Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du arbejde med intern kontrol og revision i Københavns Politi?

København, Københavns Politi
Københavns Politi er inde i en meget spændende udvikling med et stort opgavepres og begrænsede ressourcer, der stiller store krav til prioritering og kontrol af ressourcer og økonomi. Hvis du har mod på disse opgaver, så kan det være, at du skal søge jobbet som intern kontrol og revisionsmedarbejder i Økonomiafdelingen. Københavns Politi er - ligesom de øvrige politikredse i dansk politi – i gang med at realisere målsætningerne i flerårsaftalen om politi og anklagemyndighed, der blev indgået af et folketingsflertal for perioden 2016-2019. Den interne kontrol og revision er en integreret del af dette arbejde.

Københavns Politi er landets største politikreds med over 2.500 medarbejdere og en årlig bevilling på ca. 1,5 mia. kr. Budgetsektionen har bl.a. til formål at sikre, at økonomichefen og Københavns Politis Øverste Ledelse har det nødvendige overblik over de tilgængelige ressourcer og de økonomiske konsekvenser af nye tiltag.

Vi søger derfor en dygtig kollega til at gennemføre analyser af vores organisations forvaltning af aktiver samt opfølgning på disse, deltage i projektarbejde og til at videreudvikle kontrolmiljø, og revisionsmetoder i Københavns Politi. Endelig deltager de interne kontrol- og revisionsmedarbejdere i besøg fra Rigspolitiets Tilsyn og Controlling enhed og fra Rigsrevisionen.

Du kommer til at indgå i et ungt team af kvalificerede medarbejdere i vores Budget- og IKR sektion, og du kommer til at referere til økonomichefen. Du vil skulle samarbejde og koordinere det samlede revisions- og kontrolarbejde med en erfaren kollega. Din daglige gang er på Københavns Politigård, hvor du vil opleve en uformel omgangstone og samarbejde med kolleger med forskellige uddannelsesbaggrunde. Der vil desuden være mulighed for at deltage i projekter med Rigspolitiet og på tværs af politikredse.

Vi forventer, at du:

- har en en relevant uddannelse med et væsentligt indhold af økonomi, f.eks. en handels- og kontoruddannelse med økonomi og evt. supplerende revisionskurser.
- har kendskab til statslige regler om regnskabsvæsen og økonomistyring.
- er meget rutineret i anvendelse af generelle IT-værktøjer, som Excel/Microsoft Office pakken og gerne kendskab til de forretningssystemer, vi anvender: Navision Stat, LDV, SAS FM og Qlikview.
- er god til at kommunikere, både i skrift og tale – samt evt. har erfaring med analyser/undersøgelser.
- er analytisk og systematisk - samt evt. har erfaring med projektarbejde.
- evt. har nogle års erfaring fra en tilsvarende stilling.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til Finansministeriets overenskomst med den relevante faglige organisation.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan sikkerhedsgodkendes og opretholde den gennem hele din ansættelse.

Dit arbejdssted bliver Københavns Politi med adresse på Politigården i København.

Kontakt og ansøgning
Oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til økonomichef Johs Kristensen på tlf. 2147 2210.

Når du søger en stilling hos politiet opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere stillinger i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilken stilling du søger.

Relevante bilag skal samles til et eller to dokumenter.

Vi afholder samtaler umiddelbart efter ansøgningsfristen.

Tiltrædelse forventes 1. juni 2018.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset køn, alder, race, religion eller etnisk baggrund.

Du kan læse mere om Københavns Politi på www.politi.dk/koebenhavn.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her