Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vikariat som uddannet lægesekretær - Øjenafdelingen Vejle Sygehus

Har du lyst til udvikling, tæt samarbejde og en høj grad af professionalisme? Vi søger en uddannet lægesekretær til et vikariat på 1 år med mulighed for forlængelse. Vikariatet er på 25-30 timer ugentlig med start pr. 01.09.19 eller snarest derefter. Øjenafdelingen er en spændende og dynamisk arbejdsplads i konstant udvikling og vi prioriterer tiden til projekter og nytænkning i videst mulig udstrækning med fokus på værdien ”Patienten først”.

Har du lyst til udvikling, tæt samarbejde og en høj grad af professionalisme?

Vi søger en uddannet lægesekretær til et vikariat på 1 år med mulighed for forlængelse. Vikariatet er på 25-30 timer ugentlig med start pr. 01.09.19 eller snarest derefter.

Øjenafdelingen er en spændende og dynamisk arbejdsplads i konstant udvikling og vi prioriterer tiden til projekter og nytænkning i videst mulig udstrækning med fokus på værdien ”Patienten først”.

Vi er en afdeling på ca. 85 ansatte og besidder en høj grad af tværfagligt samarbejde, hvor vi hjælper hinanden med at løse opgaverne. Vi er et stort ambulatorium med både de hurtige patientforløb samt de længerevarende patientforløb for patienter med kroniske øjensygdomme. Derudover har vi en operationsgang med høj aktivitet.

Sekretærgruppen består af ni fagligt dygtige og engagerede medarbejdere og en ledende lægesekretær, der værner om det stærke samarbejde og det gode arbejdsmiljø. Derudover er vi med til at uddanne den næste generation af lægesekretærelever, en opgave der bliver prioriteret af alle sekretærer i gruppen.

Vi kan tilbyde dig et job, hvor:

  • du bliver en vigtig del af sekretærgruppen
  • du får mulighed for faglig udvikling
  • du indgår i et dagligt rul om arbejdsopgaverne og har samtidig mulighed for at få dine egne spidskompetencer
  • du kan være med til at påvirke udviklingen og præge fremtiden

Vi forventer, at du

  • har en godkendt lægesekretæruddannelse – ufravigeligt krav
  • har gode evner til at skabe overblik og prioritere hverdagens opgaver
  • er ansvarsbevidst, fleksibel og stabil af natur
  • prioriterer et godt tværfagligt samarbejde med alle faggrupper
  • fokuserer på det gode psykiske arbejdsmiljø og det gode humør
  • er dygtig til IT og gerne har kendskab til både EG Clinea og Cosmic
  • er glad for kontakten med patienten, både ved mødet i en skranke og i telefonen

Du er meget velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Jeanette Jakobsen for at høre mere om stillingen,  jeanette.jakobsen@rsyd.dk, mobil 60176537 eller læse mere om Øjenafdelingen.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Ansøgningsfristen er 04.08.19 og ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 12.08.19.

Benyt venligst nedenstående link, når du sender din ansøgning.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330054785Phoenix-e517d5a612019-07-05T02:00:01.050Vikariat som uddannet lægesekretær - Øjenafdelingen Vejle SygehusHar du lyst til udvikling, tæt samarbejde og en høj grad af professionalisme? Vi søger en uddannet lægesekretær til et vikariat på 1 år med mulighed for forlængelse. Vikariatet er på 25-30 timer ugentlig med start pr. 01.09.19 eller snarest derefter. Øjenafdelingen er en spændende og dynamisk arbejdsplads i konstant udvikling og vi prioriterer tiden til projekter og nytænkning i videst mulig udstrækning med fokus på værdien ”Patienten først”.

Har du lyst til udvikling, tæt samarbejde og en høj grad af professionalisme?

Vi søger en uddannet lægesekretær til et vikariat på 1 år med mulighed for forlængelse. Vikariatet er på 25-30 timer ugentlig med start pr. 01.09.19 eller snarest derefter.

Øjenafdelingen er en spændende og dynamisk arbejdsplads i konstant udvikling og vi prioriterer tiden til projekter og nytænkning i videst mulig udstrækning med fokus på værdien ”Patienten først”.

Vi er en afdeling på ca. 85 ansatte og besidder en høj grad af tværfagligt samarbejde, hvor vi hjælper hinanden med at løse opgaverne. Vi er et stort ambulatorium med både de hurtige patientforløb samt de længerevarende patientforløb for patienter med kroniske øjensygdomme. Derudover har vi en operationsgang med høj aktivitet.

Sekretærgruppen består af ni fagligt dygtige og engagerede medarbejdere og en ledende lægesekretær, der værner om det stærke samarbejde og det gode arbejdsmiljø. Derudover er vi med til at uddanne den næste generation af lægesekretærelever, en opgave der bliver prioriteret af alle sekretærer i gruppen.

Vi kan tilbyde dig et job, hvor:

  • du bliver en vigtig del af sekretærgruppen
  • du får mulighed for faglig udvikling
  • du indgår i et dagligt rul om arbejdsopgaverne og har samtidig mulighed for at få dine egne spidskompetencer
  • du kan være med til at påvirke udviklingen og præge fremtiden

Vi forventer, at du

  • har en godkendt lægesekretæruddannelse – ufravigeligt krav
  • har gode evner til at skabe overblik og prioritere hverdagens opgaver
  • er ansvarsbevidst, fleksibel og stabil af natur
  • prioriterer et godt tværfagligt samarbejde med alle faggrupper
  • fokuserer på det gode psykiske arbejdsmiljø og det gode humør
  • er dygtig til IT og gerne har kendskab til både EG Clinea og Cosmic
  • er glad for kontakten med patienten, både ved mødet i en skranke og i telefonen

Du er meget velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Jeanette Jakobsen for at høre mere om stillingen,  jeanette.jakobsen@rsyd.dk, mobil 60176537 eller læse mere om Øjenafdelingen.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Ansøgningsfristen er 04.08.19 og ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 12.08.19.

