Vi søger to servicekoordinatorer til vores kundecenter i Glostrup

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du service på hjertet? Og leder du efter dit næste job, hvor dit servicegen bliver foldet helt ud og positivt udfordret? Et job, hvor du skaber den gode og trygge kundeoplevelse og gør en forskel for andre. Så er du måske en af vores to nye servicekoordinatorer. 

Vi har to åbne fuldtidsstillinger. En fuldtidsstilling nat/dag og en fuldtidsstilling nat. Dine vagter vil være på skiftende tider af døgnet, inklusiv weekend- og helligdage

Vil du være, hvor det sker? 
Forestil dig en arbejdsplads, hvor du kan være, hvor det sker. Når kunden har brug for hjælp, eller hvis der er problemer eller blot opklarende spørgsmål, er du den første på stedet. Som en del af kundecenteret modtager du hver dag en masse opkald fra vores kunder. Du er den rolige og empatiske stemme, som tager imod dem. Du er problemknuseren, som håndterer små og store hændelser med sikre hænder og rolig stemme.  

Er du klar til at gribe udfordringen? 
At være en knivskarp servicekoordinator kræver hverken store armbevægelser eller store titler, men empati, nærvær og handlekraft. Dit ansvar er at behandle indkomne kundehenvendelser og yde de aftalte services og ydelser rettidigt. Med høj fokus på at have kunden i centrum, og en vilje til at yde en ekstra god oplevelse for kunden er du med til at gøre en forskel hver dag. Vores kunder er spændende og spænder fra det offentlige til de store banker og mange andre virksomheder, både store og små. Og uanset om opgaven er service, tryghed og sikkerhed altid i hjertet af det hele. 

Dine ansvarsområder som servicekoordinator er bl.a. dog ikke begrænset til: 

  • Besvare og håndtere indkomne telefonopkald, henvendelser og mails 

  • Viderestille opkald til kunder, medarbejdere og samarbejdspartnere 

  • Registrering og rapportering i forskellige systemer 

  • Håndtering af forskelligartede opgaver – ud fra de foreliggende instruktioner 

  • Opdatering- og vedligeholdelse af forskellige vagt, ringe- og kontaktpersonlister 

  • Eventuelt deltage i kundeopfølgningsmøder 

  • Oplære- og overdrage viden til øvrige kolleger (sidemandsoplæring) 

  • Diverse administrative opgaver .

Hvad forventer vi af dig?  

I Securitas har vi et stærkt sammenhold, som bæres af alle, derfor ser vi, at du tager en for holdet, når der er brug for det. For dine kollegaer gør det samme. Med en bred vifte af opgaver, er det vigtigt at du er løsningsorienteret, beslutningsdygtig og kunne arbejde selvstændigt – også i hektiske perioder. Derudover ser vi: 

  • Du har en stor motivation for service og udøve god service for andre 

  • Du skal kunne tale, skrive og læse dansk samt kunne tale, skrive og forstå engelsk på rimeligt niveau 

  • Du er selvkørende, initiativrig og omstillingsparat 

  • Du har gode it-kundskaber 

  • Du har en struktureret tilgang og trives med at følge instrukser 

  • Du er målrettet, resultatorienteret og kunne have mange bolde i luften 

Du mærker sammenholdet hos os: 
Hos bliver du en del af en sikker, sund og sjov arbejdsplads med gode vilkår. Du kommer ind i et stærkt sammenhold med en masse professionelle, søde og servicemindede kolleger. Du får ledere som er nærværende, som giver dig fleksibilitet, for vagtplanlægningen sker hos din leder og ikke centralt. 
I Securitas bliver du en del af en arbejdsplads, hvor der er plads til det høje humør, det brede smil og det kollegiale skulderklap. Du bliver en del af et stærkt sammenhold, hvor vi sammen skaber tryghed! 

