Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vikar med lyst til administrative opgaver indenfor udbud og kontraktopfølgning

Vi søger en engageret og struktureret kollega for de næste 12 måneder til teamet Planlægning, Udbud og Comliance (PUC), hvor dine primære arbejdsopgaver vil være at indsamle, sikre behandling af og videreformidle data og anden information til brug for udbud og opfølgning på anvendelse af indgåede kontrakter.

PUC indgår i Strategisk Indkøb og Erstatning, der er en af de fire sektioner, i Indkøb, i Banedanmark. Banedanmark har med sin omsætning på 6 mia. kr. i 2018 sat fokus på yderligere at styrke den strategiske indkøbsindsats, så vi kan opfylde Banedanmarks strategi om mere og bedre jernbane for pengene.

Opgaveporteføljen, i Strategisk Indkøb og Erstatning, er dynamisk og voksende. Vi udvikler, implementer, driver og følger op på nye initiativer, der skal understøtte værdiskabende og brugbare aftaler for på tværs af og i samarbejde med organisationen. Det kan være i form af økonomiske analyser, konkurrencefremmende initiativer, understøttelse af udbud og contract management, projektledelse eller ledelsesrapportering. Vi er omkring 20 højt engagerede kolleger med en uformel og humoristisk tone.

Planlægning, indsamling og rapportering

Du vil blive ansvarlig for administrative opgaver i forbindelse med kvalifikationsordninger og stikprøver i forbindelse med målinger af kontraktanvendelse (compliance rapporter). Det vil sige, at du har ansvar for at indsamle og modtage henvendelser, tjekke indkomne ansøgninger, videresende til at de rette sagsbehandlere, opdatere systemet og give svar samt skriftlig videreformidle resultaterne.

Derudover vil du skulle understøtte sektionen og dens ledelse administrativt og praktisk. Det kan være ved at indsamle viden til brug for markedsanalyser, arrangere møder, være referent etc. i forbindelse med markedsanalyser og tilbudsevaluering. Her vil der være mulighed for selv at præge opgaverne afhængigt af dine interesser og kompetencer.

Måske har du erfaring fra en indkøbsafdeling eller anden relevant erfaring

Det er vigtigt, at du er en holdspiller, der er god til at samarbejde og kan agere selvstændigt på tværs af faggrænser og organisatoriske enheder. Du er forudseende og sikrer, at driften kører og du holder styr på dine opgaver og deadlines.

Du har nemt ved at kommunikere både i skrift og tale med en bred vifte af faglige profiler, så du både får indhentet den nødvendige information og kan videreformidle det skriftligt. Du er endvidere fortrolig med at anvende Word og Excel og har evnen til at omsætte og fremstille data på en pædagogisk måde.

Vi forventer, at du kommer med en eller anden form for erfaring fra tidligere stilling. Måske har du erfaring fra en indkøbsafdeling eller har på anden vis vist interesse for udbud, indkøb og kontraktopfølgning.

Løn
Ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Afhængig af kvalifikationer og erfaring udgør basislønnen for Hovedstad mellem kr. 292.797,00 kr. årligt og 24.399,75 månedligt (løngruppe 2, sats 1) og kr. 327.353,00 årligt og kr. 27.279,42 månedligt (løngruppe 3, sats 1). Hertil kommer pension. Der er mulighed for at forhandle tillæg.

Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere om stillingen, så kontakt teamleder Johanne Boelskov. Send din ansøgning og CV hurtigst muligt.

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionen.




Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330165582Phoenix-86dbc3ab12020-01-27T00:00:00Vikar med lyst til administrative opgaver indenfor udbud og kontraktopfølgningVi søger en engageret og struktureret kollega for de næste 12 måneder til teamet Planlægning, Udbud og Comliance (PUC), hvor dine primære arbejdsopgaver vil være at indsamle, sikre behandling af og videreformidle data og anden information til brug for udbud og opfølgning på anvendelse af indgåede kontrakter.

PUC indgår i Strategisk Indkøb og Erstatning, der er en af de fire sektioner, i Indkøb, i Banedanmark. Banedanmark har med sin omsætning på 6 mia. kr. i 2018 sat fokus på yderligere at styrke den strategiske indkøbsindsats, så vi kan opfylde Banedanmarks strategi om mere og bedre jernbane for pengene.

Opgaveporteføljen, i Strategisk Indkøb og Erstatning, er dynamisk og voksende. Vi udvikler, implementer, driver og følger op på nye initiativer, der skal understøtte værdiskabende og brugbare aftaler for på tværs af og i samarbejde med organisationen. Det kan være i form af økonomiske analyser, konkurrencefremmende initiativer, understøttelse af udbud og contract management, projektledelse eller ledelsesrapportering. Vi er omkring 20 højt engagerede kolleger med en uformel og humoristisk tone.

Planlægning, indsamling og rapportering

Du vil blive ansvarlig for administrative opgaver i forbindelse med kvalifikationsordninger og stikprøver i forbindelse med målinger af kontraktanvendelse (compliance rapporter). Det vil sige, at du har ansvar for at indsamle og modtage henvendelser, tjekke indkomne ansøgninger, videresende til at de rette sagsbehandlere, opdatere systemet og give svar samt skriftlig videreformidle resultaterne.

Derudover vil du skulle understøtte sektionen og dens ledelse administrativt og praktisk. Det kan være ved at indsamle viden til brug for markedsanalyser, arrangere møder, være referent etc. i forbindelse med markedsanalyser og tilbudsevaluering. Her vil der være mulighed for selv at præge opgaverne afhængigt af dine interesser og kompetencer.

