VIKING søger Sales Coordinator

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

JOIN VIKING - and save lives for a living

Har du kompetencer indenfor administration og velbevandret i koordinering af opgaver og deadlines, så læs endelig videre …

For lige nu søger vi en Sales Coordinator til vores Owner Agreements afdeling i Esbjerg.

Vil du med ombord?
Owner Agreements supportere VIKINGs globale salgsorganisation med salg af service aftaler - inden for alle VIKINGs produktområder.

Afdelingen har det overordnede kommercielle ansvar for VIKINGs Shipowner Agreement koncept (SOA) , hvilket omfatter salgssupport, udvikling og implementering af processer samt udarbejdelse af kontrakter.

Med reference til Owner Agreements Manager bliver du en del af teamet, hvor fire kollegaer er på hovedkontoret i Esbjerg og tre er placeret i Bulgarien.

Det er en unik mulighed, såfremt du motiveres i en administrativ rolle og gerne vil arbejde i en global organisation, med en stærk mission om at redde menneskeliv.

Opgaver og ansvarsområder
I tæt samarbejde med VIKINGs globale salgsorganisation kommer du til, at varetager salgsrelaterede opgaver - som eksempelvis:

  • Udarbejdelse og oprettelse af kontrakter
  • Global support på kontraktstilbud og salgsprocessen
  • Assistere og give input til udvikling og forbedring af koncepterne i Owner Agreements regi
  • Assistere i udviklingsprojekter
  • Være opdateret på markedet og kundebehov
  • Være opdateret på konkurrent information, strategi og interne projekter

Arbejdstiden er 37 timer om ugen, dog med mulighed for deltid på 32 timer.

Din profil
Den ideelle kandidat har erfaring fra en tilsvarende stilling. Har du erfaring fra en international virksomhed - er klart en fordel, men ikke et krav.

Uanset om du har en administrativ baggrund eller du er nyuddannet med få års erhvervserfaring, hører vi gerne fra dig. Vi sørger selvfølgelig for, at du får en grundig oplæring og når du er kommet godt ombord, åbner stillingen mange muligheder for både faglig og personlig udvikling.

  • Erfaring med administration og koordinering
  • Du arbejder struktureret og systematisk, hvor fokus er både på detaljer og helheder
  • Fagligt trives du med - og driver også selv, forandringer og forbedringer af virksomheden

På det personlig plan er du en teamplayer. Dit gode humør og imødekommenhed, gør dig til en attraktiv kollega og samarbejdspartner.

Da du kommer til at arbejde tæt sammen med andre afdelinger/kollegaer globalt, er det helt afgørende, at du er god til at kommunikere og samarbejde på tværs af organisationen. Initiativ og overholdelse af aftaler, er ligeledes en naturlig del af din arbejdsstil.

Da vores koncernsprog er engelsk, har du gode sproglige færdigheder i både dansk og engelsk.

Geografisk bor du i området af Esbjerg - alternativ, er du vant til at pendle til/fra job.

VIKING tilbyder
Vi tilbyder en attraktiv stilling, hvor du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø.

VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Vi har en stærk kultur og giver plads til den enkelte, fordi vi ved, at vi alle bidrager med noget særligt. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og kan tilbyde unikke karrieremuligheder i en international organisation.

Derudover er følgende også inkluderet;

  • Fokus på trivsel, arbejdsglæde og ”work-life-balance”
  • Sundhedsforskning
  • Personaleforening som arrangerer forskellige sociale arrangementer
  • Rabat til lokale butikker

Vi har en fleksibel tilgang til hjemmearbejde og det aftales på individuelt basis ud fra rammerne i stillingen samt gældende politik.

… fik vi nævnt, at vi har byens bedste kantine? Og at adgang til eget fitnesscenter samt gratis massage og fysioterapi også er en del af pakken hos VIKING.

Har du lyst til at blive en del af VIKING?
Alle ansøgninger modtages online via ”send ansøgning” i stillingsannoncen. Vi holder løbende samtaler og anbefaler, at du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.

Tiltrædelse er snarest muligt, dog venter vi gerne på den rigtige.

Har du spørgsmål til stillingen eller VIKING, er du velkommen til at kontakte Senior Global HR Business Partner - People & Organization, Jane Simonsen på mobil +45 2542 8269.

