Viborg Kommunes Ydelseskontor.

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Midlertidig ansættelse 3 måneder

Ydelseskontoret søger 2 administrative til midlertidige ansættelser med tiltrædelse snarest eller efter nærmere aftale.

Ydelseskontoret er bestående af 35 medarbejdere og er opdelt i 2 hovedområder – Team sygedagpenge og Team kontanthjælp.

Den ledige stilling er i Team kontanthjælp, hvor de primære arbejdsopgaver er borgerbetjening, behandling af ansøgninger om enkeltydelser jævnfør aktivloven, bevilling, beregning og udbetaling af forsørgerydelser og lønrefusion til borgere og virksomheder.

Servicering af vores borgere er vores vigtigste rolle; både telefonisk, ved fysisk fremmøde i vores ekspedition og i den skriftlige kommunikation.

Vi søger en medarbejder, som:
• Eventuel har en økonomisk baggrund
• Eventuel er bekendt med lovgivningen inden for området eller har interesse for at sætte sig ind i nyt lovstof
• Kan formulere sig tydeligt og præcist i skrift og tale
• Har gode samarbejds- og kommunikationsfærdigheder
• Trives i forandringer
• Har øje for helheden i opgaveløsningen og kan tænke i enkle og effektive arbejdsgange
• Bidrager med egne perspektiver og et positivt sind til et godt arbejdsmiljø
Vi tilbyder dig:
• En arbejdsplads med garanti for daglige smil på læben
• At blive en del af et ambitiøst team der arbejder målrettet med kerneydelsen på et Ydelseskontor
• En grundig oplæring
• Engagerede, fagligt dygtige og sociale kollegaer
• Strukturerede rammer med frihed under ansvar
• En løn der bliver fastsat efter principperne for Ny løn i henhold gældende overenskomst og dine kvalifikationer.

 

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Viborg Kommunes Ydelseskontor.

Midlertidig ansættelse 3 måneder

Ydelseskontoret søger 2 administrative til midlertidige ansættelser med tiltrædelse snarest eller efter nærmere aftale.

Ydelseskontoret er bestående af 35 medarbejdere og er opdelt i 2 hovedområder – Team sygedagpenge og Team kontanthjælp.

Den ledige stilling er i Team kontanthjælp, hvor de primære arbejdsopgaver er borgerbetjening, behandling af ansøgninger om enkeltydelser jævnfør aktivloven, bevilling, beregning og udbetaling af forsørgerydelser og lønrefusion til borgere og virksomheder.

Servicering af vores borgere er vores vigtigste rolle; både telefonisk, ved fysisk fremmøde i vores ekspedition og i den skriftlige kommunikation.

Vi søger en medarbejder, som:
• Eventuel har en økonomisk baggrund
• Eventuel er bekendt med lovgivningen inden for området eller har interesse for at sætte sig ind i nyt lovstof
• Kan formulere sig tydeligt og præcist i skrift og tale
• Har gode samarbejds- og kommunikationsfærdigheder
• Trives i forandringer
• Har øje for helheden i opgaveløsningen og kan tænke i enkle og effektive arbejdsgange
• Bidrager med egne perspektiver og et positivt sind til et godt arbejdsmiljø
Vi tilbyder dig:
• En arbejdsplads med garanti for daglige smil på læben
• At blive en del af et ambitiøst team der arbejder målrettet med kerneydelsen på et Ydelseskontor
• En grundig oplæring
• Engagerede, fagligt dygtige og sociale kollegaer
• Strukturerede rammer med frihed under ansvar
• En løn der bliver fastsat efter principperne for Ny løn i henhold gældende overenskomst og dine kvalifikationer.

 

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.