Benyt venligst nedenstående link, når du sender din ansøgning.

2019-08-05T01:50:41.773 Har du lyst til udvikling, tæt samarbejde og en høj grad af professionalisme? Vi søger en uddannet lægesekretær til et vikariat på 1 år med mulighed for forlængelse. Vikariatet er på 25-30 timer ugentlig med start pr. 01.09.19 eller snarest derefter. Øjenafdelingen er en spændende og dynamisk arbejdsplads i konstant udvikling og vi prioriterer tiden til projekter og nytænkning i videst mulig udstrækning med fokus på værdien Patienten først . Har du lyst til udvikling, tæt samarbejde og en høj grad af professionalisme? Vi søger en uddannet lægesekretær til et vikariat på 1 år med mulighed for forlængelse. Vikariatet er på 25-30 timer ugentlig med start pr. 01.09.19 eller snarest derefter. Øjenafdelingen er en spændende og dynamisk arbejdsplads i konstant udvikling og vi prioriterer tiden til projekter og nytænkning i videst mulig udstrækning med fokus på værdien Patienten først . Vi er en afdeling på ca. 85 ansatte og besidder en høj grad af tværfagligt samarbejde, hvor vi hjælper hinanden med at løse opgaverne. Vi er et stort ambulatorium med både de hurtige patientforløb samt de længerevarende patientforløb for patienter med kroniske øjensygdomme. Derudover har vi en operationsgang med høj aktivitet. Sekretærgruppen består af ni fagligt dygtige og engagerede medarbejdere og en ledende lægesekretær, der værner om det stærke samarbejde og det gode arbejdsmiljø. Derudover er vi med til at uddanne den næste generation af lægesekretærelever, en opgave der bliver prioriteret af alle sekretærer i gruppen. Vi kan tilbyde dig et job, hvor: du bliver en vigtig del af sekretærgruppen du får mulighed for faglig udvikling du indgår i et dagligt rul om arbejdsopgaverne og har samtidig mulighed for at få dine egne spidskompetencer du kan være med til at påvirke udviklingen og præge fremtiden Vi forventer, at du har en godkendt lægesekretæruddannelse ufravigeligt krav har gode evner til at skabe overblik og prioritere hverdagens opgaver er ansvarsbevidst, fleksibel og stabil af natur prioriterer et godt tværfagligt samarbejde med alle faggrupper fokuserer på det gode psykiske arbejdsmiljø og det gode humør er dygtig til IT og gerne har kendskab til både EG Clinea og Cosmic er glad for kontakten med patienten, både ved mødet i en skranke og i telefonen Du er meget velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Jeanette Jakobsen for at høre mere om stillingen, jeanette.jakobsen@rsyd.dk, mobil 60176537 eller læse mere om Øjenafdelingen. Vi glæder os til at høre fra dig. Ansøgningsfristen er 04.08.19 og ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 12.08.19. Benyt venligst nedenstående link, når du sender din ansøgning.10Phoenixe517d5a6101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-04T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=198&ProjectId=208071&DepartmentId=6734&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3558031Øjenafdelingen, Vejle Sygehus11Beriderbakken 47100VejleDKDanmarkORS/e517d5a6_logo.pngORS/Small/e517d5a6_logo.png0DKDanmarkDanmark7Deltid47Tidsbegrænset789202RegionSyddanmarkMinimum20807100005-07-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e517d5a6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e517d5a6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e517d5a6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e517d5a6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale411505Lægesekretær10Sundhed362175527Jeanette.Jakobsen@rsyd.dkDanmarkDanmark330070054Lægesekretær søges til fast stilling på Klinisk Genetisk Afdeling, Sygehus Lillebælt, VejleBasic Vil du være en del af et velfungerende og visionært sekretariat? Har du lyst til en alsidig hverdag, hvor du i samarbejde med hjælpsomme, engagerede og erfarne kolleger tilrettelægger dagens arbejde? Har du lyst til at være en del af en aktiv afdeling med tværfagligt og imødekommende personale? Så har vi jobbet til dig. Vi kan tilbyde en attraktiv fuldtidsstilling pr. 1. oktober 2019 eller efter aftale, som læresekretær på Klinisk Genetisk Afdeling. Du vil, som en del af vores velfungerende sekretariat, være en central aktør i afdelingen og have mange forskelligartede opgaver, som hovedsageligt vil koncentrere sig om følgende: Patientmodtagelse Booking og registrering Skrivning af journaler Telefonbetjening af både patienter og sundhedsfaglige kolleger Håndtering af nyhenviste patienter Forsendelse af analysesvar samt forsendelse af prøver til andre laboratorier Ledelsessupport Kommunikationsopgaver Opfølgning på patientforløb Postbehandling Til løsning af opgaverne, er der behov for at kunne arbejde i mange forskellige systemer, hovedsageligt: Cosmic patientstyringssystem, Microsoft Office og Outlook, BCC lab.system, LIMS labware, PASS-pedigree (stamtræsprogram), GenetikDB (lokal database), Patientbefordring, Tolkecenter og Trirs. Hvad kan vi tilbyde: Et fast vagtfrit udfordrende og alsidigt job, hvor hverdagen er præget af, at arbejdsopgaverne løses gennem et godt socialt kollegialt netværk. Vi har et godt arbejdsmiljø med et fladt hierarki og engagerede kolleger. Vi har respekt for den enkelte og fokus på tværfagligt samarbejde og videreuddannelse. Dine kvalifikationer: Du har en sekretærfaglig baggrund med erfaring indenfor sundhedsvæsenet. Gerne uddannet lægesekretær. Du er god til at kommunikere og koordinere. Du er engageret, ansvarlig, kvalitetsbevidst og omhyggelig i forhold til de opgaver, du stilles overfor. Du trives med selvstændigt arbejde, kan skabe struktur og overblik, mens du holder flere bolde i luften. Du har lyst til nye udfordringer og søger en arbejdsplads i konstant forandring. Du har gode samarbejdsevner og kan bidrage til fleksible tværfaglige arbejdsgange. Som person er du positiv, loyal, åben, imødekommende og nysgerrig med mod på at lære meget mere om klinisk genetik. Generelt om afdelingen: Vi yder genetisk rådgivning til ca. 2400 henviste patienter pr. år, med både klassiske genetiske og onkogenetiske problemstillinger. Vores mål er at yde den bedste service til vores patienter og vi sætter derfor høj faglighed, kort ventetid og kort udredningstid meget højt. Afdelingen har todelt ledelse med en ledende overlæge og en ledende bioanalytiker. Vores afdeling er præget af en høj grad af medindflydelse, ansvarsfølelse, respekt og samarbejde. Afdelingen samarbejder med Klinisk Genetisk Afdeling, Odense Universitetshospital, om den genetiske udredning i Region Syddanmark. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 28. August 2019. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Lægesekretær Helen Jeppesen, Lægesekretær Lisbeth Nielsen (79406556) eller Ledende overlæge Mette Warming Jørgensen, (Mette.Warming.Jorgensen@rsyd.dk, tlf. 79406635).
  • Vil du være en del af et velfungerende og visionært sekretariat?

