Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du bidrage til den strategiske udvikling af national borgerservice?

København, Rigspolitiet, Politiområdet

Som medarbejder i Rigspolitiets Sektion for Borgerservice gør du en afgørende forskel ved at deltage i udviklingen og den løbende forbedring af politiets borgerbetjening. Du får en unik mulighed for at være med til at sætte den nationale retning for politiets møde med borgerne, så vi sikrer, at vi altid leverer service af høj kvalitet, og at borgernes tillid til politiet underbygges.

Politiet modtager millioner af henvendelser fra borgerne hvert år, og vi har en ambition om, at alle borgere skal opleve, at politiet hjælper dem på en professionel og imødekommende måde. Samtidig skal vi sikre, at politiet anvender sine ressourcer der, hvor de giver mest værdi for borgerne og for politiet.

For at styrke politiets borgerservice har Rigspolitiet oprettet en ny sektion, der har det nationale ansvar for politiets borgerservice og skal stå for udvikling, implementering og drift af en række nye tiltag, der skal sikre, at politiet leverer service af høj kvalitet, når vi møder borgerne.

Borgerservicesektionens opgaver og ansvarsområder
Formålet med oprettelsen af Sektion for Borgerservice er at styrke dansk politis betjening af borgerne og sætte strategisk retning for området. Som medarbejder i sektionen er det din opgave at bidrage til opbygningen af en enhed, der sikrer, at vi i politiet løbende forbedrer vores betjening af borgerne.

Borgerbetjeningen foregår i politikredsene, og du har således ikke driftsansvaret, men understøtter den nationale retning for politiets møde med borgerne og får ansvaret for at udvikle nye, fælles løsninger.

Sammen med dine kollegaer i sektionen har du ansvaret for at følge op på identificerede problemstillinger i politiets borgerbetjening. Du inddrager politikredsene og borgerrepræsentanter med henblik på udvikling af politiets borgervendte betjening ud fra et borgerperspektiv, følger op på borgerbetjeningen i politiets borgervendte funktioner samt sparrer med politikredsene og opsamler og implementerer ’best practice’.

Enheden indgår ligeledes i udvikling af nye uddannelser samt tiltag på politiets digitale borgerkanaler, såsom politi.dk og politiets borger-app.

Om National Beredskabsafdeling
National Beredskabsafdeling understøtter politiets kerneopgaver ved at være strategisk retningssættende for beredskabet på tværs af dansk politi. Afdelingen understøtter kredsene i at udføre deres beredskabsmæssige opgaver og varetager samtidig den nationale koordinering af større beredskabsmæssige aktioner.

National Beredskabsafdeling er inddelt i to centre: Center for Operation og Center for Udvikling. Sektion for Borgerservice er placeret i Center for Udvikling, hvor der er fokus på løbende udvikling af beredskabsområdet. Du refererer til den nationale borgerservicechef, der er leder af sektionen.

Engageret og resultatorienteret akademiker
Du har en relevant akademisk uddannelse fx inden for det samfundsvidenskabelige område.

Du har et borgerorienteret fokus og arbejder engageret med opgaverne, som du sætter en ære i at løse og levere i høj kvalitet. Du skaber værdi gennem dine stærke analytiske kompetencer, som gør dig stand til at anskue en kompleks problemstilling i et 360 graders perspektiv og afdække relevante områder. Du trives med det tværfaglige samarbejde, hvor du gør brug af dine kollegers viden og forskellige fagligheder i din opgaveløsning, ligesom du trives med trives med at arbejde i en politisk styret organisation.

Som person er du udadvendt og løsningsorienteret, og det falder dig naturligt selvstændigt at tage ejerskab og ansvar for dine opgaver. Du har personlig gennemslagskraft, et fagligt mod og en drivkraft, som sikrer, at du overkommer eventuelle udfordringer, finder løsninger og kommer hurtigt og sikkert i mål med dine opgaver.

Dine skriftlige kompetencer er stærke, og du er en dygtig mundtlig kommunikator, som kan repræsentere Sektion for Borgerservice i Rigspolitiet såvel som i politikredsene.

Løn- og ansættelsesvilkår

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Du bliver indplaceret som fuldmægtig eller specialkonsulent på baggrund af kvalifikationer.

Såfremt du i forvejen er ansat som tjenestemand i politiet, kan du bevare din ansættelsesform.

Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet, Politiområdet, Industrivej 125-135, 2600 Glostrup.

Du skal være indstillet på en vis rejseaktivitet, primært til politikredsene.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde din sikkerhedsgodkendelse gennem hele din ansættelse.

