Gem job

Vi søger medarbejdere til vores kundecenter i Herning: Vil du snakke med Danmarks dejligste kunder?

Er du klar til at give den max gas - og kan du smile hele vejen gennem telefonen?

Så kan du blive en del af vores kundecenter, der fysisk ligger i Herning, men som betjener hele landet.

Du skal kunne kommunikere klart og forståeligt - uanset om du snakker i telefon, skriver via vores chat eller besvarer henvendelser via mail.

Som kundecentermedarbejder møder du kunderne i øjenhøjde og fornemmer, hvad deres forventninger er. Det skal nemlig være let, enkelt og helt ordentligt at handle med os.

Dine arbejdsopgaver:

  • Skabe tilfredse kunder med brug af telefon, mail og chat
  • Foretage opfølgning på digitale henvendelser
  • Foretage serviceopkald og vise, at Nielsen Car Group A/S (og dermed Bjarne Nielsen, Bilernes Hus og LEASING DK) er der for vores kunder
Du vil blive en del af vores kundecenter, hvor der er temmelig højt til loftet. Vi har plads til alle, så længe du har lyst til at være en aktiv del af vores team.

Vi tilbyder:

  • Et målrettet introforløb, så du er klædt ordentligt på til opgaverne.
  • Træning og sparring i kundekommunikation
  • Fleksible arbejdstider
  • Fast timeløn efter kvalifikationer
Vi glæder os til at høre fra dig!

Finder du jobbet interessant, ser vi frem til at modtage din ansøgning via vores ansøgningsformular her på siden. Klik på knappen ”Søg stillingen”. Vi ønsker at afspejle det omkringliggende samfund og opfordrer derfor alle uanset baggrund til at søge stillingen.

Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at slette opslaget, hvis stillingen bliver besat - så send din ansøgning med relevante bilag hurtigst muligt.

Har du spørgsmål kan du kontakte kundecenter-teamleder Klaus Dünser på tlf. 99 29 19 57 eller kldu@bn.dk. Bemærk at vi løbende indkalder kandidater til samtale - så vi opfordrer dig til at søge jobbet hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig!

--o--

LÆS MERE OM, HVORDAN DET ER AT VÆRE EN DEL AF NIELSEN CAR GROUP - OG SE VORES REKRUTTERINGSFILM:

Salgskonsulent

Værkfører

Mekaniker

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Vi søger medarbejdere til vores kundecenter i Herning: Vil du snakke med Danmarks dejligste kunder?

Er du klar til at give den max gas - og kan du smile hele vejen gennem telefonen?

Så kan du blive en del af vores kundecenter, der fysisk ligger i Herning, men som betjener hele landet.

Du skal kunne kommunikere klart og forståeligt - uanset om du snakker i telefon, skriver via vores chat eller besvarer henvendelser via mail.

Som kundecentermedarbejder møder du kunderne i øjenhøjde og fornemmer, hvad deres forventninger er. Det skal nemlig være let, enkelt og helt ordentligt at handle med os.

Dine arbejdsopgaver:

  • Skabe tilfredse kunder med brug af telefon, mail og chat
  • Foretage opfølgning på digitale henvendelser
  • Foretage serviceopkald og vise, at Nielsen Car Group A/S (og dermed Bjarne Nielsen, Bilernes Hus og LEASING DK) er der for vores kunder
Du vil blive en del af vores kundecenter, hvor der er temmelig højt til loftet. Vi har plads til alle, så længe du har lyst til at være en aktiv del af vores team.

Vi tilbyder:

  • Et målrettet introforløb, så du er klædt ordentligt på til opgaverne.
  • Træning og sparring i kundekommunikation
  • Fleksible arbejdstider
  • Fast timeløn efter kvalifikationer
Vi glæder os til at høre fra dig!

Finder du jobbet interessant, ser vi frem til at modtage din ansøgning via vores ansøgningsformular her på siden. Klik på knappen ”Søg stillingen”. Vi ønsker at afspejle det omkringliggende samfund og opfordrer derfor alle uanset baggrund til at søge stillingen.

Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at slette opslaget, hvis stillingen bliver besat - så send din ansøgning med relevante bilag hurtigst muligt.

Har du spørgsmål kan du kontakte kundecenter-teamleder Klaus Dünser på tlf. 99 29 19 57 eller kldu@bn.dk. Bemærk at vi løbende indkalder kandidater til samtale - så vi opfordrer dig til at søge jobbet hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig!

--o--

LÆS MERE OM, HVORDAN DET ER AT VÆRE EN DEL AF NIELSEN CAR GROUP - OG SE VORES REKRUTTERINGSFILM:

Salgskonsulent

Værkfører

Mekaniker

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.