Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vicekontorchef til ledelsen af byggeriteam i Økonomi og Byggeri i Københavns Kommunes Socialforvaltning

Vil du stå i spidsen for at sikre boliger til socialt udsatte københavnere og gode fysiske rammer for medarbejderne, der til dagligt arbejder sammen med borgerne?

Vores kommune oplever i disse år en vækst i antallet af borgere, og dette nødvendiggør, at vi udvider og tilpasser vores kapacitet af dag- og døgntilbud til alle Socialforvaltningens målgrupper. Vi har derfor behov for en leder til vores dygtige Byggeriteam, der kan sætte rammer, rydde forhindringer af vejen og sikre fremdrift i Socialforvaltningens mange nybyg- og renoveringsprojekter.

Stillingen
Som leder af Byggeriteamet skal du med indsigt i de kommunale budget- og byggefaglige processer sørge for, at Socialforvaltningens prioriterede projekter forberedes og forelægges for direktion, borgmester, Socialudvalg og for relevante samarbejdspartnere i kommunen, herunder særligt Økonomiforvaltningen. Du vil have seks kvalificerede medarbejdere til rådighed, som selvstændigt varetager bl.a. projektledelse for deres bygge- og renoveringsprojekter.

Du kommer til at indgå i ledelsen af kontoret for Økonomi og Byggeri, som ledes af en kontorchef og to vicekontorchefer, hvoraf du vil være den ene. Du kommer til at referere til kontorchefen og får i det daglige et tæt samarbejde med både kontorchefen og den anden vicekontorchef. Du får det daglige personaleansvar for teamet efter delegation fra kontorchefen.

Du og Byggeriteamet kommer til at repræsentere Socialforvaltningen i en række fora på det strategiske og byggefaglige område, hvor det er vigtigt, at du og dine medarbejdere i teamet forstår at formidle og argumentere for Socialforvaltningens positioner på det socialfaglige og økonomiske område.

Du kommer til at arbejde på tværs både i Socialforvaltningen (de tre borgercentre og de centrale kontorer) og på tværs af forvaltninger (særligt Økonomiforvaltningens koncernenheder: Byggeri København, Københavns Ejendomme og Indkøb og Team Ejendomsoptimering). Derudover vil der også være snitflader til Teknik- og Miljøforvaltningen og Sundheds- og Omsorgsforvaltningen.

Meget af dit arbejde vil være tæt på direktionen og til tider også på borgmesteren, og der vil derfor være korte tidsfrister og perioder med højt arbejdspres.

Det overordnede ansvar for overblikket over Socialforvaltningens moderniserings- og arealplan, på hele socialforvaltningens ejendomsportefølje på ca. 300 adresser, ligger også i stillingen, herunder indblik i planlagte udvidelser, moderniseringer og nedlæggelser. Lige nu har vi 35 igangværende byggeprojekter.

I tilknytning hertil skal Byggeriteamet også varetage rollen som Socialforvaltningens koordinator af ejendomsdrift og vedligeholdelse for alle forvaltningens bygninger. Dette er en ny opgave for teamet, hvorfor du vil få mulighed for at være med til at præge opgaveløsningen.

Endelig har du og Byggeriteamet det overordnede ansvar for Socialforvaltningens anlægsbudgetter og -regnskaber.

Din profil
Hvis du er den rigtige til stillingen, forestiller vi os, at du har disse egenskaber

  • Evne og lyst til – og gerne erfaring med – at lede et selvstændigt team af kvalificerede medarbejdere, herunder motivere og understøtte en faglig udvikling hos medarbejderne
  • En inddragende og tillidsbaseret ledelsesstil
  • Erfaring med kommunale beslutningsprocesser, herunder vilkårene for politisk behandling – gerne i Københavns Kommune
  • En faglig baggrund som samfundsvidenskabelig kandidat, f.eks. cand.scient.pol., cand.adm.pol., cand.merc. eller tilsvarende
  • Interesse for og eventuelt erfaring med byggeprojekter som konsulent
  • Evner til at skabe og vedligeholde netværk i og uden for kommunen
  • Gode kommunikationsevner, herunder evne til at præsentere komplicerede emner klart og præcist
  • Fokus på, at der skabes fremdrift og resultater i samarbejde med dit team og øvrige interessenter

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsen sker iht. gældende overenskomst. Vi forventer, at stillingen besættes som chefkonsulent.

Vi ønsker stillingen besat den 1. april 2020 eller snarest muligt derefter.

Yderligere oplysninger
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til kontorchef Johs Kristensen på 2147 2210. Du kan få flere oplysninger om Socialforvaltningen på https://www.kk.dk/sof.

Søg via nedenstående link senest søndag den 16. februar 2020
Vi afholder samtaler i uge 8 og 9.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330165952Phoenix-45f75b9912020-01-28T12:07:25.327Vicekontorchef til ledelsen af byggeriteam i Økonomi og Byggeri i Københavns Kommunes Socialforvaltning

Vil du stå i spidsen for at sikre boliger til socialt udsatte københavnere og gode fysiske rammer for medarbejderne, der til dagligt arbejder sammen med borgerne?