  • Har du lyst til en alsidig hverdag, hvor du i samarbejde med hjælpsomme, engagerede og erfarne kolleger tilrettelægger dagens arbejde?

  • Har du lyst til at være en del af en aktiv afdeling med tværfagligt og imødekommende personale?

Så har vi jobbet til dig. Vi kan tilbyde en attraktiv fuldtidsstilling pr. 1. oktober 2019 eller efter aftale, som læresekretær på Klinisk Genetisk Afdeling.

Du vil, som en del af vores velfungerende sekretariat, være en central aktør i afdelingen og have mange forskelligartede opgaver, som hovedsageligt vil koncentrere sig om følgende:

    • Patientmodtagelse

    • Booking og registrering 

    • Skrivning af journaler 

    • Telefonbetjening af både patienter og sundhedsfaglige kolleger

    • Håndtering af nyhenviste patienter 

    • Forsendelse af analysesvar samt forsendelse af prøver til andre laboratorier 

    • Ledelsessupport

    • Kommunikationsopgaver 

    • Opfølgning på patientforløb 

    • Postbehandling

Til løsning af opgaverne, er der behov for at kunne arbejde i mange forskellige systemer, hovedsageligt:

Cosmic patientstyringssystem, Microsoft Office og Outlook, BCC lab.system, LIMS labware, PASS-pedigree (stamtræsprogram), GenetikDB (lokal database), Patientbefordring, Tolkecenter og Trirs.

Hvad kan vi tilbyde: Et fast vagtfrit udfordrende og alsidigt job, hvor hverdagen er præget af, at arbejdsopgaverne løses gennem et godt socialt kollegialt netværk. Vi har et godt arbejdsmiljø med et fladt hierarki og engagerede kolleger. Vi har respekt for den enkelte og fokus på tværfagligt samarbejde og videreuddannelse.

Dine kvalifikationer: Du har en sekretærfaglig baggrund med erfaring indenfor sundhedsvæsenet. Gerne uddannet lægesekretær. Du er god til at kommunikere og koordinere. Du er engageret, ansvarlig, kvalitetsbevidst og omhyggelig i forhold til de opgaver, du stilles overfor. Du trives med selvstændigt arbejde, kan skabe struktur og overblik, mens du holder flere bolde i luften. Du har lyst til nye udfordringer og søger en arbejdsplads i konstant forandring. Du har gode samarbejdsevner og kan bidrage til fleksible tværfaglige arbejdsgange. Som person er du positiv, loyal, åben, imødekommende og nysgerrig med mod på at lære meget mere om klinisk genetik.

Generelt om afdelingen: Vi yder genetisk rådgivning til ca. 2400 henviste patienter pr. år, med både klassiske genetiske og onkogenetiske problemstillinger. Vores mål er at yde den bedste service til vores patienter og vi sætter derfor høj faglighed, kort ventetid og kort udredningstid meget højt.

Afdelingen har todelt ledelse med en ledende overlæge og en ledende bioanalytiker. Vores afdeling er præget af en høj grad af medindflydelse, ansvarsfølelse, respekt og samarbejde. Afdelingen samarbejder med Klinisk Genetisk Afdeling, Odense Universitetshospital, om den genetiske udredning i Region Syddanmark. 

Stillingen er på 37 timer ugentligt. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 28. August 2019.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Lægesekretær Helen Jeppesen, Lægesekretær Lisbeth Nielsen (79406556) eller Ledende overlæge Mette Warming Jørgensen, (Mette.Warming.Jorgensen@rsyd.dk, tlf. 79406635).


ORS/Small/c3cf0455_logo.pngKlinisk Genetik, Vejle SygehusVejle2019-08-08T12:00:36.2472019-08-22T00:00:00
330074652Barselsvikar søges pr.1/1 2020Robot Vi er en lægepraksis beliggende i Horsens Sundhedshus. Vi har åbent alle hverdage imellem kl.8-16. Der er telefontid fra kl 8-14. Patienter kan møde op imellem kl 8-9 uden forudgående tid ved akut sygdom. Vi er 5 faste læger, hvoraf 2 deler en stilling. Herudover har vi 2 uddannelseslæger, 1 laborant, 2 sygeplejesker og 3 sekretærer. Da en af vores tre faste sekretærer er i lykkelige omstændigheder, har vi brug for en barselsvikar pr.1 1 2020 til og med 31 12 2020 Vi forventer at du: Har erfaring med telefonvisitation, både akutte og øvrige patienthenvendelser Er åben, positiv og imødekommende i den direkte kontakt med såvel patienter som kolleger Har flair for IT og gerne har erfaring indenfor almen medicin Kan arbejde selvstændigt og i teams med andre Har erfaring med eller har mod på at lave urinstix, crp og lign. småopgaver i laboratoriet Er fleksibel, iderig og engageret Er uddannet lægesekretær Vi kan tilbyde: En spændende hverdag med søde og engagerede kolleger En mulighed for at arbejde selvstændig i en travl men velfungerende praksis Vi kan ikke tilbyde fastansættelse, når vikariatet ophører. Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte os på tlfnr. 75625022 eller sende en mail til d396400@dadlnet.dk Samtaler afholdes løbende. Mvh Lægerne Sundhedshuset 2.sal Grøndlandsvej 1, 2.sal,-3 8700 Horsens

Vi er en lægepraksis beliggende i Horsens Sundhedshus.

