Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vikar til Økonomiafdelingen i Frøs Sparekasse

Da vi har en medarbejder, der går på barsel, søger vi en dygtig vikar til vores stærke hold i Økonomiafdelingen. Du vil indgå i teamet som dækker over både administrative- og regnskabsopgaver. Arbejdsopgaverne vil derfor både kunne være afstemninger, bogføring og lettere regnskabsopgaver afhængigt af dine kvalifikationer. Derudover vil du hjælpe med ad-hoc opgaver i afdelingen og for resten af huset.

Kort sagt en bred stilling med mulighed for at få styrket dine kompetencer indenfor økonomi, bogholderi og administration – ud fra dine kvalifikationer i dag.

Vi tænker derfor, at din baggrund er bogholder, revisorassistent, nyuddannet Cand.Merc.Aud eller lignende. Har du erfaring med bankregnskab er det et plus, men ikke et krav.

Vikariatet er i perioden pr. 1.9 2018 – 31.8 2019.

Dig som person er gerne

  • skarp til tal og kan gennemskue komplekse situationer
  • uddannet indenfor regnskab eller tilsvarende uddannelse (ikke et krav)
  • ambitiøs og har nemt ved at tilegne dig ny viden
  • samarbejdsvillig og kan kommunikere klart og præcist
  • struktureret, effektiv og overholder deadlines.

Du får...

  • ansvaret for konkrete regnskabsopgaver
  • medansvaret for diverse indberetninger til myndigheder i tæt samarbejde med teamet i vores Økonomiafdeling
  • stor tillid til at du udfører jobbet professionelt med frihed under ansvar
  • en arbejdsplads, der engagerer sig meget i lokalsamfundet og med høj medarbejdertilfredshed.

Interesseret?

Har du lyst til at være vikar som økonomimedarbejder i Frøs, så send din ansøgning til Frøs Sparekasse på www.froes.dk/job.

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte økonomichef Heidi Linding på telefon 74 99 74 62.

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte
Heidi D. Linding
hdl@froes.dk
Tlf.: 74997462
Tlf.: 21799077

Ansøgningsfrist:
Snarest muligt


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329824039Phoenix-03327c0212018-06-01T16:02:09.577Vikar til Økonomiafdelingen i Frøs Sparekasse

Da vi har en medarbejder, der går på barsel, søger vi en dygtig vikar til vores stærke hold i Økonomiafdelingen. Du vil indgå i teamet som dækker over både administrative- og regnskabsopgaver. Arbejdsopgaverne vil derfor både kunne være afstemninger, bogføring og lettere regnskabsopgaver afhængigt af dine kvalifikationer. Derudover vil du hjælpe med ad-hoc opgaver i afdelingen og for resten af huset.

Kort sagt en bred stilling med mulighed for at få styrket dine kompetencer indenfor økonomi, bogholderi og administration – ud fra dine kvalifikationer i dag.

Vi tænker derfor, at din baggrund er bogholder, revisorassistent, nyuddannet Cand.Merc.Aud eller lignende. Har du erfaring med bankregnskab er det et plus, men ikke et krav.

Vikariatet er i perioden pr. 1.9 2018 – 31.8 2019.

Dig som person er gerne

  • skarp til tal og kan gennemskue komplekse situationer
  • uddannet indenfor regnskab eller tilsvarende uddannelse (ikke et krav)
  • ambitiøs og har nemt ved at tilegne dig ny viden
  • samarbejdsvillig og kan kommunikere klart og præcist
  • struktureret, effektiv og overholder deadlines.

Du får...

  • ansvaret for konkrete regnskabsopgaver
  • medansvaret for diverse indberetninger til myndigheder i tæt samarbejde med teamet i vores Økonomiafdeling
  • stor tillid til at du udfører jobbet professionelt med frihed under ansvar
  • en arbejdsplads, der engagerer sig meget i lokalsamfundet og med høj medarbejdertilfredshed.

Interesseret?

Har du lyst til at være vikar som økonomimedarbejder i Frøs, så send din ansøgning til Frøs Sparekasse på www.froes.dk/job.

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte økonomichef Heidi Linding på telefon 74 99 74 62.