Kontakt og ansøgning

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte borgerservicechef Frederik Prytz-Grønfeldt, tlf. 91 35 79 73 eller mail FHG001@politi.dk. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.
Vi forventer at afholde 1. samtaler den 21. februar 2018

Politiområdet
Politiområdet består af cirka 700 medarbejdere med akademisk, politimæssig eller administrativ baggrund. Vi understøtter politikredsene med specialistkompetencer, driver forretningsudviklingsprojekter og løser desuden juridiske, strategiske og retningssættende opgaver. Politiområdet koordinerer blandt andet indsatserne mod rocker- og bandemiljøer, driver det nationale cyber crime center og de kriminaltekniske laboratorier samt har det overordnede ansvar for politiets beredskabs- og færdselsindsats. Politiområdet er organiseret i fem politifaglige enheder: Nationalt Forebyggelsescenter, Nationalt Færdselscenter, Nationalt Udlændingecenter, National Efterforskningsafdeling og National Beredskabsafdeling.


Ledelsesmæssigt har vi fokus på at udvikle alle ansatte, både professionelt og menneskeligt. Vi samarbejder på tværs af organisationen om at løfte kvaliteten og understøtte politiets kerneopgaver. Høje ambitioner og fælles mål om integritet og transparens er kernen i vort arbejde. Vores daglige sparring er en forudsætning for, at vi skaber gode løsninger, der fungerer i dag og er forberedt på i morgen.

Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse, politiet i Grønland og politiet på Færøerne. Rigspolitiet sætter retningen og udarbejder overordnede strategier for hele politiet i tæt samarbejde med politikredsene.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329747987Phoenix-7cae298512018-01-26T04:05:00.320Vil du bidrage til den strategiske udvikling af national borgerservice?

København, Rigspolitiet, Politiområdet

Som medarbejder i Rigspolitiets Sektion for Borgerservice gør du en afgørende forskel ved at deltage i udviklingen og den løbende forbedring af politiets borgerbetjening. Du får en unik mulighed for at være med til at sætte den nationale retning for politiets møde med borgerne, så vi sikrer, at vi altid leverer service af høj kvalitet, og at borgernes tillid til politiet underbygges.

Politiet modtager millioner af henvendelser fra borgerne hvert år, og vi har en ambition om, at alle borgere skal opleve, at politiet hjælper dem på en professionel og imødekommende måde. Samtidig skal vi sikre, at politiet anvender sine ressourcer der, hvor de giver mest værdi for borgerne og for politiet.

For at styrke politiets borgerservice har Rigspolitiet oprettet en ny sektion, der har det nationale ansvar for politiets borgerservice og skal stå for udvikling, implementering og drift af en række nye tiltag, der skal sikre, at politiet leverer service af høj kvalitet, når vi møder borgerne.

Borgerservicesektionens opgaver og ansvarsområder
Formålet med oprettelsen af Sektion for Borgerservice er at styrke dansk politis betjening af borgerne og sætte strategisk retning for området. Som medarbejder i sektionen er det din opgave at bidrage til opbygningen af en enhed, der sikrer, at vi i politiet løbende forbedrer vores betjening af borgerne.

Borgerbetjeningen foregår i politikredsene, og du har således ikke driftsansvaret, men understøtter den nationale retning for politiets møde med borgerne og får ansvaret for at udvikle nye, fælles løsninger.

Sammen med dine kollegaer i sektionen har du ansvaret for at følge op på identificerede problemstillinger i politiets borgerbetjening. Du inddrager politikredsene og borgerrepræsentanter med henblik på udvikling af politiets borgervendte betjening ud fra et borgerperspektiv, følger op på borgerbetjeningen i politiets borgervendte funktioner samt sparrer med politikredsene og opsamler og implementerer ’best practice’.

Enheden indgår ligeledes i udvikling af nye uddannelser samt tiltag på politiets digitale borgerkanaler, såsom politi.dk og politiets borger-app.

Om National Beredskabsafdeling
National Beredskabsafdeling understøtter politiets kerneopgaver ved at være strategisk retningssættende for beredskabet på tværs af dansk politi. Afdelingen understøtter kredsene i at udføre deres beredskabsmæssige opgaver og varetager samtidig den nationale koordinering af større beredskabsmæssige aktioner.

National Beredskabsafdeling er inddelt i to centre: Center for Operation og Center for Udvikling. Sektion for Borgerservice er placeret i Center for Udvikling, hvor der er fokus på løbende udvikling af beredskabsområdet. Du refererer til den nationale borgerservicechef, der er leder af sektionen.

Engageret og resultatorienteret akademiker
Du har en relevant akademisk uddannelse fx inden for det samfundsvidenskabelige område.

