Gem job

Vicedirektør med ansvar for logistik i Region Hovedstaden

Center for Ejendomme søger en vicedirektør, der kan videreudvikle og sætte retning for logistik, lager og transport på tværs af Region Hovedstaden.

Brænder du for at forbedre den logistiske effektivitet og skabe en større sammenhæng i Region Hovedstadens forsyningskæde, samt sikre gode fysiske rammer for både regionens 45.000 medarbejdere, patienter og pårørende på Region Hovedstadens hospitaler?

Du motiveres af at gøre en forskel for vores samfund, da det handler om liv!

Center for Ejendomme søger en ambitiøs, samarbejds- og resultatorienteret vicedirektør, som kan sikre effektive logistikløsninger i nye hospitalsbyggerier, høj forsyningssikkerhed af kliniske forbrugsvarer til afdelinger og klinikker samt grønne transportløsninger på tværs af regionen.

Derudover står Region Hovedstaden over for at skulle etablere og administrere både nationale og EU-beredskabslagre i Østdanmark og Vestdanmark. De nye beredskabslagre skal servicere alle regioner og kommuner med værnemidler.

For at robustgøre logistikområdet i Region Hovedstaden har Center for Ejendomme gennemført en organisationsjustering, hvor Enheden for Logistik og Forsyning erstattes af tre nye enheder: Supply Chain, Transport & Flådestyring samt Hospitalslogistik. Som vicedirektør får du til opgave sammen med de tre nye enhedschefer at sikre en robust og effektiv forsyningskæde fra bestilling til levering.

Du bliver en del af direktionen i Center for Ejendomme, der siden 1. januar 2017 har varetaget regionens ejendomsportefølje på ca. 2 mio. kvadratmeter med alt fra fredede ejendomme til nye hospitalsbyggeri. Sammen skaber, driver og optimerer vi de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder, koncerncentre, samt står for relaterede ejendomsservices og logistik på tværs af regionen.

Sammen med direktionen og den øvrige del af Center for Ejendoms ledelse bliver du en væsentlig aktør, der er med til at drive forandringer på strategisk niveau blandt andet indenfor temaer som samhørighed, mere for pengene, den fortrukne samarbejdspartner og arbejdsglæde.



Din profil

Vi søger en engageret, nytænkende og udviklingsorienteret vicedirektør, som kan sætte strategisk og organisatorisk retning for det samlede logistikområde. Du er løsningsorienteret og med kunder, brugere og medarbejdere i fokus tør du træffe vigtige beslutninger, er stærk til at eksekvere uden at gå på kompromis med kvaliteten. Erfaringerne fra COVID-19 har understreget vigtigheden af en effektiv, agil og omstillingsparat organisation, som kan imødekomme kundernes behov rettidigt.

Din ledelsesstil er værdibaseret og bygger på aktivt samarbejde, involvering og uddelegering af ansvar, og så har du et godt humør og et stort personligt drive. Du tænker helhedsorienteret, er dygtig til at skabe netværk på tværs og samarbejde med vigtige interessenter, herunder medarbejdere, klinisk personale, hospitalsdirektører og politikere.

Du har erfaring fra tilsvarende opgaver gerne fra en større virksomhed eller anden offentlig organisation. Du skal være resultatorienteret, brænde for organisatorisk, strategisk og ikke mindst logistikudvikling.

Vi forestiller os i øvrigt at du:

  • Har den nødvendige erhvervserfaring samt har en lang videregående uddannelse f.eks. cand.merc. eller lign. uddannelse på kandidatniveau.
  • Har god organisationsforståelse og kan navigere i en politisk-organisatorisk kontekst med mange forskellige typer opgaver og korte frister
  • Har personlig gennemslags- og handlekraft
  • Er klar og tydelig i såvel skriftlig, som visuel kommunikation
  • Har økonomisk indsigt og god forretningsforståelse
  • Har gode samarbejdsevner og trives i et dynamisk miljø med kollegaer fra mange faggrupper


Om Center for Ejendomme
Center for Ejendommes består af ca. 800 dedikeret medarbejdere. Ambitionen er at være en stærk og værdsat samarbejdspartner, med et højt fagligt miljø således, at vi sammen med regionens øvrige medarbejdere skaber en god oplevelse for patienterne. I Center for Ejendomme skaber vi en vigtig del af grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen.