Vi har åbent alle hverdage imellem kl.8-16. Der er telefontid fra kl 8-14. Patienter kan møde op imellem kl 8-9 uden forudgående tid ved akut sygdom. Vi er 5 faste læger, hvoraf 2 deler en stilling. Herudover har vi 2 uddannelseslæger, 1 laborant, 2 sygeplejesker og 3 sekretærer.

Da en af vores tre faste sekretærer er i lykkelige omstændigheder, har vi brug for en barselsvikar pr.1/1 2020 til og med 31/12 2020

Vi forventer at du:

  • Har erfaring med telefonvisitation, både akutte og øvrige patienthenvendelser
  • Er åben, positiv og imødekommende i den direkte kontakt med såvel patienter som kolleger  
  • Har flair for IT og gerne har erfaring indenfor almen medicin
  • Kan arbejde selvstændigt og i teams med andre
  • Har erfaring med eller har mod på at lave urinstix, crp og lign. småopgaver i laboratoriet
  • Er fleksibel, iderig og engageret
  • Er uddannet lægesekretær

Vi kan tilbyde:

  • En spændende hverdag med søde og engagerede kolleger
  • En mulighed for at arbejde selvstændig i en travl men velfungerende praksis
  • Vi kan ikke tilbyde fastansættelse, når vikariatet ophører.

 

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst

 

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte os på tlfnr. 75625022 eller sende en mail til d396400@dadlnet.dk

Samtaler afholdes løbende.

Mvh Lægerne Sundhedshuset 2.sal Grøndlandsvej 1, 2.sal,-3 8700 Horsens

 

 

 

Lægerne Sundhedshuset 2. sal I/SHorsens2019-08-19T00:00:002019-09-30T00:00:00
330069981Lægesekretær med forløbskoordinatorfunktion til Danmarks bedste mindre hospital, Røntgen og Skanning, Diagnostisk Center, Regionshospitalet SilkeborgBasic Har du lyst til at arbejde som lægesekretær med forløbskoordinatorfunktion på Danmarks bedste mindre hospital, så har vi en fast stilling i Røntgen og Skanning, Diagnostisk Center, Regionshospitalet Silkeborg. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer, og er ledig til besættelse fra 1.10.2019 Om stillingenHar du lyst til at være med til at udvikle gode patientforløb af høj kvalitet, så er du måske vores nye kollega? Du har en fleksibel tilgang til de opgaver, du løser, da sekretærerne i Røntgen og Skanning bestrider mange forskelligartede funktioner som booking af undersøgelser, opstart af pakkeforløb og vejledning til praktiserende læger, patienter og samarbejdspartnere, receptionsfunktion med modtagelse af patienter, klargøring af konferencer og telefonpasning. Forløbskoordinatorfunktionen indebærer blandt andet, at du er afdelingens kontaktperson for de kliniske afdelinger og praktiserende læger i forbindelse med pakkeforløb. Du koordinerer hensigtsmæssige patientforløb i forbindelse med cancerpakker, det vil sige indkaldelse, bestilling af blodprøver, bestilling af relevante tidligere optagelser til sammenligning. Der kan rekvireres en stillings- og funktionsbeskrivelse her. Vi har brug for dig, hvis du: Har erfaring med IT, og kendskab til RIS, IMPAX og Midt-EPJ er en fordel, men ikke et krav Er fagligt velfunderet og bidrager med en effektiv arbejdsindsats Sætter pris på tværfaglighed, og evner også at indgå i selvstændige team Kan tænke kreativt, prioritere og organisere Er stabil i dit fremmøde og siger ja til udfordringer Viser tillid til dine kolleger, har smil på læben og glimt i øjet Kan håndtere og skabe sig overblik i kritiske pressede situationer Gode samarbejdsevner Tænker vi og ikke jeg Vi tilbyder dig: Introduktion og individuelt tilpasset oplæring Et speciale, der rummer mange forskellige arbejdsopgaver Et travlt, men rart og tværfagligt arbejdsmiljø En hverdag, du selv er med til at præge Mulighed for personlig udvikling Om Røntgen og Skannings profilRøntgen og Skanning er omdrejningspunkt for Diagnostisk Center. Vi modtager hver dag patienter med meget kort ventetid og patienter direkte fra praktiserende læger. Afdelingen er i konstant udvikling for at skabe optimale forløb for patienterne og hurtige svar til vores samarbejdspartnere. Afsnittet Røntgen og Skanning er fuldt digitaliseret og har 3 MR-skannere, 3 CT-skannere, 3 ultralydsrum, 4 knoglestuer og udefotofunktion. Vi er et dynamisk afsnit, hvor kvalitet, kreativitet, samarbejde, selvstændighed og god stemning blandt kolleger er i højsæde. Vi arbejder med teamdannelse på tværs af faggrupper og med deltagere fra samarbejdspartnere. Derfor er vi en attraktiv medspiller i forhold til Diagnostisk Centers udvikling af nye patientforløb. Vi ser os selv som en attraktiv arbejdsplads, hvor der ses muligheder frem for forhindringer. Et sted, hvor der er mulighed for udvikling og hvor alle medarbejdere tager del i at skabe en spændende positiv hverdag. Om Diagnostisk CenterI Diagnostisk Center arbejder 63 lægesekretærer, fordelt i 3 teams med hver sin teamkoordinator. Hvert team aftaler selv varetagelse af opgaver ved ferie og andet fravær, ligesom der efter ønske kan være mulighed for at rotere mellem opgaverne. Diagnostisk Center er af Region Midtjylland udpeget til at være regionens spydspids i udviklingen af innovative patientforløb. Dette udvikler vi bl.a. gennem en ny organiseringsform, hvor Røntgen og Skanning og Medicinsk Afdeling er blevet fusioneret til et - med en fælles ledende lægesekretær og og en lægesekretærsouschef. En af de meget store opgaver i Diagnostisk Center er omlægningen af vores aktivitet fra akutte patientforløb til elektive og subakutte patientforløb. Herved kan mange akutte indlæggelser undgås. Om Hospitalsenhed MidtHospitalsenhed Midt omfatter Regionshospitalet Viborg, Regionshospitalet Silkeborg, Regionshospitalet Hammel Neurocenter, Regionshospitalet Lemvig og Regionshospitalet Skive og har ca. 4.200 ansatte samt et budget på ca. 2,5 mia. kr. årligt.De fem regionshospitaler danner tilsammen en hospitalsenhed, der har en stærk faglig profil og er i kraft af specialernes kompleksitet og bredde en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland.Se nærmere om Hospitalsenheden Midt på www.hospitalsenheden Midt.dk. om løn- og ansættelsesvilkår. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området. Om løn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området. Med henvisning til Lov om indhentelse af børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse. Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Diagnostisk Center. Yderligere oplysningerYderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til teamkoordinator Maria Randlev på tlf. 7841 7550 eller lægesekretærsouschef Lene Skov Trampedachs Bertel på tlf. 7841 7824. Din ansøgningDin ansøgning indeholdende oplysninger om uddannelse og hidtil erfaring skal være os i hænde elektronisk senest 23. august 2019. Ansættelsessamtaler forventes at finde sted 28.8.2019. Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Har du lyst til at arbejde som lægesekretær med forløbskoordinatorfunktion på Danmarks bedste mindre hospital, så har vi en fast stilling i  Røntgen og Skanning, Diagnostisk Center, Regionshospitalet Silkeborg.
 
Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer, og er ledig til besættelse fra 1.10.2019
 
Om stillingen
Har du lyst til at være med til at udvikle gode patientforløb af høj kvalitet,  så er du måske vores nye kollega?
 
Du har en fleksibel tilgang  til de opgaver, du løser, da  sekretærerne i Røntgen og Skanning  bestrider mange forskelligartede funktioner som booking af undersøgelser, opstart  af pakkeforløb og vejledning til praktiserende læger, patienter og samarbejdspartnere, receptionsfunktion med modtagelse  af patienter, klargøring af konferencer og telefonpasning.
 
Forløbskoordinatorfunktionen indebærer blandt andet, at du er afdelingens kontaktperson for de kliniske afdelinger og praktiserende læger i forbindelse  med pakkeforløb. Du koordinerer hensigtsmæssige patientforløb i forbindelse med cancerpakker, det vil sige indkaldelse, bestilling  af blodprøver, bestilling af relevante tidligere optagelser  til sammenligning.
 
Der kan rekvireres en stillings- og funktionsbeskrivelse her.
 
Vi har brug for dig, hvis du:
  • Har erfaring med IT, og kendskab til RIS, IMPAX og Midt-EPJ er en fordel, men ikke et krav
  • Er fagligt velfunderet og bidrager  med en effektiv arbejdsindsats
  • Sætter  pris på tværfaglighed, og evner også at indgå i selvstændige team
  • Kan tænke kreativt, prioritere og organisere
  • Er stabil i dit fremmøde og siger ja til udfordringer
  • Viser tillid til dine kolleger, har smil på læben og glimt  i øjet
  • Kan håndtere og skabe sig overblik i kritiske/pressede situationer
  • Gode samarbejdsevner
  • Tænker "vi" og ikke "jeg"
Vi tilbyder dig:
  • Introduktion og individuelt tilpasset oplæring
  • Et speciale, der rummer mange forskellige arbejdsopgaver
  • Et travlt, men rart og tværfagligt arbejdsmiljø
  • En hverdag, du selv er med til at præge
  • Mulighed for personlig  udvikling
Om Røntgen og Skannings profil
Røntgen og Skanning er omdrejningspunkt for Diagnostisk Center. Vi modtager  hver dag patienter med meget kort ventetid og patienter direkte fra praktiserende læger.
 
Afdelingen er i konstant  udvikling for at skabe optimale forløb for patienterne og hurtige svar til vores samarbejdspartnere.
 
Afsnittet Røntgen og Skanning er fuldt  digitaliseret og har 3 MR-skannere, 3 CT-skannere, 3 ultralydsrum, 4 knoglestuer og udefotofunktion.
 
Vi er et dynamisk afsnit, hvor kvalitet, kreativitet, samarbejde, selvstændighed og god stemning  blandt kolleger er i højsæde. Vi arbejder med teamdannelse  på tværs af faggrupper og med deltagere  fra samarbejdspartnere. Derfor er vi en attraktiv medspiller i forhold  til Diagnostisk  Centers udvikling af nye patientforløb.
 
Vi ser os selv som en attraktiv  arbejdsplads, hvor der ses muligheder frem for forhindringer. Et sted, hvor der er mulighed for udvikling og hvor alle medarbejdere tager del i at skabe en spændende  positiv hverdag.
 
Om Diagnostisk Center
I Diagnostisk Center arbejder 63 lægesekretærer, fordelt  i 3 teams med hver sin teamkoordinator. Hvert  team aftaler  selv varetagelse  af opgaver  ved ferie og andet fravær, ligesom der efter  ønske kan være mulighed  for at rotere mellem  opgaverne.
 