Læs mere på www.VIKING-life.com

#STAYSAFE

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


VIKING søger Sales Coordinator

JOIN VIKING - and save lives for a living

Har du kompetencer indenfor administration og velbevandret i koordinering af opgaver og deadlines, så læs endelig videre …

For lige nu søger vi en Sales Coordinator til vores Owner Agreements afdeling i Esbjerg.

Vil du med ombord?
Owner Agreements supportere VIKINGs globale salgsorganisation med salg af service aftaler - inden for alle VIKINGs produktområder.

Afdelingen har det overordnede kommercielle ansvar for VIKINGs Shipowner Agreement koncept (SOA) , hvilket omfatter salgssupport, udvikling og implementering af processer samt udarbejdelse af kontrakter.

Med reference til Owner Agreements Manager bliver du en del af teamet, hvor fire kollegaer er på hovedkontoret i Esbjerg og tre er placeret i Bulgarien.

Det er en unik mulighed, såfremt du motiveres i en administrativ rolle og gerne vil arbejde i en global organisation, med en stærk mission om at redde menneskeliv.

Opgaver og ansvarsområder
I tæt samarbejde med VIKINGs globale salgsorganisation kommer du til, at varetager salgsrelaterede opgaver - som eksempelvis:

  • Udarbejdelse og oprettelse af kontrakter
  • Global support på kontraktstilbud og salgsprocessen
  • Assistere og give input til udvikling og forbedring af koncepterne i Owner Agreements regi
  • Assistere i udviklingsprojekter
  • Være opdateret på markedet og kundebehov
  • Være opdateret på konkurrent information, strategi og interne projekter

Arbejdstiden er 37 timer om ugen, dog med mulighed for deltid på 32 timer.

Din profil
Den ideelle kandidat har erfaring fra en tilsvarende stilling. Har du erfaring fra en international virksomhed - er klart en fordel, men ikke et krav.

Uanset om du har en administrativ baggrund eller du er nyuddannet med få års erhvervserfaring, hører vi gerne fra dig. Vi sørger selvfølgelig for, at du får en grundig oplæring og når du er kommet godt ombord, åbner stillingen mange muligheder for både faglig og personlig udvikling.

  • Erfaring med administration og koordinering
  • Du arbejder struktureret og systematisk, hvor fokus er både på detaljer og helheder
  • Fagligt trives du med - og driver også selv, forandringer og forbedringer af virksomheden

På det personlig plan er du en teamplayer. Dit gode humør og imødekommenhed, gør dig til en attraktiv kollega og samarbejdspartner.

Da du kommer til at arbejde tæt sammen med andre afdelinger/kollegaer globalt, er det helt afgørende, at du er god til at kommunikere og samarbejde på tværs af organisationen. Initiativ og overholdelse af aftaler, er ligeledes en naturlig del af din arbejdsstil.

Da vores koncernsprog er engelsk, har du gode sproglige færdigheder i både dansk og engelsk.

Geografisk bor du i området af Esbjerg - alternativ, er du vant til at pendle til/fra job.

VIKING tilbyder
Vi tilbyder en attraktiv stilling, hvor du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø.

VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Vi har en stærk kultur og giver plads til den enkelte, fordi vi ved, at vi alle bidrager med noget særligt. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og kan tilbyde unikke karrieremuligheder i en international organisation.

Derudover er følgende også inkluderet;

  • Fokus på trivsel, arbejdsglæde og ”work-life-balance”
  • Sundhedsforskning
  • Personaleforening som arrangerer forskellige sociale arrangementer
  • Rabat til lokale butikker

Vi har en fleksibel tilgang til hjemmearbejde og det aftales på individuelt basis ud fra rammerne i stillingen samt gældende politik.

… fik vi nævnt, at vi har byens bedste kantine? Og at adgang til eget fitnesscenter samt gratis massage og fysioterapi også er en del af pakken hos VIKING.

Har du lyst til at blive en del af VIKING?
Alle ansøgninger modtages online via ”send ansøgning” i stillingsannoncen. Vi holder løbende samtaler og anbefaler, at du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.

Tiltrædelse er snarest muligt, dog venter vi gerne på den rigtige.

Har du spørgsmål til stillingen eller VIKING, er du velkommen til at kontakte Senior Global HR Business Partner - People & Organization, Jane Simonsen på mobil +45 2542 8269.

Læs mere på www.VIKING-life.com

#STAYSAFE

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.