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte
Heidi D. Linding
hdl@froes.dk
Tlf.: 74997462
Tlf.: 21799077

Ansøgningsfrist:
Snarest muligt
2018-07-31T00:50:37.647 Da vi har en medarbejder, der går på barsel, søger vi en dygtig vikar til vores stærke hold i Økonomiafdelingen. Du vil indgå i teamet som dækker over både administrative- og regnskabsopgaver. Arbejdsopgaverne vil derfor både kunne være afstemninger, bogføring og lettere regnskabsopgaver afhængigt af dine kvalifikationer. Derudover vil du hjælpe med ad-hoc opgaver i afdelingen og for resten af huset. Kort sagt en bred stilling med mulighed for at få styrket dine kompetencer indenfor økonomi, bogholderi og administration ud fra dine kvalifikationer i dag. Vi tænker derfor, at din baggrund er bogholder, revisorassistent, nyuddannet Cand.Merc.Aud eller lignende. Har du erfaring med bankregnskab er det et plus, men ikke et krav. Vikariatet er i perioden pr. 1.9 2018 31.8 2019. Dig som person er gerne skarp til tal og kan gennemskue komplekse situationeruddannet indenfor regnskab eller tilsvarende uddannelse (ikke et krav)ambitiøs og har nemt ved at tilegne dig ny vidensamarbejdsvillig og kan kommunikere klart og præciststruktureret, effektiv og overholder deadlines. Du får... ansvaret for konkrete regnskabsopgavermedansvaret for diverse indberetninger til myndigheder i tæt samarbejde med teamet i vores Økonomiafdelingstor tillid til at du udfører jobbet professionelt med frihed under ansvaren arbejdsplads, der engagerer sig meget i lokalsamfundet og med høj medarbejdertilfredshed. Interesseret? Har du lyst til at være vikar som økonomimedarbejder i Frøs, så send din ansøgning til Frøs Sparekasse på www.froes.dk job. Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte økonomichef Heidi Linding på telefon 74 99 74 62. Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakteHeidi D. Lindinghdl@froes.dkTlf.: 74997462Tlf.: 21799077Ansøgningsfrist:Snarest muligt10Phoenix03327c02101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-30T00:00:000000https://froes.dk/om-os/job/ledige-stillinger/?hr=show-job/300410EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandHaderslev3275390Frøs Sparekasse11Frøsvej 16630RøddingDKDanmarkORS/03327c02_logo.pngORS/Small/03327c02_logo.png155.368989109.05752130
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent582761PhoenixMedium0011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=03327c02https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=03327c02https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=03327c02&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=03327c02&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/5.jpgVikar til Økonomiafdelingen i Frøs Sparekasse12008001Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi5Kontor og administration22Finans og bank355353630hdl@froes.dkDKDanmarkDKDanmark330105431Bogholder til PadborgProfile Vi søger en dygtig bogholder til vores erhvervsserviceafdeling i Padborg.Erhvervsafdelingen består af et positivt team på 3 medarbejdere, som glæder sig til at byde dig velkommen.Som person er du fleksibel, serviceminded og trives med hands-on opgaver. Du evner at holde overblik og har en forståelse for at opgaver skal prioriteres. Derudover har du fokus på detaljer og sætter en ære i at opgaverne er løst kvalitetsbevidst.Dine arbejdsopgaver: Bogføring for virksomheder og selskaber, herunder afstemninger, lønadministration m.v. alt fra enkeltmandsvirksomheden til større selskaber.MomsindberetningerKundekontakt i tilknytning til udførelsen vil jævnligt forekomme. Du må forvente at en del af arbejdet udføres hos kunden.Ad hoc opgaver for vores kunder fylder meget, da vi har en serviceminded tilgang Den rette kandidat: Vi ser gerne at du har flere års erfaring som bogholder eller regnskabsassistent det foretrækkes at denne erfaring er opnået hos en revisions- eller bogholderivirksomhedDu har erfaring med måneds- årsafslutning af et bogholderi, herunder f.eks. klargøring til revisorDu har været vant til at have det fulde ansvar for alle bogføringsopgaverneDu arbejder selvstændigt og er ansvarsbevidst i hverdagenDu er vant til at arbejde med kunder og er yderst servicemindedDu er positiv samt energisk i det daglige og passer ind i vores friske kulturDu er dygtig til og har generelt flair for flere IT-økonomisystemerTyske sprogkundskaber en fordel, men ikke et krav Vi ønsker, at hører fra kandidater der er interesserede i at arbejde fuldtid såvel som deltid.Sønderjyllands Revision tilbyder: En spændende arbejdsplads med højt til loftet og stor grad af selvstændighedEn uformel og positiv arbejdsplads, med fantastiske kollegaerEn god lønpakke der modsvarer dine kvalifikationerSpændende kunder der giver en alsidig arbejdsdag Løn- og ansættelsesvilkår:Fast stilling, løn i forhold til kvalifikationer.Tiltrædelse:Hurtigst muligt.Har du spørgsmål kan du i fortrolighed kontakte statsaut. revisor René Leif Jørgensen, tlf.: 74 67 20 21