Diagnostisk  Center er af Region Midtjylland udpeget  til at være regionens  spydspids  i udviklingen af innovative patientforløb. Dette udvikler  vi bl.a. gennem en ny organiseringsform, hvor Røntgen og Skanning og Medicinsk Afdeling er blevet  fusioneret til et - med en fælles ledende lægesekretær og og en lægesekretærsouschef. En af de meget store opgaver i Diagnostisk  Center er omlægningen af vores aktivitet fra akutte patientforløb til elektive  og subakutte patientforløb. Herved kan mange akutte indlæggelser undgås.
 
Om Hospitalsenhed Midt
Hospitalsenhed Midt omfatter Regionshospitalet Viborg, Regionshospitalet Silkeborg, Regionshospitalet Hammel Neurocenter, Regionshospitalet Lemvig og Regionshospitalet Skive og har ca. 4.200 ansatte samt et budget på ca. 2,5 mia. kr. årligt.

De fem regionshospitaler danner tilsammen en hospitalsenhed, der har en stærk faglig profil og er i kraft af specialernes kompleksitet og bredde en af de bredest specialiserede hospitalsenheder i Jylland.

Se nærmere om Hospitalsenheden  Midt på www.hospitalsenheden Midt.dk. om løn- og ansættelsesvilkår. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst på området.
 
Om løn-  og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende  overenskomst på området.
 
Med henvisning til Lov om indhentelse  af børneattest i forbindelse  med ansættelse  af personale  m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse  med eventuel  ansættelse.
 
Ansættelsen sker ved Region Midtjylland med tjeneste indtil videre ved Hospitalsenhed Midt, Diagnostisk Center.
 
Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger  om stillingen kan fås ved henvendelse til teamkoordinator Maria Randlev på tlf. 7841 7550 eller  lægesekretærsouschef Lene Skov Trampedachs  Bertel på tlf. 7841 7824.
 
Din ansøgning
Din ansøgning indeholdende oplysninger om uddannelse og hidtil erfaring  skal være os i hænde elektronisk senest 23. august  2019.
 
Ansættelsessamtaler forventes at finde sted 28.8.2019.
 
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

ORS/Small/ce73ea28_logo.gifDiagnostisk CenterSilkeborg2019-08-08T09:00:06.6302019-08-23T00:00:00
330071172Lægesekretær søges til AUH Psykiatrien, Afdeling for Psykoser, Psykiatrisk Klinik 2 - Team for Skizofreni OPUS, Team for dobbeltdiagnoser, Team for ADHD Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt.Basic Søger du nye udfordringer?Vi søger en uddannet lægesekretær, som har lyst til at indgå i et dynamisk samarbejde om den fortløbende udvikling af vores sekretariat. I forbindelse med udflytningen til Skejby november 2018 er der foretaget en sammenlægning af to tidligere sekretariater til det nuværende.Ansættelse pr. 1. september 2019 eller snarest muligt derefter. Vores klinik yder ambulant behandling til patienter med ADHD, dobbeltdiagnoser samt nyopdaget skizofreni (OPUS) under den samlede betegnelse: Psykiatrisk Klinik 2.Personalegruppen på ca. 30 medarbejdere består af læger, psykologer, ergoterapeuter, sygeplejersker, lægesekretærer samt en fysioterapeut.Sekretariatet består af fire lægesekretærer samt en service- og sundhedssekretær.Arbejdstiderne ligger indenfor tidsrummene: Mandag og torsdag kl. 07.45 16.00, tirsdag og onsdag kl. 07.45-18.00 og fredag kl. 07.45-15.30. Som sekretær vil du indgå i et rul med arbejdstid inden for dette tidsrum.Psykiatrisk Klinik 2 ledes af overlæge i funktionsledelse samt ledende sygeplejerske.Ledelsen af den fælles reception i Psykiatrien varetages også af Psykiatrisk Klinik 2. Receptionen er aktuelt under omstrukturering og i skrivende stund er det uvist om en mindre del af arbejdstiden vil skulle placeres i receptionen.Om Afdeling for PsykoserAfdeling P varetager udredning af voksne patienter inden for hele ICD-10 spektret. Afdelingen behandler særligt patienter inden for psykoseområdet, samt patienter med demens, delir, mental retardering, ADHD, autisme og misbrugsudløste tilstande. Afdelingen har regionsfunktion.Afdelingen omfatter tre sengeafsnit samt et afsnit med såkaldte særlige sengepladser. Ud over nærværende klinik består den ambulante virksomhed i Afdeling for Psykoser af Psykiatrisk Klinik 1, som yder behandling til patienter med mere vedvarende psykoselidelser, organiske lidelser samt demens. Klinikken varetager også udredning i forhold til udrednings- og behandlingsretten.Dine primære arbejdsopgaver: Du vil få funktion som EPJ-bookingsuperbruger og lokal registreringsansvarlig i klinikken Du vil ligeledes få en vigtig funktion ift. support og undervisning i EPJ og IT-systemer generelt til den øvrige personalegruppe Varetagelse af basale sekretæropgaver (booking, journalskrivning, registrering, telefonpasning m.v.) Du vil indgå i et tæt samarbejde med de øvrige sekretærkolleger i den daglige drift Vi søger en uddannet lægesekretær som: Har erfaring med opsætning og konfiguration af bookingmodulet i MIDT-EPJ eller har lyst og interesse til at kvalificere sig hertil Har flair for IT og gerne kendskab til Regions systemer som RM-indkøb, Medusa, BSK og Modul Tjenestetid m.v. Arbejder selvstændigt og ansvarsbevidst med et godt overblik Har gode samarbejdsevner og er en teamspiller Er indstillet på at løfte i flok Vi kan blandt andet tilbyde: Et tæt tværfagligt samarbejde med øvrige faggrupper i huset En stilling med en høj grad af frihed til sammen med de øvrige lægesekretærer at tilrettelægge det daglige arbejde Gode kolleger hvor der er sammenhold og vilje til at løse opgaverne sammen En arbejdsplads med fokus på et godt arbejdsmiljø Relevante undervisnings- og uddannelsestilbud Løn-og ansættelsesvilkår iht. gældende regler.Ansøgningsfrist er 31. august 2019 og ansættelsessamtaler forventes afholdt 6. september 2019.Yderligere information om stillingen fås ved henvendelse til ledende sygeplejerske Peder Buck på tlf. 5125 8210.Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.
Søger du nye udfordringer?
Vi søger en uddannet lægesekretær, som har lyst til at indgå i et dynamisk samarbejde om den fortløbende udvikling af vores sekretariat. I forbindelse med udflytningen til Skejby november 2018 er der foretaget en sammenlægning af to tidligere sekretariater til det nuværende.
Ansættelse pr. 1. september 2019 eller snarest muligt derefter.  