Vores kommune oplever i disse år en vækst i antallet af borgere, og dette nødvendiggør, at vi udvider og tilpasser vores kapacitet af dag- og døgntilbud til alle Socialforvaltningens målgrupper. Vi har derfor behov for en leder til vores dygtige Byggeriteam, der kan sætte rammer, rydde forhindringer af vejen og sikre fremdrift i Socialforvaltningens mange nybyg- og renoveringsprojekter.

Stillingen
Som leder af Byggeriteamet skal du med indsigt i de kommunale budget- og byggefaglige processer sørge for, at Socialforvaltningens prioriterede projekter forberedes og forelægges for direktion, borgmester, Socialudvalg og for relevante samarbejdspartnere i kommunen, herunder særligt Økonomiforvaltningen. Du vil have seks kvalificerede medarbejdere til rådighed, som selvstændigt varetager bl.a. projektledelse for deres bygge- og renoveringsprojekter.

Du kommer til at indgå i ledelsen af kontoret for Økonomi og Byggeri, som ledes af en kontorchef og to vicekontorchefer, hvoraf du vil være den ene. Du kommer til at referere til kontorchefen og får i det daglige et tæt samarbejde med både kontorchefen og den anden vicekontorchef. Du får det daglige personaleansvar for teamet efter delegation fra kontorchefen.

Du og Byggeriteamet kommer til at repræsentere Socialforvaltningen i en række fora på det strategiske og byggefaglige område, hvor det er vigtigt, at du og dine medarbejdere i teamet forstår at formidle og argumentere for Socialforvaltningens positioner på det socialfaglige og økonomiske område.

Du kommer til at arbejde på tværs både i Socialforvaltningen (de tre borgercentre og de centrale kontorer) og på tværs af forvaltninger (særligt Økonomiforvaltningens koncernenheder: Byggeri København, Københavns Ejendomme og Indkøb og Team Ejendomsoptimering). Derudover vil der også være snitflader til Teknik- og Miljøforvaltningen og Sundheds- og Omsorgsforvaltningen.

Meget af dit arbejde vil være tæt på direktionen og til tider også på borgmesteren, og der vil derfor være korte tidsfrister og perioder med højt arbejdspres.

Det overordnede ansvar for overblikket over Socialforvaltningens moderniserings- og arealplan, på hele socialforvaltningens ejendomsportefølje på ca. 300 adresser, ligger også i stillingen, herunder indblik i planlagte udvidelser, moderniseringer og nedlæggelser. Lige nu har vi 35 igangværende byggeprojekter.

I tilknytning hertil skal Byggeriteamet også varetage rollen som Socialforvaltningens koordinator af ejendomsdrift og vedligeholdelse for alle forvaltningens bygninger. Dette er en ny opgave for teamet, hvorfor du vil få mulighed for at være med til at præge opgaveløsningen.

Endelig har du og Byggeriteamet det overordnede ansvar for Socialforvaltningens anlægsbudgetter og -regnskaber.

Din profil
Hvis du er den rigtige til stillingen, forestiller vi os, at du har disse egenskaber

  • Evne og lyst til – og gerne erfaring med – at lede et selvstændigt team af kvalificerede medarbejdere, herunder motivere og understøtte en faglig udvikling hos medarbejderne
  • En inddragende og tillidsbaseret ledelsesstil
  • Erfaring med kommunale beslutningsprocesser, herunder vilkårene for politisk behandling – gerne i Københavns Kommune
  • En faglig baggrund som samfundsvidenskabelig kandidat, f.eks. cand.scient.pol., cand.adm.pol., cand.merc. eller tilsvarende
  • Interesse for og eventuelt erfaring med byggeprojekter som konsulent
  • Evner til at skabe og vedligeholde netværk i og uden for kommunen
  • Gode kommunikationsevner, herunder evne til at præsentere komplicerede emner klart og præcist
  • Fokus på, at der skabes fremdrift og resultater i samarbejde med dit team og øvrige interessenter

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsen sker iht. gældende overenskomst. Vi forventer, at stillingen besættes som chefkonsulent.

Vi ønsker stillingen besat den 1. april 2020 eller snarest muligt derefter.

Yderligere oplysninger
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til kontorchef Johs Kristensen på 2147 2210. Du kan få flere oplysninger om Socialforvaltningen på https://www.kk.dk/sof.

Søg via nedenstående link senest søndag den 16. februar 2020
Vi afholder samtaler i uge 8 og 9.