Vi søger en dygtig bogholder til vores erhvervsserviceafdeling i Padborg.

Erhvervsafdelingen består af et positivt team på 3 medarbejdere, som glæder sig til at byde dig velkommen.

Som person er du fleksibel, serviceminded og trives med hands-on opgaver. Du evner at holde overblik og har en forståelse for at opgaver skal prioriteres. Derudover har du fokus på detaljer og sætter en ære i at opgaverne er løst kvalitetsbevidst.

Dine arbejdsopgaver:

  • Bogføring for virksomheder og selskaber, herunder afstemninger, lønadministration m.v. – alt fra enkeltmandsvirksomheden til større selskaber.
  • Momsindberetninger
  • Kundekontakt i tilknytning til udførelsen vil jævnligt forekomme. Du må forvente at en del af arbejdet udføres hos kunden.
  • Ad hoc opgaver for vores kunder fylder meget, da vi har en serviceminded tilgang

Den rette kandidat:

  • Vi ser gerne at du har flere års erfaring som bogholder eller regnskabsassistent – det foretrækkes at denne erfaring er opnået hos en revisions- eller bogholderivirksomhed
  • Du har erfaring med måneds-/årsafslutning af et bogholderi, herunder f.eks. klargøring til revisor
  • Du har været vant til at have det fulde ansvar for alle bogføringsopgaverne
  • Du arbejder selvstændigt og er ansvarsbevidst i hverdagen
  • Du er vant til at arbejde med kunder og er yderst serviceminded
  • Du er positiv samt energisk i det daglige og passer ind i vores friske kultur
  • Du er dygtig til og har generelt flair for flere IT-økonomisystemer
  • Tyske sprogkundskaber en fordel, men ikke et krav

Vi ønsker, at hører fra kandidater der er interesserede i at arbejde fuldtid såvel som deltid.

Sønderjyllands Revision tilbyder:

  • En spændende arbejdsplads med højt til loftet og stor grad af selvstændighed
  • En uformel og positiv arbejdsplads, med fantastiske kollegaer
  • En god lønpakke – der modsvarer dine kvalifikationer
  • Spændende kunder der giver en alsidig arbejdsdag

Løn- og ansættelsesvilkår:
Fast stilling, løn i forhold til kvalifikationer.

Tiltrædelse:
Hurtigst muligt.
Har du spørgsmål kan du i fortrolighed kontakte statsaut. revisor René Leif Jørgensen, tlf.: 74 67 20 21

ORS/Small/9b62f2c6_logo.pngSønderjyllands RevisionPadborg2019-11-08T00:00:002019-11-24T00:00:00
330126720BogholderRobot Bogholder Vi søger en bogholder med flair for tal og en god analytisk sans til vores kontor i Kolding. Du vil komme til at arbejde med forskellige regnskabsmæssige- og bogholderimæssige opgaver og jobbet kræver at du kan arbejde selvstændigt. Opgaverne omfatter ud over advokatbogholderiet yderligere ca. 20 selskaber, herunder med ejendomsadministration. Dine primære arbejdsområder vil være: Daglig bogføring samt opgørelse af dagligt tilsvar Betalinger Lønafregninger i dataløn Afregning af moms Afstemning af balanceposter herunder bank, kreditorer, tilgodehavender, øvrige gældsposter mv. Kvartalsrapportering til ledelsen Huslejeopkrævninger Faglige kvalifikationer og erfaring: Du har en relevant regnskabsmæssig uddannelse Du har 3-4 års relevant erhvervserfaring Flair for tal, økonomi og it Du er positiv og imødekommende. Derudover skal du være struktureret og have en analytisk tilgang til opgaverne. Du evner at bevare overblikket og trives i en travl hverdag. Opstart: Hurtigst muligt. Hvis du ønsker at høre nærmere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Ole Bjørn Christensen på tlf. 40 40 45 45.