Vores klinik yder ambulant behandling til patienter med ADHD, dobbeltdiagnoser samt nyopdaget skizofreni (OPUS) under den samlede betegnelse: Psykiatrisk Klinik 2.
Personalegruppen på ca. 30 medarbejdere består af læger, psykologer, ergoterapeuter, sygeplejersker, lægesekretærer samt en fysioterapeut.
Sekretariatet består af fire lægesekretærer samt en service- og sundhedssekretær.
Arbejdstiderne ligger indenfor tidsrummene: Mandag og torsdag kl. 07.45–16.00, tirsdag og onsdag kl. 07.45-18.00 og fredag kl. 07.45-15.30. Som sekretær vil du indgå i et rul med arbejdstid inden for dette tidsrum.
Psykiatrisk Klinik 2 ledes af overlæge i funktionsledelse samt ledende sygeplejerske.
Ledelsen af den fælles reception i Psykiatrien varetages også af Psykiatrisk Klinik 2. Receptionen er aktuelt under omstrukturering og i skrivende stund er det uvist om en mindre del af arbejdstiden vil skulle placeres i receptionen.

Om Afdeling for Psykoser
Afdeling P varetager udredning af voksne patienter inden for hele ICD-10 spektret. Afdelingen behandler særligt patienter inden for psykoseområdet, samt patienter med demens, delir, mental retardering, ADHD, autisme og misbrugsudløste tilstande. Afdelingen har regionsfunktion.
Afdelingen omfatter tre sengeafsnit samt et afsnit med såkaldte særlige sengepladser. 
Ud over nærværende klinik består den ambulante virksomhed i Afdeling for Psykoser af Psykiatrisk Klinik 1, som yder behandling til patienter med mere vedvarende psykoselidelser, organiske lidelser samt demens. Klinikken varetager også udredning i forhold til udrednings- og behandlingsretten.

Dine primære arbejdsopgaver:
  • Du vil få funktion som EPJ-bookingsuperbruger og lokal registreringsansvarlig i klinikken
  • Du vil ligeledes få en vigtig funktion ift. support og undervisning i EPJ og IT-systemer generelt til den øvrige personalegruppe
  • Varetagelse af basale sekretæropgaver (booking, journalskrivning, registrering, telefonpasning m.v.)
  • Du vil indgå i et tæt samarbejde med de øvrige sekretærkolleger i den daglige drift

Vi søger en uddannet lægesekretær som:
  • Har erfaring med opsætning og konfiguration af bookingmodulet i MIDT-EPJ eller har lyst og interesse til at kvalificere sig hertil
  • Har flair for IT og gerne kendskab til Regions systemer som RM-indkøb, Medusa, BSK og Modul Tjenestetid m.v.
  • Arbejder selvstændigt og ansvarsbevidst med et godt overblik
  • Har gode samarbejdsevner og er en teamspiller
  • Er indstillet på at løfte i flok
Vi kan blandt andet tilbyde:
 
  • Et tæt tværfagligt samarbejde med øvrige faggrupper i huset
  • En stilling med en høj grad af frihed til sammen med de øvrige lægesekretærer at tilrettelægge det daglige arbejde
  • Gode kolleger hvor der er sammenhold og vilje til at løse opgaverne sammen
  • En arbejdsplads med fokus på et godt arbejdsmiljø
  • Relevante undervisnings- og uddannelsestilbud


Løn-og ansættelsesvilkår iht. gældende regler.

Ansøgningsfrist er 31. august 2019 og ansættelsessamtaler forventes afholdt 6. september 2019.

Yderligere information om stillingen fås ved henvendelse til ledende sygeplejerske Peder Buck på tlf. 5125 8210.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/fdab399e_logo.gifAFP Klinik for psykoserAarhus N2019-08-12T10:00:22.2902019-08-31T00:00:00
330068005Lægesekretær søges i vikariat til psykiatrisk sengeafsnit 10, Afdeling for Psykoser SkejbyBasic Vi søger en lægesekretær i et vikariat på 37 timer uge til psykiatrisk sengeafsnit 10, Aarhus Universitetshospital Skejby. Stillingen ønskes besat pr. 1. september 2019 (eller hurtigst muligt) til 1. februar 2020.I Afdeling for Psykoser er der i alt 4 lægesekretærer, som har hvert sit sengeafsnit og som samarbejder tæt i dagligdagen. I lægesekretærfunktionen ligger mange forskellige ad hoc opgaver, bl.a. månedligt udarbejdelse af diverse lægeskemaer for afsnittenes læger, ugentlig håndtering af regninger samt daglige kvalitetstjek i EPJ. Herudover er der også journalskrivning, telefonpasning og diverse arbejde i samarbejde med de øvrige lægesekretærer.Lægesekretæren refererer direkte til funktionsledelsen i Sengeafsnit 10 og arbejder sammen med alle de medarbejdere, der arbejder i S10.Din arbejdsplads er både på lægesekretærkontoret med sekretær kollegaer og i sengeafsnittet 3 timer dagligt.Vi forventer, at du Er uddannet lægesekretær Er fleksibel og kan arbejde selvstændigt Har et godt overblik Har lyst til tværfagligt arbejde Har gode samarbejdsevner Er fortrolig med IT og EPJ Er serviceminded, udadvendt og imødekommende Har et godt humør og arbejder engageretVi kan tilbyde Selvstændige opgaver og spændende arbejde Gode kolleger Mulighed for kurser og undervisning Indflydelse på tilrettelæggelse af hverdagen Afvekslende og udfordrende arbejdsopgaverArbejdstiden er dagligt fra kl. 08-00 - 15.30, fredag til kl. 15.00. Der er i alt 22 weekendvagter og 5 helligdagsvagter i løbet af året som skal fordeles mellem sengeafsnitssekretærerne.Yderligere oplysninger vedrørende stillingen kan fås hos funktionsledelsen Sengeafsnit 10, overlæge Peter Møller Andersen på tlf. 91168272 og afdelingssygeplejerske Maja Skau Regel på tlf. 91168610.Der er frist for ansøgninger d. 27.08.19 og samtaler afholdes derefterDa Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.Vi søger en lægesekretær i et vikariat på 37 timer/uge til psykiatrisk sengeafsnit 10, Aarhus Universitetshospital Skejby. Stillingen ønskes besat pr. 1. september  2019 (eller hurtigst muligt)  til 1. februar  2020.

