Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du arbejde med de fysiske rammer for hele Skatteforvaltningen?

Skatteforvaltningen er under forandring. Vi er blevet til 10 styrelser, der skal tilføres ca. 1.000 nye medarbejdere, og der skal anskaffes, udvides og ombygges lejemål. Vi søger derfor nye medarbejdere til Bygninger og indretning, hvor vi er ansvarlige for at skabe de bedst mulige fysiske rammer for de nye styrelser.


Om jobbet
Du skal være med til at levere og udvikle de fysiske rammer, som er nødvendige for, at Skatteforvaltningens 10 styrelser kan udføre deres opgaver. Du vil derfor bl.a. blive ansvarlig for at planlægge, udføre og sikre fremdrift i opgaver i forbindelse med ombygninger og flytninger til konkrete adresser.

Dine opgaver vil bl.a. være at:

  • Formulere krav til lejemålets faciliteter og indretning med input fra de kommende brugere
  • Varetage løbende kommunikation til brugere
  • Deltage i møder med interne og eksterne rådgivere og samarbejdspartnere
  • Planlægge og udføre indretningen af Skatteforvaltningens lejemål
  • Styre projekter sikkert i land gennem projekt-, tids- og økonomistyring
  • Bidrage til løbende statusrapporter til ledelsen


Du vil blive inddraget i alt fra de overordnede principper til den mindste detalje.


Vores forventninger til dig
Du har en relevant faglig eller akademisk uddannelse inden for de tekniske fag eller planlægning, administration eller økonomi, gerne kombineret med erfaring fra projektstyring, ledelsesstøtte eller måske ejendomsadministration.

Vores opgaver løses selvstændigt, eller i samarbejde med andre kollegaer i teamet, interne og eksterne interessenter, samt eksterne rådgivere og derfor forventer vi, at du er rigtig god til at samarbejde og kommunikere på alle niveauer.

Du er praktisk orienteret, har blik for detaljen, er god til at skabe orden og overblik samt have fokus på kundens behov. Du har en positiv tilgang til at lytte til og inddrage andre og har god menneskelig indsigt.

Du har erfaring fra projektarbejde og ved, hvad det indebærer. Kendskab til offentlig administration vil være en fordel.


Bygninger og indretning – dit nye kontor
Bygninger og indretning er et kontor med – lige nu – 15 dygtige kolleger med forskellig faglig baggrund, som brænder for at skabe de optimale fysiske rammer for vores 6.200 kolleger. Vi er en del af den nye Administrations- og Servicestyrelse og vi skal efter planen flytte fra Østbanegade i København til Høje-Taastrup i andet kvartal 2020.

Vi har en god og åben omgangstone i kontoret og vi er meget åbne for inputs til, hvorledes vi får løftet vores opgaver på den bedst mulige måde, så du får god mulighed for at sætte dit præg på din kommende arbejdsplads.

Vi arbejder bl.a. med:

  • Implementering af lokaliseringsplanen for Skatteforvaltningen i et antal delprojekter
  • Anskaffelse, udvidelse og renovering af lejemål i samarbejde med Bygningsstyrelsen
  • Opgørelse af pladsbehov og kravspecifikationer i samarbejde med eksterne rådgivere
  • Fælles principper for indretning og anvendelse af bygninger
  • Involvering af både interne og eksterne interessenter gennem hele forløbet
  • Løbende opfølgning på tids- og handleplaner.
Du får således et afvekslende job med udfordrende opgaver, der skal løses både selvstændigt og i samarbejde med andre.



Kontakt og ansøgning
Send din ansøgning med CV og eksamenspapirer senest søndag d. 16 februar via linket ’Søg jobbet’. Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kontorchef Lars Tjærby Rasmussen på tlf. nr. 72 37 45 53.

Samtaler afholdes umiddelbart efter ansøgningsfristens udløb. Der kan indgå en personlighedsanalyse og en logisk analyse i forbindelse med rekrutteringsprocessen. Stillingerne ønskes besat snarest muligt.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Dit fysiske arbejdssted bliver midlertidigt Østbanegade 123, 2100 København Ø. I løbet af 2. kvartal 2020 forventes det fysiske arbejdssted at blive i Høje Taastrup.


Om Administrations- og Servicestyrelsen
’Vi understøtter en velfungerende skatteforvaltning ved at yde service af høj kvalitet og administrere effektivt’

Administrations- og Servicestyrelsens opgave er at sikre, at departement og styrelser i Skatteministeriets koncern kan fokusere på deres kerneopgaver.

Vi varetager koncernens fælles administrations- og servicefunktioner med effektivitet og fagligt stærke løsninger. Derfor er det er vigtigt, at vores medarbejdere står på et solidt fagligt fundament og samtidig er både servicemindede og løsningsorienterede.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om, sammen med de andre styrelser under Skatteministeriet, at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Administrations- og Servicestyrelsen på www.adst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.