Bogholder

Vi søger en bogholder med flair for tal og en god analytisk sans til vores kontor i Kolding.

Du vil komme til at arbejde med forskellige regnskabsmæssige- og bogholderimæssige opgaver og jobbet kræver at du kan arbejde selvstændigt.

Opgaverne omfatter ud over advokatbogholderiet yderligere ca. 20 selskaber, herunder med ejendomsadministration.

Dine primære arbejdsområder vil være:

  • Daglig bogføring samt opgørelse af dagligt tilsvar
  • Betalinger
  • Lønafregninger i dataløn
  • Afregning af moms
  • Afstemning af balanceposter herunder bank, kreditorer, tilgodehavender, øvrige gældsposter mv.
  • Kvartalsrapportering til ledelsen
  • Huslejeopkrævninger

Faglige kvalifikationer og erfaring:

  • Du har en relevant regnskabsmæssig uddannelse
  • Du har 3-4 års relevant erhvervserfaring
  • Flair for tal, økonomi og it

 Du er positiv og imødekommende. Derudover skal du være struktureret og have en analytisk tilgang til opgaverne. Du evner at bevare overblikket og trives i en travl hverdag.

Opstart: Hurtigst muligt.

Hvis du ønsker at høre nærmere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Ole Bjørn Christensen på tlf. 40 40 45 45.

Advokaterne StrandvejenKolding2019-11-19T00:00:002020-01-10T00:00:00
330101581Sønderjyllands Revision søger trainee til vores bogholderiRobot Vil du være en del af vores erhvervsservice team i Padborg, så er du måske vores nye trainee. Afdelingen i Padborg består af et positivt team på i alt 25 medarbejdere, hvoraf de der pt. Sidder 6 i vores erhvervsserviceafdeling, som alle glæder sig til at byde dig velkommen. Vi er en lokal og erfaren revisions virksomhed, der sætter en ære i høj kundetilfredshed og kompromisløs faglighed. Vil du være en del af holdet, lære en masse nyt, blive udfordret og tilegne dig nye kompetencer, så er du måske vores nye kollega. Vi forventer, at Du er serviceminded, udadvendt og imødekommende Du er selvstændig og pligtopfyldende Du har humor og glimt i øjet Du er en teamplayer og fleksibelt indstillet Det er en fordel, hvis du er uddannet inden for kontoradministration med økonomi som speciale, men det er ikke noget krav Det er en fordel, hvis du er lokal Din baggrund Hvis du tidligere har færdiggjort en kontoruddannelse, tilbyder vi dig en trainee-stilling, hvor du har mulighed for at videreudvikle dine faglige og personlige kompetencer indenfor bogholderi og erhvervsservice Hvis du kommer direkte fra endt uddannelse, tilbyder vi et kompetent oplæringsforløb indenfor bogholderi og erhvervsservice Vi tilbyder dig Udfordrende hverdag hvor du kommer i kontakt med mange forskellige slags kunder indenfor forskellige brancher Kompetente kolleger med plads til humor Løn og ansvar i forhold til dine kvalifikationer En varieret arbejdsdag, med mange forskellige opgaver Tiltrædelse Vi afholder løbende samtaler, og vi ser gerne opstart snarest muligt eller efter aftale. Vil du vide mere Kan du i fortrolighed kontakte statsautoriseret revisor Ren Leif Jørgensen, tlf.: 74 67 20 21

Vil du være en del af vores erhvervsservice team i Padborg, så er du måske vores nye trainee. Afdelingen i Padborg består af et positivt team på i alt 25 medarbejdere, hvoraf de der pt. Sidder 6 i vores erhvervsserviceafdeling, som alle glæder sig til at byde dig velkommen.

Vi er en lokal og erfaren revisions virksomhed, der sætter en ære i høj kundetilfredshed og kompromisløs faglighed. Vil du være en del af holdet, lære en masse nyt, blive udfordret og tilegne dig nye kompetencer, så er du måske vores nye kollega.

Vi forventer, at

• Du er serviceminded, udadvendt og imødekommende

• Du er selvstændig og pligtopfyldende

• Du har humor og glimt i øjet

• Du er en teamplayer og fleksibelt indstillet

• Det er en fordel, hvis du er uddannet inden for kontoradministration med økonomi som speciale, men det er ikke noget krav

• Det er en fordel, hvis du er lokal

Din baggrund

• Hvis du tidligere har færdiggjort en kontoruddannelse, tilbyder vi dig en trainee-stilling, hvor du har mulighed for at videreudvikle dine faglige og personlige kompetencer indenfor bogholderi og erhvervsservice

• Hvis du kommer direkte fra endt uddannelse, tilbyder vi et kompetent oplæringsforløb indenfor bogholderi og erhvervsservice

Vi tilbyder dig

• Udfordrende hverdag hvor du kommer i kontakt med mange forskellige slags kunder indenfor forskellige brancher

• Kompetente kolleger med plads til humor

• Løn og ansvar i forhold til dine kvalifikationer

• En varieret arbejdsdag, med mange forskellige opgaver

Tiltrædelse

Vi afholder løbende samtaler, og vi ser gerne opstart snarest muligt eller efter aftale.

Vil du vide mere

Kan du i fortrolighed kontakte statsautoriseret revisor René Leif Jørgensen, tlf.: 74 67 20 21

Sønderjyllands RevisionPadborg2019-10-07T00:00:002019-11-28T00:00:00
330101518Sønderjyllands Revision søger en entusiastisk og positiv bogholderRobot Vi søger en dygtig bogholder til vores erhvervsserviceafdeling i Padborg. Erhvervsafdelingen består af et positivt team på 3 medarbejdere, som glæder sig til at byde dig velkommen. Som person er du fleksibel, serviceminded og trives med hands- on opgaver. Det er vigtigt at du har et godt overblik og har en forståelse af hvilke opgaver der bør prioriteres. Derudover har du fokus på detaljer og sætter en ære i at tingene er gennemarbejdet og i orden. Dine arbejdsopgaver: Bogføring af virksomheder og selskaber, herunder afstemninger, lønadministration m.v. alt fra enkeltmandsvirksomheden til større selskaber Momsindberetninger Kundekontakt i forbindelse med rådgivning og i forbindelse med kundebesøg (med tiden 1-2 gange ugentligt) Meget andet ad hoc for vores kunder Den rette kandidat: Vi ser gerne at du har flere års erfaring som bogholder eller regnskabsassistent det foretrækkes at denne erfaring er opnået hos en revisions- eller bogholderivirksomhed Du har erfaring med afslutning af bogholderi, herunder f.eks. klargøring til revisor Du er vant til at arbejde med kunder og er yderst serviceminded Du arbejder selvstændigt og er ansvarsbevidst i hverdagen Du er positiv samt energisk i det daglige og passer ind i vores friske kultur Du er dygtig til og har generelt flair for flere IT-økonomisystemer Du har været vant til at have det fulde ansvar for alle bogføringsopgaverne Vi ønsker, at hører fra kandidater der er interesserede i at arbejde fuldtid såvel som deltid. Tyske sprogkundskaber en fordel, men ikke et krav Sønderjyllands Revision tilbyder: En spændende arbejdsplads med højt til loftet og stor grad af selvstændighed En uformel og positiv arbejdsplads, med fantastiske kollegaer En god lønpakke der modsvarer dine kvalifikationer Spændende kunder der giver en alsidig arbejdsdag Løn- og ansættelsesvilkår. Fast stilling, løn i forhold til kvalifikationer. Tiltrædelse Hurtigst muligt. Har du spørgsmål kan du i fortrolighed kontakte statsautoriseret revisor Ren Leif Jørgensen, tlf.: 74 67 20 21

Vi søger en dygtig bogholder til vores erhvervsserviceafdeling i Padborg. Erhvervsafdelingen består af et positivt team på 3 medarbejdere, som glæder sig til at byde dig velkommen.

Som person er du fleksibel, serviceminded og trives med hands- on opgaver. Det er vigtigt at du har et godt overblik og har en forståelse af hvilke opgaver der bør prioriteres. Derudover har du fokus på detaljer og sætter en ære i at tingene er gennemarbejdet og i orden.

Dine arbejdsopgaver:

Bogføring af virksomheder og selskaber, herunder afstemninger, lønadministration m.v. – alt fra enkeltmandsvirksomheden til større selskaber

Momsindberetninger

Kundekontakt i forbindelse med rådgivning og i forbindelse med kundebesøg (med tiden 1-2 gange ugentligt)

Meget andet ad hoc for vores kunder

Den rette kandidat:

Vi ser gerne at du har flere års erfaring som bogholder eller regnskabsassistent – det foretrækkes at denne erfaring er opnået hos en revisions- eller bogholderivirksomhed

Du har erfaring med afslutning af bogholderi, herunder f.eks. klargøring til revisor

Du er vant til at arbejde med kunder og er yderst serviceminded

Du arbejder selvstændigt og er ansvarsbevidst i hverdagen

Du er positiv samt energisk i det daglige og passer ind i vores friske kultur

Du er dygtig til og har generelt flair for flere IT-økonomisystemer

Du har været vant til at have det fulde ansvar for alle bogføringsopgaverne

Vi ønsker, at hører fra kandidater der er interesserede i at arbejde fuldtid såvel som deltid.

Tyske sprogkundskaber en fordel, men ikke et krav

Sønderjyllands Revision tilbyder:

En spændende arbejdsplads med højt til loftet og stor grad af selvstændighed

En uformel og positiv arbejdsplads, med fantastiske kollegaer

En god lønpakke – der modsvarer dine kvalifikationer

Spændende kunder der giver en alsidig arbejdsdag

Løn- og ansættelsesvilkår.

Fast stilling, løn i forhold til kvalifikationer.

Tiltrædelse

Hurtigst muligt.

Har du spørgsmål – kan du i fortrolighed kontakte statsautoriseret revisor René Leif Jørgensen, tlf.: 74 67 20 21

Sønderjyllands RevisionPadborg2019-10-07T00:00:002019-11-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bogholder til Padborg

Sønderjyllands Revision

Padborg
Vi søger en dygtig bogholder til vores erhvervsserviceafdeling i Padborg.Erhvervsafdelingen består af et positivt team på 3 medarbejdere, som glæder sig til at byde dig velkommen.Som person er du fleksibel, serviceminded og trives med hands-on opgav...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:24. november 2019

Bogholder

Advokaterne Strandvejen

Kolding
Bogholder Vi søger en bogholder med flair for tal og en god analytisk sans til vores kontor i Kolding. Du vil komme til at arbejde med forskellige regnskabsmæssige- og bogholderimæssige opgaver og jobbet kræver at du kan arbejde selvstændigt. Opgave...
Indrykket:19. november 2019
Udløbsdato:10. januar 2020

Sønderjyllands Revision søger trainee til vores bogholderi

Sønderjyllands Revision

Padborg
Vil du være en del af vores erhvervsservice team i Padborg, så er du måske vores nye trainee. Afdelingen i Padborg består af et positivt team på i alt 25 medarbejdere, hvoraf de der pt. Sidder 6 i vores erhvervsserviceafdeling, som alle glæder sig t...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:28. november 2019

Sønderjyllands Revision søger en entusiastisk og positiv bogholder

Sønderjyllands Revision

Padborg
Vi søger en dygtig bogholder til vores erhvervsserviceafdeling i Padborg. Erhvervsafdelingen består af et positivt team på 3 medarbejdere, som glæder sig til at byde dig velkommen. Som person er du fleksibel, serviceminded og trives med hands- on op...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:28. november 2019