I Afdeling for Psykoser er der i alt 4 lægesekretærer, som har hvert sit sengeafsnit og som samarbejder tæt i dagligdagen. I lægesekretærfunktionen ligger mange forskellige ad hoc opgaver, bl.a. månedligt udarbejdelse af diverse lægeskemaer for afsnittenes læger, ugentlig håndtering af regninger samt daglige kvalitetstjek i EPJ. Herudover er der også journalskrivning, telefonpasning og diverse arbejde i samarbejde med de øvrige lægesekretærer.

Lægesekretæren refererer direkte til funktionsledelsen i Sengeafsnit 10 og arbejder sammen med alle de medarbejdere, der arbejder i S10.

Din arbejdsplads er både på lægesekretærkontoret med sekretær kollegaer og i sengeafsnittet 3 timer dagligt.

Vi forventer, at du
·         Er uddannet lægesekretær
·         Er fleksibel og kan arbejde selvstændigt
·         Har et godt overblik
·         Har lyst til tværfagligt arbejde
·         Har gode samarbejdsevner
·         Er fortrolig med IT og EPJ
·         Er serviceminded, udadvendt og imødekommende
·         Har et godt humør og arbejder engageret

Vi kan tilbyde
·         Selvstændige opgaver og spændende arbejde
·         Gode kolleger
·         Mulighed for kurser og undervisning
·         Indflydelse på tilrettelæggelse af hverdagen
·         Afvekslende og udfordrende arbejdsopgaver

Arbejdstiden er dagligt fra kl. 08-00 - 15.30, fredag til kl. 15.00. Der er i alt 22 weekendvagter og 5 helligdagsvagter i løbet af året som skal fordeles mellem sengeafsnitssekretærerne.

Yderligere oplysninger vedrørende stillingen kan fås hos funktionsledelsen Sengeafsnit 10, overlæge Peter Møller Andersen på tlf. 91168272 og afdelingssygeplejerske Maja Skau Regel på tlf. 91168610.


Der er frist for ansøgninger d. 27.08.19 og samtaler afholdes derefter

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.


 

ORS/Small/083413f8_logo.gifAFP Sengeafsnit 10Aarhus N2019-08-05T14:00:10.8702019-08-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Lægesekretær søges til fast stilling på Klinisk Genetisk Afdeling, Sygehus Lillebælt, Vejle

Klinisk Genetik, Vejle Sygehus

Vejle
Vil du være en del af et velfungerende og visionært sekretariat? Har du lyst til en alsidig hverdag, hvor du i samarbejde med hjælpsomme, engagerede og erfarne kolleger tilrettelægger dagens arbejde? Har du lyst til at være en del af en aktiv afdeli...
Indrykket:8. august 2019
Udløbsdato:22. august 2019

Barselsvikar søges pr.1/1 2020

Lægerne Sundhedshuset 2. sal I/S

Horsens
Vi er en lægepraksis beliggende i Horsens Sundhedshus. Vi har åbent alle hverdage imellem kl.8-16. Der er telefontid fra kl 8-14. Patienter kan møde op imellem kl 8-9 uden forudgående tid ved akut sygdom. Vi er 5 faste læger, hvoraf 2 deler en still...
Indrykket:19. august 2019
Udløbsdato:30. september 2019

Lægesekretær med forløbskoordinatorfunktion til Danmarks bedste mindre hospital, Røntgen og Skanning, Diagnostisk Center, Regionshospitalet Silkeborg

Diagnostisk Center

Silkeborg
Har du lyst til at arbejde som lægesekretær med forløbskoordinatorfunktion på Danmarks bedste mindre hospital, så har vi en fast stilling i Røntgen og Skanning, Diagnostisk Center, Regionshospitalet Silkeborg. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37...
Indrykket:8. august 2019
Udløbsdato:23. august 2019

Lægesekretær søges til AUH Psykiatrien, Afdeling for Psykoser, Psykiatrisk Klinik 2 - Team for Skizofreni OPUS, Team for dobbeltdiagnoser, Team for ADHD Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt.

AFP Klinik for psykoser

Aarhus N
Søger du nye udfordringer?Vi søger en uddannet lægesekretær, som har lyst til at indgå i et dynamisk samarbejde om den fortløbende udvikling af vores sekretariat. I forbindelse med udflytningen til Skejby november 2018 er der foretaget en sammenlægn...
Indrykket:12. august 2019
Udløbsdato:31. august 2019

Lægesekretær søges i vikariat til psykiatrisk sengeafsnit 10, Afdeling for Psykoser Skejby

AFP Sengeafsnit 10

Aarhus N
Vi søger en lægesekretær i et vikariat på 37 timer uge til psykiatrisk sengeafsnit 10, Aarhus Universitetshospital Skejby. Stillingen ønskes besat pr. 1. september 2019 (eller hurtigst muligt) til 1. februar 2020.I Afdeling for Psykoser er der i alt...
Indrykket:5. august 2019
Udløbsdato:27. august 2019