Du bliver ansvarlig for CEJ Logistik, som består af tre enheder med ca. 200 medarbejdere, der alle brænder for at udvikle logistikområdet. Vi har ansvar for regionens transportafdeling, Centrallager, Genbrug & Donationslager, Telemedicinsk Servicecenter samt en logistikudviklingsafdeling der arbejder med tværgående projekter.

Hos os får du en varieret hverdag med alsidige opgaver og daglige udfordringer samt et selvstændigt og afvekslende job i en organisation i rivende udvikling, hvor vi udvider, udvikler og nytænker for at kunne imødekomme fremtidens krav til kvalitet og effektivitet.

Du får mange kontaktflader i Region Hovedstaden og kommer til at samarbejde med dygtige og dedikerede kollegaer med vidt forskellige fagligheder – både inden for det administrative område og inden for byggeri, ejendomsdrift, transport og logistik. Vi er en arbejdsplads med et uformelt miljø, højt tempo og korte beslutningsveje.



Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesforhold fastlægges i henhold til Danske Regioners ’Aftale for Chefer’.

Arbejdsstedet er CEJ Huset, Stationsalléen 42, 2730 Herlev

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Janne Wesch Lorentzen på mail Janne.Wesch.Lorentzen@regionh.dk eller telefon 29 77 88 58.

Ansættelsesprocedure

Du søger stillingen ved at uploade din ansøgning, CV og relevante uddannelsesbeviser via link i annoncen.

Ansøgningsfrist søndag den 19. september 2021.

Der vil være mulighed for at holde tests i forbindelse med en eventuel anden samtale.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Vicedirektør med ansvar for logistik i Region Hovedstaden

Center for Ejendomme søger en vicedirektør, der kan videreudvikle og sætte retning for logistik, lager og transport på tværs af Region Hovedstaden.

Brænder du for at forbedre den logistiske effektivitet og skabe en større sammenhæng i Region Hovedstadens forsyningskæde, samt sikre gode fysiske rammer for både regionens 45.000 medarbejdere, patienter og pårørende på Region Hovedstadens hospitaler?

Du motiveres af at gøre en forskel for vores samfund, da det handler om liv!

Center for Ejendomme søger en ambitiøs, samarbejds- og resultatorienteret vicedirektør, som kan sikre effektive logistikløsninger i nye hospitalsbyggerier, høj forsyningssikkerhed af kliniske forbrugsvarer til afdelinger og klinikker samt grønne transportløsninger på tværs af regionen.

Derudover står Region Hovedstaden over for at skulle etablere og administrere både nationale og EU-beredskabslagre i Østdanmark og Vestdanmark. De nye beredskabslagre skal servicere alle regioner og kommuner med værnemidler.

For at robustgøre logistikområdet i Region Hovedstaden har Center for Ejendomme gennemført en organisationsjustering, hvor Enheden for Logistik og Forsyning erstattes af tre nye enheder: Supply Chain, Transport & Flådestyring samt Hospitalslogistik. Som vicedirektør får du til opgave sammen med de tre nye enhedschefer at sikre en robust og effektiv forsyningskæde fra bestilling til levering.

Du bliver en del af direktionen i Center for Ejendomme, der siden 1. januar 2017 har varetaget regionens ejendomsportefølje på ca. 2 mio. kvadratmeter med alt fra fredede ejendomme til nye hospitalsbyggeri. Sammen skaber, driver og optimerer vi de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder, koncerncentre, samt står for relaterede ejendomsservices og logistik på tværs af regionen.