Er du klar til at mærke sammenholdet og skabe tryghed? 
Så send os din ansøgning igennem vores rekrutteringsproces. Skulle du have nogle spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte områdechef for kundecenteret, Claes Gundersen på claes.gundersen@securitas.dk. Vi glæder os til at høre fra dig! 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Vi søger to servicekoordinatorer til vores kundecenter i Glostrup

Har du service på hjertet? Og leder du efter dit næste job, hvor dit servicegen bliver foldet helt ud og positivt udfordret? Et job, hvor du skaber den gode og trygge kundeoplevelse og gør en forskel for andre. Så er du måske en af vores to nye servicekoordinatorer. 

Vi har to åbne fuldtidsstillinger. En fuldtidsstilling nat/dag og en fuldtidsstilling nat. Dine vagter vil være på skiftende tider af døgnet, inklusiv weekend- og helligdage

Vil du være, hvor det sker? 
Forestil dig en arbejdsplads, hvor du kan være, hvor det sker. Når kunden har brug for hjælp, eller hvis der er problemer eller blot opklarende spørgsmål, er du den første på stedet. Som en del af kundecenteret modtager du hver dag en masse opkald fra vores kunder. Du er den rolige og empatiske stemme, som tager imod dem. Du er problemknuseren, som håndterer små og store hændelser med sikre hænder og rolig stemme.  

Er du klar til at gribe udfordringen? 
At være en knivskarp servicekoordinator kræver hverken store armbevægelser eller store titler, men empati, nærvær og handlekraft. Dit ansvar er at behandle indkomne kundehenvendelser og yde de aftalte services og ydelser rettidigt. Med høj fokus på at have kunden i centrum, og en vilje til at yde en ekstra god oplevelse for kunden er du med til at gøre en forskel hver dag. Vores kunder er spændende og spænder fra det offentlige til de store banker og mange andre virksomheder, både store og små. Og uanset om opgaven er service, tryghed og sikkerhed altid i hjertet af det hele. 

Dine ansvarsområder som servicekoordinator er bl.a. dog ikke begrænset til: 

  • Besvare og håndtere indkomne telefonopkald, henvendelser og mails 

  • Viderestille opkald til kunder, medarbejdere og samarbejdspartnere 

  • Registrering og rapportering i forskellige systemer 

  • Håndtering af forskelligartede opgaver – ud fra de foreliggende instruktioner 

  • Opdatering- og vedligeholdelse af forskellige vagt, ringe- og kontaktpersonlister 

  • Eventuelt deltage i kundeopfølgningsmøder 

  • Oplære- og overdrage viden til øvrige kolleger (sidemandsoplæring) 

  • Diverse administrative opgaver .

Hvad forventer vi af dig?  

I Securitas har vi et stærkt sammenhold, som bæres af alle, derfor ser vi, at du tager en for holdet, når der er brug for det. For dine kollegaer gør det samme. Med en bred vifte af opgaver, er det vigtigt at du er løsningsorienteret, beslutningsdygtig og kunne arbejde selvstændigt – også i hektiske perioder. Derudover ser vi: 

  • Du har en stor motivation for service og udøve god service for andre 

  • Du skal kunne tale, skrive og læse dansk samt kunne tale, skrive og forstå engelsk på rimeligt niveau 

  • Du er selvkørende, initiativrig og omstillingsparat 

  • Du har gode it-kundskaber 

  • Du har en struktureret tilgang og trives med at følge instrukser 

  • Du er målrettet, resultatorienteret og kunne have mange bolde i luften 

Du mærker sammenholdet hos os: 
Hos bliver du en del af en sikker, sund og sjov arbejdsplads med gode vilkår. Du kommer ind i et stærkt sammenhold med en masse professionelle, søde og servicemindede kolleger. Du får ledere som er nærværende, som giver dig fleksibilitet, for vagtplanlægningen sker hos din leder og ikke centralt. 
I Securitas bliver du en del af en arbejdsplads, hvor der er plads til det høje humør, det brede smil og det kollegiale skulderklap. Du bliver en del af et stærkt sammenhold, hvor vi sammen skaber tryghed! 

Er du klar til at mærke sammenholdet og skabe tryghed? 
Så send os din ansøgning igennem vores rekrutteringsproces. Skulle du have nogle spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte områdechef for kundecenteret, Claes Gundersen på claes.gundersen@securitas.dk. Vi glæder os til at høre fra dig! 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.