Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

VIKING søger SALES TRAINEE - Passenger Division

Join a global leader – and help build a safer world

VIKING Life-Saving Equipment A/S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden.

Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv
VIKING søger en serviceminded Sales Trainee med gode kommunikationsfærdigheder til Passenger Divisionen. Afdelingen står for salg af evakuerings systemer til små-færger og helt op til verdens største krydstogtskibe.

Med base på hovedkontoret i Esbjerg vil du - sammen med 15 kolleger, assistere den globale organisation med viden om salg, tekniske detaljer og koncepter.

Du vil indgå i et toårigt uddannelsesprogram, hvor du sideløbende får mulighed for at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Herudover er der mulighed for en måneds udstationering i et af vores datterselskaber.

Som trainee i VIKING vil du blive udfordret positivt. Du vil få den nødvendige oplæring, og når du er klar, vil du få egne ansvarsområder.

Du vil i uddannelsesperioden komme til at deltage i forskellige møder, seminarer og fælles aktiviteter. Formålet er at give dig en alsidig, lærerig og sjov uddannelse. Derudover tager du de første vigtige skridt til en faglig karriere og et godt netværk.

Primære opgaver
Som Sales Trainee bliver du tilknyttet Passenger-afdelingen, og dine arbejdsopgaver vil være:

  • Håndtere forespørgsler fra datterselskaber i den globale VIKING organisation
  • Supporter tilbuds- og ordreprocesser
  • Udarbejdelse af salgsmateriale
  • Koordinere internt med vores Supply Chain
  • Supportere salgsteamet med administrative opgaver

Din profil
Du har afsluttet en gymnasial uddannelse (HHX, STX, HTX eller tilsvarende, suppleret med en EUS).
Derudover har du flair samt interesse for salg og service. På det personlige plan, arbejder du struktureret og er serviceminded. Du har nemt ved at omgås andre mennesker og kan agere i en hverdag, hvor tempoet kan være højt.

VIKING er en global virksomhed, og vi forventer, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt

Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job eller uddannelse

Vi tilbyder
VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø.

Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer.

Søg stillingen
På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via ”send ansøgning” i stillingsannoncen.

Vi holder løbende samtaler i perioden april – juni 2019 og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.

Tiltrædelse: torsdag den 15. august 2019. Har du mulighed for at tiltræde tidligere er det en fordel, men ikke et krav.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269.

Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330000541Phoenix-87be5f7f12019-04-04T00:00:00VIKING søger SALES TRAINEE - Passenger DivisionJoin a global leader – and help build a safer world

VIKING Life-Saving Equipment A/S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden.

Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv
VIKING søger en serviceminded Sales Trainee med gode kommunikationsfærdigheder til Passenger Divisionen. Afdelingen står for salg af evakuerings systemer til små-færger og helt op til verdens største krydstogtskibe.

Med base på hovedkontoret i Esbjerg vil du - sammen med 15 kolleger, assistere den globale organisation med viden om salg, tekniske detaljer og koncepter.

Du vil indgå i et toårigt uddannelsesprogram, hvor du sideløbende får mulighed for at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Herudover er der mulighed for en måneds udstationering i et af vores datterselskaber.

Som trainee i VIKING vil du blive udfordret positivt. Du vil få den nødvendige oplæring, og når du er klar, vil du få egne ansvarsområder.

Du vil i uddannelsesperioden komme til at deltage i forskellige møder, seminarer og fælles aktiviteter. Formålet er at give dig en alsidig, lærerig og sjov uddannelse. Derudover tager du de første vigtige skridt til en faglig karriere og et godt netværk.

Primære opgaver
Som Sales Trainee bliver du tilknyttet Passenger-afdelingen, og dine arbejdsopgaver vil være:

  • Håndtere forespørgsler fra datterselskaber i den globale VIKING organisation
  • Supporter tilbuds- og ordreprocesser
  • Udarbejdelse af salgsmateriale
  • Koordinere internt med vores Supply Chain
  • Supportere salgsteamet med administrative opgaver

Din profil
Du har afsluttet en gymnasial uddannelse (HHX, STX, HTX eller tilsvarende, suppleret med en EUS).
Derudover har du flair samt interesse for salg og service. På det personlige plan, arbejder du struktureret og er serviceminded. Du har nemt ved at omgås andre mennesker og kan agere i en hverdag, hvor tempoet kan være højt.

VIKING er en global virksomhed, og vi forventer, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt

Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job eller uddannelse

Vi tilbyder
VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø.

Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer.

Søg stillingen
På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via ”send ansøgning” i stillingsannoncen.

Vi holder løbende samtaler i perioden april – juni 2019 og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.

Tiltrædelse: torsdag den 15. august 2019. Har du mulighed for at tiltræde tidligere er det en fordel, men ikke et krav.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269.

Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.com

2019-05-31T00:51:58.523 Join a global leader and help build a safer world VIKING Life-Saving Equipment A S med hovedsæde i Esbjerg er en globalt førende virksomhed inden for sikkerhedsudstyr og serviceydelser til det maritime marked og offshore-industrien. Som medarbejder hos VIKING er du med til at udvikle og producere rednings- og sikkerhedsudstyr, der anvendes til lands, til vands og i luften over hele verden. Din arbejdsindsats kan være med til at redde liv VIKING søger en serviceminded Sales Trainee med gode kommunikationsfærdigheder til Passenger Divisionen. Afdelingen står for salg af evakuerings systemer til små-færger og helt op til verdens største krydstogtskibe. Med base på hovedkontoret i Esbjerg vil du - sammen med 15 kolleger, assistere den globale organisation med viden om salg, tekniske detaljer og koncepter. Du vil indgå i et toårigt uddannelsesprogram, hvor du sideløbende får mulighed for at understøtte din praktiske erfaring med en HD-uddannelse. Herudover er der mulighed for en måneds udstationering i et af vores datterselskaber. Som trainee i VIKING vil du blive udfordret positivt. Du vil få den nødvendige oplæring, og når du er klar, vil du få egne ansvarsområder. Du vil i uddannelsesperioden komme til at deltage i forskellige møder, seminarer og fælles aktiviteter. Formålet er at give dig en alsidig, lærerig og sjov uddannelse. Derudover tager du de første vigtige skridt til en faglig karriere og et godt netværk. Primære opgaver Som Sales Trainee bliver du tilknyttet Passenger-afdelingen, og dine arbejdsopgaver vil være: Håndtere forespørgsler fra datterselskaber i den globale VIKING organisation Supporter tilbuds- og ordreprocesser Udarbejdelse af salgsmateriale Koordinere internt med vores Supply Chain Supportere salgsteamet med administrative opgaver Din profil Du har afsluttet en gymnasial uddannelse (HHX, STX, HTX eller tilsvarende, suppleret med en EUS). Derudover har du flair samt interesse for salg og service. På det personlige plan, arbejder du struktureret og er serviceminded. Du har nemt ved at omgås andre mennesker og kan agere i en hverdag, hvor tempoet kan være højt. VIKING er en global virksomhed, og vi forventer, at du behersker dansk og engelsk flydende både skriftligt og mundtligt Har du bopæl i Esbjerg-området, vil det være en fordel. Alternativt er du vant til at køre til og fra job eller uddannelse Vi tilbyder VIKING er en global arbejdsplads, hvor hovedparten af aktiviteterne retter sig mod udlandet. Derfor investerer vi i vores medarbejdere og tilbyder unikke karrieremuligheder i en international organisation. Du får mulighed for at udvikle dig i et samspil med kompetente kolleger, som sætter pris på humor, arbejdsglæde og et godt arbejdsmiljø. Som VIKING-medarbejder har du mange fordele - ud over en varieret arbejdsdag. Dagligt serveres i kantinen en sund og veltillavet morgen- og frokostbuffet, vi har træningsfaciliteter, massør, frugtordning og et fælleshus, som kan benyttes til både private og arbejdsrelaterede arrangementer. Søg stillingen På grund af reglerne om persondatabeskyttelse, GDPR (General Data Protection Regulation), modtages alle ansøgninger online via send ansøgning i stillingsannoncen. Vi holder løbende samtaler i perioden april juni 2019 og anbefaler derfor, du sender din ansøgning og dit CV straks. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt. Tiltrædelse: torsdag den 15. august 2019. Har du mulighed for at tiltræde tidligere er det en fordel, men ikke et krav. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Global HR Business Partner Jane Simonsen på mobil 2542 8269. Læs mere om VIKING på www.VIKING-life.com11jobnet87be5f7f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-30T00:00:000000http://www.viking-life.com/en/careers/career-opportunities?hr=show-job/385140EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg3501415Viking Life-Saving Equipment11Sædding Ringvej 136710Esbjerg VDKDanmark0
jsim@viking-life.comDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent739393JobNet4970259497025910004-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=87be5f7fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=87be5f7fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=87be5f7f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=87be5f7f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/3.jpgMed et job indenfor Kontor og administration bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Kontorelev lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale915120Kontorelev5Kontor og administration361311606Janejsim@viking-life.comDKDanmarkDKDanmark330076900Salgs- og marketingselevRobot Til DAN G koncernens hovedkontor i Christiansfeld søges en engageret og selvstændig elev til et 2- årigt uddannelsesforløb i vores salgs- og marketingsafdeling. Selvom vi i 2020 kan fejre 125-års jubilæum, er vi hverken grå eller støvede, men kan godt bruge et ungt friskt pust. Så har du lyst til at lære om alle arbejdsgange og processer indenfor salg- og marketing, er du måske vores kommende salgs- og marketingselev. Salgs- og marketingselev hos Danæg A S Som elev hos Danæg sørger vi for, at du kommer godt fra start og udvikler dig både personligt og fagligt. Du vil gennemgå en praktisk uddannelse i salgs- og marketingsafdelingen kombineret med teoretisk skoleophold, der strækker sig over 2 år. Du vil også få mulighed for i perioder at arbejde i andre af vores selskaber både i Danmark og udlandet. Dine arbejdsopgaver kan blandt andet omfatte Administrativ support til salgsteamet Ordrebehandling og opfølgning på ordre- og lagerstatus Korrekturlæsning af kampagnemateriale Daglig kontakt til kunder på detail og foodservice markedet Udarbejdelse af salgspræsentationer Koordinering af messe- og marketingsmateriale Vedligeholdelse af sociale platforme Repræsentation på messer Din profil Du er struktureret og god til at koordinere Skarp i MS Office pakken Besidder gode og konstruktive kommunikations- og samarbejdsevner Behersker engelsk på et højt niveau og gerne yderligere sprogkundskaber f.eks. tysk el. fransk Trives med et højt aktivitetsniveau Du har øje for et lækkert design Afsluttet adgangsgivende ungdomsuddannelse Som person er du kendetegnet ved et højt humør og en positiv indstilling til dine omgivelser. Du er udadvendt og fleksibel, og ser muligheder frem for begrænsninger. Du tager fuldt ejerskab for dine ansvarsområder og forstår vigtigheden af at være fleksibel, for at komme i mål med opgaverne. Vi tilbyder et spændende og udfordrende 2-årigt uddannelsesforløb i et godt arbejdsmiljø med gode kollegaer. Du bliver en del af et ungt og dynamisk team i en flad og uformel organisation med fuld fart på. Vi glæder os til at byde dig velkommen snarest muligt, så send straks din ansøgning og CV via https: www.danaeg.dk kontakt ledige-stillinger Venligst bemærk, at ansøgningerne behandles løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte divisionsdirektør Mette Due Andersen på mobil tlf. 24 91 86 35

