Vikar for AC-medarbejder til Klinik for Ergo- og Fysioterapi, Rigshospitalet

Har du lyst til at arbejde på Region Hovedstadens største hospital i en dynamisk og politisk organisation, i tæt samarbejde med klinikledelsen? Pr. d. 1. februar 2018 har vi et ledigt barselsvikariat som AC-medarbejder på 32 timer frem til d. 31. oktober 2018, med mulighed for forlængelse.
 
Du bliver en del af Klinik for Ergo- og Fysioterapi, som ledes af klinikchef Lisbeth Wiben og ledende terapeut Therese Vitthøfft Dahl. I klinikken er ansat ca. 150 fysio- og ergoterapeuter fordelt på seks teams, med en ansvarlig afdelingsterapeut for hvert team. Herudover er der ansat tre sekretærer, tre sosu-assistenter og en AC-medarbejder.
 
Klinikken har hovedadresse både på Rigshospitalet - Blegdamsvej og på Rigshospitalet - Glostrup. Du kommer til at have virke på begge matrikler, hvor du mandage og onsdage er på Glostrup matriklen, mens du tirsdage og torsdage er på Blegdamsvej matriklen. Fredage er skiftevis fordelt på matriklerne, eller efter aftale med klinikledelsen.
 
Du har en relevant akademisk uddannelse, eks. kandidat i kommunikation, og det er en fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring med det sundhedsfaglige område. Dine arbejdsopgaver er primært administrative og kommunikative opgaver, og vi lægger vægt på, du har praktisk erfaring inden for begge områder.
 
Du kommer til at beskæftige dig med:

  • Ledelsesbetjening, herunder bistå klinikledelsen i forhold til administrative og kommunikative opgaver
  • Sekretær i klinikkens MED-udvalg, Kvalitetsudvalg, Arbejdsmiljøudvalg og øvrige fora
  • Redaktionelle opgaver og strategisk kommunikation, herunder branding, skriftlig formidling, nyhedsbreve, høringssvar, patientinformation (X-media) og infoskærme
  • Webredaktør af klinikkens hjemmeside og intranet, herunder vedligeholdelse, redigering og udvikling
  • Diverse administrative og ad-hoc opgaver
Vi forventer, at du:
  • Har en relevant akademisk uddannelse
  • Er god til at holde overblikket, og at du selvstændigt kan prioritere din arbejdstid i forhold til løsning af dine arbejdsopgaver
  • Kan karakterisere dig som blandt andet problemløsende, forudseende og udviklingsorienteret
  • Har stærke skriftlige og mundtlige formuleringsevner samt kommunikative kompetencer
  • Har gode samarbejdsevner, idet der er tæt og velfungerende samarbejde med klinikledelsen, afdelingsterapeuter, kollegaer og øvrige (tværfaglige) samarbejdspartnere
Vi tilbyder dig at blive en del af en klinikkultur og et arbejdsmiljø, der funderer på åbenhed, professionalisme og højt kompetenceniveau. Vi er en klinik i kontinuerlig udvikling, hvilket du kommer til at blive inddraget i, i tæt samarbejde med klinikledelsen. Du får en udfordrende og varieret arbejdsdag i et fagligt og socialt godt arbejdsmiljø, hvor du har stor mulighed for indflydelse og tilrettelæggelse af dine arbejdsdage og arbejdsopgaver.
 
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 32 timer med tiltrædelse d. 1. februar 2018 eller snarest derefter. Arbejdstiden vil i udgangspunktet ligge fra kl. 8.30-15.00 man-tors og fra kl. 8.30-14.30 fredage.
 
Yderligere information
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte klinikchef Lisbeth Wiben på tlf. 3545 1290 eller mail: lisbeth.wiben.gundersen@regionh.dk eller ledende terapeut Therese Vitthøfft Dahl på tlf.: 3863 3082 eller mail: therese.vitthoefft.dahl@regionh.dk.
 
Læs også mere om Klinik for Ergo- og Fysioterapi på www.rigshospitalet.dk
 
Ansøgningsfrist er d. 17. januar 2018 kl. 12.00. Vi forventer at afholde jobsamtaler i uge 4.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:15. december 2017
Udløbsdato:5. februar 2018

EVA søger konsulent

Danmarks Evalueringsinstitut

Chefkonsulent specialkonsulent med analytisk og strategisk kraft til Danmarks EvalueringsinstitutVil du løse højt kvalificerede konsulentopgaver i en organisation med opgaver af stor betydning for både børn, dagtilbud og samfund?EVA søger en til to ...
Indrykket:3. januar 2018
Udløbsdato:19. januar 2018

Akademisk medarbejder til udvikling af klimatilpasning til Byens Udvikling

Klima og Byrum

København
Vil du gerne være med til at videreudvikle planerne for et klimasikkert København? Har du tjek på vandets kredsløb og erfaring med at vurdere økonomiske og politiske sammenhænge i konkrete planer? Kan du lide at nå resultater i samarbejde med andre?...
Indrykket:8. januar 2018
Udløbsdato:22. januar 2018

Akademisk medarbejder til Center for Forebyggelse og Rådgivning

Døgnvagten - Adm.

Center for Forebyggelse og Rådgivning søger en akademisk medarbejder, som har lyst til at arbejde i en spændende og politisk styret organisation. Center for Forebyggelse og Rådgivning er en del af socialforvaltningen i Københavns Kommune. Centret be...
Indrykket:9. januar 2018
Udløbsdato:18. januar 2018

Region Hovedstaden søger skarp og engageret AC´er til procesforbedringsarbejde og analyser

Center for It, Medico og Telefoni

København
Vil du være med til at gøre en af Danmarks største offentlige it-virksomheder endnu bedre og mere professionel? Er du en brobygger, der kan samle trådene fra en bred vifte af interessenter og omsætte behov til brugbare løsninger? Så er det måske dig...
Indrykket:9. januar 2018
Udløbsdato:22. januar 2018

Fuldmægtig til Tilsynet med Efterretningstjenesterne

Tilsynet med Efterretningstjenesterne

København
Den 19. december 2017 Fuldmægtig til Tilsynet med Efterretningstjene sterne Tilsynet med Efterretningstjenesterne er en uafhængig myndighed, som har til opgave at føre tilsyn med, at Politiets Efterretningstjeneste (PET), Forsvarets Efterretningstje...