Har du erfaring inden for primærsektoren og har du lyst til at arbejde med visitation?
Vi søger en visitator, der brænder for borgerne samt den rehabiliterende tankegang. Du skal ville det tværfaglige samarbejde, hvor du og dine kollegaer skaber helhedsorienterede forløb i tæt dialog med borgerne.
Det er en fast stilling på 35 t./ugentlig til besættelse snarest mulig eller senest den 1/3-2021.
Som visitator er du selvtilrettelæggende og med jobbet hører en stor grad af ansvar og selvstændighed. Du får ansvar for at visitere ansøgninger under Serviceloven, herunder ydelser om hjemmehjælp, ældre- og plejeboliger, træning, pleje- og pasningsorlov samt rehabiliterende og afdækkende forløb under serviceloven §83a. Du vil som visitator også have telefonvagt, denne deles med kollegaerne. Det er både for henvendelser fra borgere og udskrivelsesvagt, hvor man varetager opgaver i forbindelse med borgernes indlæggelser og udskrivelser.
Visitationen er i rivende udvikling, og du vil indgå i et team med masser af solid viden, spændende opgaver, et godt arbejdsmiljø samt god plads til dagens smil.
Myndighedsafdelingen består af flere mindre teams: Visitationsteamet, hjælpemiddelteamet, personlige hjælpemidler, demenskonsulent og demensvejleder, forebyggende medarbejder og forløbskoordinatorer. Sammen arbejder teamet målrettet på tværs af fagligheder for, at skabe de gode løsninger med udgangspunkt i borgerne.
Vores forventninger til dig:
- Du er uddannet sygeplejerske, ergo- eller fysioterapeut
- Du har enten erfaring som visitator eller har solid erfaring inden for primærsektoren
- Du evner at tænke helhedsorienteret med udgangspunkt i rehabiliteringsforløb jf. §83a
- Har en lyttende tilgang i din relation til borgerne, og formår at høre deres motivation for udvikling
- Er løsningsorienteret med fokus på medinddragelse af tværfaglige aktører i din sagsbehandling
- Er en teamplayer, der gerne vil medvirke til videre udvikling af den faglige kvalitet i teamet
- Kan arbejde struktureret og er en stærk formidler både skriftligt og mundtligt
- Har en fleksibel tilgang til dit arbejde samt har et godt humør
- Har IT-kendskab på brugerniveau
- Du kan medvirke til at omsætte Albertslund kommunes visioner for den fremtidige kommune
- Vi kan til gengæld tilbyde:
- En sund arbejdsplads med et godt tværfagligt samarbejde
- Et job der prioriterer tæt samarbejde med borgerne, øvrigt personale og leverandørerne på området
- Et dynamisk og udforende job, der byder på selvstændighed med mulighed for at præge og tilrettelægge egen arbejdsdag
- En arbejdsplads, hvor vi udvikler egne såvel som teamets faglige kompetencer
- En arbejdsplads med plads til kulturen samt det gode humør
Ved interesse er du velkommen til, at kontakte os for eventuel uddybning af stillingen. Visitator Sanne træffes på 23315115 eller leder af myndigheden Sophie Brohus på 29120224
Der er ansøgningsfrist den 22/1-2021 kl. 12. Samtaler afholdes den 27/1-2021.
Løn- og ansættelsesforhold:I henhold til gældende overenskomst. Der er en fast stilling på 35 t./ugentlig og du vil være fysisk placeret på Albertslund Rådhus, Nordmarks Alle 1, 2620 Albertslund.
Det er en del af vores ansættelsespolitik, at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling.
Send ansøgningen online:
Albertslund kommune benytter et elektronisk rekrutteringssystem. Du opfordres til at sende din ansøgning, CV, eksamensbevis, autorisation, ID samt relevante bilag online.
Ansøgningsfrist: 22/1-2021 kl.12