Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vikar for AC-medarbejder til Klinik for Ergo- og Fysioterapi, Rigshospitalet

Har du lyst til at arbejde på Region Hovedstadens største hospital i en dynamisk og politisk organisation, i tæt samarbejde med klinikledelsen? Pr. d. 1. februar 2018 har vi et ledigt barselsvikariat som AC-medarbejder på 32 timer frem til d. 31. oktober 2018, med mulighed for forlængelse.
 
Du bliver en del af Klinik for Ergo- og Fysioterapi, som ledes af klinikchef Lisbeth Wiben og ledende terapeut Therese Vitthøfft Dahl. I klinikken er ansat ca. 150 fysio- og ergoterapeuter fordelt på seks teams, med en ansvarlig afdelingsterapeut for hvert team. Herudover er der ansat tre sekretærer, tre sosu-assistenter og en AC-medarbejder.
 
Klinikken har hovedadresse både på Rigshospitalet - Blegdamsvej og på Rigshospitalet - Glostrup. Du kommer til at have virke på begge matrikler, hvor du mandage og onsdage er på Glostrup matriklen, mens du tirsdage og torsdage er på Blegdamsvej matriklen. Fredage er skiftevis fordelt på matriklerne, eller efter aftale med klinikledelsen.
 
Du har en relevant akademisk uddannelse, eks. kandidat i kommunikation, og det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring med det sundhedsfaglige område. Dine arbejdsopgaver er primært administrative og kommunikative opgaver, og vi lægger vægt på, du har praktisk erfaring inden for begge områder.
 
Du kommer til at beskæftige dig med:

  • Ledelsesbetjening, herunder bistå klinikledelsen i forhold til administrative og kommunikative opgaver
  • Sekretær i klinikkens MED-udvalg, Kvalitetsudvalg, Arbejdsmiljøudvalg og øvrige fora
  • Redaktionelle opgaver og strategisk kommunikation, herunder branding, skriftlig formidling, nyhedsbreve, høringssvar, patientinformation (X-media) og infoskærme
  • Webredaktør af klinikkens hjemmeside og intranet, herunder vedligeholdelse, redigering og udvikling
  • Diverse administrative og ad-hoc opgaver
Vi forventer, at du:
  • Har en relevant akademisk uddannelse
  • Er god til at holde overblikket, og at du selvstændigt kan prioritere din arbejdstid i forhold til løsning af dine arbejdsopgaver
  • Kan karakterisere dig som blandt andet problemløsende, forudseende og udviklingsorienteret
  • Har stærke skriftlige og mundtlige formuleringsevner samt kommunikative kompetencer
  • Har gode samarbejdsevner, idet der er tæt og velfungerende samarbejde med klinikledelsen, afdelingsterapeuter, kollegaer og øvrige (tværfaglige) samarbejdspartnere
Vi tilbyder dig at blive en del af en klinikkultur og et arbejdsmiljø, der funderer på åbenhed, professionalisme og højt kompetenceniveau. Vi er en klinik i kontinuerlig udvikling, hvilket du kommer til at blive inddraget i, i tæt samarbejde med klinikledelsen. Du får en udfordrende og varieret arbejdsdag i et fagligt og socialt godt arbejdsmiljø, hvor du har stor mulighed for indflydelse og tilrettelæggelse af dine arbejdsdage og arbejdsopgaver.
 
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 32 timer med tiltrædelse d. 1. februar 2018 eller snarest derefter. Arbejdstiden vil i udgangspunktet ligge fra kl. 8.30-15.00 man-tors og fra kl. 8.30-14.30 fredage.
 
Yderligere information
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte klinikchef Lisbeth Wiben på tlf. 3545 1290 eller mail: lisbeth.wiben.gundersen@regionh.dk eller ledende terapeut Therese Vitthøfft Dahl på tlf.: 3863 3082 eller mail: therese.vitthoefft.dahl@regionh.dk.
 