Sammen med direktionen og den øvrige del af Center for Ejendoms ledelse bliver du en væsentlig aktør, der er med til at drive forandringer på strategisk niveau blandt andet indenfor temaer som samhørighed, mere for pengene, den fortrukne samarbejdspartner og arbejdsglæde.



Din profil

Vi søger en engageret, nytænkende og udviklingsorienteret vicedirektør, som kan sætte strategisk og organisatorisk retning for det samlede logistikområde. Du er løsningsorienteret og med kunder, brugere og medarbejdere i fokus tør du træffe vigtige beslutninger, er stærk til at eksekvere uden at gå på kompromis med kvaliteten. Erfaringerne fra COVID-19 har understreget vigtigheden af en effektiv, agil og omstillingsparat organisation, som kan imødekomme kundernes behov rettidigt.

Din ledelsesstil er værdibaseret og bygger på aktivt samarbejde, involvering og uddelegering af ansvar, og så har du et godt humør og et stort personligt drive. Du tænker helhedsorienteret, er dygtig til at skabe netværk på tværs og samarbejde med vigtige interessenter, herunder medarbejdere, klinisk personale, hospitalsdirektører og politikere.

Du har erfaring fra tilsvarende opgaver gerne fra en større virksomhed eller anden offentlig organisation. Du skal være resultatorienteret, brænde for organisatorisk, strategisk og ikke mindst logistikudvikling.

Vi forestiller os i øvrigt at du:

  • Har den nødvendige erhvervserfaring samt har en lang videregående uddannelse f.eks. cand.merc. eller lign. uddannelse på kandidatniveau.
  • Har god organisationsforståelse og kan navigere i en politisk-organisatorisk kontekst med mange forskellige typer opgaver og korte frister
  • Har personlig gennemslags- og handlekraft
  • Er klar og tydelig i såvel skriftlig, som visuel kommunikation
  • Har økonomisk indsigt og god forretningsforståelse
  • Har gode samarbejdsevner og trives i et dynamisk miljø med kollegaer fra mange faggrupper


Om Center for Ejendomme
Center for Ejendommes består af ca. 800 dedikeret medarbejdere. Ambitionen er at være en stærk og værdsat samarbejdspartner, med et højt fagligt miljø således, at vi sammen med regionens øvrige medarbejdere skaber en god oplevelse for patienterne. I Center for Ejendomme skaber vi en vigtig del af grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen.

Du bliver ansvarlig for CEJ Logistik, som består af tre enheder med ca. 200 medarbejdere, der alle brænder for at udvikle logistikområdet. Vi har ansvar for regionens transportafdeling, Centrallager, Genbrug & Donationslager, Telemedicinsk Servicecenter samt en logistikudviklingsafdeling der arbejder med tværgående projekter.

Hos os får du en varieret hverdag med alsidige opgaver og daglige udfordringer samt et selvstændigt og afvekslende job i en organisation i rivende udvikling, hvor vi udvider, udvikler og nytænker for at kunne imødekomme fremtidens krav til kvalitet og effektivitet.

Du får mange kontaktflader i Region Hovedstaden og kommer til at samarbejde med dygtige og dedikerede kollegaer med vidt forskellige fagligheder – både inden for det administrative område og inden for byggeri, ejendomsdrift, transport og logistik. Vi er en arbejdsplads med et uformelt miljø, højt tempo og korte beslutningsveje.



Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesforhold fastlægges i henhold til Danske Regioners ’Aftale for Chefer’.

Arbejdsstedet er CEJ Huset, Stationsalléen 42, 2730 Herlev

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Janne Wesch Lorentzen på mail Janne.Wesch.Lorentzen@regionh.dk eller telefon 29 77 88 58.

Ansættelsesprocedure

Du søger stillingen ved at uploade din ansøgning, CV og relevante uddannelsesbeviser via link i annoncen.

Ansøgningsfrist søndag den 19. september 2021.

Der vil være mulighed for at holde tests i forbindelse med en eventuel anden samtale.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.