Vi søger kollegaer der brænder for administration af læringsaktiviteter til den kommende Administrations- og servicestyrelse

Motiveres du af at arbejde inden for det administrative felt og på et højt fagligt niveau? Er det vigtigt for dig, at der er høj kvalitet i det arbejde du udfører? Så er du måske vores nye kollega. 
 
Som en del af Regeringens plan ´Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021` skal skatteforvaltningen hente flere kompetencer i de kommende år. Dette kommer også til at have indflydelse på udviklingen af vores læringsaktiviteter – både fysiske kurser og digital læring, idet vi skal sikre, at både vores nuværende og kommende medarbejdere er klædt på til, at løse fremtidens arbejdsopgaver med en høj faglighed.  
 
Administration og sagsbehandling 
Du kommer til at arbejde med sagsbehandling og administration i forbindelse med udbud og gennemførelse af såvel interne som eksterne kurser. Dine opgaver omfatter bl.a.: 
 

  • Administration af interne kurser -  bestilling af forplejning, lokaler m.m. og oprettelse i Campus. 
  • Kompetencefondsmidler - udmøntning, opfølgning og afrapportering 
  • Opfølgning på enhedens forbrug herunder både drift- og fagbudget 
  • Budgetkonsolidering af enhedens budget 
  • Sprogkurser – koordinering med bestiller og udbyder i forhold til test og holdsammensætning. 
 
Din hverdag vil være fyldt med opgaver, der kræver, at du udfordrer og diskuterer problemstillinger med kolleger, medarbejdere og ledere på forskellige niveauer for derefter selv at bringe din faglighed i spil i opgaveløsningen.   
 
Dine kompetencer  
Du har en kontoruddannelse og har erfaring med office-pakken. Hvis du har kendskab til regnskabsadministration i offentligt regi, kan det være en fordel. Som person er du kendetegnet ved at være: 
 
  • God til at samarbejde og dele din viden og erfaring med kolleger 
  • En holdspiller, der trives med både at arbejde selvstændigt og i teams, alt efter opgaverne 
  • Engageret, ansvarsbevidst og fleksibel 
  • Forandringsparat 
 
Kompetence og udvikling 
I kontoret Kompetence og udvikling får du mere end 20 engagerede kolleger med forskellige faglige baggrunde. Vi har fokus på udvikling og drift af kompetenceudvikling for medarbejdere og ledere. Vi supporterer hele skatteforvaltningen og agerer som udviklere, sparringspartnere og garanterer for målrettede aktiviteter inden for kompetence og udvikling.

Ansøgning og kontakt  
Send ansøgning, CV, eksamenspapirer og eventuelt yderligere materiale via nedenstående link ”Søg jobbet”. Ansøgningsfristen er 18. februar 2018. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Jens Sørensen på telefon 30573831.  
 
Tiltrædelse snarest muligt eller efter aftale.  
 
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. 
 
Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil indtil videre være Lyseng Allé 3, 8270 Højbjerg eller Skibsbyggerivej 5, 9000 Aalborg. I 2020 flyttes arbejdsstedet til Administrations- og Servicestyrelsen på Brændgårdvej 10, 7400 Herning.  
 
Administrations- og Servicestyrelsen 
Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ vil SKAT fra den 1. juli 2018 blive erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver.  
 
Administrations- og Servicestyrelsens kerneopgave bliver at understøtte skatteforvaltningen med effektiv administration og serviceydelser af høj kvalitet. Styrelsen forventes bemandet med ca. 300-350 medarbejdere og får kontorer i Herning og Høje Taastrup. Læs mere om Administrations- og Servicestyrelsen på http://www.fra1til7.dk. ;
 
Skatteministeriet opfordrer alle kvalificerede ansøgere, uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge. 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:6. februar 2018
Udløbsdato:18. februar 2018

Kontorfunktionær til EU-kontoret i Statsforvaltningen, Afdeling Aarhus

Statsforvaltningen

Aarhus
Kontorfunktionær til EU-kontoret i Statsforvaltningen, Afdeling Aarhus Brænder du for at gøre en positiv forskel og være Statsforvaltningens ansigt udadtil? Er du struktureret og dygtig, og er det vigtigt for dig, at dine sager løses kompetent? Så e...
Indrykket:8. februar 2018
Udløbsdato:22. februar 2018

2 fleksible og stabile administrative blæksprutter til kontrol-, forseglings- og administrative opgaver søges, Århus

Fødevarestyrelsen

Aarhus
FødevareNordØst søger to administrative medarbejdere til grænsekontrollen på Århus Havn Vil du være med til at arbejde for vores eksport og import af fødevarer og foder ved at servicere virksomheder og borgere? Så er du måske vores nye administrativ...
Indrykket:6. februar 2018
Udløbsdato:21. februar 2018

Sekretær eller kontorassistent med erfaring i psykiatrien søges til afsnit P1, AUH Risskov

AUH Afd P - Sengeafsnit P1

Aarhus
Afsnit P1 søger sekretær eller kontorassistent med betydelig erfaring i psykiatrien pr. d. 01.04.18 til et nyt afsnit på 32 timer eller efter aftale, som skal rumme særligt udfordrede patienter til rehabilitering og misbrugsbehandling. Kom og vær me...
Indrykket:14. februar 2018
Udløbsdato:28. februar 2018

Alsidig og empatisk sekretær med overblik

KognitivGruppen

Aarhus
Kognitivgruppen søger en deltidssekretær til tiltrædelse hurtigst muligt. KognitivGruppen er en psykologvirksomhed, som specialiserer sig i uddannelse og behandling med ACT og mindfulness, og hverdagen i huset er en blanding af klientbehandling og k...
Indrykket:15. februar 2018
Udløbsdato:2. marts 2018

Teamsekretær til Styrelsen for Patientsikkerhed i Aarhus

Behandlingsklager Århus 2. Kontor

Aarhus
Kan du lide en hverdag, hvor to dage ikke er ens og du ofte bliver udfordret? Trives du i en hverdag, hvor samarbejde og koordinering er vigtig, og er du på din rette hylde også med rutinemæssige opgaver? Så er du måske vores nye kollega i Styrelsen...