Læs også mere om Klinik for Ergo- og Fysioterapi på www.rigshospitalet.dk
 
Ansøgningsfrist er d. 17. januar 2018 kl. 12.00. Vi forventer at afholde jobsamtaler i uge 4.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329727656Phoenix-244cbd1812017-12-15T15:01:49.103Vikar for AC-medarbejder til Klinik for Ergo- og Fysioterapi, RigshospitaletHar du lyst til at arbejde på Region Hovedstadens største hospital i en dynamisk og politisk organisation, i tæt samarbejde med klinikledelsen? Pr. d. 1. februar 2018 har vi et ledigt barselsvikariat som AC-medarbejder på 32 timer frem til d. 31. oktober 2018, med mulighed for forlængelse.
 
Du bliver en del af Klinik for Ergo- og Fysioterapi, som ledes af klinikchef Lisbeth Wiben og ledende terapeut Therese Vitthøfft Dahl. I klinikken er ansat ca. 150 fysio- og ergoterapeuter fordelt på seks teams, med en ansvarlig afdelingsterapeut for hvert team. Herudover er der ansat tre sekretærer, tre sosu-assistenter og en AC-medarbejder.
 
Klinikken har hovedadresse både på Rigshospitalet - Blegdamsvej og på Rigshospitalet - Glostrup. Du kommer til at have virke på begge matrikler, hvor du mandage og onsdage er på Glostrup matriklen, mens du tirsdage og torsdage er på Blegdamsvej matriklen. Fredage er skiftevis fordelt på matriklerne, eller efter aftale med klinikledelsen.
 
Du har en relevant akademisk uddannelse, eks. kandidat i kommunikation, og det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring med det sundhedsfaglige område. Dine arbejdsopgaver er primært administrative og kommunikative opgaver, og vi lægger vægt på, du har praktisk erfaring inden for begge områder.
 
Du kommer til at beskæftige dig med:
  • Ledelsesbetjening, herunder bistå klinikledelsen i forhold til administrative og kommunikative opgaver
  • Sekretær i klinikkens MED-udvalg, Kvalitetsudvalg, Arbejdsmiljøudvalg og øvrige fora
  • Redaktionelle opgaver og strategisk kommunikation, herunder branding, skriftlig formidling, nyhedsbreve, høringssvar, patientinformation (X-media) og infoskærme
  • Webredaktør af klinikkens hjemmeside og intranet, herunder vedligeholdelse, redigering og udvikling
  • Diverse administrative og ad-hoc opgaver
Vi forventer, at du:
  • Har en relevant akademisk uddannelse
  • Er god til at holde overblikket, og at du selvstændigt kan prioritere din arbejdstid i forhold til løsning af dine arbejdsopgaver
  • Kan karakterisere dig som blandt andet problemløsende, forudseende og udviklingsorienteret
  • Har stærke skriftlige og mundtlige formuleringsevner samt kommunikative kompetencer
  • Har gode samarbejdsevner, idet der er tæt og velfungerende samarbejde med klinikledelsen, afdelingsterapeuter, kollegaer og øvrige (tværfaglige) samarbejdspartnere
Vi tilbyder dig at blive en del af en klinikkultur og et arbejdsmiljø, der funderer på åbenhed, professionalisme og højt kompetenceniveau. Vi er en klinik i kontinuerlig udvikling, hvilket du kommer til at blive inddraget i, i tæt samarbejde med klinikledelsen. Du får en udfordrende og varieret arbejdsdag i et fagligt og socialt godt arbejdsmiljø, hvor du har stor mulighed for indflydelse og tilrettelæggelse af dine arbejdsdage og arbejdsopgaver.
 
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 32 timer med tiltrædelse d. 1. februar 2018 eller snarest derefter. Arbejdstiden vil i udgangspunktet ligge fra kl. 8.30-15.00 man-tors og fra kl. 8.30-14.30 fredage.
 
Yderligere information
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte klinikchef Lisbeth Wiben på tlf. 3545 1290 eller mail: lisbeth.wiben.gundersen@regionh.dk eller ledende terapeut Therese Vitthøfft Dahl på tlf.: 3863 3082 eller mail: therese.vitthoefft.dahl@regionh.dk.
 