Du har et borgerorienteret fokus og arbejder engageret med opgaverne, som du sætter en ære i at løse og levere i høj kvalitet. Du skaber værdi gennem dine stærke analytiske kompetencer, som gør dig stand til at anskue en kompleks problemstilling i et 360 graders perspektiv og afdække relevante områder. Du trives med det tværfaglige samarbejde, hvor du gør brug af dine kollegers viden og forskellige fagligheder i din opgaveløsning, ligesom du trives med trives med at arbejde i en politisk styret organisation.

Som person er du udadvendt og løsningsorienteret, og det falder dig naturligt selvstændigt at tage ejerskab og ansvar for dine opgaver. Du har personlig gennemslagskraft, et fagligt mod og en drivkraft, som sikrer, at du overkommer eventuelle udfordringer, finder løsninger og kommer hurtigt og sikkert i mål med dine opgaver.

Dine skriftlige kompetencer er stærke, og du er en dygtig mundtlig kommunikator, som kan repræsentere Sektion for Borgerservice i Rigspolitiet såvel som i politikredsene.

Løn- og ansættelsesvilkår

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Du bliver indplaceret som fuldmægtig eller specialkonsulent på baggrund af kvalifikationer.

Såfremt du i forvejen er ansat som tjenestemand i politiet, kan du bevare din ansættelsesform.

Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet, Politiområdet, Industrivej 125-135, 2600 Glostrup.

Du skal være indstillet på en vis rejseaktivitet, primært til politikredsene.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde din sikkerhedsgodkendelse gennem hele din ansættelse.

Kontakt og ansøgning

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte borgerservicechef Frederik Prytz-Grønfeldt, tlf. 91 35 79 73 eller mail FHG001@politi.dk. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.
Vi forventer at afholde 1. samtaler den 21. februar 2018

Politiområdet
Politiområdet består af cirka 700 medarbejdere med akademisk, politimæssig eller administrativ baggrund. Vi understøtter politikredsene med specialistkompetencer, driver forretningsudviklingsprojekter og løser desuden juridiske, strategiske og retningssættende opgaver. Politiområdet koordinerer blandt andet indsatserne mod rocker- og bandemiljøer, driver det nationale cyber crime center og de kriminaltekniske laboratorier samt har det overordnede ansvar for politiets beredskabs- og færdselsindsats. Politiområdet er organiseret i fem politifaglige enheder: Nationalt Forebyggelsescenter, Nationalt Færdselscenter, Nationalt Udlændingecenter, National Efterforskningsafdeling og National Beredskabsafdeling.


Ledelsesmæssigt har vi fokus på at udvikle alle ansatte, både professionelt og menneskeligt. Vi samarbejder på tværs af organisationen om at løfte kvaliteten og understøtte politiets kerneopgaver. Høje ambitioner og fælles mål om integritet og transparens er kernen i vort arbejde. Vores daglige sparring er en forudsætning for, at vi skaber gode løsninger, der fungerer i dag og er forberedt på i morgen.

Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse, politiet i Grønland og politiet på Færøerne. Rigspolitiet sætter retningen og udarbejder overordnede strategier for hele politiet i tæt samarbejde med politikredsene.

