send din ansøgning og dit CV til partner Morten Steinbeck (ms@oltm.dk). Har du spørgsmål til stillingen? Kontakt da Morten på hans direkte telefonnummer 26 83 67 90. Vi glæder os til at høre fra dig!

OnLine Telemarketing ApSOdense2018-11-06T00:00:002019-01-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Koordinator til Reklamebureau/grafisk virksomhed

Work Supply IVS

Odense
Som Koordinator skal du guide og vejlede det daglige ressourcebehov af medarbejdere. Stillingen indbefatter opgaver såsom forberedelse, planlægning samt bookning af opgaver. Dine opgaver: * Arbejde kontinuerligt med effektiviteten af igangværende pr...
Indrykket:4. december 2018
Udløbsdato:28. januar 2019

Medierådgiver/Koordinator

Work Supply IVS

Odense
Til hurtigst muligt ansættelse søger vi en Medierådgiver Koordinator Arbejdsområderne vil primært være Medierådgivning Koordinering af digitale medier. Om dig: Har lyst til at arbejde med spændende produkter såsom digitale medier Er seriøs, struktur...
Indrykket:27. november 2018
Udløbsdato:21. januar 2019

Har du lederpotentiale? Vil du gerne få andre til tops? Så er du måske vores nye salgskoordinator på vores aftenhold!

OnLine Telemarketing ApS

Odense
Lige nu søger OnLine Telemarketing Odense ApS en skarp salgskoordinator, der har evner inden for salg og naturligt flair for ledelse. Det er ikke et krav at du har ledererfaring, men erfaring med salg gerne fra et callcenter kræves. Som vores nye sa...
Indrykket:6. november 2018
Udløbsdato:1. januar 2019