Læs også mere om Klinik for Ergo- og Fysioterapi på www.rigshospitalet.dk
 
Ansøgningsfrist er d. 17. januar 2018 kl. 12.00. Vi forventer at afholde jobsamtaler i uge 4.
2018-01-18T02:00:51.117 Har du lyst til at arbejde på Region Hovedstadens største hospital i en dynamisk og politisk organisation, i tæt samarbejde med klinikledelsen? Pr. d. 1. februar 2018 har vi et ledigt barselsvikariat som AC-medarbejder på 32 timer frem til d. 31. oktober 2018, med mulighed for forlængelse. Du bliver en del af Klinik for Ergo- og Fysioterapi, som ledes af klinikchef Lisbeth Wiben og ledende terapeut Therese Vitthøfft Dahl. I klinikken er ansat ca. 150 fysio- og ergoterapeuter fordelt på seks teams, med en ansvarlig afdelingsterapeut for hvert team. Herudover er der ansat tre sekretærer, tre sosu-assistenter og en AC-medarbejder. Klinikken har hovedadresse både på Rigshospitalet - Blegdamsvej og på Rigshospitalet - Glostrup. Du kommer til at have virke på begge matrikler, hvor du mandage og onsdage er på Glostrup matriklen, mens du tirsdage og torsdage er på Blegdamsvej matriklen. Fredage er skiftevis fordelt på matriklerne, eller efter aftale med klinikledelsen. Du har en relevant akademisk uddannelse, eks. kandidat i kommunikation, og det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring med det sundhedsfaglige område. Dine arbejdsopgaver er primært administrative og kommunikative opgaver, og vi lægger vægt på, du har praktisk erfaring inden for begge områder. Du kommer til at beskæftige dig med: Ledelsesbetjening, herunder bistå klinikledelsen i forhold til administrative og kommunikative opgaver Sekretær i klinikkens MED-udvalg, Kvalitetsudvalg, Arbejdsmiljøudvalg og øvrige fora Redaktionelle opgaver og strategisk kommunikation, herunder branding, skriftlig formidling, nyhedsbreve, høringssvar, patientinformation (X-media) og infoskærme Webredaktør af klinikkens hjemmeside og intranet, herunder vedligeholdelse, redigering og udvikling Diverse administrative og ad-hoc opgaver Vi forventer, at du: Har en relevant akademisk uddannelse Er god til at holde overblikket, og at du selvstændigt kan prioritere din arbejdstid i forhold til løsning af dine arbejdsopgaver Kan karakterisere dig som blandt andet problemløsende, forudseende og udviklingsorienteret Har stærke skriftlige og mundtlige formuleringsevner samt kommunikative kompetencer Har gode samarbejdsevner, idet der er tæt og velfungerende samarbejde med klinikledelsen, afdelingsterapeuter, kollegaer og øvrige (tværfaglige) samarbejdspartnere Vi tilbyder dig at blive en del af en klinikkultur og et arbejdsmiljø, der funderer på åbenhed, professionalisme og højt kompetenceniveau. Vi er en klinik i kontinuerlig udvikling, hvilket du kommer til at blive inddraget i, i tæt samarbejde med klinikledelsen. Du får en udfordrende og varieret arbejdsdag i et fagligt og socialt godt arbejdsmiljø, hvor du har stor mulighed for indflydelse og tilrettelæggelse af dine arbejdsdage og arbejdsopgaver. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er på 32 timer med tiltrædelse d. 1. februar 2018 eller snarest derefter. Arbejdstiden vil i udgangspunktet ligge fra kl. 8.30-15.00 man-tors og fra kl. 8.30-14.30 fredage. Yderligere information Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte klinikchef Lisbeth Wiben på tlf. 3545 1290 eller mail: lisbeth.wiben.gundersen@regionh.dk eller ledende terapeut Therese Vitthøfft Dahl på tlf.: 3863 3082 eller mail: therese.vitthoefft.dahl@regionh.dk. Læs også mere om Klinik for Ergo- og Fysioterapi på www.rigshospitalet.dk Ansøgningsfrist er d. 17. januar 2018 kl. 12.00. Vi forventer at afholde jobsamtaler i uge 4.11Jobnet244cbd18100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-01-17T00:00:0000100EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3050515Klinik for Ergo- og Fysioterapi11Blegdamsvej 92100København ØDKDanmarkORS/blank.png155.6960231012.56656220
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent501280JobNet47152021000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=244cbd18https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=244cbd18https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=244cbd18&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=244cbd18&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/2.jpgSom Akademisk medarbejder hos Klinik for Ergo- og Fysioterapi bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration351735513importimport_244cbd18DKDanmarkDKDanmarkda-DK