Til DANÆG koncernens hovedkontor i Christiansfeld søges en engageret og selvstændig elev til et 2- årigt uddannelsesforløb i vores salgs- og marketingsafdeling. Selvom vi i 2020 kan fejre 125-års jubilæum, er vi hverken grå eller støvede, men kan godt bruge et ungt friskt pust. Så har du lyst til at lære om alle arbejdsgange og processer indenfor salg- og marketing, er du måske vores kommende salgs- og marketingselev.

Salgs- og marketingselev hos Danæg A/S
Som elev hos Danæg sørger vi for, at du kommer godt fra start og udvikler dig både personligt og fagligt. Du vil gennemgå en praktisk uddannelse i salgs- og marketingsafdelingen kombineret med teoretisk skoleophold, der strækker sig over 2 år. Du vil også få mulighed for i perioder at arbejde i andre af vores selskaber både i Danmark og udlandet.

Dine arbejdsopgaver kan blandt andet omfatte

  • Administrativ support til salgsteamet
  • Ordrebehandling og opfølgning på ordre- og lagerstatus
  • Korrekturlæsning af kampagnemateriale
  • Daglig kontakt til kunder på detail og foodservice markedet
  • Udarbejdelse af salgspræsentationer
  • Koordinering af messe- og marketingsmateriale
  • Vedligeholdelse af sociale platforme
  • Repræsentation på messer

Din profil

  • Du er struktureret og god til at koordinere
  • Skarp i MS Office pakken
  • Besidder gode og konstruktive kommunikations- og samarbejdsevner
  • Behersker engelsk på et højt niveau og gerne yderligere sprogkundskaber f.eks. tysk el. fransk
  • Trives med et højt aktivitetsniveau
  • Du har øje for et lækkert design
  • Afsluttet adgangsgivende ungdomsuddannelse

Som person er du kendetegnet ved et højt humør og en positiv indstilling til dine omgivelser. Du er udadvendt og fleksibel, og ser muligheder frem for begrænsninger. Du tager fuldt ejerskab for dine ansvarsområder og forstår vigtigheden af at være fleksibel, for at komme i mål med opgaverne. Vi tilbyder et spændende og udfordrende 2-årigt uddannelsesforløb i et godt arbejdsmiljø med gode kollegaer. Du bliver en del af et ungt og dynamisk team i en flad og uformel organisation med fuld fart på.

Vi glæder os til at byde dig velkommen snarest muligt, så send straks din ansøgning og CV via https://www.danaeg.dk/kontakt/ledige-stillinger Venligst bemærk, at ansøgningerne behandles løbende. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte divisionsdirektør Mette Due Andersen på mobil tlf. 24 91 86 35

Danæg A/SChristiansfeld2019-08-22T00:00:002019-10-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgs- og marketingselev

Danæg A/S

Christiansfeld
Til DAN G koncernens hovedkontor i Christiansfeld søges en engageret og selvstændig elev til et 2- årigt uddannelsesforløb i vores salgs- og marketingsafdeling. Selvom vi i 2020 kan fejre 125-års jubilæum, er vi hverken grå eller støvede, men kan go...
Indrykket:22. august 2019
Udløbsdato:15. oktober 2019