2020-02-17T00:59:07.780 Vil du stå i spidsen for at sikre boliger til socialt udsatte københavnere og gode fysiske rammer for medarbejderne, der til dagligt arbejder sammen med borgerne? Vores kommune oplever i disse år en vækst i antallet af borgere, og dette nødvendiggør, at vi udvider og tilpasser vores kapacitet af dag- og døgntilbud til alle Socialforvaltningens målgrupper. Vi har derfor behov for en leder til vores dygtige Byggeriteam, der kan sætte rammer, rydde forhindringer af vejen og sikre fremdrift i Socialforvaltningens mange nybyg- og renoveringsprojekter. Stillingen Som leder af Byggeriteamet skal du med indsigt i de kommunale budget- og byggefaglige processer sørge for, at Socialforvaltningens prioriterede projekter forberedes og forelægges for direktion, borgmester, Socialudvalg og for relevante samarbejdspartnere i kommunen, herunder særligt Økonomiforvaltningen. Du vil have seks kvalificerede medarbejdere til rådighed, som selvstændigt varetager bl.a. projektledelse for deres bygge- og renoveringsprojekter. Du kommer til at indgå i ledelsen af kontoret for Økonomi og Byggeri, som ledes af en kontorchef og to vicekontorchefer, hvoraf du vil være den ene. Du kommer til at referere til kontorchefen og får i det daglige et tæt samarbejde med både kontorchefen og den anden vicekontorchef. Du får det daglige personaleansvar for teamet efter delegation fra kontorchefen. Du og Byggeriteamet kommer til at repræsentere Socialforvaltningen i en række fora på det strategiske og byggefaglige område, hvor det er vigtigt, at du og dine medarbejdere i teamet forstår at formidle og argumentere for Socialforvaltningens positioner på det socialfaglige og økonomiske område. Du kommer til at arbejde på tværs både i Socialforvaltningen (de tre borgercentre og de centrale kontorer) og på tværs af forvaltninger (særligt Økonomiforvaltningens koncernenheder: Byggeri København, Københavns Ejendomme og Indkøb og Team Ejendomsoptimering). Derudover vil der også være snitflader til Teknik- og Miljøforvaltningen og Sundheds- og Omsorgsforvaltningen. Meget af dit arbejde vil være tæt på direktionen og til tider også på borgmesteren, og der vil derfor være korte tidsfrister og perioder med højt arbejdspres. Det overordnede ansvar for overblikket over Socialforvaltningens moderniserings- og arealplan, på hele socialforvaltningens ejendomsportefølje på ca. 300 adresser, ligger også i stillingen, herunder indblik i planlagte udvidelser, moderniseringer og nedlæggelser. Lige nu har vi 35 igangværende byggeprojekter. I tilknytning hertil skal Byggeriteamet også varetage rollen som Socialforvaltningens koordinator af ejendomsdrift og vedligeholdelse for alle forvaltningens bygninger. Dette er en ny opgave for teamet, hvorfor du vil få mulighed for at være med til at præge opgaveløsningen. Endelig har du og Byggeriteamet det overordnede ansvar for Socialforvaltningens anlægsbudgetter og -regnskaber. Din profil Hvis du er den rigtige til stillingen, forestiller vi os, at du har disse egenskaber Evne og lyst til og gerne erfaring med at lede et selvstændigt team af kvalificerede medarbejdere, herunder motivere og understøtte en faglig udvikling hos medarbejderne En inddragende og tillidsbaseret ledelsesstil Erfaring med kommunale beslutningsprocesser, herunder vilkårene for politisk behandling gerne i Københavns Kommune En faglig baggrund som samfundsvidenskabelig kandidat, f.eks. cand.scient.pol., cand.adm.pol., cand.merc. eller tilsvarende Interesse for og eventuelt erfaring med byggeprojekter som konsulent Evner til at skabe og vedligeholde netværk i og uden for kommunen Gode kommunikationsevner, herunder evne til at præsentere komplicerede emner klart og præcist Fokus på, at der skabes fremdrift og resultater i samarbejde med dit team og øvrige interessenter Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsen sker iht. gældende overenskomst. Vi forventer, at stillingen besættes som chefkonsulent. Vi ønsker stillingen besat den 1. april 2020 eller snarest muligt derefter. Yderligere oplysninger Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til kontorchef Johs Kristensen på 2147 2210. Du kan få flere oplysninger om Socialforvaltningen på https: www.kk.dk sof. Søg via nedenstående link senest søndag den 16. februar 2020 Vi afholder samtaler i uge 8 og 9.10Phoenix45f75b99100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-16T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=163647&DepartmentId=19186&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3699773Økonomi og Byggeri11Bernstorffsgade 171577København VDKDanmarkORS/Small/kk_logo_small.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent10001892691KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk16364700028-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=45f75b99https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=45f75b99https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=45f75b99&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=45f75b99&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/4.jpgVicekontorchef til ledelsen af byggeriteam i Økonomi og Byggeri i Københavns Kommunes Socialforvaltning12007991Dansk3Læse/ tale241929Vicekontorchef6Ledelse364027777mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmarkda-DK