Måske har du erfaring fra en indkøbsafdeling eller anden relevant erfaring

Det er vigtigt, at du er en holdspiller, der er god til at samarbejde og kan agere selvstændigt på tværs af faggrænser og organisatoriske enheder. Du er forudseende og sikrer, at driften kører og du holder styr på dine opgaver og deadlines.

Du har nemt ved at kommunikere både i skrift og tale med en bred vifte af faglige profiler, så du både får indhentet den nødvendige information og kan videreformidle det skriftligt. Du er endvidere fortrolig med at anvende Word og Excel og har evnen til at omsætte og fremstille data på en pædagogisk måde.

Vi forventer, at du kommer med en eller anden form for erfaring fra tidligere stilling. Måske har du erfaring fra en indkøbsafdeling eller har på anden vis vist interesse for udbud, indkøb og kontraktopfølgning.

Løn
Ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Afhængig af kvalifikationer og erfaring udgør basislønnen for Hovedstad mellem kr. 292.797,00 kr. årligt og 24.399,75 månedligt (løngruppe 2, sats 1) og kr. 327.353,00 årligt og kr. 27.279,42 månedligt (løngruppe 3, sats 1). Hertil kommer pension. Der er mulighed for at forhandle tillæg.

Ansøgning og kontakt
Vil du vide mere om stillingen, så kontakt teamleder Johanne Boelskov. Send din ansøgning og CV hurtigst muligt.

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionen.



2020-02-17T20:50:09.890 Vi søger en engageret og struktureret kollega for de næste 12 måneder til teamet Planlægning, Udbud og Comliance (PUC), hvor dine primære arbejdsopgaver vil være at indsamle, sikre behandling af og videreformidle data og anden information til brug for udbud og opfølgning på anvendelse af indgåede kontrakter. PUC indgår i Strategisk Indkøb og Erstatning, der er en af de fire sektioner, i Indkøb, i Banedanmark. Banedanmark har med sin omsætning på 6 mia. kr. i 2018 sat fokus på yderligere at styrke den strategiske indkøbsindsats, så vi kan opfylde Banedanmarks strategi om mere og bedre jernbane for pengene. Opgaveporteføljen, i Strategisk Indkøb og Erstatning, er dynamisk og voksende. Vi udvikler, implementer, driver og følger op på nye initiativer, der skal understøtte værdiskabende og brugbare aftaler for på tværs af og i samarbejde med organisationen. Det kan være i form af økonomiske analyser, konkurrencefremmende initiativer, understøttelse af udbud og contract management, projektledelse eller ledelsesrapportering. Vi er omkring 20 højt engagerede kolleger med en uformel og humoristisk tone. Planlægning, indsamling og rapportering Du vil blive ansvarlig for administrative opgaver i forbindelse med kvalifikationsordninger og stikprøver i forbindelse med målinger af kontraktanvendelse (compliance rapporter). Det vil sige, at du har ansvar for at indsamle og modtage henvendelser, tjekke indkomne ansøgninger, videresende til at de rette sagsbehandlere, opdatere systemet og give svar samt skriftlig videreformidle resultaterne. Derudover vil du skulle understøtte sektionen og dens ledelse administrativt og praktisk. Det kan være ved at indsamle viden til brug for markedsanalyser, arrangere møder, være referent etc. i forbindelse med markedsanalyser og tilbudsevaluering. Her vil der være mulighed for selv at præge opgaverne afhængigt af dine interesser og kompetencer. Måske har du erfaring fra en indkøbsafdeling eller anden relevant erfaring Det er vigtigt, at du er en holdspiller, der er god til at samarbejde og kan agere selvstændigt på tværs af faggrænser og organisatoriske enheder. Du er forudseende og sikrer, at driften kører og du holder styr på dine opgaver og deadlines. Du har nemt ved at kommunikere både i skrift og tale med en bred vifte af faglige profiler, så du både får indhentet den nødvendige information og kan videreformidle det skriftligt. Du er endvidere fortrolig med at anvende Word og Excel og har evnen til at omsætte og fremstille data på en pædagogisk måde. Vi forventer, at du kommer med en eller anden form for erfaring fra tidligere stilling. Måske har du erfaring fra en indkøbsafdeling eller har på anden vis vist interesse for udbud, indkøb og kontraktopfølgning. Løn Ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK STAT, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Afhængig af kvalifikationer og erfaring udgør basislønnen for Hovedstad mellem kr. 292.797,00 kr. årligt og 24.399,75 månedligt (løngruppe 2, sats 1) og kr. 327.353,00 årligt og kr. 27.279,42 månedligt (løngruppe 3, sats 1). Hertil kommer pension. Der er mulighed for at forhandle tillæg. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere om stillingen, så kontakt teamleder Johanne Boelskov. Send din ansøgning og CV hurtigst muligt. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionen.11Jobnet86dbc3ab100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-21T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=179&ProjectId=190153&DepartmentId=22186&MediaId=5555&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3699381Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 4311Amerika Plads 152100København ØDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset10000892374JobNet5106194510619410027-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=86dbc3abhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=86dbc3abhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=86dbc3ab&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=86dbc3ab&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/241210-59-1.jpgVikar med lyst til administrative opgaver indenfor udbud og kontraktopfølgning12008001Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration364014400Johannenoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK