Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vikariat som lægesekretær på Funktionelle Lidelser

Funktionelle Lidelser, Aarhus Universitetshospital, søger en uddannet lægesekretær til et vikariat på foreløbig 9 måneder, 30 timer/uge med start 1. august 2018.

Funktionelle Lidelser har både et ambulatorium og en forskningsdel med mange spændende opgaver. Du kommer til at arbejde i et travlt og omskiftligt miljø med tværfaglige samarbejdspartnere og mangeartede opgaver.

Vi forventer, at vores kommende kollega

  • er uddannet lægesekretær
  • skriver fejlfrit og grammatisk korrekt dansk
  • har erfaring fra tidligere arbejde på forskningsafdeling
  • har indgående kendskab til MidtEPJ og i øvrigt er yderst IT-kyndig bl.a. med højt brugerniveau i SurveyXact og Plan2Learn
  • er god til at prioritere opgaverne og er i besiddelse af et godt overblik
  • befinder sig godt tværfagligt i et travlt drifts- og forskningsmiljø
  • er fleksibel og har en positiv indstilling til forandringer
Funktionelle Lidelser arbejder for at forbedre behandlingsmulighederne for patienter med en funktionel lidelse. Afdelingen modtager patienter til udredning og behandling. Vi behandler ca. 250 nye patienter om året, hvoraf mange patienter deltager i forskningsprojekter. Vi forsker i årsager til og behandling af funktionelle lidelser. Vi har et levende, åbent og meget aktivt forskningsmiljø, hvor der foregår sparring og samarbejde mellem mange forskellige discipliner og fagområder. Funktionelle Lidelser er tilknyttet Aarhus Universitet. Se i øvrigt vores hjemmeside her.

Dit daglige arbejde vil blandt mange andre opgaver bestå af
  • booking af ambulante forløb både klinisk og til forskningsprojekter
  • skrivning af notater fra MidtEPJ
  • registrering af diagnoser og ydelser
  • databaseregistrering
  • håndtering af henvisninger fra lægernes visitationskonference
  • udsendelse, indhentning og styring af elektroniske spørgeskemaer via SurveyXact
  • kontakt med patienter og samarbejdspartnere både telefonisk, skriftligt og ansigt-til-ansigt
  • opgaver i forhold til afdelingens projekter
Der er tale om udfordrende og varierende arbejdsopgaver i en lille afdeling med et sekretariat som i øjeblikket består af 2 lægesekretærer, 1 lægesekretærelev, 1 forsknings- og professorsekretær og 1 afdelingssekretær. Sekretærgruppen tilrettelægger selv deres daglige arbejde.

Afdelingen har et godt arbejdsmiljø, hvor læger, psykologer, socialrådgivere, projektansatte og øvrigt administrativt personale indgår i et fælles tværfagligt samarbejde omkring den bedste behandling af vores patienter og samarbejdspartnere.

Vi tilbyder
  • en afdeling, hvor lægesekretærernes indsats er værdsat
  • en stilling, hvor der er rig mulighed for "at bygge mere på" din faglige viden
  • en stilling uden aften- og weekendvagter
Yderligere oplysninger om stillingen fås hos afdelingsleder Lis Hartmann på telefon 2912 0718 eller mail lis.hartmann@rm.dk eller lægesekretær Trine Møller på telefon 7846 4328 eller mail trmnil@rm.dk .

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.

Ansøgningsfrist d. 14. maj 2018. Samtaler afholdes i uge 21.



Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her