2018-02-13T01:00:43.107 København, Rigspolitiet, Politiområdet Som medarbejder i Rigspolitiets Sektion for Borgerservice gør du en afgørende forskel ved at deltage i udviklingen og den løbende forbedring af politiets borgerbetjening. Du får en unik mulighed for at være med til at sætte den nationale retning for politiets møde med borgerne, så vi sikrer, at vi altid leverer service af høj kvalitet, og at borgernes tillid til politiet underbygges. Politiet modtager millioner af henvendelser fra borgerne hvert år, og vi har en ambition om, at alle borgere skal opleve, at politiet hjælper dem på en professionel og imødekommende måde. Samtidig skal vi sikre, at politiet anvender sine ressourcer der, hvor de giver mest værdi for borgerne og for politiet.For at styrke politiets borgerservice har Rigspolitiet oprettet en ny sektion, der har det nationale ansvar for politiets borgerservice og skal stå for udvikling, implementering og drift af en række nye tiltag, der skal sikre, at politiet leverer service af høj kvalitet, når vi møder borgerne. Borgerservicesektionens opgaver og ansvarsområderFormålet med oprettelsen af Sektion for Borgerservice er at styrke dansk politis betjening af borgerne og sætte strategisk retning for området. Som medarbejder i sektionen er det din opgave at bidrage til opbygningen af en enhed, der sikrer, at vi i politiet løbende forbedrer vores betjening af borgerne. Borgerbetjeningen foregår i politikredsene, og du har således ikke driftsansvaret, men understøtter den nationale retning for politiets møde med borgerne og får ansvaret for at udvikle nye, fælles løsninger. Sammen med dine kollegaer i sektionen har du ansvaret for at følge op på identificerede problemstillinger i politiets borgerbetjening. Du inddrager politikredsene og borgerrepræsentanter med henblik på udvikling af politiets borgervendte betjening ud fra et borgerperspektiv, følger op på borgerbetjeningen i politiets borgervendte funktioner samt sparrer med politikredsene og opsamler og implementerer best practice . Enheden indgår ligeledes i udvikling af nye uddannelser samt tiltag på politiets digitale borgerkanaler, såsom politi.dk og politiets borger-app. Om National BeredskabsafdelingNational Beredskabsafdeling understøtter politiets kerneopgaver ved at være strategisk retningssættende for beredskabet på tværs af dansk politi. Afdelingen understøtter kredsene i at udføre deres beredskabsmæssige opgaver og varetager samtidig den nationale koordinering af større beredskabsmæssige aktioner. National Beredskabsafdeling er inddelt i to centre: Center for Operation og Center for Udvikling. Sektion for Borgerservice er placeret i Center for Udvikling, hvor der er fokus på løbende udvikling af beredskabsområdet. Du refererer til den nationale borgerservicechef, der er leder af sektionen. Engageret og resultatorienteret akademiker Du har en relevant akademisk uddannelse fx inden for det samfundsvidenskabelige område. Du har et borgerorienteret fokus og arbejder engageret med opgaverne, som du sætter en ære i at løse og levere i høj kvalitet. Du skaber værdi gennem dine stærke analytiske kompetencer, som gør dig stand til at anskue en kompleks problemstilling i et 360 graders perspektiv og afdække relevante områder. Du trives med det tværfaglige samarbejde, hvor du gør brug af dine kollegers viden og forskellige fagligheder i din opgaveløsning, ligesom du trives med trives med at arbejde i en politisk styret organisation.Som person er du udadvendt og løsningsorienteret, og det falder dig naturligt selvstændigt at tage ejerskab og ansvar for dine opgaver. Du har personlig gennemslagskraft, et fagligt mod og en drivkraft, som sikrer, at du overkommer eventuelle udfordringer, finder løsninger og kommer hurtigt og sikkert i mål med dine opgaver. Dine skriftlige kompetencer er stærke, og du er en dygtig mundtlig kommunikator, som kan repræsentere Sektion for Borgerservice i Rigspolitiet såvel som i politikredsene. Løn- og ansættelsesvilkår Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Du bliver indplaceret som fuldmægtig eller specialkonsulent på baggrund af kvalifikationer. Såfremt du i forvejen er ansat som tjenestemand i politiet, kan du bevare din ansættelsesform.Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet, Politiområdet, Industrivej 125-135, 2600 Glostrup. Du skal være indstillet på en vis rejseaktivitet, primært til politikredsene. Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde din sikkerhedsgodkendelse gennem hele din ansættelse. Kontakt og ansøgning Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte borgerservicechef Frederik Prytz-Grønfeldt, tlf. 91 35 79 73 eller mail FHG001@politi.dk. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.Vi forventer at afholde 1. samtaler den 21. februar 2018 PolitiområdetPolitiområdet består af cirka 700 medarbejdere med akademisk, politimæssig eller administrativ baggrund. Vi understøtter politikredsene med specialistkompetencer, driver forretningsudviklingsprojekter og løser desuden juridiske, strategiske og retningssættende opgaver. Politiområdet koordinerer blandt andet indsatserne mod rocker- og bandemiljøer, driver det nationale cyber crime center og de kriminaltekniske laboratorier samt har det overordnede ansvar for politiets beredskabs- og færdselsindsats. Politiområdet er organiseret i fem politifaglige enheder: Nationalt Forebyggelsescenter, Nationalt Færdselscenter, Nationalt Udlændingecenter, National Efterforskningsafdeling og National Beredskabsafdeling. Ledelsesmæssigt har vi fokus på at udvikle alle ansatte, både professionelt og menneskeligt. Vi samarbejder på tværs af organisationen om at løfte kvaliteten og understøtte politiets kerneopgaver. Høje ambitioner og fælles mål om integritet og transparens er kernen i vort arbejde. Vores daglige sparring er en forudsætning for, at vi skaber gode løsninger, der fungerer i dag og er forberedt på i morgen.Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse, politiet i Grønland og politiet på Færøerne. Rigspolitiet sætter retningen og udarbejder overordnede strategier for hele politiet i tæt samarbejde med politikredsene.11Jobnet7cae2985100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-12T00:00:000010http://jobipolitiet.dk/ledige-stillinger0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGlostrupEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslundEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3088520Politiområdet, Ejby11Ejby Industrivej 1252600GlostrupDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent513294JobNet47497281000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7cae2985https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7cae2985https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7cae2985&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7cae2985&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration352531767importimport_7cae2985DKDanmarkDKDanmarkda-DK